alex71
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2010
- Μηνύματα
- 154.320
- Κριτικές
- 1
- Like
- 32.284
- Πόντοι
- 8.006
Το α με umlaut ειναι σκετο ε.Αδαέστατος...Not unexpected. To a με umlaut είναι το αι.
Το α με umlaut ειναι σκετο ε.Αδαέστατος...Not unexpected. To a με umlaut είναι το αι.
κοίτα, επειδή τη γαμογλώσσα την κουβαλάω από τα 4 μου, άστο καλύτεραΕκανα ενα χρονο γερμανικα. Με βοηθησε λιγο το να λεω το u umlaut σαν το γαλλικο u, επειδη γνωριζα ηδη γαλλικα. Βεβαια νομιζω ειναι λιγο πιο τραχυ στα γερμανικα.
Το α με umlaut ειναι σκετο ε.
Γιατι, τι λαθος ειπα? Πού διαφωνεις?κοίτα, επειδή τη γαμογλώσσα την κουβαλάω από τα 4 μου, άστο καλύτερα
ας μιλήσουμε για τις επιτυχίες του ΓΑΠ, τις φαεινές ιδέες του Μπένι, την μυωπία του Σαμαρά και την ευτυχία του να είσαι Έλληνας
Υπαρχει διαφορά στην προφορα του "αι" με το "ε" στα ελληνικα?Πώς γράφεται το Αιγαίο στα Γερμανικά;
Υπαρχει διαφορά στην προφορα του "αι" με το "ε" στα ελληνικα?
Καμία. Απολύτως.Υπάρχει όπως και το αυ και το αβ.
Καμία. Απολύτως.
Καμία.Alex, άνοιξε τα κιτάπια.
Καμία.
στα γλωσσικά όχι μαγκιές λεονώρα.Αδαέστατος...Not unexpected. To a με umlaut είναι το αι.
στο εξήγησα.Υπαρχει διαφορά στην προφορα του "αι" με το "ε" στα ελληνικα?
Μωρε καταλαβαινω τι εννοει.στο εξήγησα.
έχεις δίκιο.
και η λοενώρα εχει δίκιο γιατί νομίζει ότι γεννήθηκε το χρυσό αιώνα του περικλέους.
Σε εσένα μπορεί να έχει καταργηθεί...Στα σχολεία πριν το ΠΑΣΟΚ είχε διαφορά. Βέβαια ακολουθείς τις πασοκικες...μέθοδες...στα γλωσσικά όχι μαγκιές λεονώρα.
στα νεοελληνικα το ε και τι αι είναι το ίδιο.
στην αρχαια το αι είναι μακρό (αρα έχει μεγαλύτερη διαρκεια στην εκφώνηση).
αρα ναι στα αρχαία το αι είναι μακρό οπωε το κεζε στα γερμανικά.
κατά τα λοιπα ο νεοέλληνας δε μπορεί να δει διαφορά γιατί εχει καταργηθεί στη γλώσσα του.
ας πούμε οι κύπριοι λένε το ελληνες διαφορετικά απο εμας και μεις τους κοροιδεύουμε.
βεβαίως γιατί δεν καταλαβαίνουμε τη διαφορά του διπλου λ παρά μονο στη ορθογραφία.
επόμενος εξυπνάκιας
δεν με αφορά τι μπορεί να κάνει το μάτι σουΓιατι, τι λαθος ειπα? Πού διαφωνεις?
Αυτη τη γαμημενη απαντηση "ασε μη μιλας, εγω τα ξερω αυτα απο μικρος" χωρις καμια διευκρινιση, οταν την ακουω μπορει να μου γυρισει το ματι αναποδα.
οι πληροφορίες ανωτέρω κρίνονται ως ανεπαρκείς ή ψευδείς---------- ΑΡΑΓΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ: Η ΚΑΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ;
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν 30.000.000 ευρώ. Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την 7μάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την 7μαδα χ 52 7μαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ. Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ. ΣΥΝΟΛΟ 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !!!!!
ΔΗΛΑΔΗ ΑΝ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΗΤΑΝ 100 ΕΥΡΩ, ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΘΑ ΕΙΧΕ ΑΜΕΣΑ /ΕΜΜΕΣΑ ΕΣΟΔΑ 600.000.000 ΕΥΡΩ.
ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΑΝ ΝΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΤΟ 2011 ΑΠΟ ΤΙΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ και τα χαράτσια ΣΤΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ / συντάξεις? 740.000.000 ΕΥΡΏ.
ε γι αυτό τον βρίζω γιατι με λέει αδαή ενώ έχεις δίκαιο.Μωρε καταλαβαινω τι εννοει.
Οτι ο σημερινος τροπος γραφης στηριζεται σε εναν αρχαϊκό τροπο διαφορετικης προφορας (οπως διαφορετικα εξαλλου προφεροταν το "ο" σε σχεση με το "ω").
Αλλά τωρα μιλαμε για το τι γινεται σημερα.