Έτσι πές τα να τα ακούνε. Αν δεν τα πληρώσεις δεν ξέρειςτο "κλαδεμα" αρχιζει μετα την πωληση..στα αμερικανικα καθως & οποια αλλη μαρκα πουλαει λιγα κομματια στην ελλαδα,η τσαπου που τρως στα σερβις & στα ανταλλακτικα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ,
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Eδώ θα συμφωνήσουμε!!!Η chrysler για παράδειγμα σε γαμάει κανονικά από την στιγμή που θα πάρεις ένα αυτοκ.Σου λέει service μία φορά το χρόνο ή κάθε Χ χλμ αλλά κάθε τόσο σου βγάζει και από κάτι και δεν έχει και πολύ πλάκα.Αφαίμαξη κακνονικά!Με το που μπαίνεις και τους λες καλημέρα πρέπει να τους δίνεις από ένα 50άρικο.Σαν τα ηλεκτρονικά!Και αν τους πεις και τίποτα σου ρίχνουν και το φταίξιμο!!!οι αντιπροσωπειες δεν βγαζουν ουτε καν τα λειτουργικα εξοδα των εκθεσεων τους απο την πωληση των αυτοκινητων εδω και 10 χρονια(τουλαχιστον)..το "κλαδεμα" αρχιζει μετα την πωληση..στα αμερικανικα καθως & οποια αλλη μαρκα πουλαει λιγα κομματια στην ελλαδα,η τσαπου που τρως στα σερβις & στα ανταλλακτικα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ,συν του οτι θα πρεπει να κλεισεις ραντεβου ενα μηνα πριν & οτι τα μαστορια που τα γαργαλανε ειναι του κωλου..
Επισκέπτης
ξεχασα επισης την τεραστια καταναλωση των αμερικανικων αφου εκει πληρωνουν 25 σεντσια το γαλονι [gallons(USA) x 3.7854 = liters],αρα στην χειροτερη θα πρεπει να εισαι πολυ φορτο για να το τσουλας..Έτσι πές τα να τα ακούνε. Αν δεν τα πληρώσεις δεν ξέρεις
Επισκέπτης
τα ηλεκτρονικα & τα πλαστικα που χρησιμοποιουν ειναι Γ Τ Π..τα βαρτμπουργκ ειχαν ανωτερη ποιοτητα..Eδώ θα συμφωνήσουμε!!!Η chrysler για παράδειγμα σε γαμάει κανονικά από την στιγμή που θα πάρεις ένα αυτοκ.Σου λέει service μία φορά το χρόνο ή κάθε Χ χλμ αλλά κάθε τόσο σου βγάζει και από κάτι και δεν έχει και πολύ πλάκα.Αφαίμαξη κακνονικά!Με το που μπαίνεις και τους λες καλημέρα πρέπει να τους δίνεις από ένα 50άρικο.Σαν τα ηλεκτρονικά!Και αν τους πεις και τίποτα σου ρίχνουν και το φταίξιμο!!!
[youtube=425,350]jisfqI3lkmo[/youtube]
διαλιεχτεεεεε
διαλιεχτεεεεε
Συνημμένα
-
3253210976_233423497_IM1_MAIN_565x421_A_562x421.jpg52,5 KB · Εμφανίσεις: 20
-
3253210974_233423497_IM1_03_565x421_A_562x421.jpg47,8 KB · Εμφανίσεις: 23
-
3402419204_234479036_IM1_MAIN_565x421_A_562x421.jpg131,7 KB · Εμφανίσεις: 48
-
3402419207_234479036_IM1_04_565x421_A_562x421.jpg108,8 KB · Εμφανίσεις: 35
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Δηλαδή αν σου δινόταν η ευκαιρία να εκπληρώσεις κάθε σου όνειρο εσύ θα έπαιρνες ένα άσπρο sti???μαλακια ειναι.απλα το εβαλα επειδη ειχε ασπρο sti
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Απλά το θεωρώ αρκετά προσιτό για να είναι όνειρο! ;)αναλογα τι εννοεις.απλα μου αρεσει και αν μπορεσω θα το παρω καποια στιγμη
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
...εγγυητής???Μπαμπάς,μαμά,θείος,αδερφός κλπ,κλπ!!!!μου κανει.αλλα κατω απο 35 δε βρισκω.ενταξει πιστευω σε κανα χρονο θα το παρω.θα το ειχα παρει αλλα δε δηλωνω και πολυ εισοδημα και δε μου βγαζουνε πολυ δανειο
billy_gs
Μέλος
- Εγγρ.
- 3 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Κριτικές
- 1
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
Οκ,εσύ ξέρεις!!!αστα φιλε μου μεγαλη ιστορια....
Maserati Granturismo
Η ιστορία της Maserati στα αυτοκίνητα υψηλού τουρισμού ξεκίνησε το 1947 στην έκθεση της Γενεύης, όταν ο κατασκευαστής αυτοκινήτων από τη Μόντενα της Ιταλίας παρουσίασε, έπειτα από απαίτηση αρκετών οπαδών της ιταλικής εταιρείας, το A6 GranTurismo, ένα μοντέλο σχεδιασμένο από τον Pininfarina. Ήταν η πρώτη Maserati για χρήση δρόμου, μη αγωνιστική δηλαδή, και πουλήθηκαν 58 κομμάτια.
Το όνομα του νέου κουπέ της Maserati, GranTurismo, δεν αποτελεί σύμπτωση. Όπως τότε, έτσι και σήμερα, 50 χρόνια μετά, το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης. Για άλλη μια φορά, η συμμαχία της Maserati και του Pininfarina δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που με την εμφάνισή του μιλάει κατευθείαν στην καρδιά.
Με μήκος κοντά στα 4,9 μέτρα, η νέα GT είναι αρκετά μεγαλύτερη από την Coupe/Gran Sport που ουσιαστικά αντικαθιστά. Το πλαίσιο στο οποίο βασίζεται το νέο 4θέσιο κουπέ ανήκει στην 4θυρη αδελφή της, την Quattroporte, και εκπροσωπεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κατηγορία στην οποία ανήκει. Αυτό σημαίνει ότι χώροι είναι πολύ καλοί, ο εξοπλισμός πλήρης, η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή (η καλύτερη ανάμεσα στα μοντέλα της φίρμας), οι επιδόσεις υψηλές και η εμφάνιση εντυπωσιακή. Παρά το μέγεθός της, οι αναλογίες του αμαξώματος είναι πολύ αρμονικές και θυμίζουν παλαιότερες Maserati. Μάλιστα, τα πίσω φανάρια είναι τεχνολογίας LED, κάτι που χαροποιεί πολύ τους οπαδούς της 3200 GT.
Οι υψηλές επιδόσεις επιτυγχάνονται χάρη στο V8 των 4,2 λίτρων που χρησιμοποιούν και άλλα μοντέλα της Maserati, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχει αυξηθεί η απόδοσή του και πλέον αποδίδει 406 ίππους και 46,9 kgm ροπής. Μέχρι στιγμής, το μόνο κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί η GT είναι αυτόματο έξι σχέσεων με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Είναι καλό στην αυτόματη λειτουργία, αν και δεν βοηθά τον κινητήρα να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο, ενώ τα κατεβάσματα στη χειροκίνητη λειτουργία θα μπορούσαν να είναι πιο άμεσα. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι πολύ καλές. Για τη διαδικασία του 0-100 km απαιτούνται 5,2 sec, το πρώτο χιλιόμετρο καλύπτεται σε 23,9 sec και η τελική φτάνει τα 285 km/h.
Στο δρόμο, η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, παρά τις στάνταρ ζάντες των 19'', είναι πολύ καλή. Υπό πίεση όμως θα δυσανασχετήσει, θα δείξει το βάρος της και θα υπενθυμίσει το λόγο για τον οποίο έχει κατασκευαστεί.
Ο κρυμμένος άσος στο μανίκι της GT δεν είναι άλλος από την εμφάνισή της. Εκεί ποντάρει, και καλά κάνει, για να κλέψει πωλήσεις ακόμη και από πιο σπορ κατασκευές, καθιστώντας την μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία της.
[youtube=425,350]5_YnHa7GWBs[/video]
Η ιστορία της Maserati στα αυτοκίνητα υψηλού τουρισμού ξεκίνησε το 1947 στην έκθεση της Γενεύης, όταν ο κατασκευαστής αυτοκινήτων από τη Μόντενα της Ιταλίας παρουσίασε, έπειτα από απαίτηση αρκετών οπαδών της ιταλικής εταιρείας, το A6 GranTurismo, ένα μοντέλο σχεδιασμένο από τον Pininfarina. Ήταν η πρώτη Maserati για χρήση δρόμου, μη αγωνιστική δηλαδή, και πουλήθηκαν 58 κομμάτια.
Το όνομα του νέου κουπέ της Maserati, GranTurismo, δεν αποτελεί σύμπτωση. Όπως τότε, έτσι και σήμερα, 50 χρόνια μετά, το νέο μοντέλο παρουσιάστηκε στην έκθεση της Γενεύης. Για άλλη μια φορά, η συμμαχία της Maserati και του Pininfarina δημιούργησε ένα αυτοκίνητο που με την εμφάνισή του μιλάει κατευθείαν στην καρδιά.
Με μήκος κοντά στα 4,9 μέτρα, η νέα GT είναι αρκετά μεγαλύτερη από την Coupe/Gran Sport που ουσιαστικά αντικαθιστά. Το πλαίσιο στο οποίο βασίζεται το νέο 4θέσιο κουπέ ανήκει στην 4θυρη αδελφή της, την Quattroporte, και εκπροσωπεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την κατηγορία στην οποία ανήκει. Αυτό σημαίνει ότι χώροι είναι πολύ καλοί, ο εξοπλισμός πλήρης, η ποιότητα κατασκευής πολύ καλή (η καλύτερη ανάμεσα στα μοντέλα της φίρμας), οι επιδόσεις υψηλές και η εμφάνιση εντυπωσιακή. Παρά το μέγεθός της, οι αναλογίες του αμαξώματος είναι πολύ αρμονικές και θυμίζουν παλαιότερες Maserati. Μάλιστα, τα πίσω φανάρια είναι τεχνολογίας LED, κάτι που χαροποιεί πολύ τους οπαδούς της 3200 GT.
Οι υψηλές επιδόσεις επιτυγχάνονται χάρη στο V8 των 4,2 λίτρων που χρησιμοποιούν και άλλα μοντέλα της Maserati, μόνο που στην προκειμένη περίπτωση έχει αυξηθεί η απόδοσή του και πλέον αποδίδει 406 ίππους και 46,9 kgm ροπής. Μέχρι στιγμής, το μόνο κιβώτιο ταχυτήτων με το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί η GT είναι αυτόματο έξι σχέσεων με δυνατότητα χειροκίνητης λειτουργίας. Είναι καλό στην αυτόματη λειτουργία, αν και δεν βοηθά τον κινητήρα να δείξει το πραγματικό του πρόσωπο, ενώ τα κατεβάσματα στη χειροκίνητη λειτουργία θα μπορούσαν να είναι πιο άμεσα. Οι επιδόσεις που ανακοινώνει ο κατασκευαστής είναι πολύ καλές. Για τη διαδικασία του 0-100 km απαιτούνται 5,2 sec, το πρώτο χιλιόμετρο καλύπτεται σε 23,9 sec και η τελική φτάνει τα 285 km/h.
Στο δρόμο, η άνεση που προσφέρει η ανάρτηση, παρά τις στάνταρ ζάντες των 19'', είναι πολύ καλή. Υπό πίεση όμως θα δυσανασχετήσει, θα δείξει το βάρος της και θα υπενθυμίσει το λόγο για τον οποίο έχει κατασκευαστεί.
Ο κρυμμένος άσος στο μανίκι της GT δεν είναι άλλος από την εμφάνισή της. Εκεί ποντάρει, και καλά κάνει, για να κλέψει πωλήσεις ακόμη και από πιο σπορ κατασκευές, καθιστώντας την μία από τις καλύτερες προτάσεις στην κατηγορία της.
[youtube=425,350]5_YnHa7GWBs[/video]