You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
Βραβεύσεις για το Grande Punto
Μόλις λίγους μήνες μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στη Λατινική Αμερική, το Fiat Grande Punto κέρδισε τον τίτλο «Auto Interamericana 2008», βραβείο που ξεκίνησε από το 2001 από την Παναμερικανική Ένωση Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου (FIPA) και αποδίδεται από μία επιτροπή 63 δημοσιογράφων από 19 αμερικανικές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Βραζιλίας.
Η επιτροπή έδωσε στο Grande Punto 91 βαθμούς από ένα σύνολο 133. Η απονομή του "Auto Interamericana 2008" πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στον Παναμά. Ο τίτλος αυτός συμπληρώνει άλλους δυο τίτλους που κέρδισε το αυτοκίνητο («καλύτερο αυτοκίνητο πάνω από 1.001 κ.εκ.» και «καλύτερη διαφήμιση προϊόντος») από το Top Car TV, μια επιτροπή από τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου της τηλεόρασης της Βραζιλίας.
Μόλις λίγους μήνες μετά το εμπορικό του λανσάρισμα στη Λατινική Αμερική, το Fiat Grande Punto κέρδισε τον τίτλο «Auto Interamericana 2008», βραβείο που ξεκίνησε από το 2001 από την Παναμερικανική Ένωση Δημοσιογράφων Αυτοκινήτου (FIPA) και αποδίδεται από μία επιτροπή 63 δημοσιογράφων από 19 αμερικανικές χώρες, συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ και της Βραζιλίας.
Η επιτροπή έδωσε στο Grande Punto 91 βαθμούς από ένα σύνολο 133. Η απονομή του "Auto Interamericana 2008" πραγματοποιήθηκε στις 21 Νοεμβρίου στον Παναμά. Ο τίτλος αυτός συμπληρώνει άλλους δυο τίτλους που κέρδισε το αυτοκίνητο («καλύτερο αυτοκίνητο πάνω από 1.001 κ.εκ.» και «καλύτερη διαφήμιση προϊόντος») από το Top Car TV, μια επιτροπή από τους δημοσιογράφους αυτοκινήτου της τηλεόρασης της Βραζιλίας.
Toyota 2000 SR Concept
Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν τη συνέχεια ενός μύθου. Του πρώτου supercar που κατασκευάστηκε στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Στην Toyota ισχυρίζονται ότι από τούτο το πειραματικό αυτοκίνητο μπορεί να προκύψει το supercar του μέλλοντος. Με στόχο τις αγορές της Ευρώπης, αλλά και της Αμερικής.
Το υβριδικό διθέσιο με το υπέροχο αεροδυναμικό σχήμα θα φοράει κινητήρα V6 3,5 λίτρων, τοποθετημένο στη μέση, ο οποίος αποδίδει 610 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται πίσω, ενώ μπροστά υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας. Δέχεται και βιοκαύσιμα. Για τη μάρκα, αποτελεί-ως έναν βαθμό- τη συνέχεια του θρυλικού Toyota 2000 GT
Το αυτοκίνητο πρωταγωνίστησε στην ταινία «You Only Live Twice», που γυρίστηκε το 1966. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε στη διάσωση του Τζέιμς Μποντ από το εργοστάσιο χημικών Osato. Ήταν, στην ανοιχτή του έκδοση, το πρώτο cabrio που εμφανίστηκε ποτέ στην Ιαπωνία.
Οι Ιάπωνες ετοιμάζουν τη συνέχεια ενός μύθου. Του πρώτου supercar που κατασκευάστηκε στη χώρα του ανατέλλοντος ηλίου. Στην Toyota ισχυρίζονται ότι από τούτο το πειραματικό αυτοκίνητο μπορεί να προκύψει το supercar του μέλλοντος. Με στόχο τις αγορές της Ευρώπης, αλλά και της Αμερικής.
Το υβριδικό διθέσιο με το υπέροχο αεροδυναμικό σχήμα θα φοράει κινητήρα V6 3,5 λίτρων, τοποθετημένο στη μέση, ο οποίος αποδίδει 610 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται πίσω, ενώ μπροστά υπάρχει και ηλεκτροκινητήρας. Δέχεται και βιοκαύσιμα. Για τη μάρκα, αποτελεί-ως έναν βαθμό- τη συνέχεια του θρυλικού Toyota 2000 GT
Το αυτοκίνητο πρωταγωνίστησε στην ταινία «You Only Live Twice», που γυρίστηκε το 1966. Το αυτοκίνητο χρησιμοποιήθηκε στη διάσωση του Τζέιμς Μποντ από το εργοστάσιο χημικών Osato. Ήταν, στην ανοιχτή του έκδοση, το πρώτο cabrio που εμφανίστηκε ποτέ στην Ιαπωνία.
Συνημμένα
Lamborghini Reventon
Το γεμάτο γωνίες σχήμα της θυμίζει περισσότερο αεροπλάνο που χρησιμοποιεί κάποιος super ήρωας στη μεγάλη οθόνη, παρά ένα όχημα που θα το δούμε να περνάει δίπλα μας στο δρόμο.Ο V12 κινητήρας που φέρει η Lamborghini Reventon αποδίδει 650 ίππους, ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι το εν λόγο μοντέλο θα γίνει για πολλούς όνειρο ζωής.
Σύμφωνα με την εταιρία, η Reventon είναι το πιο ακριβό αμάξι που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη Lamborghini, ενώ παραμένει εκατό τοις εκατό πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, που βασίζεται αναμφίβολα στην ιταλική φινέτσα.
Οι είκοσι Reventon που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν ήδη προπωληθεί.
[youtube=425,350]0tMLQn9wBs0&feature[/video]
Το γεμάτο γωνίες σχήμα της θυμίζει περισσότερο αεροπλάνο που χρησιμοποιεί κάποιος super ήρωας στη μεγάλη οθόνη, παρά ένα όχημα που θα το δούμε να περνάει δίπλα μας στο δρόμο.Ο V12 κινητήρας που φέρει η Lamborghini Reventon αποδίδει 650 ίππους, ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι το εν λόγο μοντέλο θα γίνει για πολλούς όνειρο ζωής.
Σύμφωνα με την εταιρία, η Reventon είναι το πιο ακριβό αμάξι που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη Lamborghini, ενώ παραμένει εκατό τοις εκατό πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, που βασίζεται αναμφίβολα στην ιταλική φινέτσα.
Οι είκοσι Reventon που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν ήδη προπωληθεί.
[youtube=425,350]0tMLQn9wBs0&feature[/video]
Συνημμένα
Παρουσιάστηκε η νέα γκάμα ταξί της Toyota. Περιλαμβάνονται, εκτός από το Corolla και Avensis, τα Corolla Verso και το υβριδικό Prius.
Σίγουρα, η διάθεση ενός υβριδικού αυτοκινήτου ως ταξί είναι καλό νέο τόσο για τους οδηγός ταξί όσο και για το περιβάλλον. To Prius προσφέρει άνετους χώρους, καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου, ειδικά για κίνηση εντός πόλεως. Οι τιμές του κατασκευαστή για την κατανάλωση καυσίμου στον αστικό κύκλο είναι μόνο 5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Σίγουρα, η διάθεση ενός υβριδικού αυτοκινήτου ως ταξί είναι καλό νέο τόσο για τους οδηγός ταξί όσο και για το περιβάλλον. To Prius προσφέρει άνετους χώρους, καλές επιδόσεις και οικονομία καυσίμου, ειδικά για κίνηση εντός πόλεως. Οι τιμές του κατασκευαστή για την κατανάλωση καυσίμου στον αστικό κύκλο είναι μόνο 5 λίτρα ανά 100 χλμ.
Smart Brabus
Λίγους μήνες μετά την άφιξη του νέου smart, τo νέο smart Βrabus, κάνει την εμφάνιση του
ως ένα ακόμη αποτέλεσμα της ιδιαίτερα επιτυχημένης συνεργασίας της smart με τη Brabus τον επίσημο βελτιωτή της.
0 σχεδιασμός, με τις σπορτίφ ζάντες αλουμινίου 17" με το μονόγραμμα Β, τα φαρδύτερα ελαστικά, (175/50 R16 εμπρός και 225/35 R 17 πίσω), η εξάτμιση με τις δύο κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις, το χαμηλωμένο κατά 10 χιλ. αμάξωμα χάρη στις sport αναρτήσεις και τα φώτα ομίχλη, καθιστούν εμφανή από την πρώτη ματιά τη σπορ διάθεση του νέου μοντέλου.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων με τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, η λαβή του χειρόφρενου, ο επιλογέας ταχυτήτων και τα αλουμινένια καλύμματα των πεντάλ.
Στην καρδιά του «δυνατού» smart χτυπάει ένας turbo τρικύλινδρος κινητήρας 999 κ. εκ. με την υπογραφή της Βrabus, που αποδίδει 98 ίππους.
Λίγους μήνες μετά την άφιξη του νέου smart, τo νέο smart Βrabus, κάνει την εμφάνιση του
ως ένα ακόμη αποτέλεσμα της ιδιαίτερα επιτυχημένης συνεργασίας της smart με τη Brabus τον επίσημο βελτιωτή της.
0 σχεδιασμός, με τις σπορτίφ ζάντες αλουμινίου 17" με το μονόγραμμα Β, τα φαρδύτερα ελαστικά, (175/50 R16 εμπρός και 225/35 R 17 πίσω), η εξάτμιση με τις δύο κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις, το χαμηλωμένο κατά 10 χιλ. αμάξωμα χάρη στις sport αναρτήσεις και τα φώτα ομίχλη, καθιστούν εμφανή από την πρώτη ματιά τη σπορ διάθεση του νέου μοντέλου.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν το δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων με τα χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων, η λαβή του χειρόφρενου, ο επιλογέας ταχυτήτων και τα αλουμινένια καλύμματα των πεντάλ.
Στην καρδιά του «δυνατού» smart χτυπάει ένας turbo τρικύλινδρος κινητήρας 999 κ. εκ. με την υπογραφή της Βrabus, που αποδίδει 98 ίππους.
Συνημμένα
τι ειναι τουτο ωρε????? παντως εμενα μου φαινεται σαν μια ανασχεδιασμενη murcielagoLamborghini Reventon
Το γεμάτο γωνίες σχήμα της θυμίζει περισσότερο αεροπλάνο που χρησιμοποιεί κάποιος super ήρωας στη μεγάλη οθόνη, παρά ένα όχημα που θα το δούμε να περνάει δίπλα μας στο δρόμο.Ο V12 κινητήρας που φέρει η Lamborghini Reventon αποδίδει 650 ίππους, ενώ το μόνο σίγουρο είναι ότι το εν λόγο μοντέλο θα γίνει για πολλούς όνειρο ζωής.
Σύμφωνα με την εταιρία, η Reventon είναι το πιο ακριβό αμάξι που έχει κατασκευαστεί ποτέ από τη Lamborghini, ενώ παραμένει εκατό τοις εκατό πάνω στη σχεδιαστική φιλοσοφία της εταιρίας, που βασίζεται αναμφίβολα στην ιταλική φινέτσα.
Οι είκοσι Reventon που έχει προγραμματιστεί να κατασκευαστούν έχουν ήδη προπωληθεί.
[youtube=425,350]0tMLQn9wBs0&feature[/video]
barba-skoyfakias
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 315
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
9. Ο τυρέμπορας = Οδηγάει πάντα datsun pickup ή toyota hilux με μικρές
ζάντες εμπρός και τεράστιες πίσω και πίσω στο παρμπρίζ γράφει μηνύματα
του τύπου: O Μήτσος με το Τούρμπο.
Nα συμπληρωσω οτι ο "τυρεμπορας" η "πατατεμπορας - καρπουζαρχης - πεπονιας"
εχει παντα το "εργαλειο"(ετσι το χαρακτηριζει) ψηλωμενο καργα στο πισω μερος,
ωστε οταν φορτω8ει το προιον στην καροτσα , το "εργαλειο" να ερ8ει στα ισα του.
Ακομα αν κοιταξεις μεσα , την ωρα που οδηγει αν δεις ηλικια κατω των 30 ΠΑΝΤΑ
ειναι υπερχαρουμενοι με μουσικες (τα "ζωνιανα" εχουν κανει δουλεια..)
αν ειναι μεγαλυτερος μπορει να τρωει κοψιδακι δαγκωτο με το χερι..χαχα
Επισκέπτης
"Αυτοκίνητο της Χρονιάς " στην Ευρώπη για το 2008
Σε μια εποχή γεμάτη τίτλους κάθε είδους, 58 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 22 ευρωπαϊκές χώρες επέλεξαν το Fiat 500 ως το καλύτερο νέο αυτοκίνητο των τελευταίων δώδεκα μηνών. Αφήνοντας στην δεύτερη θέση το Mazda 2 και στην τρίτη το Ford Mondeo, το ιταλικό μοντέλο υπερτερεί, συνολικά, σύμφωνα με τους κριτές, όλων των υπολοίπων νέων μοντέλων στους τομείς του σχεδιασμού, της άνεσης, της ασφάλειας, της οικονομίας, της οδικής συμπεριφοράς, των επιδόσεων, της λειτουργικότητας, των περιβαλλοντικών αναγκών, της οδηγικής απόλαυσης και της τιμής πώλησης. Ιδιαίτερο ρόλο επίσης διαδραματίζουν παράγοντες όπως οι τεχνολογικές καινοτομίες και η σχέση αξίας/τιμής.
Πηγή: Fiat Group Automobiles
[youtube=425,350]rlRxP9ULZnY[/video][youtube=425,350]wQgx2fgyuEs&featur[/video]
Σε μια εποχή γεμάτη τίτλους κάθε είδους, 58 δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου από 22 ευρωπαϊκές χώρες επέλεξαν το Fiat 500 ως το καλύτερο νέο αυτοκίνητο των τελευταίων δώδεκα μηνών. Αφήνοντας στην δεύτερη θέση το Mazda 2 και στην τρίτη το Ford Mondeo, το ιταλικό μοντέλο υπερτερεί, συνολικά, σύμφωνα με τους κριτές, όλων των υπολοίπων νέων μοντέλων στους τομείς του σχεδιασμού, της άνεσης, της ασφάλειας, της οικονομίας, της οδικής συμπεριφοράς, των επιδόσεων, της λειτουργικότητας, των περιβαλλοντικών αναγκών, της οδηγικής απόλαυσης και της τιμής πώλησης. Ιδιαίτερο ρόλο επίσης διαδραματίζουν παράγοντες όπως οι τεχνολογικές καινοτομίες και η σχέση αξίας/τιμής.
Πηγή: Fiat Group Automobiles
[youtube=425,350]rlRxP9ULZnY[/video][youtube=425,350]wQgx2fgyuEs&featur[/video]
Επισκέπτης
2008 Porsche 911 GT2
www.freeimagehost.eu/image/1e5a2f1914946] [/URL]
[youtube=425,350]SjnJJAILpFA[/youtube]
[youtube=425,350]pMjmC2Wlzlw[/youtube]
www.freeimagehost.eu/image/1e5a2f1914946] [/URL]
[youtube=425,350]SjnJJAILpFA[/youtube]
[youtube=425,350]pMjmC2Wlzlw[/youtube]
Επισκέπτης
2008 Audi TT
www.freeimagehost.eu/image/5d675e1914964] [/URL]
[youtube=425,350]5HNjKxfJDvE[/youtube]
[youtube=425,350]RtFM0qvtwHA[/youtube]
www.freeimagehost.eu/image/5d675e1914964] [/URL]
[youtube=425,350]5HNjKxfJDvE[/youtube]
[youtube=425,350]RtFM0qvtwHA[/youtube]
Νομίζω αρχίζει από 39 ψωροχιλιαρικα..ρε φιλε απο περιεργεια ποσο εχει το audi απο πανω??
Cervantes
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 5 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 913
- Κριτικές
- 196
- Like
- 4.637
- Πόντοι
- 15.775
ωραια γιατι εχω κατι ψιλα πανω μου..Νομίζω αρχίζει από 39 ψωροχιλιαρικα..
Actyon της SsangYong
Tο νέο 4x4 της SsangYong έρχεται να προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ξεχωριστού στυλ, με σύγχρονες τεχνικές λύσεις, που εξασφαλίζουν ευελιξία, άνεση, ευκολία οδήγησης και απόδοση σε κάθε τύπο εδάφους. Ο συμβολικός συνδυασμός των αγγλικών λέξεων action (δράση) και young (νέος) προσδίδει το χαρακτήρα του νέου τετρακίνητου μοντέλου SsangYong Actyon και απευθύνεται σε δραστήριους νέους κάθε ηλικίας.Η δημιουργία του είχε ξεκινήσει με το όνομα project C100. Πρώτος στόχος υπήρξε η ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Sports Utility Vehicles (SUV), στην παγκόσμια αγορά.
Στο πλαίσιο της προϊοντικής εξέλιξης, πάνω από 150 πιλοτικά αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν με προσομοιώσεις σε πραγματικές συνθήκες, με στόχο τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφάλειας και ποιότητας...Συνέχεια
Tο νέο 4x4 της SsangYong έρχεται να προσφέρει ένα μοναδικό συνδυασμό ξεχωριστού στυλ, με σύγχρονες τεχνικές λύσεις, που εξασφαλίζουν ευελιξία, άνεση, ευκολία οδήγησης και απόδοση σε κάθε τύπο εδάφους. Ο συμβολικός συνδυασμός των αγγλικών λέξεων action (δράση) και young (νέος) προσδίδει το χαρακτήρα του νέου τετρακίνητου μοντέλου SsangYong Actyon και απευθύνεται σε δραστήριους νέους κάθε ηλικίας.Η δημιουργία του είχε ξεκινήσει με το όνομα project C100. Πρώτος στόχος υπήρξε η ταχύτατα αναπτυσσόμενη κατηγορία των μικρών Sports Utility Vehicles (SUV), στην παγκόσμια αγορά.
Στο πλαίσιο της προϊοντικής εξέλιξης, πάνω από 150 πιλοτικά αυτοκίνητα δοκιμάστηκαν με προσομοιώσεις σε πραγματικές συνθήκες, με στόχο τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφάλειας και ποιότητας...Συνέχεια
Συνημμένα
Nardo ..το supercar της VW
Πριν παρουσιαστεί το πρωτότυπο Golf GTI με τον W12 κινητήρα και τους 650 ίππους, υπήρχε ένα άλλο εντυπωσιακό πρωτότυπο της VW που ονομαζόταν Nardo.
Το μοντέλο αυτό είχε επίσης W12 κινητήρα που απέδιδε 600 ίππους, ενώ το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνούσε τα 1.200 κιλά!!!
Όπως ήταν αναμενόμενο οι επιδόσεις του ήταν καταιγιστικές, με τα 0-100 να απαιτούν μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 349 χ.α.ώ.
Το Nardo δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή, αξίζει όμως να το δείτε σε βίντεο!
[youtube=425,350]hqFcFBNFY34[/video]
Πριν παρουσιαστεί το πρωτότυπο Golf GTI με τον W12 κινητήρα και τους 650 ίππους, υπήρχε ένα άλλο εντυπωσιακό πρωτότυπο της VW που ονομαζόταν Nardo.
Το μοντέλο αυτό είχε επίσης W12 κινητήρα που απέδιδε 600 ίππους, ενώ το συνολικό του βάρος δεν ξεπερνούσε τα 1.200 κιλά!!!
Όπως ήταν αναμενόμενο οι επιδόσεις του ήταν καταιγιστικές, με τα 0-100 να απαιτούν μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και την τελική του ταχύτητα να ξεπερνά τα 349 χ.α.ώ.
Το Nardo δεν μπήκε ποτέ στην παραγωγή, αξίζει όμως να το δείτε σε βίντεο!
[youtube=425,350]hqFcFBNFY34[/video]
Peugeot 4007
Ένα κλασικά γαλλικό αυτοκίνητο με σπορ εμφάνιση και χαρακτηριστικά παρουσιάζει ύφος που δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι ανήκει στην εταιρεία. Κι όμως, είναι SUV! Η εταιρεία δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι στην πανευρωπαϊκή αύξηση πωλήσεων της κατηγορίας αυτής, συνεργάστηκε με τη Mitsubishi και τη Ford (πλαίσιο από την πρώτη, κινητήρα από τη δεύτερη) κι εγένετο για την Peugeot το 4007. Μπόλικο χρώμιο, αυστηρή, ελιτίστικη αισθητική και πολυτελή υλικά για το εσωτερικό. Το 4007 μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά άτομα χάρη σε μια τρίτη σειρά καθισμάτων που υποχωρεί στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Η χωρητικότητα του τελευταίου ξεκινά από 463 και φτάνει τα 1.686 λίτρα, όταν έχει αφαιρεθεί η δεύτερη σειρά καθισμάτων. Λανσαρίστηκε με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα diesel 2.2 λίτρων Hdi απόδοσης 156 ίππων και με 17,6 εκατοστά απόσταση από το έδαφος το 4007 δηλώνει ευθαρσώς την ικανότητα οδήγησής του εκτός δρόμου. Συντελεί σ' αυτό και ένα ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο ελέγχει ένα συνεκτικό συμπλέκτη τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα, ο οποίος κατανέμει τη ροπή μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις τρόπους οδήγησης μέσω ενός κεντρικού διακόπτη: οδήγηση σε δύο τροχούς, οδήγηση σε τέσσερις τροχούς και οδήγηση σε τέσσερις τροχούς κλειδωμένο.
Ένα κλασικά γαλλικό αυτοκίνητο με σπορ εμφάνιση και χαρακτηριστικά παρουσιάζει ύφος που δεν αφήνει καμία αμφιβολία ότι ανήκει στην εταιρεία. Κι όμως, είναι SUV! Η εταιρεία δεν κάθισε με σταυρωμένα τα χέρια απέναντι στην πανευρωπαϊκή αύξηση πωλήσεων της κατηγορίας αυτής, συνεργάστηκε με τη Mitsubishi και τη Ford (πλαίσιο από την πρώτη, κινητήρα από τη δεύτερη) κι εγένετο για την Peugeot το 4007. Μπόλικο χρώμιο, αυστηρή, ελιτίστικη αισθητική και πολυτελή υλικά για το εσωτερικό. Το 4007 μπορεί να φιλοξενήσει έως επτά άτομα χάρη σε μια τρίτη σειρά καθισμάτων που υποχωρεί στο πάτωμα του χώρου αποσκευών. Η χωρητικότητα του τελευταίου ξεκινά από 463 και φτάνει τα 1.686 λίτρα, όταν έχει αφαιρεθεί η δεύτερη σειρά καθισμάτων. Λανσαρίστηκε με τον τελευταίας γενιάς κινητήρα diesel 2.2 λίτρων Hdi απόδοσης 156 ίππων και με 17,6 εκατοστά απόσταση από το έδαφος το 4007 δηλώνει ευθαρσώς την ικανότητα οδήγησής του εκτός δρόμου. Συντελεί σ' αυτό και ένα ηλεκτρονικό σύστημα, το οποίο ελέγχει ένα συνεκτικό συμπλέκτη τοποθετημένο εμπρός από τον πίσω άξονα, ο οποίος κατανέμει τη ροπή μεταξύ του εμπρός και του πίσω άξονα. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τρεις τρόπους οδήγησης μέσω ενός κεντρικού διακόπτη: οδήγηση σε δύο τροχούς, οδήγηση σε τέσσερις τροχούς και οδήγηση σε τέσσερις τροχούς κλειδωμένο.
Συνημμένα
Που να ήξερε περίπου έναν αιώνα πριν ο Μοχάτμα Γκάντι, ότι μια Ινδική αυτοκινητοβιομηχανία φιγουράρει ως ο πιθανότερος αγοραστής δύο φημισμένων Βρετανικών εταιρειών, της Jaguar και της Land Rover, καθώς ο όμιλος της Ford προτίθεται να τις παραχωρήσει στην Tata Motors.
Αν και δεν έχει οριστικοποιηθεί η συμφωνία, η Ford εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζεται ότι οι δύο εταιρείες είναι πολύ κοντά στην αγοραπωλησία.
Ο αντιπρόεδρος της Ford Ευρώπης και πρόεδρος του Premier Automotive Group (Jaguar, Land Rover και Volvo), Lewis Booth δήλωσε:
«H Ford δεσμεύεται ότι θα προχωρήσει τις συζητήσεις σε εκτενέστερο επίπεδο με την Tata Motors για την πώληση των Jaguar και Land Rover.»
«Υπάρχουν ακόμα αρκετά σημαντικά πράγματα για τα οποία πρέπει να διαπραγματευτούμε και παρόλο που δεν έχουμε πάρει μια τελική απόφαση, θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω ουσιαστικές συζητήσεις με την Tata Motors τις ερχόμενες εβδομάδες με στόχο να πραγματοποιηθεί η συμφωνία.»
Αν και δεν έχει οριστικοποιηθεί η συμφωνία, η Ford εξέδωσε ανακοίνωση στην οποία τονίζεται ότι οι δύο εταιρείες είναι πολύ κοντά στην αγοραπωλησία.
Ο αντιπρόεδρος της Ford Ευρώπης και πρόεδρος του Premier Automotive Group (Jaguar, Land Rover και Volvo), Lewis Booth δήλωσε:
«H Ford δεσμεύεται ότι θα προχωρήσει τις συζητήσεις σε εκτενέστερο επίπεδο με την Tata Motors για την πώληση των Jaguar και Land Rover.»
«Υπάρχουν ακόμα αρκετά σημαντικά πράγματα για τα οποία πρέπει να διαπραγματευτούμε και παρόλο που δεν έχουμε πάρει μια τελική απόφαση, θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω ουσιαστικές συζητήσεις με την Tata Motors τις ερχόμενες εβδομάδες με στόχο να πραγματοποιηθεί η συμφωνία.»
Δυναμική είσοδο στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων κάνει η Alfa Romeo. Όπως φαίνεται και από τις πρώτες κατασκοπευτικές φωτογραφίες, η νέα πρόταση της ιταλικής φίρμας στην μικρή κατηγορία δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τις αντίστοιχες που ετοιμάζουν Audi και BMW.
Το πίσω τμήμα της μικρής 3θυρης Alfa Romeo χαρακτηρίζεται από τις έντονες γραμμές στο πορτ μπαγκάζ, την αεροτομή και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία θυμίζουν κάτι από Ferrari 599 GTB Fiorano
Ωστόσο, σε σχέση με τις άλλες δύο μάρκες, η ιταλική φίρμα θα λανσάρει το νέο μικρό μοντέλο της το επόμενο έτος, κάνοντας πρώτη την κίνησή της στην κατηγορία.
Το πρώτο της μοντέλο που θα ανήκει στη μικρή κατηγορία θα παρουσιάσει στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2008, η Alfa Romeo. Μέχρι τις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, το όνομα "Furiosa" ήταν το πιο πιθανό για τη νέα Alfa Romeo, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια οριστική ανακοίνωση από την ιταλική φίρμα. Πληροφορίες πάντως της τελευταίας στιγμής υποστήριζαν ότι η Αlfa Romeo θα επιλέξει μάλλον κάποιο άλλο όνομα. Η νέα Alfa Romeo "Furiosa", με 4 μέτρα και αποκλειστικά τρίθυρο αμάξωμα, θα ανταγωνίζεται το Μιni. Το μήκος της άλλωστε θα είναι στα 4 μέτρα, δηλαδή στα πλαίσια των μικρών αυτοκινήτων, ενώ, τεχνικά, θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiat Grande Punto, η οποία θα έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσφέρει ξεχωριστή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα των κινητήρων, θα έχουμε μοτέρ από 95 έως και 230 ίππων, με κιβώτια 6 σχέσεων μηχανικά ή αυτόματα.
Μαγνητίζει τα βλέμματα
Από όποια πλευρά και να δεις τη νέα μικρή 3θυρη Alfa Romeo, σε σαγηνεύει με τις καμπύλες σχεδιαστικές γραμμές. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα και οι γραμμές στο καπό υιοθετούν κατά κάποιο τρόπο το στιλ της 8C Competizione, ενώ στο πίσω τμήμα τα λιτά στρογγυλά φώτα και η κλίση του πορτ μπαγκάζ δίνουν έναν έντονα σπορ τόνο. Οι πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών στα πλάγια και ο διαχύτης με τις δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα -προφανώς αφορούν στην κορυφαία έκδοση- ολοκληρώνουν τη σπορτίφ εικόνα του αυτοκινήτου. Όπως και να χει, το νέο ιταλικό μοντέλο θα αποτελέσει ένα ελκυστικό, νεανικό αυτοκίνητο, με σπορτίφ χαρακτήρα και δυναμισμό, για νέους κυρίως καταναλωτές που επιθυμούν τη διαφορετικότητα.
Το πίσω μέρος είναι φτυστό 116 BMW
Το πίσω τμήμα της μικρής 3θυρης Alfa Romeo χαρακτηρίζεται από τις έντονες γραμμές στο πορτ μπαγκάζ, την αεροτομή και τα φωτιστικά σώματα, τα οποία θυμίζουν κάτι από Ferrari 599 GTB Fiorano
Ωστόσο, σε σχέση με τις άλλες δύο μάρκες, η ιταλική φίρμα θα λανσάρει το νέο μικρό μοντέλο της το επόμενο έτος, κάνοντας πρώτη την κίνησή της στην κατηγορία.
Το πρώτο της μοντέλο που θα ανήκει στη μικρή κατηγορία θα παρουσιάσει στην ευρωπαϊκή αγορά το καλοκαίρι του 2008, η Alfa Romeo. Μέχρι τις αρχές της προηγούμενης εβδομάδας, το όνομα "Furiosa" ήταν το πιο πιθανό για τη νέα Alfa Romeo, χωρίς ωστόσο να υπάρχει κάποια οριστική ανακοίνωση από την ιταλική φίρμα. Πληροφορίες πάντως της τελευταίας στιγμής υποστήριζαν ότι η Αlfa Romeo θα επιλέξει μάλλον κάποιο άλλο όνομα. Η νέα Alfa Romeo "Furiosa", με 4 μέτρα και αποκλειστικά τρίθυρο αμάξωμα, θα ανταγωνίζεται το Μιni. Το μήκος της άλλωστε θα είναι στα 4 μέτρα, δηλαδή στα πλαίσια των μικρών αυτοκινήτων, ενώ, τεχνικά, θα βασίζεται στην πλατφόρμα του Fiat Grande Punto, η οποία θα έχει ρυθμιστεί έτσι ώστε να προσφέρει ξεχωριστή οδηγική αίσθηση. Στον τομέα των κινητήρων, θα έχουμε μοτέρ από 95 έως και 230 ίππων, με κιβώτια 6 σχέσεων μηχανικά ή αυτόματα.
Μαγνητίζει τα βλέμματα
Από όποια πλευρά και να δεις τη νέα μικρή 3θυρη Alfa Romeo, σε σαγηνεύει με τις καμπύλες σχεδιαστικές γραμμές. Τα εμπρός φωτιστικά σώματα και οι γραμμές στο καπό υιοθετούν κατά κάποιο τρόπο το στιλ της 8C Competizione, ενώ στο πίσω τμήμα τα λιτά στρογγυλά φώτα και η κλίση του πορτ μπαγκάζ δίνουν έναν έντονα σπορ τόνο. Οι πεντάκτινες ζάντες αλουμινίου, οι φουσκωμένοι θόλοι των τροχών στα πλάγια και ο διαχύτης με τις δύο μεγάλες απολήξεις της εξάτμισης στον πίσω προφυλακτήρα -προφανώς αφορούν στην κορυφαία έκδοση- ολοκληρώνουν τη σπορτίφ εικόνα του αυτοκινήτου. Όπως και να χει, το νέο ιταλικό μοντέλο θα αποτελέσει ένα ελκυστικό, νεανικό αυτοκίνητο, με σπορτίφ χαρακτήρα και δυναμισμό, για νέους κυρίως καταναλωτές που επιθυμούν τη διαφορετικότητα.
Το πίσω μέρος είναι φτυστό 116 BMW