You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
«Δεν είμαστε Έλληνες»-Ρατσιστής όποιος δηλώνει Έλληνας...
- Μέλος που άνοιξε το νήμα gabadoo
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 1K
- Εμφανίσεις 41K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
[size=14pt] Στην Ακαδημία η πρόκληση της Δραγώνα ότι «Δεν είμαστε Έλληνες»!
[/size]
Παρεμβαίνει η Ακαδημία Αθηνών για την προκλητική, ανιστόρητη, ύποπτη και εθνικά μειοδοτική στάση της ειδικής γραμματέως του Τομέα Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας Θάλειας Δραγώνα, μπροστά στις απόψεις και τις δοξασίες της οποίας ωχριά και η αλήστου μνήμης κ. Ρεπούση, που είχε αναστατώσει τη χώρα με το σχολικό βιβλίο της Ιστορίας το οποίο είχε επιμεληθεί και ανέφερε ότι οι Έλληνες κατά την Καταστροφή της Σμύρνης δεν σφαγιάστηκαν από τους Τούρκους αλλά πέθαναν από τον... συνωστισμό στην παραλία!
Η κ. Δραγώνα προχωράει ακόμα πιο πέρα! Στο απαράδεκτο βιβλίο της «Τι είναι η πατρίδα μας» αναφέρει, μεταξύ άλλων, τρομακτικά ανθελληνικές απόψεις, με αποκορύφωμα ότι «δεν είμαστε Έλληνες αλλά μας... έκαναν» και ότι είναι... ρατσιστικό να δηλώνουμε την ελληνική μας ταυτότητα! Στο βιβλίο αυτό που είναι ένα... κήρυγμα μίσους ενάντια σε καθετί ελληνοπρεπές και ελληνικό, αναφέρεται ακόμα ότι η Επανάσταση του 1821 αποτελούσε «επεκτατική εθνική πολιτική» των Ελλήνων, των οποίων η εθνική ταυτότητα «ενισχύεται αποφασιστικά από την αποσιώπηση σημαντικών ιστορικών πληροφοριών σχετικά με το μεγαλείο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
Δεν γνωρίζουμε τι περισσότερο θα έγραφε ένας τούρκος ιστορικός ή κάποιος ανθέλληνας προπαγανδιστής, εκείνο που γνωρίζουμε όμως είναι ότι η κ. Θάλεια Δραγώνα, με προσωπική εντολή του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου, ορίσθηκε ειδική γραμματέας Ενιαίου Διοικητικού Τομέα Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης των Ελληνοπαίδων του υπουργείου Παιδείας! Δηλαδή μια κυρία που δεν θεωρεί ότι είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσιστές τους Έλληνες και πιστεύει ότι ο νεοελληνικός πολιτισμός βασίσθηκε στον... τουρκικό πολιτισμό, διορίσθηκε σε μια νευραλγική θέση, η οποία έχει άμεση σχέση με την πορεία του Ελληνισμού, αφού θα έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό της εκπαιδευτικής πολιτικής που θα εφαρμοσθεί στα παιδιά μας! Δηλαδή αν η κ. Ρεπούση ήταν μια φορά επικίνδυνη, η κ. Δραγώνα είναι... δέκα φορές πιο επικίνδυνη, γιατί καθορίζει συνολικά τις δομές και τις αρχές της εκπαίδευσης που θα παρέχεται σε όλα τα ελληνικά σχολεία!
Αντί λοιπόν στη θέση αυτή να τοποθετηθεί ένας επιστήμονας με ξεκάθαρες απόψεις και θέσεις υπέρ της Ελλάδας, της ελληνικής φυλής και του ελληνικού πολιτισμού, γιατί είχε το βαρύ έργο να διαμορφώσει εν πολλοίς την εθνική συνείδηση των Ελληνόπαιδων της επόμενης γενιάς, τοποθετήθηκε μια κυρία που δηλώνει ότι δεν είναι Ελληνίδα, θεωρεί ρατσισμό του χειρίστου είδους το να λέμε ότι είμαστε Έλληνες και θαυμάζει την οθωμανική αυτοκρατορία και τον... τουρκικό πολιτισμό!
Κάποιες μικροαντιδράσεις για την κυρία αυτή είχαν σημειωθεί όταν ο Γ. Παπανδρέου την έβαλε σε εκλόγιμη θέση στο ψηφοδέλτιο
Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ και βρέθηκε στη Βουλή το διάστημα 2007-2009. Τώρα, μετά την άνοδο του ΠΑΣΟΚ στην εξουσία, τοποθετήθηκε σε ακόμα καλύτερη θέση: Έχει την ευθύνη του σχεδιασμού της εκπαίδευσης των παιδιών μας! Ένα άτομο, που υποστηρίζει ότι τα σχολικά βιβλία διδάσκουν τον...
εθνικισμό!
Στην Ακαδημία Αθηνών τέθηκε το θέμα από γνωστό ακαδημαϊκό στην ολομέλειά της, στις 19 του μήνα, και ορισμένα μέλη της αγανάκτησαν με τα... ανδραγαθήματα της κ. Δραγώνα και ζητούν από την ηγεσία του ανώτατου πνευματικού ιδρύματος της χώρας να παρέμβει στην κυβέρνηση, ότι δεν μπορεί η κυρία Δραγώνα να παραμείνει στο υπουργείο Παιδείας που έχει την ευθύνη της διαπαιδαγώγησης των νέων μας.
Σύμφωνα με πληροφορίες, η συζήτηση που έγινε στην Ολομέλεια της Ακαδημίας ήταν έντονη, πρόκειται δε να υπάρξει συνέχεια σε επόμενη συνεδρίαση.
«Δεν είμαστε Έλληνες»
Η... δραστηριότητα της κ. Δραγώνα και τα ανθελληνικά «πιστεύω» της δεν είναι τωρινά. Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».
Καρπός της συνεργασίας αυτής είναι το βιβλίο «Ελλάδα και Τουρκία - Πολίτης και Έθνος - Κράτος» που εκδόθηκε υπό την αιγίδα του Πανεπιστημίου Μπογάτζιτσι της Κωνσταντινούπολης.
Ύστερα από αυτό όμως η κ. Δραγώνα συνέγραψε και το δικό της... αριστούργημα «Τι είναι η πατρίδα μας», μπροστά στο οποίο ωχριούν και συκοφαντικά κατά της χώρας μας βιβλία κορυφαίων συγγραφέων που διακρίνονται για τα ανθελληνικά τους αισθήματα!
Μερικά χαρακτηριστικά αποσπάσματα από το βιβλίο, σας αναφέρουμε παρακάτω:
= «Είναι ρατσιστικό να δηλώνουμε ότι είμαστε Έλληνες», «Μας έκαναν Έλληνες, ενώ δεν ήμασταν».
=Η ελληνική εθνική ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού.
=Όποιος αξιολογεί τους πολιτισμούς σε κατώτερους και ανώτερους είναι ρατσιστής και δεν το ξέρει!
=Εξίσου ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά τη σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον νεοελληνικό μας πολιτισμό και όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες!
Βασικός άξονας της επιχειρηματολογίας της κ. Δραγώνα για την εκ βάθρων αλλαγή των σχολικών συγγραμμάτων είναι ότι διαμορφώνουν στους έλληνες μαθητές μια «ψευδαισθητική και απατηλή ταυτότητα», προβάλλοντας το μεγαλείο του αρχαιοελληνικού πολιτισμού και τα ανδραγαθήματα των προγονών μας, ενώ αυτή η «στρατηγική παρέκκλισης» στηρίζεται στην «αποσιώπηση της σημασίας της τεράστιας δύναμης, της έκτασης και του κύρους της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας»!
Επιστολή στον Πρόεδρο
Χαρακτηριστική είναι και η διαμαρτυρία του δρα Nicolas Kaloy, ο οποίος απέστειλε από τη Γενεύη της Ελβετίας, όπου διαμένει, προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια την εξής επιστολή:
«Κύριε Πρόεδρε της Δημοκρατίας,
Από τη Γενεύη Ελβετίας απευθύνουμε το εξής ερώτημα προς εσάς, τον Πρώτον Έλληνα: Είναι δυνατόν η γυναίκα αυτή η οποία ομολογεί ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΑ, να είναι γενική γραμματέας της ΕΘΝΙΚΗΣ παιδείας και να παρέχει γνώσεις στα παιδιά μας; Είστε υπεύθυνος να μας απαντήσετε: Εάν δεν είμαστε Έλληνες, τι είμαστε; Εσείς και ο κ. πρωθυπουργός οφείλετε μίαν απάντηση εις την οποίαν θα δώσωμεν ευρείαν δημοσιότητα σε όλη την ομογένεια των «ΜΗ ΕΛΛΗΝΩΝ». Και κυρίως εις ΗΠΑ, Καναδά, Αυστραλία, Ευρώπη».
πηγη:
Τα σχολια σας.....
1ον) Από την πρώτη πρόταση του το άρθρο είναι ανακριβές.
Δεν υπάρχει "Τομέας Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης" στο Υπουργείο Παιδείας.
Αντίθετα η θέση της Δραγώνα είναι στον:
Ενιαίο Διοικητικό Τομέα Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ειδική Γραμματεία Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Επομένως ούτε υπεύθυνη για τον γενικότερο εκπαιδευτικό σχεδιασμό είναι ούτε πολύ περισσότερο υπεύθυνη για οποιοδήποτε βιβλίο.
Δηλαδή εκείνο που κάνει δολίως το άρθρο είναι να παρουσιάζει το βιβλίο της ως περίπου εκπαιδευτικό σύγγραμα το οποίο θα διδάσκεται στα σχολεία.
Γίνεται μία προσπάθεια να εμφανιστεί ως Ρεπούση ενώ ο Τομέας της αρμοδιότητας της είναι άλλος.
Και όποιος θέλει να δει ποιό είναι το αντικείμενο της αρμοδιότητας της εδώ:
2ον) Πολύ αόριστα αυτά περί Ακαδημίας.
Ποιός ακριβώς είναι ο γνωστός Ακαδημαϊκός;; Γιατί δεν αναφέρεται το όνομα του;;
Πάρθηκαν αποφάσεις ή έγινε μία γενική συζήτηση;; Τοποθετήθηκαν άλλοι Ακαδημαϊκοί;; Ποίοι ακριβώς;;;
Εγώ πάντως θα περίμενα την ΕΠΙΣΗΜΗ ανακοίνωση της Ακαδημίας Αθηνών πριν βγάλω οποιαδήποτε συμπεράσματα.
3ον) Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».
Είναι κακό να υπάρχει τέτοιος διάλογος;;;
Και πως πρωτοστατεί;;;
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ υπάρχουν;;;;
4) Εκτός από τα ιστορικά έχει και συγγραφικό έργο στα παιδαγωγικά.
Επ' αυτού δεν πρέπει ΠΡΩΤΑ και ΚΥΡΙΩΣ να κριθεί;;;
5) Έλεος με τον δρα Nicolas Kaloy της Γενεύης.
Η γελειότητα δεν έχει όρια;;
james070
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2009
- Μηνύματα
- 7.677
- Κριτικές
- 4
- Like
- 8
- Πόντοι
- 66
ποιος είναι αυτός βολταίρε?5) Έλεος με τον δρα Nicolas Kaloy της Γενεύης.
Η γελειότητα δεν έχει όρια;;
κάνε μια περιγραφή του να ξέρουμε ποιος διαμαρτύρεται....
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
Σε ευχαριστώ Βολταίρε για τη συνέντευξη, δεν την είχα υπόψη μου.
Από όσα διάβασα, κράτησα πολλά για να τα επαληθεύσω στο μέλλον.
Προς το παρόν όμως θα σταθώ στα παρακάτω αποσπάσματα :
«ήταν αυτό που προσπάθησα να κάνω 10 χρόνια στην Θράκη και θα συνεχίσω να το κάνω και στην υπόλοιπη Ελλάδα»
αλλά και το :
«Εγώ πιστεύω ότι αυτό που χρειάζεται να κάνουμε είναι η ενδυνάμωση των πολιτών της Ελλάδος που είναι πολλών ειδών, πρέπει να ενδυναμώσουμε αυτούς τους πολίτες, είτε παιδιά, είτε ενήλικες, είτε μιλάμε για Έλληνες με ελληνική εθνοτική ταυτότητα, είτε μιλάμε για Έλληνες με άλλη εθνοτική ταυτότητα, είτε με άλλη θρησκεία»
Εγώ καταλαβαίνω από τα παραπάνω πως δεν είναι και πολύ φανατική οπαδός του :
«Η παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Κράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Ελλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες.»
Πως το καταλαβαίνεις αυτό;;;;
Ξέρεις πρώτα απ' όλα τι έκανε στην Θράκη και αν ξέρεις πως ΑΚΡΙΒΩΣ συνδέεται αυτό με το καθόλα αυθαίρετο συμπέρασμα για την παραβίαση της Συνταγματικής Νομιμότητας;;;;
Ας δούμε όμως τι έκανε στην Θράκη:
www.xronos.gr/detail.php?ID=44885]ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΤΟΥΣ
«Θετικές αλλαγές στην Θράκη διαπίστωσαν Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη[/url]
11.03.2009
«Η νέα γενιά, μειονότητας και πλειονότητας, θεωρεί την πολυπολιτισμικότητα όχι κουσούρι, αλλά πλούτο που πρέπει να αξιοποιήσει σωστά»
Οι δύο καθηγήτριες βρέθηκαν στην Ξάνθη για την παρουσίαση του νέου τους βιβλίου «Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση – Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης»
Την αισιοδοξία τους ότι κάτι άλλαξε στην κοινωνία της Θράκης τα τελευταία 10 χρόνια, εξέφρασαν οι καθηγήτριες Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη από την πολύχρονη εμπειρία τους στο πρόγραμμα εκπαίδευσης μουσουλμανοπαίδων. Οι δύο καθηγήτριες βρέθηκαν για μία ακόμα φορά στην περιοχή μας και συγκεκριμένα στην Ξάνθη, όπου ο σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ξάνθης και οι εκδόσεις «Μεταίχμιο» διοργάνωσαν παρουσίαση του βιβλίου «Πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμός όχι διαίρεση – Η μεταρρυθμιστική παρέμβαση στην εκπαίδευση της μειονότητας της Θράκης», σε επιμέλεια της κ. Δραγώνα και της κ. Φραγκουδάκη.
Το βιβλίο παρουσιάζει μέρος των περιεχομένων ενός πολύχρονου συλλογικού έργου εκπαιδευτικής παρέμβασης με στόχο τη μεταρρύθμιση της εκπαίδευσης του μαθητικού πληθυσμού της μειονότητας στη Θράκη. Η μεταρρυθμιστική προσπάθεια που παρουσιάζει το βιβλίο, μολονότι αφορά μια συγκεκριμένη και ιδιαίτερη ομάδα μαθητών, έχει αξία γενικότερου παραδείγματος παρέμβασης για την άμβλυνση των κοινωνικών αιτιών της σχολικής αποτυχίας και τη μείωση της διαρροής, καθώς και για την εκπαίδευση παιδιών με διαφορετική μητρική γλώσσα, θρησκεία και εθνική ταυτότητα.
Οι συγγραφείς Θάλεια Δραγώνα και Άννα Φραγκουδάκη του νέου αυτού βιβλίου που αφορά την εκπαίδευσή στη Θράκη, μία μέρα πριν την βιβλιοπαρουσίαση φιλοξενήθηκαν στο ράδιο Χρόνος 87,5 και μίλησαν για τα αποτελέσματα του προγράμματος, αλλά και τις διαπιστώσεις που οι ίδιες έκαναν και αποτυπώνονται στις σελίδες του βιβλίου.
Θάλεια Δραγώνα
Κυρία Δραγώνα, το βιβλίο βγήκε από χρόνια όχι μόνο πείρας, αλλά και πρακτικής ενασχόλησης με την περιοχή μας. Μέσα σε αυτό το βιβλίο τι θα συναντήσει κάποιος;
-Θα συναντήσει πολλά στοιχεία, της γλώσσας, των μαθηματικών, της φυσικής, της ιστορίας. Δηλαδή όλα τα υλικά που έγιναν για το δημοτικό που είναι εδώ και χρόνια βιβλία του οργανισμού και όλο το εκπαιδευτικό υλικό που έγινε για το γυμνάσιο που είναι συμπληρωματικό υλικό, που τώρα πια πήρε άδεια από το ινστιτούτο και είναι έτοιμο και αυτό να μπει στην σχολική τάξη. Θα συναντήσει την μακρόχρονη μόρφωση των εκπαιδευτικών, εκατοντάδες ώρες μέσα στα χρόνια και θα συναντήσει την εξαιρετικά επιτυχή δουλειά που έγινε στα κέντρα στήριξης του προγράμματος, 2 στην αρχή, 8 στην συνέχεια, οι 2 κινητές μονάδες που ταξίδευαν μέχρι το απομακρυσμένο χωριό καθημερινά 7 μέρες την εβδομάδα, την δουλειά που έγινε με τους εφήβους σε μικτές ομάδες στην Ξάνθη και παιδιά της μειονότητας και παιδιά της πλειονότητας. Θα συναντήσει δηλαδή ένα μεγάλο έργο, την σημασία αυτής της δουλειάς, μιας δουλειάς που ξέρετε ότι την υιοθέτησαν και τα δύο κόμματα και έχει μια μεγάλη σημασία. Ο υπουργός Παιδείας ο τελευταίος που ήταν και Θρακιώτης και άρα είναι μια συντονισμένη δουλειά, μία ευτυχή στιγμή στην εκπαίδευση που την υιοθέτησαν όλοι και ο τωρινός υπουργός επίσης, γιατί το πρόγραμμα αυτό θα συνεχιστεί.
Θα συνεχιστεί δηλαδή το πρόγραμμα κ. Δραγώνα;
-Κοιτάξτε, θα συνεχιστεί αναγκαστικά με το ΕΣΠΑ που είναι η τελευταία μας πια χρηματοδότηση της Ελλάδας, θα συνεχιστεί στο πρόγραμμα της διά βίου εκπαίδευσης η εκπαίδευση των παιδιών και της μειονότητας και των μεταναστών. Ίσως ήταν μία μη επιτυχής επιλογή, ίσως, ότι το πρόγραμμα των παιδιών της μειονότητας αυτή την στιγμή βρίσκεται στην ίδια πρόταση με το πρόγραμμα των παιδιών μεταναστών σε όλη την χώρα. Δεν είμαι σίγουρη ότι ήταν το σωστότερο.
Αν είναι καλό γιατί είναι κάτι διαφορετικό λέτε εσείς, μήπως μπερδευτούν λίγο τα πράγματα.
-Ναι, νομίζω πως δεν ήταν σωστή επιλογή τελικά γιατί είναι διαφορετικές ομάδες με τελείως διαφορετικές ανάγκες και τελείως διαφορετικό ορισμό αυτές οι δύο ομάδες. Η μειονότητα είναι Έλληνες πολίτες, δεν είναι μετανάστες, δεν είναι πληθυσμός που ούτε θα έρθει για να ενσωματωθεί τώρα. Είναι άλλες οι ανάγκες. Εν πάση περιπτώσει θα δούμε, γιατί αυτή την στιγμή βρίσκεται στο στάδιο της πρότασης. Έχει κατατεθεί μια πρόταση από το πανεπιστήμιο Αθηνών μεγάλη, θα κριθεί αυτό το πρόγραμμα, δηλαδή έχει δρόμο. Και ξέρετε πάντα υπήρχε ένα πρόβλημα σε αυτό το πρόγραμμα. Ενώ όπως σας είπα ήταν μία ευτυχής στιγμή ότι υιοθετήθηκε από όλα τα κόμματα, υπήρχε πάντα αυτό το γραφειοκρατικό πρόβλημα με τα προγράμματα που αρχίζουν σταματάνε, αρχίζουν σταματάνε.
Αυτό όμως δημιουργεί κάποια προβλήματα γιατί τα παιδιά συνδέονται με τον καθηγητή, με τον δάσκαλό τους και αντιμετωπίζουν κάποιες δυσκολίες προσαρμογής μετά.
-Κατά την γνώμη μου δημιουργεί τεράστια προβλήματα. Όχι μόνο προσαρμογής αλλά εμπιστοσύνης ενός πληθυσμού που η πολιτεία κάνει μία παροχή και μετά είναι σα να την παίρνει πίσω, την ξαναρχίζει από την αρχή και πάρα πολλά βέβαια γραφειοκρατικά τεχνικά προβλήματα. Ή το πρόγραμμα που κάναμε για τα απογεύματα ένα διευρυμένο ωράριο εκπαίδευσης των παιδιών στο γυμνάσιο που έμεναν παραπάνω ώρες στο σχολείο και έκαναν όχι μόνο τα μαθήματα της επομένης, αλλά μία σε βάθος κάλυψη των κενών. Αυτό έγινε δύο χρόνια και σταμάτησε. Σταμάτησε πέρυσι, σταμάτησε φέτος. Πώς να σε εμπιστευθεί μετά ο μαθητής και η οικογένειά του να ξαναρχίσει; Κάνει άλλες επιλογές και σας λέω κυρίως χάνει την εμπιστοσύνη του…
Αυτό το βιβλίο θα διδάσκεται σε σχολικές αίθουσες στην μειονοτική εκπαίδευση;
-Όχι, αυτό το βιβλίο είναι ένα βιβλίο ντοκουμέντο που αν κάπου μπορεί να διδαχθεί είναι στα πανεπιστήμια.
Άννα Φραγκουδάκη
Μέσα από την πείρα σας εάν ξεκινήσουν και υπάρχουν ανάλογα τα προγράμματα, θα έχουμε εν τέλει αυτό που λέει ο τίτλος του βιβλίου, δηλαδή πρόσθεση όχι αφαίρεση, πολλαπλασιασμό όχι διαίρεση;
-Έχετε δίκαιο. Τα προβλήματα πάντα ήταν πολύ μεγάλα και είναι εδώ που τα λέμε σε όλα τα εκπαιδευτικά ζητήματα. Νομίζω ότι μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι. Έχει αυτή η τοπική κοινωνία της Θράκης, αυτός ο πανέμορφος τόπος με τα τόσα προβλήματα που είναι τόσο δύσκολο στα μάτια του κάθε εξωτερικού παρατηρητή, έχει ένα πολύ μεγάλο προτέρημα. Τα τελευταία 10 χρόνια στα μάτια τα δικά μου και ξέρετε εγώ είμαι κοινωνιολόγος και ας πούμε να μου επιτρέψετε καλή κοινωνιολόγος, έχει πραγματικά αλλάξει αυτή η κοινωνία. Αυτό το ξέρει ο κάθε Θρακιώτης, το βλέπει γύρω του, το αισθάνεται. Έχει κάνει πολύ μεγάλες αλλαγές με πολύ γρήγορους ρυθμούς χωρίς αυτές οι αλλαγές να φέρνουν καμία αρνητική παρενέργεια. Μόνο μικρογκρίνιες, τίποτα σπουδαίο. Είναι δηλαδή μία κοινωνία ανοικτή στην αλλαγή με μεγάλη αντοχή. Από εκεί και πέρα έχω την εντύπωση ότι έχει δρομολογηθεί το μέλλον. Δηλαδή στα δικά μας τα μάτια επειδή μπαίνουμε και στα σχολεία, κάνουμε έρευνες, μιλάμε με τα παιδιά, οι νέες γενιές είναι ανοικτές στο μέλλον.
Παρ’ όλες τις προκαταλήψεις των μεγάλων;
-Παρά και τις δικές τους προκαταλήψεις, και αυτοί έχουν. Ωστόσο βλέπουν την πολυπολιτισμικότητα και το μείγμα αυτό της κοινωνίας τους όχι σαν κουσούρι πια όπως το βλέπουν όλοι οι μεγάλοι, αλλά σαν πλούτο που αν τον αξιοποιήσουν σωστά θα μπορούν να γίνουν παράδειγμα για όλη την Ελλάδα, να μην σας πω και για παραπέρα. Αυτό στις νέες γενιές και στις δύο μεριές, και στην μειονότητα και στην πλειονότητα το βλέπω. Και βλέπω και μία συντηρητική στάση, το αντίθετο ακριβώς, από τις ηγετικές φυσιογνωμίες.
Παρόλα αυτά δηλαδή τη νέα γενιά που την ζήσατε και τα παιδιά, είστε αισιόδοξη, θέλουν να δουν με άλλο μάτι την κοινωνία, θέλουν να είναι παιδιά που να μπορούν να συναγωνιστούν επάξια σε ευρωπαϊκό επίπεδο και τα δικά μας και όλα τα παιδιά της Ευρώπης.
-Βεβαίως και διαλέγουν θετικά την Ελλάδα για πατρίδα τους, την ευρωπαϊκή προοπτική της, την πολιτική της δημοκρατία. Τα αναγνωρίζουν όλα αυτά, εννοώ τώρα τα παιδιά της μειονότητας. Διεκδικούν παράλληλα το δικαίωμα της εθνοτικής διαφοράς και εκεί δεν έχουμε εμείς τίποτα εναντίον.
Με τα παιδιά όχι, αν εξαιρέσουμε κάποιες εκθέσεις που είναι σε άλλα επίπεδα πλέον.
-Ναι, αλλά ανήκουν σε αυτό που σας λέω, στις φωνές του παρελθόντος.
Τα παιδιά δηλαδή κατά την άποψή σας κ. Φραγκουδάκη εκφράζουν έτσι μία ώριμη φωνή, μία νηφάλια φωνή που πρέπει να την ακούσουμε.
-Τα παιδιά είναι έτοιμα να δημιουργήσουν το μέλλον αντί να αναπαράγουν το παρελθόν.
Σας ευχαριστούμε πολύ.
Για το βιβλίο στην Ξάνθη μίλησαν ο Δημήτρης Ντούμος, πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης νομού Ξάνθης, ο Σαμή Καραμπουγιούκογλου, δημοσιογράφος, η Ελένη Παπαδοπούλου, εκπαιδευτικός, ο Γιάννης Κτιστάκις, λέκτωρ της Νομικής Σχολής Κομοτηνής.
Δήμος Μπακιρτζάκης
Το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ λοιπόν της εργασίας της είναι αυτό το διδακτικό υλικό που παρατίθεται εδώ:
Και ρωτάω λοιπόν εγώ:
α)Τι αντεθνικό υπάρχει σε αυτό το υλικό;
β)Πως όλοι αυτοί που αγρυπνούν για το Έθνος και την Πατρίδα δεν την κατήγγειλαν τα 10 αυτά χρόνια που δούλευε στο πρόγραμμα και ετοίμαζε το υλικό;;;;;
Πως τους ξέφυγε τέτοια ευκαιρεία;;;;
Γιατί την θυμήθηκαν τώρα που την χρησιμοποίησε το ΠΑΣΟΚ;;;;
[size=15pt]ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ.[/size]
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
Φαίνεται καθαρά πως δεν πιστεύει στην ενιαία εθνική και θρησκευτική συνείδηση των Ελλήνων και δε πρόκειται να εργαστεί σε αυτό το σκοπό. Δε θα έπρεπε λοιπόν να βρίσκεται σε αυτή τη θέση που βρίσκεται σήμερα, γιατί οι ενέργειές της παραβιάζουν το σύνταγμα που οφείλει να υπηρετεί.
Ποιές είναι ΑΚΡΙΒΩΣ οι ενέργειες της που παραβιάζουν το Σύνταγμα;;;;
Δεν βλέπω να έχει περάσει κανένας νόμος, καμία υπουργική απόφαση. Εσύ τι ΑΚΡΙΒΩΣ έχεις υπόψην σου;;;;
Εγώ πάντως ξέρω τι ενέργειες έχουν γίνει από την Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας της οποίας προΐσταται:
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό εγώ βλέπω.
Εσύ τι το ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ βλέπεις;
Έχω την αίσθηση ότι εκείνοι που την επιβάλανε, έχουν ένα συγκεκριμένο σκοπό. Εάν έβγαιναν και έλεγαν ότι είμαστε αντίθετοι στη παράγραφο 2 του άρθρου 16 του Συντάγματος και πρέπει να αλλάξει, τότε θα ξεσήκωναν θύελλα αντιδράσεων.
Αντί αυτού, θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τη κατάσταση σε «αναγκαστική» αλλαγή του άρθρου 16, αφού πρώτα αλλάξουν την πολιτική του υπουργείου παιδείας. Θα πουν δηλαδή σε μερικά χρόνια ότι δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται η παράγραφος 2 του άρθρου 16 γιατί στη πράξη δεν εφαρμόζεται εδώ και χρόνια…
Αυτό θέλουν να κάνουν.
Δεν κατάλαβα....
Έτσι αλλάζει το Σύνταγμα;;;;
Και τσπα τι αποδείξεις έχεις ότι "Αυτό θέλουν να κάνουν";;;;
gabadoo
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Μαρ 2007
- Μηνύματα
- 10.664
- Like
- 2
- Πόντοι
- 166
1ον) Από την πρώτη πρόταση του το άρθρο είναι ανακριβές.
Δεν υπάρχει "Τομέας Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού και Εκπαίδευσης" στο Υπουργείο Παιδείας.
Αντίθετα η θέση της Δραγώνα είναι στον:
Ενιαίο Διοικητικό Τομέα Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Ειδική Γραμματεία Παιδείας Ομογενών και Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Κατ αρχην η θεση της Δραγωνα ειναι αυτη με την ΠΛΗΡΗ ονομασια της οπως οριζει και η
υπουργικη αποφαση που την συνεστησε:
Ενιαίος Διοικητικοs Τομέας Θεμάτων Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού, Εκπαίδευσης Ελληνοπαίδων
Εξωτερικού, Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης και Αποκέντρωσης
και συσταθηκε με την Υπουργική Απόφαση αρ.ΣΤ5/11 (ΦΕΚ 171Β/18.03.1996)
που μπορουμε να κατεβασουμε απο εδω
Σε αυτον τον (απο οτι φαινεται) μεγαλο τομεα η Δραγωνα εχει την εν λογω ειδικη
γραμματεια την σχετικη με την μειονοτητα
Απο τα λεγομενα της παντως (αν ειναι ακριβη ) στο Χρονος.gr και στο ραδιοφωνο του,δεν
βλεπω κατι το μεμπτο στα λεγομενα της εκει.
Σαφως και το θεμα της εκπαιδευσης στην μειονοτητα (διγλωσσα νηπιαγωγεια κτλ κτλ) ειναι
πολυ σοβαρο και η εμπειρια και ενασχοληση της με την μειονοτητα μπορει να λειτουργησει
θετικα στο θεμα αυτο
Εγώ πάντως θα περίμενα την ΕΠΙΣΗΜΗ ανακοίνωση της Ακαδημίας Αθηνών πριν βγάλω οποιαδήποτε συμπεράσματα.
Και εγω την περιμενω
Εδω θα ειμαστε και θα την συζητησουμε και αυτην
3ον) Εδώ και δέκα χρόνια πρωτοστατεί στον ονομαζόμενο «διεπιστημονικό διάλογο Ελλήνων και Τούρκων κοινωνικών επιστημόνων».
Είναι κακό να υπάρχει τέτοιος διάλογος;;;
Και πως πρωτοστατεί;;;
ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ υπάρχουν;;;;
Πολυ καλα κανει και πρωτοστατει οπουδηποτε θελει,και δεν ειναι κακο να υπαρχει τετοιος
διαλογος,αντικειμενικα μιλωντας
Θα περιμενα ομως να μας πει τι αφομειωσαν οι Τουρκοι απο εμας σε τοσα χρονια συμβιωσης
και το πως τους επηρεασαμε(αν το καναμε..)και οχι να λεει (αν το ειπε στην τελικη..)
"Δεν ειμαστε Ελληνες-μας εκαναν" και "Ειναι ρατσιστης οποιος δηλωνει Ελληνας" και
για μεγαλεια της Οθωμανικης αυτοκρατοριας
Θα παρω το βιβλιο και θα το διαβασω,το εχω παραγγειλει εξαλλου και τοτε θα σας πω
4) Εκτός από τα ιστορικά έχει και συγγραφικό έργο στα παιδαγωγικά.
Επ' αυτού δεν πρέπει ΠΡΩΤΑ και ΚΥΡΙΩΣ να κριθεί;;;
Δεν μπορω να αμφιβαλλω για κατι που δεν εχω διαβασει εν συνολω
Μονο το βιβλιο της μπορω να διαβασω,δεν εχω σκοπο να εντρυφησω στο παιδαγωγικο της εργο
Προτιμω την Αρβελερ και την κυκλαδικη τεχνη
5) Έλεος με τον δρα Nicolas Kaloy της Γενεύης.
Η γελειότητα δεν έχει όρια;;
Ποιος ειναι ο κυριος;
οι πολιτικοι μας προδοσαν, μας προδιδουν και (οπως φαινεται) θα μας προδιδουν! γιατι δεν τους ρωτατε αν σκεφτηκαν ποτε το συμφερον της χωρας τους, της ελλαδας! εντολες της παγκοσμιοποιημενης εξουσιας των τραπεζιτων
και των φαρμακευτικων εκτελουν! και των υποτελων τους στην ευρωπαικη ενωση (βλεπε τρισε) τωρα που θα κανουν ελληνες και 2-3 εκατομυρια (λαθρο)μεταναστες, να δειτε τη καλα που θα ειναι! βλεπω να καταργειται και ο βασικος μισθος των 700 ευρω! οποιος προλαβε (ελληνας η ελληνοποιημενος) τη θεση εργασιας ειδε
το χω πει και παλιοτερα οι (ταλαιπωροι κατα τα αλλα) (λαθρο)μεταναστες δεν ηρθαν τυχαια σ αυτη τη χωρα ειναι οργανωμενο σχεδιο του κεφαλαιου (ξενου κυριως, αλλα και ενχωριου) για να πεσουν τα μεροκαματα, απο την υπερπροσφορα εργασιας! παρτε και μια μειωση 10% στους μισθους των δημοσιων υπαλληλων (στη ιρλανδια ηδη εγινε 7%) που μας προτεινει ο κυριοι τρισε, αλμουνια και το μουνι της μ... τους
και θα εχετε μια ολοκληρωμενη εικονα του σχεδιου! Υ.Γ ποτε μου δε φανταζομουνα οτι θα υπερασπιζουνα (τεμπελχαναδες) δημοσιους υπαλληλους, αλλα το ψωμι του καθενος ειναι "ιερο" το 90% των ελληνων θα μας γαμαει μια ψωροελιτ του 10% (και πολυ ειπα) αρε ψωροκωσταινα
ποτε θα ξυπνησει ο
ελληνας
![Κεφάλι σε τοίχο! :headbang: :headbang:](/forum/styles/default/xenforo/smilies/bou_smilies/headbang.gif)
![Μαλακία :jerking: :jerking:](/forum/styles/default/xenforo/smilies/bou_smilies/jerking.gif)
![Κεφάλι σε τοίχο! :headbang: :headbang:](/forum/styles/default/xenforo/smilies/bou_smilies/headbang.gif)
![Μαλακία :jerking: :jerking:](/forum/styles/default/xenforo/smilies/bou_smilies/jerking.gif)
οι πολιτικοι μας προδοσαν, μας προδιδουν και (οπως φαινεται) θα μας προδιδουν! γιατι δεν τους ρωτατε αν σκεφτηκαν ποτε το συμφερον της χωρας τους, της ελλαδας! εντολες της παγκοσμιοποιημενης εξουσιας των τραπεζιτωνκαι των φαρμακευτικων εκτελουν! και των υποτελων τους στην ευρωπαικη ενωση (βλεπε τρισε) τωρα που θα κανουν ελληνες και 2-3 εκατομυρια (λαθρο)μεταναστες, να δειτε τη καλα που θα ειναι! βλεπω να καταργειται και ο βασικος μισθος των 700 ευρω! οποιος προλαβε (ελληνας η ελληνοποιημενος) τη θεση εργασιας ειδε
το χω πει και παλιοτερα οι (ταλαιπωροι κατα τα αλλα) (λαθρο)μεταναστες δεν ηρθαν τυχαια σ αυτη τη χωρα ειναι οργανωμενο σχεδιο του κεφαλαιου (ξενου κυριως, αλλα και ενχωριου) για να πεσουν τα μεροκαματα, απο την υπερπροσφορα εργασιας! παρτε και μια μειωση 10% στους μισθους των δημοσιων υπαλληλων (στη ιρλανδια ηδη εγινε 7%) που μας προτεινει ο κυριοι τρισε, αλμουνια και το μουνι της μ... τους
![]()
και θα εχετε μια ολοκληρωμενη εικονα του σχεδιου! Υ.Γ ποτε μου δε φανταζομουνα οτι θα υπερασπιζουνα (τεμπελχαναδες) δημοσιους υπαλληλους, αλλα το ψωμι του καθενος ειναι "ιερο" το 90% των ελληνων θα μας γαμαει μια ψωροελιτ του 10% (και πολυ ειπα) αρε ψωροκωσταινα
ποτε θα ξυπνησει ο
ελληνας
φανταστικό post
Όλες οι βλακείες που κυκλοφορούν από δω και από κει διάσπαρτες, τώρα σε ένα μονο post
Ένα μεγάλο bravo στον τύπο που το πόσταρε
Καλά, οι ακαδημαϊκοί ας ξεκινήσουν από τους τίτλους σπουδών της και το πως βρέθηκε καθηγήτρια και τώρα γγ και μετά ας μπουν στον κόπο να αναλύσουν τις απόψεις της.
Πολύ σωστά. Εδώ είναι το ζουμί.
Ποιές είναι ΑΚΡΙΒΩΣ οι ενέργειες της που παραβιάζουν το Σύνταγμα;;;;
Δεν βλέπω να έχει περάσει κανένας νόμος, καμία υπουργική απόφαση. Εσύ τι ΑΚΡΙΒΩΣ έχεις υπόψην σου;;;;
Εγώ πάντως ξέρω τι ενέργειες έχουν γίνει από την Διεύθυνση του Υπουργείου Παιδείας της οποίας προΐσταται:
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών στο εξωτερικό εγώ βλέπω.
Εσύ τι το ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ βλέπεις;
Δεν κατάλαβα....
Έτσι αλλάζει το Σύνταγμα;;;;
Και τσπα τι αποδείξεις έχεις ότι "Αυτό θέλουν να κάνουν";;;;
Τον Φεβρουάριο του 1997 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της Θάλειας Δραγώνα που έχει τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Στο βιβλίο αυτό η κα. Δραγώνα προσπαθεί να αποδείξει ότι είναι λάθος οι Έλληνες να θεωρούν τους εαυτούς τους ως ένα ενιαίο έθνος. Προσπαθεί δηλαδή να υποδομήσει την εθνική συνείδηση των Ελλήνων.
Και για να γίνω λίγο πιο σαφής θα αναφέρω αποσπάσματα του βιβλίου:
Σελ. 16 : Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού
Σελ. 81 : Ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό, κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες
Σελ. 86 : Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Σελ. 96 : Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας
Σελ 105 : Ρατσιστικό είναι να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων
Σελ. 9 : Ρατσιστικό είναι το να λέμε «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»
Δηλαδή εάν πεις πως οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές, τότε αυτομάτως είσαι ρατσιστής κατά τη κα Δραγώνα
![Idiot :idiot: :idiot:](/forum/styles/default/xenforo/smilies/bou_smilies/idiot2.gif)
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου δε παραβιάζει σε καμία περίπτωση το Σύνταγμα του κράτους. Η προσπάθεια επιβολής των ιδεών του βιβλίου αυτού μέσω της θέσεώς της στο υπουργείο παιδείας είναι σίγουρα παραβίαση του Άρθρου 16 του συντάγματος. Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κανέναν πως η κα. Δραγώνα που έχει τις παραπάνω ιδέες, πρόκειται να εργαστεί με σκοπό την «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Με ρώτησες Βολταίρε εάν έχω αποδείξεις σχετικά με το :
«Έχω την αίσθηση ότι εκείνοι που την επιβάλανε, έχουν ένα συγκεκριμένο σκοπό. Εάν έβγαιναν και έλεγαν ότι είμαστε αντίθετοι στη παράγραφο 2 του άρθρου 16 του Συντάγματος και πρέπει να αλλάξει, τότε θα ξεσήκωναν θύελλα αντιδράσεων.
Αντί αυτού, θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τη κατάσταση σε «αναγκαστική» αλλαγή του άρθρου 16, αφού πρώτα αλλάξουν την πολιτική του υπουργείου παιδείας. Θα πουν δηλαδή σε μερικά χρόνια ότι δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται η παράγραφος 2 του άρθρου 16 γιατί στη πράξη δεν εφαρμόζεται εδώ και χρόνια…»
Είμαι σαφής, όταν λέω πως «έχω την αίσθηση» δεν έχω ακόμα αποδείξεις. Μόνο ενδείξεις που λένε και οι δικηγόροι. Τις ενδείξεις μπορείς να τις κρίνεις και εσύ και όσοι μπήκαν στο κόπο να διαβάσουν το μήνυμα μου.
Αργότερα που θα έχω χρόνο θα εξηγήσω γιατί πιστεύω πως η Δραγώνα αποτελεί κομμάτι στο παζλ της παγκοσμιοποίησης και πώς είναι δυνατόν οι αριστερές ιδέες να εξυπηρετούν τόσο πολύ την καπιταλιστική ολοκλήρωση.
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Τον Φεβρουάριο του 1997 κυκλοφόρησε από τις εκδόσεις «Αλεξάνδρεια» το βιβλίο της Θάλειας Δραγώνα που έχει τίτλο «Τι είν΄ η Πατρίδα μας;» και υπότιτλο «Ο Εθνοκεντρισμός στην Εκπαίδευση».
Στο βιβλίο αυτό η κα. Δραγώνα προσπαθεί να αποδείξει ότι είναι λάθος οι Έλληνες να θεωρούν τους εαυτούς τους ως ένα ενιαίο έθνος. Προσπαθεί δηλαδή να υποδομήσει την εθνική συνείδηση των Ελλήνων.
Και για να γίνω λίγο πιο σαφής θα αναφέρω αποσπάσματα του βιβλίου:
Σελ. 16 : Η Ελληνική Εθνική Ταυτότητα δεν υπήρχε πριν από τον 19ο αιώνα. Δημιουργήθηκε έξωθεν σε μια εποχή έντονου εθνικισμού, αποικιοκρατίας και επεκτατικού ιμπεριαλισμού
Σελ. 81 : Ρατσιστής είναι και όποιος αποσιωπά την σημασία, την τεράστια δύναμη, την έκταση και το κύρος της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας! Επίσης, όποιος αρνείται τις τουρκικές επιρροές στον Νεοελληνικό μας Πολιτισμό, κι όποιος ισχυρίζεται ότι ο τουρκικός πολιτισμός έχει επιδράσει αρνητικά στους Έλληνες
Σελ. 86 : Εθνικιστικές τάσεις κρύβει και η επιθυμία να διδάσκεται στην μέση εκπαίδευση η αρχαία Ελληνική Γλώσσα
Σελ. 96 : Ρατσιστικό είναι και το να ανησυχούμε για την ύπαρξη πολλών ξένων μεταναστών στην χώρα μας
Σελ 105 : Ρατσιστικό είναι να πούμε πως με την είσοδο των Ξένων Μεταναστών στην Ελλάδα αυξάνεται η εγκληματικότητα και η ανεργία των Ελλήνων
Σελ. 9 : Ρατσιστικό είναι το να λέμε «οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές»
Δηλαδή εάν πεις πως οι Έλληνες δεν είναι ρατσιστές, τότε αυτομάτως είσαι ρατσιστής κατά τη κα Δραγώνα
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου δε παραβιάζει σε καμία περίπτωση το Σύνταγμα του κράτους. Η προσπάθεια επιβολής των ιδεών του βιβλίου αυτού μέσω της θέσεώς της στο υπουργείο παιδείας είναι σίγουρα παραβίαση του Άρθρου 16 του συντάγματος. Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κανέναν πως η κα. Δραγώνα που έχει τις παραπάνω ιδέες, πρόκειται να εργαστεί με σκοπό την «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Με ρώτησες Βολταίρε εάν έχω αποδείξεις σχετικά με το :
«Έχω την αίσθηση ότι εκείνοι που την επιβάλανε, έχουν ένα συγκεκριμένο σκοπό. Εάν έβγαιναν και έλεγαν ότι είμαστε αντίθετοι στη παράγραφο 2 του άρθρου 16 του Συντάγματος και πρέπει να αλλάξει, τότε θα ξεσήκωναν θύελλα αντιδράσεων.
Αντί αυτού, θα προσπαθήσουν να οδηγήσουν τη κατάσταση σε «αναγκαστική» αλλαγή του άρθρου 16, αφού πρώτα αλλάξουν την πολιτική του υπουργείου παιδείας. Θα πουν δηλαδή σε μερικά χρόνια ότι δεν υπάρχει λόγος να υφίσταται η παράγραφος 2 του άρθρου 16 γιατί στη πράξη δεν εφαρμόζεται εδώ και χρόνια…»
Είμαι σαφής, όταν λέω πως «έχω την αίσθηση» δεν έχω ακόμα αποδείξεις. Μόνο ενδείξεις που λένε και οι δικηγόροι. Τις ενδείξεις μπορείς να τις κρίνεις και εσύ και όσοι μπήκαν στο κόπο να διαβάσουν το μήνυμα μου.
Αργότερα που θα έχω χρόνο θα εξηγήσω γιατί πιστεύω πως η Δραγώνα αποτελεί κομμάτι στο παζλ της παγκοσμιοποίησης και πώς είναι δυνατόν οι αριστερές ιδέες να εξυπηρετούν τόσο πολύ την καπιταλιστική ολοκλήρωση.
έχεις διαβάσει το εν λόγω βιβλίο ή αντιγράφεις τις παρατηρήσεις άλλων και αν ναι ποιών;
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
Η συγγραφή αυτού του βιβλίου δε παραβιάζει σε καμία περίπτωση το Σύνταγμα του κράτους. Η προσπάθεια επιβολής των ιδεών του βιβλίου αυτού μέσω της θέσεώς της στο υπουργείο παιδείας είναι σίγουρα παραβίαση του Άρθρου 16 του συντάγματος. Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κανέναν πως η κα. Δραγώνα που έχει τις παραπάνω ιδέες, πρόκειται να εργαστεί με σκοπό την «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Και σε ξαναρωτάω.
Που την είδες την προσπάθεια επιβολής των ιδεών του βιβλίου μέσω της θέσης της στο Υπουργείο;;;;
Εγώ μέχρι τώρα είδα αποσπάσεις εκπαιδευτικών στην Γερμανία για να διδάξουν σε σχολεία.
α) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΠΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
Εγώ έχω πει ότι τα καθήκοντα της θέσης της δεν έχουν ΚΑΜΙΑ σχέση με σχολικά βιβλία και διδακτέα ύλη.
β) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΠΕΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ.
10 χρόνια ετοίμαζε υλικό για μειονοτικά σχολεία στην Θράκη. Δεν πέρασε εκεί τις ιδέες της;;;;
Το υλικό είναι όλο στο Διαδίκτυο.
Εσύ και η παρέα σου δεν έχετε εντοπίσει τίποτε;;;;
γ) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
(Άσε που υπάρχει και το άλλο. Οι ιδέες αλλάζουν. Που τις είδες σήμερα τις ιδέες αυτές;;;; )
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
έχεις διαβάσει το εν λόγω βιβλίο ή αντιγράφεις τις παρατηρήσεις άλλων και αν ναι ποιών;
πόση ανάλυση θέλει αυτή η ερώτηση dear analyst;;;
Και σε ξαναρωτάω.
Που την είδες την προσπάθεια επιβολής των ιδεών του βιβλίου μέσω της θέσης της στο Υπουργείο;;;;
α) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΠΕΣ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
β) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ. ΠΕΣ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΘΑ ΕΠΙΒΑΛΕΙ ΤΙΣ ΙΔΕΕΣ ΤΗΣ.
Εσύ και η παρέα σου δεν έχετε εντοπίσει τίποτε;;;;
γ) ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.
(Άσε που υπάρχει και το άλλο. Οι ιδέες αλλάζουν. Που τις είδες σήμερα τις ιδέες αυτές;;;; )
Ξέρεις κάτι, δε θέλω να καταλήξουμε σε μία στείρα αντιπαράθεση.
Το να με ρωτάς να απαντήσω συγκεκριμένα τι έχει κάνει η Δραγώνα από τη θέση που μόλις ανέλαβε, είναι λίγο άστοχο. «Ακόμα τίποτα» είναι η απάντηση.
Γνωρίζεις πολύ καλά πως μιλάμε για πράγματα που δεν έχουν ακόμα συμβεί. Ακόμα η Δραγώνα δεν έχει προλάβει να παρουσιάσει έργο από τη νέα της θέση. Εγώ αυτό που λέω είναι πως δεν θέλω να περιμένω να δω εάν ο λύκος θα φάει τα γουρουνάκια. Πώς θα σου φαινόταν εάν βάζανε τον αρχηγό της Χρυσής Αυγής σε θέση γενικού γραμματέα του υπουργείου προστασίας του πολίτη; Θα έλεγες τότε στους ανθρώπους που θα επαναστατούσαν με τον διορισμό «περιμένετε πρώτα να παρουσιάσει έργο και μετά βλέπουμε;».
Σου το είπα και πριν Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κανέναν πως η κα. Δραγώνα που έχει τις παραπάνω ιδέες, πρόκειται να εργαστεί με σκοπό «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Είπες όμως ότι «Οι ιδέες αλλάζουν»
Σε αυτό έχεις ένα δίκιο. Υπάρχει περίπτωση η Δραγώνα να αλλάξει ρώτα και να εργαστεί ως οφείλει για «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων». Εσύ όμως πιστεύεις πως θα το κάνει; Εάν το κάνει, τότε αναιρεί η ίδια τις ιδέες και τα πιστεύω της.
Υ.Γ. : Μη λες «εσύ και η παρέα σου». Δεν εκπροσωπώ καμία παρέα. Άλλωστε δε γνωρίζεις τελικά ούτε εμένα, ούτε τη παρέα μου. Σου επιτρέπω λοιπόν, να βρίζεις και να χαρακτηρίζεις μόνο εμένα, και όπως έχω πει και παλαιότερα, «εν τη απουσία μου, σου επιτρέπω και να με δείρεις»…
Chevalier Fidèle
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 1 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 21.594
- Κριτικές
- 1
- Like
- 306
- Πόντοι
- 386
Στην ελλάδα υπάρχει (ακόμη) δημόσια ανώτατη εκπαίδευση και ακαδημαϊκη ελευθερία.
Κατοχυρωμένα συνταγματικά!
Ας μου πει κάποιος ποιος θα ελέγχει και με ποια διαδικασία τον λόγο των πανεπιστημιακών!
Προφανώς περιμένω συγκεκριμένη απάντηση από τον (φερόμενο ως) νομικό ίσιο
(αλήθεια ίσιε μήπως να σταματήσηω να σε θεωρώ νομικό, για να μη σε ζορίζω σχετικα;;;)
και όποιον άλλο!!!
Θα σου πω εγώ ποιος τα ελέγχει και με ποια διαδικασία. Τα κόμματα, οι "παρατάξεις" και οτι είναι αρεστό στο σύστημα. Οκ? Με ποια διαδικασία? Αποφασίζω και διατάζω. Σαφή τώρα?
voltaire45
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 1 Δεκ 2005
- Μηνύματα
- 18.213
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 366
Ξέρεις κάτι, δε θέλω να καταλήξουμε σε μία στείρα αντιπαράθεση.
Το να με ρωτάς να απαντήσω συγκεκριμένα τι έχει κάνει η Δραγώνα από τη θέση που μόλις ανέλαβε, είναι λίγο άστοχο. «Ακόμα τίποτα» είναι η απάντηση.
Γνωρίζεις πολύ καλά πως μιλάμε για πράγματα που δεν έχουν ακόμα συμβεί. Ακόμα η Δραγώνα δεν έχει προλάβει να παρουσιάσει έργο από τη νέα της θέση. Εγώ αυτό που λέω είναι πως δεν θέλω να περιμένω να δω εάν ο λύκος θα φάει τα γουρουνάκια. Πώς θα σου φαινόταν εάν βάζανε τον αρχηγό της Χρυσής Αυγής σε θέση γενικού γραμματέα του υπουργείου προστασίας του πολίτη; Θα έλεγες τότε στους ανθρώπους που θα επαναστατούσαν με τον διορισμό «περιμένετε πρώτα να παρουσιάσει έργο και μετά βλέπουμε;».
Σου το είπα και πριν Δεν υπάρχει περίπτωση να πείσεις κανέναν πως η κα. Δραγώνα που έχει τις παραπάνω ιδέες, πρόκειται να εργαστεί με σκοπό «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα της Ελλάδας.
Είπες όμως ότι «Οι ιδέες αλλάζουν»
Σε αυτό έχεις ένα δίκιο. Υπάρχει περίπτωση η Δραγώνα να αλλάξει ρώτα και να εργαστεί ως οφείλει για «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων». Εσύ όμως πιστεύεις πως θα το κάνει; Εάν το κάνει, τότε αναιρεί η ίδια τις ιδέες και τα πιστεύω της.
Υ.Γ. : Μη λες «εσύ και η παρέα σου». Δεν εκπροσωπώ καμία παρέα. Άλλωστε δε γνωρίζεις τελικά ούτε εμένα, ούτε τη παρέα μου. Σου επιτρέπω λοιπόν, να βρίζεις και να χαρακτηρίζεις μόνο εμένα, και όπως έχω πει και παλαιότερα, «εν τη απουσία μου, σου επιτρέπω και να με δείρεις»…
Και που το ξέρεις ρε μεγάλε ότι "Δεν υπάρχει περίπτωση";;;;;;
Περίμενε λοιπόν μέχρι να κάνει τις συγκεκριμένες ενέργειες και μετά να την κρίνεις.
Το θέμα είναι ότι εσύ είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα τις κάνει.
Εγώ όμως δεν επιχειρηματολογώ μυρίζοντας τα νύχια μου.
Επιχειρηματολογώ βασιζόμενος στα γεγονότα.
Η Δραγώνα ήταν σύμβουλος του Γιωργάκη όταν ήταν υπουργός Παιδείας. Γιατί ο Γιωργάκης ήταν και Υπουργός Παιδείας αν θυμάσαι. Τότε τι έγινε;;;; Καταλύθηκε το Σύνταγμα;;; Προχώρησε το σχέδιο των οπαδών της παγκοσμιοποίησης;;;;
Επίσης ετοίμασε εκπαιδευτικό υλικό. Και σε ρώτησα τι το αντεθνικό βρήκες εκεί μέσα. Προφανώς, από την μη απάντηση, τίποτε.
Κατά τα άλλα όσο βάρος έχει η δική σου η σιγουριά ότι έτσι θα γίνουν τα πράγματα, άλλο τόσο έχει η δική μου ότι δεν θα γίνουν.
Εγώ όμως την στηρίζω σε γεγονότα και επιχειρήματα, εσύ την στηρίζεις στο γεγονός ότι είσαι "πεφωτισμένος".
Υ.Γ. Γιατί το "παρέα σου" είναι υβριστικός χαρακτηρισμός;;;
Εσύ, τις προάλλες, πάλι στηριζόμενος στην (αλάνθαστη κατά τα άλλα) διαίσθηση σου με ταμπελλοποιούσες ως αριστερό.
Το "παρέα σου" είναι ύβρις, το "αριστερός" όπως το χρησιμοποιείς δεν είναι;;;;
Ωραιότατη λογική.....
Και που το ξέρεις ρε μεγάλε ότι "Δεν υπάρχει περίπτωση";;;;;;
Περίμενε λοιπόν μέχρι να κάνει τις συγκεκριμένες ενέργειες και μετά να την κρίνεις.
Το θέμα είναι ότι εσύ είσαι ΣΙΓΟΥΡΟΣ ότι θα τις κάνει.
Εγώ όμως δεν επιχειρηματολογώ μυρίζοντας τα νύχια μου.
Επιχειρηματολογώ βασιζόμενος στα γεγονότα.
Η Δραγώνα ήταν σύμβουλος του Γιωργάκη όταν ήταν υπουργός Παιδείας. Γιατί ο Γιωργάκης ήταν και Υπουργός Παιδείας αν θυμάσαι. Τότε τι έγινε;;;; Καταλύθηκε το Σύνταγμα;;; Προχώρησε το σχέδιο των οπαδών της παγκοσμιοποίησης;;;;
Επίσης ετοίμασε εκπαιδευτικό υλικό. Και σε ρώτησα τι το αντεθνικό βρήκες εκεί μέσα. Προφανώς, από την μη απάντηση, τίποτε.
Κατά τα άλλα όσο βάρος έχει η δική σου η σιγουριά ότι έτσι θα γίνουν τα πράγματα, άλλο τόσο έχει η δική μου ότι δεν θα γίνουν.
Εγώ όμως την στηρίζω σε γεγονότα και επιχειρήματα, εσύ την στηρίζεις στο γεγονός ότι είσαι "πεφωτισμένος".
Υ.Γ. Γιατί το "παρέα σου" είναι υβριστικός χαρακτηρισμός;;;
Εσύ, τις προάλλες, πάλι στηριζόμενος στην (αλάνθαστη κατά τα άλλα) διαίσθηση σου με ταμπελλοποιούσες ως αριστερό.
Το "παρέα σου" είναι ύβρις, το "αριστερός" όπως το χρησιμοποιείς δεν είναι;;;;
Ωραιότατη λογική.....
Στηρίζεις σε γεγονότα και επιχειρήματα την βεβαιότητά σου πως η Δραγώνα θα ενεργήσει με σκοπό την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων;;;;;;;
Πες μου ένα γεγονός και επιχείρημα λοιπόν.
Μου αρκεί ένα γεγονός που να αποδεικνύει πως δρα με σκοπό «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα και εγώ αλλάζω γνώμη.
Και ποιος σου είπε πως θεώρησα ως βρισιά τη φράση «η παρέα σου» που είπες; Απλά προτιμώ να εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου.
Το αριστερός ή δεξιός δεν είναι ύβρεις. Είναι πολιτικές κατευθύνσεις. Κάποτε ήταν και τίτλος τιμής. Και τώρα βέβαια τίτλος τιμής είναι αλλά της άλλης «τιμής»…
Σήμερα έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, ίσως και να έχεις δίκιο πάντως. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένας αριστερός δρα προς το συμφέρον της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης και πώς ένας δεξιός ομολογεί εχθρός των Αμερικάνων. Ακόμα και οι θεμελιώδεις πολιτικές αρχές έχουν γίνει σαλάτα.
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
Στηρίζεις σε γεγονότα και επιχειρήματα την βεβαιότητά σου πως η Δραγώνα θα ενεργήσει με σκοπό την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων;;;;;;;
Πες μου ένα γεγονός και επιχείρημα λοιπόν.
Μου αρκεί ένα γεγονός που να αποδεικνύει πως δρα με σκοπό «την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης των νέων» όπως απαιτεί το Σύνταγμα και εγώ αλλάζω γνώμη.
Και ποιος σου είπε πως θεώρησα ως βρισιά τη φράση «η παρέα σου» που είπες; Απλά προτιμώ να εκπροσωπώ μόνο τον εαυτό μου.
Το αριστερός ή δεξιός δεν είναι ύβρεις. Είναι πολιτικές κατευθύνσεις. Κάποτε ήταν και τίτλος τιμής. Και τώρα βέβαια τίτλος τιμής είναι αλλά της άλλης «τιμής»…
Σήμερα έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, ίσως και να έχεις δίκιο πάντως. Ακόμα δεν μπορώ να καταλάβω πώς ένας αριστερός δρα προς το συμφέρον της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης και πώς ένας δεξιός ομολογεί εχθρός των Αμερικάνων. Ακόμα και οι θεμελιώδεις πολιτικές αρχές έχουν γίνει σαλάτα.
η καμπάνια της ακροδεξιάς στο ιντερνετ, κατά της δραγώνα, τμήμα της οποίας είναι και το παρόν νήμα,
όπως, τηρουμένων των αναλογιών, και η καμπάνια κατά της αλ σαλεχ,
στοχοποιεί πρόσωπα, όχι με βάση την δράση τους ως κυβερνητικών στελεχών,
αλλά με βάση μη ανεκτές από την ακροδεξιά προηγούμενες ιδιότητες / δράσεις / απόψεις τους.
ο σκληρός πυρήνας αυτής της καμπάνιας δεν είναι άλλος από το χουντικό σύνθημα "ελλας ελλήνων χριστιανών"....
ΥΓ dear analyst θα μας πείτε,
κάποτε,
αν διαβάσατε εσείς το υπό συζήτηση πόνημα
ή
τίνος είναι οι παρατηρήσεις που παραθέσατε;;
pornopapos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2009
- Μηνύματα
- 42.180
- Like
- 34
- Πόντοι
- 366
ΠΠ, σε παρακαλώ μη μου δίνεις σημασία, μην ασχολείσαι με τα δικά μου μηνύματα.
Γράψε με στα αρχίδια σου βρε αδερφέ.
Εγώ δηλαδή, πώς σε γράφω στα δικά μου;
χα χα χα
τα προβλήματα του δημόσιου διαλόγου στο ιντερνετ!
καθείς κάνει ότι θέλει με τ' @@ του!
εγώ ρωτάω ή απαντώ σε όποιον συμμετέχει σε δημόσιο διάλογο ότι θέλω.
κι αυτός απαντά ότι θέλει!
κι όλοι κρίνουμε και κρινόμαστε!
ο αναλυτής χρωστά μια παράθεση πηγής.
ΠΟΙΑΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ επί του βιβλίου της Δραγώνα που επικαλείται;;;
Ντρέπεται να το πει;;;
κατά τα λοιπά,
όποιος θέλει πριβε διάλογο ας στείλει πμ σε όποιον θέλει!
όποιος είναι στο φόρουμ να μη λέει τέτοιες μαλακίες.
Άλλα thread (τυχαίες επιλογές)
- Απαντήσεις
- 21
- Εμφανίσεις
- 933
- Απαντήσεις
- 257
- Εμφανίσεις
- 17K
- Απαντήσεις
- 98
- Εμφανίσεις
- 10K
- Απαντήσεις
- 80
- Εμφανίσεις
- 4K
- Απαντήσεις
- 11
- Εμφανίσεις
- 2K