Νέα

Εκδιδόμενες και θρησκεία

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα flying foxes
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 384
  • Εμφανίσεις 9K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
OP
OP
F

flying foxes

Μέλος
Εγγρ.
31 Μαρ 2019
Μηνύματα
273
Like
62
Πόντοι
1
Αρα η πορνεία είναι ηθική.

Μιας και ανοιξατε θεμα ηθικἠς
Ειχα ρωτησει καποτε μια πουτάνα εαν ντρέπεται και σιθάνεται ανήθικη που εργάζεται εκεί
Η απάντηση της ήταν εαν αισθάνομαι και εγω το ιδιο που πηγα σε τετοιο μέρος .....
 

demosmet

Μέλος
Εγγρ.
24 Φεβ 2016
Μηνύματα
556
Like
79
Πόντοι
6
Εκεί που όλοι μιλάνε για ηθική, δεν υπάρχει ηθική. Είναι γνωστό, πως δεν σχολιάζουν την υγεία οι υγιείς Ευαγγέλου Ι.
Εκείνοι που κατ' εξοχήν ηθικολογούν είναι οι πιο ανήθικοι, και εκείνοι που ακατάπαυστα δικαιολογούν είναι οι πιο άδικοι Άγνωστος
 

Σώμα

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2019
Μηνύματα
247
Κριτικές
11
Like
406
Πόντοι
291
Εγώ πάντως αν ήμουν πουτάνα και ζούσα στην Ελλάδα θα το γύρναγα στο δωδεκαθεϊσμό, που οι πόρνες ήταν ιέρειες της Αφροδίτης και τις είχαν σε μεγάλη υπόληψη.
 

citizen(1)

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Ιαν 2008
Μηνύματα
792
Like
1.954
Πόντοι
206
Εκεί που όλοι μιλάνε για ηθική, δεν υπάρχει ηθική. Είναι γνωστό, πως δεν σχολιάζουν την υγεία οι υγιείς Ευαγγέλου Ι.
Εκείνοι που κατ' εξοχήν ηθικολογούν είναι οι πιο ανήθικοι, και εκείνοι που ακατάπαυστα δικαιολογούν είναι οι πιο άδικοι Άγνωστος
Τις εταίρες είχαν σε υπόληψη που δεν ήταν μόνο πόρνες ήταν περισσότερο σαν τις Γιαπωνέζες γκέισες
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.355
Like
2.050
Πόντοι
216
Ο Φιλήμων ιστορεί πως ο Σόλων ίδρυσε πρώτος τα πορνεία στην Αθήνα, για να ανακουφίσει τους νέους που έφταναν στην ακμή, ο δε Νίκανδρος ο Κολοφώνιος γράφει πως ο Σόλων ίδρυσε και τον ναό της Πανδήμου Αφροδίτης στην Αθήνα, της προστάτριας του αγοραίου έρωτα, από τα κέρδη των πορνών που είχε εγκαταστήσει στα οικήματα.
Από ένα απόσπασμα του Ξενάρχου που διέσωσε ο Αθήναιος πληροφορούμαστε τον τρόπο λειτουργίας τους.
Αφού ο Ξέναρχος κατηγορήσει την νεολαία της εποχής του που τρώει τα λεφτά και τον καιρό της με μεγαλόμισθες εταίρες ή με ελεύθερες παντρεμένες γυναίκες διατρέχοντας τον έσχατο κίνδυνο να συλληφθεί, λέει πως θα μπορούσε να διαλέξει άλλον ευκολότερο και ασφαλέστερο δρόμο, την επίσκεψη στα πορνεία, όπου όπως μας αναφέρει, μπορεί κανείς να διαλέξει ελεύθερα όποια του αρέσει.
Στέκονταν σε παράταξη μέσα στους οίκους-«επί κέρως τεταγμέναι», όπως λέει χαρακτηριστικά, ημίγυμνες ή φορώντας διαφανείς χιτώνες, με αποτέλεσμα να φαίνονται τα πάντα και να διεγείρονται οι πελάτες.
Η ταρίφα ποίκιλλε από σπίτι σε σπίτι ή από γυναίκα σε γυναίκα και ήταν κατά κανόνα ένας οβολός(το 1/6 δηλ. της δραχμής),αλλά μπορούμε να υποθέσουμε πως μπορούσε ο πελάτης να δώσει κάτι παραπάνω για να έχει ειδική περιποίηση).
Τα πορνεία στην Αθήνα ήταν εγκατεστημένα κυρίως στον Κεραμεικό που ήταν μέσα στην πόλη, κατά τον σχολιαστή του Αριστοφάνη, και ειδικότερα στις πύλες του Κεραμεικού, καθώς μας πληροφορούν ο Ησύχιος και η Σούδα. Τα περισσότερα, όμως, ήταν στο λιμάνι, στον Πειραιά, καθώς μας πληροφορεί ο Πολυδεύκης, μιας και ήταν χώρος, όπου έρχονταν έμποροι, ξένοι και ναυτικοί.
Οι πόρνες ντύνονταν παρδαλά κι αυτό δεν επιτρεπόταν για τις ελεύθερες γυναίκες.
Όταν έμπαινε ο πελάτης, η πόρτα έκλεινε. Μέσα στο δωμάτιο είχε συνήθως προθάλαμο.
Στους τοίχους υπήρχαν άσεμνες και διεγερτικές παραστάσεις, κατάλληλος διάκοσμος για τον χώρο. Τον χειμώνα είχαν κάρβουνα αναμμένα για ζεστασιά. Το κρεββάτι είχε σεντόνια και καλύμματα και μέσα έκαιγε λύχνος συνεχώς. Οι πελάτες κατά τα φαινόμενα προπλήρωναν.
Οι πόρνες ήταν δούλες, ξένες ή αιχμάλωτες πολέμου, ή αγορασμένες. Απαγορευόταν αυστηρά να εκδίδεται ελεύθερη.
Ο Θεόπομπος αναφέρει πως ο ρήτορας Κλέομις της Μήθυμνας τους μαστροπούς που προήγαγαν στην πορνεία ελεύθερες τους έδεσε μέσα σε σακκιά και τους έριξε μέσα στη θάλασσα να πνιγούν.
Οι προαγωγοί ή πορνοβοσκοί ήταν πρόσωπα ανυπόληπτα και λεγόντουσαν κι αλλιώς πόρνοι, πορνοσκόποι και εταιροτρόφοι. Νοίκιαζαν τα πορνεία και είχαν τις πόρνες καταβάλλοντας κάθε χρόνο το πορνικόν τέλος στο κράτος, ένα φόρο δηλαδή στο κράτος, καθώς μαθαίνουμε απ’ τον Αισχίνη.
Η ταρίφα των πορνών φαίνεται καθοριζόταν και πάλι απ’ το κράτος κι αυτό λεγόταν «διάγραμμα», όπως μας πληροφορεί η Σούδα, όπου οι αγορανόμοι καθώριζαν (διέγραφον) πόσο έπρεπε «λαμβάνειν την εταίραν εκάστην». Και στην Κω υπήρχε πορνικόν τέλος, όπως προκύπτει από μια πολύτιμη επιγραφή που καταγράφει τους φόρους του κράτους, μεταξύ των οποίων υπάρχει και ο φόρος των εταιρών. Το πορνικόν τέλος καταβαλλόταν στον πορνοτελώνη, τον τελώνη δηλαδή των δημοσίων πορνών.
Το πορνείο λεγόταν και οικίσκος, οίκημα (δηλ. το «σπίτι», όπως λέμε σήμερα), τέγος, παιδισκείον (από τα κοριτσάκια, τις παιδίσκες που είχε μέσα),κηλωστόν, χαμαιτυπίον (την ονομασία αυτή την πήρε απ’ τις λεγόμενες χαμαιτύπες, τις πόρνες δηλαδή που συνευρίσκονταν στο ύπαιθρο ξαπλώνοντας χάμω, δηλ. στο έδαφος.
Αργότερα φαίνεται σπιτώθηκαν κι έτσι απ’ αυτές πήρε την ονομασία και το σπίτι.Υπήρχε και μια άλλη κατηγορία ακόμη φτηνότερων πορνών που έκαναν τη δουλειά στο ύπαιθρο ψαρεύοντας τους πελάτες στο δρόμο με διάφορα κόλπα, μεταξύ των οποίων ήταν να έχουν γραμμένα με καρφιά στα πέδιλα λέξεις που αποτυπώνονταν στο μαλακό έδαφος.
Σώθηκε ένα τέτοιο παπούτσι που γράφει με τα καρφιά τη λέξη ‘’ακολούθει’’, κάτι ανάλογο με τις σύγχρονες πόρνες που έχουν τυπωμένες καρτούλες με την διεύθυνση, τις οποίες πετάνε στον ανυποψίαστο πελάτη. Οι πόρνες αυτές λεγόντουσαν «λεωφόροι» (το ανάλογο με το σημερινό τροτέζα ή καλντεριμιτζού) ή «σποδησιλαύραι» (λαύρα είναι το δρομάκι, τα ο σοκάκι και σποδός η σκόνη), χαμαιτύπαι, χαλκιδίτιδες (από το πολύ ευτελές ποσό που έπαιρναν, ένα χάλκινο νόμισμα), χαμαιταιρίδες.
Συνευρίσκονταν στους σκοτεινούς δρόμους στην περιοχή του Φιλοπάππου, σε ψηλά επιτάφια μνημεία. Άλλες πήγαιναν σε ειδικά πανδοχεία που νοίκιαζαν γι’ αυτό το σκοπό δωμάτια ή σε ταβέρνες που λεγόντουσαν ματρυλλία ή μαστρύπια. Υπήρχαν πόρνες εγκατεστημένες στα λουτρά. Τέλος, στα συμπόσια καλούσαν αυλητρίδες, χορεύτριες (ορχηστίδες), ακροβάτιδες που πέρα απ’ το πρόγραμμα που παρουσίαζαν, δίνονταν πολύ συχνά για μικρή πρόσθετη αμοιβή στον έρωτα των ανδρών.
Οι εταίρες ήταν πόρνες πολύ όμορφες, ανωτέρου επιπέδου. Κατείχαν συνήθως υψηλή μόρφωση και μπορούμε να τις παρομοιάσουμε κατά κάποιο τρόπο με τις γιαπωνέζες γκέισες. Πολλές απ’ αυτές κέρδισαν την ελευθερία τους εξαγοράζοντάς την με τα κέρδη τους ή με χρήματα των εραστών τους.
Η τιμή τους κυμαινόταν από 1 δραχμή,δηλ.6 φορές περισσότερο από τις δημόσιες πόρνες, μέχρι αμύθητα ποσά. Το πόσο σοβαρή επίδραση άσκησαν στη ζωή της αρχαίας Ελλάδας φαίνεται από το ότι όλοι οι μεγάλοι άνδρες της αρχαιότητος είναι συνδεδεμένοι με εταίρες που φημίζονταν όχι μονάχα για την ομορφιά και την τέχνη του έρωτα, αλλά και το πνεύμα τους.
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.355
Like
2.050
Πόντοι
216
Ένα κείμενο από το περιοδικό "Αρχαιολογία" για όποιον ενδιαφέρεται και να λυθούν διάφορες "παρεξηγήσεις"  Τα στοιχεία αφορούν κατά κύριο λόγο την πόλη των Αθηνών
 

kappa_fi

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
1.745
Like
281
Πόντοι
36
Ένα κείμενο από το περιοδικό "Αρχαιολογία" για όποιον ενδιαφέρεται και να λυθούν διάφορες "παρεξηγήσεις"  Τα στοιχεία αφορούν κατά κύριο λόγο την πόλη των Αθηνών

Πολύ ενδιαφέρον!
Μήπως θα μπορούσες να αναφέρεις τον αριθμό του τεύχους, το έτος της έκδοσής του και τον συντάκτη του σημειώματος που παρέθεσες;

Στο ζητάω καλοπροαίρετα, καθώς ο καθένας θα μπορούσε να ανεβάσει ό,τι κείμενο του κατέβει, λέγοντας πως είναι του τάδε περιοδικού ή βιβλίου... ενώ αν δώσεις εκ των προτέρων τη δυνατότητα να διασταυρώσουμε του λόγου το αληθές και να ανατρέξουμε μάλιστα στις πηγές, η πιθανότητα να ανεβαίνουν φέικ κείμενα θα εκλείψει.
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Ας δούμε λοιπόν, κείμενο γραμμένο από τα αρμόδια χέρια, τι θεωρείται Αίρεση.
Ο Μέγας Βασίλειος λέγει εν προκειμένω «Οι παλαιοί ονόμασαν αιρέσεις μεν τους παντελώς αποσπασμένους και κατά την ίδια την Πίστη αποξενωμένους· σχίσματα δε αυτούς που διαφοροποιήθηκαν για κάποιες εκκλησιαστικές αιτίες και μεταξύ τους ζητήματα, θεραπεύσιμα» 2.
Αξιοσημείωτη είναι και η εξής διάκριση: «Για να στοιχειοθετηθεί [κατά τους ι. Κανόνες] το αδίκημα της αιρέσεως, απαιτείται η άρνηση  ή διαστροφή των κανόνων,  ήτοι 1) να εκδηλωθεί εξωτερικώς, είτε εγγράφως (δια συγγράμματος κ.λπ.), είτε προφορικώς (δια κηρύγματος κ.λπ.), είτε εμπράκτως (δια παραλείψεως  ή προσθήκης φράσεων  ή συμβολικών κινήσεων στο τελετουργικόν της Θ. Λειτουργίας κ.λπ.), 
Με λίγα λόγια. Τη στιγμή που ΕΓΓΡΑΦΩΣ δηλώνεις ότι ενώ γνωρίζεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ότι το σεξ εκτός γάμου θεωρείται ΠΟΡΝΕΙΑ από την Ορθόδοξη Εκκλησία, επί της ουσίας διαστρέφεις τους κανόνες της. Αιρετικός λοιπόν, σύμφωνα με την επισυναπτόμενη Ορθόδοξη Σελίδα. Θα ιδωθούμε στην Κόλαση. πηγή
Ειπα κι εγω...δεν θα κανει παρεμβαση ο Μποκολος?
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.859
Like
14.780
Πόντοι
3.656
Ειπα κι εγω...δεν θα κανει παρεμβαση ο Μποκολος?

Οπως είδες την έκανα την παρέμβαση. Μήπως όμως, ΜΗΠΩΣ, θα έπρεπε να αναλύσεις επί της ουσίας τι γράφει η Ορθόδοξη Σελίδα για τις αιρέσεις, θέμα στο οποίο απάντησα, κι όχι να προσπαθήσεις να μην απαντήσεις με Δικηγορίστικα τεχνάσματα; Ακόμα θεωρείς ότι οι απόψεις σου για την πορνεία δεν σε χρίζουν αιρετικό, σύμφωνα με την επίσημη άποψη της Ορθοδοξίας;
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Οπως είδες την έκανα την παρέμβαση. Μήπως όμως, ΜΗΠΩΣ, θα έπρεπε να αναλύσεις επί της ουσίας τι γράφει η Ορθόδοξη Σελίδα για τις αιρέσεις, θέμα στο οποίο απάντησα, κι όχι να προσπαθήσεις να μην απαντήσεις με Δικηγορίστικα τεχνάσματα; Ακόμα θεωρείς ότι οι απόψεις σου για την πορνεία δεν σε χρίζουν αιρετικό, σύμφωνα με την επίσημη άποψη της Ορθοδοξίας;
Μηπως θεωρω οτι πολυ απλα δεν με απασχολει?
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 172663

Επισκέπτης
Μηπως θεωρω οτι πολυ απλα δεν με απασχολει?
τοτε γιατι γραφεις εδω?
ασε να γραφουμε εμεις που εχουμε πληρωσει κατι που διαφωνουμε γιατι ετσι θελει το 70%, φασισμος δηλαδη.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
600
Πόντοι
246
τιποτα απο οσα λεει ο ποκολος για την ορθοδοξια δεν ισχυει
παραθετει πηγες τις οποιες δεν κατανοει και βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα
δεν γνωριζει σε βαθος τι λεει η ορθοδοξια και φυσικα δεν πιστευει γι αυτο και οι γνωσεις του επι του θεματος ειναι επιφανειακες και λανθασμενες
π.χ. η αναλυση του περι πορνειας δεν συμπεριελαβε την ευαγγελικη διηγηση για το οτι η πορνη θα κερδιζε τη βασιλεια των ουρανων
 

stadeos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Αυγ 2010
Μηνύματα
1.355
Like
2.050
Πόντοι
216
(DOC) ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΗΘΙΚΗ | Amalia Bami - Academia.edu
(μέσω google search)

Aνδρέας Λεντάκης "Η ερωτική ζωή στην Αρχαία Ελλάδα" (pdf αρχείο)
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.859
Like
14.780
Πόντοι
3.656
Μηπως θεωρω οτι πολυ απλα δεν με απασχολει?

Φυσικά. Αν πίστευες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, θα ήσουν αυστηρά Μονογαμικός και δεν θα χώριζες, όποιο χαρακτήρα κι αν φανέρωνε η συμβία σου. Δεδομένης της ζωής σου, δεν σε απασχολεί. Δεν είσαι βέβαια διαφορετικός από την τεράστια πλειονοψηφία των κατά δήλωσή τους χριστιανών, οι οποίοι έχουν φτιάξει μια θρησκεία ΙΚΕΑ, όπως τους βολεύει. Ο ίδιος ο Πάπας παρακάλεσε τους πιστούς του να μάθουν τι πιστεύουν, δυο δεκαετίες πριν. Αλλά που
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
τοτε γιατι γραφεις εδω?
ασε να γραφουμε εμεις που εχουμε πληρωσει κατι που διαφωνουμε γιατι ετσι θελει το 70%, φασισμος δηλαδη.
Κι εγω ειμαι κατά ολων των στρατών τύπε, θελω παγκοσμια ειρηνη και συναδελφωση, αλλά πληρωνω για να εχουμε στρατο ενώ διαφωνω

Επισης ουδεποτε θα χρησιμοποιησω κρατικο νοσοκομειο αλλά παλι τα πληρωνω

Πολλοι φασισμοι μαζεμενοι
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.320
Κριτικές
1
Like
32.277
Πόντοι
8.006
Φυσικά. Αν πίστευες ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, θα ήσουν αυστηρά Μονογαμικός και δεν θα χώριζες, όποιο χαρακτήρα κι αν φανέρωνε η συμβία σου. Δεδομένης της ζωής σου, δεν σε απασχολεί. Δεν είσαι βέβαια διαφορετικός από την τεράστια πλειονοψηφία των κατά δήλωσή τους χριστιανών, οι οποίοι έχουν φτιάξει μια θρησκεία ΙΚΕΑ, όπως τους βολεύει. Ο ίδιος ο Πάπας παρακάλεσε τους πιστούς του να μάθουν τι πιστεύουν, δυο δεκαετίες πριν. Αλλά που
Ωραια, και?
 
Εγγρ.
26 Μαρ 2012
Μηνύματα
11.859
Like
14.780
Πόντοι
3.656
τιποτα απο οσα λεει ο ποκολος για την ορθοδοξια δεν ισχυει
παραθετει πηγες τις οποιες δεν κατανοει και βγαζει αυθαιρετα συμπερασματα
δεν γνωριζει σε βαθος τι λεει η ορθοδοξια και φυσικα δεν πιστευει γι αυτο και οι γνωσεις του επι του θεματος ειναι επιφανειακες και λανθασμενες
π.χ. η αναλυση του περι πορνειας δεν συμπεριελαβε την ευαγγελικη διηγηση για το οτι η πορνη θα κερδιζε τη βασιλεια των ουρανων

Μπορείς απλά να παραθέσεις επίσημη Ορθόδοξη σελίδα, η οποία να ισχυρίζεται ότι η Πορνεία δεν είναι αμαρτία και να με κουτουπώσεις. Ευκολάκι. Περιμένω με αγωνία, θα ελέγξω και θα απαντήσω. Μέχρι στιγμής οι πηγές μου λένε ξεκάθαρα ότι οι πόρνοι, οι Μοιχοί και οι Αρσενοκοίτες πάνε κόλαση. Γράψε αντίλογο, αφού ισχυρίζεσαι ότι κάνω λάθος. Και η διήγηση για την πόρνη που αναφέρεις μιλάει για την τεράστια δύναμη της μετάνοιας. Δολοφόνος κατά συρροή και βιαστής παιδιών αν μετανοήσει ειλικρινά πάει Παράδεισο.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom