που τις διαβαζεις αυτες τις αηδιες ηθελα να'ξερα!
τι θα πει εναλλακτική καταναλωτική συμπεριφορα?
απο γκουγκλ τρανσλατορ προεκυψε???
τελος παντων
συμφωνουμε στο οτι ολες οι παροχες που δινονται σε μισθωτους και συνταξιουχους αποτελουν το ετησιο εισοδημα
ειτε δινονται υπο μορφη μισθου ειτε υπο μορφη επιδοματων
τωρα στην ελλαδιτσα δοθηκαν υπο μορφη επιδοματων/δωρων κλπ γιατι ειναι ευκολο να κοπουν, να μην υπολογιζονται στη συνταξη και δεν παιρνουν τις κλαδικες αυξησεις
δηλαδη οταν λεει αυξηθηκε ο μισθος 3%
εννοει ο βασικος
που ειναι 800, ενώ τα επιδοματα παραμενουν σταθερα
και εχεις παρει μια αυξηση των 24 ευρω να χαιρεσαι
και αυτα ήταν τις καλες εποχες του Καραμανλή!
χαχαχαχα!
συνεχίζεις να βάζεις περισσότερο οξυζενέ στο νικ σου.
πρόχειρα......
1.
*Το δώρο Πάσχα εμφανίστηκε πρώτη φορά τον Απρίλιο του 1822, όταν το ζήτησαν οι υπάλληλοι «της εν Κορίνθω Προσωρινής Διοίκησης της Ελλάδος», όπως αναφέρει ο ιστορικός Γ. Κορδάτος στην «Ιστορία του Ελληνικού Εργατικού Κινήματος» (Αθήνα 1956, σελ. 29).
*Στον ιδιωτικό τομέα πριν από το 1940 ορισμένες συλλογικές συμβάσεις εργασίας και εσωτερικοί κανονισμοί μεμονωμένων επιχειρήσεων προέβλεπαν τη χορήγηση του δώρου Πάσχα. Πρώτη φορά όμως με το νομοθετικό διάταγμα 310/1941 στην Κατοχή ορίστηκε ότι «όπου από συνήθεια ή από έθιμο ή από διάταξη ΣΣΕ καταβάλλεται θα συνεχίσει να καταβάλλεται».
*Ακολούθησε ο Ν. 1.901/51, που κύρωσε τον αναγκαστικό Ν. 1.777/51 (ο οποίος διατηρήθηκε σε ισχύ με το άρθρο 15 του Ν. 2.053/52). Ορισε ότι οι υπουργοί Οικονομικών και Εργασίας «δύνανται διά κοινών αποφάσεων να προσδιορίζουν εκτάκτως οικονομικάς ενισχύσεις κατά τις εορτές Χριστουγέννων και Πάσχα εις χρήμα ή εις είδος». Εκτοτε γενικεύθηκε στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα.
*Με κοινές νομοθετικές ρυθμίσεις καθιερώθηκε και το δώρο Χριστουγέννων, που αποτελούσε «χορήγηση στους μισθωτούς έκτακτης οικονομικής ενισχύσεως κατά τις εορτές των Χριστουγέννων - Νέου Ετους».
*Με το άρθρο 1 του Ν. 1.082/80 το δώρο αυτό μετονομάστηκε σε επίδομα εορτών Χριστουγέννων και καθορίστηκε το πλαίσιο χορηγήσεώς του.
*Ακολούθησε η έκδοση της υπ' αριθ. 19.040/81 αποφάσεως των υπουργών Οικονομικών και Εργασίας, που ρυθμίζει παγίως πλέον όλα τα σχετικά με τον τρόπο υπολογισμού και χορηγήσεως των επιδομάτων εορτών κατ' έτος.
*Το επίδομα αδείας μετ' αποδοχών καθιερώθηκε με τον αναγκαστικό νόμο 539 του 1945, όπου, στο άρθρο 2 παράγραφος 1, προσδιορίζονται οι προϋποθέσεις λήψης της πρώτης άδειας με αποδοχές, καθώς και η άδεια για όλα τα επόμενα χρόνια στον ίδιο ή σε διαφορετικούς εργοδότες.
*«Από το 1951 για το δώρο Πάσχα κι από το 1945 για το επίδομα αδείας κανένας μέχρι σήμερα, ούτε κυβέρνηση, ούτε ιδιώτες, αμφισβήτησαν την αναγκαιότητα χορήγησης» δήλωσε στην «Κ.Ε.» ο Α. Μητρόπουλος, καθηγητής εργατικού δικαίου και πρόεδρος της Ενωσης για την Υπεράσπιση της Εργασίας και του Κοινωνικού Κράτους.
«Ο 14ος, δώρο Πάσχα και επίδομα αδείας, όπως και ο 13ος μισθός, το δώρο Χριστουγέννων, αποτέλεσαν την αναγκαιότητα για την ενίσχυση της αγοραστικής δύναμης των μισθωτών. Συντέλεσε στην αύξηση της εμπορικής κίνησης και στην εναλλακτική καταναλωτική συημπεριφορά μισθωτών, συνταξιούχων και ανέργων. Γι' αυτό η κατάργησή τους θα οδηγήσει στη δραματική προλεταριοποίηση ευρύτερων στρωμάτων μισθωτών και συνταξιούχων και σε πραγματικό ολοκαύτωμα».
Πηγή Ελευθεροτυπία
6.3.2010
2.
μόνο το 11..... 31% μείωση.
αλλο 15% περίπου το 2010.
τις πράξεις τις κάνεις μόνη σου.....
Κατά 31% μειώθηκαν οι αμοιβές και τα έξοδα προσωπικού σε 17 ΔΕΚΟ, σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Οικονομικών για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαΐου 2011 σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Με βάση τα οικονομικά αποτελέσματα της ΑΜΕΛ, της Αττικό Μετρό, της ΕΑΒ, την ΕΘΕΛ, τον ΕΛΓΑ, την ΕΡΓΟΣΕ, την ΕΡΤ, την ΕΤΑ, τον ΗΛΠΑΠ, τον ΗΣΑΠ, τη ΜΟΔ, τον ΟΑΣΑ, τον ΟΔΙΕ, τον ΟΣΕ-ΕΔΙΣΥ, τον ΟΣΚ, την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και το ΤΡΑΜ παρουσιάζεται μείωση των ζημιών προ επιχορηγήσεων κατά 44% το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 211 σε σύγκριση με το αντίστοιχο περυσινό διάστημα ή μείωση 411,2 εκατ. ευρώ.
Το σύνολο των εξόδων την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011 σε σχέση με πέρυσι παρουσιάζει μείωση κατά 501 εκατ. ευρώ ή 32%.
Η μείωση αυτή οφείλεται κυρίως σε μείωση κατά το 2011 των δαπανών μισθοδοσίας, αποτέλεσμα της εφαρμογής του νόμου 3899/2010, της μείωσης του αριθμού των απασχολουμένων καθώς της εφαρμογής του νόμου 3845/2010 με έναρξη ισχύος από την 1η Ιουνίου 2010.
Επίσης υπάρχει μείωση κατά 35% το 2011 των αμοιβών και εξόδων τρίτων και μείωση των διαφόρων λειτουργικών εξόδων κατά 14% το 2011.
Όμως, την ίδια στιγμή παρατηρείται μείωση των πωλήσεων το α’ πεντάμηνο του 2011 σε σχέση με το αντίστοιχο του 2010 κατά 17% (94 εκατ. ευρώ), ενώ μείωση κατά 29% παρουσιάζει και το συνολικό ύψος των επιχορηγήσεων το πεντάμηνο Ιανουαρίου-Μαΐου 2011 οποίες περιορίστηκαν κατά περίπου 90 εκατ. ευρώ.