Εγώ μιλάω χοντρικά. Υποτίθεται οτι απο την Γερμανία φέρνει κάποιος ακριβό αυτοκίνητο. Οπότε αν για παράδειγμα φέρεις μια Μερσέντα η οποία είναι 2 χρονών και σου κοστίσει Γερμανία γύρω στα 20000-22000Ε και είναι με extra(όπως τα περισσότερα απο Γερμανία είναι)τότε εδώ θα σου βγεί γύρω στο 30αρι10000,πάρα πολλά...πολλοί φέρνουν αλλά άμα είναι τόσα δεν συμφέρει....τώρα με την ελέυθερη κυκλοφορία στην ΕΕ,στα σύνορα περνάμε ελευθερα έτσι?
δεν μπορώ εγώ να πω είμαι γερμανός τουρίστας και να το έχω συνέχεια με ξένες πινακίδες?
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 122K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
βυζολάγνος
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Σεπ 2007
- Μηνύματα
- 7.781
- Κριτικές
- 18
- Like
- 5.746
- Πόντοι
- 5.035
Νέο Mazda6
Η Mazda πρόσφατα έδωσε στη δημοσιότητα την πρώτη επίσημη φωτογραφία του νέου Mazda6. Έμφαση έχει δοθεί στη δυναμική σχεδίαση, που θυμίζει το RX-8. Εκτός από πιο σπορ, το νέο Mazda6 θα είναι ακόμη πιο ποιοτικό και ασφαλές, αλλά και πιο φιλικό στο περιβάλλον. Βασισμένο στο πάτωμα του νέου Ford Mondeo, θα έχει μεγαλύτερες διαστάσεις από το τρέχον μοντέλο.
Στο λανσάρισμα θα προσφέρεται με βενζινοκινητήρες 1,8, 2,0 και 2,3 λίτρων και με δύο δίλιτρους τουρμποντίζελ 120 και 143 ίππων. Αργότερα θα προστεθεί και ένας ντίζελ 2,2 λίτρων με διπλό τούρμπο και 175 ίππους (προέλευσης Ford-PSA), ενώ θα υπάρχει και τετρακίνητη έκδοση MPS με τούρμπο βενζινοκινητήρα 260 ίππων.
[youtube=425,350]gdqJ4XzmDuo[/video]
A ρε μεγάλη Mazda εγγύηση πάντα στη σχεδίαση.
Ποιό να πρωτοθυμηθώ; Το Xedos 6; το RX-7; το 6; το RX-8; το MX-5;
Έτσι τέτοια να βλέπω!
Επισκέπτης
BMW M3 CSL Loaded
Με αυτό το χρόνο η BMW M3 CSL Loaded,δεν κατατρόπωσε απλά την Zonda F,αλλά κρατά πλέον και το ρεκόρ του ταχύτερου χρόνου στη συγκεκριμένη πίστα,από αυτοκινήτου που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους.
Για την ακρίβεια ο χρόνος της BMW ήταν 7 λεπτά και 22,9 δευτερόλεπτα,ενώ της Zonda F είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα πιο αργός,δηλαδή 7 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα!
Για την ιστορία θα αναφέρουμε ότι αντίστοιχος χρόνος της Porsche Carrera GT είναι 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα!!!
Οπότε αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της επιτυχίας!!!
Loaded project
Διαβάζοντας τα παραπάνω θα πρέπει σίγουρα να σας έχει εξάψει την φαντασία για το τι κρύβεται κάτω από τι καπό της CSL!
Λοιπόν,το Loaded project είναι μια καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία!Η βελτιωμένη υπερτροφοδοτούμενη BMW M3 CSL E46,αποδίδει 600 ίππους και της παρέχεται η εργοστασιακή υποστήριξη της K&W.
Το τελικό set up του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε από τον γκουρού σε θέματα αναβάθμισης μοντέλων BMW,Tom Schirmer,ο οποίος κατοικοεδρεύει στο Kelberg της Γερμανίας.
Σκληρή δουλειά
Ο εκπληκτικός αυτός γύρος στην «Πράσινη Κόλαση»,είναι αποτέλεσμα τριών ετών σκληρής δουλειάς!
Ωστόσο το θέμα δεν σταματά εκεί,καθώς ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν ο άσσος των Ευρωπαϊκών Αγώνων Αυτοκινήτου Τουρισμού,Richard Goransson.
Ο Goransson,δεν ήταν απλά ο οδηγός που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με τη CSL στο Nordschleife (συναντώντας και κίνηση σε κάποια σημεία),αλλά ήταν ο αυτός που έδινε τις σωστές πληροφορίες για το πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο καθ’ όλη την εξέλιξη του εγχειρήματος «Loaded»!
[youtube=425,350]quytISKR9VY[/youtube]
περισσοτερα στο
Με αυτό το χρόνο η BMW M3 CSL Loaded,δεν κατατρόπωσε απλά την Zonda F,αλλά κρατά πλέον και το ρεκόρ του ταχύτερου χρόνου στη συγκεκριμένη πίστα,από αυτοκινήτου που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους.
Για την ακρίβεια ο χρόνος της BMW ήταν 7 λεπτά και 22,9 δευτερόλεπτα,ενώ της Zonda F είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα πιο αργός,δηλαδή 7 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα!
Για την ιστορία θα αναφέρουμε ότι αντίστοιχος χρόνος της Porsche Carrera GT είναι 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα!!!
Οπότε αντιλαμβάνεστε το μέγεθος της επιτυχίας!!!
Loaded project
Διαβάζοντας τα παραπάνω θα πρέπει σίγουρα να σας έχει εξάψει την φαντασία για το τι κρύβεται κάτω από τι καπό της CSL!
Λοιπόν,το Loaded project είναι μια καθαρά ιδιωτική πρωτοβουλία!Η βελτιωμένη υπερτροφοδοτούμενη BMW M3 CSL E46,αποδίδει 600 ίππους και της παρέχεται η εργοστασιακή υποστήριξη της K&W.
Το τελικό set up του αυτοκινήτου πραγματοποιήθηκε από τον γκουρού σε θέματα αναβάθμισης μοντέλων BMW,Tom Schirmer,ο οποίος κατοικοεδρεύει στο Kelberg της Γερμανίας.
Σκληρή δουλειά
Ο εκπληκτικός αυτός γύρος στην «Πράσινη Κόλαση»,είναι αποτέλεσμα τριών ετών σκληρής δουλειάς!
Ωστόσο το θέμα δεν σταματά εκεί,καθώς ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες στην εξέλιξη του αυτοκινήτου ήταν ο άσσος των Ευρωπαϊκών Αγώνων Αυτοκινήτου Τουρισμού,Richard Goransson.
Ο Goransson,δεν ήταν απλά ο οδηγός που έγραψε τον ταχύτερο χρόνο με τη CSL στο Nordschleife (συναντώντας και κίνηση σε κάποια σημεία),αλλά ήταν ο αυτός που έδινε τις σωστές πληροφορίες για το πως συμπεριφέρεται το αυτοκίνητο καθ’ όλη την εξέλιξη του εγχειρήματος «Loaded»!
[youtube=425,350]quytISKR9VY[/youtube]
περισσοτερα στο
Α ρε pleasure μας ΚΑΥΛΩΣΕΣ πάλι...
Μιλάμε για ΤΟ εργαλείο! Ακόμα και 'μαμά' να είναι, είναι ΤΟ εργαλείο.
Δεν ξέρω αν θα με πείτε μαλάκα, αλλά τέτοιου είδους αυτοκίνητα με εντυπωσιάζουν πιο πολύ από Ferrari, Lambo κτλπ.
Ίσως επειδή με το 1/4 της τιμής προσφέρουν ανάλογη οδηγική εμπειρία. Ίσως επειδή είμαι λάτρης των sedan. Ίσως επειδή παίρνουν 4 άτομα. Ίσως επειδή μπορούν να κουβαλήσουν τις βαλίτσες σου.
+1 στο ποστ σου.
Μιλάμε για ΤΟ εργαλείο! Ακόμα και 'μαμά' να είναι, είναι ΤΟ εργαλείο.
Δεν ξέρω αν θα με πείτε μαλάκα, αλλά τέτοιου είδους αυτοκίνητα με εντυπωσιάζουν πιο πολύ από Ferrari, Lambo κτλπ.
Ίσως επειδή με το 1/4 της τιμής προσφέρουν ανάλογη οδηγική εμπειρία. Ίσως επειδή είμαι λάτρης των sedan. Ίσως επειδή παίρνουν 4 άτομα. Ίσως επειδή μπορούν να κουβαλήσουν τις βαλίτσες σου.
+1 στο ποστ σου.
Anal_Hunter
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 4.643
- Κριτικές
- 10
- Like
- 17
- Πόντοι
- 5.775
Α ρε pleasure μας ΚΑΥΛΩΣΕΣ πάλι...
Μιλάμε για ΤΟ εργαλείο! Ακόμα και 'μαμά' να είναι, είναι ΤΟ εργαλείο.
Δεν ξέρω αν θα με πείτε μαλάκα, αλλά τέτοιου είδους αυτοκίνητα με εντυπωσιάζουν πιο πολύ από Ferrari, Lambo κτλπ.
Ίσως επειδή με το 1/4 της τιμής προσφέρουν ανάλογη οδηγική εμπειρία. Ίσως επειδή είμαι λάτρης των sedan. Ίσως επειδή παίρνουν 4 άτομα. Ίσως επειδή μπορούν να κουβαλήσουν τις βαλίτσες σου.
+1 στο ποστ σου.
Η ισως επειδη σε αντιθεση με τα Ferrari και τα Lambο κανουν παπαδες σε πιστες και οπου αλλου θες, και συγχρονως μπορουν να γραψουν ανετα 300-400 χιλιαδες χιλιομετρα στο κοντερ χωρις να εχεις κανει 5 ανακατασκευες στο μοτερ ( και λιγες λεω .... )
Επισκέπτης
Porsche 911 GT2
Η Porche 911GT2 θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με πίσω κίνηση και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με σπορ κλιμάκωση και μόνο κατόπιν παραγγελίας..
Ο κύβος ερρίφθη.Η ταχύτερη και ταυτόχρονα ισχυρότερη 911 παραγωγής όλων των εποχών είναι η GT2.Ενα εντυπωσιακό σε εμφάνιση όσο και επιδόσεις μοντέλο που αντλεί ισχύ από τον boxer των 3,6 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) που προέρχεται από την 911 Turbo.
Χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει στην εισαγωγή του κινητήρα και στους εναλλάκτες αέρα,η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 480 στους 530 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 69,8 kgm τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.200-4.500 σ.α.λ.Το βάρος της GT2 έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα.
Με μόλις 1.440 κιλά είναι κατά 145 κιλά ελαφρύτερη από την Turbo και κατά 45 κιλά βαρύτερη από την κορυφαία GT3.Σύμφωνα με την Porsche,η 911 GT2 επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ώ. σε μόλις 3,6,ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 329 χ.α.ώ.!
Η GT2 θα εφοδιά-ζεται με τα ηλεκτρονικά συστήματα PSM (Porsche Stability Management) και PASM (Porsche Αctiνe Suspension Management),ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα πλήρους ρύθμισης των αντιστρεπτικών δοκών και της ανάρτησης σε ύψος και απόσβεση.
Η Porche 911GT2 θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά με πίσω κίνηση και εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων με σπορ κλιμάκωση και μόνο κατόπιν παραγγελίας..
Ο κύβος ερρίφθη.Η ταχύτερη και ταυτόχρονα ισχυρότερη 911 παραγωγής όλων των εποχών είναι η GT2.Ενα εντυπωσιακό σε εμφάνιση όσο και επιδόσεις μοντέλο που αντλεί ισχύ από τον boxer των 3,6 λίτρων με τους δύο υπερσυμπιεστές εξάτμισης μεταβλητής γεωμετρίας (VTG) που προέρχεται από την 911 Turbo.
Χάρη στις αλλαγές που έχουν γίνει στην εισαγωγή του κινητήρα και στους εναλλάκτες αέρα,η ισχύς έχει αυξηθεί από τους 480 στους 530 ίππους, ενώ η ροπή φτάνει τα 69,8 kgm τα οποία είναι διαθέσιμα από τις 2.200-4.500 σ.α.λ.Το βάρος της GT2 έχει διατηρηθεί σε χαμηλά επίπεδα.
Με μόλις 1.440 κιλά είναι κατά 145 κιλά ελαφρύτερη από την Turbo και κατά 45 κιλά βαρύτερη από την κορυφαία GT3.Σύμφωνα με την Porsche,η 911 GT2 επιταχύνει από στάση στα 100 χ.α.ώ. σε μόλις 3,6,ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 329 χ.α.ώ.!
Η GT2 θα εφοδιά-ζεται με τα ηλεκτρονικά συστήματα PSM (Porsche Stability Management) και PASM (Porsche Αctiνe Suspension Management),ενώ θα υπάρχει και δυνατότητα πλήρους ρύθμισης των αντιστρεπτικών δοκών και της ανάρτησης σε ύψος και απόσβεση.
Συνημμένα
il_capitano
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 239
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
ο βασιλιας ειναι πια εδω...
στο ring εκανε 7.38.......(με το ring σε καποια κοματια ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!!) 2.8 δευτερα κατω απο το porche 911 turbo (κατοχο του ρεκορ)..:o :o :o
σεβασμος στον βασιλια μαγκες...
bmw?????τι να του πει......porche???πφφφφφφ
ΑΑΑ...και ''μονο'' 115.000....oxi 200.000-300.000!!!!!
# VR38DETT twin-turbocharged 3.8-liter V6.
# 480 hp @ 6,800 rpm. 430 lb-ft torque @ 3,200 - 5,200 rpm.
# Dual overhead camshafts with variable intake-valve timing.
# Cast aluminum cylinder block with high-endurance/low-friction plasma-sprayed bores.
# IHI twin turbochargers, one per cylinder bank.
# Pressurized lubrication system with thermostatically controlled cooling.
The wait is over.
στο ring εκανε 7.38.......(με το ring σε καποια κοματια ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!!) 2.8 δευτερα κατω απο το porche 911 turbo (κατοχο του ρεκορ)..:o :o :o
σεβασμος στον βασιλια μαγκες...
bmw?????τι να του πει......porche???πφφφφφφ
ΑΑΑ...και ''μονο'' 115.000....oxi 200.000-300.000!!!!!
# VR38DETT twin-turbocharged 3.8-liter V6.
# 480 hp @ 6,800 rpm. 430 lb-ft torque @ 3,200 - 5,200 rpm.
# Dual overhead camshafts with variable intake-valve timing.
# Cast aluminum cylinder block with high-endurance/low-friction plasma-sprayed bores.
# IHI twin turbochargers, one per cylinder bank.
# Pressurized lubrication system with thermostatically controlled cooling.
The wait is over.
Συνημμένα
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 39
- Πόντοι
- 2.157
bmw?????τι να του πει......
δεν συγκρινουμε τουρμπατα με ατμοσφαιρες.. ;)
Επισκέπτης
Μαλλον θα πρεπει να μαθεις να διαβαζεις πριν να γραφεις οτι θελεις..ο βασιλιας ειναι πια εδω...
στο ring εκανε 7.38.......(με το ring σε καποια κοματια ΒΡΕΓΜΕΝΟ!!!!) 2.8 δευτερα κατω απο το porche 911 turbo (κατοχο του ρεκορ)..:o :o :o
σεβασμος στον βασιλια μαγκες...
bmw?????τι να του πει......porche???πφφφφφφ
ΑΑΑ...και ''μονο'' 115.000....oxi 200.000-300.000!!!!!
# VR38DETT twin-turbocharged 3.8-liter V6.
# 480 hp @ 6,800 rpm. 430 lb-ft torque @ 3,200 - 5,200 rpm.
# Dual overhead camshafts with variable intake-valve timing.
# Cast aluminum cylinder block with high-endurance/low-friction plasma-sprayed bores.
# IHI twin turbochargers, one per cylinder bank.
# Pressurized lubrication system with thermostatically controlled cooling.
The wait is over.
BMW M3 CSL Loaded
Με αυτό το χρόνο η BMW M3 CSL Loaded,δεν κατατρόπωσε απλά την Zonda F,αλλά κρατά πλέον και το ρεκόρ του ταχύτερου χρόνου στη συγκεκριμένη πίστα,από αυτοκινήτου που επιτρέπεται να κυκλοφορεί στους δημόσιους δρόμους.
Για την ακρίβεια ο χρόνος της BMW ήταν 7 λεπτά και 22,9 δευτερόλεπτα,ενώ της Zonda F είναι κατά πέντε δευτερόλεπτα πιο αργός,δηλαδή 7 λεπτά και 28 δευτερόλεπτα!
Για την ιστορία θα αναφέρουμε ότι αντίστοιχος χρόνος της Porsche Carrera GT είναι 7 λεπτά και 32 δευτερόλεπτα!!!
Anal_Hunter
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 12 Αυγ 2005
- Μηνύματα
- 4.643
- Κριτικές
- 10
- Like
- 17
- Πόντοι
- 5.775
pleasuregiver, δεν μπορει το M3 CSL Loaded να θεωρηθει "βασιλιας" γιατι δεν αποτελει αυτοκινητο παραγωγης.
Ειναι ενα φτιαγμενο αμαξι απο καποιο ατομο, και δεν βγαινει απο καποια βιομηχανια για μαζικη η εστω μερικη παραγωγη ( κατα παραγγελια )
Με λιγα λογια, και εσυ και εγω θα μπορουσαμε να το ειχαμε φτιαξει αυτο ( λεμε τωρα ) και να περναγε τα παντα στο ring. Υστερα απο χρονια βεβαια, αλλα θα ηταν δυνατο.
Αλλα να φτιαξεις αμαξι παραγωγης να το κανει αυτο ειναι κατι πολυ διαφορετικο πιστευω.
Ειναι ενα φτιαγμενο αμαξι απο καποιο ατομο, και δεν βγαινει απο καποια βιομηχανια για μαζικη η εστω μερικη παραγωγη ( κατα παραγγελια )
Με λιγα λογια, και εσυ και εγω θα μπορουσαμε να το ειχαμε φτιαξει αυτο ( λεμε τωρα ) και να περναγε τα παντα στο ring. Υστερα απο χρονια βεβαια, αλλα θα ηταν δυνατο.
Αλλα να φτιαξεις αμαξι παραγωγης να το κανει αυτο ειναι κατι πολυ διαφορετικο πιστευω.
Επισκέπτης
στην στρατοσφαιρα???Αλήθεια...ένα ατμοσφαιρικό με 520 ίππους...αν προσθέσουμε ένα turbo...που μπορεί να φθάσει??
Επισκέπτης
εμεις θα φτιαχναμε καλυτερα..κατα τα αλλα εχεις δικαιο..pleasuregiver, δεν μπορει το M3 CSL Loaded να θεωρηθει "βασιλιας" γιατι δεν αποτελει αυτοκινητο παραγωγης.
Ειναι ενα φτιαγμενο αμαξι απο καποιο ατομο, και δεν βγαινει απο καποια βιομηχανια για μαζικη η εστω μερικη παραγωγη ( κατα παραγγελια )
Με λιγα λογια, και εσυ και εγω θα μπορουσαμε να το ειχαμε φτιαξει αυτο ( λεμε τωρα ) και να περναγε τα παντα στο ring. Υστερα απο χρονια βεβαια, αλλα θα ηταν δυνατο.
Αλλα να φτιαξεις αμαξι παραγωγης να το κανει αυτο ειναι κατι πολυ διαφορετικο πιστευω.
il_capitano
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 239
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
το loaded ΔΕΝ ειναι normal αυτοκινητο παραγωγης.....εγω για αυτα μιλαω,αλλιως θα σου ελεγα πως η version evo του skyline που θα βγει θα ειναι σαφως πιο γρηγορη..αλλα δεν θα ειναι παραγωγης...
και το carrera gt ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ οτι θα κανει αυτον τον χρονο....και ξερεις γιατι???γιατι η porche ΕΣΚΕΜΕΝΑ δεν το κατεβαζε επισημα....lol ακου το zonda normal....
αααα,δεν θελω αμφισβητισεις για τον βασιλια...
και το carrera gt ΕΙΚΑΖΕΤΑΙ οτι θα κανει αυτον τον χρονο....και ξερεις γιατι???γιατι η porche ΕΣΚΕΜΕΝΑ δεν το κατεβαζε επισημα....lol ακου το zonda normal....
αααα,δεν θελω αμφισβητισεις για τον βασιλια...
il_capitano
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 239
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
και κατσε και λιγο να το περιλαβει το R35 στα χερια της η mines,και τοτε θα τα πουμε..
για την ιστορια το mines r34 γυρναει παντου με εξοφρενικουs χρονους στa 600 αλογα.....(απο 280 επειδη δεν θελαν να το ανεβασουν πολυ..)
βλεπω την veilside να το φτανει 1500...
THE ULTIMATE GTR
για την ιστορια το mines r34 γυρναει παντου με εξοφρενικουs χρονους στa 600 αλογα.....(απο 280 επειδη δεν θελαν να το ανεβασουν πολυ..)
βλεπω την veilside να το φτανει 1500...
THE ULTIMATE GTR
il_capitano
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 239
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
δεν συγκρινουμε τουρμπατα με ατμοσφαιρες..
Eχεις δικιο πατερ...
γι'αυτο περιμενουμε και το νεο nsx να μπουν τα πραγματα στην θεση τους
τις ευλογιες σου..
Eχεις δικιο πατερ...
γι'αυτο περιμενουμε και το νεο nsx να μπουν τα πραγματα στην θεση τους
τις ευλογιες σου..
il_capitano
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 239
- Κριτικές
- 2
- Like
- 1
- Πόντοι
- 1
polemistis
Μέλος
- Εγγρ.
- 18 Νοε 2006
- Μηνύματα
- 1.162
- Like
- 6
- Πόντοι
- 16
Αλήθεια...ένα ατμοσφαιρικό με 520 ίππους...αν προσθέσουμε ένα turbo...που μπορεί να φθάσει??
Θα ξαναφθάνει στον πάγκο, μιας και θα σπάει συνέχεια ;)