Νέα

Χυδαία διαστρέβλωση έργου και "δηλώσεων" Λένας Κιτσοπούλου ("Kάθε κόρη Ελληνα καλό είναι να πάει με έναν μαύρο")

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα διομήδης
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 490
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
εσενα δε σε ενοχλει δηλαδη η εν μερει αναπαραγωγη πληροφοριων να υποθεσω...με αφορμη την κιτσοπουλου φυσικα...

Ρε χρυσό μου κορίτσι θα με ενοχλούσε αν οι απόψεις που "απομονώθηκαν" ήταν σε διαφορετικό μήκος κύματος από το συνολικό κείμενο και αλλοίωναν το νόημα, ενδεχομένως δε το παραποιούσαν εντελώς.

Βρίσκεις εσύ εδώ να έγινε κάτι τέτοιο και εγώ δεν το βλέπω; :think: Τί στο καλό έχασα τελείως την κριτική μου ικανότητα;
Απλά εγώ βρίσκω πως  πριν από τις μεγάλες (ρατσιστικές και σεξιστικές, επαναλαμβάνω!) ανοησίες είχε πει κάποιες "χαριτωμένες" χαζοεξυπναδούλες...
 
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.658
Like
19
Πόντοι
166
φυσικα και με ενοχλει η παραπληροφορηση...οπως με ενοχλει και η αμασητη καταποση τροφης...δεν ξερω αν κανει τεχνη ουτε ειμαι σε θεση να την κρινω γιατι δεν εχω δει παρασταση της ουτε εχω διαβασει βιβλιο της...δε μπορω προφανως να βγαλω συμπερασμα για καποιον απο ενα αρθρο του...την οποια αξια εχει θα την αποκτησει μονη της...στους καλλιτεχνικους κυκλους απ' οσο ξερω θεωρειται καλη...αλλα μεχρι εκει φτανουν οι γνωσεις μου για την κυρια...με ενοχλει ομως η προβατιλα πώς να το κανουμε? εκφραζουν ολοι αποψη για μια παραγραφο χωρις να διαβασουν το αρθρο...καταδικαζουν ενα θεατρικο χωρις να το εχουν δει...

Νίτσα τα ίδια νομίζω λέμε, απλά εμένα δεν άρεσε όχι το νόημα των όσων γράφει αλλά έτσι όπως τα γράφει , δεν είναι του γούστου μ ας πούμε ...

Και τα πρόβατα ακόμα θα τα δεις να λένε ότι τα ενοχλεί η προβατίλα.
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Ρε χρυσό μου κορίτσι θα με ενοχλούσε αν οι απόψεις που "απομονώθηκαν" ήταν σε διαφορετικό μήκος κύματος από το συνολικό κείμενο και αλλοίωναν το νόημα, ενδεχομένως δε το παραποιούσαν εντελώς.

Βρίσκεις εσύ εδώ να έγινε κάτι τέτοιο και εγώ δεν το βλέπω; :think: Τί στο καλό έχασα τελείως την κριτική μου ικανότητα;
Απλά εγώ βρίσκω πως  πριν από τις μεγάλες (ρατσιστικές και σεξιστικές, επαναλαμβάνω!) ανοησίες είχε πει κάποιες "χαριτωμένες" χαζοεξυπναδούλες...

γιατι περιοριζεσαι στο συγκεκριμενο κειμενο? ειναι γενικοτερο το φαινομενο του αναπαραγω μια προταση και εχω αποψη...γιατι δεν το βλεπεις συνολικα? δεν ειναι η πρωτη φορα που γινεται κατι τετοιο...
πολυ προσφατα παλι ειχε γινει το ιδιο με το θεμα των φωνηεντων στα βιβλια....παλι παραπληροφορηση...παλι 9 στους 10 δεν ειχαν μπει στον κοπο να ψαξουν την ειδηση...το γεγονος προσφερεται για περισσοτερη συζητηση και οχι για να σκαλωσουμε στην κιτσοπουλου

και αν το δεις λιγο πιο σφαιρικα...η χειραγωγιση που γινεται ειναι τρομακτικη...
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Νίτσα τα ίδια νομίζω λέμε, απλά εμένα δεν άρεσε όχι το νόημα των όσων γράφει αλλά έτσι όπως τα γράφει , δεν είναι του γούστου μ ας πούμε ...

Και τα πρόβατα ακόμα θα τα δεις να λένε ότι τα ενοχλεί η προβατίλα.

δεκτον :)
 

SinBarr

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.279
Κριτικές
18
Like
199
Πόντοι
5.775
Το κειμενάκι είναι ανάλογης (υπ) αξίας με τις γενικευτικές μαλακίες που γέμιζαν σελίδες επί σελίδων προ εικοσαετίας στο ΚΛΙΚ - στο πιο κομπλεξικό και σκατόψυχο.

Η... "καλλιτεχνις" δεν θα έπιανε ούτε 15 στην έκθεση στο Λύκειο.

Το άτομο είναι ανύπαρκτο. Μην του δίνετε υπόσταση, ούτε με το σάλιο σας.
 
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.658
Like
19
Πόντοι
166
Το κειμενάκι είναι ανάλογης (υπ) αξίας με τις γενικευτικές μαλακίες που γέμιζαν σελίδες επί σελίδων πριν εικοσαετίας στο ΚΛΙΚ - στο πιο κομπλεξικό και σκατόψυχο.

Η... "καλλιτεχνις" δεν θα έπιανε ούτε 15 στην έκθεση στο Λύκειο.

Το άτομο είναι ανύπαρκτο. Μην του δίνετε υπόσταση, ούτε με το σάλιο σας.

Γίνμαι Κοσμάς και χέζω την έκθεση στο λύκειο  *P
 

SinBarr

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.279
Κριτικές
18
Like
199
Πόντοι
5.775
Μάλλον γιατί και το Λύκειο είχε γίνει Κοσμάς, πριν από εσένα... ;)
 

gianevan

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Φεβ 2009
Μηνύματα
17.117
Like
5.784
Πόντοι
1.206
Λοιπόν εγώ δεν είμαι κριτικός θεάτρου ούτε λογοτεχνίας, όμως άνθρωποι του στενού μου περιβάλλοντος που ξέρουν περισσότερα από εμένα μου έχουν πει πολύ καλά λόγια για το λογοτεχνικό και το θεατρικό έργο της Κιτσοπούλου, οπότε ας τα δεχθώ!
Αλλά τις ανοησίες αυτές ΤΙΣ EIΠΕ! Δεν παραποιήθηκαν οι δηλώσεις της.

Ο Ρίχαρντ Βάγκνερ είναι κορυφαίος μουσικοσυνθέτης, αλλά ελέγχεται για τις (πρώιμες μάλιστα) ναζιστικές τους θέσεις. Εννοώ κάτι σαν προφήτης του Ναζισμού και φυσικά ίνδαλμά του Αδόλφου.

Εδώ ο κορυφαίος εν ζωή βιολόγος στον κόσμο και ένας από τους τρεις κορυφαίους ever, (μαζί με τον Μέντελ και τον Δαρβίνο),ο Τζέημς Γουότσον απολύθηκε από την θέση του σε κάποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο επειδή διατύπωσε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ θέσεις βασισμένες σε πολυετείς έρευνές του, που θεωρήθηκαν ρατσιστικές!

Η Κιτσοπούλου δηλαδή είναι στο απυρόβλητο και λέει ότι μαλακία γουστάρει χωρίς να της γίνεται κριτική; Έλεος πια με την δικτατορία της "προδευτικότητας"!



Υ.Γ. Για όσους δεν τον ξέρουν ο Τζέημς Γουότσον είναι αυτός που ανακέλυψε την διπλή έλικα του DNA και θεωρείται για την γεννετική και την σύγχρονη βιολογία γενικότερα, κάτι σαν τον Μπιλ Γκέητς για την πληροφορική.
 

brain_gamer

Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2010
Μηνύματα
540
Like
0
Πόντοι
6
δουλεια δεν ειχε ο διαβολος,μαλακιζοταν στο μπου για το τι δηλωσε η κιτσοπουλου & η καθε "επωνυμη περσονα"..
το πρωτο θεμα κανει την δουλεια του & γραφει οτι μαλακια του κατεβει για να πουλησει..
εσεις τι οφελος εχετε να αναλωνεστε με τετοιες παπαριες ρε κακομοιρηδες???
 

SinBarr

Ανώτερος
Εγγρ.
12 Ιαν 2007
Μηνύματα
1.279
Κριτικές
18
Like
199
Πόντοι
5.775
Και τι να κάνω, μέχρι να φτάσω στα Παλούκια;.:cheesy:
 
Εγγρ.
20 Νοε 2010
Μηνύματα
18.658
Like
19
Πόντοι
166

pz89

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Δεκ 2010
Μηνύματα
33.207
Κριτικές
14
Like
22
Πόντοι
376
Το μαύρο κιτς της Κιτσοπούλου
Μια ψύχραιμη ματιά για την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου


Το σημερινό, ακραιφνώς κίτρινο πρωτοσέλιδο του «Πρώτου Θέματος», («αισχρή παράσταση με χρήματα του δημοσίου»… «έβγαλαν τον Αθανάσιο Διάκο ρατσιστή και κερατά-σουβλατζή»... «κάθε κόρη Έλληνα θα είναι καλό να πάει με έναν μαύρο, δηλώνει η σκηνοθέτις») προφανώς το είδανε κάμποσοι, και όπως προκύπτει από τα σχόλια στα social media, άφθονοι το έκαναν κέφι. Αφήνοντας ασχολίαστη τόσο την ορολογία της εφημερίδας, όσο και τη ρητορική εκείνων που αναπαράγουν το άρθρο, αναδημοσιεύουμε ένα κείμενο της συγγραφέως Λένας Διβάνη από το τεύχος του καλοκαιρινού The Books’ Journal, το οποίο προσφέρει μια νηφάλια όψη των πραγμάτων, και ενδεχομένως να βοηθήσει όσους θέλουν να αποκρυπτογραφήσουν το μήνυμα που θέλει να περάσει τόσο με το έργο, όσο και με τη ζωή της, η Λένα Κιτσοπούλου.

Το μαύρο κιτς της Κιτσοπούλου
Από τη Λένα Διβάνη


Πρωτογνώρισα τη Λένα Κιτσοπούλου στη Σαντορίνη το εμβληματικό καλοκαίρι του 2002, τότε που μια βόμβα έσκασε στα χέρια κάποιου Σάββα Ξηρού πληροφορώντας μας ότι οι σκοτεινοί τύποι της 17ης Νοέμβρη είναι κάτι αδέρφια από την Ικαρία, ελαφρώς ψιλογειά σου. Τρώγαμε σε μια ταβέρνα στην Περίσσα και κλαίγαμε απ’ τα γέλια, ή μάλλον κλαίγαμε γελώντας: το δράμα της Ελλάδας συμπυκνωμένο σε μια φάτσα. Όλα στον τόπο αυτό καταλήγουν σε μια άγρια φάρσα. Η Λένα ήταν η πιο σιωπηλή. Τόσο που δεν της έδωσα την πρέπουσα σημασία. Παρέβλεψα τα χιλιάδες δαχτυλίδια με τις κοτρώνες που έκαναν δυνητικά φονικά εργαλεία τα λεπτά της χέρια, τους τεράστιους κοθόρνους στα πόδια και την παράξενη μπάσα φωνή που αν έκλεινες τα μάτια θα πίστευες ότι ανήκε σε κάποια άλλη. Τότε η Λένα ήταν μια «συμπαθής ανερχόμενη ηθοποιός του ποιοτικού» και η Ελλάδα μια ανερχόμενη χώρα της Ευρώπης που ετοίμαζε Ολυμπιακούς. Αμφότερες θνησιγενείς μαγικές εικόνες, όπως έμελλε να αποδειχτεί.

Η καθησυχαστική πρόσοψη της Λένας Κιτσοπούλου διερράγη πριν την πρόσοψη της Ελλάδας. Το 2006 κυκλοφόρησε (εναντίον μας) τις Νυχτερίδες της, 160 σελίδες τόσο μαύρες, τόσο θυμωμένες, τόσο εκρηκτικά απελπισμένες που αν τις άφηνες στο μαξιλάρι θα σ’ το έβαφαν. Το μόνο που δρόσιζε κάπως τους βιασμούς, τις αιμομιξίες, την έρπουσα διαφθορά, την οσμερή σήψη και την πυκνή απελπισία ήταν ένα μαύρο γέλιο που ξεκαρδιζόταν κάπου στο βάθος. Γνωστός εκδοτικός οίκος (το αφεντικό του, δηλαδή) μου είπε τότε πως δεν τόλμησε να το βγάλει. «Είναι εκφοβιστικό σαν αρρώστια», πρόσθεσε. Η κριτική διχάστηκε μαζί με το κοινό. Άλλοι το χαρακτήρισαν «φορτισμένο πρωτόλειο», άλλοι της έδωσαν με δύο χέρια το βραβείο πρωτοεμφανιζόμενης συγγραφέως, άλλοι τη συμβούλευαν συνετά να συνεχίσει να δουλεύει γιατί το «εν δυνάμει» της έδειξε και όχι το «εν ενεργεία» της. Εγώ, αφού πρώτα συνήλθα από τον βαθύ τρόμο τόσης σωρευμένης απαξίωσης της ανθρώπινης συνθήκης, επιχειρούσα επειγόντως την ανασύνθεση της εικόνας της Λένας Κιτσοπούλου: ώστε η λεπτεπίλεπτη ξανθούλα με τα παντελόνια καμπάνα που τάιζε τρυφερά τον καλό της στο στόμα εγκυμονούσε μια απασφαλισμένη χειροβομβίδα; Όταν είδα και την πρώτη φωτογράφηση της νεοφώτιστης συγγραφέως μετά τη βράβευσή της (η Λένα Κιτσοπούλου γυμνή σε μια μισογεμάτη μπανιέρα, σε αντίθεση με τις σοβαροφανείς φωτό που όλοι στο σινάφι βγάλαμε όταν θέλαμε να εντυπωσιάσουμε το κύκλωμα του βιβλίου), η έκπληξη έγινε συμπέρασμα: η Κιτσοπούλου έχει σκοπό να τραβήξει κάθε χαλάκι που πάμε να στρώσουμε από κάτω της. Δεν το παίζει. Παίζει. Τεράστια η διαφορά. Και μάλιστα παίζει με την απελπισία του παιδιού που έχει την ειδική όραση του Χόλντεν Κόλφηλντ, αυτή που ξεβρακώνει τους κάλπηδες. Ακόμα χειρότερα: που ξεβρακώνει τους κάλπηδες που κατοικούν μέσα μας, αυτούς τους καργιόληδες που είναι ανθεκτικοί σαν κατσαρίδες.

Από τότε την παρακολουθώ, όπως λένε. Την παρακολουθώ να χτυπιέται, να βρίζει σαν καραγωγέας και να φτύνει θυμωμένη όχι το κοινό της αλλά τον εαυτό της. «Δεν ξέρω αν η κατάστασή μου επιδέχεται βελτίωση και πολύ φοβάμαι ότι δεν έχει ούτε καν πορεία, ούτε καν την κατιούσα, έστω τον πάτο, αυτόν τον άγιο πάτο που πριν από χρόνια εγώ η αφελής τον μίσησα και τον σιχάθηκα. Τώρα που οδεύω προς την ανιαρή σοφία, τώρα που είναι πια αργά, μπορώ να εκτιμήσω την αξία του, ω πάτε πολυαγαπημένε που τουλάχιστον με εξωθούσες στα άκρα, που μ’ έκανες να ερωτεύομαι τυφλά, να ουρλιάζω στη Σκουφά, να ξεφτιλίζομαι μπροστά σε αγνώστους, να σέρνομαι λιωμίδι τις πρωτοχρονιές για κάποιον ανεκπλήρωτο έρωτα και να σπάω μπουκάλια στο διάβα μου». Την παρακολουθώ να γράφει θέατρο με αποτυχία (Το πράσινο φουστανάκι μου), με επιτυχία (Μ.Α.Ι.Ρ.Ο.Υ.Λ.Α), να σκηνοθετεί με αποτυχία (Η γυναίκα της Πάτρας που δεν ήθελε καν σκηνοθεσία), με επιτυχία (Ξενόπουλο!). Την παρακολουθώ να μη νοιάζεται: «ΟΚ, ας αποτύχω, και τι έγινε;» Την παρακολουθώ να δρα με την καταιγιστική δημιουργικότητα του παιδιού σε όλα τα πεδία (γιατί τα παιδιά δεν έχουν πεδία φυσικά). Ανοίγει την ντουλάπα με τα βρωμερά εσώρουχα του σπιτιού της και τα εκθέτει στα σοκαρισμένα μάτια μας. Πάρε μαλακισμένη, την ακούω να λέει. Κι εσύ ρε ηλίθιε , τι κοιτάς; Κι εσύ βρωμύλος είσαι!

Αυτό είπε και προχτές στον Αθανάσιο Διάκο της. Ρε ζώα που παριστάνετε τους πατριώτες, τους οικογενειάρχες, τους αγανακτισμένους, δεν είστε παρά καραγκιοζάκια της συμφοράς. Αφήστε τις επικλήσεις στο ένδοξο παρελθόν, πρώτα απ’ όλα γιατί αν το παρελθόν το έβλεπες στο παρόν του δεν θα ήταν καθόλου ένδοξο αλλά κυρίως γιατί δεν σας αφορά. Αυτό που σας αφορά, το γεγονός ότι έχετε σαπίσει και βρωμάτε, δεν το βλέπετε.

Τα εργαλεία της Κιτσοπούλου (οι φωνές, η υπερβολή, το σπλάτερ, η ειρωνεία, το μαύρο κιτς, το ατελείωτο βρισίδι) είναι τα εργαλεία ενός παιδιού που όταν αρχίζει να ζητάει την προσοχή σου μπορεί ακόμα και να βάλει φωτιά στο σπίτι του για να σου δείξει πώς παίρνει φωτιά το σπίτι σου. Τα δίνει όλα χωρίς σκέψη, χωρίς αξιολόγηση, χωρίς χαμόγελα στην υστεροφημία. Ποια υστεροφημία στο κάτω κάτω; Η απελπισία της Κιτσοπούλου είναι τόσο απελπιστική που δε σηκώνει ούτε μια τόση δα παραμυθία: μούφα η ζωή, μούφα κι ο θάνατος. Μούφα και η δόξα του αυτόχειρα. Δεν αυτοκτονεί γιατί μπορεί να την πάθει σαν τον Καρυωτάκη που καταδικάστηκε να παριστάνει τον Τσιτσάνη στην κόλαση.

Οπότε τι μένει; Να αυτοκτονείς κάθε μέρα πάνω στη σκηνή. Να βγάζεις τα συκώτια σου μπροστά τους. Κι άμα δε γουστάρουν να φύγουν – που γουστάρουν δηλαδή, γιατί ξεβαριούνται λιγάκι. Να ζωγραφίζεις κάθε μέρα βόμβες πάνω σε τοίχους. Και ν’ αφήνεις τους μαλάκες να πιστεύουν πως δεν είναι επικίνδυνες…

 

lycienr

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Νοε 2011
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
37
Like
1.496
Πόντοι
1.720
Λοιπόν εγώ δεν είμαι κριτικός θεάτρου ούτε λογοτεχνίας, όμως άνθρωποι του στενού μου περιβάλλοντος που ξέρουν περισσότερα από εμένα μου έχουν πει πολύ καλά λόγια για το λογοτεχνικό και το θεατρικό έργο της Κιτσοπούλου, οπότε ας τα δεχθώ!
Αλλά τις ανοησίες αυτές ΤΙΣ EIΠΕ! Δεν παραποιήθηκαν οι δηλώσεις της.

Ο Ρίχαρντ Βάγκνερ είναι κορυφαίος μουσικοσυνθέτης, αλλά ελέγχεται για τις (πρώιμες μάλιστα) ναζιστικές τους θέσεις. Εννοώ κάτι σαν προφήτης του Ναζισμού και φυσικά ίνδαλμά του Αδόλφου.

Εδώ ο κορυφαίος εν ζωή βιολόγος στον κόσμο και ένας από τους τρεις κορυφαίους ever, (μαζί με τον Μέντελ και τον Δαρβίνο),ο Τζέημς Γουότσον απολύθηκε από την θέση του σε κάποιο Αμερικανικό Πανεπιστήμιο επειδή διατύπωσε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ θέσεις βασισμένες σε πολυετείς έρευνές του, που θεωρήθηκαν ρατσιστικές!

Η Κιτσοπούλου δηλαδή είναι στο απυρόβλητο και λέει ότι μαλακία γουστάρει χωρίς να της γίνεται κριτική; Έλεος πια με την δικτατορία της "προδευτικότητας"!

Υ.Γ. Για όσους δεν τον ξέρουν ο Τζέημς Γουότσον είναι αυτός που ανακέλυψε την διπλή έλικα του DNA και θεωρείται για την γεννετική και την σύγχρονη βιολογία γενικότερα, κάτι σαν τον Μπιλ Γκέητς για την πληροφορική.

ΠΕΣ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΕ !!! Πες τα.
 

Επισκέπτης
Διαβασα το κειμενο που εβαλε η μουνιτσα.
Τοση κακια και κομπλεξ δε θυμαμε να εχω ξανα διαβασει σε τοσες γραμμες. Η τυπισα θυμιζει γκομενα που την εκλασε ο γαμιας ή απατημενο συζυγο. Δεν τις αξιζουν τοσες σελιδες στο φορουμ.
 

Analyst

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2009
Μηνύματα
320
Like
1
Πόντοι
1
Μία ακόμα άποψη της αριστερής διανόησης εξέφρασε η κοπέλα.

Αντικατοπτρίζουν την αριστερή ιδεολογία και ως εκεί.

Εντάξει, αυτή θέλει οι Ελληνίδες να γεννήσουν τα παιδιά μαύρων για να εξαφανιστεί εντελώς το Ελληνικό αίμα. Διαφωνώ και την απαξιώνω στην δική μου συνείδηση.

Εδώ όμως εμείς, όλοι εμείς, εξακολουθούμε να ξεχνάμε ότι δίνουμε συντάξεις και κηδεύουμε με τιμές εθνικών ηρώων, ανθρώπους που στον εμφύλιο, έδωσαν το αίμα τους για να κατέβουν τα σύνορα της Ελλάδας μέχρι τα Τέμπη.

Είναι κάτι από αυτά ψέμα;

Η Κιτσοπούλου δηλαδή μας μάρανε;
 

mounitsa

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
21 Οκτ 2006
Μηνύματα
20.860
Like
13
Πόντοι
366
Το μαύρο κιτς της Κιτσοπούλου
Μια ψύχραιμη ματιά για την παράσταση της Λένας Κιτσοπούλου


...............

Η διβανη παντα μου αρεσε...
" Να αυτοκτονείς κάθε μέρα πάνω στη σκηνή. Να βγάζεις τα συκώτια σου μπροστά τους."
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom