Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 122K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
Εδω σου εξηγει πως προκυπτει ο δεικτης βλαβων και την αντιστοιχη βαρυτητα που περνει αναλογα με το ειδος της βλαβης! Αρα το φλας που αναφερεις σαφως και δεν καταγραφεται ως βαρια βλαβη, ενω το νεκρωμα του κινητηρα στα 150χλμ σιγουρα ειναι βαρια βλαβη!

 

geo69

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιαν 2007
Μηνύματα
520
Κριτικές
5
Like
496
Πόντοι
26
Kαλησπερα. Εγω ημουνα υπερ των SAXO και των 106... Ειχα γινει φιλος με τον αρχιμηχανικο στον Ρουσσακη. Απο προβληματα οτι θελεις απο ηλεκτρολογικα. Μηχανικα τιποτα.  Απλα ενα θα πω ξεκινησα με αλλαγη εκγεφαλο 2 ημερες περα απο την εγγυηση και φυσικα τα εσκασα. Αφου το χρησοπληρωσα σαν αμαξι τελικα πηρα ενα COROLLA. Και ναι επιτελους ησυχασα. Φοβερο αυτοκινητο και απλα τρομερο after sales servise. Για παρ μπριζ που αλλαξα με παρακαλγανε να παρω αυτοκινητο αντικαταστασης. Καποιοι γερμανοι {vw} στο χρεωνουνε 20ε την μερα...... :2funny:
 

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
Βασικα αυτο εννοω...αλλα δεν μπορουν να το καταλαβουν ακομα καποιοι με συνδρομο κατωτεροτητας. Οι γερμανοι π.χ. ηταν καποτε και βγαζαν οντως πολυ καλα αυτοκινητα (τοτε,ουτε καν υπηρχαν οι Ιαπωνες) ομως τωρα, πως να το κανουμε, οι Ιαπωνες ειναι ετη φωτος μπροστα σε τεχνολογια & αξιοπιστια! Στην ιδια την γερμανια σε γκαλοπ που εγινε για τις καλυτερες 5 εταιρειες απο αποψη προβληματων-αξιοπιστιας-ευχαριστησης των πελατων, αυτες ηταν ολες γιαπωνεζικες! Που? Μεσα στην ιδια την γερμανια!
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
316 με 20ιντσες ζάντες. Το φετίχ του νεοέλληνα ...

:grin: :grin:

Σωστός ο Λάκης....


Αλλά, αν δεν με γελά η μνήμη μου, εσύ δεν είσαι ο ιδιοκτήτης ενός Golf τουρμπάτου με  1821,34 άλογα, που καραδωκείς στα φανάρια για να σκίσεις κανά ψωρο-Πορσικό????  :think:  :think:  :think:



 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Μάλλον που επικροτώ τα γιαπόνια. Μάλλον...
Τώρα για την έρευνα.
Η Daihatsu που βγαίνει δεύτερη πιο αξιόπιστη πόσα μοντέλα έχει? Και πόσα δικά της αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα? Σύγκρινε τα με την VW, πλήθος μοντέλων και αριθμό αυτοκινήτων. "Ο τελικός αριθμός είναι το πηλίκο των βλαβών που έχουν καταγραφεί δια τα αυτοκίνητα κάθε εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα μας". Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι μια εταιρεία που μοσχοπουλάει είναι λογικό να έχει και πιο πολλές βλάβες. Το ίδιο είναι να κυκλοφορούν 10000 VW σε σύγκριση με 1000 Daihatsu? Για άλλη μια φορά, το πόσο σοβαρές είναι αυτές οι βλάβες ή οχι δεν απαντάται απο το άλλο θεϊκό "Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι κάθε βλάβη έχει αντιμετωπιστεί ανάλογα με τη βαρύτητά της όπως την αξιολόγησαν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, η οποία και επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα (για παράδειγμα, μία μεγάλη βλάβη έχει πολλαπλασιαστεί με μεγαλύτερο συντελεστή από ό,τι μια όχι τόσο μεγάλη βλάβη, ενώ μία μικρή βλάβη δεν πολλαπλασιάζεται με συντελεστή, “μετράει” δηλαδή για μία μόνο."
Και πάλι σου αναφέρω το δείγμα. Δεν μπορείς απο τη μια στιγμή στην άλλη να παρουσιάζεις "έρευνες" απο το πουθενά. Ποιοί και πόσοι συμμετείχαν? Που ζούν, τι εισόδημα έχουν, τι τρώνε, τι πηδάνε (αν) και πολλά πολλά άλλα. Κατά καιρούς και εδώ μέσα έχουν γίνει διάφορες ψηφοφορίες. Φαντάσου τώρα να πάρει κάποιος τα αποτελέσματα και να τα εμφανίζει δεξιά και αριστερά. Θα φάει πολύ κράξιμο ρε φίλε, πως να το κάνουμε.
 

dzf

Μέλος
Εγγρ.
9 Δεκ 2005
Μηνύματα
663
Κριτικές
5
Like
2
Πόντοι
6
Βασικα αυτο εννοω...αλλα δεν μπορουν να το καταλαβουν ακομα καποιοι με συνδρομο κατωτεροτητας. Οι γερμανοι π.χ. ηταν καποτε και βγαζαν οντως πολυ καλα αυτοκινητα (τοτε,ουτε καν υπηρχαν οι Ιαπωνες) ομως τωρα, πως να το κανουμε, οι Ιαπωνες ειναι ετη φωτος μπροστα σε τεχνολογια & αξιοπιστια! Στην ιδια την γερμανια σε γκαλοπ που εγινε για τις καλυτερες 5 εταιρειες απο αποψη προβληματων-αξιοπιστιας-ευχαριστησης των πελατων, αυτες ηταν ολες γιαπωνεζικες! Που? Μεσα στην ιδια την γερμανια!

Άκου λίγο γιαννάκη...

Κι εγώ σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου.
Από τα λίγα που διαβάζω όμως, διαπιστώνω με ευκολία, ότι χρησιμοποιείς τα χειρότερα όλων των επιχειρημάτων για να στηρίξεις την άποψη την οποία πρεσβέυεις...

Φέρε ρε αγόρι μου κι εσύ ένα τυχαίο παράδειγμα... κάτι τεσπά...

ΟΧΙ όμως και να επικαλείσαι το χείριστο ΟΛΩΝ των περιοδικών αυτοκινήτου, Autotriti.  :2funny: :2funny: :2funny:
Μόνο και μόνο από αυτό έχεις χάσει όλη τη συζήτηση....

Φιλικά
 

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
Για εξηγησε μας γιατι ειναι το χειριστο ολων των περιοδικων? Να δουμε αν εχει βαση αυτο που λες...
 

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
Μάλλον που επικροτώ τα γιαπόνια. Μάλλον...
Τώρα για την έρευνα.
Η Daihatsu που βγαίνει δεύτερη πιο αξιόπιστη πόσα μοντέλα έχει? Και πόσα δικά της αυτοκίνητα κυκλοφορούν στην Ελλάδα? Σύγκρινε τα με την VW, πλήθος μοντέλων και αριθμό αυτοκινήτων. "Ο τελικός αριθμός είναι το πηλίκο των βλαβών που έχουν καταγραφεί δια τα αυτοκίνητα κάθε εταιρείας που κυκλοφορούν στη χώρα μας". Καταλαβαίνεις λοιπόν οτι μια εταιρεία που μοσχοπουλάει είναι λογικό να έχει και πιο πολλές βλάβες. Το ίδιο είναι να κυκλοφορούν 10000 VW σε σύγκριση με 1000 Daihatsu? Για άλλη μια φορά, το πόσο σοβαρές είναι αυτές οι βλάβες ή οχι δεν απαντάται απο το άλλο θεϊκό "Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί, ότι κάθε βλάβη έχει αντιμετωπιστεί ανάλογα με τη βαρύτητά της όπως την αξιολόγησαν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων, η οποία και επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα (για παράδειγμα, μία μεγάλη βλάβη έχει πολλαπλασιαστεί με μεγαλύτερο συντελεστή από ό,τι μια όχι τόσο μεγάλη βλάβη, ενώ μία μικρή βλάβη δεν πολλαπλασιάζεται με συντελεστή, “μετράει” δηλαδή για μία μόνο."
Και πάλι σου αναφέρω το δείγμα. Δεν μπορείς απο τη μια στιγμή στην άλλη να παρουσιάζεις "έρευνες" απο το πουθενά. Ποιοί και πόσοι συμμετείχαν? Που ζούν, τι εισόδημα έχουν, τι τρώνε, τι πηδάνε (αν) και πολλά πολλά άλλα. Κατά καιρούς και εδώ μέσα έχουν γίνει διάφορες ψηφοφορίες. Φαντάσου τώρα να πάρει κάποιος τα αποτελέσματα και να τα εμφανίζει δεξιά και αριστερά. Θα φάει πολύ κράξιμο ρε φίλε, πως να το κάνουμε.

Δηλαδη αμφισβητεις την αξιοπιστια των αποτελεσματων και το πως εγινε η ερευνα! Ας πουμε οτι ειναι ετσι με τις πωλησεις οπως λες. Η toyota δηλαδη που φιγουραρει χρονια στις υψηλες πωλησεις πως βρισκεται σε παρα πολυ καλο δεικτη απο πλευρας χαμηλων βλαβων? Και αν δεν απατωμαι με πιο πολλες πωλησεις απο την bmw που βρισκεται σε πολυ χειροτερη μοιρα στον δεικτη των ζημιων! Αρα μαλλον καταρριπτεται αυτο που λες περι το οσο πιο πολλα πουλας τοσο πιο πολλες βλαβες εχεις...


Δες εδω και κατω αριστερα στον πινακα, να δεις οτι ειναι στην κορυφη των πωλησεων σχεδον καθε μηνα! Δεν βλεπω την bmw για παραδειγμα πουθενα ... (δεν σημαινει παντα οτι top πωλησεις ειναι και οι καλυτερες επιλογες,το αναφερω για να δεις οτι πουλαει τα περισσοτερα η toyota) :

 

alllanel

Μέλος
Εγγρ.
4 Σεπ 2007
Μηνύματα
101
Κριτικές
4
Like
0
Πόντοι
1
Παιδια χαλαρωστε.. ειμαι στο χώρο του αυτ/του περιπου 20 χρόνια. Αν θελετε την γνώμη μου ολα είναι σχετικα.. πρώτα απ όλα υπαρχουν οι παρακατω όμιλοι
1)VW GROUP (VW-AUDI-SKODA-PORSE-LABORGINI-BENTLEY H ROLS-ROYS)
2)RENAULT-NISSAN
3)FORD (MAZDA-FORD-ASTON MARTIN - LAND ROVER- SAAB-LINCOLN-MERCURY)
4)GM (OPEL-SUZUKI-CHEVROLET-LADA-DODGE-JEEP)
5)MERCEDES (CRYSLER-MITSUBITSHI)
6)TOYOTA (LEXUS-DAIHATSU
7)HONDA
8)PSA (PEGEUOT-CITROEN)

Πρωτα απο ολα να διευκρινησω οτι τα μοντελα των παραπανω εταιρειών δεν απέχουν πολυ μεταξί τουσ..
Τα ευρωπαίκα ειναι ανώτερα τεχνολογικα αλλα υστερουν καποια μοντελα τουσ σε αξιοπιστία
Τα γιαπωνεζικα ειναι πιο αξιοπιστα αλλα την αξιοπιστια τουσ την προπληρωνεισ στην αυξημενη τιμη που εχουν εναντι των ανταγωνιστων τουσ
Το αυτ/το αφου το βλεπεται ωσ πακετο πρεπει να υπολογισεται τιμη, επιτοκιο, εγγυησεισ, ανταλακτικα, κτλ
Αυτη την στιγμη στην αγορα το καλυτερο πακετο το εχει η FORD
Aν δεν σασ ενδιαφερει το κοστοσ συντηρησησ τοτε ΒΜW..

Παιδια οτι θελετε με χαρα να βοηθησω ειδικα με τα χρηματοδοτικα.. επισησ μπορω να σασ πετυχω καλυτερεσ τιμεσ απο 100-1500 ευρω απο τιμη τιμοκαταλογου ενοειτε με δελτιο παραγγελιασ επισημου εμπορου (οχι παραληλη εισαγωγη)..  
 

dfwk

Τιμημένος
Εγγρ.
3 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.874
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
316
Μήπως αντί για 5η μπήκε καμιά 3η ; Για να μην πω ... 1η ;;;;;
Θα σου λύσω την απορία.
Από τις κάβλες μου να πάω να μαμήσω μια γκόμενα που έμενε πειραιά κατέβαινα τον κηφισσό με 200,είχα ανοιχτό και τον κλιματισμό στο τέρμα, ξαφνικά για να κάνω μια σφήνα πριν την στροφή στο ρέντη και νομίζωντας ότι πάω με λίγο κάτω από τον κόφτη της 4ης (δηλαδή γύρω στα 170) κάρφωσα από 5η - 4η. Την συνέχεια την ξέρετε.. >:( .
Και επειδή δεν θέλω να βγάλω το όνομα του καταστροφέα των μοτερ. Το αυτοκίνητο το είχα στρώσει πολύ καλά.
Μέχρι τα 4000km το στροφόμετρο δεν είχε περάσει τις 3,5 χιλιάδες στροφές. Και τα πρώτα 1000km τα έκανα πηγένωντας αθήνα-λουτράκι και ανά 20 λεπτά στάση για να κρυώσει.
Μετά κόφτες κανονικά και με τον νόμο. :dancing:
 

Makis_Psomiadis_ltd

Νέο Μέλος
Εγγρ.
1 Αυγ 2007
Μηνύματα
3
Like
0
Πόντοι
0
ας θέσω και την δική μου αναζήτηση αγοράς, επί τη ευκαιρία & όσο πιο σύντομα:
Έχω τώρα ένα παλιό Mitshubishi Lancer 23 ετών(!) 2ο χέρι το οποίο "με βγάζει" πάντως.. και πάω -χωρίς να επειγομαι- για την αγορά καινούργιου..
Θέλω τα εξής: Value for Money!, και στην τιμή και στο κόστος συντήρησης και σαν εξυπηρέτηση αντιπροσωπείας.. τα πάντα!!, να είναι ελαφρώς υπερυψωμένο.. χωρίς να βγάζει ζημιές όσο το δυνατό.., δεν κάνω ποτέ "αγωνιστική" οδήγηση & δεν με πολυενδιαφέρουν οι επιδόσεις.. επίσης δεν το θέλω πολύ μουράτο διότι μπορεί να πάθω και κανα πολιτισμικό σοκ, να έχει μεγάλη ορατότητα διότι το Lancer μου έχει.. και σε κάτι multi-Εκθέσεις που έχω πάει [Ελληνικό - Σ.Ε.Φ.] αισθανόμουν σαν εγκλωβισμένος μέσα στα σαλόνια τους, ειδικά η πίσω ορατότητα μου έμοιαζε ανύπαρκτη συγκριτικά.. να προσφέρεται για οδήγηση μέσα στην πόλη που αποτελεί το 97% των μετακινήσεών μου & επίσης να είναι οικονομικό στην κατανάλωση, 5θυρο ασυζητητί και με καλό πορτ_μπαγκάζ.. και για τέλος το "κερασάκι"-->
--> επειδή γυρίζοντας απ την δουλειά με ποιάνει έντονη τάση για ύπνο και μ αρέσει να μην το αναβάλλω, θέλω το κάθισμα του οδηγού να γίνεται εύκολα κρεβάτι, να οριζοντιώνεται δηλ. με μια κίνηση (λεβιέ) και όχι μια καταραμένη βίδα που συνάντησα σε κάτι γερμανικά μοντέλα. και όταν λέμε να ορζοντιώνεται.. να μην βρίσκει στο πίσω κάθισμα γρήγορα και να φαίνεσαι απ όλο τον κόσμο, πρέπει να υπάρχει αίσθηση privacy (χρήσιμο αυτό και για τα love moments, μα δεν θα σας το παίξω γαμίκος, είμαι περισσότερο του ύπνου εγώ..)

νομίζω θα ήθελα και ηλιοροφή.. σίγουρα θα κοιτάξω αν είναι και σε discount.. και δεν δίνω πάνω από 14.000- 15.000 (προτιμώ ακόμα λιγότερα πάντως, αν και θα μπορούσα να ξοδέψω, τουλάχιστον τώρα..). Νομίζω έχω μια προτίμηση σε Απω-Ανατολικά cars, κερδίζουν την ματιά μου τα Toyota τώρα τελευταία..

p.s. εξειδικευμένο & popular ελληνικό forum γι αυτοκίνητα υπάρχει?

Ευχαριστώ για τυχόν γνώμες σας & προσοχή..
 

Alekosatbourdela

Μέλος
Εγγρ.
22 Μαΐ 2006
Μηνύματα
122
Like
2
Πόντοι
1
FORD για πάντα!!!!!!!!!!!!ουτε γαλλικα turbo ουτε ιταλικα
Η γερμανικο η γιαπονεζικο και οταν λεω γιαπονεζικο ενοοω honda
γιατι η toyota ειναι μια τριχα απο τα αρχίδια της
H ford εχει
Και οικονομικό σερβις και ασφαλεια 4-5 αστερια EuroNCAP και σχετικά φτηνα ανταλλακτικα
Δισκοπλατο σε fiesta 350 euro se Yaris 450
και γενικοτερα στιβαρο με καλο πατημα στο δρομο και αρκετα γρηγορα για ηλεκτρογκαζα απειρακτα
(Βλέπε φυσα σε 207 rallye)
Απο κει και περα ειναι και πως οδηγαει κανεις....Το αμαξι αν το οδηγεις μεχρι της 4900 και κάνεις αλλαγες στις 3300 και ροπες θα εχεις και γρηγορα πας και δεν το γαμας..
Παντως κατι που πρεπει να ξερει ο οποιοσδηποτε ειναι οτι τα περισσοτερα γιαπωνεζικα φτιαχνονται στην Τουρκία(Toyota) αλλα υπερτερουν στο θέμα χρονισμο γιατι χρησιμοποιούν καδενα και οχι ιμαντα που μπορει να κοπει και να στα καρφοσει ολλα και μετα καλυτερα πουλα το
παρα φτιαχτο..αν και τωρα που υπάρχει εδω και αρκετα χρονια η τεχνολογια του τεντοτηρα στους ιμαντες/καδενες θα σε προειδοποιει το αμαξι σφιριζοντας πολύ πριν κοπεί


 

beavis

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2007
Μηνύματα
583
Like
2
Πόντοι
6
Για εξηγησε μας γιατι ειναι το χειριστο ολων των περιοδικων? Να δουμε αν εχει βαση αυτο που λες...
                                                                το autotriti ειναι οντως απο τα χειροτερα εντυπα του χωρου.ειναι αδερφακι του automotor und sport και το 85% ειναι καθαρη αντιγραφη αρθρων δοκιμων κ.λ.π.  η ερευνα με τα κοκκινα κιτρινα και πουτσες μπλε αυτοκινητα εγινε με ενα ερωτηματολογιο στον ιντερνετικο τους σαιτ που οποιος γουσταρε εμπαινε και το συμπληρωνε.ψαξου λιγο και διαβασε και κανα αλλο περιοδικο τοσα υπαρχουν.                                                              κατι αλλο τωρα πολλα ακουγονται ολοι εχουν την δικη τους αποψη και για ενα μοντελο.μην κουραζεστε το τελειο αυτοκινητο δεν υπαρχει αν υπηρχε θα ειχαν κλεισει ολα τα υπολοιπα εργοστασια και θα ειμασταν και εμεις μια χαρα μεσα στο καλυτερο και πιο αξιοπιστο μοντελο που θα κυκλοφορουσε.                                                         
 

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
...Τα ευρωπαίκα ειναι ανώτερα τεχνολογικα αλλα υστερουν καποια μοντελα τουσ σε αξιοπιστία
Τα γιαπωνεζικα ειναι πιο αξιοπιστα αλλα την αξιοπιστια τουσ την προπληρωνεισ στην αυξημενη τιμη που εχουν εναντι των ανταγωνιστων τουσ...  

Σωστα με τα groups που λες πιο πανω, αλλα θες να μας πεις οτι η νουμερο 1 χωρα στην τεχνολογια Ιαπωνια δεν εχει...τεχνολογια? Πως την εννοεις την τεχνολογια ομως? Λαμπιονια και 3.000 κουμπακια μεσα τα οποια χαλανε καθε τοσο για να λες στον φιλο σου "κοιτα τι εχω γω, εσυ τι εχεις μονο ενα ταμπλο". Ή νομιζεις οτι οι Ιαπωνες δεν μπορουν να βαλουν τετοια? Ή εννοεις π.χ. πολλα κυβικα και υποδυναμη και να τρεμει η καρδουλα σου ποτε θα σε αφηνει ή να εχεις συχνα ηλεκτρολικα προβληματα κλπ που σου χαλανε μια βολτα που θα ηθελες να πας και να ηρεμησεις?

Νομιζω οτι οι Ιαπωνες κατασκευαζουν αυτοκινητα με σκοπο τα:

Ουσια-αξιοπιστια-χαμηλη συντηρηση-τιμια προταση κοστους πακετου αγορας-υψηλοτερες εγγυησεις.

Προτειμω ενα αυτοκινητο που να παρεχει τα παραπανω παρα ενα για να κανω φιγουρα και καθε λιγο & λιγακι να μου περνουν τα διπλα ως τριπλα στο service, να χαλαει μια το ενα, μια το αλλο, για να εχω να δειχνω ...."μουρη"!

Αυτη ειναι η ουσια και οχι η αγορα να κοστιζει σε βαθος χρονου πολυ περισσοτερα απο την αλλη περιπτωση!
 

γιαννακης2

Μέλος
Εγγρ.
27 Σεπ 2006
Μηνύματα
121
Like
0
Πόντοι
1
...εγινε με ενα ερωτηματολογιο στον ιντερνετικο τους σαιτ που οποιος γουσταρε εμπαινε και το συμπληρωνε...                                           

Αρα λοιπον αυτοι που γραψανε εκει, ειχαν "δολο", ηταν "ανευθυνοι" θελαν να θαψουν τα "ιταλικα" κλπ. Αυτο μας λες δηλαδη...
 

cretan335

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2007
Μηνύματα
5.488
Like
1
Πόντοι
66
Αρα λοιπον αυτοι που γραψανε εκει, ειχαν "δολο", ηταν "ανευθυνοι" θελαν να θαψουν τα "ιταλικα" κλπ. Αυτο μας λες δηλαδη...
Κράτα το ανεύθυνοι τα υπόλοιπα άστα. Το απόγευμα η συνέχεια για την "έρευνα".
Τώρα για τα γιαπόνια, για να δείς και ότι συμφωνούμε.
Καλώς ή κακώς κάποια απο τα αυτοκίνητα τους δεν εισάγονται κάν στην Ευρώπη. Αν ερχόταν ένα NSX, μια SUPRA ή ένα ταπεινό SKYLINE  :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: , να είσαι σίγουρος οτι πολλοί δεν θα μιλούσαν για τεχνολογία και επιδόσεις των ευρωπαϊκών. Δυστυχώς σε κάποιους τομείς οι φίλοι μας τα Γιαπόνια, δεν είναι πίσω, απλά δεν δίνουν βαρύτητα πχ το εσωτερικό σαλόνι.
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom