Νέα

Επενδύσεις στην Ελλάδα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ANOSX
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 423
  • Εμφανίσεις 11K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Μην τους θυμίζεις οτι το πασοκ και η νδ έδιωξαν ότι υπήρχε απο βιομηχανία και έκαναν ένα κράτος για τεμπέληδες δημοσίους,
Σε παρακαλώ μη τους το θυμίζεις.
Δεν το εχουν ξεχασει....απλα κανουν οτι δεν θυμουνται τα πουστροσπερματα..!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Σιγά μην αφήσουν τα αλάνια της aegean  να μπουν υδροπλανα και να χαλασει το μονοπωλιο, τόσο αγώνα έκαναν να ξεπαστρέψουν την ολυμπιακη, και μετοχοί της ειναι ολοι οι απατεωνες της ελλαδας, και οι μητσοτακαίοι φυσικά
Είναι η νδ και το καινούριο που έρχεται.
Μην τα λες ετσι ρε φιλε...! Βαλτος εισαι αποψε?40+ χρονια ΝΔ-ΠΑΣΟΚ οι Συριζανελ φταινε για τα υδατοδρομια χαχααχχαχα
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Εγω διαβασα ενα αριστο κειμενο. Ο εμετος ειναι οι σαχλαμαρες που γραφεις σαν οκταχρονο. Οσο για τις ταμπελες περι ακροδεξιας, ακομη πιο οκταχρονο.
Αλεξ κατι ασχετο ρε φιλε. Ο Αλεξανδρης δεν ξανα βαζει για προεδρος ΔΣΑ?
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
64.460
Like
23.289
Πόντοι
5.506
ο αλεξ και ο τζονακους καταπιαν τη γλωσσα τους γιατι επενδυσαν πολλη στους αγραμματους της κυβερνησης και της αριστερας
αλλα την υστατη στιγμη φανηκαν τα παιδια τους τα στουρναρια σε ενα πρωτοφανες περιστατικο ηλιθιοτητας


Τερας μορφωσης.
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Πάλι εδώ είσαι μωρή σάπια κωλοτρυπίδα; Τόσο πολύ γουστάρεις την ξεφτίλα;
Εχουμε διαφορετικη αντιλειψη για το ποιος γινεται ξεφτιλα η οχι οποτε ποντικοπασοκε συνεχισε..!
 
OP
OP
A

ANOSX

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2016
Μηνύματα
119
Κριτικές
9
Like
358
Πόντοι
281
Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, ισχυρίζονται οτι, τα δυο τελευταία χρόνια, έχουν γινει επενδύσεις πάνω απο 2 δισ. και, ότι έχει καταρριφθεί κάθε προηγούμενο ρεκόρ! Εψαξα, αλλα δεν βρήκα στοιχεία που να το επιβεβαιώνουν.
Λέτε, άραγε, να συνυπολογίζουν την κακή Fraport ή τους εγκληματίες καπιταλιστές της Παπαστράτος ή το Impact Hub Athens και άλλες παρόμοιες επενδύσεις, τις οποίες δεν έχει περάσει πολύς καιρός που λοιδορούσαν και κατηγορούσαν; 
Υπάρχει κανένα νέο σχετικά με τις επενδύσεις που επι της εποχής ΣΥΡΑΖΑΝΕΛ έχουν υλοποιηθεί;
Η πάλι σανό ρίχνουν στα πλήθη;
 
OP
OP
A

ANOSX

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2016
Μηνύματα
119
Κριτικές
9
Like
358
Πόντοι
281
ΕΛΛΗΝΙΚΟ : Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ - Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ

Η βαλτωμένη επένδυση - μαμούθ του Ελληνικού, σκοντάφτει ( τώρα) στο Δασαρχείο και στην Αρχαιολογία. Πρόκειται για υπηρεσίες του Δημοσίου και όχι για Ανεξάρτητες Αρχές, όπως έχουν πεί συχνά ( απο άγνοια ; επίτηδες για να θολώσουν τα νερά;) ορισμένα σαίνια της κυβέρνησης.
Σημειωτέων, οτι ακόμη και αν υπάρχουν αρχαία στο Ελληνικό, η επένδυση μπορεί να υλοποιηθεί κανονικά, αρκεί να υπάρχει η κυβερνητική βούληση, χωρίς να καταστραφούν τα αρχαία. Δείτε πως υλοποιήθηκε το Μουσείο της Ακροπόλεως, πάνω ακριβώς απο τον αρχαίο οικισμό, ο οποίος ανασκάφηκε και αναδείχθηκε!
Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, κάνουν ο,τι μπορούν, για να σαμποτάρουν και την επένδυση αυτή, η οποία απο μονη της , ειναι ικανή να ανασύρει την χώρα απο το πηγάδι χωρίς πάτο, στο οποίο πέφτει χωρίς σταματημό, εδω και 8 χρόνια!

Σήμερα επρόκειτο να συζητηθεί το θέμα ξανα στο ΚΑΣ, το οποίο όμως αναβάλετε:


Το απόγευμα της Τρίτης το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο είχε ανακοινώσει ότι θα συνεδριάσει εκάκτως την Τετάρτη στις 17.00 με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη το σχέδιο ανάπτυξης του Ελληνικού. Λίγες ώρες μετά στα δημοσιογραφικά γραφεία έφτασε η πληροφορία ότι η συνεδρίαση αναβάλλεται. Αν και δεν έχει υπάρξει μέχρι αυτή τη στιγμή επίσημη ανακοίνωση, η αναβολή επιβεβαιώνεται από μέλη του ΚΑΣ και αρχαιολόγους.

Φαίνεται πως η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να πείσει τα μέλη του ΚΑΣ να μην κηρύξουν αρχαιολογική ζώνη μεγάλο τμήμα του Ελληνικού και να δώσουν το πράσινο φως στην επένδυση της Lamda Development, κινδυνεύοντας με δεύτερη επικοινωνιακή ήττα δύο μέρες μετά την ανακοίνωση της Eldorado Gold ότι αναστέλλει τις επενδύσεις της στη χώρα.

Μισή ώρα πριν τη συνεδρίαση της Τετάρτης, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων είχε προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Πολιτισμού, ζητώντας την κήρυξη του Ελληνικού ως αρχαιολογικής ζώνης. Με ανακοίνωσή του καλούσε την υπουργό Λυδία Κονιόρδου να ενεργήσει «για την άμεση κήρυξη-οριοθέτηση ως αρχαιολογικών χώρων των περιοχών όπου εκτείνονται εντοπισμένες, ορατές και μη, αρχαιότητες στην περιοχή Αγίου Κοσμά-Ελληνικού και στους Δήμους Αλίμου και Ελληνικού-Αργυρούπολης, όπως ο νόμος ορίζει»
 
OP
OP
A

ANOSX

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Αυγ 2016
Μηνύματα
119
Κριτικές
9
Like
358
Πόντοι
281
Ο Σπίρτζης, αφού ως Πρόεδρος του ΤΕΕ ( τότε εκλεγμένος μετο ΠΑΣΟΚ βεβαίως - βεβαίως) κατέστρεψε το ταμείο των μηχανικών και χάρισε τα λεφτά τους, στην τράπεζα ΑΤΤΙΚΗΣ, η οποία προοριζόταν απο τον ΣΥΡΙΖΑ να γινει μια "μη συστημική τράπεζα"!!!!(άλλη μια απέραντη ανοησία των ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ), σήμερα ως υπουργός Υποδομών κλπ, ξιφουλκεί κατά της μοναδικής επένδυσης που υλοποιήθηκε ( με τις σχετικές δυσκολίες φυσικά)  επι της εποχής τους: της FRAPORT. Μηπως θέλουν να τους διώξουν και αυτούς, να επανέλθουμε στις ένδοξες ημέρες της ΥΠΑ και των δημοσίων υπαλλήλων στα αεροδρόμια ( και των απεργιών - καθυστερήσεων κλπ);


Fraport προς Σπίρτζη: Δεν υπάρχει καμία καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων

«Δεν υπάρχει επομένως καμία καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων ή στον προγραμματισμό της Fraport Greece. Τα έργα όμως μπορούν μόνο να ξεκινήσουν αφού πρώτα εγκριθούν από το Υπουργείο και τα 14 Master Plans που έχει ήδη καταθέσει η εταιρεία».
Αυτό απαντά μεταξύ άλλων η εταιρεία στις δηλώσεις του υπουργού Υποδομών και Μεταφορων Χρήστου Σπίρτζη το πρωί.
Υπενθυμίζεται ότι ο κ. Σπίρτζης είχε αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι «η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής», υποστηρίζοντας ακόμη ότι η γερμανική εταιρεία «δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας».
Ολόκληρη η ανακοίνωση της Εταιρείας έχει ως εξής:
«H Fraport Greece, αναγνωρίζοντας την ευθύνη της απέναντι στις τοπικές κοινωνίες αλλά και τον ρόλο των αεροδρομίων στις τοπικές οικονομίες, αποφάσισε να προχωρήσει σε πλήθος παρεμβάσεων και εργασιών κατά την διάρκεια της καλοκαιρινής περιόδου, οι οποίες όμως δεν θα επηρέαζαν την ομαλή λειτουργία των αεροδρομίων και δεν θα περιόριζαν την επιβατική κίνηση. Συγκεκριμένα στα 14 αεροδρόμια από τις 11 Απριλίου και μέχρι σήμερα πραγματοποιήθηκαν 5.433 εργασίες απολύτως αναγκαίες για τη λειτουργία των αεροδρομίων – που φέτος διαχειρίστηκαν με επιτυχία περίπου 2.5 εκατ. επιβάτες περισσότερους σε σχέση με το 2016.
Σημειώνεται, ωστόσο, ότι αν τα μεγάλα έργα ανάπτυξης και εκσυγχρονισμού των υποδομών των αεροδρομίων ξεκινούσαν στο μέσο της καλοκαιρινής περιόδου, το πλήγμα για τον ελληνικό τουρισμό, για την εθνική και τοπική οικονομία, θα ήταν τεράστιο, καθώς η χωρητικότητα και η δυναμικότητα των αεροδρομίων θα μειωνόταν σημαντικά. Τόσο η κυβέρνηση, όσο και οι αρμόδιοι φορείς ήταν πλήρως ενημερωμένοι για το χρονοδιάγραμμά της υλοποίησης του επενδυτικού μας προγράμματος, του οποίου το ύψος θα αγγίξει τα 400 εκατομμύρια ευρώ - πέραν του 1,234 δις ευρώ που έχει ήδη καταβληθεί. Τα έργα αυτά αναμένεται να ξεκινήσουν βάσει του αρχικού προγραμματισμού το φθινόπωρο. Η συμβατική υποχρέωση της Fraport Greece προβλέπει ότι τα έργα αυτά θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων ετών αλλά αυτό αναμένεται να συμβεί νωρίτερα. Δεν υπάρχει επομένως καμία καθυστέρηση στην υλοποίηση των έργων ή στον προγραμματισμό της Fraport Greece. Τα έργα όμως μπορούν μόνο να ξεκινήσουν αφού πρώτα εγκριθούν από το Υπουργείο και τα 14 Master Plans που έχει ήδη καταθέσει η Fraport Greece.
Σχετικά με τις προγραμματισμένες από το 2006 εργασίες αναβάθμισης στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» (διασταύρωση του Διαδρόμου 16/34 με τον Διάδρομο 10/28), η Fraport Greece κρίνοντας βάσιμη την ανησυχία των τοπικών φορέων και των αεροπορικών εταιρειών σχετικά με τις επιπτώσεις της υλοποίησης των συγκεκριμένων έργων κατά τη θερινή περίοδο, είχε στηρίξει, πριν από σχεδόν έναν χρόνο, το αίτημα τους για παράταση της έναρξής τους.
Η διεξαγωγή εργασιών στο συγκεκριμένο σημείο συνεπάγεται ότι ο διάδρομος προσγείωσης – απογείωσης του Αεροδρομίου «Μακεδονία» 16/34 θα πρέπει να τεθεί εκτός λειτουργίας. Σημειώνεται επίσης ότι ο Διάδρομος 16/34 είναι ο μοναδικός διάδρομος εν λειτουργία στο αεροδρόμιο, αφού ο δεύτερος διάδρομος προσγείωσης – απογείωσης (10/28) παραμένει για πάνω από μια δεκαετία κλειστός λόγω εκτέλεσης έργων επέκτασης.
Η Fraport Greece δεν είχε καμία αρμοδιότητα και κανένα δικαίωμα να πραγματοποιήσει αυτούς τους ελέγχους πριν από την ανάληψη της διαχείρισης και της λειτουργίας των 14 αεροδρομίων, ούτε είχε κάποιο λόγο να αμφισβητήσει την αναγκαιότητα και την ωφελιμότητα ενός έργου, του οποίου μάλιστα την ευθύνη έχει το κράτος. Μόλις ανέλαβε τη διαχείριση και τη λειτουργία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων (11 Απριλίου 2017) προχώρησε άμεσα σε εκτεταμένους ελέγχους, οι οποίοι μεταξύ άλλων αφορούσαν και στην αντοχή του οδοστρώματος του τμήματος της διασταύρωσης των Διαδρόμων 16/34 - 10/28 στο Αεροδρόμιο «Μακεδονία». Οι σχετικοί έλεγχοι, διεξήχθησαν σύμφωνα με τα αυστηρότερα διεθνή πρότυπα και ολοκληρώθηκαν τον Ιούνιο του 2017. Τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα της έκθεσης των ελέγχων κοινοποιήθηκαν άμεσα στις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες (Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ΥΠΑ). Σύμφωνα με αυτά:
• η ακεραιότητα της σχετικής υποδομής είναι ικανή να εξυπηρετήσει την κίνηση του αεροδρομίου για πάνω από 20 χρόνια.
• η κατάσταση του οδοστρώματος χαρακτηρίζεται συμπαγής και κρίνεται ότι δεν δημιουργεί κανένα κίνδυνο για την ομαλή λειτουργία του αεροδρομίου.
• οι προγραμματισμένες εργασίες στη διασταύρωση δεν θα βελτιώσουν ουσιαστικά την απόδοση του οδοστρώματος
• ανακύπτουν σοβαρά θέματα ασφάλειας εξαιτίας της μεγάλης διάρκειας που θα παραμείνει κλειστός ο μοναδικός εν λειτουργία διάδρομος του αεροδρομίου, θέμα για το οποίο πολλές αεροπορικές εταιρίες έχουν ήδη εκφράσει τον προβληματισμό τους και θα οδηγηθούν στην ματαίωση πτήσεων από και προς το αεροδρόμιο «Μακεδονία».
Το κλείσιμο του Διαδρόμου 16/34 και η ακόλουθη μείωση της χωρητικότητας και της δυναμικότητας του αεροδρομίου κατά 75%, για διάστημα τουλάχιστον τεσσάρων μηνών, θα επιφέρει τεράστιο πλήγμα στην τοπική οικονομία, προκαλώντας την απώλεια εκατοντάδων θέσεων εργασίας σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στο αεροδρόμιο, ενώ αναμένεται να προκαλέσει σοβαρά θέματα ασφάλειας στη λειτουργία του αεροδρομίου. Επιπλέον τυχόν καθυστέρηση ολοκλήρωσης των έργων μετά τον Απρίλιου 2018 θα επιφέρει καταστροφικές συνέπειες καθώς η απώλεια επιβατών κατά τη θερινή περίοδο θα ανέρχεται σε πολλά εκατομμύρια.
Η Fraport Greece δεν θέλησε ούτε θέλει να «υποδείξει» στην κυβέρνηση τις αποφάσεις που πρέπει να λάβει, ωστόσο, επιδιώκει και οφείλει να βρίσκεται σε διαρκή, ανοικτή επικοινωνία και να ενημερώνει τα αρμόδια υπουργεία και τους κρατικούς φορείς και την τοπική κοινωνία σχετικά με τα θέματα που αφορούν στα 14 Περιφερειακά Αεροδρόμια και να δίνει λύσεις όπου αυτές απαιτούνται».
 

arist_plat1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Αυγ 2015
Μηνύματα
12.726
Like
2
Πόντοι
166
ΕΛΛΗΝΙΚΟ : Η ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ - Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟ ΒΙΟΛΙ ΤΗΣ

Η βαλτωμένη επένδυση - μαμούθ του Ελληνικού, σκοντάφτει ( τώρα) στο Δασαρχείο και στην Αρχαιολογία. Πρόκειται για υπηρεσίες του Δημοσίου και όχι για Ανεξάρτητες Αρχές, όπως έχουν πεί συχνά ( απο άγνοια ; επίτηδες για να θολώσουν τα νερά;) ορισμένα σαίνια της κυβέρνησης.
Σημειωτέων, οτι ακόμη και αν υπάρχουν αρχαία στο Ελληνικό, η επένδυση μπορεί να υλοποιηθεί κανονικά, αρκεί να υπάρχει η κυβερνητική βούληση, χωρίς να καταστραφούν τα αρχαία. Δείτε πως υλοποιήθηκε το Μουσείο της Ακροπόλεως, πάνω ακριβώς απο τον αρχαίο οικισμό, ο οποίος ανασκάφηκε και αναδείχθηκε!
Οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ, κάνουν ο,τι μπορούν, για να σαμποτάρουν και την επένδυση αυτή, η οποία απο μονη της , ειναι ικανή να ανασύρει την χώρα απο το πηγάδι χωρίς πάτο, στο οποίο πέφτει χωρίς σταματημό, εδω και 8 χρόνια!

Σήμερα επρόκειτο να συζητηθεί το θέμα ξανα στο ΚΑΣ, το οποίο όμως αναβάλετε:


Το απόγευμα της Τρίτης το Κεντρικό Αρχαιολογικό Συμβούλιο είχε ανακοινώσει ότι θα συνεδριάσει εκάκτως την Τετάρτη στις 17.00 με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη το σχέδιο ανάπτυξης του Ελληνικού. Λίγες ώρες μετά στα δημοσιογραφικά γραφεία έφτασε η πληροφορία ότι η συνεδρίαση αναβάλλεται. Αν και δεν έχει υπάρξει μέχρι αυτή τη στιγμή επίσημη ανακοίνωση, η αναβολή επιβεβαιώνεται από μέλη του ΚΑΣ και αρχαιολόγους.

Φαίνεται πως η κυβέρνηση δεν έχει καταφέρει να πείσει τα μέλη του ΚΑΣ να μην κηρύξουν αρχαιολογική ζώνη μεγάλο τμήμα του Ελληνικού και να δώσουν το πράσινο φως στην επένδυση της Lamda Development, κινδυνεύοντας με δεύτερη επικοινωνιακή ήττα δύο μέρες μετά την ανακοίνωση της Eldorado Gold ότι αναστέλλει τις επενδύσεις της στη χώρα.

Μισή ώρα πριν τη συνεδρίαση της Τετάρτης, ο Σύλλογος Ελλήνων Αρχαιολόγων είχε προγραμματίσει συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Υπουργείο Πολιτισμού, ζητώντας την κήρυξη του Ελληνικού ως αρχαιολογικής ζώνης. Με ανακοίνωσή του καλούσε την υπουργό Λυδία Κονιόρδου να ενεργήσει «για την άμεση κήρυξη-οριοθέτηση ως αρχαιολογικών χώρων των περιοχών όπου εκτείνονται εντοπισμένες, ορατές και μη, αρχαιότητες στην περιοχή Αγίου Κοσμά-Ελληνικού και στους Δήμους Αλίμου και Ελληνικού-Αργυρούπολης, όπως ο νόμος ορίζει»

δεν θα μας λείψουν καθόλου οι ουρανοξύστες του λάτση ευχαριστούμε και στο καλό
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom