"Είναι χαμένα λεφτά τα κωλόμπαρα?" Πολύ ενδιαφέρον τόπικ. Η απάντηση έχει για μένα έχει ως εξής: Σίγουρα είναι λεφτά. Λεφτά που επενδύονται. Δοκιμάζει κανείς κοπέλες και όποια "κάτσει". Κάποια από αυτά πάνε χαμένα κάποια όχι (όπως και στις επενδύσεις). Το πόσα θα πάνε χαμένα εξαρτάται από την εμπειρία του πελάτη, από την ηλικία του, το παρουσιαστικό του και τον παράγοντα τύχη στο ως προς το να σε γουστάρει και λίγο η κοπέλα. Στο κωλόμπαρο έχει την επιλογή να σου κάτσει μόνο αν θέλει και αυτό τα κάνει να διαφέρουν από τα στούντιο. Αυτό είναι που προκαλεί πολλούς να πάνε σε αυτά τα μαγαζιά για να κάνουν αυτό το παιχνίδι που είναι κάτι ανάμεσα σε ιερόδουλη και κανονική γκόμενα. Αυτό τους εξιτάρει ψυχολογικά στο ότι κατάφεραν και κάτι με την αξία τους και όχι μόνο πληρώνοντας. Οι κατηγορίες ανδρών που αναφέρθηκαν πιο πάνω ισχύουν και θα πρόσθετα και άλλη μία για τους άντρες που θέλουν κάτι έυκολο και ένα παιχνίδι πιο απελευθερωμένο. Πολλές παρέες πάνε στα κωλόμπαρα μετά από την κανονική τους διασκέδαση γιατί εκεί θα βρουν κάτι πιο εύκολο και γρήγορο (ειδικά όταν έχουν ξενερώσει από τις κανονικές γυναίκες στο κλαμπ, μπαρ που βρίσκονταν). Επίσης υπάρχουν και κοπέλες σε αυτά τα μαγαζιά που μπορούν να σου φερθούν πολύ πιο σωστά από τις κανονικές κοπέλες που συναντά κανείς έξω αλλά είναι λίγες περιπτώσεις. Η δουλειά τους προϊδεάζει αρνητικά τον οποιοδήποτε κάτι που δεν είναι όμως ποτέ απόλυτο για να τις κρίνει κανείς σαν άτομα.
Για να πάνε λοιπόν όσο το δυνατόν λιγότερα λεφτά χαμένα σε αυτά τα μαγαζιά και ταυτόχρονα να έχουμε όσο γίνεται μεγαλύτερη πιθανότητα επιτυχίας υπάρχουν κάποιοι γενικοί-εμπειρικοί κανόνες που έχουν φτιαχτεί μέσα από την "συναλλαγή" σε αυτά τα μαγαζιά κυρίως της Θεσσαλονίκης. Τα έχω ξαναποστάρει σε διπλανό τόπικ ως μέρος του Colobarus Guide αλλά αφού το θέμα είναι ενδιαφέρον τα ποστάρω και εδώ για όποιον θέλει να ασχοληθεί και του αρέσει αυτός ο τύπος συναλλαγής:
Οι συμβουλές του "κωλομπαρά":
1.προσοχή στα διπλά ποτά (μερικές τα ονομάζουν "καλά", "βότκα", "ουίσκι", "τζιν", "σφηνάκι" κτλ για να μας μπερδέψουν) που τα βάζουν μερικές φορές αυτεπάγγελτα (μερικές βάζουν και το πρώτο απλό ποτό μόνες τους). Καλό είναι να ρωτάμε απ την αρχή πόσο έχει το γυναικείο
2.προσοχή στα σπεσιαλ ανδρικά που είναι πιο ακριβά (μπορεί και διπλή τιμή και "μπόμπες")
3.πάντα "λάστιχο" αν κάτσει
4.αποφεύγουμε τις μεγάλες παρέες γιατί μερικοί χρεώνουν παραπάνω με πρόσχημα λάθους
5.κάθε κοπέλα με ένα πελάτη όχι με δύο γιατί μερικές χρεώνουν το ποτό και στους δύο χωριστά
6.δεν πηγαίνουν όλες πριβέ και ας έχει το μαγαζί. Το ίδιο ισχύει και για το "χούφτωμα"
7.δεν ενθουσιαζόμαστε εύκολα είτε αν μας δώσουν τηλ και μας υποσχεθούν "έξοδο" και "κάτι" εκτός μαγαζιού, είτε αν μας εξομολογηθούν το γούστο τους απέναντί μας και "θάβουν" όλους τους άλλους. Το λένε μόνο για να κεράσουμε ποτά και οι 9 στις 10 δεν θα το κάνουν. Αν θάβουν τους άλλους σε μας, τότε μάλλον θάβουν και εμάς στους άλλους. Το μόνο που "έχει σημασία" είναι να κεράσουμε ποτά και να είμαστε πελάτες.
8.προσοχή όταν θέλουν να μας "κεράσουν" ποτό, σφηνάκι κτλ. Υπάρχει κίνδυνος να τα πληρώσουμε και αυτά στον τελικό λογαριασμό και να προκληθεί παρεξήγηση (βλ σημ 18).
9.προσοχή στις σαμπάνιες. Οι τιμές τους έχουν μεγάλες διακυμάνσεις και αυτές των 5 ευρώ δεν πίνονται, είναι μόνο για εφέ
10.για εκτός Θεσ/νίκης πολλές φορές υπάρχουν αλκοτέστ στο δρόμο
11.δεν βιαζόμαστε να κεράσουμε ποτό σε όποια έρχεται. Σε κάθε καινούργιο μαγαζί που πάμε, συνήθως πρώτα έρχονται οι μαύρες (αν υπάρχουν), μετά οι "χαμηλής" ποιότητας, ενώ οι καλές και αυτές με τις οποίες υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες να γίνει "παιχνίδι εκτός", τις πιο πολλές φορές είτε είναι πιασμένες, είτε πρέπει να τις φωνάξουμε από μόνοι μας
12.οι κοπέλες "μιλάνε" μεταξύ τους για τους πελάτες (ακόμη και από διαφορετικά μαγαζιά!). Το διπλό, τριπλό "ταμπλό" ή το "θάψιμο" θα έχουν αρνητικές συνέπειες. Τα μαγαζιά γνωρίζονται μεταξύ τους και οι κοπέλες τα αλλάζουν αρκετά συχνά, ειδικά όταν για κάποια περίοδο κλείσει κάποιο μαγαζί αυτές πάνε αλλού μέχρι να ανοίξει ξανά, πολλές φορές κιόλας συστημένες. Κάθε κοπέλα έχει τους δικούς της πελάτες και όταν αλλάζει μαγαζί το πρώτο πράγμα που την ρωτάει το αφεντικό είναι πόσους πελάτες μπορεί να φέρει
13.η τακτική "ξοδεύω πολλά" ακόμη και από την πρώτη φορά που θα πάω στο μαγαζί είναι κατά κανόνα λάθος. Είναι δύσκολο να αποκομίσει κανείς κάτι με αυτό τον τρόπο την πρώτη φορά. Κατά πάσα πιθανότητα θα "καλομάθουν" οι κοπέλες και την επόμενη φορά θα του φάνε ακόμη περισσότερα με υποσχέσεις που μπορεί να είναι και ψεύτικες. Μάλιστα αν δεν πάρουν τα ίδια ή περισσότερα ποτά την επόμενη φορά είναι πιθανό να "ξενερώσουν" κιόλας και να αναστραφεί το θετικό κλίμα σε αρνητικό. Η καλή και "άνετη" (όχι "λιγούρι", "χούφτωμα" κτλ) εμφάνιση κάποιου δείχνοντας ότι έχει οικονομικό υπόβαθρο, χωρίς να κεράσει πολλά ποτά, είναι προτιμότερη από το "ξεπαράδιασμα" της πρώτης γνωριμίας. Το "μυστήριο" της γνωριμίας, που θα αποκομίσει η κοπέλα από αυτή την εμφάνιση και η ανάγκη της για πελάτη είναι αυτά που θα την κάνουν να ξανασχοληθεί μαζί του. Το χρήμα πρέπει να το μυριστούν και όχι να το δουν.
14.το αν θα γίνει κάτι με κάποια κοπέλα τις πιο πολλές φορές φαίνεται από τις πρώτες κιόλας επισκέψεις (ειδικά στα μάτια ενός έμπειρου πελάτη). Όταν κανείς αντιλαμβάνεται ότι δεν μπορεί εύκολα να πετύχει αυτό που θέλει και αρχίσει να "κερνάει" όλο και περισσότερα ποτά σε κάθε νέα επίσκεψη, οι 9 στις 10 κοπέλες θα το αντιληφθούν και θα "ροκανίζουν" τον χρόνο με σκοπό να πάρουν όσο περισσότερα ποτά γίνεται. Αντιθέτως αν "κερνάει" κανείς όλο και λιγότερα δείχνοντας λίγο δυσαρεστημένος από την συμπεριφορά της τότε υπάρχουν καλύτερες πιθανότητες για την κοπέλα να "βάλει νερό στο κρασί" της και να προσπαθήσει περισσότερο για να μην χάσει τον πελάτη. Στόχος τους είναι να κρατούν τον πελάτη σε κάποια ελεγχόμενη απόσταση κάθε φορά (χωρίς όμως να τον απορρίπτουν) με υποσχόμενη έξοδο που με διάφορες δικαιολογίες αναβάλεται όσες περισσότερες φορές είναι δυνατόν ώστε να "κολλήσει" και να κερνάει πιο πολλά ποτά για να κάνουν μεροκάματο. Ταυτόχρονα προσέχουν ώστε να μην "ξενερώσει" ο πελάτης από την "ελεγχόμενη απόσταση" και τον χάσουν. Αυτές σκέφτονται πιο ανεπηρέαστες από την σεξουαλική επιθυμία και χρησιμοποιώντας τη λογική "πατάνε" στην επιθυμία του πελάτη και τον εγκλωβίζουν. Πολύ πιο εύκολα μπορεί όμως κάποιος πελάτης να εγκλωβίσει μία κοπέλα αν δεν παρασυρθεί, οδηγώντας την να πιστέψει ότι μπορεί να φάει λεφτά και ότι είναι "καλό παιδί" γιατί αυτός είναι που έχει το "ταμείο" και πληρώνει όποτε και αν θέλει.
15.λειτουργεί θετικά να έχει κάποιος γνωριμία με το αφεντικό του μαγαζιού
16.κατά κανόνα είναι λάθος να ανοίγουμε κουβέντα για άλλα μαγαζιά δείχνοντας ότι "γυρνάμε" αρκετά και μιλάμε και με άλλες κοπέλες. Καμιά κοπέλα ότι δουλειά και να κάνει δεν θέλει να την θεωρούν "κωλομπαρού" ή "που^%να" και δεν θέλει και η ίδια επίσης να βγει έξω με ένα "κακό" παιδί που γυρνάει σε τέτοια μαγαζιά. Γενικώς δεν βγαίνουν έξω με τον καθένα γιατί τους είναι και δύσκολο αν έχουν 20 - 30 πελάτες να βγαίνουν με όλους. Παρόλο που οι ίδιες είναι μέσα στη νύχτα και κάνουν τη δουλειά που κάνουν, θέλουν αυτός που θα βγούν μαζί του στο 90% των περιπτώσεων να είναι εντελώς διαφορετικός από αυτές
17.κάθε κοπέλα έχει τον δικό της χαρακτήρα, τρόπο δουλειάς και οι κανόνες συμπεριφοράς (βλ σημ 12 έως 16) ισχύουν για την πλειοψηφία των περιπτώσεων όχι όμως και για όλες. Περισσότερο μετράει η εμπειρία του πελάτη για κάθε μία περίπτωση ξεχωριστά
18.σε περίπτωση υπερχρέωσης η παρεξήγησης με την κοπέλα δεν συμφέρει να προκαλέσει κανείς φασαρία, ειδικά στα μαγαζιά εκτός πόλης. Καλύτερα να προλαμβάνει κανείς τέτοιες καταστάσεις (βλ σημ 1 έως 9)
19.οι κανόνες συμπεριφοράς (βλ σημ 12 έως 17) δεν ισχύουν στα μαγαζιά με πριβέ όπου κανείς θέλει να κάτσει απευθείας με την κοπέλα εκεί και το δεχτεί και η ίδια. Εκεί η σχέση πλέον είναι αμιγώς πελατειακή και πληρώνει κανείς για χορό, "χούφτωμα" κτλ. Παραπάνω είναι δύσκολο να κάνουν αν δεν γνωρίζουν τον πελάτη γιατί είναι παράνομο και φοβούνται.
20.σε μερικά μαγαζιά (συνήθως "παρακμή") αν διώξει κανείς μερικές κοπέλες τότε υπάρχει περίπτωση να τον προσβάλουν με διάφορους τρόπους. Κάποιες δεν σέβονται ακόμη και τον χώρο που δουλεύουν μόνο και μόνο για μερικά ποτά (βλ σημ 18). Αν η προσβολή είναι αρκετά μεγάλη ή την ακούσουν και άλλοι πελάτες τότε καλό είναι να το πούμε στο αφεντικό χωρίς να προκαλέσουμε φασαρία με την κοπέλα.
21.όταν χρησιμοποιούμε μερικές εκφράσεις ή λέξεις από την μητρική γλώσσα της κάθε κοπέλας είναι ένα θετικό στοιχείο για να "σπάσει ο πάγος", να χαμογελάσει και να ανοίξει πιο εύκολα συζήτηση. Οι πιο κοινές γλώσσες είναι τα Ρώσικα, Γεωργιανά, Αρμένικα, Ρουμάνικα, Βουλγάρικα, Αλβανικά. Αυτές καλύπτουν το 95% των περιπτώσεων
22.χρειάζεται προσοχή για το πως θα χειριστεί κανείς την κατάσταση αν η κοπέλα του δώσει τον αριθμό της. Υπάρχουν 3 κατηγορίες. Αυτές που το δίνουν εύκολα (πρώτη, δεύτερη φορά) και είναι επαγγελματίες (ίσως έχουν και ένα δεύτερο κινητό μόνο για τις ώρες δουλειάς), αυτές που αργούν να το δώσουν (καλύτερη περίπτωση) και αυτές που δεν το δίνουν καθόλου. Κατά πάσα πιθανότητα στην πρώτη περίπτωση το δίνει σε όλους και δεν υπάρχει ελπίδα για περαιτέρω, στην δεύτερη περίπτωση υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να γίνει κάτι, ενώ στην τελευταία δεν υπάρχει επίσης ελπίδα και είτε έχει γκόμενο-άντρα, είτε θα αλλάξει επάγγελμα σύντομα. Χρειάζεται διακριτικότητα και όχι συνεχόμενες κλήσεις. Αν την ενοχλήσουμε στο τηλέφωνο τότε θα πετύχουμε ακριβώς το αντίθετο από αυτό που θέλουμε. Αν πάλι μας πάρει αυτή και δεν είμαστε σίγουροι για το τι προθέσεις έχει, βγαίνουμε μαζί της, κρίνουμε από τη συμπεριφορά της ενώ προσέχουμε την δική μας πολύ, κάνουμε μερικές επισκέψεις στο μαγαζί ακόμη και επιδιώκουμε να ξαναβγούμε με σκοπό πάντα να περάσουμε καλά όσες περισσότερες φορές γίνεται. Στόχος μας είναι πάντα το ξενοδοχείο ή όπου αλλού μπορούμε να κάνουμε κάτι αντίστοιχο χωρίς όμως να την πιέσουμε. Στις περισσότερες περιπτώσεις το ξενοδοχείο έρχεται από το δεύτερο ή τρίτο ραντεβού. Υπάρχουν περιπτώσεις που οι κοπέλες βγαίνουν συστηματικά με όσους περισσότερους μπορούνε χωρίς όμως να κάνουν τίποτα παραπάνω και περιπτώσεις που δεν βγαίνουν καθόλου χρησιμοποιώντας διάφορες δικαιολογίες. Οι κοπέλες έχουν σεξουαλικό "ραντάρ" και αν βγουν με κάποιον που δεν ξέρει να συμπεριφερθεί, είτε είναι αγχωμένος, είτε "λιγούρι" δεν θα ξαναβγούν. Είναι καλύτερα αν δούμε ότι είναι λίγο ψυχρή απέναντί μας να την "γειώσουμε" εμείς πρώτοι από το να προσπαθήσουμε περισσότερο και να κάνουμε τα πράγματα χειρότερα. Με αυτό τον τρόπο μπορεί και να αλλάξει το κλίμα και σε αυτό βασίζεται και η τεχνική του "τηλε-κεράσματος" (βλ σημ 25)
23.σε μερικά μαγαζιά δεν αφήνουν τις γυναίκες να φοράνε άρωμα για να μην μυρίζει ο πελάτης όταν γυρίσει σπίτι και έχει πρόβλημα με την γυναίκα του
24.τα μαγαζιά στην ανατολική μεριά της πόλης είναι τα περισσότερα κλειστά τις Κυριακές σε αντίθεση με τα μαγαζιά στην δυτική μεριά
25.μία προτεινόμενη μέθοδος συμπεριφοράς είναι η εξής: Κερνάμε αρχικά 2-3 ποτά την κοπέλα για δύο ή τρεις φορές το πολύ σε διάστημα μιας βδομάδας, έχοντας δώσει το τηλέφωνό μας. Αν δεν υπάρχει ανταπόκριση τότε αραιώνουμε τις επισκέψεις στο μαγαζί περίπου στις μισές κερνώντας λιγότερα ποτά. Με τις κουβέντες μας σε αυτές τις επισκέψεις της δίνουμε να καταλάβει ότι έχουμε "ξενερώσει" που δεν βγαίνει μαζί μας χωρίς να το πούμε ξεκάθαρα. Αν δεν συμβεί τίποτα σε αυτό το διάστημα τότε οι πιθανότητες μειώνονται. Στην τελευταία περίπτωση που της ζητήσουμε κάτι και δεν δούμε ανταπόκριση, είτε την απορρίψουμε, είτε μαλώσουμε λειτουργεί θετικά η τακτική του "τηλε-κεράσματος". Κατά αυτό τον τρόπο κερνάμε ποτό την κοπέλα εξ αποστάσεως χωρίς να την καλέσουμε να κάτσει μαζί μας (λέμε στην/στον σερβιτόρα/ο να της στείλει ένα ποτό). Είναι προτιμότερο από το να αρχίσουμε την κουβέντα μαζί της όταν το κλίμα είναι ψυχρό. Με αυτό τον τρόπο θα μας πλησιάσει μόνη της και θα δείξουμε και κάποια ανωτερότητα σημάδι που θα την κάνει να κάτσει να ξανασκεφτεί αν θα πρέπει να ζεστάνει την σχέση της μαζί μας. Μερικές φορές οι γυναίκες ψήνονται και μόνες τους με τέτοιες κινήσεις αντί με τα λόγια. Η τακτική αποδίδει σε 70%-75% των περιπτώσεων και είναι δύσκολο να απορρίψει το ποτό που στείλαμε ακόμη και να θέλει, γιατί είναι αφενός η δουλειά της και πληρώνεται και αφετέρου θα φανεί άσχημο στα μάτια του αφεντικού-σερβιτόρου που θα της το στείλει στο ότι δεν κάνει καλά την δουλειά της.
26.οι πιο εύκολες περιπτώσεις να "βγάλουμε" κάποια κοπέλα είναι αυτές στις οποίες η κοπέλα είναι καινούργια στη δουλειά και μόλις έχει έρθει από την χώρα της. Αυτές που έχουν δουλέψει καιρό στην νύχτα είναι συνήθως πιο δύσκολες
27.οι κοπέλες μεταξύ τους έχουν ανταγωνισμό. Αυτό ενισχύεται μάλιστα όταν ο τρόπος πληρωμής τους είναι εξ ολοκλήρου με βάση το πόσα ποτά θα κάνουν (πχ 10 ποτά των 10 ευρώ είναι 100 ευρώ μεροκάματο). Υπάρχουν μαγαζιά που πληρώνουν μισά τα ποτά στις κοπέλες (πχ 10 ποτά των 10 ευρώ είναι 50 ευρώ μεροκάματο) και υπάρχουν και μαγαζιά που πληρώνουν με βάση κάποιο όριο (πχ 70 ευρώ μεροκάματο μέχρι τα 10 ποτά των 10 ευρώ, όσα και αν είναι αυτά, και από κει και πάνω λειτουργούν με ποσοστά). Τα πιο πολλά μεροκάματα κυμαίνονται από 50 μέχρι 100 ευρώ. Έτσι γνωρίζει κανείς πόσο καλό κάνει στις κοπέλες όταν τις κερνάει συνεχόμενα ποτά. Υπάρχουν και περιπτώσεις που οι ίδιες οι κοπέλες έχουν καλέσει την αστυνομία σε μαγαζιά που τις κακοπλήρωσαν.
28.μία μέθοδος που χρησιμοποιούν για να πάρουν περισσότερα ποτά είναι η μέθοδος του "εναλλασσόμενου κεράσματος". Γίνεται συνήθως όταν βρισκόμαστε με ένα φίλο μας και παίρνουμε δύο κοπέλες, ο καθένας από μία. Κατ' αυτόν τον τρόπο σηκώνονται εναλλάξ από το τραπέζι ή τον καναπέ (μπορεί να συμβεί επίσης και στο μπαρ αν καθόμαστε αλλά πιο σπάνια) για να βάλουν ποτό για τον εαυτό τους και ρωτάνε και την άλλη κοπέλα "να βάλω και για σένα ένα?". Έτσι ακόμη και αν ο φίλος μας δεν έχει φτάσει η ώρα να κεράσει ποτό, θα κεράσει γιατί παίρνει η δικιά μας με την δικαιολογία να μην πηγαινοέρχονται. Με αυτό τον τρόπο συντομεύουν τον χρόνο κεράσματος και παραμονής με τον πελάτη και αυξάνουν τα ποτά. Στο αμέσως επόμενο κέρασμα σηκώνεται η άλλη κοπέλα και μας εξαναγκάζει με τον ίδιο τρόπο. Ο τρόπος αντιμετώπισης έτσι ώστε να τις "κάνουμε την χάρη" να μην πηγαινοέρχονται είναι να έχουμε συνεννοηθεί με τον φίλο μας εξ αρχής ώστε όταν μας ζητήσουν ποτό να πούμε "περίμενε να φτάσει να κεράσει και ο φίλος μου, για να μην πηγαινοέρχεσαι...". Και αν αυτή ρωτήσει τον φίλο μας ή την κοπέλα με την οποία κάθεται τότε αυτός απαντά "μισό λεπτάκι" δείχνοντας και το δάχτυλό του. Αυτό είναι πιο εύκολο να πετύχει κιόλας αν σαν "ζευγάρια" δεν μιλάμε μεταξύ μας και ασχολείται ο καθένας με την δικιά του πάντα καθισμένοι στο ίδιο τραπέζι. Με αυτό τον τρόπο αντι να μας κάνουν αυτές να κεράσουμε περισσότερα ποτά, τις κερνάμε εμείς λιγότερα.