ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 18.092
- Κριτικές
- 168
- Like
- 30.314
- Πόντοι
- 34.538
Για τη γεφυρα κλαινε??
Για τη γεφυρα κλαινε??
Λεμε για την ημερα και ωρα εργασίας μες τον καύσωνα.Ευθύνη καμία από την ώρα που έχει κάνει παράκαμψη και τα έχει κλείσει όλα και εσύ πας και παραβιαζης την σήμανση να περάσεις είσαι υπεύθυνος.
Κλαιωωωωωωωω ρε τρελέ...Εργατικό ατύχημα ήταν τελικά, πάει ο γύφτος στην δουλειά και δεν ξέρει αν θα γυρίσει σπίτι. Εκεί κατάντησαμε. Να φοβούνται οι γύφτοι να κλέψουν.
Όχι, γιατί δεν θα μπορέσουν τώρα να πάρουν τα σίδερα.Για τη γεφυρα κλαινε??
Γιούφτοι υπάρχουν σε αφθονίαΌχι, γιατί δεν θα μπορέσουν τώρα να πάρουν τα σίδερα.
Αγαπητέ τύπε, δεν είμαι ΣΥΡΙΖΑΙΟΣ.Εισαι εισαγγελεας; Ποιος σου ειπε οτι δουλευανε σημερα κ ετρεξες να βγαλεις τα πορισματα ρε συριζακο; Μηπως ο πονος απτον πουτσο του κουλη μαλακα;
Σε ευχαριστούμε πολύ που μας ξεστραβώνεις.Σου απάντησα πιο πριν ότι δούλευαν σήμερα.Αλλα είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα εργοτάξια να περιμένουν οι γύφτοι τις εργασίες για να πάρουν τα σίδερα.Ειναι άτυπη οδηγία στα εργοτάξια να τους αφήνουν να τα πάρουν για να μη κλέβουν άλλα πράγματα και να μην κάνουν ζημιές στα μηχανήματα.Που συνήθως κλέβουν τις μπαταρίες.Εις γνώση και των αστυνομικών όλα.αυτα.
Εμείς όλοι οι χρήστες του δρόμου κλαίμε που θα μπαίνουμε ξανά μέσα στο ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ την Πάτρα και θα κάνουμε μισή ώρα παραπάνω!Όχι, γιατί δεν θα μπορέσουν τώρα να πάρουν τα σίδερα.
Ναι λόγω επαγγέλματος και προσωπικής εμπειρίας.Δεν έχω περάσει από εκεί σήμερα και δεν έχω πάει να δω από κοντά για να βγαλώ συμπεράσματα προσωπικά.Από τη στιγμή που δουλεύανε σήμερα υπάρχει θέμα (το συγκεκριμένο κύριο από το εργατικό δεν το ξέρω αλλά για να λέει ότι δουλεύανε σήμερα όπως είπα και εγώ πρέπει να δουλεύανε.Τόσο μαλάκας και να αναφέρεται στους Ρομά λίγο δύσκολο.).Εγώ προσωπικά έκανα κατεδάφιση ένα σχολείο και με το που ξεκίνησα τα μηχανήματα να σπάνε πλακώσανε 4 βανάκια με οξυγόνα και καμιά 15ριά γύφτοι και περίμεναν.Με το που πήγαμε να μαζέψουμε τα σίδερα μας απείλησαν μην κάνατε κανένα αστείο και τα αγγίξετε θα σας σκίσουμε.Φωνάξαμε την αστυνομία ήρθε μας είπε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και μάλιστα μας είπαν προσοχή μην χτυπήσει και κανένας και βρείτε το μπελά σας, γιατί τα μαλακισμένα πέφτανε μέσα στα χαλάσματα δίπλα στα μηχανήματα που σπάγαμε.Και τελικά είχαν αράξει καμιά 20ριά γύφτοι στις κερκίδες του σχολείου.Και μόλις τελειώσαμε για την ημέρα χαμός.Αυτό έγινε ένα 5μερο.Μετά ρημάξανε και το δίπλα σχολείο,τραβήξανε καλώδια από τηλέφωνο,γειώσεις και κάτι πορτόνια.Σε ευχαριστούμε πολύ που μας ξεστραβώνεις.
Γνωρίζεις το θέμα λόγω επαγγέλματος;
(ΒΟΥΛΩΣΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΟΙ ΑΛΛΟΙ
Από που το συμπέρανες εσύ αυτό;Είσαι μηχανικός;Προφανώς και μπορεί να γίνει.Αν κόψανε σίδερα και μειώθηκε το φορτίο που παρελάμβανε ο υπόλοιπος οπλισμός άσε που με τέτοιες θερμοκρασίες τόσες μέρες μπορεί να είχαμε και μείωση της εφλεκυστικής αντοχής του.Απότι βλέπω όμως από μια φωτογραφία που πέτυχα στο ιντερνετ από πάνω υπήρχαν 2 τσάπες, μία με σφυρί και μία με ψαλίδι.Η μία έσπαγε τα μπετά και η άλλη έκοβε τα σίδερα ποιός δούλευε το πρωί και τι έκανε δεν μπορώ να γνωρίζω.Όπως και περίεργο που οι Ρομά βρίσκονταν από κάτω και μάζευαν τα σίδερα.Από που τα μάζευαν έπεφταν από πάνω;Κάτι μαλακία κάνανε και αυτοί.Γιατί στο βίντεο που μιλά ο ένας Ρομά που λέει ήμουν στην άκρη λέει ότι οι άλλοι ήταν παραπέρα.Άρα παράλληλα κάτι κάνανε αυτοί και με κάποιο τρόπο μάζευαν σίδερα.Πως;τι;την ώρα που έκαναν εργασίες;έπεφταν τα μπετά από πάνω και μάζευαν σίδερα;αφού θέλει αβέρτα κομπρεσέρ για να τα βγάλεις από τα μπετά.Αν όπως λένε είχαν και οξυγόνο κόβανε κομμάτια αλλά από που;Οι γυφτοι με τα οξυγόνα δεν μπορουν να ρίξουν την γέφυρα έστω και έτοιμοροπη
Λογικά δουλευε και το σφυρί επάνω
Πιθανόν αλλά λίγο δύσκολο με τόσους γύφτους να ξεφύγανε οι χειριστές των μηχανημάτων, γιατί θα ήταν μέσα στα μηχανήματα κατα την πτώση και μέχρι να βγουν και να φύγουν απο πάνω δύσκολο να έφυγαν θα τους είχαν πιάσει οι άλλοι γύφτοι και θα τους είχαν τουλουμιάσει.Σύμφωνα με όσα διάβασα ως τώρα, ήταν προγραματισμένο το demolation για σήμερα, απλά απο κάτω ήταν οι γύφτοι υπήρχε ελλιπής φρούρηση για την απαγόρευση της κυκλοφορίας, έκαναν κάποιο λάθος στην διαδικασία κατεδάφισης προφανώς χτύπησαν βασικό δομικό στοιχείο που δεν έπρεπε και η η γέφυρα κατέρευσε πριν τον προγραμματισμό που είχαν. Λογικά εξαφαζινόλ όσοι ήταν από πάνω και δεν τραυματιστηκαν εννοώ χειριστές και εργοδηγοι και μηχανικοί, για να περάσει το αυτόφωρο.......
με πολύ λίγα λόγια κατάσταση Ινδιας Πακισταν Ζιμπάμπουε Αλβανίας (τι μου φταινε κιόλας αυτές οι χώρες) όπως με το τρένο όπως με το Μάτι όπως με την Ρόδο.......
Θα αρχίσω να σκέφτομαι τη μετανάστευση τώρα στα 40 φεύγα με αυτά που βλέπω...Ναι λόγω επαγγέλματος και προσωπικής εμπειρίας.Δεν έχω περάσει από εκεί σήμερα και δεν έχω πάει να δω από κοντά για να βγαλώ συμπεράσματα προσωπικά.Από τη στιγμή που δουλεύανε σήμερα υπάρχει θέμα (το συγκεκριμένο κύριο από το εργατικό δεν το ξέρω αλλά για να λέει ότι δουλεύανε σήμερα όπως είπα και εγώ πρέπει να δουλεύανε.Τόσο μαλάκας και να αναφέρεται στους Ρομά λίγο δύσκολο.).Εγώ προσωπικά έκανα κατεδάφιση ένα σχολείο και με το που ξεκίνησα τα μηχανήματα να σπάνε πλακώσανε 4 βανάκια με οξυγόνα και καμιά 15ριά γύφτοι και περίμεναν.Με το που πήγαμε να μαζέψουμε τα σίδερα μας απείλησαν μην κάνατε κανένα αστείο και τα αγγίξετε θα σας σκίσουμε.Φωνάξαμε την αστυνομία ήρθε μας είπε δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα και μάλιστα μας είπαν προσοχή μην χτυπήσει και κανένας και βρείτε το μπελά σας, γιατί τα μαλακισμένα πέφτανε μέσα στα χαλάσματα δίπλα στα μηχανήματα που σπάγαμε.Και τελικά είχαν αράξει καμιά 20ριά γύφτοι στις κερκίδες του σχολείου.Και μόλις τελειώσαμε για την ημέρα χαμός.Αυτό έγινε ένα 5μερο.Μετά ρημάξανε και το δίπλα σχολείο,τραβήξανε καλώδια από τηλέφωνο,γειώσεις και κάτι πορτόνια.
βασικά πρέπει να διασαφινστεί αν εκείνη την ώρα χτύπαγε το σφυρί της τσάπας, ή αν είχαν σταματήσει οι εργασίες και κατέρρευσε από μόνη της λογω του οτι την έιχαν αδυνατίσει περισσότερο από ότι υπολογιζαν σε κάποιο κρίσιμο σημείο, ή οι γύφτοι έκοβαν με ψαλίδες ή τροχό τον οπλισμό και κατέρρευσε, είναι θέμα ωρών να μάθουμε τι ακριβώς συνέβηκε, ποιο από όλα ήταν το καταλυτικό γεγονός που έγινε η κατάρρευση, γιατί λογικά ούτε η εταιρία το περίμενε να καταρρεύσει αφού είχε πάνω τα μηχανήματα, Υπάρχουν μάρτυρες και θα δούμε τι συνέβηκε.Πιθανόν αλλά λίγο δύσκολο με τόσους γύφτους να ξεφύγανε οι χειριστές των μηχανημάτων, γιατί θα ήταν μέσα στα μηχανήματα κατα την πτώση και μέχρι να βγουν και να φύγουν απο πάνω δύσκολο να έφυγαν θα τους είχαν πιάσει οι άλλοι γύφτοι και θα τους είχαν τουλουμιάσει.
Τυπε δεν γνωριζωΓια τη γεφυρα κλαινε??
Καλά τώρα θα κλείσει για αρκετό καιρό ήδη δούλευαν πραγματικά με αργούς ρυθμούς.Απορούσα τόσο καιρό.Το άλλο ρεύμα το έχουν ολοκληρώσει (θεωρώ ότι έκαναν σωστά τη δουλειά τους και είναι σωστή και η μελέτη της ενίσχυσης γιατί έκαναν τα ίδια και σε άλλον κόμβο [έξοδος Οβρυάς] και επείδη είχα έργο στην περιοχή πέρναγα σχεδόν κάθε μέρα και έβλεπα τις φάσεις εργασιών και δεν είδα να κάνουν τα ίδια σε αυτό το σημείο αλλά δεν περνάω κάθε μέρα για να δω ακριβώς).Απόσο γνωρίζω από άτομα που δούλευαν στο συγκεκριμένο έργο από την αρχική κατασκευή 2 προβλήματα υπήρχαν εξαρχής η οδοστρωσιά και ασφλατόστρωση στο τμήμα από Πύργο προς Πάτρα από έξοδος Γλάυκου μέχρι Οβρυάς που τους πίεσαν να το ολοκληρώσουν με βροχές (που απαγορεύεται) επειδή ήθελα να κατέβει συγκεκριμένη ημερομηνία ο Σημίτης να το εγκαινιάσει (και τελικά δεν κατέβηκε και τους έκαψε) όποιος έρχεται απο Πύργο προς Πάτρα και περάσει τον Κόμβο Οβρυάς όταν πιάσει την ευθεία για έξοδο Γλαύκου θα παρατηρήσει ιδίως στην αριστερή λωρίδα ότι τρέμει το τιμόνι και οι αναρτήσεις λες και πέφτεις σε πολύ πολύ μικρές λακούβες αυτό προκύπτει από κακοτεχνεία στην υπόβαση και βάση του οδοστρώματος πριν την ασφαλτόστρωση.Και είχαν πρόβλημα και με τους αρμούς στις γέφυρες ιδίως σε αυτήν που έπεσε καθώς δεν είχαν υπολογίσει σωστά το μήκος διαστολής το καλοκαίρι με αποτέλεσμα να χαλάνε συνέχεια και να πρέπει κάθε χρόνο να επισκευάζονται.Είχαν κάνει και λάθος οι καθηγητές στην αρχική μελέτη εδάφους στα τούνελ (του Τμήματος Πολιτικών Μηχανικών Πατρών) δεν είχαν υπολογίσει σωστά τις τάσεις εδάφους και αυτό εγκαίρως διορθώκε στη φάση της αρχικής κατασκευής.Το θέμα στατικότητας στις συγκεκριμένα σημεία είναι γνωστό όντως πάνω από 15ετία, αλλα λόγω της οικονομικής κρίσης το έργο πήγαινε συνέχεια πίσω.Άλλο πρόβλημα στατικότητας δεν γνωρίζω και προφανώς άλλα προβλήματα αν υπάρχουν τα ξέρουν όσοι είναι άμεσοι εμπλεκόμενοι με το έργο.Θα αρχίσω να σκέφτομαι τη μετανάστευση τώρα στα 40 φεύγα με αυτά που βλέπω...
Συγγνώμη που σε πρήζω, αλλά με βάση αυτά που ως τώρα ξέρεις, ο αποκλεισμός του ρεύματος προς Αθήνα είναι μόνο για να ψάξουν με ευχέρεια τα συνεργεία για τραυματίες ή υπάρχει θέμα στατικότητας και ασφάλειας και του υπόλοιπου καταστρώματος, οπότε μιλάμε για κλείσιμο του ρεύματος προς Αθήνα μέχρι του Αγίου Πούτσου ανήμερα;.
(Ευχαριστώ)
Σου ξαναλέω και θα το δεις σε κάποιο πόρισμα όπως είχα αναφέρει πολλά και στο πόρισμα για τα Τέμπη που βγήκε μετά, δεν έχει λάβει κανένας υπόψιν ότι με τις υψηλές θερμοκρασίες μειώθηκε η αντοχή του σιδηρού οπλισμού.Οι εργασίες κατεδάφισης γίνονταν όπως έχουν συνηθίσει να τις κάνουν μηχανικοι,εργοταξιάρχες και χειριστές μηχανημάτων.βασικά πρέπει να διασαφινστεί αν εκείνη την ώρα χτύπαγε το σφυρί της τσάπας, ή αν είχαν σταματήσει οι εργασίες και κατέρρευσε από μόνη της λογω του οτι την έιχαν αδυνατίσει περισσότερο από ότι υπολογιζαν σε κάποιο κρίσιμο σημείο, ή οι γύφτοι έκοβαν με ψαλίδες ή τροχό τον οπλισμό και κατέρρευσε, είναι θέμα ωρών να μάθουμε τι ακριβώς συνέβηκε, ποιο από όλα ήταν το καταλυτικό γεγονός που έγινε η κατάρρευση, γιατί λογικά ούτε η εταιρία το περίμενε να καταρρεύσει αφού είχε πάνω τα μηχανήματα, Υπάρχουν μάρτυρες και θα δούμε τι συνέβηκε.