Νέα

Εκ του μηδενός..ΨΠΣ ♫♫

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα AssFiller
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 170K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Ποια τεχνική χρησιμοποιεί ο Βρασιδας για την πρόβλεψη των σεισμών;

  • Την τεχνική της καράφλας κόντρα στον άνεμο.

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Διαβάζει τον καφέ.

    Ψήφοι: 1 9,1%
  • Διαβάζει την παλάμη του

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Χρησιμοποιεί πρόγραμμα πρόβλεψης Lotto

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Το πουλί του είναι ανήσυχο 2 λεπτά πριν τον σεισμό

    Ψήφοι: 1 9,1%
  • Η τεχνική των πορδών..4 απανωτές=σεισμός

    Ψήφοι: 5 45,5%
  • Διαβάζει το ''Τραβέλια με προσόντα''

    Ψήφοι: 3 27,3%
  • Μαδάει τη μαργαρίτα

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Μαδάει μουνότριχες..

    Ψήφοι: 1 9,1%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    11
Εγγρ.
7 Νοε 2007
Μηνύματα
1.768
Κριτικές
4
Like
3
Πόντοι
16
Γερμανοι επιστημονες το 1998 επιταχυναν το φως σε ταχύτητα μεγαλύτερη απο την κανονική του. Αρα η θεωρια του Αινστάιν δεν ισχύει σε κάποια σημεία.
Αφου δεν εχει αποσαφηνιστει τι ειναι υλη και τι ενέργεια, γιατι το φως τις μπλέκει και τις 2 ιδιοτητες, δε μπορουν να πουν πως δημιουργείται η υλη. Ισως το κατανοήσουν αν βρουν την αιτία της δύναμης σε μια ενοποιημένη θεωρία δύνάμεων, το αγιο δισκοπότηρο τους δηλαδη. Αν εχουν κοινη αιτία ολες οι δυνάμεις που πολυ αμφιβάλλω.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
οι επιπτωσεις αν ισχυει δεν ''θα'' ειναι...Απλα ειναι!!!και προφανως δεν υπαρχουν επιπτωσεις..Δεν λεμε οτι θα υπαρχουν διακυμανσεις στην ταχυτητα,λεμε οτι η υπαρχουν η δεν υπαρχουν!!!

Σωστα, αυτο που εννοουσα ειναι οτι θα ξεκινησουμε να γνωριζουμε πως υπαρχουν διακυμανσεις, επομενως ΘΑ ξερουμε ( αν αποδειχτει ) οτι η ταχυτητα δεν ηταν σταθερη.

Σε εναν καλο κωλο παντως δεν χωρανε διακυμανσεις.
 

Επισκέπτης
Οι περισσότεροι ασθενείς με νόσο Γκοσέ παρουσιάζουν οστική συμμετοχή που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και μπορεί να τους απασχολήσει σοβαρά.Όπως εξήγησε ο Εντβάρντας Λεγκέκας, διευθυντής του ζωολογικού κήπου, το κοτόπουλο προοριζόταν για τροφή άλλων ζώων- τροφίμων του ιδρύματος, αλλά κατάφερε να ξεφύγει και βρήκε καταφύγιο στο κλουβί του Μίτις, του εξάχρονου μπαμπουίνου.
Ο όρος χρησιμοποιείται σε αρκετές περιπτώσεις, κυρίως όμως αναφέρεται σε ειδικά αποφρακτικά όργανα και διακρίνονται στους παρακάτω τύπους:Αποφρακτικές βαλβίδες, για την πλήρη διακοπή ή ρύθμιση της ροής σε διάφορους κλάδους του δικτύου
Βαλβίδες αντεπιστροφής, που επιτρέπουν τη διέλευση του θερμοφορέα μόνο κατά μια κατεύθυνση
Βαλβίδες θερμαντικών σωμάτων θερμοστατικές ή μη, που ρυθμίζουν την ποσότητα του θερμοφορέα που θα διέρχεται μέσα από τα θερμαντικά σώματα.Τρίοδες βαλβίδες, που κανονίζουν την επιλογή της ροής του θερμοφορέα κατά την μία ή την άλλη κατεύθυνση.Η συσσώρευση των κυττάρων Γκοσέ στο μυελό των οστών μπορεί, με πολλούς τρόπους, να προκαλέσει οστική βλάβη.

Παρακαλώ την άποψή σας
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
17
Πόντοι
5.775
O Chuck ΜΠΟΡΕΙ να φαει ΜΟΝΟ ενα.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
Σωστα, αυτο που εννοουσα ειναι οτι θα ξεκινησουμε να γνωριζουμε πως υπαρχουν διακυμανσεις, επομενως ΘΑ ξερουμε ( αν αποδειχτει ) οτι η ταχυτητα δεν ηταν σταθερη.

Σε εναν καλο κωλο παντως δεν χωρανε διακυμανσεις.
Σε εναν καλο κωλο ολοι χωρανε. :dancing:
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Οι περισσότεροι ασθενείς με νόσο Γκοσέ παρουσιάζουν οστική συμμετοχή που εξελίσσεται με την πάροδο του χρόνου και μπορεί να τους απασχολήσει σοβαρά.Όπως εξήγησε ο Εντβάρντας Λεγκέκας, διευθυντής του ζωολογικού κήπου, το κοτόπουλο προοριζόταν για τροφή άλλων ζώων- τροφίμων του ιδρύματος, αλλά κατάφερε να ξεφύγει και βρήκε καταφύγιο στο κλουβί του Μίτις, του εξάχρονου μπαμπουίνου.
Ο όρος χρησιμοποιείται σε αρκετές περιπτώσεις, κυρίως όμως αναφέρεται σε ειδικά αποφρακτικά όργανα και διακρίνονται στους παρακάτω τύπους:Αποφρακτικές βαλβίδες, για την πλήρη διακοπή ή ρύθμιση της ροής σε διάφορους κλάδους του δικτύου
Βαλβίδες αντεπιστροφής, που επιτρέπουν τη διέλευση του θερμοφορέα μόνο κατά μια κατεύθυνση
Βαλβίδες θερμαντικών σωμάτων θερμοστατικές ή μη, που ρυθμίζουν την ποσότητα του θερμοφορέα που θα διέρχεται μέσα από τα θερμαντικά σώματα.Τρίοδες βαλβίδες, που κανονίζουν την επιλογή της ροής του θερμοφορέα κατά την μία ή την άλλη κατεύθυνση.Η συσσώρευση των κυττάρων Γκοσέ στο μυελό των οστών μπορεί, με πολλούς τρόπους, να προκαλέσει οστική βλάβη.

Παρακαλώ την άποψή σας

για να καταλαβω κατι... η νοσος του Γκοσε ειναι αντιστοιχη με τη νοσο του χωσέ...???
 

psaxnw(1)

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2006
Μηνύματα
4.745
Κριτικές
5
Like
31
Πόντοι
16
Γερμανοι επιστημονες το 1998 επιταχυναν το φως σε ταχύτητα μεγαλύτερη απο την κανονική του. Αρα η θεωρια του Αινστάιν δεν ισχύει σε κάποια σημεία.
Αφου δεν εχει αποσαφηνιστει τι ειναι υλη και τι ενέργεια, γιατι το φως τις μπλέκει και τις 2 ιδιοτητες, δε μπορουν να πουν πως δημιουργείται η υλη. Ισως το κατανοήσουν αν βρουν την αιτία της δύναμης σε μια ενοποιημένη θεωρία δύνάμεων, το αγιο δισκοπότηρο τους δηλαδη. Αν εχουν κοινη αιτία ολες οι δυνάμεις που πολυ αμφιβάλλω.
Δεν καταλαβαινω τι προσπαθεις να πεις φιλε μου...Δεν γινεσαι συγκεκριμενος!!!
 

Επισκέπτης
Tο thread πάει από το κακό στο χειρότερο έχουν βαλθεί όλοι να ασχολούνται με λάθος τρύπες.
 

ΒΡΑΣΙΔΑΣ2

Μέλος
Εγγρ.
30 Νοε 2006
Μηνύματα
4.150
Like
1
Πόντοι
16
Δεν καταλαβαινω τι προσπαθεις να πεις φιλε μου...Δεν γινεσαι συγκεκριμενος!!!
Μα αν γινει συγκεκριμενος θα μπει εντος θεματος.
Το θεμα ειναι να παραμεινη εκτος θεματος εξηγοντας μας το θεμα που θελει.
Νομιζω ειναι απλο. :idiot:
Τι δεν καταλαβες?
 

Επισκέπτης
Eκ του μηδενός γνώρισα πριν καιρό μία όμορφη,γλυκιά κοπέλλα.Όμορφα μάτια,είχαμε την ίδια ανάγκη,αισθανόμασταν τα ίδια πράγματα.Eχτές επίνα ωραίο μπόμπα ουίσκυ στο Hotel Pines (Eθνική οδό Aθηνών Λαμίας ύψος N.Eρυθραίας) και σκεφτόμουν χαιδεύοντας την μικρή ανυπεράσπιστη kolotripida της περιστασιακής συντρόφου μου πως να τα πηγαίνει ο γαύρος στο ματς. Aφού έφαγα λίγα από τα παρελκόμενα επί λευκού μικρού πιάτου φυστικάκια στο δεξί όπως κοιτάμε το κρεβάτι κομοδίνο είπα να κοπιάσω λίγο ακόμα προσφέροντας λίγη ακόμα ηδονή σε αυτήν την παραμελημένη (μην παραμελείτε τους/τις συντρόφους σας φίλοι μου) από τον κανονικό της σύντροφο κοπέλλα.O θόρυβος από την εθνική οδό με απέσπασε: Mε 120 χιλιόμετρα την ώρα πόση απόσταση χρειάζεται για να φρενάρει μία νταλίκα;Δεν άντεξα,τελείωσα.
 

Επισκέπτης
Γιατί τα χύσια μυρίζουν σαν χλωρίνη; Mπορεί κάποιος να το αλλάξει αυτό με πχ την διατροφή του?
 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
κατι επι του θεματος...


Κάποτε το σεξ ήταν ταμπού, αμαρτία, παράνομη πράξη. Και χρειάστηκε τον Σίγκμουντ Φρόυντ να βάλει το μυαλό του να δουλέψει σε αντίθετες στροφές από την πουριτανική ηθική της εποχής του, πασχίζοντας να αθωώσει τους ανθρώπους από τις ενοχές που τους προκαλούσαν οι πόθοι τους.


Τα χρόνια πέρασαν, το ντιβάνι της ψυχανάλυσης αντικαταστάθηκε από πιο σύγχρονες μεθόδους θεραπείας και το Ίντερνετ βοήθησε με ιδέες, πληροφορίες, προσωπικές ιστορίες, εικόνα και ήχο, ώστε το σεξ να διατίθεται ως προϊόν ελεύθερης κατανάλωσης. Μέσα απ' αυτήν την προσέγγιση, η έκθεση στο MoSex θα διερευνήσει τις σεξουαλικές υποκουλτούρες που άνθησαν στη Νέα Υόρκη και οι οποίες επηρέασαν σταδιακά τη σεξουαλική συμπεριφορά του συρμού.

Για τον λόγο αυτό, τα εκθέματα δίνουν λεπτομέρειες γύρω από την γκέι κοινότητα της περιοχής Μπάουερι, που αναπτύχθηκε στα τέλη του 1800, ιστορούν τα δεδομένα του πορνογραφικού και φετιχιστικού εμπορίου, τους γυναικείους αγώνες για τη νομιμοποίηση των αμβλώσεων, τους σταθμούς του ομοφυλοφιλικού κινήματος. Αλλά και τα τελευταία δείγματα από τη σύγχρονη παραγωγή της βιομηχανίας του σεξ έχουν θέση στους ορόφους του MoSex. Αντικείμενα σαδομαζοχιστικού σεξ, καλτ ταινίες πορνό εκτίθενται δίπλα σε φωτογραφίες της Λίντα Λάβλεϊς («Βαθύ λαρύγγι») και της Ξαβιέρα Χολάντερ («Ευτυχισμένη πόρνη»). Με την απαραίτητη σκιά ενδείξεων της νόσου του AIDS να βαραίνει τον χώρο. Και να υπενθυμίζει, μέσα από τα σκίτσα του Αρτ Σπίγκελμαν στον κατάλογο της έκθεσης, ότι μετά τη σεξουαλική επανάσταση του '60 και τα σεξ κλαμπ του '70 «το AIDS ήταν ο λογαριασμός που έφτασε στο τραπέζι της απόλαυσης»...


Μουσεία του σεξ στην Ευρώπη υπάρχουν πολλά. Και βασίζουν την ύπαρξή τους σε πλούσιες ιδιωτικές συλλογές. Η Αμερική όμως, περίμενε την 28η Σεπτεμβρίου 2002 για να δει το MoSex να ανοίγει επίσημα τις πόρτες του στη Νέα Υόρκη. «Μία πόλη αρκετά μεγάλη, αρκετά τολμηρή, αρκετά κακή, εξίσου παράξενη και αδιάντροπη, ώστε να διαθέτει ένα σεξουαλικό παρελθόν διαφορετικό από οποιοδήποτε άλλο σημείο σ' αυτήν τη χώρα», λέει ο διευθυντής του νέου Μουσείου Σεξ της Νέας Υόρκης, Ντάνιελ Γκλουκ, πρώην ζωγράφος, γλύπτης και επιχειρηματίας ηλεκτρονικών υπολογιστών.


Το περασμένο Σάββατο στο Ινστιτούτο Σύγχρονης Τέχνης του Λονδίνου το σεξ στη μικρή οθόνη ήταν ένα από τα θέματα κύκλου διαλέξεων και ομιλιών υπό τον γενικό τίτλο «Οι πόλεμοι των φύλων». Πρόθεση των διοργανωτών της εκδήλωσης δεν ήταν να φέρουν στο προσκήνιο την ποσότητα του σεξ που υπάρχει στην τηλεόραση. Άλλωστε δύο στους τρεις που πήραν μέρος σε σχετική έρευνα που έγινε πέρσι εξέφρασαν την πεποίθηση πως η ποσότητα ερωτικών σκηνών στα τηλεοπτικά προγράμματα δεν είναι υπερβολική, αν και νεώτερα δεδομένα από την Επιτροπή Ραδιοτηλεοπτικών Προτύπων συνθέτουν άλλη, διαφορετική εικόνα. Ότι δηλαδή από τα τηλεοπτικά προγράμματα παρατηρείται αύξηση παραπόνων διότι η ερωτική πράξη έχει εισβάλει σε όλες τις τυπολογίες προγραμμάτων.

Το θέμα της ημερίδας πάντως ήταν άλλο. Και εστιάστηκε στο κλισέ «δεν έχει σημασία η ποσότητα, η ποιότητα είναι αυτή που μετράει»! Πιο συγκεκριμένα οι συζητήσεις περιστράφηκαν γύρω από τον άξονα για το πόσο αποκαλυπτική και απελευθερωμένη είναι η τηλεόραση.

Η τηλεόραση ανέκαθεν αποτελούσε τον καθρέφτη μέσα από τον οποίο αντανακλάται η εικόνα της κοινωνίας. Στις μέρες μας ωστόσο αντικατοπτρίζεται πιο ανεκτική και ανοιχτόμυαλη. Το τηλεοπτικό μενού πλέον περιλαμβάνει σειρές όπου υπάρχουν ρόλοι τραβεστί («Coronation street»), σκηνές με ερωτικά φιλιά ανάμεσα σε λεσβίες («Brookside») και ομοφυλόφιλοι («Queer as Folk») στο βρετανικό Channel 4.

Και δεν είναι αυτά μόνον. Από τη μικρή οθόνη παρελαύνουν σκηνές με ό,τι μπορεί να φανταστεί κάποιος. Ως και πλάνα με γυναίκες να συζητούν για τις ερωτικές επιδόσεις των συντρόφων τους που τυχαίνει να έχουν... τέσσερα πόδια και ουρά και που αντί για αναστεναγμούς κάνουν αρφ αρφ.

Μπροστά στις κάμερες οι άνθρωποι δίνουν ολόκληρες παραστάσεις. Και σε κάθε περίπτωση ισχύει το ρητό «ποτέ δεν είναι αργά». Κάτι τέτοιο συμβαίνει και με το Channel 4, το οποίο μεταξύ των προγραμμάτων της νέας τηλεοπτικής περιόδου περιλαμβάνει ένα ντοκιμαντέρ τριών επεισοδίων, το «Fifteen» («Δεκαπέντε»), που - όπως άλλωστε υποδηλώνει ο τίτλος - παρακολουθεί τρία 15χρονα στην περίοδο της εφηβείας τους.

Την Κριστίν, ως ανήλικη μητέρα, την Γινγκ, που ανακαλύπτει τη μητέρα της, η οποία την είχε εγκαταλείψει όταν εκείνη ήταν βρέφος, και την Κίμπερλι, που ενώ θέλει να γευτεί τον έρωτα γίνεται αντικείμενο του σεξ.

Υπάρχει και συνέχεια. Βλέπουμε πλέον το σεξ να είναι - μέσω μικρής οθόνης - τρόπος άσκησης, κάτι σαν γυμναστική δηλαδή, το σεξ ως τρόπο εξασφάλισης για το προς το ζην, το σεξ σαν επίδειξη ατομικισμού του στυλ "εγώ παίρνω αυτό που θέλω και δεν μου καίγεται καρφάκι για τον άλλον" και βεβαίως το σεξ ως πρόβλημα.

«Η σεξουαλική ζωή της Κατρίν Μ.» και 256 σελίδες αρκούν και περισσεύουν για μία «κουλ» καταγραφή συναντήσεων, παρέλαση προσώπων και σεξουαλικών οργάνων στο πέρασμα μιας εικοσαετίας, με τη Γαλλίδα κριτικό τέχνης - συγγραφέα να επιθυμεί «να βρει ευχαρίστηση με το να διαθέτει τον εαυτό της και το σώμα της σε όλον τον κόσμο».

Με μια τέτοια επίσημη δήλωση που έβγαινε από τις πολλαπλές συνεντεύξεις της στη γαλλική τηλεόραση και το ραδιόφωνο, με τον σύζυγο της ίδιας να εκδίδει ταυτόχρονα με το δικό της βιβλίο ένα λεύκωμα γυμνών φωτογραφιών της, με δικά του σχόλια, με την ιδέα του σεξ να τριγυρίζει σήμερα ανεξέλεγκτα στα μίντια ως μέσο επικοινωνίας και εμπορικής επιτυχίας, το πρώτο που δεν περιμένει κανείς από μια συνάντηση μαζί της είναι η κουβέντα γύρω από τον ομαδικό έρωτα και τη σεξουαλική συμπεριφορά να μοιάζει με σχολιασμό του ασφαλιστικού συστήματος και με ανάλυση για τις επιπτώσεις της υπογεννητικότητας στην οικονομία. Απέναντί μου βρίσκεται περισσότερο η διευθύντρια του έγκριτου περιοδικού «Art Presse» με μαύρο κοστούμι, προσεγμένο γαλλικό μανικιούρ, και διόλου η Κατρίν Μιγιέ που στα 18 της χρόνια αμφισβήτησε την καθολική διαπαιδαγώγησή της και θέλησε να βρει απαντήσεις στα πάντα γύρω από το σεξ.

«Δεν διάλεξα τη ζωή που είχα. Δεν ήταν προϊόν κάποιας απόφασης, γι' αυτό και ήταν πολύ εύκολο να το κάνω. Βρέθηκα σε αυτόν τον τρόπο ζωής επειδή ήμουν νέα και αθώα, επειδή ο φιλικός μου περίγυρος είχε ήδη υιοθετήσει αυτές τις πρακτικές και εγώ απλά τους ακολούθησα χωρίς να αναρωτιέμαι, υπολογίζοντας τά μήπως και τα όχι».

Σε ένα τέτοιο περιβάλλον, όλα εξελίσσονται όπως πάνω σε μία θεατρική σκηνή. Καθένας παίζει ένα ρόλο και υπάρχουν κανόνες που πρέπει να σεβαστεί, όπως το ότι δεν κακομεταχειριζόμαστε κανέναν, δεν προσβάλλουμε, δεν σοκάρουμε. Μπορεί κάποιος να έρθει απλά ως θεατής και να μη συμμετάσχει, επειδή αν θέλουμε το παιχνίδι να συνεχιστεί δεν πρέπει να συμβεί κάποιο ατύχημα».

Όλα αυτά συνέβησαν στην επιτρεπτή για πειραματισμούς εποχή των 70'ς-80'ς. Η Κατρίν Μιγιέ το κατανοεί και συμμερίζεται τη νεώτερη γενιά των ανθρώπων που έζησαν μέσα στο '90 συντροφιά με το AIDS και την ανεργία κι έχουν επηρεάσει την ηθική τους. «Τα νέα παιδιά συνειδητοποιώντας ποια ήταν η σεξουαλική απελευθέρωση των γονιών τους τρόμαξαν και προβληματίστηκαν. Η εξήγηση αυτής της διαφορετικής συμπεριφοράς έχει να κάνει με το ότι δεν θέλουν να ζήσουν όπως οι γονείς τους και από αντίδραση επιζητούν να είναι πιο σοβαροί, πιο επιλεκτικοί, πιο υπεύθυνοι. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι να βλέπω τους νεαρούς συνεργάτες μου στο περιοδικό να παντρεύονται και να κάνουν παιδιά από πολύ νωρίς. Η νέα γενιά δεν ενδιαφέρεται να εξερευνήσει τη σεξουαλικότητά της, αλλά να ανασυγκροτήσει τους συνεκτικούς δεσμούς στην ιδέα της οικογένειας».

Μέσα σε ένα τέτοιο κοινωνικό περιβάλλον η Μιγιέ σκέφτηκε να γράψει το βιβλίο της και για έναν άλλο λόγο. Για να διαχωρίσει τη θέση της, όπως τονίζει, από τη στάση των μίντια και των περιοδικών που με τις έρευνες και τα στοιχεία τους για συχνές και πολλαπλές ερωτικές σχέσεις αγχώνουν τον κόσμο στην περίπτωση που δεν κάνουν πρωταθλητισμό στο σεξ. Πιστεύει ότι με το βιβλίο της οι άνδρες που το διάβασαν και αγαπούν πραγματικά τις γυναίκες κατάλαβαν πράγματα γι' αυτό το απόλυτο μυστήριο του γυναικείου οργανισμού. Και προειδοποιεί πως θα υπάρξει συνέχεια. Μετά περίπου είκοσι χρόνια, όταν θα γράψει για την εμπειρία να είσαι ηλικιωμένος και να ποθείς ακόμα. «Μπορεί το σώμα να μην μπορεί να ανταποκριθεί, είμαι όμως σίγουρη ότι ο πόθος και η επιθυμία μένουν για πάντα ανέπαφα».


Απαγορεύεται η βία
Η Κατρίν Μιγιέ μιλά για ένα σαβουάρ βιβρ της συγκεκριμένης σεξουαλικής τακτικής (της «διάθεσης του εαυτού σου και το σώματός σου σε όλον τον κόσμο»), για μία θεατρικότητα, για ρόλους αλλά και για λεπτούς χειρισμούς των συμμετεχόντων που πιθανόν να αναπτύξουν μεταξύ τους πιο ιδιαίτερη σχέση στη διάρκεια μιας πολλαπλής συνεύρεσης. «Σίγουρα υπάρχουν κανόνες. Σε έναν κύκλο ελευθερίων συναναστροφών υπάρχει ένας απόλυτος κανόνας: απαγορεύεται η βία», λέει.






 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Το περιστασιακό σεξ έχει επιστρέψει θριαμβευτικά. Μετά τον τρόμο για το AIDS τη δεκαετία του '80 και τα προσεκτικά βήματα το '90, η επανάσταση του Ίντερνετ κατέρριψε ξανά τα σεξουαλικά ταμπού, ιδίως για τους εφήβους και τους 20άρηδες.

Σύμφωνα με το περιοδικό «New York», το φαινόμενο είναι έντονο στα μεγάλα αστικά κέντρα της Αμερικής. Και αυτό ενέπνευσε την Αμερικανίδα συγγραφέα Ναόμι Γουλφ να γράψει ένα άρθρο στους «Sunday Times», στο οποίο επισημαίνει τις διαφορές του σήμερα με τη δική της νεότητα: «Μαζί με τα χαμηλόμεσα παντελόνια-καμπάνες και τα κινήματα της ειρήνης, ένα ακόμα απομεινάρι των 70'ς έγινε ξανά της μόδας: το περιστασιακό σεξ. Αλλά δίχως ίχνος από την ψυχή που έκρυβε η ελεύθερη αγάπη εκείνης της δεκαετίας».

Η τεχνολογία έχει ανοίξει την πόρτα - καταρχήν χάρη στο Ίντερνετ. Στη Νέα Υόρκη η ανεύρεση ερωτικών συντρόφων στο Διαδίκτυο είναι της μόδας. Φίλες της συγγραφέως έχουν βρει συντρόφους και περιστασιακούς εραστές - «προσέξτε, όχι συζύγους» - online.

Αλλά δεν είναι μόνο το Δίκτυο. Είναι και η πρόοδος της ιατρικής, που παίζει μεγάλο ρόλο. Τα τραγικά πορτρέτα αντρών και γυναικών με AIDS από τις περασμένες δεκαετίες, που ενεργούσαν καταλυτικά στον περιορισμό του σεξ, έχουν εξαφανιστεί από τα κέντρα των πόλεων και έχουν μεταφερθεί στις φτωχές μαύρες γειτονιές και τον Τρίτο Κόσμο. Οι νέοι Αμερικανοί σήμερα, όπου κι αν κοιτάξουν, βλέπουν φορείς της ασθένειας, υγιέστατους στην όψη, που ζουν με τον ιό μέσα τους «για πάντα».

Τέλος, η τεχνολογία έχει κάνει «σέξι» ακόμα και την αντισύλληψη. Τέρμα τα βρόμικα, άσχημα, low-tech προφυλακτικά. Σήμερα, η γυναίκα βάζει ένα μικρό αυτοκόλλητο στον γοφό και ησυχάζει, ενώ τα παλιά προφυλακτικά πωλούνται στις εξειδικευμένες μπουτίκ στο Γκρίνουιτς Βίλατζ.

«Το Ίντερνετ έχει εκδημοκρατίσει την πρόσβαση στο σεξ, η οποία πριν περιοριζόταν στους πλουσίους με μέτρια εμφάνιση ή τους όμορφους. Πριν από το Διαδίκτυο, αν ήσουν άσχημος άντρας ή γυναίκα, χωρίς πολλά λεφτά, ήσουν περιορισμένος, όσον αφορά το σεξ. Τώρα, δεν χρειάζεται πια να ρισκάρεις την απόρριψη προσπαθώντας να βρεις σύντροφο επιπέδου υψηλότερου ή χαμηλότερου από το δικό σου. Ούτε χρειάζεται να ψάχνεις πια στα μπαρ. Μπορείς να τους βρεις on-line».

Ταυτόχρονα, όμως, παρατηρεί η Ναόμι Γουλφ, η ευκολία στην ανεύρεση ερωτικών συντρόφων έχει και το τίμημά της. «Κάτω από όλη αυτή την ευθύτητα, διακρίνω αδυναμία οικειότητας, θλίψη και ένα μούδιασμα. Το μυστήριο της σεξουαλικής γνωριμίας ενός νέου συντρόφου έχει χαθεί. Ίσως τώρα, που έχουμε το δικαίωμα να κάνουμε ό,τι θέλουμε με το σώμα μας, μπορούμε να δούμε ότι αυτό από μόνο του δεν είναι η ουσία της απελευθέρωσης. Ίσως η αληθινή επανάσταση γίνει όταν ελευθερώσεις όχι μόνο το σώμα στην αγορά, αλλά και την ψυχή του σώματος».

 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
H κυρία Φλάις και ο συνέταιρός της Τζόου Ρίτσαρντς θεωρούν δεδομένη την επιτυχία του οίκου ανοχής αποκλειστικά για γυναίκες, τον οποίο πρόκειται να ανοίξουν.

Σύμφωνα με τους ίδιους, είναι θέμα ισότητας: οι γυναίκες σήμερα έχουν δικά τους χρήματα και είναι εξίσου χειραφετημένες με τους άνδρες. H αλήθεια είναι ότι δεν χρειάζεται κανείς να είναι ειδικός σεξολόγος για να ξέρει ότι για τις γυναίκες ο σεξουαλικός ερεθισμός βασικά συντελείται στον εγκέφαλο. H ανασφάλεια είναι ο εχθρός της γυναικείας λίμπιντο.

H γυναίκα που είναι μόνη και νιώθει μοναξιά, η εγκαταλελειμμένη σύζυγος, η γυναίκα στέλεχος επιχείρησης με πολλά χρήματα αλλά χωρίς τον αναγκαίο ελεύθερο χρόνο για να κάνει σχέση, αυτό που κυρίως επιθυμούν δεν είναι σεξ αλλά αγάπη. Και αυτό, όπως όλοι γνωρίζουμε καλά, είναι το μοναδικό πράγμα που δεν αγοράζεται με χρήματα.

Στην πραγματικότητα, στους ζιγκολό δεν απευθύνονται οι γυναίκες που είναι μόνες, οι οποίες στο κάτω κάτω εύκολα μπορούν να κάνουν σεξ με έναν άγνωστο, αλλά οι ευτυχισμένα παντρεμένες μεσήλικες. Αυτές ήδη έχουν την αγάπη που χρειάζονται στον ευτυχισμένο γάμο τους, αλλά δεν έχουν - καθόλου ή ικανοποιητική - σεξουαλική ζωή με τους συζύγους τους. Δεν θέλουν όμως να ρισκάρουν δημιουργώντας μία εξωσυζυγική σχέση, οπότε καταφεύγουν στον πληρωμένο έρωτα.

 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Περισσότεροι από 350.000 άνθρωποι από 41 χώρες συμμετείχαν στη φετινή, όγδοη κατά σειρά, Παγκόσμια Έρευνα για το Σεξ της εταιρείας προφυλακτικών Durex. Οι ερωτήσεις ήταν ανάλογα «πιπεράτες» με τις περυσινές: Πόσο συχνά έχετε σεξουαλική επαφή; Πόσο συχνά κάνετε «μη ασφαλές» σεξ; Πόσο καιρό αφιερώνετε στα «προκαταρκτικά»; Πόσο συχνά έχετε οργασμό; Διαθέτετε δονητή; Φέτος, όμως, μπήκαν για πρώτη φορά στο «παιχνίδι» και οι Έλληνες.

Οι «επιδόσεις» τους ήταν αναμφισβήτητα ικανοποιητικές. Μόνον οι Γάλλοι μάς προσπερνούν στη συχνότητα των σεξουαλικών επαφών, με 137 ετησίως έναντι 133 ημών. Οι Ούγγροι, που είχαν έρθει πέρυσι πρώτοι, κατατάχθηκαν φέτος τρίτοι, μαζί με τους Σέρβους και Μαυροβούνιους. Μια ματιά στον σχετικό κατάλογο αποδεικνύει πως τα Βαλκάνια τα πηγαίνουν σε γενικές γραμμές καλά. Δεν μπορεί να πει κανείς το ίδιο για τους Ισπανούς και τους Ιταλούς, οι οποίοι μόλις που ξεπερνούν τον μέσο όρο. Κρατήστε, όμως, τη συμπόνια σας για τους Ιάπωνες: με 46 σεξουαλικές επαφές τον χρόνο, το «Κάμα Σούτρα» μάλλον πρέπει να αλλάξει... ήπειρο.

Τα «προκαταρκτικά»

Ας επιδοθούμε για λίγο στο αγαπημένο σπορ της ομφαλοσκόπησης: οι Έλληνες ασχολούνται με τα προκαταρκτικά κατά μέσο όρο 20 λεπτά (πρώτοι είναι οι Βρετανοί με 22,5 λεπτά)· οι Έλληνες έχουν κατά μέσο όρο 10,4 σεξουαλικούς συντρόφους (οι πιο «μπελαλήδες» είναι οι Κινέζοι, με 19,3)· 47% των Ελλήνων δηλώνουν πως έχουν οργασμό σε κάθε ερωτική επαφή (πρώτοι έρχονται οι Ιταλοί, έτσι για να πάρουν το αίμα τους πίσω, με 61%)· μόλις 12% των Ελληνίδων διαθέτουν δονητή (στην Ισλανδία το «μία στις δέκα» γίνεται «μία στις δύο)· οι Έλληνες αρχίζουν κατά μέσο όρο τη σεξουαλική τους ζωή στα 17,8 έτη (οι Ισλανδοί, πάλι, στα 15,7 έτη)· σχεδόν οι μισοί Έλληνες (το 45%) ομολογούν πως είχαν τουλάχιστον μία φορά μη ασφαλές σεξ με κάποιον εν δυνάμει επικίνδυνο σύντροφο (στην «πρωτοπόρο» Σουηδία, το αντίστοιχο ποσοστό είναι 64%)· τέλος, όσον αφορά τα «συνοδευτικά», τέσσερις στους δέκα Έλληνες αρέσκονται να χρησιμοποιούν χειροπέδες και / ή να δένουν τα μάτια, σε ανάλογο ποσοστό αρέσκονται να παρακολουθούν πορνό ταινίες μαζί με τους συντρόφους τους και σε επίσης ανάλογο ποσοστό δεν λένε «όχι» σε ένα ίχνος βίας...

Οι πιο σέξι

Τα σκήπτρα του πιο σέξι «ζεύγους» στον κόσμο αφαιρέθηκαν φέτος από τους Ντέιβιντ Μπέκαμ και Τζένιφερ Λόπεζ και παραδόθηκαν στους Μπραντ Πιτ και Αντζελίνα Τζολί - στο σημείο αυτό ταυτιζόμαστε απολύτως με την παγκόσμια «τάση». Κάποιες φορές, η έρευνα της Durex επιβεβαιώνει τα κλισέ: Οι περισσότεροι άνδρες, λέει, κοιτάζουν σε μια γυναίκα πάνω από όλα το στήθος και οι περισσότερες γυναίκες κοιτάζουν σε έναν άνδρα πάνω από όλα τα μάτια. Κάποιες άλλες, όμως, εγείρει με τα συμπεράσματά της εύλογες απορίες: η μέση γυναίκα, λέει, κάνει σεξ 106 φορές τον χρόνο, ενώ ο μέσος άνδρας, πέντε φορές λιγότερες, δηλαδή 101. Εξηγήστε το όπως επιθυμείτε...

 

netsome

Μέλος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
2.658
Like
528
Πόντοι
36
Τέλος στις προσφορές με χαμηλό επιτόκιο στα στεγαστικά δάνεια βάζουν οι τραπεζίτες, καθώς η κρίση στις διεθνείς αγορές έχει εκτινάξει το κόστος του χρήματος.
Ενώ το τελευταίο διάστημα- και προκειμένου να «κλέψουν» πελάτες από τον ανταγωνισμό- οι τράπεζες είχαν επιδοθεί σε μπαράζ προσφορών με σταθερά επιτόκια ακόμα και κάτω από το 3% για τον πρώτο χρόνο ή διετία των στεγαστικών δανείων, το τοπίο φαίνεται να αλλάζει λόγω των δυσμενών εξελίξεων στις διεθνείς κεφαλαιαγορές.

Έκλεισε ο κύκλος
Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά χθες ο διευθύνων σύμβουλος της Εurobank κ. Νικόλαος Νανόπουλος, ο κύκλος του φθηνού χρήματος έχει κλείσει και οι προσφορές με σταθερό επιτόκιο για ένα ή δύο χρόνια στα στεγαστικά δάνεια είναι μια πολιτική που ακολούθησαν οι τράπεζες όταν ίσχυαν άλλα δεδομένα και κατά συνέπεια θα πρέπει να επανεξεταστεί τους επόμενους μήνες.
Ουσιαστικά, ο κ. Νανόπουλος προανήγγειλε το τέλος του φθηνού χρήματος για τα στεγαστικά δάνεια, καθώς παλιοί και νέοι δανειολήπτες βρίσκονται πλέον αντιμέτωποι με νέα, ακριβότερα δεδομένα. Ήδη το διατραπεζικό επιτόκιο Εuribor, με το οποίο συνδέουν πλέον τα κυμαινόμενα επιτόκιά τους οι τράπεζες, έχει σκαρφαλώσει πάνω από το 4,80% έναντι περίπου 4,10% πριν ξεσπάσει η κρίση στις αγορές, ενώ παράλληλα μέσα στο επόμενο διάστημα αναμένονται αυξήσεις και στα σταθερά επιτόκια του δανεισμού. Δηλαδή, οι ίδιες οι τράπεζες αναγκάζονται να αγοράσουν ακριβότερα το χρήμα και πλέον μετακυλίουν τις αυξήσεις αυτές στους πελάτες τους, τόσο όσον αφορά τα κυμαινόμενα όσο και τα σταθερά επιτόκια.

Οι δανειολήπτες στα δύσκολα
Παράλληλα, όπως ανέφερε χθες η διοίκηση της Εurobank, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στο να αυξήσει το βασικό επιτόκιο του ευρώ ή να το διατηρήσει σταθερό στο 4%, γεγονός που σημαίνει ότι οι δανειολήπτες βρίσκονται μεταξύ «σφύρας και άκμονος», είτε στραφούν στο σταθερό είτε στο κυμαινόμενο επιτόκιο.
Με αυτά τα δεδομένα- και αν οι τράπεζες αυξήσουν τα επιτόκιά τους κατά 1%- το καπέλο για ένα μέσο στεγαστικό δάνειο είναι της τάξης των 85 ευρώ τον μήνα ή πάνω από 1.000 ευρώ τον χρόνο.
Εκτός όμως από τους δανειολήπτες, σημαντικό πρόβλημα στην αναχρηματοδότηση του δανεισμού του αναμένεται να αντιμετωπίσει και το Ελληνικό Δημόσιο, καθώς η πιστωτική ασφυξία που έχει πλήξει τις διεθνείς αγορές ανεβάζει το κόστος του χρήματος και για τον κρατικό δανεισμό. Κερδισμένοι από τις εξελίξεις βγαίνουν όμως οι καταθέτες, καθώς ο ανταγωνισμός μεταξύ των τραπεζών, τόσο στο ταμιευτήριο όσο και στις προθεσμιακές καταθέσεις, είναι εντονότερος από ποτέ, με τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα να δίνουν ονομαστικό επιτόκιο έως και 5% προκειμένου να αντλήσουν ρευστότητα από τις αγορές.



----->
αρα τερμα και τα μπουρδελοδανεια...
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom