Νέα

Διακοπές Ρεύματος από τη ΔΕΗ ,από 03.07.2014 !

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
και ποιός σου είπε βρε παπάρα ότι η τοστιέρα και η καφετιέρα είναι βιομηχανικό προιόν ???????

γύρισε ανάποδα ένα VW, μια μερτσεντέ, ένα Leopard, ένα Pzh κλπ κάτι βιομηχανικά μοτέρ, κάτι αυτοματισμούς κλπ και να δείς τι γράφουνε...

ηλίθιε ηλίθιε...

και που έγινε αυτό ρε προστατευμένε μαλάκα-μαλάκα φίλε μου ??

Γερμανία ? νάιν
Γαλλία ? νον
Αγγλία ? νο

εισαι τελείως μαλάκα-μαλάκα... η τοστιερα δεν ειναι βιομηχανικο είδος... την παραγουν, κλάνοντας, αξυριστες αναρχοάπλυτες, στα χασισοχωραφα της Μαριαλέντας... ηλίθιε....

για τα υπόλοιπα, δες απλα πχ τους σιδηροδρομους στο UK και το νερο στο Παρίσι ή την ...ιδιωτικοποίηση ολοκληρης της ΓΛΔ, που μετετρεψε τους ανατολικογερμανούς, επιεικως σε ζητιάνους μεσα στην ιδια τη χωρα τους !


 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
40
Πόντοι
366
προστατευόμενε μαλάκα-μαλάκα...

πες μου κανένα είδος που να παράγεται στην Κίνα και να στο πλασάρουν για γερμανικό προιόν .. ηλίθιε...

στην ανταγωνιστικότητα δεν μετράνε ηλίθιε οι απόλυτες τιμές αλλά η σχέση τιμών... μάθε και μετά μίλα..

και καλύτερα να κονομάνε κάποιοι παρά να πληρώνουμε τα γαμισιάτικα των συνδικαλιστάδων και των δεκοτζήδων που κάθε χρόνο μας βάζουνε μέσα με τα τσαρούχια.. αρκετά πλερώσαμε ολυμπιακές, ναυπηγεία, οσεδες και κιοσέδες που για δεκαετίες μας βάζανε μέσα με τα τσαρούχια και πλήρωνε ο μαλάκας ο έλληνας φορολογούμενος... και όχι μόνο πλήρωνε τα γαμισιάτικα των φωτόπουλων αλλά και των κάθε λογής οικωλόγων και οικωλογούντων οι οποίοι εμπόδιζαν κάθε έργο στο θέμα της ενέργειας...

ναι να κονομήσει και ο μπόμπολας και ο βαρδινο και όποιος μπορεί να προσφέρει αξιόπιστες υπηρεσίες... και να πάνε να γαμηθούνε οι ΔΕΚΟ και οι περίφημες στρατηγικής σημασίας επιχειρήσεις και τα ασημικά (τα οποία είναι τενεκέδες και μάλιστα σκουριασμένοι)..  
Βρε βλημα,δες οι μεγαλυτερες ηλεκτρικες συσκευες,με μαρκα γερμανικη,που κατασκευαζονται.Η αντιντας,που κατασκευαζει τα προιοντα της,ξερεις;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
εισαι τελείως μαλάκα-μαλάκα... η τοστιερα δεν ειναι βιομηχανικο είδος... την παραγουν, κλάνοντας, αξυριστες αναρχοάπλυτες, στα χασισοχωραφα της Μαριαλέντας... ηλίθιε....

για τα υπόλοιπα, δες απλα πχ τους σιδηροδρομους στο UK και το νερο στο Παρίσι ή την ...ιδιωτικοποίηση ολοκληρης της ΓΛΔ, που μετετρεψε τους ανατολικογερμανούς, επιεικως σε ζητιάνους μεσα στην ιδια τη χωρα τους !



σιγά την υψηλή τεχνολογία...

μαλάκα...

τι έχουν οι σιδηρόδρομοι στην Αγγλία ?? Μια χαρά λειτουργούνε, ανταγωνιστικά δρομολόγια έχει από δ'ύο τουλάχιστον εταιρείες, τα εισητήρια έχουν διάφορες τιμές (πχ αν ταξιδέψεις εκτός ωρών αιχμής το εισητήριο έχει το 1/5 της τιμής), έχει εκπτώσεις και κάρτες για συχνούς χρήστες και δώρα από τις εταιρείες αν ταξιδεύεις συχνά με αυτούς (εκπτώσεις κλπ)...

το ίδιο και στα αστικά λεωφορεία... στο Σέφιλντ λειτουργούνε τρείς εταιρείες (First, Stagecoach, TM) και τα πάντα δουλεύουνε ρολόι... συχνότατα δρομολόγια , επαρκέστατη κάλυψη, φτηνό εισητήριο (από 0.50-2.30 αναλόγως την απόσταση), πάντα καινούργια λεωφορεία, ευγενέστατοι οδηγοί ... και ελάχιστο κόστος επιδότησης από τον δήμο
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Βρε βλημα,δες οι μεγαλυτερες ηλεκτρικες συσκευες,με μαρκα γερμανικη,που κατασκευαζονται.Η αντιντας,που κατασκευαζει τα προιοντα της,ξερεις;

Miele, Neff παντως Γερμανία φτιάχνονται... και τα καλά της Siemens & AEG

αλλα είπα τι θεωρώ βιομηχανία και αυτά φτιάχνονται ΓΕΡΜΑΝΙΑ...
 

Hirayama

Μέλος
Εγγρ.
30 Απρ 2011
Μηνύματα
3.258
Like
3
Πόντοι
16
σιγά την υψηλή τεχνολογία...

μαλάκα...

τι έχουν οι σιδηρόδρομοι στην Αγγλία ?? Μια χαρά λειτουργούνε, ανταγωνιστικά δρομολόγια έχει από δ'ύο τουλάχιστον εταιρείες, τα εισητήρια έχουν διάφορες τιμές (πχ αν ταξιδέψεις εκτός ωρών αιχμής το εισητήριο έχει το 1/5 της τιμής), έχει εκπτώσεις και κάρτες για συχνούς χρήστες και δώρα από τις εταιρείες αν ταξιδεύεις συχνά με αυτούς (εκπτώσεις κλπ)...

το ίδιο και στα αστικά λεωφορεία... στο Σέφιλντ λειτουργούνε τρείς εταιρείες (First, Stagecoach, TM) και τα πάντα δουλεύουνε ρολόι... συχνότατα δρομολόγια , επαρκέστατη κάλυψη, φτηνό εισητήριο (από 0.50-2.30 αναλόγως την απόσταση), πάντα καινούργια λεωφορεία, ευγενέστατοι οδηγοί ... και ελάχιστο κόστος επιδότησης από τον δήμο


γραφικε μαλακα....

στο Παρισι το νερο αυξηθηκε 260% επι ιδιωτικης διαχειρησης, ωσπου να ξαναγυρισει στο δημο

στην Αγγλία, το κρατος επεστρεψε στις εταιρειες το συνολο των χρηματων που κερδισε απο την πωληση τους σε αυτες του σιδηροδρομου, μεσα στα 3 πρωτα χρονια λειτουργιας του νεου καθεστωτος.
Υπο τη μορφη επιδοτησεων.

Κι εκτοτε οι σιδηροδρομοι ειναι σε ενα καθεστως ημικρατικης χρηματοδοτησης.
Τα τρενα ειναι πανβρωμικα, οι καθυστερησεις δρομολογιων και τα χασιματα των ανταποκρισεων είναι χειροτερα κι απο την ΕΣΣΔ, ενω στα πρωτα χρονια λογω του μπαχαλου της μεταβασης υπηρξαν και πολυνεκρα δυστυχηματα (40+ νεκροι και 600+ τραυματιες).

Να σου θυμησω οτι η λατρεια σου η Θατσερ, δεν ιδιωτικοποιησε τους σ/δ γιατι ήξερε οτι επρεπε να παραμεινουν σε κρατικη διαχειρηση !
Το εκανε ο Μειτζορ, που ηταν κλασικη περιπτωση ηλιθιου, που ειχε φαει ενα σωρο γαμωσταυριδια και κραξιματα απο τη Μαγκι...

Γενικα η ιδιωτικοποιηση του δημοσιου τομεα στηριζεται στο μοντελο "πληρωνε με για να κανω τον επενδυτη..."

Για την ενεργκα και την παουερ και το Βοριδη εχεις να πεις τιποτα ή βαφεις τα μαλλια σου τωρα και κωλύεσαι ;
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
γραφικε μαλακα....

στο Παρισι το νερο αυξηθηκε 260% επι ιδιωτικης διαχειρησης, ωσπου να ξαναγυρισει στο δημο

στην Αγγλία, το κρατος επεστρεψε στις εταιρειες το συνολο των χρηματων που κερδισε απο την πωληση τους σε αυτες του σιδηροδρομου, μεσα στα 3 πρωτα χρονια λειτουργιας του νεου καθεστωτος.
Υπο τη μορφη επιδοτησεων.

Κι εκτοτε οι σιδηροδρομοι ειναι σε ενα καθεστως ημικρατικης χρηματοδοτησης.
Τα τρενα ειναι πανβρωμικα, οι καθυστερησεις δρομολογιων και τα χασιματα των ανταποκρισεων είναι χειροτερα κι απο την ΕΣΣΔ, ενω στα πρωτα χρονια λογω του μπαχαλου της μεταβασης υπηρξαν και πολυνεκρα δυστυχηματα (40+ νεκροι και 600+ τραυματιες).

Να σου θυμησω οτι η λατρεια σου η Θατσερ, δεν ιδιωτικοποιησε τους σ/δ γιατι ήξερε οτι επρεπε να παραμεινουν σε κρατικη διαχειρηση !
Το εκανε ο Μειτζορ, που ηταν κλασικη περιπτωση ηλιθιου, που ειχε φαει ενα σωρο γαμωσταυριδια και κραξιματα απο τη Μαγκι...

Γενικα η ιδιωτικοποιηση του δημοσιου τομεα στηριζεται στο μοντελο "πληρωνε με για να κανω τον επενδυτη..."

Για την ενεργκα και την παουερ και το Βοριδη εχεις να πεις τιποτα ή βαφεις τα μαλλια σου τωρα και κωλύεσαι ;

ναι και να πληρώνουν όλοι οι δημότες με φόρους ακόμη και αν δεν χρησιμοποιούν νερό  :jerking: :jerking: :jerking:

και ποιός σου είπε ότι η ιδιωτικοποίηση γίνεται για να αποκομίσει το κράτος κέρδη ?? οι ιδιωτικοποιήσεις γίνονται για να φύγει το βάρος λειτουργιών από το κράτος και να αυξηθεί ο ανατγωνισμός... και ναι το εισητήριο επιδοτείται σε αυτούς όμως που έχουν ανάγκη και όχι στον κάθε πικραμένο και ούτε σε τάξεις που έχουν μοχλούς πίεσης..

ένας πολύτεκνος στην Αγγλία θα επιδοτηθεί για το εισητήριο του με εισοδηματικά κριτήρια και όχι μπάτε σκύλοι αλέστε...

από πότε έχεις να πας στην Αγγλία παίκτη μου ?? υποψιάζομαι ότι δεν πήγες ποτέ ή η τελευταία φορά που πήγες ήταν πριν το 90...

γιατί μια χαρά λειτουργούν οι σιδηρόδρομοι τα βαγόνια είναι πεντακάθαρα (εκτός αν έχει κανέναν αγώνα και μπούνε μέσα οι κάφροι οι επιλεγόμενοι φίλαθλοι) , η αξιοπιστία τους καταπληκτική και οι τιμές ανάλογες των υπηρεσιών τους...

και το κυριώτερο πληρώνουν οι χρήστες και όχι ΟΛΟΙ ...

η Θάτσερ δεν πρόλαβε αλλιώς θα τους είχε κρατικοποιήσει... και ο Μέητζορ έκανε την πατάτα να ιδιωτικοποιήσει και το δίκτυο πράγμα το οποίο αναιρέθηκε λίγα χρόνια μετά... και τώρα είναι ιδιωτικοποιημένο μόνο το μεταφορικό έργο...

εντιτ... ακριβώς όπως γίνεται με την ΔΕΗ στην Ελλάδα... ιδιωτικοποιείται η παραγωγή και η εμπορία ρεύματος... η μεταφορά παραμένει στο κράτος (δίκτυα υπερηψηλής, υψηλής, μέσης, χαμηλής τάσης)...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
γραφικε μαλακα....

στο Παρισι το νερο αυξηθηκε 260% επι ιδιωτικης διαχειρησης, ωσπου να ξαναγυρισει στο δημο

στην Αγγλία, το κρατος επεστρεψε στις εταιρειες το συνολο των χρηματων που κερδισε απο την πωληση τους σε αυτες του σιδηροδρομου, μεσα στα 3 πρωτα χρονια λειτουργιας του νεου καθεστωτος.
Υπο τη μορφη επιδοτησεων.

Κι εκτοτε οι σιδηροδρομοι ειναι σε ενα καθεστως ημικρατικης χρηματοδοτησης.
Τα τρενα ειναι πανβρωμικα, οι καθυστερησεις δρομολογιων και τα χασιματα των ανταποκρισεων είναι χειροτερα κι απο την ΕΣΣΔ, ενω στα πρωτα χρονια λογω του μπαχαλου της μεταβασης υπηρξαν και πολυνεκρα δυστυχηματα (40+ νεκροι και 600+ τραυματιες).

Να σου θυμησω οτι η λατρεια σου η Θατσερ, δεν ιδιωτικοποιησε τους σ/δ γιατι ήξερε οτι επρεπε να παραμεινουν σε κρατικη διαχειρηση !
Το εκανε ο Μειτζορ, που ηταν κλασικη περιπτωση ηλιθιου, που ειχε φαει ενα σωρο γαμωσταυριδια και κραξιματα απο τη Μαγκι...

Γενικα η ιδιωτικοποιηση του δημοσιου τομεα στηριζεται στο μοντελο "πληρωνε με για να κανω τον επενδυτη..."

Για την ενεργκα και την παουερ και το Βοριδη εχεις να πεις τιποτα ή βαφεις τα μαλλια σου τωρα και κωλύεσαι ;

αει σύρε να βάψεις τις κωλότριχες σου μαλάκα...

από πότε απαγορεύεται σε βουλευτή να ασκεί το επάγγελμα του ??
δεν λές και κάτι για την κωνσταντοπούλου βεβαίως βεβαίως ...

να θυμίσω ότι ο Βορίδης και ο Μαρκογιαννάκης δεν ήταν υπουργοί όταν εμφανιστήκανε σαν συνήγοροι της ενέργκα...

ααα ναι και κάτι ακόμη... το θέμα ενέργκα έχει πολλές πλευρές και προβλέπονται πολλές κυβισθείσεις....
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
40.968
Like
22.831
Πόντοι
5.006
ααα ναι και κάτι ακόμη... το θέμα ενέργκα έχει πολλές πλευρές και προβλέπονται πολλές κυβισθείσεις....
τι πολλες πλευρες τυπες...μια πλευρα εχει με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΛΑΤΕΣ, γιαυτο και οι τυποι ειναι ηδη αθωοι...
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
τι πολλες πλευρες τυπες...μια πλευρα εχει με ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΛΑΤΕΣ, γιαυτο και οι τυποι ειναι ηδη αθωοι...

αυτό πάλι πόθεν προέκυψε ?? οι τύποι είναι προφυλακισμένοι και η δίκη δεν άρχισε ακόμη...
 

kolotripidakias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2013
Μηνύματα
441
Like
4
Πόντοι
1
Τα τρενα ειναι πανβρωμικα, οι καθυστερησεις δρομολογιων και τα χασιματα των ανταποκρισεων είναι χειροτερα κι απο την ΕΣΣΔ, ενω στα πρωτα χρονια λογω του μπαχαλου της μεταβασης υπηρξαν και πολυνεκρα δυστυχηματα (40+ νεκροι και 600+ τραυματιες).

ναι τυπε τα τρενα στην αγγλια ειναι χαλια, ενω στην ελλαδα που ειναι κρατικα ειναι σουπερ  :grin:

δεν ξερω απο που τα διαβαζεις αυτα που μας γραφεις αλλα πολυ φιλικα σε ενημερωνω οτι σε πιασανε κοροιδο και να τους πεις να μην σου λενε μαλακιες φιλε μου.

ειδικα η συγκριση τρενα αγγλιας με σοβιετικη ενωση ειναι σουπερ. το λαθος σου για μενα ειναι που ξεκινησες και ειπες τον αλλον τυπο γραφικο μαλακα και μετα εγραψες για αγγλικα τρενα και σοβιετικη ενωση. μπιγκ μιστεηκ μαη ντιαρ φρεντ  :grin:
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.648
Κριτικές
29
Like
197
Πόντοι
1.390
ναι τυπε τα τρενα στην αγγλια ειναι χαλια, ενω στην ελλαδα που ειναι κρατικα ειναι σουπερ  :grin:

δεν ξερω απο που τα διαβαζεις αυτα που μας γραφεις αλλα πολυ φιλικα σε ενημερωνω οτι σε πιασανε κοροιδο και να τους πεις να μην σου λενε μαλακιες φιλε μου.

ειδικα η συγκριση τρενα αγγλιας με σοβιετικη ενωση ειναι σουπερ. το λαθος σου για μενα ειναι που ξεκινησες και ειπες τον αλλον τυπο γραφικο μαλακα και μετα εγραψες για αγγλικα τρενα και σοβιετικη ενωση. μπιγκ μιστεηκ μαη ντιαρ φρεντ  :grin:

σε σχεση με τα τρενα της Ελλαδας ακομα και της ΕΣΣΔ ηταν καλυτερα  :2funny:
στην Αγγλια ειναι καλα αλλα ειναι πανακριβα τα τρενα  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
στην Ελλαδα ειναι ακριβα αλλα ειναι αθλια.....
Εγω προτιμω της Βουλγαριας π ειναι υπερσυγχρονα κ προπαντων φθηνα  σου λεει και τις στασεις οπως στα αστικα  :grin: :grin:
 

kolotripidakias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2013
Μηνύματα
441
Like
4
Πόντοι
1
σε σχεση με τα τρενα της Ελλαδας ακομα και της ΕΣΣΔ ηταν καλυτερα  :2funny:
στην Αγγλια ειναι καλα αλλα ειναι πανακριβα τα τρενα  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
στην Ελλαδα ειναι ακριβα αλλα ειναι αθλια.....
Εγω προτιμω της Βουλγαριας π ειναι υπερσυγχρονα σου λεει και τις στασεις οπως στα αστικα  :grin: :grin:

τυπε τρενα στην αγγλια ειναι μια χαρα εκτος απο κατι συγκεκριμενες ταλαιπωρημενες γραμμες που λογω χαμηλων εισοδηματων αλλαζει ο οπερεητορ καθε 5 χρονια  :grin:

στα 9 απο τα 10 περιχωρα του λοντον τα τρενακια πανε φυσεκι, ειναι ψιλοκαθαρα (ενταξει οι αγγλοι δεν ειναι και ο πιο καθαρος λαος του κοσμου ειδικα οι μαυρουκοαγγλοι/ινδοπακιστανοαγγλοι :grin:) και ναι ειναι ακριβα αλλα ολοι το υπολογιζουνε το κοστος στα εξοδα του σπιτιου και πανε πιο εξω απο κεντρο για να αγορασουν σπιτι.

γενικα μιλαμε για μια χωρα που το τρενο ειναι το νουμερο ενα μεσο μεταφορας και το χρησιμοποιουνε το 90% του πληθυσμου.

στην ελλαδαρα ποια τρενα? εγω προσωπικα εχω μπει μια φορα να παω θεσσαλονικη και ρωταγα αν στο βολο κανει σταση να κατεβω  :grin:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
σε σχεση με τα τρενα της Ελλαδας ακομα και της ΕΣΣΔ ηταν καλυτερα  :2funny:
στην Αγγλια ειναι καλα αλλα ειναι πανακριβα τα τρενα  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
στην Ελλαδα ειναι ακριβα αλλα ειναι αθλια.....
Εγω προτιμω της Βουλγαριας π ειναι υπερσυγχρονα κ προπαντων φθηνα  σου λεει και τις στασεις οπως στα αστικα  :grin: :grin:

τα τραίνα στην Αγγλία είναι ακριβά για αυτούς που κάνουν ελάχιστη χρήση τους... για αυτούς που κάνουν τακτική χρήση και προγραμματισμένη υπάρχουν διαφορετικά τιμολόγια τα οποία είναι ανταγωνιστικά των υπεραστικών λεωφορείων και οπωσδήποτε πολύ φτηνότερα από την χρήση των ΙΧ... και στην Αγγλία σου δίνεται η ευκαιρία να προγραμματίσεις τις μετακινήσεις σου για την δουλειά σου (πχ ευέλικτα ωράρια ώστε να αποφεύγεις τις ώρες αιχμής που τα εισητήρια είναι ακριβώτερα)...

της Ελλάδας είναι φτηνά και ακόμη ημι-άθλια .... για την κατάσταση τους έχουν ευθύνη και οι χρήστες τους  ;)
 

kostakis_ss

Σεβαστός
Εγγρ.
18 Μαρ 2008
Μηνύματα
15.648
Κριτικές
29
Like
197
Πόντοι
1.390
τα τραίνα στην Αγγλία είναι ακριβά για αυτούς που κάνουν ελάχιστη χρήση τους... για αυτούς που κάνουν τακτική χρήση και προγραμματισμένη υπάρχουν διαφορετικά τιμολόγια τα οποία είναι ανταγωνιστικά των υπεραστικών λεωφορείων και οπωσδήποτε πολύ φτηνότερα από την χρήση των ΙΧ... και στην Αγγλία σου δίνεται η ευκαιρία να προγραμματίσεις τις μετακινήσεις σου για την δουλειά σου (πχ ευέλικτα ωράρια ώστε να αποφεύγεις τις ώρες αιχμής που τα εισητήρια είναι ακριβώτερα)...

της Ελλάδας είναι φτηνά και ακόμη ημι-άθλια .... για την κατάσταση τους έχουν ευθύνη και οι χρήστες τους  ;)

απορω ποιοι τα χρησιμοποιουν...εγω μια φορα μονο για Θεσσαλονικη-Σκοπια πηρα τρενο στη ζωη μου  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
«'Ούτε υποταγμένος ούτε επιταγμένος ελεύθερος'

Σε συνέχεια της προχθεσινής ανακοίνωσης, ενημερώνω ότι έσκισα το φύλλο επίταξης που μου απέστειλε η δικτατορική κυβέρνηση μειοψηφίας του κ. Σαμαρά και επαναλαμβάνω τα όσα έγραψα προχθές. κ. Σαμαρά, μπορείτε να με απολύσετε, γονατιστό όμως δε θα με δείτε ποτέ!

»Όσο για τον κ. Άδωνι Γεωργιάδη, που πολύ καθυστερημένα από την ανακοίνωση που εξέδωσα αναρωτήθηκε χθες βράδυ μέσω του twitter 'Να δω τι θα κάνει ο Φωτόπουλος τώρα', του απαντώ: 'κ. Γεωργιάδη, όχι κωλοτούμπες όπως εσείς. Θα παραμείνω όρθιος και συνεπής σε αυτά που πιστεύω και λέω χρόνια τώρα. Κι αν είχατε δει ένα από τα video με τις ομιλίες μου 7 χρόνια ως Πρόεδρος της ΓΕΝΟΠ δε θα είχατε καμία αμφιβολία για το τι θα κάνω. Μια ματιά στην τελευταία ομιλία μου στο συλλαλητήριο στην πλατεία του Αμυνταίου στις 2.7.2014 θα σας βοηθήσει να καταλάβετε ότι κάποιοι άνθρωποι αυτά που λέμε τα εννοούμε» κ. Σαμαρά, κ. Γεωργιάδη

»Το σκισμένο χαρτί της επιστράτευσής μου, ως μια μικρή κίνηση τιμής σε αυτούς που αντιστάθηκαν για να είναι η χώρα μας ελεύθερη από τους Γερμανούς κατακτητές, το έχω καταθέσει αντί στεφάνου στο μνημείο των 11 ηρώων μαχητών του ΕΛΑΣ που στις 13.10.1944 έπεσαν, υπερασπιζόμενοι στη μάχη της ηλεκτρικής το εργοστάσιο της ΔΕΗ στο Κερατσίνι, που εσείς σήμερα ως υποτακτικοί της ΜΕΡΚΕΛ θέλετε να ξεπουλήσετε στα συμφέροντα.

» Μπορεί να κλέψατε τους μισθούς μας, μπορεί να κλέψατε τις συντάξεις μας, μπορεί να κλέψατε και να σκοτώσατε τα όνειρά μας όμως τις καρδιές μας δεν καταφέρατε να τις κλέψετε και να τις σκοτώσετε, τις κρατήσαμε ζωντανές, με αυτές θα σας παλέψουμε και με αυτές θα σας νικήσουμε.

»Νίκος Φωτόπουλος Μέλος Δ.Σ. ΔΕΗ Α.Ε. Εκπρόσωπος των εργαζομένων».


Το μουνόπανο κάνει τον μάγκα εκ του ασφαλούς… Σαν μέλος του ΔΣ δεν είναι υποχρεωμένος να είναι στην υπηρεσία του ο αρχίδης και το παίζει τζάμπα μάγκας … συνδικαλιστική άδεια…
Χώρια που έχει εξασφαλίσει θέση υποψήφιου βουλευτή με τον ΤΣΥΡΙΖΑ και φυσικά την παχυλή αποζημίωση και σύνταξη από την ΔΕΗ…

Το αρχίδι … ελπίζω μόνο να γίνει η δίκη του γρήγορα … έτσι για να βγούνε οι λαμογιές του στην φόρα
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
απορω ποιοι τα χρησιμοποιουν...εγω μια φορα μονο για Θεσσαλονικη-Σκοπια πηρα τρενο στη ζωη μου  :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

το ταξίδι Αθήνα-Θεσσαλονίκη με κάποια δρομολόγια είναι εντάξει... και αυτό διότι ξεκινά και καταλήγει στην καρδιά της πόλης (Σταθμός Λαρίσης, Κεντρικός Σταθμός) και σου γλυτώνει τις μετακινήσεις προς και από το αεροδρόμιο (ειδικά στην Θεσσαλονίκη που δεν έχει μετρό)...

χώρια που για την πτήση θα πρέπει να είσαι στο αεροδρόμιο μισή ώρα πρίν... αν βάλεις ότι με το μετρό από πχ Αμπελόκηπους θέλεις περίπου 45-50 λεπτά και κανένα δεκάλεπτο περπάτημα να πάς στο τέρμιναλ και μισή ώρα πριν, και μια ώρα πτήση με τα ανεβοκατεβάσματα στο αεροπλάνο και μισή ώρα για το κέντρο της Θεσσαλονίκης τότε σου κάνει ένα τρίωρο έως τρισήμιση ώρες το αεροπλάνο... με το τραίνο θέλεις τεσσεράμιση... και δεν είσαι με την ψυχή στο στόμα ούτε ξεβρακώνεσαι στους ελέγχους..
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
ναι τυπε τα τρενα στην αγγλια ειναι χαλια, ενω στην ελλαδα που ειναι κρατικα ειναι σουπερ  :grin:

δεν ξερω απο που τα διαβαζεις αυτα που μας γραφεις αλλα πολυ φιλικα σε ενημερωνω οτι σε πιασανε κοροιδο και να τους πεις να μην σου λενε μαλακιες φιλε μου.

ειδικα η συγκριση τρενα αγγλιας με σοβιετικη ενωση ειναι σουπερ. το λαθος σου για μενα ειναι που ξεκινησες και ειπες τον αλλον τυπο γραφικο μαλακα και μετα εγραψες για αγγλικα τρενα και σοβιετικη ενωση. μπιγκ μιστεηκ μαη ντιαρ φρεντ  :grin:
Την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Αγγλίας την είχε και έχει το κράτος .

Δείτε ενα video για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου

[dailymotion]]
 

tramountana

Σεβαστός
Εγγρ.
2 Φεβ 2010
Μηνύματα
76.754
Κριτικές
2
Like
2.725
Πόντοι
1.306
Την συντήρηση του σιδηροδρομικού δικτύου της Αγγλίας την είχε και έχει το κράτος .

στην αρχή την είχανε δώσει και αυτήν (για καμμιά διετία) αλλά αλλάξανε και την ξαναπήρε το κράτος... όπως έχει και το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου, το δίκτυο ρεύματος και το δίκτυο ύδρευσης αλλά όχι το φυσικό αέριο, το ρεύμα και το νερό..
 

kolotripidakias

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουλ 2013
Μηνύματα
441
Like
4
Πόντοι
1
Δείτε ενα video για την ιδιωτικοποίηση του σιδηροδρομικού δικτύου

ναι τυπε μου θα δω ινφογουορ ντοκυμαντερ για ιδιωτικοποιησεις και μετα θα κατσω να δω ντοκυμαντερ των ες ες για το ποσο καλα περναγαν οι εβραιοι στο αουσβιτς.  :grin: :grin:

δεν θα ξεχασω ντοκυμαντερ της θυρας 7 για το προσωπικο δραμα του αλαφουζου, ντοκυμαντερ του ΚΚΕ για τη συμφωνια μολοτωφ-ριμπεντροπ, και ντοκυμαντερ της μοσαντ για το παλαιστινιακο.  :grin:
 

skletzas

Μέλος
Εγγρ.
15 Φεβ 2013
Μηνύματα
1.112
Κριτικές
2
Like
0
Πόντοι
16
στην αρχή την είχανε δώσει και αυτήν (για καμμιά διετία) αλλά αλλάξανε και την ξαναπήρε το κράτος... όπως έχει και το δίκτυο μεταφοράς φυσικού αερίου, το δίκτυο ρεύματος και το δίκτυο ύδρευσης αλλά όχι το φυσικό αέριο, το ρεύμα και το νερό..
Οι ιδιωτικές εταιρείες στην Αγγλία δεν επενδύουν αλλα εισπράτουν.

Γι αυτό και τα πρώτα χρόνια των ιδιωτικοποιήσεων είχαν πάρα πολλά  δυστυχήματα και έτσι η συντήρηση ξαναγύρισε στο κράτος .



 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom