περι ομορφιας δεν το συζητω γουστα ειναι αυτατο σκέφτομαι και εγώ το c1 και είναι και πολύ πιό φτηνό. το 500 όμως είναι πολύ πιό όμορφο.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 121K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
BMW Welt Building
Σχεδόν απόκοσμο σε σχεδιασμό, το Welt -το νέο κτίριο της BMW- στέκεται δίπλα στο αρχικό εργοστάσιο της βαυαρικής φίρμας και ακριβώς απέναντι από τα γραφεία της κεντρικής διοίκησης τoυ γερμανικού ομίλου.
Με συνολική έκταση 25.000 τ.μ. επισκιάζει ακόμα και τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Μονάχου, που βρίσκονται μερικές εκατοντάδες μέτρα μακρύτερα.
Πραγματικά εντυπωσιακό, το δημιούργημα του Αυστριακού αρχιτέκτονα Dr. Wolf D. Prix, ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρία χρόνια. Κατασκευαστική πρόκληση, ο ύψους 13 μέτρων "διπλός κώνος" που κοσμεί το μπροστινό τμήμα, όπως και η οροφή των 16.500 τ.μ. www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=52209]Συνέχεια.... [/url]
Πηγη :in.gr
Σχεδόν απόκοσμο σε σχεδιασμό, το Welt -το νέο κτίριο της BMW- στέκεται δίπλα στο αρχικό εργοστάσιο της βαυαρικής φίρμας και ακριβώς απέναντι από τα γραφεία της κεντρικής διοίκησης τoυ γερμανικού ομίλου.
Με συνολική έκταση 25.000 τ.μ. επισκιάζει ακόμα και τις Ολυμπιακές εγκαταστάσεις του Μονάχου, που βρίσκονται μερικές εκατοντάδες μέτρα μακρύτερα.
Πραγματικά εντυπωσιακό, το δημιούργημα του Αυστριακού αρχιτέκτονα Dr. Wolf D. Prix, ολοκληρώθηκε σε λιγότερο από τρία χρόνια. Κατασκευαστική πρόκληση, ο ύψους 13 μέτρων "διπλός κώνος" που κοσμεί το μπροστινό τμήμα, όπως και η οροφή των 16.500 τ.μ. www.in.gr/auto/expositions/exposition.asp?lngEntityID=52209]Συνέχεια.... [/url]
Πηγη :in.gr
Tesla Roadster
* Χρησιμοποιεί μπαταρίες σαν αυτές που έχουν τα κινητά τηλέφωνα!
* Ο κινητήρας των 248 ίππων επιτρέπει σε αυτό το μοντέλο να φθάνει στα 100 km/h σε περίπου 4,0 sec !
* Η φόρτιση γίνεται είτε από μια απλή πρίζα σπιτιού (των 220V).
Το αμερικάνικο Tesla Roadster μοιάζει με ένα κοινό ανοιχτό σπορ αυτοκίνητο. Μόνο που αντί για βενζίνη χρησιμοποιεί μπαταρίες σαν αυτές που έχουν τα κινητά τηλέφωνα!
Το διθέσιο πισωκίνητο Roadster της αμερικάνικης εταιρίας Tesla Motors έχει επιδόσεις που δεν έχουμε ξαναδεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο κινητήρας των 248 ίππων επιτρέπει σε αυτό το μοντέλο να φθάνει στα 100 km/h σε περίπου 4,0 sec και να πιάνει τελική ταχύτητα 210 km/h!
www.protothema.gr/content_carspeed.php?id=2439]Συνέχεια... [/url]
* Χρησιμοποιεί μπαταρίες σαν αυτές που έχουν τα κινητά τηλέφωνα!
* Ο κινητήρας των 248 ίππων επιτρέπει σε αυτό το μοντέλο να φθάνει στα 100 km/h σε περίπου 4,0 sec !
* Η φόρτιση γίνεται είτε από μια απλή πρίζα σπιτιού (των 220V).
Το αμερικάνικο Tesla Roadster μοιάζει με ένα κοινό ανοιχτό σπορ αυτοκίνητο. Μόνο που αντί για βενζίνη χρησιμοποιεί μπαταρίες σαν αυτές που έχουν τα κινητά τηλέφωνα!
Το διθέσιο πισωκίνητο Roadster της αμερικάνικης εταιρίας Tesla Motors έχει επιδόσεις που δεν έχουμε ξαναδεί σε ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Ο κινητήρας των 248 ίππων επιτρέπει σε αυτό το μοντέλο να φθάνει στα 100 km/h σε περίπου 4,0 sec και να πιάνει τελική ταχύτητα 210 km/h!
www.protothema.gr/content_carspeed.php?id=2439]Συνέχεια... [/url]
Fiat 500 (Test)
Εσωτερικά στην ποιότητα κατασκευής οι Ιταλοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Μόνη γκρίνια που έχουμε με το εσωτερικό του αφορά κάποια ζητήματα εργονομίας, π.χ. ότι πρέπει να προσπαθήσεις αρκετά για να πιάσεις τη ζώνη ασφαλείας που βρίσκεται πολύ πιο πίσω από τα καθίσματα, όπως και η θέση του χειρόφρενου, που εύκολα το μπερδεύεις με τον μοχλό ρυθμίσεως του ύψους του καθίσματος, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας, γιατί βέβαια υπάρχει (με το έξτρα δερμάτινο σαλόνι) και η αυτόματη ηλεκτρική ρύθμιση…
Από εκεί και πέρα, τα σκληρά πλαστικά του 500 είναι ποιοτικά και δεν «διαμαρτύρονται», ακόμα και όταν στρίψαμε σβέλτα αλλά και άτσαλα το αυτοκίνητο. Κάποιοι από τους διακόπτες του εσωτερικού προέρχονται από το Panda, ενώ εντυπωσιακό είναι το ένα και μοναδικό όργανο που βρίσκεται μπροστά στον οδηγό, στο οποίο εξωτερικά παρακολουθείται η ταχύτητα, ενώ εσωτερικά οι στροφές και στο κέντρο η θερμοκρασίες, τα καύσιμα, οι ζώνες, οι πόρτες κ.λπ.
Ο 1.400άρης κινητήρας, λοιπόν, με τους 100 ίππους που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κινεί σβέλτα το μικρό. Η γραμμικότητά του από τις 3.000 στροφές είναι μοναδική (ιδιαίτερα όταν παρακολουθείς στροφόμετρο και ταχύμετρο να κινούνται παράλληλα!), ενώ, όσο και ο τραχύς ήχος του μπορεί κάποιους να τους ενοχλήσει, εμάς μας έφτιαξε.
Ο δυναμικός κινητήρας, το πολύ στιβαρό πλαίσιο -είναι έτοιμο όπως είναι να δεχτεί τα άλογα του… σκορπιού (βλέπε Abarth έκδοση)- αλλά και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση σε ωθούν να βρεθείς σε έναν «στριφτερό» δρόμο και να παίξεις με το 500ράκι. Εκεί είναι που πατάς και το κουμπί Sport, που αλλάζει στο τιμόνι τον βαθμό υποβοήθησης, κάνοντας το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο και ακριβές.
Και στην εθνική όμως το 500ράκι δεν μας κούρασε, με την ποιότητα κύλισης να σε παραπέμπει σε ακριβό γερμανικό μοντέλο… Μέσα στην πόλη και αφού έχεις προσλάβει προσωπική… ξεματιάστρα, περνώντας τα σαμαράκια των τοπικών αρχόντων ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας εμφανίζει κάποιες λίγο μεγαλύτερες αναπηδήσεις που ίσως να ενοχλήσουν, κυρίως τους πίσω, στριμωγμένους επιβάτες.
Πηγη :toprotothema.gr
Εσωτερικά στην ποιότητα κατασκευής οι Ιταλοί έχουν κάνει εξαιρετική δουλειά. Μόνη γκρίνια που έχουμε με το εσωτερικό του αφορά κάποια ζητήματα εργονομίας, π.χ. ότι πρέπει να προσπαθήσεις αρκετά για να πιάσεις τη ζώνη ασφαλείας που βρίσκεται πολύ πιο πίσω από τα καθίσματα, όπως και η θέση του χειρόφρενου, που εύκολα το μπερδεύεις με τον μοχλό ρυθμίσεως του ύψους του καθίσματος, τουλάχιστον στη συγκεκριμένη έκδοση που είχαμε στα χέρια μας, γιατί βέβαια υπάρχει (με το έξτρα δερμάτινο σαλόνι) και η αυτόματη ηλεκτρική ρύθμιση…
Από εκεί και πέρα, τα σκληρά πλαστικά του 500 είναι ποιοτικά και δεν «διαμαρτύρονται», ακόμα και όταν στρίψαμε σβέλτα αλλά και άτσαλα το αυτοκίνητο. Κάποιοι από τους διακόπτες του εσωτερικού προέρχονται από το Panda, ενώ εντυπωσιακό είναι το ένα και μοναδικό όργανο που βρίσκεται μπροστά στον οδηγό, στο οποίο εξωτερικά παρακολουθείται η ταχύτητα, ενώ εσωτερικά οι στροφές και στο κέντρο η θερμοκρασίες, τα καύσιμα, οι ζώνες, οι πόρτες κ.λπ.
Ο 1.400άρης κινητήρας, λοιπόν, με τους 100 ίππους που συνδυάζεται με 6άρι μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κινεί σβέλτα το μικρό. Η γραμμικότητά του από τις 3.000 στροφές είναι μοναδική (ιδιαίτερα όταν παρακολουθείς στροφόμετρο και ταχύμετρο να κινούνται παράλληλα!), ενώ, όσο και ο τραχύς ήχος του μπορεί κάποιους να τους ενοχλήσει, εμάς μας έφτιαξε.
Ο δυναμικός κινητήρας, το πολύ στιβαρό πλαίσιο -είναι έτοιμο όπως είναι να δεχτεί τα άλογα του… σκορπιού (βλέπε Abarth έκδοση)- αλλά και η σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση σε ωθούν να βρεθείς σε έναν «στριφτερό» δρόμο και να παίξεις με το 500ράκι. Εκεί είναι που πατάς και το κουμπί Sport, που αλλάζει στο τιμόνι τον βαθμό υποβοήθησης, κάνοντας το σύστημα διεύθυνσης πιο άμεσο και ακριβές.
Και στην εθνική όμως το 500ράκι δεν μας κούρασε, με την ποιότητα κύλισης να σε παραπέμπει σε ακριβό γερμανικό μοντέλο… Μέσα στην πόλη και αφού έχεις προσλάβει προσωπική… ξεματιάστρα, περνώντας τα σαμαράκια των τοπικών αρχόντων ο ημιάκαμπτος πίσω άξονας εμφανίζει κάποιες λίγο μεγαλύτερες αναπηδήσεις που ίσως να ενοχλήσουν, κυρίως τους πίσω, στριμωγμένους επιβάτες.
Πηγη :toprotothema.gr
εισαι γκολφακιας?gt21 γκολφαρα εχεις?
καινουριο?καλησπέρα παιδιά,
Σκέφτομαι να αγοράσω το opel astra 1.4. τι λέτε αξίζει σαν αγορά?
οχι πολακιας αλλα ειμαι λατρης του γερμανικου κολοσσουεισαι γκολφακιας?
OXIA
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Ιαν 2008
- Μηνύματα
- 3.289
- Like
- 8
- Πόντοι
- 16
καινουριο?
Εγώ νομίζω ότι καίει πολλή βενζίνη υπό Κ.Σ. (πάντα > 10lt/100Km εντός πόλης) και ως εκ τούτου είναι σχετικώς ασύμφορο
εχω κ ενα πολο gti 2002 πριν μια εβδομαδα το πηραοχι πολακιας αλλα ειμαι λατρης του γερμανικου κολοσσου
Twingo RS
* Σπορ σχεδιασμός
* Νέος κινητήρας 1,6 lt με 133 ίππους
* Ενισχυμένο πλαίσιο και ανάρτηση με διαφορετικές ρυθμίσεις
* Επίσημη παρουσίαση στην Γενεύη
Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου για την F1 στο Παρίσι, η Renault έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες του ολοκαίνουριου Twingo Renault Sport.
Το νέο «καυτό» μοντέλο της γαλλικής εταιρίας είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας RS, μετά το Megane και το Clio. Και φυσικά είναι το μικρότερο και πιο προσιτό αυτοκίνητο που έχει εξελίξει η «Renault Sport Technologies».
Σχεδιαστικά το Twingo Renault Sport διαθέτει στοιχεία από το πρωτότυπο «Twingo Concept», το οποίο είχε παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτων του Παρισιού το 2006. Από την σπορ εμφάνισή του ξεχωρίζουν οι καμπύλες επιφάνειες, τα φουσκωμένα φτερά, οι πλαϊνές ποδιές και το πίσω σπόιλερ. Από το εσωτερικό του διακρίνουμε τα καθίσματα τύπου μπάκετ, με κόκκινες ραφές, τις χρωμιομένες επιφάνειες και το στρογγυλό στροφόμετρο με κόκκινες ενδείξεις πίσω από το τιμόνι.
Ο κινητήρας του Twingo Renault Sport είναι ένας καινούριος 1,6 lt με μέγιστη ισχύ 133 ίππους. Όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Renault, το πλαίσιο του νέου μοντέλου έχει ενισχυθεί και η ανάρτηση έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της υψηλής, για τόσο μικρό αυτοκίνητο, ιπποδύναμης. Ωστόσο, οι Γάλλοι τονίζουν ότι το ταχύτερο Twingo παραγωγής είναι και αρκετά άνετο και κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
Η επίσημη παρουσίαση του Twingo Renault Sport θα γίνει στις 4 Μαρτίου στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης.
Πηγή :protothema.gr
* Σπορ σχεδιασμός
* Νέος κινητήρας 1,6 lt με 133 ίππους
* Ενισχυμένο πλαίσιο και ανάρτηση με διαφορετικές ρυθμίσεις
* Επίσημη παρουσίαση στην Γενεύη
Λίγο μετά την παρουσίαση του νέου της μονοθεσίου για την F1 στο Παρίσι, η Renault έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία και φωτογραφίες του ολοκαίνουριου Twingo Renault Sport.
Το νέο «καυτό» μοντέλο της γαλλικής εταιρίας είναι το τρίτο μέλος της οικογένειας RS, μετά το Megane και το Clio. Και φυσικά είναι το μικρότερο και πιο προσιτό αυτοκίνητο που έχει εξελίξει η «Renault Sport Technologies».
Σχεδιαστικά το Twingo Renault Sport διαθέτει στοιχεία από το πρωτότυπο «Twingo Concept», το οποίο είχε παρουσιαστεί στην έκθεση αυτοκινήτων του Παρισιού το 2006. Από την σπορ εμφάνισή του ξεχωρίζουν οι καμπύλες επιφάνειες, τα φουσκωμένα φτερά, οι πλαϊνές ποδιές και το πίσω σπόιλερ. Από το εσωτερικό του διακρίνουμε τα καθίσματα τύπου μπάκετ, με κόκκινες ραφές, τις χρωμιομένες επιφάνειες και το στρογγυλό στροφόμετρο με κόκκινες ενδείξεις πίσω από το τιμόνι.
Ο κινητήρας του Twingo Renault Sport είναι ένας καινούριος 1,6 lt με μέγιστη ισχύ 133 ίππους. Όπως υποστηρίζουν οι άνθρωποι της Renault, το πλαίσιο του νέου μοντέλου έχει ενισχυθεί και η ανάρτηση έχει προσαρμοστεί στις απαιτήσεις της υψηλής, για τόσο μικρό αυτοκίνητο, ιπποδύναμης. Ωστόσο, οι Γάλλοι τονίζουν ότι το ταχύτερο Twingo παραγωγής είναι και αρκετά άνετο και κατάλληλο για καθημερινή χρήση.
Η επίσημη παρουσίαση του Twingo Renault Sport θα γίνει στις 4 Μαρτίου στην έκθεση αυτοκινήτων της Γενεύης.
Πηγή :protothema.gr
Opel Corsa GSi
Η δυναμική συμπεριφορά και η ευελιξία ταιριάζουν στο ξεχωριστό ταμπεραμέντο της πιο νέας έκδοσης Corsa. Τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι αντιπροσωπευτικά της τέταρτης γενιάς Corsa γενικά. Αντίθετα με την ασυμβίβαστη εμφάνιση του Opel Corsa OPC που λανσαρίστηκε το Μάρτιο του 2007, τον νέο GSi εκπέμπει σπορ φινέτσα, ενώ διατίθεται τώρα και σαν πεντάθυρη έκδοση. Ο πανίσχυρος 1.6 ECOTEC turbo του GSi παράγει 150 hp στις 5000 rpm, τοποθετώντας το νέο σπορ μοντέλο μεταξύ του Corsa Sport 1.7 CDTI με 125 hp και του υψηλών επιδόσεων Corsa OPC με 192 hp. Επιταχύνει το Corsa από μηδέν στα 100 km/h σε 8.1 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 210 km/h.
Το χαμηλωμένο σπορ πλαίσιο, Electric Power Steering (EPS) με προοδευτική και μεταβλητή υποβοήθηση διεύθυνσης και σπορ ρυθμισμένο ESPPlus στάνταρ διασφαλίζουν ευέλικτη συμπεριφορά.Το Corsa GSi συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των συμπαγών διαστάσεων με εντυπωσιακές επιδόσεις σε όλη τη κλίμακα στροφών, κάτι που στην πραγματικότητα το τοποθετεί στην επόμενη μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτων». Η επιτυχημένη γκάμα μοντέλων Corsa περιλαμβάνει τώρα πέντε βενζινοκινητήρες και τρεις εκδόσεις diesel με ένα φάσμα ιπποδύναμης από 60 μέχρι 192 hp. Περίπου 400.000 νέα Corsa έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη, από τότε που λανσαρίστηκε η τέταρτη γενιά, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.1.6 Turbo ECOTEC
Συνέχεια...
Η δυναμική συμπεριφορά και η ευελιξία ταιριάζουν στο ξεχωριστό ταμπεραμέντο της πιο νέας έκδοσης Corsa. Τα χαρακτηριστικά αυτά, είναι αντιπροσωπευτικά της τέταρτης γενιάς Corsa γενικά. Αντίθετα με την ασυμβίβαστη εμφάνιση του Opel Corsa OPC που λανσαρίστηκε το Μάρτιο του 2007, τον νέο GSi εκπέμπει σπορ φινέτσα, ενώ διατίθεται τώρα και σαν πεντάθυρη έκδοση. Ο πανίσχυρος 1.6 ECOTEC turbo του GSi παράγει 150 hp στις 5000 rpm, τοποθετώντας το νέο σπορ μοντέλο μεταξύ του Corsa Sport 1.7 CDTI με 125 hp και του υψηλών επιδόσεων Corsa OPC με 192 hp. Επιταχύνει το Corsa από μηδέν στα 100 km/h σε 8.1 δευτερόλεπτα, μέχρι την τελική ταχύτητα των 210 km/h.
Το χαμηλωμένο σπορ πλαίσιο, Electric Power Steering (EPS) με προοδευτική και μεταβλητή υποβοήθηση διεύθυνσης και σπορ ρυθμισμένο ESPPlus στάνταρ διασφαλίζουν ευέλικτη συμπεριφορά.Το Corsa GSi συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των συμπαγών διαστάσεων με εντυπωσιακές επιδόσεις σε όλη τη κλίμακα στροφών, κάτι που στην πραγματικότητα το τοποθετεί στην επόμενη μεγαλύτερη κατηγορία αυτοκινήτων». Η επιτυχημένη γκάμα μοντέλων Corsa περιλαμβάνει τώρα πέντε βενζινοκινητήρες και τρεις εκδόσεις diesel με ένα φάσμα ιπποδύναμης από 60 μέχρι 192 hp. Περίπου 400.000 νέα Corsa έχουν πουληθεί σε όλη την Ευρώπη, από τότε που λανσαρίστηκε η τέταρτη γενιά, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.1.6 Turbo ECOTEC
Συνέχεια...
Volvo ReCharge Concept
Υβριδικό Volvo με εμβέλεια μπαταρίας 100 χιλιόμετρα - και κινητήρα Flexifuel για εφεδρεία το Volvo Re Charge ConceptΗ Volvo Cars παρουσιάζει ένα πρωτότυπο υβριδικό αυτοκίνητο με ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς και μπαταρίες που επαναφορτίζονται από την πρίζατου σπιτιού σας για το μεγαλύτερο δυνατό περιβαλλοντικό όφελος. Είναι το γνωστο σε όλους μας C30 σε υβριδική έκδοση.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για 100 χιλιόμετρα μόνο με τη μπαταρία πριν καταφύγουμε στον τετρακύλινδρο κινητήρα Flexifuel για να κινηθεί το αυτοκίνητο και να επαναφορτιστεί η μπαταρία.Το Volvo ReCharge Concept έκανε το ντεμπούτο του σε ένα ειδικά σχεδιασμένο Volvo C30 στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Το Volvo ReCharge Concept συνδυάζει εξαιρετική εμβέλεια μπαταρίας και εφεδρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και γι' αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, λέει ο Magnus Jonsson, Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
Συνέχεια...
Υβριδικό Volvo με εμβέλεια μπαταρίας 100 χιλιόμετρα - και κινητήρα Flexifuel για εφεδρεία το Volvo Re Charge ConceptΗ Volvo Cars παρουσιάζει ένα πρωτότυπο υβριδικό αυτοκίνητο με ανεξάρτητους ηλεκτροκινητήρες στους τροχούς και μπαταρίες που επαναφορτίζονται από την πρίζατου σπιτιού σας για το μεγαλύτερο δυνατό περιβαλλοντικό όφελος. Είναι το γνωστο σε όλους μας C30 σε υβριδική έκδοση.
Το αυτοκίνητο μπορεί να κινηθεί για 100 χιλιόμετρα μόνο με τη μπαταρία πριν καταφύγουμε στον τετρακύλινδρο κινητήρα Flexifuel για να κινηθεί το αυτοκίνητο και να επαναφορτιστεί η μπαταρία.Το Volvo ReCharge Concept έκανε το ντεμπούτο του σε ένα ειδικά σχεδιασμένο Volvo C30 στην Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.
Το Volvo ReCharge Concept συνδυάζει εξαιρετική εμβέλεια μπαταρίας και εφεδρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης και γι' αυτό είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον, λέει ο Magnus Jonsson, Αντιπρόεδρος Έρευνας και Ανάπτυξης της Volvo Cars.
Συνέχεια...
Nέα Delta
* Σχεδιαστικά στοιχεία από κλασσικά μοντέλα
* Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό
* Κινητήρες από 120 έως 200 PS
Η Lancia θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την νέα Delta. Το αυτοκίνητο υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από κλασσικά μοντέλα της εταιρίας, όπως είναι το Aprilia, το Appia, το Fulvia, το Beta, το Prisma, το Dedra και το πιο πρόσφατο Lybra. Το μήκος της νέας Delta είναι 4,5 m, το πλάτος 1,8 m, το ύψος 1,5 m και το μεταξόνιο 2,7 m.
Το εσωτερικό αποτελείται από ποιοτικά υλικά (σύμφωνα με τους Ιταλούς) σε γήινα χρώματα και προαιρετικά θα διατίθεται και με μεγάλη γυάλινη οροφή. Από τα χαρακτηριστικά της καμπίνας ξεχωρίζει το συρόμενο πίσω κάθισμα, που επιτρέπει την αυξομείωση του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες και για τον χώρο αποσκευών.
Ο εξοπλισμός της Delta θα είναι ιδιαίτερα πλούσιος, προσφέροντας ηχοσύστημα με CD-Player και MP3 της Bose με χειριστήρια στο τιμόνι, καθώς και σύστημα πλοήγησης. Επιπλέον, το ιταλικό μοντέλο θα διαθέτει σύστημα ευστάθειας (Electronic Stability Control) και ηλεκτρονική ανάρτηση (SDC).
Η νέα Delta θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 5) και θα έχουν ισχύ από 120 PS έως 200 PS. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή με αυτόματο με σειριακή λειτουργία.
Πηγή :protothema
* Σχεδιαστικά στοιχεία από κλασσικά μοντέλα
* Ποιοτικό και πλούσια εξοπλισμένο εσωτερικό
* Κινητήρες από 120 έως 200 PS
Η Lancia θα παρουσιάσει στη διεθνή έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης την νέα Delta. Το αυτοκίνητο υιοθετεί σχεδιαστικά στοιχεία από κλασσικά μοντέλα της εταιρίας, όπως είναι το Aprilia, το Appia, το Fulvia, το Beta, το Prisma, το Dedra και το πιο πρόσφατο Lybra. Το μήκος της νέας Delta είναι 4,5 m, το πλάτος 1,8 m, το ύψος 1,5 m και το μεταξόνιο 2,7 m.
Το εσωτερικό αποτελείται από ποιοτικά υλικά (σύμφωνα με τους Ιταλούς) σε γήινα χρώματα και προαιρετικά θα διατίθεται και με μεγάλη γυάλινη οροφή. Από τα χαρακτηριστικά της καμπίνας ξεχωρίζει το συρόμενο πίσω κάθισμα, που επιτρέπει την αυξομείωση του διαθέσιμου χώρου για τους επιβάτες και για τον χώρο αποσκευών.
Ο εξοπλισμός της Delta θα είναι ιδιαίτερα πλούσιος, προσφέροντας ηχοσύστημα με CD-Player και MP3 της Bose με χειριστήρια στο τιμόνι, καθώς και σύστημα πλοήγησης. Επιπλέον, το ιταλικό μοντέλο θα διαθέτει σύστημα ευστάθειας (Electronic Stability Control) και ηλεκτρονική ανάρτηση (SDC).
Η νέα Delta θα εξοπλίζεται με υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου (που πληρούν τις αυστηρές προδιαγραφές ρύπων Euro 5) και θα έχουν ισχύ από 120 PS έως 200 PS. Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων ή με αυτόματο με σειριακή λειτουργία.
Πηγή :protothema
το νέο 'αστέρι' της κινέζικης Shuanghuan που ήδη διατίθεται στη χώρα μας:
http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/gtvgdfjdb6mucz1g16dg.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/mofcyuz2s00apvg1iqgy.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/5nsesq7w0kxhmp9qws3p.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/mbw66rbjcbftp0w0cbon.jpg[/img[/URL]]
με τι σας μοιάζει;;;;;;;;;;
.... με ΒΜW X5 μήπως;;;;;
και Toyota Land Cruiser?
Hona CRV??
δείτε εδώ....
[URL unfurl="true"]http://www.autojurnal.ro/2006/11/17/cine-dracu-e-shuanghuan-ceo/[/URL]
:idiot: :uglystupid:
http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/gtvgdfjdb6mucz1g16dg.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/mofcyuz2s00apvg1iqgy.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/5nsesq7w0kxhmp9qws3p.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.imageshack.gr/files/mbw66rbjcbftp0w0cbon.jpg[/img[/URL]]
με τι σας μοιάζει;;;;;;;;;;
.... με ΒΜW X5 μήπως;;;;;
και Toyota Land Cruiser?
Hona CRV??
δείτε εδώ....
[URL unfurl="true"]http://www.autojurnal.ro/2006/11/17/cine-dracu-e-shuanghuan-ceo/[/URL]
:idiot: :uglystupid: