Νέα

Eκκλησία,να φορολογηθεί επιτέλους;;;;;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mounakiasgr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 244
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Eκκλησία να φορολογηθεί επιτέλους;;;;;

  • Nαι

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ΌΧι

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Δεν ξέρω/δεν απαντώ

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    0

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Άκουσα πως  ο Ιερώνυμος και η εκκλησία θα καταφύγουν σε δικαστήρια ακόμα και στο ευρωπαϊκό....
:headbang: :headbang: :headbang:

τι να πεις τώρα γαμώ #@%^%^$%&%& :headbang: :headbang: :headbang:


Θυμάστε τι έλεγε ένας στίχος σε εξώφυλλο των Αντίδραση;;
"Θέλω να δω τον Χριστό στη γη μόνο και μόνο για να δω τον φόβο ζωγραφισμένο
στα πρώσωπα των παππάδων"!!!!  ;) ;)
Σωστόςς. Αραγε αυτη η καραγκιοζιδες που ψηφισαν ΟΧΙ αραγε τι δουλεια κάνουν?Μηπως ειναι παπαδοπαιδια κανενος εφραιμ?
 

Heelover

Τιμημένος
Εγγρ.
8 Ιαν 2007
Μηνύματα
9.250
Κριτικές
27
Like
15
Πόντοι
3.057
Έλα ντε....... ή αυτο που λες ή απλά έτσι για τη μαλακία ;)
 

Επισκέπτης
Η σχέση Κράτους και Εκκλησίας σε μια χώρα, αποτελεί ένα από τα στοιχεία που αντανακλά την δημοκρατικότητα της. Επιπρόσθετα, το σθένος αυτής της σχέσης, αντικατοπτρίζει την ικανότητα χειρισμού – από την Πολιτεία- πάνω σε θέματα που άπτονται των ατομικών και κοινωνικών ελευθεριών των πολιτών της. Μια στενή σχέση με την Εκκλησία, καθιστά την Πολιτεία συνδεδεμένη με ένα κέντρο αποφάσεων, του οποίου η ηγεσία αναδύεται μέσα από εσωτερικές διαδικασίες στις οποίες δεν λαμβάνουν μέρος οι πολίτες. Αυτό έχει ως συνέπεια την σημαντική πιθανότητα η κοινωνική ανάπτυξη της χώρας αυτής, να ανακόπτεται από τις εκκλησιαστικές παρεμβάσεις. Την κατάσταση που δημιουργείται από τα παραπάνω δεν είναι και τόσο δύσκολο να την φανταστεί ο αναγνώστης.

Η συνεχώς εξελισσόμενη Δημοκρατία μας, καλείται σήμερα, όσο ποτέ άλλοτε, να λάβει ένα χαρακτήρα περισσότερο κοινωνικό και κοσμικό, να αποδεσμευτεί από την στενή σχέση της με την Εκκλησία. Η κίνηση αυτή προτείνεται να γίνει με κίνητρο όχι τον παραγκωνισμό της θρησκευτικότητας, αλλ’ αντίθετα την προστασία της ελεύθερης και ισότιμης εκδήλωσης κάθε υγιούς θρησκευτικού συναισθήματος.

Ο πλήρης διαχωρισμός Εκκλησίας - Κράτους είναι επιταγή των καιρών μας και τα αποτελέσματα του θα οδηγήσουν σε μια Πολιτεία περισσότερο ελεύθερη και απαγκιστρωμένη από θεολογικά και μεταφυσικά ζητήματα. Ταυτόχρονα, θα απελευθερώσει και την ίδια την ορθόδοξη ελλαδική Εκκλησία από το βάρος του να απευθύνεται στο ποίμνιό της και ο λόγος της να απηχεί εξουσιαστικός. Ο λόγος της ορθόδοξης ελλαδικής Εκκλησίας θα έπρεπε λογικά να αφορά αποκλειστικά και μόνο τους πολίτες που με ελεύθερη συνείδηση επιλέγουν να συμπεριληφθούν στο ποίμνιό της και όχι το σύνολο του ελληνικού λαού. Η αποσύνδεση της από το Κράτος θα απομακρύνει από την συνείδηση του πολίτη την ιδέα ενός κρατικού μηχανισμού. Ενός μηχανισμού που σε μια δύσκολη περίοδο είναι ο μοναδικός φορέας στη χώρα που δείχνει να μην υποφέρει από την οικονομική κρίση, την ίδια στιγμή που άλλοι, πιο νευραλγικοί τομείς –λ.χ υγεία, ασφαλιστικό, κ.α- δείχνουν να είναι υπό κατάρρευση.

Η Πολιτεία, οφείλει να μην χωρίζει τους πολίτες σε θρησκευόμενους και μη, ή ακόμα χειρότερα σε χριστιανούς ορθόδοξους και σε θρησκευτές άλλου δόγματος. Κάθε τέτοια πράξη αποτελεί διάκριση στο επίπεδο των ιδεών και καταπιέζει την ελεύθερη εκδήλωση των θρησκευτικών και λατρευτικών πρακτικών όλων των υπόλοιπων θρησκειών.

Η θρησκευτική συνείδηση κάθε πολίτη - ή η έλλειψή της - είναι μια προσωπική υπόθεση και ως τέτοια οφείλει να αντιμετωπίζεται. Οι συλλογικότητες που αντιπροσωπεύουν τα διάφορα θρησκευτικά συστήματα αντίληψης θα πρέπει να καλύπτονται από ένα σαφές νομικό καθεστώς και να αντιμετωπίζονται ισότιμα, χωρίς διαχωρισμούς και πάντα σύμφωνα με ευαισθησία για τα προϊόντα του ανθρώπινου πνεύματος.

Τα φαινόμενα ανισότητας μεταξύ των θρησκειών, όπως η μη ύπαρξη καθεστώτος αναγνώρισης, η επιβολή σε δημόσιους χώρους των θρησκευτικών συμβόλων ενός μόνον συγκεκριμένου δόγματος, η μη αποδοχή στα δημόσια νεκροταφεία της ταφής ετεροδόξων και άλλα πολλά, είναι μηχανισμοί καταπίεσης οι οποίοι στερούν το έδαφος της ελεύθερης ανάπτυξης των θρησκειών κάτω από το βάρος της κρατούσας θρησκείας.

Στην ερώτηση του εάν όλα τα παραπάνω έχουν προηγούμενη πρακτική εφαρμογή σε κυβερνητικό επίπεδο, η απάντηση είναι καταφατική. Το γεγονός αυτό μας επιτρέπει να στοχαστούμε και στην συνέχεια να διεκδικήσουμε, ως πολίτες, με καλύτερα «πατήματα» ένα άμεσο-δημοκρατικότερο αύριο.

Από το βιβλίο με τίτλο «Εκκλησία και Κράτος, μια δύσκολη σχέση» του έγκριτου κ. Π. Δημητρακόπουλου, αντιγράφουμε το χωρίο σχετικά με το μοντέλο της Γαλλίας (το οποίο και έχει ενσωματωθεί στο Σύνταγμά της από τις αρχές του 20ου αιώνα!):

«Το σύστημα του απόλυτου χωρισμού»

«Στο σύστημα του απόλυτου χωρισμού η έννομη τάξη της Πολιτείας δεν εμπλέκεται με την έννομη τάξη της Εκκλησίας, παρά μόνο στο επίπεδο που οι ρυθμίσεις της Πολιτείας διέπουν την συλλογική ιδιωτική δραστηριότητα. Οι ειδικοί νόμοι για τις θρησκευτικές κοινότητες, που απαντώνται σε άλλα συστήματα σχέσεων, απουσιάζουν».

«Πρέπει να σημειωθεί ότι ο απόλυτος χωρισμός δεν συνεπάγεται απαγόρευση της νόμιμης δράσης των θρησκευτικών κοινοτήτων ούτε απουσία εγγυήσεων της θρησκευτικής ελευθερίας. Επιβάλει, όμως, την τήρηση αυστηρής ουδετερότητας απέναντι στις θρησκευτικές κοινότητες -προκειμένου να προστατευτούν οι ατομικές ελευθερίες των πολιτών από ενδεχόμενες διακρίσεις- και την αποχή των θρησκευτικών από το πεδίο άσκησης πολιτικής».

«Στο γαλλικό μοντέλο χωρισμού, για παράδειγμα, στο οποίο γίνεται αναφορά παρακάτω, δεν αναγνωρίζεται επίσημα ούτε αντιμετωπίζεται ευμενώς από το Κράτος κάποια θρησκευτική κοινότητα, ανεξάρτητα από τον αριθμό των πιστών της. Η Πολιτεία δεν ενισχύει τις Εκκλησίες λόγω της πνευματικής τους φύσης και αυτές δεν έχουν την δυνατότητα επέμβασης στην διαμόρφωση του περιεχομένου των πολιτικών αποφάσεων».

Ενώ πιο κάτω συνεχίζει:

«Το γαλλικό παράδειγμα: το πρότυπο του απόλυτου χωρισμού»

«Με τον νόμο της 9ης Δεκεμβρίου 1905 ορίστηκε ότι η Γαλλική Δημοκρατία δεν αναγνωρίζει ως επίσημη καμία θρησκεία και δεν ενισχύει καμιά θρησκευτική κοινότητα. Η αρχή του χωρισμού Κράτους και Εκκλησίας, η περίφημη laicite, επιβάλει την τήρηση ουδέτερης στάσης από το Κράτος κατά τη μεταχείριση των θρησκευτικών κοινοτήτων και απαγορεύει την κρατική παρέμβαση σε θέματα που αφορούν τις (νόμιμες) δραστηριότητες των Εκκλησιών, τη διοίκηση και την οργάνωση τους. Ο κρατικός μηχανισμός είναι θρησκευτικά αποχρωματισμένος. Καμιά θρησκεία δεν έχει ιδιαίτερο καθεστώς και δεν απολαμβάνει, σε σχέση με άλλες, προνόμια».

Όλοι καταλαβαίνουμε ότι η εποχή μας και οι δύσκολες συνθήκες που αντιμετωπίζουμε οι Έλληνες ως κοινωνία, απαιτούν την όσο το δυνατόν ταχύτερα μετάβασή μας σε μια πιο σύγχρονη και προοδευτική κατάσταση στην οποία η προαναφερθείσα γαλλική «laicite», δηλαδή «λαϊκότητα» αποτελεί ένα πολύ καλό και δοκιμασμένο παράδειγμα προς υιοθεσία.

«Λαϊκότητα» λοιπόν! Ας ενώσουμε τις αποσπασματικές μέχρι τώρα φωνές μας σε μια και ισχυρή φωνή ικανή να ακουστεί από την Πολιτεία, να πιέσει για νομοθετικές αλλαγές, να πάει την χώρα μας μπροστά. Κανείς προοδευτικός άνθρωπος να μην μείνει έξω από αυτή την όμορφη προσπάθεια.

Y.Γ.Ουφ κουράστηκα τόση ώρα να πληκτρολογώ αλλά άξιζε τον κόπο!!! :rolleyes:
 

tsouna

Μέλος
Εγγρ.
11 Δεκ 2009
Μηνύματα
135
Like
4
Πόντοι
1
Να τους φορολογησουν οσο δεν παει, που ουτε ξερουν τι εχουν τα λαμογια!!!
 

Επισκέπτης
Οχι φορολογηση της εκλησιαστικης περιουσιας. ΔΗΜΕΥΣΗ. Να την παρει το κρατος. Τι τη θελουν την περιουσια οι εκκλησιες και τα μοναστηρια ?

ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΕΣ
 

bianco_verdi

Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2010
Μηνύματα
1.725
Like
57
Πόντοι
16
Οχι φορολογηση της εκλησιαστικης περιουσιας. ΔΗΜΕΥΣΗ. Να την παρει το κρατος. Τι τη θελουν την περιουσια οι εκκλησιες και τα μοναστηρια ?

ΤΑ ΧΩΡΑΦΙΑ ΣΤΟΥΣ ΑΓΡΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΡΑΣΑ ΣΤΟΥΣ ΔΕΣΠΟΤΕΣ

+1
 

Angelus

Σπουδαίος
Εγγρ.
26 Φεβ 2009
Μηνύματα
7.497
Κριτικές
23
Like
418
Πόντοι
3.275
και το 20% που λένε να φορολογηθεί λίγο είναι,να τους σκίσουν τους κερατάδες...μόνο να τρώνε ξέρουν,για αυτό δεν βλέπεις κάποιον αδύνατο σε θέσεις απο Μητροπολίτη και πάνω!
 

pipinomaniac

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
2.807
Like
144
Πόντοι
16
[size=10pt][size=10pt]Όταν το κράτος έκλεψε την εκκλησιαστική περιουσία δεσμεύτηκε να πληρώνει τους ιερείς[/size][/size]


"Με την από 18/9/1952 "Σύμβαση περί εξαγοράς υπό του Δημοσίου κτημάτων της Εκκλησίας προς αποκατάστασιν ακτημόνων γεωργικών κτηνοτρόφων", η Εκκλησία της Ελλάδος υποχρεώθηκε να παραχωρήσει στο Κράτος το 80% της καλλιεργούμενης ή καλλιεργίσιμης αγροτικής περιουσίας της με αντάλλαγμα να λάβει κάποια αστικά ακίνητα και 45.000.000 δραχμές νέας (τότε) εκδόσεως. Στη σύμβαση του 1952 περιέχεται η διακύρηξη του κράτους ότι η απαλλοτρίωση αυτή είναι η τελευταία και δεν πρόκειται να υπάρξει νεότερη στο μέλλον, ενώ υπάρχει και η δέσμευση ότι η Πολιτεία θα παρέχει κάθε αναγκαία υποστήριξη (υλική και τεχνική), ώστε η Εκκλησία να μπορέσει να αξιοποιήσει την εναπομείνουσα περιουσία της. Στην ίδια σύμβαση καθιερώθηκε και η "μισθοδοσία" των κληρικών από τον Κρατικό Προϋπολογισμό - του δε Αρχιεπισκόπου και των Μητροπολιτών από το έτος 1980 - ως υποχρέωσις του Κράτους έναντι των μεγάλων παραχωρήσεων γης στις οποίες είχε προβεί η Εκκλησία της Ελλάδος κατά την δεκαετία 1922-32. Δηλαδή, επειδή το Κράτος αδυνατούσε να καταβάλει οποιοδήποτε αντίτιμο - όπως προέβλεπε ο νόμος του 1932 - συνεφωνήθη να μισθοδοτούνται επ' άπειρον οι κληρικοί και...

το Κράτος δεσμεύθηκε επ' αυτού. Καταρρίπτεται έτσι ο μύθος που προσπαθεί μάταια να διαιωνίσει ο κ. Πάγκαλος με τις αναφορές του σε "δημόσιους υπαλλήλους". Όταν η άγνοια συναντά τη θρασύτητα, το αποτέλεσμα είναι επικίνδυνο για τους θεσμούς και τη δημοκρατία.

Όταν το 1987 ψηφίστηκε από τη Βουλή ο νόμος 1700/87 (νόμος Τρίτση) που αποτελεί μία ακόμη προσπάθεια για την οριστική αποψίλωση της εκκλησιαστικής περιουσίας, δόθηκε αφορμή να δημοσιευθούν σημαντικά κείμενα. Μεταξύ αυτών και ένα υπό τον τίτλο "ιδιοκτησιακό καθεστώς και αξιοποίηση της αγροτικής γης στην Ελλάδα" (περιοδικό "Εκκλησία" 1-15/4/1987, σελίδες 254-55). Με αναμφισβήτητα στοιχεία, στηριγμένο σε μελέτη των Θ. Τσούμα και Δ. Τασιούλα που εκδόθηκε επίσημως από την Αγροτική Τράπεζα της Ελλάδος λίγο αργότερα, το 1988, αποδεικνύεται ότι στο σύνολο της αγροτικής γης της Ελλάδος ανήκουν.

ΔΗΜΟΣΙΟ


43.598.000 στρέμματα

ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ


15.553.200 στρέμματα

ΕΚΚΛΗΣΙΑ


1.282.300 στρέμματα

ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΙ


1.098.400 στρέμματα

Από αυτά τα 1.282.300 στρέμματα ιδιοκτησίας της Εκκλησίας, τα 367.000 είναι δασικές εκτάσεις, τα 745.400 βοσκότοποι και μόνο τα 169.900 γεωργική καλλιεργίσιμη γη. Δηλαδή οι καλλιεργήσιμες εκτάσεις της αντιστοιχούν μόλις στο 0.48% του συνόλου της γεωργικής γης της χώρας μας!

Και να ληφθεί υπόψη ότι κατά τη δεκαετία 1974-1983 "εγκαταλείπονται κάθε χρόνο από τους αγρότες και κτηνοτρόφους κατά μέσο όρο 162.400 αγροτικής γης ακαλλιέργητα και ανεκμετάλλευτα". Το 1983 υπολογίστηκαν ως 4.380.000 στρέμματα οι εγκαταλελειμμένες εκτάσεις γης (σχεδόν 3.5 φορές μεγαλύτερες από το σύνολο της γης που ανήκει στην εκκλησία, ενώ σήμερα θα είναι ασφαλώς πολύ περισσότερο).

Παρά ταύτα, στα μάτια κάποιων και η εναπομείνασα περιουσία φαντάζει μεγάλη. Δε λαμβάνεται όμως υπόψη ότι αυτή δεν ανήκει στην Κεντρική Διοίκηση (Ιερά Σύνοδο), αλλά σε περισσότερα από 10.000 εκκλησιαστικά νομικά πρόσωπα (Μητροπόλεις, Ναούς, Μονές, Προσκυνήματα, Ιδρύματα, Κληροδοτήματα και άλλα) το καθένα από τα οποία αγωνίζεται - μέσα από τον κυκεώνα των νομικών και διοικητικών δεσμέυσεων - να διαφυλάξει την κυριότητα και να αξιοποιήσει τα όσα του ανήκουν περιουσιακά στοιχεία, για το καλό του πληρώματος και της εκκλησίας.

Δηλαδή κάθε Μονή και κάθε Ιερός Ναός που είναι ΝΠΔΔ (Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου), μεριμνούν για τη συνήθως μικρή περιουσία που έχουν, φροντίζοντας για την έντιμη διαχείρισή της και τηρώντας τις αυστηρές διατάξεις που ισχύουν για τα νομικά πρόσωπα. Η διαχείριση αυτή υπόκειται σε τακτικό έλεγχο τόσο από την Εκκλησία όσο και από τα αρμόδια όργανα της Πολιτείας. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα κοινωνικής προσφοράς, όχι και το μοναδικό, αποτελεί η Ιερά Μονή Ασωμάτων Πετράκη (Αθήνα). Έχοντας στην κατοχή της σημαντική περιουσία που την απέκτησε κατά τον 17ο και 18ο αιώνα με αγορές των ηγουμένων της (σώζονται στο αρχείο της τα σχετικά έγγραφα), αναδείχθηκε ο μεγαλύτερος κοινωνικός ευεργέτης των Αθηνών. Σε δωρηθέντα ακίνητά της έχουν ανεγερθεί:

* η Ριζάρειος Σχολή,
* η Ακαδημία Αθνών,
* το Αιγινήτειο Νοσοκομείο,
* το Μετσόβειο Πολυτεχνείο,
* το Σκοπευτήριο,
* το Πτωχοκομείο,
* η Μαράσλειος Ακαδημία,
* το Θεραπευτήριο "Ευαγγελισμός",
* το Αρεταίειο νοσοκομείο,
* η Αγγλική Αρχαιολογική Σχολή,
* οι Αστυνομικές Σχολές στην οδό Μεσογείων,
* το Νοσοκομείο Παίδων,
* το Νοσοκομείο Συγγρού,
* το Λαικό Νοσοκομείο "Σωτηρία",
* το Ασκληπείο Βούλας,
* η Γεννάδειος Βιβλιοθήκη,
* το Ορφανοτροφείο Βουλιαγμένης,
* το ΠΙΠΚΑ Βούλας
* Ιπποκράτειο Νοσοκομείο,
* Γηροκομείο,
* Εθνική Βιβλιοθήκη,
* Πανεπιστήμιο Αθηνών
* 142 Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια της Αττικής

και πολλά άλλα...

Βεβαίως, κανείς δε φρόντισε να μνημονεύονται αυτά, έστω σε μία επιγραφή επί των ανεγερθέντων κτιρίων.

Το δε Δημόσιο έχει γίνει πολλές φορές αποδέκτης εκτάσεων μεγάλης αξίας, τις οποίες παραχώρησε η Εκκλησία προκειμένου να λειτουργήσουν κατασκηνώσεις, να ανεγερθούν σχολεία, ιδρύματα, γυμναστήρια, στρατόπεδα ή να δημιουργηθούν κοινόχρηστοι χώροι για την αναψυχή του λαού. Αυτή, εν συντομία, είναι η αλήθεια.

Η Εκκλησια δικαιούται να έχει περιουσία, όπως δέχθηκαν με πληθώρα αποφάσεών τους όχι μόνο ελληνικά δικαστήρια, αλλά και η Ευρωπαική Επιτροπή Δικαιωμάτων του Ανθρώπου του Συμβουλίου της Ευρώπης, στην οποία προσέφυγαν Ορθόδοξες Μονές κατά του νόμου 1700/87. Και είναι σε θέση να την αξιοποιήσουν επωφελώς για τον ελληνικό λαό, αρκεί να αφαιρεθούν τα νομικά και διοικητικά δεσμά που της έχουν κατά καιρούς επιβληθεί.

Πηγη troktiko

 

ANDREIOS

Ανώτερος
Εγγρ.
22 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.153
Κριτικές
13
Like
1.744
Πόντοι
6.255
Ν φορολογηθει η εκκλησεια ειμαι συμφωνος αλλα αν θελουμε να εχουμε ισονομια και ισοπολιτεια να φορολογηθουν τα τζαμια που ειναι στην Ξανθη. Ροδοπη και Θρακη και ασφαλως να φορολογηθουν και οι ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ που ειναι κρατος εν κρατη στην Ελλαδα αλλα να φορολογηθουν και οι αιρεσεις οπως οι ΜΑΡΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΑΧΩΒΑ οι πεντηκοστιανοι κ.α με λιγα λογια η θα φορολογηθουν ολοι η κανενας αυτο ειναι το σωστο και οχι να βλεπουν μονο την εκκλησεια επειδη η κυβερνηση εχει ΑΘΕΟΥΣ μεσα της
 

Επισκέπτης
Ν φορολογηθει η εκκλησεια ειμαι συμφωνος αλλα αν θελουμε να εχουμε ισονομια και ισοπολιτεια να φορολογηθουν τα τζαμια που ειναι στην Ξανθη. Ροδοπη και Θρακη και ασφαλως να φορολογηθουν και οι ΕΒΡΑΙΚΕΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ που ειναι κρατος εν κρατη στην Ελλαδα αλλα να φορολογηθουν και οι αιρεσεις οπως οι ΜΑΡΤΗΡΕΣ ΤΟΥ ΙΕΑΧΩΒΑ οι πεντηκοστιανοι κ.α με λιγα λογια η θα φορολογηθουν ολοι η κανενας αυτο ειναι το σωστο και οχι να βλεπουν μονο την εκκλησεια επειση η κυβερνηση εχει ΑΘΕΟΥΣ μεσα της
καποιανου λεει του δειχνανε το δασος και κοιταγε το δαχτιλο
 

pipinomaniac

Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
2.807
Like
144
Πόντοι
16
καποιανου λεει του δειχνανε το δασος και κοιταγε το δαχτιλο
Πολυ σωστη παρατηρηση.
Γιατι τα κερδη απο τη φορολογια της Ορθοδοξης εκκλησιας,ειναι "δαχτυλο" μπροστα στο "δασος" των κερδων απο τη φορολογηση των αλλων δογματων...
 

OXIA

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.289
Like
8
Πόντοι
16
Άκουσα πως  ο Ιερώνυμος και η εκκλησία θα καταφύγουν σε δικαστήρια ακόμα και στο ευρωπαϊκό....
:headbang: :headbang: :headbang:

τι να πεις τώρα γαμώ #@%^%^$%&%& :headbang: :headbang: :headbang:
Δεν είπε μόνο αυτό. Αναρωτήθηκε κιόλας, πώς είναι δυνατόν να φορολογήσεις κάποιον χωρίς να ξέρεις αν τα έχει να τα πληρώσει.  :2funny:
Εμάς ας πούμε, τους απλούς φορολογούμενους έλληνες πολίτες το κράτος μας ρωτάει: "έχεις να πλερώσεις; Όχι; Δεν πειράζει, μην πλερώσεις!"
Ρε αντε σιχτίρια
 

A_re_Koula

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2009
Μηνύματα
1.421
Like
3
Πόντοι
16
Δημευση οπως ειχε κανει και ο θειος μου ο Σταλιν αλλα το προβλημα δεν ειναι αυτο .. κανενας δεν περναει κριση αυτα ολα ειναι τεχνητα για να φανε περισσότερα οι απο πανω και οι τραπεζες να αρχισουν να παιρνουν την περιουσία του κοσμάκη να ειναι όλα δανεικα και με νοικι
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.778
Κριτικές
16
Like
10.297
Πόντοι
8.645
Ο jeronymo αν κι είχε δείξει καλά δείγματα τα σκάτωσε στο τέλος.
Σαν το φετινό ΠΑΟΚ ένα πράμα
 

Επισκέπτης
Δημευση οπως ειχε κανει και ο θειος μου ο Σταλιν αλλα το προβλημα δεν ειναι αυτο .. κανενας δεν περναει κριση αυτα ολα ειναι τεχνητα για να φανε περισσότερα οι απο πανω και οι τραπεζες να αρχισουν να παιρνουν την περιουσία του κοσμάκη να ειναι όλα δανεικα και με νοικι
Δεν το πιστεύω γιατί δεν συμβαίνει σε όλη την Ε.Ε. σε κάποιες χώρες είναι τραγικά τα μέτρα μόνο.

Τώρα αν δεν ανακλιθούν όταν περάσει αυτή η κρίση,θα έχεις δίκιο και θα στο αναγνωρίσω.
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Δεν το πιστεύω γιατί δεν συμβαίνει σε όλη την Ε.Ε. σε κάποιες χώρες είναι τραγικά τα μέτρα μόνο.

Τώρα αν δεν ανακλιθούν όταν περάσει αυτή η κρίση,θα έχεις δίκιο και θα στο αναγνωρίσω.
εσύ πήγες εκεί που έπρεπε ή μόνο με την εκκλησιαστική περιουσια ασχολείσαι και πώς θα γίνει βίλες υπουργών? :uglystupid:
 

A_re_Koula

Μέλος
Εγγρ.
12 Αυγ 2009
Μηνύματα
1.421
Like
3
Πόντοι
16
Ε ναι καταπιέζουν τις μικρές χωρες αφου εχουν λογο πλεον στα εσωτερικά τους. Βρηκαν ευκαιρια να τεσταρουν ποσο "μασαμε" και σου λεει ωπ αυτοι τσιμπανε και τα κανουν ολα κατσε να τους τα παρουμε ολα.

Δεν υπαρχει και ο Τσε να παρουμε τα ντουφεκια, μονο ο Παμπλο Γκαρσια  :grin:

 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom