Λοιπόν, ως απόγονος ευγενών που κάποιοι από αυτούς σκοτώθηκαν στην Κωσταντινούπολη
έχω να πω το εξείς:
Η φιλελευθερία του δυτικού κόσμου που και εμείς υπαγόμαστε σε αυτόν, έχει οδηγήσει
τις χώρες του στην καταστροφή. Οι κάποτε σπουδαίες δυτικές αυτοκρατορίες πέθαναν
μέσα σε λίγα χρόνια ενώ χρειάστηκαν αιώνες θυσιών από τους λαούς για να δημιουργηθούν.
Αυτό προέκυψε από την αμφισβήτηση, τη διαρκή, μερικών ζωντανών καρκινωμάτων των κοινωνιών αυτών.
Πλέον το να μιλήσεις υπέρ της κουλτούρας του λαού σου, της φάτσας του, και της κοινωνίας του,
σε κάνει εχθρό του ελεύθερου κόσμου. αυτά έγιναν στις "ελεύθερες" χώρες και συντελούνται
εδώ τώρα. αντιγράφουμε και θαυμάζουμε τους γιους ιστορικών αποτυχιών, τι τέχνη και πολιτισμό
έχει γεννήσει ο μαύρος από μόνος του;, θέλουμε να πάρουμε τα χαρακτηριστηκά και των ψυχισμό τους,
να μεγαλώσουμε τα παιδιά, γιατί πλέον δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι για την γη που πατούμε
θέλουμε πολλοί απλά να πηδηχθούμε. η μήτρες των "κυριών" όπως αυτής της Κητσοπούλου
κατήντησαν από εργοστάσια ζωής σε τράπεζες σπέρματος. ναι τράπεζες, αποθήκες, νεκροταφεία.
Θεωρούνε αυτή και οι ομοιοί της οι λοιποί αναρχικοί, τα λοιπά καρκινώματα ,να επιβάλουν την ελευθερία
τους σε όλους. μια ελευθερία που στερεί από την ανθρωπότητα το μέλλον και αντιθέτως μας θέλει ζώα.
γιατί τα ζώα δεν γνωρίζουν το επικείμενο του θανάτου τους ενώ ο άνθρωπος ναι, και βάσει αυτών:
"από τότε ένα μεγάλο κακό άρχησε". το κακό αυτό είναι οι ανθρώπινες φάρμες, ή αλλιώς οι κοινωνίες
και αυτές καταστρέφουν την ελευθερία του ανθρώπου ο οποίος πρέπει στη χειρότερη να τις αφήσει.
αυτό το <<ον>> θέλει απλά να κάνει τέχνη από το θάνατο της ψυχικής μας υπάρξεως.
δεν το ξέρει απλά προσοχή θέλει. όλοι αυτοί όμως ξέχασαν ένα προσοχής το οποίο σκότωσαν.
άμα αναγεννηθεί από της στάχτες του όπως ο φοίνικας, κανείς ότι και να κάνει δεν θα μπορεί
να εμποδίσει την οργή του αθάνατου αυτού πουλιού, που σαν αρπαχτικό θα ξεσκήσει τις σάρκες τους
και θα αρνηθεί να φάει την αρρώστεια που μόνο η όψη τους προκαλεί.
αυτή απλά θέλει να δεχθεί το μαύρο εραστή μέσα στην αποθήκη της η οποία τα έχει χάσει
από τις πολλές εκτρώσεις και τα αντισυλληπτικά, που έχει καταστραφεί η κάθε γεννητησιογόνα
δυναμή της. έχοντας καταδικάσει τον κάτοχό της σε ζωντανό νεκρό, γιατί ο Θεός προνόησε να μην μπορεί
για ψυχικούς μονάχα λόγους να τεκνοποιήσει αυτή η μη ύπαρξις, έτσι ώστε όταν έρθει αυτό που αγνοεί
αυτή η μη ύπαρξις να ολοκληρωθεί.
η επίθεση στο λαό που την έφτιαξε δεν πάει σε αυτά που βλεπει, εγώ ο ίδιος δεν μιλάω με καλλά λόγια
για τον έλληνα για την κατάντια που έχει φτάσει λόγω δικών του λαθών. δεν κατηγορώ όμως τη γεννησή του
γι αυτό αλλά την "ελεύθερη" κάστα που θέλει την νίκη της υπέρ των όσων θα μπορούσαν να κάνουν κάτι για εδώ.
αλλά πια άργησε η αντίδραση, είναι πολύ αργά πια, το κακό έγινε και τώρα όχι μόνο ο Σκάι έβγαλε ομοφυλόφιλο
τον Κωλολοτρόνη, αλλά άφέθηκε να γίνει και ο Διάκος, κερατάς-σουβλατζής-ρατσιστής, και θα αφεθεί ο μιγάς να
γίνει ο νέος έλληνας, ούτε μαύρος, ούτε λευκός, με χαρακτηριστηκά που δεν σου λένε τίποτα.
μακάρι να μπορούσα να αντιδράσω αλλά σαν τον λουδοβίκο τον δεύτερο της βαβαρίας, απλά θα περιμένω
υπομονετικά το θανατό μου μέχρι να ανοίκω και επισήμος στο παρελθόν που με ξέφτυσε ή εκτός άμα ξέφτυσε
και άλλη χώρα οπότε τις βαλίτσες μου και εκεί, δεν θα ζήσω στην ελλάδα του μιγά και του Τσίπρα και του
αβάντ γκάρντ, και του αναρχικού.
για να δώσω μια κωμική αναλάφρωσηθα πω το εξείς
Κιτσι κίτσι, ο Νικόστρατος σε γυρεύει:
πάω για κυνήγι αντισυμβατικών αξύριστων καλλιτεχνών: