Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Warhol

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Οκτ 2008
Μηνύματα
419
Like
2
Πόντοι
1
Υπονοείς δηλ. ότι οι βελτιώσεις για  Lamborhini Miurcelago είναι  για πιτσιρικάδες & φτωχομπινέδες ;  Κατά συνέπεια και το ίδιο το αμάξι;
Προφανώς και τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που βελτιώνει ο koenig;

Ενδιαφέρουσα άποψη.
ποσο κοστιζει η λαμπο και ποσο το γκολφ?ποια ειναι τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων?
Συγκρινεις τη λαμποργκινι με το καρουλι σου?? :2funny: :2funny: :2funny:
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
το γκολγ αμα ινε το καλο απο μαμα ινε μια χαρα αμα ινε ματατροπι απο εδο σοθικεσ
 

Επισκέπτης
Παλιά βάζανε δίλιτρους κινητήρες σε λάντα.

Βαζανε στο Lada 2105 , το οποίο ήταν ρεπλίκα του Fiat 128 , 2τρους κινητήρες από 128 , οι οποίοι ταίριαζαν κουτί , λόγω του ότι ήταν ιδιο αυτοκίνητο.

Είσαι άσχετος.

Είναι τελείως διαφορετικό θέμα το γόητρο ενός αυτοκινήτου σε παρκαδόρους σκυλάδικων και καργίολες που κάνουν κονσομασιόν σε κωλόμπαρα , από τα γκάζια που μπορεί να αποκτήσει και την ασφάλεια που διαθέτει.

Το ότι έχεις τελειώσει ένα κολλέγιο στην Αγγλία και εργάζεσαι σαν δηθεν "μηχανικός" για 1500€/μήνα δεν σε κάνει τεχνοκράτη.
Η άποψη δε "τα αυτοκίνητα πρέπει να μένουν όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο" θυμίζει συνταξιούχους συμβολαιογράφους ...
 

madsex

Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2005
Μηνύματα
44
Like
0
Πόντοι
0
Η "βελτίωση" είναι το χόμπυ του πιτσιρικά ή του φτωχομπινέ

Πράγματι! Γι' αυτό  δεν υπάρχει ούτε για δείγμα από 997 Turbo εμπορικής αξίας 192000 ευρω με εργοστασιακα turbo και EVO/STI εμπορικής αξίας 50000 ευρώ κάτω από 400 άλογα..
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Φυσικά το να έχεις πάρει ένα κωλόχαρτο από το ΕΜΠ ή το αν ασκείς επάγγελμα σχετικό με την τεχνολογία , δεν σε καθιστά γνώστη του ανεξάντλητου τομέα των αυτοκινήτων. Ειδικά στην Ελλάδα , που ως γνωστόν , πλέον δεν κατασκευάζει ούτε ποδήλατα ...

Εχω τελειώσει το ΕΜΠ. Αν θυμάμαι καλά ήταν πιο ζόρικο απο το να μπεις οδοντίατρος.

Εχεις κόμπλεξ επειδή δεν έχεις το θεωρητικό υπόβαθρο να κατανοήσεις βασικές μηχανολογικές έννοιες και γίνεσαι αυθάδης. Προβλέψιμη συμπεριφορά απο άσχετους.

Προτείνω για επόμενο βελτιωτικό project Zastava Jugo με διπλά Weber και κινητήρα delta 1600
 

Επισκέπτης
ποσο κοστιζει η λαμπο και ποσο το γκολφ?ποια ειναι τα τεχνικα χαρακτηριστικα των 2 αυτοκινητων?
Συγκρινεις τη λαμποργκινι με το καρουλι σου?? :2funny: :2funny: :2funny:

Για τα τεχνικά αρακτηριστικά , σου έδωσα λινκ να διαβάσεις.
Το ότι κάνουν μετατροπές όμως σε όλα τα αυτοκίνητα, ακόμη και σε lamborghini και σε aston martin και σε ferrari και σε mercedes και σε bentley κάτι σημαίνει!
Το γκόλφ δεν είναι το μοναδικό μου αυτοκίνητο.
Ειναι το "πειραγμένο" μου αυτοκίνητο και η μετατροπή ελάχιστα μου κόστισε , γιατί προέκυψε ανταλλαγή με ειδικό στο χώρο , που χρειάστηκε τις δικές μου υπηρεσίες.

Τα γράφω αυτά , με αφορμή τις δικές σου μαλακίες , όχι γιατί ενδιαφέρομαι για το τι λέει ο χ τυχαίος χασικλής των Εξαρχείων που κάνει τατουάζ σε όμοιούς του, αλλά για τους σοβαρους αναγνώστες που μας διαβάζουν.
 

Warhol

Τιμημένος
Εγγρ.
30 Οκτ 2008
Μηνύματα
419
Like
2
Πόντοι
1
Εφόσον έχει καταλύτες και πληρεί προδιαγραφές ρύπων , θορύβου , τροχών κτλ περνάει ΚΤΕΟ κυριλε , όπως και έχει κάνει.
Όλα τα φτερά μεταχειρισμένα , 50€ κοστίζουν , εφόσον μιλάμε για μοντέλα άνω της 5ετίας που κυκλοφορούν σε μεγάλους αριθμούς.
Αυτά τα γνωρίζουν όσοι ξέρουν από αυτοκίνητα.
Οι χασικλήδες των Εξαρχείων που κάνουν τατουάζ και προφανώς και αυτοί που τους τα κάνουν κυκλοφορούν συνήθως με παπάκια , οπότε δεν ξέρουν την τύφλα τους από αυτοκίνητα. οποιοδήποτε αμαξωμα , όπως γνωρίζουν όσοι έχουν ασχοληθεί με τα τα τεχνικά των αυτοκινητων , μπορεί να ενισχυθει ώστε να δεχθεί ιπποδυναμεις πολλαπλάσιες της εργοστασιακής.

Φυσικά το να έχεις πάρει ένα κωλόχαρτο από το ΕΜΠ ή το αν ασκείς επάγγελμα σχετικό με την τεχνολογία , δεν σε καθιστά γνώστη του ανεξάντλητου τομέα των αυτοκινήτων. Ειδικά στην Ελλάδα , που ως γνωστόν , πλέον δεν κατασκευάζει ούτε ποδήλατα ...
δεν απαντησες για τους ιππους και τα κιλα του αυτοκινητου!Τα οποια ειναι υπερβολικα για το καρουλι σου και ειναι δημοσιος κινδυνος!
Αν θελεις γκαζι ριξε φραγκα και αγορασε ενα πραγματικο αυτοκινητο!
επισης το καρο σου με τις βελτιωσεις που εχεις κανεις,δεν εχει παθητικη και ενεργητικη ασφαλεια!
Το αν περνας κτεο δεν εχει καμια απολυτως σημασια!
Τελος δεν οδηγω παπακι,παλιοτερα ειχα μια R6 και τωρα ενα τζιπ!Δεν οδηγαω χρεπια σαν εσενα!
Ασε με εμενα με τα τατουαζ,και αντε τραβα να φορεσεις το κουστουμακι σου,το λινο παντελονακι σου και τα κροκο παπουτσακια σου,ΦΛΩΡΟΠΟΥΣΤΑ  :birdman:,ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ΜΗΝ ΣΠΑΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΝΥΧΙ ΚΑΙ ΣΚΙΣΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΤΣΟΝ  :birdman:!!
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
η βελτιοσι ινε χομπι αμα εχις σοστους μιχανικουσ και στιν ελαδα δε εχουμε διστιχοσ
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Εφόσον έχει καταλύτες και πληρεί προδιαγραφές ρύπων , θορύβου , τροχών κτλ περνάει ΚΤΕΟ κυριλε , όπως και έχει κάνει.
και επαναλαμβάνω, η TUV θα επέτρεπε στο μπουρδελάκι σου να κυκλοφοράει σε δημόσιους δρόμους? Δε ρωτάω ποιόν και πόσο λάδωσες στα ΚΤΕΟ, δε με αφορούν οι πρακτικές σου.

οποιοδήποτε αμαξωμα , όπως γνωρίζουν όσοι έχουν ασχοληθεί με τα τα τεχνικά των αυτοκινητων , μπορεί να ενισχυθει ώστε να δεχθεί ιπποδυναμεις πολλαπλάσιες της εργοστασιακής.
Α, ναι? Για αύξηση 50-60% σε ισχύ πόσο αυξήθηκαν αντίστοιχα η στρεπτική ακαμψία του πλαισιίου? Η διαμήκης ακαμψία?
Σε τι ποσοστό μεταβλήθηκαν οι συντελεστές απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς καθώς και οι Κ των ελατηρίων στις αναρτήσεις και με ποιό σκεπτικό? Η ανακατανομή βάρους πως διαμοιράσθηκε σε εμπρός και πίσω άξονα? Με τι σκεπτικό? Τα φρένα αντικαταστάθηκαν υποθέτω από ισχυρότερα. Σε τι ποσοστό? Με τι κατανομή ισχύος πέδησης?

Φυσικά το να έχεις πάρει ένα κωλόχαρτο από το ΕΜΠ ή το αν ασκείς επάγγελμα σχετικό με την τεχνολογία , δεν σε καθιστά γνώστη του ανεξάντλητου τομέα των αυτοκινήτων. Ειδικά στην Ελλάδα , που ως γνωστόν , πλέον δεν κατασκευάζει ούτε ποδήλατα ...
Σωστά, δεν κατασκευάζουμε τίποτα, μόνο αφήνουμε Λάκηδες να κυκλοφοράνε με τα δρεπανηφόρα μπουρδελάκια στους δρόμους.
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
Το ότι έχεις τελειώσει ένα κολλέγιο στην Αγγλία και εργάζεσαι σαν δηθεν "μηχανικός" για 1500€/μήνα δεν σε κάνει τεχνοκράτη.
Η άποψη δε "τα αυτοκίνητα πρέπει να μένουν όπως βγαίνουν από το εργοστάσιο" θυμίζει συνταξιούχους συμβολαιογράφους ...

Τώρα το είδα

Για το κολλέγιο στην αγγλία σου απαντησα ήδη. Και ειπες μαλακεία

Για τα 1500 το μήνα και δήθεν μηχανικός δε θα σου απαντήσω γιατί πολύ απλά δεν εχεις ιδέα μικρέ

Καλά έκανες και "βελτίωσες" το αμάξι σου στο μπαρμπα Κιτσο αφου δε μπορεσες να πάρεις το κανονικό μαμίσιο. Αλλα μη μας ζαλίζεις και τ'αρχίδια κιόλας.
 

Επισκέπτης
Σώπα...

Πότε μπήκες;

εγω που ειμαι στο πτυχιο κ δεν εχουν περασει πολλα χρονια απο τοτε που μπηκα οι καλες σχολες υγειας ηταν πανω απο αυτες του πολυτεχνιου στα μορια αλλα οχι μεγαλη διαφορα.Επισης με το νεο συστημα πολλαπλασιαζονται οι βαθμοι με καποιους συντελεστες ετσι πχ για εμπ πρεπει να εχεις γραψει καλα φυσικη μαθηματικα εννοω για υγειας χημεια κ βιολογια
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny:    Guys sorry που χαλαω την ωραια "ατμοσφαιρα" αλλα δεν παιζεται η φωτο!

http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/smf/index.php?action=dlattach;topic=4450.0;attach=142933;image[/img[/URL]]

      :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
αφήνουμε Λάκηδες να κυκλοφοράνε με τα δρεπανηφόρα μπουρδελάκια στους δρόμους.

Είναι εύκολο να διαπιστωθεί το ποσοστό εμπλοκης βελτιωμένων αυτοκινήτων σε ατυχήματα.
Το ποσοστό των μαστουρωμένων πάντως στους νεκρούς από τροχαία στην Ελλάδα , σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο Αθηνών ήταν γύρω στο 40%.

Απ'όσο γνωρίζω επίσης δεν γίνεται έλεγχος ελαχστικών στην Ελλάδα , δεν υπάρχουν κυρώσεις και κωλούνται ελεύθερα αναγομωμένα ελαστικά!
Ειδικά στα βαρέα οχήματα , είναι ο κανόνας, γι'αυτό και οι εθνικές οδοί είναι γεμάτες από κομμάτια από πέλματα αναγομωμένων ελαστικών από νταλίκες.

Το ποσοστό όλων αυτών εμπλοκής σε τροχαία είναι πολύ μεγσλύτερα από τα ελάχιστα βελτιωμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Άσε που τα περισσότερα βελτιωμένα , δεν κυκλοφορούν καθημερινά , είναι συήθως κλεισμενα μέσα.
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
21.189
Κριτικές
492
Like
37.946
Πόντοι
42.697

PIATSAS

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2008
Μηνύματα
6.448
Κριτικές
89
Like
128
Πόντοι
4.065
:2funny: :2funny: :2funny:    Sorry που χαλαω την "ατμοσφαιρα" αλλα δεν παιζεται η φωτο!

http://[URL unfurl="true"]www.bourdela.com/smf/index.php?action=dlattach;topic=4450.0;attach=142933;image[/img[/URL]]

      :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
[/quote] ΚΟΡΥΦΑΙΑ  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
5
Πόντοι
16
Είναι εύκολο να διαπιστωθεί το ποσοστό εμπλοκης βελτιωμένων αυτοκινήτων σε ατυχήματα.
Το ποσοστό των μαστουρωμένων πάντως στους νεκρούς από τροχαία στην Ελλάδα , σύμφωνα με έρευνα που έγινε από το Πανεπιστήμιο Αθηνών ήταν γύρω στο 40%.

Απ'όσο γνωρίζω επίσης δεν γίνεται έλεγχος ελαχστικών στην Ελλάδα , δεν υπάρχουν κυρώσεις και κωλούνται ελεύθερα αναγομωμένα ελαστικά!
Ειδικά στα βαρέα οχήματα , είναι ο κανόνας, γι'αυτό και οι εθνικές οδοί είναι γεμάτες από κομμάτια από πέλματα αναγομωμένων ελαστικών από νταλίκες.

Το ποσοστό όλων αυτών εμπλοκής σε τροχαία είναι πολύ μεγσλύτερα από τα ελάχιστα βελτιωμένα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν.
Άσε που τα περισσότερα βελτιωμένα , δεν κυκλοφορούν καθημερινά , είναι συήθως κλεισμενα μέσα.
Επι της ουσίας των ερωτήσεων κοκοκο. Κλασσική πρακτική, δεν περίμενα κάτι άλλο. Κυρίως: Θα επέτρεπε η  TUV στο μπουρδελάκι σου να κυκλοφοράει σε δημόσιο δρόμο?
 

Επισκέπτης
Καλά έκανες και "βελτίωσες" το αμάξι σου στο μπαρμπα Κιτσο αφου δε μπορεσες να πάρεις το κανονικό μαμίσιο.

Μαμίσιο τουρμπάτο vr6 δεν υπήρξε.
Και η βελτίωση προέκυψε τυχαία.
Βελτιωτής που ασχολείται πολυ με vw , είχε ατύχημα.
Την οδοντιατρική του αποκατάσταση ανέλαβε φίλος και συνεργάτης μου.
Εγώ του έβαλα τα εμφυτεύματα.Γνωριστήκαμε ,είδε ένα χρέπι golf που είχα για να πηγαίνω στα ιατρεία φίλων και να το παρκάρω  δίπλα στους κάδους και μου έβαλε την ιδέα. Λεφτά έδωσα ελάχιστα. Το αυτοκίνητο είναι διασκεδαστικότατο.

Την κουβέντα εδώ δεν την ξεκίνησα εγώ , αλλά ο zerotolerance.
Παρεπιπτόντως, ξέρω άπειρους μηχανικούς , απόφοιτους ΕΜΠ , με μεταπτυχιακά , διδακτορικά NBEFREGETH κτλ κτλ που δουλεύουν για 20-30 χιλιάρικα το μήνα.
Για παραπάνω ελάχιστους. Σου εύχομαι να είσαι από αυτούς και να οδηγεις aston martin.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom