Τα Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών
Για οσους δεν γνωριζουν και επιθυμουν να ξερουν τι γινεται στην ανθρωποτητα!!!!!
> Πρόκειται
> για κείμενα των Ιουδαίων (Illuminati-Πεφωτισμένων) τα οποία
> αποκαλύφθηκαν το 1902 από τον Ρώσο Σέργιο Νείλο. Αμέσως μετά την
> αποκάλυψή τους οι Εβραίοι αγόραζαν όλα τα αντίτυπα, και αφού είδαν ότι
> δεν πετύχαιναν στο σκοπό τους, άρχισαν να λένε - μέχρι της σήμερα - ότι
> αυτά είναι ψέματα και προέρχονται από τους εχθρούς τους! Όπως όμως θα
> δούμε, σχεδόν όλα τα πρωτόκολλα έχουν επαληθευθεί ή επαληθεύονται στις
> ημέρες μας!)
>
>
> Πρωτόκολλο Πρώτο:
> Οι Χριστιανικοί λαοί αποκτηνώθηκαν από τα ισχυρά ποτά, η νεολαία τους
> αποβλακώθηκε από τις κλασσικές σπουδές και από την πρόωρη ακολασία, στην
> οποία την έχουν σπρώξει οι.... πράκτορές μας - οικοδιδάσκαλοι,
> υπηρέτες, γυναίκες παιδαγωγοί στα σπίτια των πλουσίων - οι υπάλληλοί μας
> αλλού, οι γυναίκες μας στους τόπους διασκεδάσεως των Χριστιανών. Στον
> αριθμό των τελευταίων αυτών πρέπει να προσθέσουμε και τις ονομαζόμενες
> "γυναίκες του κόσμου" που μιμούνται με τη θέλησή τους τις ακολασίες τους
> και τις ηδυπάθειές τους.
>
> Το σύνθημά μας είναι: Η ισχύς και η υποκρισία
>
> Εμείς είμαστε εκείνοι οι οποίοι πρώτοι έχουμε ρίξει στο λαό τις λέξεις:
> "Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα", λέξεις που επαναλαμβάνονται ύστερα από
> ανόητους παπαγάλους, οι οποίοι προσελκύονται από παντού μ' αυτό το
> δόλωμα και δεν χρησιμοποιούνται για τίποτε άλλο παρά για να καταστρέψουν
> την ευημερία του κόσμου, την αληθινή ατομική ελευθερία, που άλλοτε
> προφυλασσόταν τόσο καλά εναντίον του εξαναγκασμού του συρφετού.
>
> Πρωτόκολλο Δεύτερο:
> Οι άρχοντες, που θα τους εκλέγουμε εμείς από την τάξη του λαού ανάλογα
> με το δουλικό χαρακτήρα τους, δε θα είναι πρόσωπα προετοιμασμένα για τη
> διακυβέρνηση της χώρας.
> Η διανοούμενη τάξη των Χριστιανών θα καυχιέται για τις γνώσεις της και,
> χωρίς να τις εξετάζει λογικά, θα ενεργοποιεί όλα τα διατάγματα της
> επιστήμης, τα οποία θα συγκεντρώνουν οι πράκτορές μας, για να οδηγούν τα
> πνεύματα των Χριστιανών στην κατεύθυνση που μας είναι αναγκαία.
> Μη νομίσετε ότι αυτές οι διαβεβαιώσεις μας είναι αβάσιμες. Παρατηρήστε
> τις επιτυχίες, τις οποίες μπορέσαμε να δημιουργήσουμε στο Δαρβινισμό,
> στο Μαρξισμό, στο Νιτσεϊσμό.
> Ο τύπος ενσαρκώνει την ελευθερία του λόγου. Αλλά τα Κράτη δε μπόρεσαν να
> χρησιμοποιήσουν αυτή τη δύναμη, και έτσι αυτή έπεσε στα χέρια μας. Με
> αυτή πετύχαμε επιρροή, μένοντας συγχρόνως αφανείς.
>
> Πρωτόκολλο Τρίτο:
> Λίγο χρόνο ακόμη και οι αταξίες, οι χρεωκοπίες θα εμφανισθούν παντού.
> Οι καταχρήσεις της εξουσίας θα ετοιμάσουν τελικά την πτώση όλων των
> πολιτευμάτων, και όλα θα ανατραπούν κάτω από τα χτυπήματα του μαινόμενου
> πλήθους.
> Όλα αυτά τα δήθεν "δίκαια του λαού" δεν υπάρχουν παρά μόνο στη φαντασία. Δεν
> είναι ποτέ πραγματοποιήσιμα.
>
> Με την καθοδήγησή μας ο λαός έχει καταστρέψει την αριστοκρατία, που ήταν
> η προστάτριά του και η φυσική μητέρα τροφός του, της οποίας το συμφέρον
> είναι συνυφασμένο με την ευημερία του λαού. Τώρα που η αριστοκρατία
> είναι κατεστραμμένη, ο λαός έπεσε στο ζυγό των οποιωνδήποτε, των
> λωποδυτών που πλούτισαν, οι οποίοι τον καταπιέζουν χωρίς έλεος.
>
> Το συμφέρον μας απεναντίας είναι να εκφυλίζονται οι Χριστιανοί.
>
> Οι Χριστιανοί έχασαν την συνήθεια να σκέπτονται χωρίς τις επιστημονικές συμβουλές
> μας.
> Θυμηθείτε τη Γαλλική Επανάσταση, την οποία χαρακτήρισαν "μεγάλη". Τα
> μυστικά της προπαρασκευής της είναι πολύ γνωστά, διότι υπήρξε ολόκληρη
> έργο των χεριών μας.
> Προς το παρόν είμαστε άτρωτοι σαν διεθνής δύναμη, διότι, όταν μας
> επιτίθενται σε ένα κράτος, μας υπερασπίζονται στα άλλα. Η λέξη
> "ελευθερία" βάζει τις ανθρώπινες κοινωνίες σε πάλη εναντίον κάθε
> εξουσίας, εναντίον κάθε δύναμης και αυτής ακόμη της δύναμης του Θεού και
> της Φύσης.
>
> Πρωτόκολλο Τέταρτο:
> Κάθε δημοκρατία περνά από διάφορα στάδια.
> Το πρώτο μοιάζει με τις πρώτες μέρες της μανίας ενός τυφλού που ρίχνεται
> εδώ κι εκεί. Το δεύτερο είναι αυτό της δημαγωγίας, απ' την οποία
> γεννιέται η αναρχία. Έπειτα έρχεται αναπόφευκτα ο δεσποτισμός. Όχι
> δεσποτισμός νόμιμος και δηλωμένος και επομένως υπεύθυνος, αλλά
> δεσποτισμός αόρατος και άγνωστος, όμως αισθητός. Δεσποτισμός που
> ασκείται από μυστική οργάνωση, η οποία ενεργεί με πολύ μικρότερη
> ευσυνειδησία όσο χρόνο ενεργεί κάτω απ' την κάλυψη διαφόρων πρακτόρων,
> των οποίων η αλλαγή όχι μόνο δεν τη βλάπτει, αλλά την ενισχύει κιόλας,
> απαλλάσσοντάς την απ' το να ξοδεύει τους πόρους της στο να ανταμείβει
> μακροχρόνιες εκδουλεύσεις.
> Ποιος θα μπορούσε να ανατρέψει μια αόρατη δύναμη; Διότι τέτοια είναι η
> δική μας. Η εξωτερική επιφάνεια του Μασονισμού δε χρησιμεύει παρά στο να
> καλύπτει τους σκοπούς μας.
> Το σχέδιο της ενέργειας της αόρατης αυτής δύναμης και επιπλέον ο τόπος της
> διαμονής της θα μένουν πάντοτε άγνωστα στο λαό.
>
> Να γιατί είναι αναγκαίο να καταστρέψουμε την πίστη, να αποσπάσουμε από
> το νου των Χριστιανών αυτή την ίδια την αρχή της Θεότητας και του Αγίου
> Πνεύματος, για να υποκαταστήσουμε στη θέση τους τους υλικούς
> υπολογισμούς και τις υλικές ανάγκες.
>
> Και για να μη έχουν τα πνεύματα των Χριστιανών τον καιρό να σκέπτονται
> και να εξετάζουν τα σχετικά με τους εαυτούς τους, πρέπει να τα αποσπάμε
> με τις βιομηχανίες και το εμπόριο.
> Οι κοινωνίες αυτές θα έχουν μία απόλυτη απέχθεια προς την ανώτερη πολιτική και
> προς τη Θρησκεία.
>
> Πρωτόκολλο Πέμπτο:
> Ποια μορφή διοικήσεως μπορεί κανείς να δώσει σε κοινωνίες, στις οποίες η
> διαφθορά εισχώρησε παντού, στις οποίες δε φτάνει κανείς στον πλούτο
> παρά μόνο μέσω εκείνων των ικανών εκπλήξεων, που είναι ψευτολωποδυσίες,
> στις οποίες βασιλεύει η ακολασία των ηθών και η ηθική δε συγκρατείται
> παρά μόνο με τιμωρίες και με σκληρούς νόμους και όχι με εκούσια
> παραδεκτές αρχές, στις οποίες τα αισθήματα της Πατρίδας και της
> Θρησκείας καταπνίγονται από κοσμοπολίτικες δοξασίες;
>
> Ποια μορφή Κυβερνήσεως να δώσει κανείς σ' αυτές τις κοινωνίες εκτός από
> την αυταρχική μορφή, την οποία θα περιγράψω παρακάτω; Θα κανονίσουμε
> μηχανικά τις πράξεις του πολιτικού βίου των υπηκόων μας με νέους νόμους.
> Οι νόμοι αυτοί θα καταργήσουν μία προς μία όλες τις πάρα πολύ μεγάλες
> ελευθερίες, οι οποίες χορηγήθηκαν από τους Χριστιανούς, και η βασιλεία
> μας θα εκδηλωθεί με έναν αυταρχισμό τόσο επιβλητικό, ώστε να είναι σε
> θέση σε κάθε χρόνο και τόπο να φιμώσει τους Χριστιανούς, οι οποίοι θα
> θελήσουν να μας κάνουν αντιπολίτευση και θα είναι δυσαρεστημένοι.
>
> Όταν ο λαός θεωρούσε τα βασιλικά πρόσωπα ως μια καθαρή απόρροια της
> Θείας Θελήσεως, υποτασσόταν χωρίς ψίθυρο στην απολυταρχία των
> βασιλιάδων. Αλλά από την ημέρα που έχουμε υποβάλλει στους ανθρώπους την
> ιδέα των ατομικών τους δικαιωμάτων, θεώρησαν τα βασιλικά πρόσωπα ως
> απλούς θνητούς. Το "ελέω Θεού" έπεσε από το κεφάλι των βασιλιάδων, αφού
> τους αφαιρέσαμε την πίστη τους προς το Θεό. Η εξουσία μεταφέρθηκε στο
> δρόμο, δηλ. σ' έναν τόπο δημόσιο, και έτσι εμείς την κυριεύσαμε.
>
> Οι δυνάμεις δε μπορούν να συνάψουν ούτε την πιο ασήμαντη συμφωνία χωρίς να
> παίρνουμε εμείς μέρος σ' αυτή.
>
> Η επιστήμη της πολιτικής οικονομίας, που επινοήθηκε από τους σοφούς μας,
> μας δείχνει από πολύ καιρό το ακατανίκητο γόητρο του χρυσού.
>
> Το κεφάλαιο, για να έχει τα χέρια ελεύθερα, οφείλει να πετύχει το
> μονοπώλιο της βιομηχανίας και του εμπορίου. Αυτό ακριβώς πραγματοποιεί
> συνεχώς ένα αόρατο χέρι σε όλα τα μέρη του κόσμου.
> Το μεγαλειώδες πρόβλημα της Κυβερνήσεώς μας είναι να εξασθενίζουμε το
> δημόσιο φρόνημα μέσω της κριτικής, να κάνουμε τους λαούς να χάνουν την
> συνήθεια να σκέπτονται, γιατί η σκέψη δημιουργεί την αντιπολίτευση, να
> μετατρέπουμε τις δυνάμεις της σκέψης σε ρητορικές αψιμαχίες.
> Θα οικειοποιηθούμε τη φυσιογνωμία όλων των κομμάτων, όλων των τάσεων και
> θα τις διδάξουμε στους ρήτορές μας, που θα μιλάνε τόσο πολύ, ώστε όλος ο
> κόσμος θα απαυδήσει ακούγοντάς τους.
> Για την εξασφάλιση της κοινής γνώμης στα χέρια μας, πρέπει να την
> κάνουμε περίπλοκη, εκφράζοντας από διάφορα μέρη και για πολύ χρόνο τόσες
> αντιφατικές γνώμες, ώστε οι Χριστιανοί θα χαθούν στο τέλος μέσα στο
> λαβύρινθό τους και θα πιστέψουν τελικά ότι αξίζει πολύ καλύτερα να μην
> έχει κάποιος καμία γνώμη στην πολιτική. Αυτά είναι ζητήματα που η
> κοινωνία δεν πρέπει να γνωρίζει. Δεν επιτρέπεται να τα γνωρίζει εκτός
> από εκείνον, ο οποίος τη διευθύνει. Αυτό είναι το πρώτο μυστικό.
> Θα κουράζουμε τόσο πολύ τους Χριστιανούς μ' αυτή την ελευθερία, ώστε θα
> τους εξαναγκάζουμε να μας προσφέρουν μια διεθνή εξουσία, η διάταξη της
> οποίας θα είναι τέτοια, ώστε να κατορθώσει, χωρίς να τις συντρίψει, να
> περιλάβει τις δυνάμεις όλων των Κρατών του Κόσμου και να σχηματίσει την
> Υπέρτατη Κυβέρνηση.
>
> Πρωτόκολλο Έκτο:
> Λίγο αργότερα θα ιδρύσουμε τεράστια μονοπώλια, δεξαμενές των
> κολοσσιαίων πλούτων, από τα οποία και οι μεγάλες περιουσίες των
> Χριστιανών θα εξαρτώνται κατά τέτοιο τρόπο, ώστε θα καταβροχθισθούν μέσα
> σ' αυτά, όπως η αξιοπιστία των Κρατών την επόμενη μέρα μιας οικονομικής
> καταστροφής... Κύριοι οικονομολόγοι που είστε εδώ παρόντες, προσέξτε τη
> σπουδαιότητα αυτού του συνδυασμού!
>
> Η αριστοκρατία των Χριστιανών σαν πολιτική δύναμη εξαφανίσθηκε. Δε
> χρειάζεται να την λάβουμε υπόψη. Αλλά επειδή είναι ιδιοκτήτρια εδαφικών
> περιουσιών, και μπορεί ως εκ τούτου να μας βλάψει λόγω των ανεξάρτητων
> πόρων της, είναι απόλυτα αναγκαίο να αφαιρέσουμε την κατοχή των γαιών
> της.
> Πρέπει η βιομηχανία να αφαιρεί από τη γη τον καρπό της εργασίας, όπως
> και του κεφαλαίου, και μέσω της κερδοσκοπίας να έρχεται το χρήμα όλου
> του κόσμου στα χέρια μας. Ριχνόμενοι έτσι όλοι οι Χριστιανοί στις τάξεις
> των απόρων, θα σκύψουν ενώπιόν μας μόνο και μόνο για να έχουν το
> δικαίωμα της ύπαρξης.
>
> Επιπλέον θα υποσκάπτουμε με επιτήδειο τρόπο και βαθιά τις πηγές της
> παραγωγής, συνηθίζοντας τους εργάτες στην αναρχία και τα οινοπνευματώδη
> ποτά και παίρνοντας κάθε μέτρο για ν' απομακρύνουμε από τη γη τους
> διανοούμενους Χριστιανούς.
>
> Πρωτόκολλο Έβδομο:
> Η αύξηση των εξοπλισμών και του προσωπικού της αστυνομίας είναι
> αναγκαίο συμπλήρωμα του σχεδίου που εκθέσαμε. Πρέπει να μην υπάρχουν πια
> στα Κράτη, εκτός από μας, παρά μάζες απόρων, κάποιοι εκατομμυριούχοι
> αφοσιωμένοι σε μας, αστυνομικοί και στρατιώτες.
> Σ' όλη την Ευρώπη, όπως και στις άλλες Ηπείρους, πρέπει να ξεσηκώνουμε
> την ταραχή, τη διχόνοια και το μίσος. Το όφελος είναι διπλό.
>
> Ο ασφαλέστερος δρόμος της επιτυχίας στην πολιτική είναι η μυστικότητα
> των ενεργειών της. Ο λόγος του Διπλωμάτη δεν οφείλει να συμφωνεί με τις
> πράξεις του.
>
> Η κοινή γνώμη θα μας βοηθήσει σ' αυτό, αυτή η κοινή γνώμη, την οποία η
> "μεγάλη δύναμη", δηλαδή ο τύπος, έχει ήδη βάλει μυστικά μέσα στα χέρια
> μας. Πράγματι, εκτός από μερικές εξαιρέσεις, τις οποίες είναι περιττό να
> λάβουμε υπόψη, ο τύπος είναι εντελώς στην εξουσία μας.
>
> Πρωτόκολλο Όγδοο:
> Έχουμε χρέος να οικειοποιηθούμε όλα τα όργανα που οι αντίπαλοί μας θα
> μπορούσαν να μεταχειρισθούν εναντίον μας. Θα χρειασθεί να βρούμε στις
> λεπτότητες της δικαστικής γλώσσας μία δικαιολογία για τις περιπτώσεις
> που θα υπάρξει ανάγκη να ανακοινώσουμε αποφάσεις, οι οποίες πιθανό να
> φανούν πάρα πολύ θρασείς και άδικες, γιατί ενδιαφέρει να εκφράζουμε τις
> αποφάσεις αυτές με λέξεις που να φαίνονται ότι είναι ηθικά γνωμικά πολύ
> υψηλά, έχοντας συγχρόνως νομικό χαρακτήρα.
>
> Θα περιστοιχίσουμε την κυβέρνησή μας με έναν ολόκληρο κόσμο
> οικονομολόγων. Να γιατί οι οικονομολογικές επιστήμες είναι οι
> σπουδαιότερες για τη διαπαιδαγώγηση των Ιουδαίων.
> Πρωτόκολλο Ένατο Θα κυβερνήσουμε με χέρι σταθερό, διότι έχουμε να
> κάνουμε με συντρίμμια ενός κόσμου άλλοτε ισχυρού, σήμερα όμως
> υποταγμένου σε μας. Κρατούμε στα χέρια μας υπέρμετρες φιλοδοξίες,
> ένθερμες απληστίες, ανελέητες εκδικήσεις, μνησίκακες έχθρες.
> Εμείς είμαστε εκείνοι από τους οποίους προέρχεται ο τρόμος, που έχει
> κυριεύσει το παν. Έχουμε στην υπηρεσία μας ανθρώπους όλων των αρχών,
> όλων των δογμάτων. Επανορθωτές της μοναρχίας, δημαγωγούς, κοινωνιστές,
> επαναστάτες, και κάθε είδους ουτοπιστές. Έχουμε αναθέσει σε όλο τον
> κόσμο από μία εργασία: Καθένας τους υποσκάπτει τα τελευταία λείψανα της
> εξουσίας, προσπαθεί να ανατρέψει οτιδήποτε μένει ακόμη όρθιο.
>
> Ο λαός άρχισε να κραυγάζει ότι είναι αναγκαίο να λύσουμε το κοινωνικό
> ζήτημα με διεθνή συνεννόηση. Η διαίρεση του λαού σε κόμματα τους έχει
> φέρει όλους στην διάθεσή μας, διότι, για να υποστηρίξει κάποιος μια πάλη
> συναγωνισμού, χρειάζεται χρήμα, και το χρήμα βρίσκεται ολόκληρο στα
> χέρια μας.
>
> Βάλαμε χέρι στη δικαιοσύνη, στις εκλογές, στον τύπο, στην ατομική
> ελευθερία και προπαντός στην εκπαίδευση και την ανατροφή, οι οποίες
> είναι οι ακρογωνιαίοι λίθοι της ελεύθερης ύπαρξης.
> Έχουμε αποκτηνώσει και διαφθείρει τη Χριστιανική νεολαία με μια ανατροφή
> βασισμένη σε αρχές και θεωρίες ψεύτικες, όπως γνωρίζουμε, αλλά οι
> οποίες ήταν έμπνευση δική μας.
> Σε λίγο οι οργανώσεις μας θα έχουν εγκατασταθεί σε όλες τις πρωτεύουσες,
> έτοιμες να ανατινάξουν οποιοδήποτε κρατικό συγκρότημα εναντίον μας.
>
> Πρωτόκολλο Δέκατο:
> Επαναλαμβάνω σήμερα ό,τι ήδη είπα, και παρακαλώ να το θυμηθείτε, ότι
> δηλαδή ασφαλώς οι Κυβερνήσεις και οι λαοί δε βλέπουν παρά μόνο την
> εξωτερική επιφάνεια των πραγμάτων. Και πως θα μπορούσαν να διερευνήσουν
> την εσωτερική σημασία τους, αφού οι αντιπρόσωποί τους δε σκέφτονται
> τίποτε άλλο παρά να διασκεδάζουν;
>
> Όταν θα πραγματοποιείται το πραξικόπημά μας, θα πούμε στις λαϊκές μάζες
> "όλα πήγαιναν απελπιστικά, όλοι οι άνθρωποι υπέφεραν πάνω από τις
> δυνάμεις τους. Συντρίβουμε λοιπόν και αφανίζουμε τα αίτια της δυστυχίας
> σας, δηλ. τις εθνότητες, τα σύνορα, τα διάφορα νομίσματα.
> Αναμφίβολα σας αφήνουμε ελεύθερους να μας δηλώσετε υπακοή. Μπορείτε όμως
> με πλήρη επίγνωση και δικαιολογημένα να το κάνετε αυτό προτού να
> δοκιμάσετε αυτό που θα σας προσφέρουμε;" Τότε οι λαοί συνεπαρμένοι θα
> μας σηκώσουν θριαμβευτικά κυριευόμενοι από ενθουσιώδεις ελπίδες και
> πεποιθήσεις.
>
> Από τότε που έχουμε εισαγάγει στον οργανισμό του Κράτους το δηλητήριο
> της φιλελευθερίας, όλη η πολιτική του σύσταση έχει μεταβληθεί! Τα Κράτη
> πάσχουν από θανάσιμη ασθένεια: την αποσύνθεση του αίματος. Δε μένει πια
> παρά να περιμένουμε το τέλος της αγωνίας τους.
> Από τη φιλελευθερία γεννήθηκαν οι συνταγματικές Κυβερνήσεις, οι οποίες
> αντικατέστησαν για τους Χριστιανούς την σωτήρια μοναρχία, και το
> Σύνταγμα, όπως ξέρετε καλά, δεν είναι τίποτε άλλο παρά μία διδασκαλία
> διαφωνιών, διχονοιών, συζητήσεων, διχογνωμιών, ολέθριων προστριβών των
> κομμάτων.
>
> Στο προσεχές μέλλον θα δημιουργήσουμε την ευθύνη των προέδρων.
> Τότε θα διαπράξουμε τα γεγονότα χωρίς να στενοχωρηθούμε για όσα
> ενδιαφέρεται το απρόσωπο δημιούργημά μας και θα δώσει λόγο, τι μας
> ενδιαφέρει αν οι τάξεις εκείνων που αποβλέπουν στην εξουσία γίνονται
> αραιότερες, αν λόγω έλλειψης προέδρων συμβαίνουν αναταραχές ικανές να
> παραλύσουν την χώρα;...
>
> Για να πετύχουμε το αποτέλεσμα αυτό, θα συντελέσουμε στην εκλογή
> προέδρων, οι οποίοι έχουν στο παρελθόν τους κρυμμένη κάποια ηθική πληγή,
> κάποιον "Παναμά". Ο φόβος των αποκαλύψεων, η επιθυμία που χαρακτηρίζει
> κάθε άνθρωπο που ανέβηκε στην εξουσία να διατηρήσει τα προνόμιά του, τις
> ωφέλειες και τις τιμές, οι οποίες ανήκουν στη θέση του, θα καταστήσουν
> τους Προέδρους τυφλούς εκτελεστές των διαταγών μας.
>
> Η Βουλή θα καλύψει, θα υπερασπίσει, θα εκλέξει τους Προέδρους, αλλά
> εμείς θα της αποσύρουμε το δικαίωμα να προτείνει νόμους ή να τους
> μεταβάλλει. Το δικαίωμα αυτό θα απονεμηθεί στον υπεύθυνο Πρόεδρο, ο
> οποίος θα είναι ένα παιχνιδάκι μέσα στα χέρια μας.
>
> Έτσι θα προχωρήσουμε στην κατάργηση κάθε συνταγματικότητας, όταν θα έχει
> έλθει ο χρόνος να συγκεντρώσουμε όλες τις κυβερνήσεις κάτω από τη
> Μοναρχία μας.
>
> Η αναγνώριση της Μοναρχίας μας μπορεί πιθανόν να επέλθει πριν την
> κατάργηση του Συντάγματος, αν οι λαοί, αγανακτισμένοι από τις ταραχές
> και την ανικανότητα των κυβερνητών τους, αναφωνήσουν: "Διώξτε τους και
> δώστε μας γενικό βασιλιά που να μπορεί να μας ενώσει και να καταστρέψει
> τα αίτια των διαφωνιών μας, τα σύνορα των εθνών, τις θρησκείες, τους
> υπολογισμούς των Κρατών. Βασιλιά που να μας εξασφαλίσει την ειρήνη και
> την ανάκαμψη, τις οποίες δε μπορούμε να απολαύσουμε με τους κυβερνήτες
> μας και τους αντιπροσώπους μας".
>
> πρέπει να διαταράζουμε διαρκώς σε όλες τις χώρες τις σχέσεις του λαού
> και της κυβερνήσεως, να κουράζουμε όλο τον κόσμο με το χωρισμό, την
> έχθρα, το μίσος και με το μαρτύριο της πείνας, του εμβολιασμού των
> ασθενειών, της αθλιότητας, για να μη βλέπουν έτσι οι Χριστιανοί άλλη
> σωτηρία παρά την προσφυγή στην πλήρη και ολοκληρωτική ηγεμονία μας.
>
> Οι Χριστιανοί είναι κοπάδι πρόβατα και εμείς είμαστε γι' αυτούς λύκοι.
> Και ξέρετε τι συμβαίνει στα πρόβατα όταν οι λύκοι μπουν μέσα στη μάντρα
> τους.
> Τούτο χρησίμευσε για βάση στη διοργάνωση από μας του μυστικού μασονισμού
> που δε γνωρίζει ο κόσμος και τους σκοπούς του οποίου ούτε καν
> υποπτεύονται οι ηλίθιοι Χριστιανοί, που προσελκύονται από μας στην ορατή
> στρατιά των στοών, για να παραπλανήσουμε τα βλέμματα των αδελφών τους.
>
> Πρωτόκολλο Δωδέκατο:
> Απέναντι στον Τύπο θα ενεργούμε με τον εξής τρόπο. Ποιο ρόλο παίζει
> τώρα ο Τύπος; Χρησιμεύει για να αναφλέγει τα πάθη ή να συντηρεί τους
> εγωισμούς των κομμάτων. Είναι μάταιος, άδικος, ψεύτης και οι
> περισσότεροι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν καθόλου σε τι χρησιμεύει. Θα του
> φορέσουμε σαμάρι και θα του βάλουμε γερά χαλινάρια, θα κάνουμε το ίδιο
> και για τα άλλα έντυπα, γιατί σε τι θα μας χρησίμευε να απαλλαγούμε από
> τον τύπο, αν επρόκειτο να χρησιμεύσουμε για στόχος των φυλλαδίων και των
> βιβλίων;
>
> Θα απαιτούμε εγγύηση για την ίδρυση εφημερίδων ή τυπογραφείων. Έτσι θα
> προφυλάσσεται η Κυβέρνησή μας από κάθε επίθεση εκ μέρους του τύπου.
> Είναι αλήθεια ότι οι εφημερίδες των κομμάτων θα μπορούσαν να αντέξουν
> στις χρηματικές απώλειες. Θα τις απαγορεύσουμε αμέσως μετά τη δεύτερη
> επίθεση εναντίον μας. Κανείς δε θα θίξει χωρίς τιμωρία την αίγλη του
> κυβερνητικού μας αλάθητου.
>
> Σας παρακαλώ να σημειώσετε ότι ανάμεσα σ' εκείνους που θα μας
> επιτίθενται θα υπάρχουν και όργανα δημιουργημένα από μας, αλλά αυτά θα
> προσβάλλουν αποκλειστικά ορισμένα σημεία, των οποίων εμείς θέλουμε τη
> μεταβολή.
>
> Τίποτα δε θα δημοσιεύεται στο κοινό χωρίς τον έλεγχό μας. Το αποτέλεσμα
> αυτό κατορθώθηκε πια στις μέρες μας από το γεγονός ότι όλες οι ειδήσεις
> συλλέγονται από πάρα πολλά πρακτορεία, τα οποία τις συγκεντρώνουν από
> όλα τα μέρη του κόσμου. Τα πρακτορεία αυτά θα είναι τότε εξ ολοκλήρου
> δικά μας και δε θα δημοσιεύουν τίποτε άλλο παρά αυτό που θα τα
> διατάζουμε.
>
> Αν από τώρα μπορέσαμε να κυριαρχήσουμε στις σκέψεις των Χριστιανικών
> κοινωνιών σε τέτοιο βαθμό, ώστε σχεδόν όλοι οι άνθρωποι να
> αντιλαμβάνονται τα παγκόσμια γεγονότα μέσα από τους χρωματιστούς φακούς
> των γυαλιών τα οποία βάζουμε μπροστά στα μάτια τους, αν από τώρα σε
> κανένα Κράτος δεν υπάρχουν συρτάρια που να μας κρύβουν τα ανόητα
> λεγόμενα από τους Χριστιανούς μυστικά του Κράτους, τι θα γίνει, όταν
> εμείς θα είμαστε οι αναγνωρισμένοι Κυρίαρχοι του σύμπαντος στο πρόσωπο
> του παγκόσμιου Βασιλιά μας;
>
> Όλοι εκείνοι που ονομάζουμε φιλελεύθερους είναι αναρχικοί, αν όχι
> έμπρακτα, τουλάχιστον ως προς τη σκέψη. Ο καθένας τους επιδιώκει τις
> φαντασιοπληξίες της ελευθερίας και καταλήγει στην αναρχία, διαμαρτύρεται
> απλά γιατί του αρέσει να διαμαρτύρεται.
>
> Αν βρεθούν πρόσωπα που θα θέλουν να γράψουν εναντίον μας, δε θα βρεθεί
> κανείς για να εκτυπώσει τα γραπτά τους. Πριν δεχτεί να τυπώσει ένα
> κείμενο ο εκδότης ή ο τυπογράφος, θα υποχρεώνεται να πηγαίνει στις
> αρχές, για να πετύχει την έγκριση γι' αυτό. Μ' αυτό τον τρόπο θα
> γνωρίζουμε εκ των προτέρων τις παγίδες που μας στήνουν και θα τις
> καταστρέφουμε, δίνοντας εκ των προτέρων εξηγήσεις για την εξεταζόμενη
> υπόθεση.
>
> Στην τρίτη γραμμή θα βάλουμε την υποτιθέμενη αντιπολίτευσή μας. Ένα
> ελάχιστο όργανο θα είναι ο αντίποδας των ιδεών μας. Οι αντίπαλοί μας θα
> θεωρήσουν τον ψευτοαντίπαλό μας αυτόν για σύμμαχό τους και θα μας
> αποκαλύψουν το παιχνίδι τους.
>
> Από τώρα πλέον, τουλάχιστον στο γαλλικό Τύπο, υπάρχει μία μασονική
> αλληλεγγύη. Όλα τα όργανα του Τύπου είναι συνδεδεμένα μεταξύ τους με το
> επαγγελματικό μυστικό. Όπως με τους αρχαίους μάντεις, κανένα μέλος δεν
> προδίδει το μυστικό των πληροφοριών του, αν δεν πάρει διαταγή γι' αυτό.
> Πρέπει να γίνει πιστευτό ότι το νέο καθεστώς έχει τόσο καλά ικανοποιήσει
> όλο τον κόσμο, ώστε και τα εγκλήματα ακόμη εξαφανίσθηκαν. Οι
> περιπτώσεις εκδήλωσης της εγκληματικότητας πρέπει να είναι γνωστές μόνο
> στα θύματά της και τους τυχόν μάρτυρές τους.