Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

Επισκέπτης
Mitsubishi Lancer Evolution X

Το «όπλο» της Mitsubishi είναι εφοδιασμένο με νέο κινητήρα,ανανεωμένο εξωτερικό και εσωτερικό design,ενώ η τιμή του θα ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 2,997,750 γιέν (18.400 ευρώ) και θα φτάνει τα 3,750,600 γιέν (23.000 ευρώ).

Οι πολλές “μηχανικές” αλλαγές στο νέο sedan της Mitsubishi έγιναν με σκοπό την αύξηση της απόδοσης ,σε συνδυασμό με την ασφαλέστερη οδήγηση και γι αυτό το λόγο δόθηκε πολύ μεγάλο βάρος στην τεχνολογία,αφού το Lancer X διαθέτει S-AWC (Super All Wheel Control) και διπλό συμπλέκτη SST (Sport Shift Transmission).

Η εικόνα είναι πραγματικά εντυπωσιακή,με επιθετικές γραμμές και αεροδυναμικό στυλ,το νέο Mitsubishi είναι ο ορισμός του sport sedan,ενώ παρόμοια επιβλητικό design διακρίνεται και στο εσωτερικό.

Οι βελτιωμένες επιδόσεις του νέου Lancer σε σχέση με τον προκάτοχο του,οφείλονται στο νέο 4B11 2λιτρο τούρμπο DOHC MIVEC κινητήρα.

Οι άνθρωποι της Mitsubishi με οδηγό την προστασία του περιβάλλοντος,φρόντισαν να μειώσουν τους ρίπους,καθώς σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της εταιρίας το Lancer X εκπέμπει 50 τοις εκατό λιγότερους ρίπους από εκείνους που προβλέπονται στην Ιαπωνία.

Φυσικά δεν θα μπορούσε να παραλειφθεί η ασφάλεια και για αυτό το λόγο προσφέρονται αερόσακοι στην θέση οδηγού,συνοδηγού,πλευρικοί,αερόσακοι γονάτων (οδηγού),αλλά και ένα προσαρμοστικό σύστημα στον φωτισμό στις εκδόσεις GSR.

Ο διπλός συμπλέκτης σε συνδυασμό με το εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο προσφέρει γρήγορες αλλαγές,οι οποίες προκαλούν ωραία αίσθηση στην επιτάχυνση και αναδεικνύουν την ισχυρή απόδοση,ενώ παράλληλα η κατανάλωση καυσίμων είναι βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν.

Προκειμένου να “κρατήσει” την δυνατή ροπή του ο κινητήρας του Mitsubishi,προσφέρεται επίσης και με ένα χειροκίνητο κιβώτιο πέντε σχέσεων για τους οδηγούς που θέλουν να έχουν τον πλήρη έλεγχο στα χέρια τους.

Σε όλα τα μοντέλα της Lancer Evolution X GSR προσφέρεται το σύστημα δυναμικού ελέγχου (σύστημα ευστάθειας),S-AWC με κατανεμητή ροπής,ενώ κατανέμει σωστά τη δύναμη του φρεναρίσματος και στους τέσσερις τροχούς.

Επιβλητικό design

Το εξωτερικό design είναι ιδιαίτερο με επιθετικούς προσδιορισμούς οι διακρίνονται στα αεροδυναμικά βοηθήματα,τα οποία τελειοποιήθηκαν σε αεροτούνελ.Στο εμπρός μέρος του Ιαπωνικού sedan ξεχωρίζουν οι δύο αεραγωγοί στο καπό που δίνουν ανάσες στον κινητήρα,τα μακριά φώτα με το επιθετικό ύφος,αλλά και το spoiler με την ξεχωριστή αισθητική.

Όσο για το πίσω τμήμα η μεγάλη εντυπωσιακή αεροτομή,τα φώτα και ο αεροδυναμικός διαχύτης με τις δύο εξατμίσεις δε θα αφήσουν κανέναν ασυγκίνητο.

Το GSR προσφέρεται σε πέντε χρώματα,μεταξύ αυτών το σπορ μεταλλικό κόκκινο (Red Metallic) και το αριστοκρατικό μαύρο με πέρλα (Phantom Black Pearl),ενώ το RS διατίθεται και σε άσπρο ( White Solid).

Άνεση στο εσωτερικό

Το design στο εσωτερικό του Ιαπωνικού αυτοκινήτου έχει σχεδιαστεί με οδηγό την άνεση και τη λειτουργικότητα και γι αυτό το λόγο τα χρήσιμα όργανα είναι σε ευδιάκριτο σημείο κάνοντας πιο εύκολη την ζωή του οδηγού.

Τα σπορ καθίσματα της Recaro προσφέρουν υποδειγματική πλευρική στήριξη,ενώ προαιρετικά προσφέρονται και με πλευρικούς αερόσακους.

Ξεχωριστή λεπτομέρεια το επικαλυμμένο δερμάτινο τιμόνι στο οποίο είναι τοποθετημένο το κουμπί της λειτουργίας ενεργοποιήσεις ή απενεργοποιήσεις του συστήματος S-AWC.

Το ταμπλό είναι σχεδιασμένο έτσι ώστε να προσφέρει περισσότερους αποθηκευτικούς χώρους και κατά συνέπεια άνεση στον οδηγό.Το μαύρο χρώμα κυριαρχεί στο εσωτερικό,ενώ οι γκρι πινελιές στο τιμόνι δημιουργούν μια σπορ αισθητική στο νέο Lancer.

Δυνατός κινητήρας

Ο 4B11 τούρμπο κινητήρας είναι 2.000 κυβικών,4κιλινδρος,16βάλβιδος με μέγιστη ροπή 422 Νm που κορυφώνεται στις 3500 στροφές,επιδόσεις καλύτερες από τον προκάτοχο κινητήρα 4G63.Αξίζει να σημειωθεί πως ο 4B11 είναι ελαφρύτερος κατά 12 κιλά από τον 4G63,πιο φιλικός προς το περιβάλλον σύμφωνα με την εταιρία,ενώ είναι κατασκευασμένος από τιτάνιο και αλουμίνιο.

“Λίφτινγκ” στο σασί

Το νέο σασί είναι πιο σκληρό και άκαμπτο από το προηγούμενο μοντέλο για χάρη της ασφάλειας κυρίως.Στο νέο Ιαπωνικό sedan έχει αυξηθεί τόσο το μεταξόνιο για μεγαλύτερη άνεση στην καμπίνα,όσο και το μετατρόχιο για ασφαλέστερη και σταθερότερη οδηγική συμπεριφορά.

Εντυπωσιακές ζάντες,βελτιωμένες αναρτήσεις

Σ' ότι αφορά στις ζάντες ο στάνταρ εξοπλισμός στο GSR προσφέρει Enkei 18 ιντσών (12 ακτίνες) με ελαστικά διάστασης 245/40R.

Όσο για της αναρτήσεις στο νέο Lancer η bilstein έχει βάλει το χεράκι της.

Αναπτυγμένη τεχνολογία

Από ένα Ιαπωνικό μοντέλο και μάλιστα όπως είναι το Lancer δεν θα μπορούσαν να λείπουν οι τεχνολογικές ευκολίες.

Στο GSR υπάρχει σύστημα ναυσιπλοΐας,οθόνη 7 ιντσών,σκληρός δίσκος με 30Gb μνήμη(!) και ηχοσύστημα 650 Watt.

 

Επισκέπτης
Κωδικος CCX

Η Koenigsegg είναι μία αυτοκινητοβιομηχανία από την Σουηδία που ιδρύθηκε το 1993 και το 1994 ήρθε στο φως της δημοσιότητας το πρώτο της δημιούργημα.Ήταν ένα σπορ διθέσιο κεντρομήχανο αυτοκίνητο.Ακολούθησαν και άλλα με αποκορύφωμα το Koenigsegg CCX του 2006.Τι αυτοκίνητο και αυτό!!Φτιαγμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα ζυγίζει 1.180 κιλά και έχει ύψος 1,12 μέτρα!Η καρδιά του είναι ένας V8 κινητήρας 4,7 λίτρων από αλουμίνιο που αποδίδει με την βοήθεια 2 turbo 806 άλογα στις 6.900 στροφές ανά λεπτό!!Η κίνηση μεταδίδεται μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου με δίδισκο συμπλέκτη στους πίσω τροχούς και στα τεράστια ελαστικά φάρδους 335mm, κάνοντας το 0-100km/h σε 3,2 δευτερόλεπτα!Η τελική του ανέρχεται σε 395Km/h!Φέτος μάλιστα ντεμπουτάρισε το CCXR,το πρώτο “πράσινο” supercar που καταναλώνει βιοκαύσιμα και αποδίδει 1018 άλογα!!Τρέμε Veyron...

[youtube=425,350]zGsC5n6IJc0[/youtube]
[youtube=425,350]zHeb42L8C-E[/youtube]
 

Συνημμένα

  • koenigsegg.gif
    koenigsegg.gif
    162 KB · Εμφανίσεις: 15
  • koenigsegg-supercar.gif
    koenigsegg-supercar.gif
    271,9 KB · Εμφανίσεις: 23

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
παιδια η αμερικη ειναι μπροστα.viper mod2008 600 αλογακια,ροπη τραινου και τιμη 60000ευρω στην αμερικη.γαμω τους φορους μας γαμω.ουτε boxster δεν παιρμουμε με αυτα τα λεφτα στο ελλαδισταν.ολα τα αλλα ειναι οδοντοκρεμες μπροστα σε αυτο.πορωσηηηηηηηηηηηη!!!παρτε και το link για οποιον θελει να χαζεψει...
:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
[youtube=425,350]5ZuKrLxwk2A&feature=related[/youtube]
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
E όχι και οδοντόκρεμες......εμφανισιακά γαμάει και κανείς δεν αμφιβάλει για την θηριώδη δύναμή του αλλά νομίζω πως υπάρχουν και πολλά άλλα από την "δική" μας ήπειρο που παίζουν ξεκούραστα μαζί του!!!Τουλάχιστον για την οδική του συμπεριφορά δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα....
 

AssFiller

Μέλος
Εγγρ.
11 Ιουλ 2007
Μηνύματα
6.084
Κριτικές
4
Like
26
Πόντοι
66
Δεν είναι καινούργιο..αλλά το είδα εχθές στο δρόμο..και είναι πολύ καύλα..


Opel GT

Η Opel επανακάμπτει στην αγορά των roadster με το GT.

Αν και ουσιαστικά κανείς δεν το παραδέχεται, εν τούτοις όλα συγκλίνουν στην άποψη πως το εν λόγω μοντέλο αποτελεί την συνέχεια του Speedster, το οποίο αν και διέθετε τα πάντα (εμφάνιση, υψηλή τεχνολογία, δυνατό κινητήρα, άριστη συμπεριφορά στο δρόμο) δεν κατάφερε να έχει και τις ανάλογες πωλήσεις.


Το GT θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα τεχνολογίας Ecotec 2.0 λίτρων , ο οποίος αποδίδει 260 άλογα. Τελική ταχύτητα πάνω από 230 χλμ./ ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 6 δευτερόλεπτα.



 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Όπως και να'χει ένα Μ6 παραμένει καύλα όπως προαναφέρθηκε και αν και λίγο παλιό για δείτε κι αυτό... :rockon: :rockon: :rockon:

[youtube=425,350]Tp7dIBJNb2g[/youtube]




edit AssFiller :τροποποίηση ποστ για να παίζει το βίντεο απευθείας
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
Δεν είναι καινούργιο..αλλά το είδα εχθές στο δρόμο..και είναι πολύ καύλα..


Opel GT

Η Opel επανακάμπτει στην αγορά των roadster με το GT.

Αν και ουσιαστικά κανείς δεν το παραδέχεται, εν τούτοις όλα συγκλίνουν στην άποψη πως το εν λόγω μοντέλο αποτελεί την συνέχεια του Speedster, το οποίο αν και διέθετε τα πάντα (εμφάνιση, υψηλή τεχνολογία, δυνατό κινητήρα, άριστη συμπεριφορά στο δρόμο) δεν κατάφερε να έχει και τις ανάλογες πωλήσεις.


Το GT θα εφοδιάζεται με έναν κινητήρα τεχνολογίας Ecotec 2.0 λίτρων , ο οποίος αποδίδει 260 άλογα. Τελική ταχύτητα πάνω από 230 χλμ./ ώρα και επιτάχυνση 0-100 χλμ. σε 6 δευτερόλεπτα.



Αν και παίζει πολύ ανταγωνιστικά στο θέμα τιμής με άλλα γερμανικά roadster όντως δεν είχε φοβερές πωλήσεις!Στην Ελλάδα ήρθε σε περιορισμένα κομμάτια και καλά ως συλλεκτικό.Κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στην Αμερική και βασίζεται στο πλαίσιο της corvette.Και έχει και πολλά μηχανικά μέρη από την G.M.Πάντως είναι πολύ όμορφο και ξεφτιλίζει για πλάκα κάτι slk και κάτι Ζ4 που νομίζουν ότι είναι κυρίαρχοι στην κατηγορία!!!
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
E όχι και οδοντόκρεμες......εμφανισιακά γαμάει και κανείς δεν αμφιβάλει για την θηριώδη δύναμή του αλλά νομίζω πως υπάρχουν και πολλά άλλα από την "δική" μας ήπειρο που παίζουν ξεκούραστα μαζί του!!!Τουλάχιστον για την οδική του συμπεριφορά δεν έχουν ακουστεί και τα καλύτερα....
για πες μου ενα ευρωπαικο φιλτατε με 600 ατμοσφαρικα ζωντανα....
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
για πες μου ενα ευρωπαικο φιλτατε με 600 ατμοσφαρικα ζωντανα....
Κατ'αρχήν θα σου πω για την ENZO.Μετά θα πάμε στην SL600,όχι ακριβώς 600 άλογα αλλά περίπου εκεί είναι και το καινούργιο το Μ5.Μετά....ξέρεις πόσα κυβικά είναι το Viper???Με 75 ίππους για κάθε 1000 κυβικά βγάζει και η peugeot το 106!!!
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
ποσο κανει η enzo και carrera gt?αστο καλυτερα.αυτο κανει 60.000.συζητηση απλη κανουμε αλλα πιστευω οτι το viper ειναι πολυ καλο.να μπορουσαμε να παρουμε και κατι απο αυτα κιολας καλα θα ηταν.... :2funny: :2funny: :2funny:
 

billy_gs

Μέλος
Εγγρ.
3 Σεπ 2007
Μηνύματα
1.626
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
16
ποσο κανει η enzo και carrera gt?αστο καλυτερα.αυτο κανει 60.000.συζητηση απλη κανουμε αλλα πιστευω οτι το viper ειναι πολυ καλο.να μπορουσαμε να παρουμε και κατι απο αυτα κιολας καλα θα ηταν.... :2funny: :2funny: :2funny:
...εννοείται ότι κάνουμε απλή συζήτηση,δεν έχουμε τίποτα να χωρίσουμε!!! :grin:
Από την άλλη όμως το Viper κάνει 60.000 εκέι που παράγεται.Εδώ δεν το βλέπω να πέφτει κάτω από 160.000.Κι εγώ το βρίσκω πανέμορφο και απίστευτα δυνατό απλά δεν το θεωρώ τοπ!Με τόσα κυβικά η Ferrari για παράδειγμα,ή η Porsche θα βρισκόταν αντιμέτωπη με την Boeing και μόνο!!! ;)
 

ΣΚΡΟΥΝΤΖ

Μέλος
Εγγρ.
31 Ιουλ 2007
Μηνύματα
2.637
Κριτικές
7
Like
126
Πόντοι
16
Mitsubishi Lancer Evolution X

Το «όπλο» της Mitsubishi είναι εφοδιασμένο με νέο κινητήρα,ανανεωμένο εξωτερικό και εσωτερικό design,ενώ η τιμή του θα ξεκινά στην Ιαπωνία από τα 2,997,750 γιέν (18.400 ευρώ) και θα φτάνει τα 3,750,600 γιέν (23.000 ευρώ).
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: >:( >:( >:( >:( >:( >:(μα επιτελους ποσο μας κλεβουνε?μας εχουνε γαμησει στους φορους.και να απολαμβαναμε και καμια παροχη παει στο διαολο.σαν πολιτες τα α@@@@@@α μας παιρνουμε :cussing: :cussing: :cussing: :cussing: :ak: :ak: :ak: :ak: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi:
 

Επισκέπτης
:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: >:( >:( >:( >:( >:( >:(μα επιτελους ποσο μας κλεβουνε?μας εχουνε γαμησει στους φορους.και να απολαμβαναμε και καμια παροχη παει στο διαολο.σαν πολιτες τα α@@@@@@α μας παιρνουμε :cussing: :cussing: :cussing: :cussing: :ak: :ak: :ak: :ak: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi: :uzi:
η εοκ επιβαλλει τους φορους σε οτι εισαγεται απο τριτες χωρες προκειμενου να προστατευει τους κατασκευαστες των χωρων μελων της..μην χτυπας το κεφαλι σου για λαθος λογους..
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Συνυπολόγισε και τα έξοδα μεταφοράς. Τις αντιπροσωπείες, κεντρικές και τοπικές. Το μουνί της ΧάΙδως. Τα τρια του Καράμπελα.

Τι περίεργο βρίσκεις στις τιμές?  :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
 

Επισκέπτης
Συνυπολόγισε και τα έξοδα μεταφοράς. Τις αντιπροσωπείες, κεντρικές και τοπικές. Το μουνί της ΧάΙδως. Τα τρια του Καράμπελα.

Τι περίεργο βρίσκεις στις τιμές?  :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think: :think:
οι αντιπροσωπειες δεν βγαζουν ουτε καν τα λειτουργικα εξοδα των εκθεσεων τους απο την πωληση των αυτοκινητων εδω και 10 χρονια(τουλαχιστον)..το "κλαδεμα" αρχιζει μετα την πωληση..στα αμερικανικα καθως & οποια αλλη μαρκα πουλαει λιγα κομματια στην ελλαδα,η τσαπου που τρως στα σερβις & στα ανταλλακτικα ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΑ,συν του οτι θα πρεπει να κλεισεις ραντεβου ενα μηνα πριν & οτι τα μαστορια που τα γαργαλανε ειναι του κωλου..
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom