Ο σεβασμός είναι απαραίτητο στοιχείο που διέπει τις σχέσεις μεταξύ των ανθρώπων και πρέπει να είναι αμοιβαίος. Στην περίπτωση μας μιλάμε για αγορά υπηρεσιών. Στο λογιστή όταν θα πας να σου κάνει τη φορολογική δήλωση θεωρείται δεδομένο πως θα τον σεβαστούμε. Δεν καταλαβαίνω γιατί να μην σεβαστείς και την κοπέλα με την οποία κάνεις μια συμφωνία αγοράζοντας τις υπηρεσίες που προσφέρει. Βέβαια όπως αναφέρθηκε και πριν η υπερβολική έκθεση κάποιας καθημερινά σε μεγάλο αριθμό πελατών κάνει τη συμπεριφορά της διεκπεραιωτική. Πολύ σωστά η Έλενα είπε λοιπόν πως ο αριθμός των πελατών ημερησίως δεν πρέπει να ξεπερνά κάποιον αριθμό, προκειμένου η ποιότητα των υπηρεσιών να είναι η διαφημιζόμενη. Η ένστασή μου εδώ είναι για κάποιες κοπέλες που ενδεχομένως να υποχρεώνονται από κάποιον-κάποιους να κάνουν "μεγάλα νούμερα".
Υπάρχουν κοπέλες που έχουν πολύ κακές κριτικές από το σύνολο των πελατών τους και όμως κάποιοι επιμένουν να συναντιούνται μαζί τους. Ζούμε στην εποχή της πληροφορίας. Πριν δώσεις τα χρήματά σου για κάτι ενημερώνεσαι. Αλλά και οι κοπέλες με καλές κριτικές έχουν δικαίωμα για μια μέρα με μέτρια απόδοση στη δουλειά. Πόσο μάλλον όταν η δουλειά αφορά το ερωτικό κομμάτι στο οποίο πρέπει να λειτουργήσουν και άλλα πράγματα, πχ ένας πελάτης που μυρίζει άσχημα, ο οποίος έχει κάθε δικαίωμα να γράψει κριτική, να πει πως η κοπέλα δεν έκανε τη δουλειά της καλά, αποκρύπτοντας φυσικά οτιδήποτε έχει σχέση με τον ίδιο και ξενέρωσε την κοπελα. Η win - win κατάσταση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η κοπέλα να ακυρώσει τη συνάντηση και ας χάσει τα χρήματα, τότε κανείς δε θα μπορεί να την κατηγορήσει.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Λάθη γίνονται κι απ' τις δύο πλευρές, αποτυχίες σίγουρα θα συμβούν σε όλους.