Όντως από τη στιγμή που ήταν περιφραγμένο.Ομως δεν είναι πλήρως περιφραγμένο στηθαία ασφαλείας είχαν βάλει για παράκαμψη.Περιφραξη και σήμανση για πεζούς δεν είχανε.Δεν φταίνε αλλά κάτι θα πρέπει να πληρώσουν ως αποζημίωση.Ευθύνη καμία από την ώρα που έχει κάνει παράκαμψη και τα έχει κλείσει όλα και εσύ πας και παραβιαζης την σήμανση να περάσεις είσαι υπεύθυνος.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Έπεσε γέφυρα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα geoMan
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 262
- Εμφανίσεις 11K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
Anemodoura
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 15.377
- Like
- 35.394
- Πόντοι
- 9.931
Μόνο στη Ελλάδα οι κλέφτες περνούν αποζημιώσεις.
Καλησπέρας
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 103
- Like
- 353
- Πόντοι
- 21
Δεν είναι έτσι εδώ βλέπεις κτίρια στην Αθήνα φτιάχνουν την προσωψη βάζουν πανί για προστασία και πάνε και περνάνε από μέσα το είδα με τα μάτια μου και όταν ρώτησα μου λέει σιγά μην κατευω στο πεζοδρόμιο αντε πες μου.Όντως από τη στιγμή που ήταν περιφραγμένο.Ομως δεν είναι πλήρως περιφραγμένο στηθαία ασφαλείας είχαν βάλει για παράκαμψη.Περιφραξη και σήμανση για πεζούς δεν είχανε.Δεν φταίνε αλλά κάτι θα πρέπει να πληρώσουν ως αποζημίωση.
Λοιπόν, οι περισσότεροι από εσάς που γράφετε είστε άσχετοι, κομπλεξικοί, ψυχανώμαλοι και επικίνδυνοι. Κάποιοι βέβαια γράφετε απλά για χαβαλέ. Εσάς σας καταλαβαίνω, ΟΚ, αλλά και εσείς επικίνδυνοι καταλήγετε να είστε.
Το τμήμα καταστρώματος της γέφυρας που κατέρρευσε, αποτελούσε μέρος της λεγόμενης ευρείας παράκαμψης Πατρών, η οποία παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον αγαπημένο σας εκσυγχρονιστή ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ. Κάποια στιγμή (και όχι δύο χρόνια πριν όπως γράφουν τα σάιτ, εγώ θυμάμαι τέσσερα πέντε χρόνια πριν έργα στο σημείο) όταν γίνονταν οι εργασίες στη ΝΕΟ Πατρών Κορίνθου, ανακαλύφθηκαν προβλήματα στατικότητας στη γέφυρα. Έγιναν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ξεκίνησαν εργασίες ελεγχόμενης κατεδάφισης. Προφανώς ο λόγος που αποφασίστηκε να μην κλείσει ολόκληρη η γέφυρα, ήταν για να μη διοχετεύεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ η κίνηση από και προς Αθήνα μέσα από την Πάτρα. Υποθέτω ότι σήμερα Κυριακή, δούλευαν ελάχιστοι εργάτες και κάποιος χειριστής μηχανήματος για να προχωράνε οι εργασίες χωρίς επίβλεψη κανενός εργοδηγού ή ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, ο οποίος είτε προτίμησε να πάει για μπάνιο είτε αγνοούσε ο άνθρωπος ότι θα γίνονταν εργασίες. Το λάθος είναι του ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ και κανενός άλλου, που επέτρεψε να γίνονται εργασίες χωρίς επίβλεψη και με τους τσιγγάνους από κάτω, οι οποίοι φυσικά βρίσκονταν στον δρόμο από κάτω (Διοδώρου) ο οποίος ήταν ΚΛΕΙΣΤΟΣ για τα οχήματα και βλέποντας τον τρόπο με τον οποίον γίνονταν οι εργασίες πίστευαν (εύλογα) ότι δε θα φύγει ολόκληρη πλατεία πάνω στο κεφάλι τους. Επίσης η μαλακία είναι και του τύπου που χτύπησε με το περονοφόρο κάποιο σημείο του οπλισμού της γέφυρας που δεν έπρεπε να είχε ακουμπήσει.
Το θέμα είναι ότι από σήμερα και για πολλούς μήνες, όσοι κινούνται από Ηλεία, Αχαΐα, Ζάκυνθο και Κεφαλονιά προς Αθήνα, θα φτύνουν το γάλα της μάνας τους, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, διερχόμενοι από το κυκλοφοριακό χάος του ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ που λέγεται Πάτρα ΡΕ ΜΕΓΑΛΕ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΕΙΣΑΙ
Εισαι εισαγγελεας; Ποιος σου ειπε οτι δουλευανε σημερα κ ετρεξες να βγαλεις τα πορισματα ρε συριζακο; Μηπως ο πονος απτον πουτσο του κουλη μαλακα;Λοιπόν, οι περισσότεροι από εσάς που γράφετε είστε άσχετοι, κομπλεξικοί, ψυχανώμαλοι και επικίνδυνοι. Κάποιοι βέβαια γράφετε απλά για χαβαλέ. Εσάς σας καταλαβαίνω, ΟΚ, αλλά και εσείς επικίνδυνοι καταλήγετε να είστε.
Το τμήμα καταστρώματος της γέφυρας που κατέρρευσε, αποτελούσε μέρος της λεγόμενης ευρείας παράκαμψης Πατρών, η οποία παραδόθηκε τον Δεκέμβριο του 2002 από τον αγαπημένο σας εκσυγχρονιστή ΚΩΣΤΑ ΣΗΜΙΤΗ. Κάποια στιγμή (και όχι δύο χρόνια πριν όπως γράφουν τα σάιτ, εγώ θυμάμαι τέσσερα πέντε χρόνια πριν έργα στο σημείο) όταν γίνονταν οι εργασίες στη ΝΕΟ Πατρών Κορίνθου, ανακαλύφθηκαν προβλήματα στατικότητας στη γέφυρα. Έγιναν κυκλοφοριακές ρυθμίσεις και ξεκίνησαν εργασίες ελεγχόμενης κατεδάφισης. Προφανώς ο λόγος που αποφασίστηκε να μην κλείσει ολόκληρη η γέφυρα, ήταν για να μη διοχετεύεται ΟΛΟΚΛΗΡΗ η κίνηση από και προς Αθήνα μέσα από την Πάτρα. Υποθέτω ότι σήμερα Κυριακή, δούλευαν ελάχιστοι εργάτες και κάποιος χειριστής μηχανήματος για να προχωράνε οι εργασίες χωρίς επίβλεψη κανενός εργοδηγού ή ΜΗΧΑΝΙΚΟΥ, ο οποίος είτε προτίμησε να πάει για μπάνιο είτε αγνοούσε ο άνθρωπος ότι θα γίνονταν εργασίες. Το λάθος είναι του ΕΡΓΟΛΑΒΟΥ και κανενός άλλου, που επέτρεψε να γίνονται εργασίες χωρίς επίβλεψη και με τους τσιγγάνους από κάτω, οι οποίοι φυσικά βρίσκονταν στον δρόμο από κάτω (Διοδώρου) ο οποίος ήταν ΚΛΕΙΣΤΟΣ για τα οχήματα και βλέποντας τον τρόπο με τον οποίον γίνονταν οι εργασίες πίστευαν (εύλογα) ότι δε θα φύγει ολόκληρη πλατεία πάνω στο κεφάλι τους. Επίσης η μαλακία είναι και του τύπου που χτύπησε με το περονοφόρο κάποιο σημείο του οπλισμού της γέφυρας που δεν έπρεπε να είχε ακουμπήσει.
Το θέμα είναι ότι από σήμερα και για πολλούς μήνες, όσοι κινούνται από Ηλεία, Αχαΐα, Ζάκυνθο και Κεφαλονιά προς Αθήνα, θα φτύνουν το γάλα της μάνας τους, ιδιαίτερα τις ώρες αιχμής, διερχόμενοι από το κυκλοφοριακό χάος του ΜΠΟΥΡΔΕΛΟΥ που λέγεται Πάτρα.
Καλά δεν είναι τόσο απλό αν πας δικαστήριο.Παλικαρια οι δικηγόροι,από τη στιγμή που θα περάσει από μέσα σημαίνει ότι είχε άνοιγμα και χωραγε να περάσει γιατί δεν κλείνουν τα πλαϊνά ενώ θα έπρεπε αλλά δεν βολεύει τους εργάτες να το ανοιγοκλείνουν.Ου μπλέξεις.Δεν ξέρεις σε τι δικαστή θα πέσεις.Δεν είναι έτσι εδώ βλέπεις κτίρια στην Αθήνα φτιάχνουν την προσωψη βάζουν πανί για προστασία και πάνε και περνάνε από μέσα το είδα με τα μάτια μου και όταν ρώτησα μου λέει σιγά μην κατευω στο πεζοδρόμιο αντε πες μου.
Καλησπέρας
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 103
- Like
- 353
- Πόντοι
- 21
Και δεν πιστεύω να δούλευε κάνεις από την εταιρία και δεν είδε ότι έχει γύφτους από κάτω απλά ήταν ερημιά σήμερα και κάνανε την μαλάκια.Καλά δεν είναι τόσο απλό αν πας δικαστήριο.Παλικαρια οι δικηγόροι,από τη στιγμή που θα περάσει από μέσα σημαίνει ότι είχε άνοιγμα και χωραγε να περάσει γιατί δεν κλείνουν τα πλαϊνά ενώ θα έπρεπε αλλά δεν βολεύει τους εργάτες να το ανοιγοκλείνουν.Ου μπλέξεις.Δεν ξέρεις σε τι δικαστή θα πέσεις.
Σου απάντησα πιο πριν ότι δούλευαν σήμερα.Αλλα είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα εργοτάξια να περιμένουν οι γύφτοι τις εργασίες για να πάρουν τα σίδερα.Ειναι άτυπη οδηγία στα εργοτάξια να τους αφήνουν να τα πάρουν για να μη κλέβουν άλλα πράγματα και να μην κάνουν ζημιές στα μηχανήματα.Που συνήθως κλέβουν τις μπαταρίες.Εις γνώση και των αστυνομικών όλα.αυτα.Και δεν πιστεύω να δούλευε κάνεις από την εταιρία και δεν είδε ότι έχει γύφτους από κάτω απλά ήταν ερημιά σήμερα και κάνανε την μαλάκια.
Maximilien
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.191
- Κριτικές
- 8
- Like
- 34.406
- Πόντοι
- 6.536
Έργο Σημίταρου λέει....
Θυμάμαι και τον δρόμο μετά την Μεγαλόπολη που είχε εγκαινιάσει ο ίδιος και έπεσε μετά από λίγες μέρες.....
Θυμάμαι και τον δρόμο μετά την Μεγαλόπολη που είχε εγκαινιάσει ο ίδιος και έπεσε μετά από λίγες μέρες.....
Καλησπέρας
Μέλος
- Εγγρ.
- 25 Μαΐ 2023
- Μηνύματα
- 103
- Like
- 353
- Πόντοι
- 21
Δεν ξέρω αλλά δεν το βλέπω έτσι θα δείξει στην πορεία.Σου απάντησα πιο πριν ότι δούλευαν σήμερα.Αλλα είναι συνηθισμένο φαινόμενο στα εργοτάξια να περιμένουν οι γύφτοι τις εργασίες για να πάρουν τα σίδερα.Ειναι άτυπη οδηγία στα εργοτάξια να τους αφήνουν να τα πάρουν για να μη κλέβουν άλλα πράγματα και να μην κάνουν ζημιές στα μηχανήματα.Που συνήθως κλέβουν τις μπαταρίες.Εις γνώση και των αστυνομικών όλα.αυτα.
Ακασαμενός
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Αυγ 2022
- Μηνύματα
- 326
- Like
- 667
- Πόντοι
- 81
Εργατικό ατύχημα ήταν τελικά, πάει ο γύφτος στην δουλειά και δεν ξέρει αν θα γυρίσει σπίτι. Εκεί κατάντησαμε. Να φοβούνται οι γύφτοι να κλέψουν.
KALLIMAXOS
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2013
- Μηνύματα
- 6.409
- Κριτικές
- 26
- Like
- 11.585
- Πόντοι
- 5.946
Ελα μωρε δεν εγινε και τιποτα εργατικα ατυχηματα παντα γινονται. Ενας κυνηγος μεταλλων λιγοτερος.Για εμας τους βιγκαν .
ΦΑΚΙΡΗΣ
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2012
- Μηνύματα
- 17.376
- Κριτικές
- 167
- Like
- 27.769
- Πόντοι
- 34.538
Δημητσάνα: Δύο παιδιά και συνολικά 5 τραυματίες από το ατύχημα σε αγώνα ράλι
Το σοβαρό ατύχημα σε αγώνα ράλι στη Δημητσάνα καταγράφηκε από κινητό τηλέφωνο. Οι τραυματίες μεταφέρθηκαν σε νοσοκομεία... Εκτός πίστας βγήκε αγωνιστικό
www.newsit.gr
Ντουνταράς
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 2.936
- Κριτικές
- 11
- Like
- 6.041
- Πόντοι
- 1.346
Ο Θεός είπε να μην εργαζόμαστε την Κυριακή και να εκκλησιαζόμαστε, αλλά δεν εισακούγεται
Πάντως σύμπτωση ήταν να συμβεί τέτοιο περιστατικό κυριακάτικα;
ΚΟΓΙΟΤ
Πάντως σύμπτωση ήταν να συμβεί τέτοιο περιστατικό κυριακάτικα;
ΚΟΓΙΟΤ
Όταν απαιτούν ΔΙΚΕΟΣΙΝΥ τότε θα επέμβει καμμιά φορά η Θεία Πρόνοια ως Νέμεσις. Για να μην πω περισσότερα περί θεωριών στατικότητας και μη εξέλιξης και φανώ κακός για τους αλληλέγγυους...
Υ. Γ.
1) Ι only assassin providing your Nemesis (Marillion song)
2) Τουλάχιστον δεν έμαθαν στοιχειώδη μηχανική ότι όπως το μήλο πέφτει κάτω από τη μηλιά έτσι και το τσιμέντο...
3) Είχαμε τους ηλεκτρολόγους μηχανικούς της Ρώμης και τους υπαλλήλους της ΔΕΗ, τώρα μας προέκυψαν πολιτικοί μηχανικοί Πατρών.
Παρόμοια θέματα
- Απαντήσεις
- 111
- Εμφανίσεις
- 6K
- Απαντήσεις
- 139
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 129
- Εμφανίσεις
- 9K