Νέα

Επίσκεψη Ερντογάν στην Αθήνα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα pornopapos
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1K
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Ωφείλουμε τουλάχιστον να λέμε μπράβο και ευχαριστώ στους "τωρινούς κυβερνώντες " που πήραν την μεγάλη πρωτοβουλία και έφεραν την Cosco , με αποτελέσματα νέες θέσεις εργασίας και να συναρμολογούνται στην χώρα μας αρκετά προϊόντα και όχι στο Άμστερνταμ και σε άλλες χώρες .

Ποιά Κινέζικα προϊόντα συναρμολογούνται στο Άμστερνταμ;

Οι δονητές που χρησιμοποιείς με τα τραβελάκια;

(δεν σε ρωτάω ΠΟΥ στον ΣΕΜΠΟ θα γίνεται συναρμολόγηση γιατί θα βραχυκυκλώσεις τον δονητή).
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Λες ανοησίες.
Ως συνήθως.

Δεν γνωρίζεις τίποτε από την οικονομική των μεταφορών και ρητορεύεις.

Όταν εγκαταστάθηκαν τα ηλεκτρονικά διόδια στο κέντρο του Λονδίνου αυξήθηκαν οι επιβάτες των λεωφορείων.
Δεν είχαν παιδεία πριν οι Λονδρέζοι;

Δηλαδή κατά την γνώμη σου η μοναδική πολιτική για την αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ είναι η αύξηση του κόστους χρήσης του ΙΧ?

Φυσικά δεν θα περίμενα να ακούσω και κάτι άλλο από εσένα...

 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Δηλαδή κατά την γνώμη σου η μοναδική πολιτική για την αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ είναι η αύξηση του κόστους χρήσης του ΙΧ?

Φυσικά δεν θα περίμενα να ακούσω και κάτι άλλο από εσένα...

γιατι η δικια σου ποια ειναι?
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Δηλαδή κατά την γνώμη σου η μοναδική πολιτική για την αύξηση της χρήσης των ΜΜΜ είναι η αύξηση του κόστους χρήσης του ΙΧ?

Φυσικά δεν θα περίμενα να ακούσω και κάτι άλλο από εσένα...
γι αυτό ρε συ επί σωτήρα Γιωργάκη που έδιωξε τον τεμπέλη Καραμανλή, η τιμή της βενζίνης αυξήθηκε στο 1,6ευρώ το λίτρο!
πράσινη ανάπτυξη είχε πει το παιντί!
απλά δεν είχε πει πως θα την κάνει!
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ποιά Κινέζικα προϊόντα συναρμολογούνται στο Άμστερνταμ;

Οι δονητές που χρησιμοποιείς με τα τραβελάκια;

(δεν σε ρωτάω ΠΟΥ στον ΣΕΜΠΟ θα γίνεται συναρμολόγηση γιατί θα βραχυκυκλώσεις τον δονητή).

δεν τα αφήνεις αυτά ρε απολογητή του ΓΑΠ???? μόλις βγήκατε στην εξουσία σκούζατε για την παραχώρηση των ΣΕΜΠΟ στους Κινέζους και πετούσατε κορώνες σχετικά με την λύση της σύμβασης, την επαναδιαπραγμάτευση και λοιπές παπαριές.. τώρα γλύφετε τον Κινέζο μπας και ρίξει κανένα κοκκαλάκι επενδύσεων στην χώρα..

όταν τα κομματόσκυλα σας στον ΟΛΠ κάνανε απεργία εβδομάδες ολόκληρες κάνατε τουμπεκί ψιλοκομμένο (φυσικά γιατί έπρεπε να μοιράσουμε μερικά εκατομύρια στους συνδικαλιστάδες-κομματόσκυλα από το χρήμα του ΟΛΠ)...

όταν γινότανε τα ΣΔΙΤ από τον Σουφλιά (συμπράξεις Δημοσίου-Ιδιωτικού Τομέα) ο μαλάκας που έχετε για αρχηγό (και εμείς για πρωθυπουργό γαμώ την βλακεία που μας δέρνει  :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:),έσκουζε στην βουλή για το ξεπούλημα στους ιδιώτες.. τώρα που ο κινέζος είπε ότι ενδιαφέρεται να κάνει τον εμπορικό σταθμό στο Θριάσιο, η Κατσέλη του πήρε και δημόσια πίπα (κώλο του έδωσε κατ ιδιαν)

Αιδώς Αχρείοι...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
γιατι η δικια σου ποια ειναι?

Βελτίωση ποιότητας Μέσω Μαζικής Μεταφοράς οεο...
Παροχή διευκολύνσεων στα ΜΜΜ έναντι των ΙΧ (πχ λεωφοριόδρομοι παντού, απαγόρευση στάσης και στάθμευσης παντού στο κέντρο κλπ)
Μεταφορά των κομβων διασύνδεσης εντός κατοικημένων περιοχών (να μην είναι οι σιδηροδρομικοι σταθμοί εκτός πόλεως αλλά στην καρδιά)

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
όταν γινότανε τα ΣΔΙΤ από τον Σουφλιά (συμπράξεις Δημοσίου-Ιδιωτικού Τομέα)

Ποιά ακριβώς ΣΔΙΤ έγιναν από τον Σουφλιά;;;;;

Αααααα, μήπως εκείνα που εδώ μέσα φωνάζουν για τις αυξήσεις διοδίων;;;;;;
 

Επισκέπτης
να...βελτιωθούν λιγάκι.....
λέω εγω τώρα ο αδαής.
Εκδόθηκε ο Κανονισμός 3577/92 με τον οποίο καταργείται το Καμποτάζ,το δικαίωμα δηλαδή εκμετάλλευσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών από πλοία ελληνικής σημαίας και ελληνικής πλοιοκτησίας, στο όνομα της ανταγωνιστικότητας.

Eπειδή το ανέφερες στο άλλο θέμα αλλά κλειδώθηκε.

Δεν μου λες αυτό σου φαίνεται καλό και αδίκα φωνάζουν κάποιοι;;;
 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
συνεχείσθε να κοκορομαχείτε.
έρχονται για πεολειξίες πανταχόθεν

«Κρυφή» εξαγορά της Εθνικής; 

Thursday, 20 May 2010 11:47

Νέα σενάρια εξαγοράς στρατηγικού πακέτου μετοχών της Εθνικής Τράπεζας, χωρίς καν να το αντιληφθούν οι υπόλοιποι μέτοχοι, τροφοδοτούν οι τουλάχιστον περίεργοι χειρισμοί της Bank of New York Mellon, η οποία είχε ανακοινώσει πριν από λίγες ημέρες, ότι έχει συμμετοχή στην ΕΤΕ σε ποσοστό 5,25%.

Θεωρητικά, είναι πλέον ανοικτό το ενδεχόμενο ένας ή περισσότεροι επενδυτές να αποκτήσουν μέσω του Χρηματιστηρίου της Νέας Υόρκης το 20% των δικαιωμάτων ψήφου στην Εθνική Τράπεζα, χωρίς να προχωρήσουν σε σχετικές ανακοινώσεις στο Χρηματιστήριο! Οι υπόλοιποι μέτοχοι, σε αυτό το σενάριο, θα πληροφορηθούν ότι η Εθνική άλλαξε «αφεντικό» σε μια γενική συνέλευση, όπου οι επενδυτές θα ασκήσουν τα δικαιώματά τους, δίνοντας σχετική εντολή στην BNY Mellon!

Αυτά τα σενάρια, θα έμοιαζαν απίθανα και εξωπραγματικά, αν δεν είχε «βάλει ψύλλους στ’ αυτιά» πολλών αναλυτών η τουλάχιστον περίεργη συμπεριφορά της BNY Mellon:

n Στις 11 Μαΐου, η αμερικανική επενδυτική τράπεζα ανακοίνωσε, μέσω της Εθνικής, στο Χρηματιστήριο, ότι είχε αποκτήσει συμμετοχή που αντιστοιχούσε στο 5,25% του μετοχικού κεφαλαίου της ελληνικής τράπεζας.
n Την επομένη, αντιδρώντας προφανώς στα σενάρια επιθετικής εξαγοράς της ΕΤΕ, που κυκλοφόρησαν στην αγορά και παρουσιάσθηκαν από το «Β», η διοίκηση της Εθνικής διευκρίνισε, ότι αυτή η συμμετοχή αυτή είχε αποκτηθεί από την BNY Mellon, στο πλαίσιο της παροχής υπηρεσιών θεματοφυλακής που παρέχει η τράπεζα για τη διαπραγμάτευση των ADR’s της Εθνικής στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η συμμετοχή, όπως διευκρινίσθηκε, αφορά τοποθετήσεις πολλών επενδυτών.
n Όμως, με νεότερη ανακοίνωσή της, η οποία γνωστοποιήθηκε την Δευτέρα στο ΧΑ μέσω της ΕΤΕ, η BNY Mellon δημιούργησε νέα ερωτήματα: δήλωσε ότι αποφάσισε να… εφαρμόσει το χρηματιστηριακό νόμο 3556/2007, αξιοποιώντας ένα «παράθυρο» που ανοίγει με το συγκεκριμένο νόμο, το οποίο επιτρέπει υπό ορισμένες προϋποθέσεις να μην ανακοινώνονται στο Χρηματιστήριο οι σημαντικές μεταβολές συμμετοχών (πάνω από 5%, 10% και από αυτό το ποσοστό και πάνω για κάθε πρόσθετο 3% συμμετοχής).
n Με τη νεότερη ανακοίνωση διευκρινίζεται ότι ανακαλείται η προηγούμενη και, προφανώς, αυτό σημαίνει ότι στο εξής η BNY Mellon θα συνεχίσει να αξιοποιεί το «παράθυρο» του νόμου, για να μην ενημερώνει το ΧΑ για τις σημαντικές μεταβολές ποσοστών συμμετοχής.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αμερικανική τράπεζα αξιοποιεί την εξαίρεση της παρ. 1 (β) του άρθρου 12 του Ν.3556/2007. Εκεί ορίζεται ότι «το άρθρο 9 (σ.σ.: με το οποίο καθορίζονται οι υποχρεώσεις γνωστοποίησης μεταβολών στα ποσοστά συμμετοχής) δεν εφαρμόζεται: … β) σε περίπτωση που θεματοφύλακες, οι οποίοι κατέχουν μετοχές υπό αυτή τους την ιδιότητα, δεν μπορούν να ασκούν τα δικαιώματα ψήφου που ενσωματώνονται στις μετοχές αυτές παρά μόνον επί τη βάσει οδηγιών που παρέχονται εγγράφως ή με ηλεκτρονικά μέσα».

Με βάση αυτές τις εξελίξεις, αρκετοί αναλυτές αρχίζουν πλέον να παρακολουθούν στενότερα από το παρελθόν τη διαπραγμάτευση των ADR’s της Εθνικής στην Νέα Υόρκη, όπου εμφανίζεται, άλλωστε, από τις 6 Απριλίου εντυπωσιακή αύξηση των ημερήσιων συναλλαγών, σε σχέση με τους αμελητέους τζίρους του παρελθόντος. Είναι χαρακτηριστικό, ότι σε τρεις συνεδριάσεις στα τέλη Απριλίου (27-28-29 Απριλίου) άλλαξαν χέρια περίπου 143 εκατ. ADR’s, που αντιστοιχούν σε σχεδόν 36 εκατ. μετοχές της Εθνικής. Τους προηγούμενους μήνες, ο μεγαλύτερος ημερήσιος τζίρος ήταν της τάξεως των 16 εκατ. ADR’s, ενώ κατά κανόνα οι συναλλαγές ήταν εξαιρετικά υποτονικές.

Μετά την ανακοίνωση της BNY Mellon, που ρίχνει πέπλο μυστηρίου στις κινήσεις επί των ADR’s στην Ν. Υόρκη, είναι θεωρητικά δυνατό να συγκεντρωθεί από έναν ή περισσότερους επενδυτές ένα «πακέτο» μετοχών άνω του 20%, που με τους σημερινούς συσχετισμούς στη γενική συνέλευση θα τους δίνει τον πρώτο λόγο στις αποφάσεις. Αυτή η συμμετοχή δεν χρειάζεται να γνωστοποιηθεί στο ευρύτερο κοινό, με βάση το «παράθυρο» που αφήνει η νομοθεσία. Έτσι, τα νέα «αφεντικά» της Εθνικής θα μπορούσαν να αιφνιδιάσουν τους πάντες, δίνοντας εντολές στην BNY Mellon να τους εκπροσωπήσει σε μια συνέλευση, όπου θα συντονίσουν τα δικαιώματα ψήφου τους, για να ελέγξουν τις αποφάσεις.

Όλα αυτά τα σενάρια θα είχαν μόνο θεωρητική αξία, αν δεν ήταν εξόχως ύποπτη η τρέχουσα συγκυρία: η μετοχή της Εθνικής, όπως και όλων των ελληνικών τραπεζών, διαπραγματεύεται με εξευτελιστικά χαμηλή αποτίμηση, που είναι σαφές ότι θα μπορούσε να δικαιολογηθεί μόνο αν επιβεβαιώνονταν τα πιο καταστροφικά σενάρια για την ελληνική οικονομία.

Με τέτοια αποτίμηση στα χρηματιστηριακά ταμπλό της Αθήνας και της Ν. Υόρκης, η Εθνική ασφαλώς και θα αποτελούσε ιδεώδη στόχο εξαγοράς, ιδιαίτερα με τις συνθήκες «κάλυψης» από το πέπλο μυστηρίου που δίνει ο νόμος για τις αγορές που θα γίνουν στο εξής μέσω Ν. Υόρκης. Χωρίς να γίνουν αντιληπτοί από τα… ραντάρ της αγοράς, οι επίδοξοι αγοραστές μεγάλου «πακέτου» μετοχών της Εθνικής θα μπορούν να κάνουν τις κινήσεις τους χωρίς να γίνονται αντιληπτοί, χωρίς δηλαδή να εκτίθενται στον κίνδυνο να εκτοξευθεί στα ύψη η μετοχή, μόλις γίνει σαφές στην αγορά το ενδιαφέρον τους…

Σε διευκρινιστική ανακοίνωση για την ξαφνική αύξηση του ποσοστού της Bank of New York Mellon στο μετοχικό κεφάλαιο της τράπεζας προχώρησε η διοίκηση της ΕΤΕ, επιβεβαιώνοντας ένα από τα βασικά σενάρια που ανέπτυξε χθες σε δημοσίευμά του το «Β», ότι δηλαδή η υψηλή αυτή συμμετοχή της αμερικανικής τράπεζας αφορά επενδύσεις πελατών της, καθώς η ίδια έχει το ρόλο του θεματοφύλακα στη διαπραγμάτευση των ADRs της Εθνικής στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η Bank of New York Mellon (ΒοΝΥ) είναι θεματοφύλακας των μετοχών της ΕΤΕ που διαπραγματεύονται με τη μορφή των πιστοποιητικών American Depositary Receipts (ADRs) στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης. Η συμμετοχή της ΒοΝΥ στο μετοχικό κεφάλαιο της Τράπεζας είναι έμμεση και αντιστοιχεί σε πιστοποιητικά ADR που κατέχονται από εκατοντάδες θεσμικούς και ιδιώτες επενδυτές, σε αναλογία 5 ADRs προς 1 κοινή μετοχή.

Ως εκ τούτου, η ανακοινωθείσα αύξηση της έμμεσης συμμετοχής της ΒοΝΥ στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΤΕ αποτελεί ουσιαστικά αύξηση των θέσεων των μετόχων που επενδύουν στη μετοχή της ETE μέσω των πιστοποιητικών ADR, που ως γνωστόν διαπραγματεύονται στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης».

Πάντως, σημειώνεται ότι είναι μια σπάνια, αν όχι μοναδική περίπτωση, όπου αυξάνεται σε τέτοιο σημαντικό ποσοστό η έμμεση (δια των ADRs) συμμετοχή επενδυτών της Wall Street στη μετοχική σύνθεση της Εθνικής, εξέλιξη που αντανακλά το υψηλό επενδυτικό και κερδοσκοπικό ενδιαφέρον που έχει προσελκύσει η τράπεζα στην Νέα Υόρκη. Το τελευταίο διάστημα, ο ημερήσιος τζίρος στα ADRs της Εθνικής ξεπέρασε ακόμη και τα 50 εκατ. πιστοποιητικά σε μια συνεδρίαση, κινητικότητα που πιθανότατα αποδίδεται σε κερδοσκοπικές κινήσεις.

Πολλές συζητήσεις, σενάρια και εικασίες για το μέλλον της Εθνικής Τράπεζας έχει τροφοδοτήσει η ξαφνική εμφάνιση της Bank of New York Mellon στη μετοχική σύνθεση της κορυφαίας ελληνικής τράπεζας με ποσοστό συμμετοχής βασικού μετόχου, καθώς υπερβαίνει το 5% (5,25%) και η αμερικανική τράπεζα υποχρεώθηκε χθες βάσει της νομοθεσίας να γνωστοποιήσει τη συμμετοχή της.

Ήδη στα παρασκήνια του χειμαζόμενου ελληνικού τραπεζικού τομέα, που έχει περιέλθει σε τέτοια εξευτελιστική κατάσταση, ώστε σήμερα να αξίζει στο ταμπλό του ΧΑ η ισχυρότερη τράπεζα της χώρας λιγότερα από 7 δις. ευρώ, αναπτύσσονται τρία βασικά σενάρια, με αφορμή τη χθεσινή χρηματιστηριακή γνωστοποίηση της αμερικανικής τράπεζας με τον ποιοτικότερο ισολογισμό στις ΗΠΑ:

1. Το πρώτο σενάριο –και πλέον «αθώο»- αναφέρει, ότι η BNY Mellon εμφανίζει στα βιβλία της τη συμμετοχή με 5,25% στην Εθνική Τράπεζα, ενεργώντας για λογαριασμό ενός ή περισσότερων πελατών της, αφού πρόκειται για την τράπεζα – παγκόσμιο πρωταθλητή στην παροχή υπηρεσιών θεματοφυλακής και έναν από τους μεγαλύτερους «παίκτες» στο διεθνές «ταμπλό» της επενδυτικής τραπεζικής. Σε αυτή την περίπτωση, η «αθώα» αυτή τοποθέτηση, που δεν υποκρύπτει δηλαδή σκοπιμότητες απόκτησης δικαιωμάτων στη διοίκηση της τράπεζας – εθνικό σύμβολο της Ελλάδας, μπορεί να αποδίδεται απλώς σε μια έξυπνη επενδυτική τακτική, αφού κατά κοινή ομολογία η κεφαλαιοποίηση της Εθνικής δικαιολογείται μόνο λόγω της κακής συγκυρίας για την ελληνική οικονομία και είναι πολύ πιθανό να εκτιναχθεί ακόμη και κατά έξι φορές υψηλότερα τα επόμενα χρόνια, αν ένα επιτυχημένο πρόγραμμα σταθεροποίησης επιτρέψει στη μετοχή να ανακτήσει τα χαμένα εδάφη της.

2. Το δεύτερο σενάριο αναφέρει, ότι η BNY Mellon έχει αποφασίσει για λογαριασμό της να προχωρήσει σε μια κίνηση απόκτησης στρατηγικής συμμετοχής στην Εθνική Τράπεζα, εκμεταλλευόμενη την εξαιρετικά χαμηλή σημερινή κεφαλαιοποίηση. Αυτό το σενάριο ενισχύεται από το γεγονός, ότι η BNY Mellon, που δημιουργήθηκε το 2006 με την απορρόφηση της Mellon από την Bank of New York, έχει γνωστοποιήσει ήδη από το περασμένο φθινόπωρο ότι σκοπεύει να αξιοποιήσει τις ευκαιρίες που δίνει η κρίση, για να προχωρήσει σε επεκτατικές κινήσεις στην Ευρώπη, με στόχο τα συνολικά έσοδα από τις εκτός ΗΠΑ δραστηριότητες να ξεπεράσουν τα επόμενα χρόνια το 50% του συνόλου. Άλλωστε, η BNY Mellon έχει αυτή τη στιγμή τον ισχυρότερο ισολογισμό μεταξύ των αμερικανικών τραπεζών, γι’ αυτό και ήταν η πρώτη που επέστρεψε στο αμερικανικό Δημόσιο τις ενισχύσεις ύψους 3 δις. δολ. που είχε λάβει. Επιπλέον, οι άριστες σχέσεις της κυβέρνησης Παπανδρέου με τη διοίκηση Ομπάμα θα δημιουργούσαν ευνοϊκό πολιτικό περιβάλλον για μια συμμετοχή αμερικανικής τράπεζας στην Εθνική.

3. Το τρίτο –και πιο μυστηριώδες…- σενάριο αναφέρει, ότι η BNY Mellon δεν αποκλείεται να αποτελεί το προκάλυμμα άλλου επενδυτή, που σχεδιάζει κίνηση επιθετικής εξαγοράς, αλλά προς το παρόν έχει λόγους να διατηρεί απόρρητη την ταυτότητά του, κρύβοντας τη συμμετοχή του πίσω από έναν ή περισσότερους χρηματιστηριακούς λογαριασμούς στην BNY Mellon. Καθώς θεωρείται βέβαιο, ότι η Εθνική, όπως και όλες οι άλλες μεγάλες τράπεζες, θα χρειασθούν στο προσεχές μέλλον κεφαλαιακή ενίσχυση, για να «αντέξουν» τις ζημιές που φέρνει η κρίση, ο επενδυτής αυτός θα μπορούσε να αποκαλύψει την ταυτότητά του όταν θα ζητηθούν κεφάλαια από τη διοίκηση της Εθνικής. Σε αυτή την περίπτωση, σύμφωνα με όσα έχουν συνομολογηθεί στο μνημόνιο της κυβέρνησης με το ΔΝΤ, δύο εναλλακτικές επιλογές θα υπάρχουν: η άντληση κεφαλαίων από την αγορά –άρα και τον «μυστηριώδη» σήμερα επενδυτή, ο οποίος θα έχει «χτίσει» στο μεταξύ μια ακόμη σημαντικότερη θέση, ή η προσφυγή στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας.

Για την ταυτότητα του μυστηριώδους επενδυτή, αν θεωρηθεί ότι ισχύει το τρίτο σενάριο, πολλές εικασίες γίνονται από τους παράγοντες της αγοράς. [size=12pt]Θεωρητικά, όπως τονίζουν τραπεζικά στελέχη, ακόμη και μια μεγάλη τουρκική τράπεζα θα μπορούσε να κρύβεται πίσω από την BNY Mellon, αφού κατ’ επανάληψη Τούρκοι τραπεζίτες έχουν τονίσει τελευταία, ότι η κρίση στην Ελλάδα προσφέρει επενδυτικές ευκαιρίες στον τραπεζικό κλάδο. Οι πολιτικές επιπλοκές ενός τέτοιου σεναρίου είναι αναμφίβολα εξαιρετικά σοβαρές, αλλά, όπως λένε τραπεζικά στελέχη, ποιος θα φανταζόταν πριν από μερικά χρόνια, ότι σήμερα η Εθνική θα ήταν ήδη κατά μεγάλο ποσοστό τουρκική τράπεζα, μετά την εξαγορά της Finansbank;

Άλλα σενάρια αναφέρουν, ότι θα μπορούσε να κρύβονται πίσω από την αμερικανική τράπεζα επενδυτικά κεφάλαια της Κίνας, που είχαν στο πρόσφατο παρελθόν προτείνει στην κυβέρνηση την κάλυψη μεγάλου μέρους των δανειακών αναγκών της χώρας, με αντάλλαγμα μια στρατηγική συμμετοχή στην Εθνική. Ή θα μπορούσαν να κρύβεται κάποια ισχυρή τράπεζα της Δύσης, που αναγνωρίζει τη στρατηγική ευκαιρία τοποθέτησης στην ισχυρότερη ελληνική τράπεζα εν μέσω κρίσης.
[/size]
Σε ορισμένα τραπεζικά γραφεία, αναφέρθηκε και το σενάριο της εμπλοκής του τέως διοικητή της Εθνικής, κ. Τάκη Αράπογλου, με κάποιο καθοδηγητικό ρόλο στην προσπάθεια «άλωσης» της τράπεζας. Άλλωστε, ο κ. Αράπογλου παραμένει τους τελευταίους μήνες, μετά την απομάκρυνσή του από την Εθνική, εκτός των ισχυρών πόστων της ελληνικής ή διεθνούς τραπεζικής αγοράς και δεν είναι οι λίγοι αυτοί που προσπαθούν να μαντέψουν τις επόμενες κινήσεις του -«ένας τραπεζίτης τέτοιας εμβέλειας δεν εξαφανίζεται σε μια νύχτα», λένε τραπεζικά στελέχη.

Σε κάθε περίπτωση, όλα αυτά τα σενάρια λίγοι σημασία θα είχαν, αν δεν υπήρχε ο… καπνός της ξαφνικής εμφάνισης της BNY Mellon στη βασική μετοχική σύνθεση της τράπεζας. Και αν δεν εξακολουθούσε να ισχύει και σήμερα, αυτό που έλεγε σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις του ο αείμνηστος Θ. Καρατζάς, όταν υπερασπιζόταν την αναγκαιότητα του «γάμου» με την Alpha Bank: ότι, δηλαδή, θα αποτελέσει μεγάλο πλήγμα για την εθνική μας οικονομία, αν κάποτε η Εθνική περάσει στον έλεγχο ξένων συμφερόντων…
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Βελτίωση ποιότητας Μέσω Μαζικής Μεταφοράς οεο...
Παροχή διευκολύνσεων στα ΜΜΜ έναντι των ΙΧ (πχ λεωφοριόδρομοι παντού, απαγόρευση στάσης και στάθμευσης παντού στο κέντρο κλπ)
Μεταφορά των κομβων διασύνδεσης εντός κατοικημένων περιοχών (να μην είναι οι σιδηροδρομικοι σταθμοί εκτός πόλεως αλλά στην καρδιά)

τζιμπουτί (οχι τσιμπουκί)

 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Εκδόθηκε ο Κανονισμός 3577/92 με τον οποίο καταργείται το Καμποτάζ,το δικαίωμα δηλαδή εκμετάλλευσης των ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών από πλοία ελληνικής σημαίας και ελληνικής πλοιοκτησίας, στο όνομα της ανταγωνιστικότητας.

Eπειδή το ανέφερες στο άλλο θέμα αλλά κλειδώθηκε.

Δεν μου λες αυτό σου φαίνεται καλό και αδίκα φωνάζουν κάποιοι;;;

μπορείς να μου πεις εσύ η κάποιος άλλος σε τι οφελεί?
ή ανάποδα: για ποιο λόγο θα χαθούν θέσεις εργασίας και τι κακό θα κάνει στην Ελλάδα γενικότερα η άρση του?

νομίζω ότι είναι το μοναδικό καλό που έκανε η κυβέρνηση του ΓΑΠ.
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.219
Like
4
Πόντοι
166
Ρε Μέμο, είπαμε, ΕΛΕΟΣ.

Ότι βρίσκεις στο Πρωκτικό πρέπει να το αναπαράγεις και εδώ;;;;

Από την Πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα κατά τα άλλα.

Ποιά στασιμότητα με την Κίνα στο Λιμάνι του Πειραιά;;;;;

Εεεε, ποιά;;;;

Μιά χαρά έχει εγκατασταθεί η Piraeus Container Terminal στο ΣΕΜΠΟ. Φέρανε μάλιστα και εξοπλισμό και δουλεύουν στο φουλ για να οργανωθούν.

Κα ο Ανωμερίτης μέχρι και εταιρεία logistics θα κάνει μαζί τους.

ΕΛΕΟΣ με τον κάθε τυχάρπαστο που έχει άποψη και πρέπει να την μαθαίνουμε μέσω Μέμου.
Σαυρουκο μου,
το κειμενακι που παρεθεσα, δεν ειχε θεμα την κινα αλλα την Κ.Δραγωνα και τις καταγγελιες του προεδρου των Πομακων αναντιον της!

Σαν καλος πρασινος προπαγανδιστης λοιπον, δεν εκανες καμια κουβεντα για το θεμα αυτο, αλλα απο ολο το κειμενο "ειδες" μονο το κοματι με την Κινα και το λιμανι...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.724
Πόντοι
1.306
Ποιά ακριβώς ΣΔΙΤ έγιναν από τον Σουφλιά;;;;;

Αααααα, μήπως εκείνα που εδώ μέσα φωνάζουν για τις αυξήσεις διοδίων;;;;;;

αμα δεν ήταν ο Σουφλιάς ακόμη θα ήσουνα με το παλιό πέταλο στον Μαλιακό που έφαγε τόσα παιδάκια.. δεν θα είχες ούτε καν σαν όνειρο τις σήραγγες των Τεμπών... και όσο για την ΕΟ Αθηνών - Πατρών θα ήταν ακόμη στα όνειρα της Μπιρμπίλω ...όπως επίσης και η Ιονία οδός, ακόμη θα περνούσες μέσα από το Αγρίνιο...  ααα ναι για να μην πούμε για τον δρόμο εκεί στην Τρίπολη που τον έφτιαξε η Βασούλα και τον πρώτο μήνα έφυγε κανένα χιλιόμετρο μακρυά από τις κατολισθείσεις (κατασκευή του έγραψε ιστορία)..

και ας σκούζουν όσο θέλουν για τα διόδια.. ας πάρουν το τραίνο στο κάτω κάτω της γραφής.. ή τους επαρχιακούς δρόμους και να μην μας ζαλίζουνε τα αρχίδια... οποιος θέλει να κυκλοφορεί σε δρόμο πλερώνει.. και για να κατασκευαστεί και για να συντηρηθεί... γιατί να πληρώσω εγώ που δεν κατεβαίνω ποτέ στην πελοπόννησο την κατασκευή και την συντήρηση της ΕΟ Αθηνών Πατρών και να μην την πληρώσει ο χρήστης της..
 

Επισκέπτης
μπορείς να μου πεις εσύ η κάποιος άλλος σε τι οφελεί?
ή ανάποδα: για ποιο λόγο θα χαθούν θέσεις εργασίας και τι κακό θα κάνει στην Ελλάδα γενικότερα η άρση του?

νομίζω ότι είναι το μοναδικό καλό που έκανε η κυβέρνηση του ΓΑΠ.
Χάνεται ο αριθμός υποχρεωτικά ελλήνων εργαζομένων.

Με την καταργησή του κάθε ένας προσλαμβάνει ότι προσωπικό γουστάρει.

Ετσί ξέρω τουλάχιστον,αλλά μπορεί να έχω λάθος!!! :rolleyes:

 

voltaire45

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Δεκ 2005
Μηνύματα
18.210
Κριτικές
1
Like
1.902
Πόντοι
366
Σαυρουκο μου,
το κειμενακι που παρεθεσα, δεν ειχε θεμα την κινα αλλα την Κ.Δραγωνα και τις καταγγελιες του προεδρου των Πομακων αναντιον της!

Σαν καλος πρασινος προπαγανδιστης λοιπον, δεν εκανες καμια κουβεντα για το θεμα αυτο, αλλα απο ολο το κειμενο "ειδες" μονο το κοματι με την Κινα και το λιμανι...

Όσο είναι έγκυρη η αναφορά στο λιμάνι και τους Κινέζους άλλο τόσο είναι η υπόλοιπη ανάρτηση.

Σιγά να μην κάθομαι να ασχολούμαι με τις φαντασιώσεις του κάθε τυχάρπαστου.
 

Επισκέπτης
Σήκω Ανδρεά για να δεις το παιδί της εμπορικής(εδώ το καλό το πράγμα πουλάμεεεεε)!!! :2funny: :2funny: :2funny:
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.219
Like
4
Πόντοι
166
συνεχείσθε να κοκορομαχείτε.
έρχονται για πεολειξίες πανταχόθεν

«Κρυφή» εξαγορά της Εθνικής; 

Thursday, 20 May 2010 11:47
Ελα ρε τυπε? παιζει τετοιο σεναριο?

για πες το στον Σαυρουκο, γιατι οταν του τα ελεγα εγω ΠΡΙΝ απο την επισκεψη Ερντογαν, αυτος και ο ΠαΠιας το ριχνανε στην παλαβη οτι δηθεν η Εθνικη ειναι κολοσσος και οτι εχει και καλα μεριδιο απο την Τουρκικη αγορα...(βεβαιως και ισχυουν, αλλα επισης ισχυει οτι οι Τουρκοι δε γουσταρουν καθολου την υπαρξη Ελληνικης τραπεζας στην Τουρκια, την εχουνε ΗΔΗ μπλοκαρει απο τις χρηματοδοτησεις κρατικων εργων,  ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΑΜΑ ΤΗΝ ΕΒΓΑΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΣΗ ΕΞΑΓΟΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ)
 

edmondDantes

Μέλος
Εγγρ.
13 Ιουν 2009
Μηνύματα
184
Like
0
Πόντοι
1
αμα δεν ήταν ο Σουφλιάς ακόμη θα ήσουνα με το παλιό πέταλο στον Μαλιακό που έφαγε τόσα παιδάκια.. δεν θα είχες ούτε καν σαν όνειρο τις σήραγγες των Τεμπών... και όσο για την ΕΟ Αθηνών - Πατρών θα ήταν ακόμη στα όνειρα της Μπιρμπίλω ...όπως επίσης και η Ιονία οδός, ακόμη θα περνούσες μέσα από το Αγρίνιο...  ααα ναι για να μην πούμε για τον δρόμο εκεί στην Τρίπολη που τον έφτιαξε η Βασούλα και τον πρώτο μήνα έφυγε κανένα χιλιόμετρο μακρυά από τις κατολισθείσεις (κατασκευή του έγραψε ιστορία)..

και ας σκούζουν όσο θέλουν για τα διόδια.. ας πάρουν το τραίνο στο κάτω κάτω της γραφής.. ή τους επαρχιακούς δρόμους και να μην μας ζαλίζουνε τα αρχίδια... οποιος θέλει να κυκλοφορεί σε δρόμο πλερώνει.. και για να κατασκευαστεί και για να συντηρηθεί... γιατί να πληρώσω εγώ που δεν κατεβαίνω ποτέ στην πελοπόννησο την κατασκευή και την συντήρηση της ΕΟ Αθηνών Πατρών και να μην την πληρώσει ο χρήστης της..

αυτό ήταν το μόνο που δεν περίμενα να ακούσω από δεξιό....
να μιλάει σοτυς πασόκους για έργα υποδομής........

Μνήσθητί μου Κύριε.....
τι πταίει;
η μόλυνσις;
η αγαμία;
το ΔΝΤ;
το ΤΝΤ;
το LSD;
 

memosan

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
26 Οκτ 2006
Μηνύματα
12.219
Like
4
Πόντοι
166
Όσο είναι έγκυρη η αναφορά στο λιμάνι και τους Κινέζους άλλο τόσο είναι η υπόλοιπη ανάρτηση.

Σιγά να μην κάθομαι να ασχολούμαι με τις φαντασιώσεις του κάθε τυχάρπαστου.
My dear Savra,

τα οσα αναγραφει η αναρτηση σχετικα με τον προεδρο των Πομακων, ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ που της εκανε σε τηλεφωνικη του παρεμβαση στην εκπομπη του χαρδαβελλα την Τριτη...

εξακολουθεις να θεωρεις ασημαντη την αναρτηση?
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom