BMW F3 το 2010
Η υποκατηγορία των crossover, των οχημάτων που αφομοιώνουν στοιχεία από άλλες κατηγορίες, αποτελεί τον…πειρασμό, στον οποίο φαίνεται ότι θα ενδώσει και η BMW. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας εκεί πιθανώς να είναι όπως το εικονιζόμενο μοντέλο το οποίο φέρει το κωδικό όνομα «F3».
Τα μελλοντικά σχέδια της BMW περιλαμβάνουν τουλάχιστον τρία νέα βήματα προς νέες -για την εταιρεία- κατευθύνσεις. Οι Βαυαροί αναφέρονται επίσημα πλέον στην Χ6 (ένα σπορ τετρακίνητο όχημα, με στοιχεία από κουπέ και δυνατότητα για κίνηση σε ποικίλα εδάφη), καθώς και σε ένα τετράθυρο πολυτελές αλλά πρωτίστως σπορ όχημα.
Το τρίτο σχέδιο για το οποίο λέγεται ότι έχει επίσης εγκριθεί από τις κεφαλές της BMW, είναι το εικονιζόμενο ενός όγκου όχημα, το οποίο προς το παρόν αποκαλείται «F3», χωρίς να αποκλείεται και η επισημοποίηση και μονιμοποίηση αυτής της ονομασίας (στα πρότυπα των Z-, X-).
Περί τα τρία χρόνια μελετών και συσκέψεων χρειάστηκε η BMW μέχρι να εγκρίνει την παραγωγή της F3.
Το νέο μοντέλο θα πατάει με το «ένα πόδι» στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών και με το άλλο στην κλάση των compact SUV, ανάλογα και με την έκδοση.
Από πλευράς εμφάνισης πάντως θα κλίνει περισσότερο προς την πρώτη επιλογή, όπως δείχνει και η κατασκοπευτική (επεξεργασμένη από υπολογιστή) φωτογραφία που δημοσιεύουμε.
Θα συναντούμε λοιπόν, ενός όγκου αμάξωμα, επηρεασμένο αισθητικά από τη Σειρά 1, κυρίως σε ό,τι αφορά στο πίσω άκρο, αλλά και σε ολόκληρο το πλαϊνό μέρος, όπου εντοπίζεται και το κλασικό επίμηκες σχεδιαστικό νεύρο.
Για το εμπρός μέρος, προφανώς θα ετοιμαστεί κάτι εντελώς νέο, με πολύ δυναμικό ύφος και επιρροές και από μεγαλύτερα οχήματα, ακόμη και από το πρόσφατο πρωτότυπο Concept CS, που παρουσιάστηκε στην Κίνα. Όσο θα μοιάζει με τη Σειρά 1 απ’ έξω, άλλο τόσο θα μοιάζει με τη Σειρά 3 «από κάτω», το μοντέλο F3.
Τεχνικά θα βασίζεται στη μεσαία λιμουζίνα της BMW λοιπόν, ενώ θα υπάρξει δανεισμός στοιχείων και από την επόμενης γενιάς Χ3. Απολύτως λογικά, ένα από τα στοιχεία που θα δούμε και στην F3 είναι το σύστημα τετρακίνησης xDrive, ενώ η τωρινή γκάμα των 4κύλινδρων και 6κύλινδρων μηχανικών συνόλων τόσο από την 3άρα, όσο και από την Χ3, θα μπορεί άνετα να φιλοξενηθεί στο εμπρός καπό του νέου μοντέλου.
Όσο για την κορυφή της γκάμας, γίνεται ήδη λόγος για 3λιτρη έκδοση, με δύο turbo και 306 ίππους.
Οι περισσότερες ή οι κανονικές -εάν προτιμάτε- εκδόσεις θα είναι πάντως πισωκίνητες, γεγονός που από μόνο του αρκεί για να δώσει στην F3 το στοιχείο της διαφορετικότητας, τουλάχιστον στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο θάλαμος των επιβατών θα είναι πενταθέσιος.
Η υποκατηγορία των crossover, των οχημάτων που αφομοιώνουν στοιχεία από άλλες κατηγορίες, αποτελεί τον…πειρασμό, στον οποίο φαίνεται ότι θα ενδώσει και η BMW. Ο εκπρόσωπος της εταιρείας εκεί πιθανώς να είναι όπως το εικονιζόμενο μοντέλο το οποίο φέρει το κωδικό όνομα «F3».
Τα μελλοντικά σχέδια της BMW περιλαμβάνουν τουλάχιστον τρία νέα βήματα προς νέες -για την εταιρεία- κατευθύνσεις. Οι Βαυαροί αναφέρονται επίσημα πλέον στην Χ6 (ένα σπορ τετρακίνητο όχημα, με στοιχεία από κουπέ και δυνατότητα για κίνηση σε ποικίλα εδάφη), καθώς και σε ένα τετράθυρο πολυτελές αλλά πρωτίστως σπορ όχημα.
Το τρίτο σχέδιο για το οποίο λέγεται ότι έχει επίσης εγκριθεί από τις κεφαλές της BMW, είναι το εικονιζόμενο ενός όγκου όχημα, το οποίο προς το παρόν αποκαλείται «F3», χωρίς να αποκλείεται και η επισημοποίηση και μονιμοποίηση αυτής της ονομασίας (στα πρότυπα των Z-, X-).
Περί τα τρία χρόνια μελετών και συσκέψεων χρειάστηκε η BMW μέχρι να εγκρίνει την παραγωγή της F3.
Το νέο μοντέλο θα πατάει με το «ένα πόδι» στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών και με το άλλο στην κλάση των compact SUV, ανάλογα και με την έκδοση.
Από πλευράς εμφάνισης πάντως θα κλίνει περισσότερο προς την πρώτη επιλογή, όπως δείχνει και η κατασκοπευτική (επεξεργασμένη από υπολογιστή) φωτογραφία που δημοσιεύουμε.
Θα συναντούμε λοιπόν, ενός όγκου αμάξωμα, επηρεασμένο αισθητικά από τη Σειρά 1, κυρίως σε ό,τι αφορά στο πίσω άκρο, αλλά και σε ολόκληρο το πλαϊνό μέρος, όπου εντοπίζεται και το κλασικό επίμηκες σχεδιαστικό νεύρο.
Για το εμπρός μέρος, προφανώς θα ετοιμαστεί κάτι εντελώς νέο, με πολύ δυναμικό ύφος και επιρροές και από μεγαλύτερα οχήματα, ακόμη και από το πρόσφατο πρωτότυπο Concept CS, που παρουσιάστηκε στην Κίνα. Όσο θα μοιάζει με τη Σειρά 1 απ’ έξω, άλλο τόσο θα μοιάζει με τη Σειρά 3 «από κάτω», το μοντέλο F3.
Τεχνικά θα βασίζεται στη μεσαία λιμουζίνα της BMW λοιπόν, ενώ θα υπάρξει δανεισμός στοιχείων και από την επόμενης γενιάς Χ3. Απολύτως λογικά, ένα από τα στοιχεία που θα δούμε και στην F3 είναι το σύστημα τετρακίνησης xDrive, ενώ η τωρινή γκάμα των 4κύλινδρων και 6κύλινδρων μηχανικών συνόλων τόσο από την 3άρα, όσο και από την Χ3, θα μπορεί άνετα να φιλοξενηθεί στο εμπρός καπό του νέου μοντέλου.
Όσο για την κορυφή της γκάμας, γίνεται ήδη λόγος για 3λιτρη έκδοση, με δύο turbo και 306 ίππους.
Οι περισσότερες ή οι κανονικές -εάν προτιμάτε- εκδόσεις θα είναι πάντως πισωκίνητες, γεγονός που από μόνο του αρκεί για να δώσει στην F3 το στοιχείο της διαφορετικότητας, τουλάχιστον στην κλάση των μικρομεσαίων πολυχρηστικών.
Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο θάλαμος των επιβατών θα είναι πενταθέσιος.