σιγά την υψηλή τεχνολογία...
μαλάκα...
τι έχουν οι σιδηρόδρομοι στην Αγγλία ?? Μια χαρά λειτουργούνε, ανταγωνιστικά δρομολόγια έχει από δ'ύο τουλάχιστον εταιρείες, τα εισητήρια έχουν διάφορες τιμές (πχ αν ταξιδέψεις εκτός ωρών αιχμής το εισητήριο έχει το 1/5 της τιμής), έχει εκπτώσεις και κάρτες για συχνούς χρήστες και δώρα από τις εταιρείες αν ταξιδεύεις συχνά με αυτούς (εκπτώσεις κλπ)...
το ίδιο και στα αστικά λεωφορεία... στο Σέφιλντ λειτουργούνε τρείς εταιρείες (First, Stagecoach, TM) και τα πάντα δουλεύουνε ρολόι... συχνότατα δρομολόγια , επαρκέστατη κάλυψη, φτηνό εισητήριο (από 0.50-2.30 αναλόγως την απόσταση), πάντα καινούργια λεωφορεία, ευγενέστατοι οδηγοί ... και ελάχιστο κόστος επιδότησης από τον δήμο
γραφικε μαλακα....
στο Παρισι το νερο αυξηθηκε 260% επι ιδιωτικης διαχειρησης, ωσπου να ξαναγυρισει στο δημο
στην Αγγλία, το κρατος επεστρεψε στις εταιρειες το συνολο των χρηματων που κερδισε απο την πωληση τους σε αυτες του σιδηροδρομου, μεσα στα 3 πρωτα χρονια λειτουργιας του νεου καθεστωτος.
Υπο τη μορφη επιδοτησεων.
Κι εκτοτε οι σιδηροδρομοι ειναι σε ενα καθεστως ημικρατικης χρηματοδοτησης.
Τα τρενα ειναι πανβρωμικα, οι καθυστερησεις δρομολογιων και τα χασιματα των ανταποκρισεων είναι χειροτερα κι απο την ΕΣΣΔ, ενω στα πρωτα χρονια λογω του μπαχαλου της μεταβασης υπηρξαν και πολυνεκρα δυστυχηματα (40+ νεκροι και 600+ τραυματιες).
Να σου θυμησω οτι η λατρεια σου η Θατσερ, δεν ιδιωτικοποιησε τους σ/δ γιατι ήξερε οτι επρεπε να παραμεινουν σε κρατικη διαχειρηση !
Το εκανε ο Μειτζορ, που ηταν κλασικη περιπτωση ηλιθιου, που ειχε φαει ενα σωρο γαμωσταυριδια και κραξιματα απο τη Μαγκι...
Γενικα η ιδιωτικοποιηση του δημοσιου τομεα στηριζεται στο μοντελο "πληρωνε με για να κανω τον επενδυτη..."
Για την ενεργκα και την παουερ και το Βοριδη εχεις να πεις τιποτα ή βαφεις τα μαλλια σου τωρα και κωλύεσαι ;