Νέα

Διακοπές Ρεύματος από τη ΔΕΗ ,από 03.07.2014 !

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
ναι τυπε μου θα δω ινφογουορ ντοκυμαντερ για ιδιωτικοποιησεις και μετα θα κατσω να δω ντοκυμαντερ των ες ες για το ποσο καλα περναγαν οι εβραιοι στο αουσβιτς.  :grin: :grin:

δεν θα ξεχασω ντοκυμαντερ της θυρας 7 για το προσωπικο δραμα του αλαφουζου, ντοκυμαντερ του ΚΚΕ για τη συμφωνια μολοτωφ-ριμπεντροπ, και ντοκυμαντερ της μοσαντ για το παλαιστινιακο.  :grin:
Ωραία όλα αυτα τα χαριτωμένα που γράφεις...
το ντοκιμαντέρ που το είδες όμως ,γιατί εγώ έβαλα ενα βίντεο των 3 λεπτών...
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.968
Like
22.831
Πόντοι
5.006

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Αγγλίας την είχε και έχει το κράτος .

Δείτε ενα video για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου

[dailymotion]]

μάλιστα... σπουδαίο και αξιόπιστο βίντεο... μιλά για ιδιωτικους σιδηροδρόμους και δείχνει τον υπόγειο του Λονδίνου που είναι ΚΡΑΤΙΚΟΣ (για την ακρίβεια δημοτικός) φορέας...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306

και ?? αντικαταστάθηκε η προφυλάκιση τους με περιοριστικούς όρους ... κάθε μέρα γίνεται αυτό... παραμένουν υπόδικοι και η δικαιοσύνη δεν έχει ακόμη δικάσει την υπόθεση...

όταν με το καλό δικαστεί το συζητάμε... και να θυμάσαι οι αποφάσεις τις δικαιοσύνης είναι σεβαστές ΣΕ ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις όχι μόνο όταν μας εξυπηρετούν (ανεξάρτητα από το αν μπορούν να δεχτούν κριτική ή όχι)...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Οι ιδιωτικές εταιρείες στην Αγγλία δεν επενδύουν αλλα εισπράτουν.

Γι αυτό και τα πρώτα χρόνια των ιδιωτικοποιήσεων είχαν πάρα πολλά  δυστυχήματα και έτσι η συντήρηση ξαναγύρισε στο κράτος .

οι εταιρείες έχουν μόνο το μεταφορικό έργο και όχι το δίκτυο... και λογικό είναι να επενδύουν σε συρμούς και συναφή και όχι στο δίκτυο....
σαν τις οδικές μεταφορές ... ο φορτηγατζής σε φορτηγό θα επενδύσει και όχι σε καινούργιο δρόμο... για καινούργιους δρόμους και για την χρήση των δρόμων πληρώνει διόδια..
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.968
Like
22.831
Πόντοι
5.006
και ?? αντικαταστάθηκε η προφυλάκιση τους με περιοριστικούς όρους ... κάθε μέρα γίνεται αυτό... παραμένουν υπόδικοι και η δικαιοσύνη δεν έχει ακόμη δικάσει την υπόθεση...

όταν με το καλό δικαστεί το συζητάμε... και να θυμάσαι οι αποφάσεις τις δικαιοσύνης είναι σεβαστές ΣΕ ΟΛΕΣ τις περιπτώσεις όχι μόνο όταν μας εξυπηρετούν (ανεξάρτητα από το αν μπορούν να δεχτούν κριτική ή όχι)...
αυτη η αποφαση δεν γραφτηκε απο δικαστικους....αν τυχον πεσει στα χερια σου μεγαλη κυριακατικη εφημεριδα (τον Μαρτιο, αν δεν κανω λαθος), θα δεις ανυπογραφο αρθρο σε σελιδα μεσα, που αναφερει - προαναγγελει την προφυλακιση με ακριβως το ιδιο σκεπτικο....
ειπαμε οι τυποι εχουν γερες πλατες και ειναι ηδη αθωοι...
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
μάλιστα... σπουδαίο και αξιόπιστο βίντεο... μιλά για ιδιωτικους σιδηροδρόμους και δείχνει τον υπόγειο του Λονδίνου που είναι ΚΡΑΤΙΚΟΣ (για την ακρίβεια δημοτικός) φορέας...
Βασικά,  οι δαπάνες λειτουργίας του μετρό καλύπτονται σήμερα κατά 86 τοις εκατό από τα εισιτήρια των επιβατών

Δεν ήταν όμως πάντα κρατικός-δημοτικός φορέας...

Τραμουντανα,η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αγγλία απέτυχε .
Τα 4 δις στερλίνες που δίναν ετησίως οι φορολογούμενοι στον ιδιωτικό τομέα με τη μορφή επιδοτήσεων , πήγαν στις τσέπες των μεγαλοστελεχων.


Ορίστε λοιπόν ενα κειμενάκι ,







 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
οι εταιρείες έχουν μόνο το μεταφορικό έργο και όχι το δίκτυο... και λογικό είναι να επενδύουν σε συρμούς και συναφή και όχι στο δίκτυο....
σαν τις οδικές μεταφορές ... ο φορτηγατζής σε φορτηγό θα επενδύσει και όχι σε καινούργιο δρόμο... για καινούργιους δρόμους και για την χρήση των δρόμων πληρώνει διόδια..
Κάνεις λάθος .

Η ιδιωτικοποίηση ξεκίνησε με το νόμο της 19ης Γενάρη του 1993 («British Coal and British Rail Act» 1993) επί πρωθυπουργίας Τζον Μέιτζορ.


Το νομοσχέδιο, η εφαρμογή του οποίου διήρκεσε περίπου μία τριετία, προέβλεπε τη διάσπαση του σιδηροδρομικού δικτύου σε 100 ανεξάρτητες εταιρείες και τμήματα, ενώ συμβόλαια με διάφορες εταιρείες συνήφθηκαν που προέβλεπαν την πλήρη πώληση του εμπορικού δικτύου, των υπηρεσιών, αποθηκών, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ αλλά και του δικτύου υψηλής ταχύτητας (Eurostar), ενώ το δίκτυο μεταφοράς επιβατών και μέρος των υπηρεσιών για το επιβατικό κοινό ιδιωτικοποιήθηκε μέσω αναθέσεων.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Βασικά,  οι δαπάνες λειτουργίας του μετρό καλύπτονται σήμερα κατά 86 τοις εκατό από τα εισιτήρια των επιβατών

Δεν ήταν όμως πάντα κρατικός-δημοτικός φορέας...

Τραμουντανα,η ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου στην Αγγλία απέτυχε .
Τα 4 δις στερλίνες που δίναν ετησίως οι φορολογούμενοι στον ιδιωτικό τομέα με τη μορφή επιδοτήσεων , πήγαν στις τσέπες των μεγαλοστελεχων.


Ορίστε λοιπόν ενα κειμενάκι ,



παίκτη μου ήσουν και είσαι χρήστης των αγγλικών σιδηροδρόμων (πριν και μετά την ιδιωτικοποίηση) ??

γιατί εγώ ήμουν και είμαι..

και η κρατική επιδότηση ανα επιβατομίλι έχει μειωθεί στο 65% σε σχέση με τον κρατικό σιδηρόδρομο...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Κάνεις λάθος .

Η ιδιωτικοποίηση ξεκίνησε με το νόμο της 19ης Γενάρη του 1993 («British Coal and British Rail Act» 1993) επί πρωθυπουργίας Τζον Μέιτζορ.


Το νομοσχέδιο, η εφαρμογή του οποίου διήρκεσε περίπου μία τριετία, προέβλεπε τη διάσπαση του σιδηροδρομικού δικτύου σε 100 ανεξάρτητες εταιρείες και τμήματα, ενώ συμβόλαια με διάφορες εταιρείες συνήφθηκαν που προέβλεπαν την πλήρη πώληση του εμπορικού δικτύου, των υπηρεσιών, αποθηκών, ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ αλλά και του δικτύου υψηλής ταχύτητας (Eurostar), ενώ το δίκτυο μεταφοράς επιβατών και μέρος των υπηρεσιών για το επιβατικό κοινό ιδιωτικοποιήθηκε μέσω αναθέσεων.

το δίκτυο, ο έλεγχος του, οι επεκτάσεις του και η συντήρηση του ανήκουν στο κράτος και λειτουργούν με το μοντέλλο PPP... σταθμοί, αποθήκες, βαγόνια, μηχανές κλπ κλπ ότι σχετίζεται με το μεταφορικό και το αποθηκευτικό έργο όπως επίσης και διοικητικές υπηρεσίες (μηχανοργάνωση κλπ ) ανήκουν σε ιδιωτες και επιδοτούνται με το επιβατομίλι...

το EUROSTAR φτιάχτηκε σαν ιδιωτικό έργο και ανήκει εξ ολοκλήρου σε ιδιώτες και δεν επιδοτείται ...
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
παίκτη μου ήσουν και είσαι χρήστης των αγγλικών σιδηροδρόμων (πριν και μετά την ιδιωτικοποίηση) ??

γιατί εγώ ήμουν και είμαι..

και η κρατική επιδότηση ανα επιβατομίλι έχει μειωθεί στο 65% σε σχέση με τον κρατικό σιδηρόδρομο...
Αν διάβαζες το κείμενο που έβαλα ,
θα παρατηρούσες οτι σε κάποια παράγραφο γράφει επι λέξη ,

"With regard to this latter point, it should be noted that rail fares in Britain are the highest in Europe. Depending on distance, they are double or even triple the fares in France, which are about average for continental Europe. A comparison with other transport modes indicates that rail fares in Britain are three times higher than the cost for a comparable journey by car, from 15% to 35% higher than air travel, and five times higher than travel on a long-distance bus. "

Δηλαδή συγκρίνει με τα άλλα ανταγωνιστικά μέσα στην Αγγλία (αεροπλάνα, πούλμαν ,αυτοκίνητα)  καθώς και με αντίστοιχες αποστάσεις με τρένα στην Γαλλία την οποία ο μελετής την θεωρεί ως το μέσο όρο της Ευρώπης και βγάζει το συμπέρασμα που διαβάζεις.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Αν διάβαζες το κείμενο που έβαλα ,
θα παρατηρούσες οτι σε κάποια παράγραφο γράφει επι λέξη ,

"With regard to this latter point, it should be noted that rail fares in Britain are the highest in Europe. Depending on distance, they are double or even triple the fares in France, which are about average for continental Europe. A comparison with other transport modes indicates that rail fares in Britain are three times higher than the cost for a comparable journey by car, from 15% to 35% higher than air travel, and five times higher than travel on a long-distance bus. "

Δηλαδή συγκρίνει με τα άλλα ανταγωνιστικά μέσα στην Αγγλία (αεροπλάνα, πούλμαν ,αυτοκίνητα)  καθώς και με αντίστοιχες αποστάσεις με τρένα στην Γαλλία την οποία ο μελετής την θεωρεί ως το μέσο όρο της Ευρώπης και βγάζει το συμπέρασμα που διαβάζεις.

και ποιός σου είπε ότι το κείμενο αυτό είναι θέσφατο και λέει την θεόπνευστη αλήθεια...??

και πως κάνει σύγκριση τιμών χωρίς να κάνει σύγκριση και άλλων υπηρεσιών (όπως για παράδειγμα μέγεθος δικτύου, συχνότητα δρομολογίων, εναλλακτικότητα δρομολογίων κλπ κλπ κλπ)...

και ο μέσος όρος είναι παραπλανητικός διότι προφανώς εξαιρεί στην γαλλία τα TGV τα οποία είναι πανάκριβα αλλά είναι τα μόνα αξιόπιστα γαλλικά τραίνα...

και στο κόστος μεταφοράς πχ με ιδιωτικό αυτοκίνητο δεν βάζει μέσα προφανώς τα παρεπόμενα έξοδα του αυτοκινήτου (ασφάλειες ΜΟΤ) αλλά και έξοδα στάθμευσης στον τόπο προορισμού τα οποία αν μιλάς για κέντρα πόλεων είναι τρελλά...
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
το δίκτυο, ο έλεγχος του, οι επεκτάσεις του και η συντήρηση του ανήκουν στο κράτος και λειτουργούν με το μοντέλλο PPP... σταθμοί, αποθήκες, βαγόνια, μηχανές κλπ κλπ ότι σχετίζεται με το μεταφορικό και το αποθηκευτικό έργο όπως επίσης και διοικητικές υπηρεσίες (μηχανοργάνωση κλπ ) ανήκουν σε ιδιωτες και επιδοτούνται με το επιβατομίλι...

το EUROSTAR φτιάχτηκε σαν ιδιωτικό έργο και ανήκει εξ ολοκλήρου σε ιδιώτες και δεν επιδοτείται ...
Μάλλον δεν κατάλαβες ,

τα πρώτα χρόνια της ιδιωτικοποίησης η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν υπ ευθύνη των εταιρειών που εξαγόρασαν τον σιδηρόδρομο.

Μέτα απο τα δυστυχήματα που γίναν,καθώς και τα πολύνεκρα του 1997 και 1999(λόγω παράβασης των σηματοδοτών κινδύνου, δυστυχήματα που αποδόθηκαν στη μη αγορά, για λόγους κόστους, ηλεκτρονικού συστήματος) και του  2000, που προκλήθηκε από σπασμένη ράγα (η συντήρηση των γραμμών είχε δοθεί σε εξωτερικούς εργολάβους μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς και της Railtrack)  ,η συντήρηση επανήλθε στο κράτος.
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
και εν κατακλείδι .. και στην πάλαι ποτέ σοβιετία το τραίνο ήταν πάμφθηνο αλλά το επίπεδο υπηρεσιών, οι συχνότητες δρομολογίων κλπ κλπ για τα μπάζα... θα το πάρουμε για σημείο σύγκρισης ??

για να συγκρίνεις πρέπει να εφαρμόσεις ποσοτικά αλλά και ποιοτικά κριτήρια...

για παράδειγμα θα πάρεις ένα δρομολόγιο ίδιας σημαντικότητας, με ίδιο περίπου αριθμό επιβατών ετησίως, ίδιες πληρότητες κλπ και πέραν της τιμής θα συγκρίνεις

(α) συχνότητες δρομολογίων .. τι να κάνω ένα φτηνό δρομολόγιο την μέρα όταν ο άλλος μου δίνει επιλογή 20-25 δρομολογίων
(β) εναλλακτικές επιλογές δρομολογίων
(γ) χρόνους μετάβασης
(δ) υπηρεσίες επί συρμού

και πολλούς άλλους τέτοιους ποιοτικους δείκτες (πχ δυνατότητα εκδοσης εισητηρίων μέσω ιντερνετ, εκπτώσεις και ειδικές τιμές, ιντερνετ στο τραίνο, παροχή ηλεκτρικού στην β! θέση) ....
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Μάλλον δεν κατάλαβες ,

τα πρώτα χρόνια της ιδιωτικοποίησης η συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου ήταν υπ ευθύνη των εταιρειών που εξαγόρασαν τον σιδηρόδρομο.

Μέτα απο τα δυστυχήματα που γίναν,καθώς και τα πολύνεκρα του 1997 και 1999(λόγω παράβασης των σηματοδοτών κινδύνου, δυστυχήματα που αποδόθηκαν στη μη αγορά, για λόγους κόστους, ηλεκτρονικού συστήματος) και του  2000, που προκλήθηκε από σπασμένη ράγα (η συντήρηση των γραμμών είχε δοθεί σε εξωτερικούς εργολάβους μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς και της Railtrack)  ,η συντήρηση επανήλθε στο κράτος.

αυτό το είπα πολύ παραπάνω...
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
και ποιός σου είπε ότι το κείμενο αυτό είναι θέσφατο και λέει την θεόπνευστη αλήθεια...??

και πως κάνει σύγκριση τιμών χωρίς να κάνει σύγκριση και άλλων υπηρεσιών (όπως για παράδειγμα μέγεθος δικτύου, συχνότητα δρομολογίων, εναλλακτικότητα δρομολογίων κλπ κλπ κλπ)...

και ο μέσος όρος είναι παραπλανητικός διότι προφανώς εξαιρεί στην γαλλία τα TGV τα οποία είναι πανάκριβα αλλά είναι τα μόνα αξιόπιστα γαλλικά τραίνα...

και στο κόστος μεταφοράς πχ με ιδιωτικό αυτοκίνητο δεν βάζει μέσα προφανώς τα παρεπόμενα έξοδα του αυτοκινήτου (ασφάλειες ΜΟΤ) αλλά και έξοδα στάθμευσης στον τόπο προορισμού τα οποία αν μιλάς για κέντρα πόλεων είναι τρελλά...
Πρόκειται για μια παρουσίαση των αποτελεσμάτων  μιας επίσημης έρευνας-ανάλυσης της  High Council of the Railway Public Service .

Την διάβασες ?



Δεν πιστεύω να θεωρείς οτι η δική σου γνώμη βγάζει ασφαλέστερα συμπεράσματα....



 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Πρόκειται για μια παρουσίαση των αποτελεσμάτων  μιας επίσημης έρευνας-ανάλυσης της  High Council of the Railway Public Service .
Την διάβασες ?

Δεν πιστεύω να θεωρείς οτι η δική σου γνώμη βγάζει ασφαλέστερα συμπεράσματα....

η οποία όμως έγινε 5 χρόνια μετά την ιδιωτικοποίηση (2000) δηλαδή 15 χρόνια πριν... και το άρθρο είναι γραμμένο το 2003 δηλαδή 11 χρόνια πριν...

κάτι πλέον επίκαιρο έχουμε ??
 

kolotripidakias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2013
Μηνύματα
441
Like
4
Πόντοι
1
Ωραία όλα αυτα τα χαριτωμένα που γράφεις...
το ντοκιμαντέρ που το είδες όμως ,γιατί εγώ έβαλα ενα βίντεο των 3 λεπτών...

τυπε χαλαρωσε θα σου φυγει καμμια πορδη απο τη σοβαροτητα.

κατα τα αλλα που λες, μαλλον εσυ δεν ξερεις τι εστι ινφογουορ. επιμορφωση κανω σαββατο κυριακη γιατι καθημερινες δουλευω. για ψαχτο λιγο μονος σου και ισως, ισως λεω, αν και μικρη η πιθανοτητα, μπορει και να καταλαβεις το αστειακι - χαριτωμενο οπως το λες εσυ - που σου εγραψα. σορρυ για τον ευρυ ορισμο της λεξης "ντοκυμαντερ" - δεν το ηξερα οτι εχει χρονικο περιορισμο αλλα ποηντ τεηκεν.

αν ενημερωνεσαι απο χατζηστεφανου και να υποθεσω πιστευεις και αυτα που ακους στην ελληνοφρενεια, τι να συζηταμε για τους αγγλικους σιδηροδρομους ομως τυπε μου? και κατι σωστο να πεις, κατα λαθος θα ειναι...

να σε ρωτησω απλα αν τους εχει χρησιμοποιησει ποτε? γιατι αμα εσυ παπαγαλιζει και εγω τους εχω φαει στη μαπα, ε παλι θα σου ξαναπω, τι να συζηταμε τυπαρα μου?

 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
τυπε χαλαρωσε θα σου φυγει καμμια πορδη απο τη σοβαροτητα.

κατα τα αλλα που λες, μαλλον εσυ δεν ξερεις τι εστι ινφογουορ. επιμορφωση κανω σαββατο κυριακη γιατι καθημερινες δουλευω. για ψαχτο λιγο μονος σου και ισως, ισως λεω, αν και μικρη η πιθανοτητα, μπορει και να καταλαβεις το αστειακι - χαριτωμενο οπως το λες εσυ - που σου εγραψα. σορρυ για τον ευρυ ορισμο της λεξης "ντοκυμαντερ" - δεν το ηξερα οτι εχει χρονικο περιορισμο αλλα ποηντ τεηκεν.

αν ενημερωνεσαι απο χατζηστεφανου και να υποθεσω πιστευεις και αυτα που ακους στην ελληνοφρενεια, τι να συζηταμε για τους αγγλικους σιδηροδρομους ομως τυπε μου? και κατι σωστο να πεις, κατα λαθος θα ειναι...

να σε ρωτησω απλα αν τους εχει χρησιμοποιησει ποτε? γιατι αμα εσυ παπαγαλιζει και εγω τους εχω φαει στη μαπα, ε παλι θα σου ξαναπω, τι να συζηταμε τυπαρα μου?
Ναι απο σένα περιμένα να μάθω τον Άρη Χατζηστεφάνου...

Και ντοκιμαντέρ (με γιώτα γράφεται αγαπητέ μου ,που  θέλεις να κάνεις και επιμόρφωση τρομάρα σου) διάρκειας 3 λεπτών δεν υπάρχει.






 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τυπε χαλαρωσε θα σου φυγει καμμια πορδη απο τη σοβαροτητα.

κατα τα αλλα που λες, μαλλον εσυ δεν ξερεις τι εστι ινφογουορ. επιμορφωση κανω σαββατο κυριακη γιατι καθημερινες δουλευω. για ψαχτο λιγο μονος σου και ισως, ισως λεω, αν και μικρη η πιθανοτητα, μπορει και να καταλαβεις το αστειακι - χαριτωμενο οπως το λες εσυ - που σου εγραψα. σορρυ για τον ευρυ ορισμο της λεξης "ντοκυμαντερ" - δεν το ηξερα οτι εχει χρονικο περιορισμο αλλα ποηντ τεηκεν.

αν ενημερωνεσαι απο χατζηστεφανου και να υποθεσω πιστευεις και αυτα που ακους στην ελληνοφρενεια, τι να συζηταμε για τους αγγλικους σιδηροδρομους ομως τυπε μου? και κατι σωστο να πεις, κατα λαθος θα ειναι...

να σε ρωτησω απλα αν τους εχει χρησιμοποιησει ποτε? γιατι αμα εσυ παπαγαλιζει και εγω τους εχω φαει στη μαπα, ε παλι θα σου ξαναπω, τι να συζηταμε τυπαρα μου?

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

παντως εισητήρια έχει για όλα τα γούστα και τα βαλάντια
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom