Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
Κυρίως: Θα επέτρεπε η  TUV στο μπουρδελάκι σου να κυκλοφοράει σε δημόσιο δρόμο?

Υπάρχουν άπειρα ίδια στη Γερμανία.
Μια αναζητηση σε γερμανικα φόρουμ θα σε ενημερώσει.
Δεν είναι το δικό μου μοναδικό στον κόσμο ξέρεις.
Αυτοί που το έφτιαξαν , αντέγραψαν Γερμανούς-Άγγλους.
Έτοιμες λύσεις άλλων ακολούθησαν .

 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Υπάρχουν άπειρα ίδια στη Γερμανία.
Μια αναζητηση σε γερμανικα φόρουμ θα σε ενημερώσει.
Δεν είναι το δικό μου μοναδικό στον κόσμο ξέρεις.
Αυτοί που το έφτιαξαν , αντέγραψαν Γερμανούς-Άγγλους.
Έτοιμες λύσεις άλλων ακολούθησαν .
Μόνο που δεν κυκλοφορούν στο δρόμο, τα χουνε για την πίστα, Λάκη
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Λεφτά έδωσα ελάχιστα. Το αυτοκίνητο είναι διασκεδαστικότατο.

Συμφωνώ και στα 2. Ελπίζω οι ενισχύσεις που έγιναν να ήταν στα σωστά σημεία.

Παρεπιπτόντως, ξέρω άπειρους μηχανικούς , απόφοιτους ΕΜΠ , με μεταπτυχιακά , διδακτορικά NBEFREGETH κτλ κτλ που δουλεύουν για 20-30 χιλιάρικα το μήνα.
Για παραπάνω ελάχιστους. Σου εύχομαι να είσαι από αυτούς και να οδηγεις aston martin.

Οχι δεν ειμαι στα 20. Δυστυχώς

Στα αμάξια ειμαι Γερμανόφιλος
 

Επισκέπτης
Μόνο που δεν κυκλοφορούν στο δρόμο, τα χουνε για την πίστα, Λάκη

Περασμενα από TUV τα Γερμανικά , από τα αντίστοιχα αγγλικλα ΚΤΕΟ τα αγγλικά και με πινακίδες κανονικά!
Ψάξε τα φόρουμ και θα δεις.

Θα ψάξω κι εγώ κάποια στιγμή , για να σε ξεφτυλίσω.
Οι ξένοι , δεν κοιτάνε εργοστασιακές προδιαγραφές.
Κοιτάνε το συγκεκριμένο αμάξι , να είναι ασφαλές!
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Περασμενα από TUV τα Γερμανικά , από τα αντίστοιχα αγγλικλα ΚΤΕΟ τα αγγλικά και με πινακίδες κανονικά!
Ψάξε τα φόρουμ και θα δεις.

Θα ψάξω κι εγώ κάποια στιγμή , για να σε ξεφτυλίσω.
Οι ξένοι , δεν κοιτάνε εργοστασιακές προδιαγραφές.
Κοιτάνε το συγκεκριμένο αμάξι , να είναι ασφαλές!
Άντε παράτα μας ρε, υπερβολικά ασχολήθηκα, ευτυχώς δεν είναι πολύ πιθανό να σε συναντήσω στο δρόμο.
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
Εχω κι άλλα "πραγματικά" αυτοκίνητα,
Οι άντρες φαίνονται από τις γροθιές τους.
Αν θες το κανονίζουμε να έρθω να σε γαμήσω στο ξύλο μεσα στο μαγαζί σου , μαζί με τίποτε αδελφάρες πελάτες σου._
κιριε λακι μιποσ ισε ο Ζαμπιδισ???
 

zlatan

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2008
Μηνύματα
753
Like
0
Πόντοι
6
ολοι αλλοι ακολουθουν...
 

Συνημμένα

  • ferrari71.jpg
    ferrari71.jpg
    76,3 KB · Εμφανίσεις: 39

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Το Tiptronic δεν είναι της Porsche, προέρχεται από την Mercedes με κάποιες τροποποιήσεις στο συγχρονιζέ. Αυτη η 'πατάτα' οφειλόταν κατά ένα μεγάλο μέρος στο τμήμα marketing καθώς το feedback που λαμβάνανε ήταν μέσω φόρμας που συμπλήρωναν οι κάτοχοι Porsche. Δόθηκε, δυστυχώς, μεγάλη βαρύτητα σε αυτο χωρίς να συνυπολογιστεί το γεγονός ότι πάνω από το 50% πρόερχόταν από βαριεστημένους 50αρηδες βορειοευρωπαίους.
So what?

Δεν θα διαφωνήσεις, το κρέμασμα μεταξύ 4ης και 5ης είναι απογοητευτικό. Ακόμη και το 6τάχυτο που φοράνε τα Cayenne, είναι για γέλια.

Έκατσαν και από λευκο χαρτί έβγαλαν αυτό το πράγματι πολυ καλό κιβώτιο ενώ παράλληλα το  X51 που ήταν μέρος του έξτρα εξοπλισμού ενσωματώθηκε στο βασικό της carrera s.
Η κοντή κλιμάκωση του νέου κιβωτίου είναι κάτι που βοηθάει τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις της 997 Μκ2 σε σχέση με το πιο αραιό 5αρι Tip.
Πραγματικά δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ Tip και PDK, όχι μόνο στα πάντρεμα του με τους κινητήρες, αλλά και στον χρόνο που αλλάζουν οι σχέσεις (οι σχέσεις προεπιλέγονται από το σύστημα, με την εντολή αλλάζει ο συμπλέκτης).

Το PDK δεν μετατρέπει το αυτοκίνητο σε "κούρσα/ταξί" όπως το Tip, δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ των δύο συστημάτων.

Μοναδική ένσταση από μέρους μου (ένας ερασιτέχνης χρήστης), είναι το feeling στο τιμόνι και ειδικότερα το push to shift up και pull to shift down. Καλύτερη η αίσθηση συγκριτικά με την πατάτα, θέλεις όμως τον χρόνο σου για να το συνηθίσεις και να το απολαύσεις.

Από εκεί και πέρα, προσωπικά θεωρώ ότι η μεγαλύτερη μαγκιά της νέας 997, η οποία μαγκιά θα φανεί και στις νέες Cayman και Boxster και αρχές του 2009, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπή ρύπων, όχι μόνο αναλογικά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά και σε απόλυτα νούμερα, η οποία μαγκιά βέβαια οφείλεται εκτός των άλλων και σε μία όχι νέα τεχνολογία (Direkteinspritzung)η οποία όμως πρωτοεμφανίζεται στα αυτοκίνητα της Porsche.

Νομίζω θα συμφωνήσουμε, ότι εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε ιδιαίτερα αυτοκίνητα όπως η 911 και με δεδομένες τις ενεργειακές και περιβαλλοντικές παραμέτρους της εποχής μας, η εξέλιξη πρέπει να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, κάτι στο οποίο η Porsche πραγματικά πρωτοπορεί.

Δεν είναι λίγο να μειώνεις καταναλώσεις και ρύπους σε τόσο χαμηλά επίπεδα χωρίς να θυσιάζεις τίποτα από την μαγεία αυτών των αυτοκινήτων, απεναντίας να την αυξάνεις!

Hut ab!
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Δεν θα διαφωνήσεις, το κρέμασμα μεταξύ 4ης και 5ης είναι απογοητευτικό. Ακόμη και το 6τάχυτο που φοράνε τα Cayenne, είναι για γέλια.

Η κοντή κλιμάκωση του νέου κιβωτίου είναι κάτι που βοηθάει τις ατμοσφαιρικές εκδόσεις της 997 Μκ2 σε σχέση με το πιο αραιό 5αρι Tip.

Στη turbo που απασχολεί εμένα σαν μοντέλο μεταξύ 4ης και 5ης γίνεται τροχοδρόμηση για απογείωση!!

H Cayenne είναι για γέλια από μόνη της - για τα γούστα μου, αν και το εμπορικότερο μοντέλο.

Πραγματικά δεν υπάρχει καμία σχέση μεταξύ Tip και PDK, όχι μόνο στα πάντρεμα του με τους κινητήρες, αλλά και στον χρόνο που αλλάζουν οι σχέσεις (οι σχέσεις προεπιλέγονται από το σύστημα, με την εντολή αλλάζει ο συμπλέκτης).

Εδώ θα συμπληρώσω ότι από τη στιγμή που το αυτοκίνητο διαθέτει sport chrono υπάρχει και η δυνατότητα του Launch Control για την εκκίνηση του και έντελώς χειροκίνητης λειτουργίας του σασμάν.

Το PDK δεν μετατρέπει το αυτοκίνητο σε "κούρσα/ταξί" όπως το Tip

Η έβδομη τατύτητα στο PDK είναι overdrive ούτως ή άλλως.

Από εκεί και πέρα, προσωπικά θεωρώ ότι η μεγαλύτερη μαγκιά της νέας 997, η οποία μαγκιά θα φανεί και στις νέες Cayman και Boxster και αρχές του 2009, είναι η πολύ χαμηλή κατανάλωση και εκπομπή ρύπων, όχι μόνο αναλογικά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου, αλλά και σε απόλυτα νούμερα, η οποία μαγκιά βέβαια οφείλεται εκτός των άλλων και σε μία όχι νέα τεχνολογία (Direkteinspritzung)η οποία όμως πρωτοεμφανίζεται στα αυτοκίνητα της Porsche.

Όντως το σύστημα άμεσου ψεκασμού βελτιώνει την εσωτερική ψύξη του θαλάμου καύσης, αφού το μείγμα προετοιμάζεται απευθείας μέσα στον κύλινδρο. Έτσι επιτυγχάνεται μεγαλύτερη σχέση συμπίεσης (12,5:1) με συνέπεια την αύξηση ισχύος και μείωση των εκπομπών CO2.

Νομίζω θα συμφωνήσουμε, ότι εάν θέλουμε να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε ιδιαίτερα αυτοκίνητα όπως η 911 και με δεδομένες τις ενεργειακές και περιβαλλοντικές παραμέτρους της εποχής μας, η εξέλιξη πρέπει να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση, κάτι στο οποίο η Porsche πραγματικά πρωτοπορεί.

Δεν είναι λίγο να μειώνεις καταναλώσεις και ρύπους σε τόσο χαμηλά επίπεδα χωρίς να θυσιάζεις τίποτα από την μαγεία αυτών των αυτοκινήτων, απεναντίας να την αυξάνεις!

Πέρα από τις περιβαλλοντικές ανυσηχιές που κάθε  σοβαρά σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να έχει, δεν είναι όλα τόσο ρόδινα.
Η Porsche μπορεί όντως να μειώνει τους ρύπους και να αυξάνει την ισχύ, αλλά δεν την αυξανεί αναλογικά με τις ανοχές του εκάστοτε μοτέρ - ατμοσφαιρικού ή turbo. Μείωση των ρύπων πέραν των τεχνολογικών καινοτομιών σημαίνει ότι το μοτέρ λειτουργεί με φτωχό μίγμα. Αυτο δεν έχει να κάνει με θέματα αξιοπιστίας αλλά με θέματα βελτίωσης.
Η 'πράσινη' Porsche έτσι φαινομενικά βγάζει απέξω την ουρα της και εκεί μετά μπαίνει η Krauss Systems, που είναι ο επίσημος εξωτερικός της εργολάβος, για να εξελίξει το management των εγκεφάλων, των εξατμίσεων κλπ. Με βάση αυτές τις κατευθύνσεις να πιάσουν δουλειά και οι υπόλοιποι βελτιωτές.
Βέβαια και σε αυτο το στάδιο τηρούνται προδιαγραφές αλλά όχι και τόσο πράσινες, αλλά η κερδοφορία τόσο τις Porsche - που δεν φαίνεται - όσο και των υπολοίπων είναι τεράστια.
 


 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Στη turbo που απασχολεί εμένα σαν μοντέλο μεταξύ 4ης και 5ης γίνεται τροχοδρόμηση για απογείωση!!
Ναι, σε όλα τα άλλα τα μοντέλα όμως, δεν πιστεύεις πόσο κρεμάει το αυτοκίνητο μέχρι να "πιάσει" τις ροπές του.

H Cayenne είναι για γέλια από μόνη της - για τα γούστα μου, αν και το εμπορικότερο μοντέλο.
Άντε να το πει και κάποιος άλλος αυτό γιατί ένιωθα μόνος.

Πέρα από τις περιβαλλοντικές ανυσηχιές που κάθε  σοβαρά σκεπτόμενος άνθρωπος μπορεί να έχει, δεν είναι όλα τόσο ρόδινα.
Η Porsche μπορεί όντως να μειώνει τους ρύπους και να αυξάνει την ισχύ, αλλά δεν την αυξανεί αναλογικά με τις ανοχές του εκάστοτε μοτέρ - ατμοσφαιρικού ή turbo. Μείωση των ρύπων πέραν των τεχνολογικών καινοτομιών σημαίνει ότι το μοτέρ λειτουργεί με φτωχό μίγμα. Αυτο δεν έχει να κάνει με θέματα αξιοπιστίας αλλά με θέματα βελτίωσης.
Η 'πράσινη' Porsche έτσι φαινομενικά βγάζει απέξω την ουρα της και εκεί μετά μπαίνει η Krauss Systems, που είναι ο επίσημος εξωτερικός της εργολάβος, για να εξελίξει το management των εγκεφάλων, των εξατμίσεων κλπ. Με βάση αυτές τις κατευθύνσεις να πιάσουν δουλειά και οι υπόλοιποι βελτιωτές.
Βέβαια και σε αυτο το στάδιο τηρούνται προδιαγραφές αλλά όχι και τόσο πράσινες, αλλά η κερδοφορία τόσο τις Porsche - που δεν φαίνεται - όσο και των υπολοίπων είναι τεράστια.
Σωστά, απλά θεωρώ ότι η Porsche η ίδια, με την λογική και πολιτική της (μειώνω ρύπους και κατανάλωση), δείχνει κατά την γνώμη μου την τάση που θα επικρατήσει μελλοντικά. Πιστεύω, ότι αργά η γρήγορα, το θέμα αγοράς ρύπων (δλδ penalties λόγω ρύπων που θα επιβάλλονται στα κράτη) θα οδηγήσει τους νομοθέτες να βάλουν πολύ αυστηρά όρια για την αυτοβιομηχανία ή για την κυκλοφορία οχημάτων σε συγκεκριμένες περιοχές αρχικά αλλά και καθολικά αργότερα. Εκεί θα εκπλαγούν πολλοί, όταν ξαφνικά παραπάνω από τα μισα supercars, δεν θα μπορούν να βγάλουν καν πινακίδες! Τα αυτοκίνητα της Porsche θα μπορούν. Ήδη σήμερα που εφαρμόζονται πράσινες ζώνες σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας, η Porsche αποτελεί εξαίρεση μεταξύ των supercars και μπορεί να κυκλοφορηθεί σε αυτές τις ζώνες, πολλά άλλα aupercars όχι.
 

punter

Μέλος
Εγγρ.
12 Νοε 2007
Μηνύματα
2.048
Like
11
Πόντοι
16
ας με βοηθησει κανενας mod.

νομιζω οτι υπαρχει θερντ εδω μεσα με μεταχηρισμενα αμαξια... στο  Forum -> Γενικά -> Γενική συζήτηση δεν μπορω να το εντωπησω ακομα :hmm:
 

Επισκέπτης


:cum: :cum: :cum: :cum: :cum: :cum: :cum: :cum: :cum: :cum:


κ δεν απεχει κ πολυ σε τιμη απο gt3 σε καποια που κοιταξα προσφατως  :rolleyes:

οποιος συμφορουμιτης διαθετει φεραρικο η εχει καποιο κοντινο φιλο που διαθετει ας μου στειλει ενα πμ.Ευχαριστω
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom