ρε φιλε για να καταλαβεις ειμαι συνεργατης το πληρωνω χρονια το περιοδικο δεν μιλαω για δολο ειναι πλασματικα ολα αυτα καταλαβε οτι δεν ειναι σωστος ο τροπος αξιολογησης τους.οσο για τα ιταλικα ειναι καμμενα απο μονα τους δεν χωρα αμφισβητηση.μπορω να σας γραφω για ωρες πολλες μαρκες που θεωρουνται αξιοπιστες προβληματα να τραβατε τα βυζια σας.Αρα λοιπον αυτοι που γραψανε εκει, ειχαν "δολο", ηταν "ανευθυνοι" θελαν να θαψουν τα "ιταλικα" κλπ. Αυτο μας λες δηλαδη...
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ
- Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 121K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
str81977
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 17 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 13.679
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 166
Μάγκες, καμία εταιρεία δεν ανοίγει τα αρχεία βλαβών της για να έχουμε σαφή άποψη για τη συχνότητα και βαρύτητά τους και έρευνες του τύπου "μπείτε και ψηφίστε" είναι τουλάχιστον αναξιόπιστες για να μην πω κατευθυνόμενες...
Δηλαδή αν (τυχαίο παράδειγμα) η VW βάλει πέντε υπαλλήλους της να πούνε ότι κάηκε η φλάντζα στο (παλι τυχαίο παράδειγμα) C4 τους, πως μπορώ εγώ να εξακιρβώσω του λόγου το αληθές;
Θα μου δείξει κανείς τιμολόγια;
Αντίστοιχα, αν κάποιος πηγαίνει το Golf του από χωματόδρομους μονίμως στο κόκκινο και δεν το συντηρεί σωστά, σημαίνει ότι αν το αμάξι κλατάρει όλα τα VW είναι αναξιόπιστα;
Για να μη μιλήσω για την "αντικειμενικότητα" πολλών εντύπων του χώρου που ανεβάζουν και θάβουν αυτοκίνητα κατά το δοκούν...
Το συμπέρασμα;
Εμπιστευτείτε ιστορίες δικών σας ανθρώπων, ρωτήστε, ακόμη και στο δρόμο, χρήστες του αυτοκινήτου που θέλετε να αγοράσετε, διασταυρώστε πολλές πηγές...
Η μονομέρεια στην ενημέρωση κάνει κακό...
Από εκεί και πέρα, όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο αγοράζεις και ένα πακέτο εξυπηρέτησης...
Δείτε τις παροχές της κάθε εταιρείας μετά την πώληση...
Αν μια εταιρεία δίνει 6 ή 7 χρόνια εγγύηση, σημαίνει ότι ό,τι και να πάθει το αμάξι είναι υποχρεωμένη να το επισκευάζει και είναι δείγμα ότι η εταιρεία έχει εμπιστοσύνη στα προϊόντα της διότι οι επισκευές αυτές κοστίζουν...
Επίσης μην ξεχνάτε ότι τα αμάξια είναι καταναλωτικά προϊόντα, όποτε αν μια αντιπροσωπεία σας κάνει μαλακίες ή ένα αυτοκίνητο που πήρατε είναι τελείως για τον πούτσο, μπορείτε, σε συνενόηση με κάποια οργάνωση για την προστασία του καταναλωτή ή το υπουργείο ανάπτυξης να τους σπάσετε τον τσαμπουκά- στο κάτω- κάτω παρά τα γυάλινα γραφεία και τις πολυτελείς εγκαταστάσεις, παλιοί μαντράδες είναι οι περισσότεροι έμποροι αυτοκινήτων...
Δηλαδή αν (τυχαίο παράδειγμα) η VW βάλει πέντε υπαλλήλους της να πούνε ότι κάηκε η φλάντζα στο (παλι τυχαίο παράδειγμα) C4 τους, πως μπορώ εγώ να εξακιρβώσω του λόγου το αληθές;
Θα μου δείξει κανείς τιμολόγια;
Αντίστοιχα, αν κάποιος πηγαίνει το Golf του από χωματόδρομους μονίμως στο κόκκινο και δεν το συντηρεί σωστά, σημαίνει ότι αν το αμάξι κλατάρει όλα τα VW είναι αναξιόπιστα;
Για να μη μιλήσω για την "αντικειμενικότητα" πολλών εντύπων του χώρου που ανεβάζουν και θάβουν αυτοκίνητα κατά το δοκούν...
Το συμπέρασμα;
Εμπιστευτείτε ιστορίες δικών σας ανθρώπων, ρωτήστε, ακόμη και στο δρόμο, χρήστες του αυτοκινήτου που θέλετε να αγοράσετε, διασταυρώστε πολλές πηγές...
Η μονομέρεια στην ενημέρωση κάνει κακό...
Από εκεί και πέρα, όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο αγοράζεις και ένα πακέτο εξυπηρέτησης...
Δείτε τις παροχές της κάθε εταιρείας μετά την πώληση...
Αν μια εταιρεία δίνει 6 ή 7 χρόνια εγγύηση, σημαίνει ότι ό,τι και να πάθει το αμάξι είναι υποχρεωμένη να το επισκευάζει και είναι δείγμα ότι η εταιρεία έχει εμπιστοσύνη στα προϊόντα της διότι οι επισκευές αυτές κοστίζουν...
Επίσης μην ξεχνάτε ότι τα αμάξια είναι καταναλωτικά προϊόντα, όποτε αν μια αντιπροσωπεία σας κάνει μαλακίες ή ένα αυτοκίνητο που πήρατε είναι τελείως για τον πούτσο, μπορείτε, σε συνενόηση με κάποια οργάνωση για την προστασία του καταναλωτή ή το υπουργείο ανάπτυξης να τους σπάσετε τον τσαμπουκά- στο κάτω- κάτω παρά τα γυάλινα γραφεία και τις πολυτελείς εγκαταστάσεις, παλιοί μαντράδες είναι οι περισσότεροι έμποροι αυτοκινήτων...
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.508
- Κριτικές
- 22
- Like
- 390
- Πόντοι
- 6.055
Διαξιφισμοι κι εδώ. Γιατι οχι, αφου φτασαμε να πλακωνονται στο θεμα για τα πιπινια?
Η 'ερευνα' του Autotriti πασχει στον τροπο διεξαγωγης. Ειναι φανερο σε οποιον εχει κάνει έστω και μία ερευνα, στα πλαισια έστω και πανεπιστημιακης εργασιας.
Πορσωπικα η επιλογη του αυτοκινητου μου γίνεται παντα με μοναδικο κριτηριο τι μου αρεσει και ταιριαζει στις αναγκες/δραστηριότητές μου, στα χρηματα που μπορουσα να δωσω ή να δώσουν αυτοι που το πληρωνουν για μενα. Δεν το χω μετανιώσει.
Υπαρχουν αλλωστε πλεον δεκαδες κατηγοριες/επιλογες σε ολα τα βαλάντια και ολα πουλανε (οπως και οι πουτανες) οποτε δεν βλεπω τον σκοπο ουτε της προσκολλησης σ ενα στρατοπεδο, ουτε την προσπαθεια προσυλητισμου σε καποιο.
Π.χ. Ειχα golf που ποτε δεν χαλασε. Στο service Ομως εβλεπα πολλους πικραμενους. Ειχα Suzuki που ναι μεν ποτε δεν χαλασε αλλα αφενος ηθελε αλλαγη αισθητηρα καυσαεριων (στην εγγυηση ) γιατι ο κανονικος δεν επαιζε σωστα με την Ελληνικη βενζινη, αφετερου οταν υστερα απο τρακαρισμα ηθελα προφυλακτηρα αρχικα μου λεγαν παραδοση σε ένα μήνα, αργοτερα οταν δεχτηκαν τηλεφωνο απο την ΓΓ Καταναλωτη μου τον εδωσαν αυθημερον. Ειχα Audi που εκαψε 4 πολλαπλασιαστες σε εξι μηνες και Audi που δεν παρουσιασε τιποτα σε 100.000 χλμ. Βγαινει καποιο συμπερασμα?
Η 'ερευνα' του Autotriti πασχει στον τροπο διεξαγωγης. Ειναι φανερο σε οποιον εχει κάνει έστω και μία ερευνα, στα πλαισια έστω και πανεπιστημιακης εργασιας.
Πορσωπικα η επιλογη του αυτοκινητου μου γίνεται παντα με μοναδικο κριτηριο τι μου αρεσει και ταιριαζει στις αναγκες/δραστηριότητές μου, στα χρηματα που μπορουσα να δωσω ή να δώσουν αυτοι που το πληρωνουν για μενα. Δεν το χω μετανιώσει.
Υπαρχουν αλλωστε πλεον δεκαδες κατηγοριες/επιλογες σε ολα τα βαλάντια και ολα πουλανε (οπως και οι πουτανες) οποτε δεν βλεπω τον σκοπο ουτε της προσκολλησης σ ενα στρατοπεδο, ουτε την προσπαθεια προσυλητισμου σε καποιο.
Π.χ. Ειχα golf που ποτε δεν χαλασε. Στο service Ομως εβλεπα πολλους πικραμενους. Ειχα Suzuki που ναι μεν ποτε δεν χαλασε αλλα αφενος ηθελε αλλαγη αισθητηρα καυσαεριων (στην εγγυηση ) γιατι ο κανονικος δεν επαιζε σωστα με την Ελληνικη βενζινη, αφετερου οταν υστερα απο τρακαρισμα ηθελα προφυλακτηρα αρχικα μου λεγαν παραδοση σε ένα μήνα, αργοτερα οταν δεχτηκαν τηλεφωνο απο την ΓΓ Καταναλωτη μου τον εδωσαν αυθημερον. Ειχα Audi που εκαψε 4 πολλαπλασιαστες σε εξι μηνες και Audi που δεν παρουσιασε τιποτα σε 100.000 χλμ. Βγαινει καποιο συμπερασμα?
+ 1000 πολυ σωστα η μονη διαφωνια ειναι που μου μπερδεψες τους εμπορους αυτοκινητων οι οποιοι δεν εχουν καμμια σχεση με τους αποκλειστικους εισαγωγεις της καθεμια μαρκας αλλα ουτε και σχεση εχουν με τα εργοστασια και την κατασκευη των οχηματωνΜάγκες, καμία εταιρεία δεν ανοίγει τα αρχεία βλαβών της για να έχουμε σαφή άποψη για τη συχνότητα και βαρύτητά τους και έρευνες του τύπου "μπείτε και ψηφίστε" είναι τουλάχιστον αναξιόπιστες για να μην πω κατευθυνόμενες...
Δηλαδή αν (τυχαίο παράδειγμα) η VW βάλει πέντε υπαλλήλους της να πούνε ότι κάηκε η φλάντζα στο (παλι τυχαίο παράδειγμα) C4 τους, πως μπορώ εγώ να εξακιρβώσω του λόγου το αληθές;
Θα μου δείξει κανείς τιμολόγια;
Αντίστοιχα, αν κάποιος πηγαίνει το Golf του από χωματόδρομους μονίμως στο κόκκινο και δεν το συντηρεί σωστά, σημαίνει ότι αν το αμάξι κλατάρει όλα τα VW είναι αναξιόπιστα;
Για να μη μιλήσω για την "αντικειμενικότητα" πολλών εντύπων του χώρου που ανεβάζουν και θάβουν αυτοκίνητα κατά το δοκούν...
Το συμπέρασμα;
Εμπιστευτείτε ιστορίες δικών σας ανθρώπων, ρωτήστε, ακόμη και στο δρόμο, χρήστες του αυτοκινήτου που θέλετε να αγοράσετε, διασταυρώστε πολλές πηγές...
Η μονομέρεια στην ενημέρωση κάνει κακό...
Από εκεί και πέρα, όταν αγοράζεις ένα αυτοκίνητο αγοράζεις και ένα πακέτο εξυπηρέτησης...
Δείτε τις παροχές της κάθε εταιρείας μετά την πώληση...
Αν μια εταιρεία δίνει 6 ή 7 χρόνια εγγύηση, σημαίνει ότι ό,τι και να πάθει το αμάξι είναι υποχρεωμένη να το επισκευάζει και είναι δείγμα ότι η εταιρεία έχει εμπιστοσύνη στα προϊόντα της διότι οι επισκευές αυτές κοστίζουν...
Επίσης μην ξεχνάτε ότι τα αμάξια είναι καταναλωτικά προϊόντα, όποτε αν μια αντιπροσωπεία σας κάνει μαλακίες ή ένα αυτοκίνητο που πήρατε είναι τελείως για τον πούτσο, μπορείτε, σε συνενόηση με κάποια οργάνωση για την προστασία του καταναλωτή ή το υπουργείο ανάπτυξης να τους σπάσετε τον τσαμπουκά- στο κάτω- κάτω παρά τα γυάλινα γραφεία και τις πολυτελείς εγκαταστάσεις, παλιοί μαντράδες είναι οι περισσότεροι έμποροι αυτοκινήτων...
str81977
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 17 Απρ 2006
- Μηνύματα
- 13.679
- Κριτικές
- 2
- Like
- 6
- Πόντοι
- 166
+ 1000 πολυ σωστα η μονη διαφωνια ειναι που μου μπερδεψες τους εμπορους αυτοκινητων οι οποιοι δεν εχουν καμμια σχεση με τους αποκλειστικους εισαγωγεις της καθεμια μαρκας αλλα ουτε και σχεση εχουν με τα εργοστασια και την κατασκευη των οχηματων
έναντι του καταναλωτή, βάσει νόμου, αυτός που το κατασκεύασε, αυτός που έκανε την εισαγωγή και αυτός που το πούλησε (σε κάποιες μάρκες έχουν λίγο διαφορετικό σύστημα νομίζω) ευθύνονται το ίδιο...
Αν πχ αγοράσω το VW από την Καρεντα και μου βγάλει βλάβες, την Καρέντα θα κυνηγήσω και ας τα βρει μετά αυτή με τη μητρική εταιρεία...
Και ένα πολύ ωραίο κόλπο αν η εν ελλάδι αντιπροσωπεία σου κάνει μαγκιές;
Απευθείας επιστολή στα κεντρικά της κατασκευάστριας με κοινοποίηση στον εμπορικό ακόλουθο της πρεσβείας της χώρας που έχει την έδρα της η εταιρεία...
- Εγγρ.
- 1 Σεπ 2005
- Μηνύματα
- 1.508
- Κριτικές
- 22
- Like
- 390
- Πόντοι
- 6.055
Σε συνεχεια του ανωτέρω, τα τελευταια χρονια εχω πλακωθει 5-6 φορες (ενω ειχα δικιο) με εταιρεια κινητης, δημοσια υπηρεσια, Τραπεζα και κανα δυο αλλα μεγαθηρια, μεσω ΓΓ Καταναλωτη και Συνηγορου του Πολιτη. Προς μεγαλη μου εκπληξη παντα ζητουσαν συγγνωμη κι εκαναν τεμεναδες οταν ετρωγαν το κωλοδαχτυλο και ολα αυτα σχετικα συντομα.
να βαλουμε τα πραγματα σε μια ταξη.μιλαμε παντα για οχημα εντος εγγυησης καινουργιο.στελνεις εξωδικο σε dealer η εμπορο που πηρες το οχημα και στον εισαγωγεα.αν σας κανουν νουμερα στελνετε μειλ στο εργοστασιο και μετα εχουν να κανουν με τον εδω εισαγωγεα.κατα 99% θα σας αποζημιωσουν η θα σας αλλαξουν το οχημα αν ειναι κατι πολυ σοβαρο και προσφατο. η καρεντα που λες ειναι η λιανικη πωληση της audi-vw, η cosmocar ειναι ο εισαγωγεας. παρακληση μην το κουραζουμε αλλο εχω αντιμετωπισει πολλες τετοιες περιπτωσειςέναντι του καταναλωτή, βάσει νόμου, αυτός που το κατασκεύασε, αυτός που έκανε την εισαγωγή και αυτός που το πούλησε (σε κάποιες μάρκες έχουν λίγο διαφορετικό σύστημα νομίζω) ευθύνονται το ίδιο...
Αν πχ αγοράσω το VW από την Καρεντα και μου βγάλει βλάβες, την Καρέντα θα κυνηγήσω και ας τα βρει μετά αυτή με τη μητρική εταιρεία...
Και ένα πολύ ωραίο κόλπο αν η εν ελλάδι αντιπροσωπεία σου κάνει μαγκιές;
Απευθείας επιστολή στα κεντρικά της κατασκευάστριας με κοινοποίηση στον εμπορικό ακόλουθο της πρεσβείας της χώρας που έχει την έδρα της η εταιρεία...
Πρωτα απ ολα φιλε μου δεν υπαρχει νουμερο ενα χωρα σε τεχνολογια.. αλλα αν εδινα την πρωτη θεση αυτη την στιγμη, συνολικα θα ελεγα οτι οι ΗΠΑ εχουν την πρωτια και μετα η ΕΕ μαζι με ΙΑΠΩΝΙΑ.. οι γιαπωνεζοι συγκεκριμενα για τα αυτοκινητα αντεγραφανΣωστα με τα groups που λες πιο πανω, αλλα θες να μας πεις οτι η νουμερο 1 χωρα στην τεχνολογια Ιαπωνια δεν εχει...τεχνολογια? Πως την εννοεις την τεχνολογια ομως? Λαμπιονια και 3.000 κουμπακια μεσα τα οποια χαλανε καθε τοσο για να λες στον φιλο σου "κοιτα τι εχω γω, εσυ τι εχεις μονο ενα ταμπλο". Ή νομιζεις οτι οι Ιαπωνες δεν μπορουν να βαλουν τετοια? Ή εννοεις π.χ. πολλα κυβικα και υποδυναμη και να τρεμει η καρδουλα σου ποτε θα σε αφηνει ή να εχεις συχνα ηλεκτρολικα προβληματα κλπ που σου χαλανε μια βολτα που θα ηθελες να πας και να ηρεμησεις?
Νομιζω οτι οι Ιαπωνες κατασκευαζουν αυτοκινητα με σκοπο τα:
Ουσια-αξιοπιστια-χαμηλη συντηρηση-τιμια προταση κοστους πακετου αγορας-υψηλοτερες εγγυησεις.
Προτειμω ενα αυτοκινητο που να παρεχει τα παραπανω παρα ενα για να κανω φιγουρα και καθε λιγο & λιγακι να μου περνουν τα διπλα ως τριπλα στο service, να χαλαει μια το ενα, μια το αλλο, για να εχω να δειχνω ...."μουρη"!
Αυτη ειναι η ουσια και οχι η αγορα να κοστιζει σε βαθος χρονου πολυ περισσοτερα απο την αλλη περιπτωση!
παντα τουσ ευρωπαιουσ και μετα απο χρονια καταφεραν πολλεσ φορεσ να τουσ ξεπερασουν..
Αυτοκινητα που μενουν στο δρομο ειναι απο ολεσ τισ μαρκεσ και πολλεσ φορεσ ειδικα στην ελλαδα εχουν ερθη ελατωματικεσ παρτιδεσ (πχ Αvensis καπακι κεφαλησ ελλατωματικο νομιζω 2000.. ολοι οι ταριφεσ το γνωριζουν.. Υaris που δεν παιρνουν μπροστα απο ηλεκτρολογικο προβλημα υπηρξαν αρκετα φετοσ.. ρωτησε την οδικη βοηθεια που εξηπηρετει toyota στην ελλαδα νομιζω ειναι η eurosos η marfre asistance. παντωσ η TOYOTA παραμενει απο τισ πιο αξιοπιστεσ μαρκεσ αλλα με λιγο αυξημενεσ τιμεσ σε αγορα και ανταλακτικα) Φετοσ η πιο αξιοπιστη μαρκα αναδειχτηκε η MAZDA η οποια ανηκει στην FORD..
Τεχνολογικα ειναι μπροστα η ευρωπη και αυτο μπορεισ να το δεισ ευκολα στην F1 για παραγειγμα η στα αυτοκινητα παραγωγησ. η ΒΜW παντα κερδιζει τα περισοτερα βραβεια σε νεουσ κινητηρεσ κτλ (ρωτησε εναν γνωστη τεχνικο) επισησ τα ευρωπαικα αυτ/τα παραγωγησ (vw-renault-fiat(common rail diesel) κ.α.) τραβουσαν μπροστα τα υπολοιπα αυτ/τα σε κρατηματα, φρενα , ασφαλεια και καινοτομιεσ..
Παντωσ ολα τα αυτ/τα σημερα ειναι κοντα.. τα γιαπωνεζικα ειναι πιο αξιοπιστα.
Η αγορα ενοσ αυτ/του ειναι θεμα ερευνασ αγορασ την συγκεκριμενη στιγμη και οχι θεμα μαρκασ πχ ΒΜW 316 του 2001 1600 8 βαλβιδεσ 105 ιπποι-καθολου καλη αγορα.. κτλ
TRUCK FESTIVAL 2007
Η Μεγαλύτερη 'Εκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων
Η Κορυφαία γιορτή των Αυτοκινητιστών και Φίλων του Φορτηγού
Η έκθεση TRUCK FESTIVAL αποτελεί τον πλέον επιτυχημένο θεσμό στη χώρα μας, καθώς ξεφεύγει από τις συνήθεις στατικές εκθέσεις προϊόντων. Είναι έκθεση προσαρμοσμένη στη κουλτούρα και στο life style του επαγγελματία της Μεταφοράς, του αυτοκινητιστή, του οδηγού, αλλά και του φίλου του φορτηγού.
Στο τριήμερο 5, 6 και 7 Οκτωβρίου ο επισκέπτης του ΤRUCK FESTIVAL, θα γνωρίσει από κοντά τα νέα μοντέλα των φορτηγών, τα ρυμουλκούμενα όλων των τύπων και κατηγοριών, εξαρτήματα και ανταλλακτικά, προϊόντα βελτίωσης, αξεσουάρ κ.α. θα έχει άμεση επικοινωνία ή διαπραγμάτευση με τον πωλητή, όπως και την ευκαιρία να δει και να συγκρίνει ομοειδή ανταγωνιστικά προϊόντα.
Στη συνέχεια, περνώντας στη πίστα του αυτοκινητοδρομίου, θα ζήσει αξέχαστες ώρες παρακολουθώντας τους πιο συναρπαστικούς αγώνες φορτηγών, οι οποίοι τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από τους αντίστοιχους αγώνες σε άλλες ευρωπαϊκές πίστες. Στα Μέγαρα, τρέχουν φορτηγά με κινητήρες από 200 έως 1200 HP, που παίρνουν μέρος είτε σε αγώνες ταχύτητας στην πίστα του αυτοκινητοδρομίου, είτε σε αγώνες dragster 400 μέτρων. H συνέχεια για τους επισκέπτες δίδεται στη μεγάλη τέντα των εκδηλώσεων με διαγωνισμούς μπίρας, διαγωνισμούς «μπρα-ντε-φερ» και φυσικά με ένα εκπληκτικό show από γνωστά μοντέλα.
Γενικά το TRUCK FESTIVAL, είναι κάτι παραπάνω από μια έκθεση, είναι μια γιορτή των αυτοκινητιστών, είναι η αποθέωση του φορτηγού. Επισκεφθείτε την…
edit AssFiller :τροποποίηση τίτλου
Η Μεγαλύτερη 'Εκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων
Η Κορυφαία γιορτή των Αυτοκινητιστών και Φίλων του Φορτηγού
Η έκθεση TRUCK FESTIVAL αποτελεί τον πλέον επιτυχημένο θεσμό στη χώρα μας, καθώς ξεφεύγει από τις συνήθεις στατικές εκθέσεις προϊόντων. Είναι έκθεση προσαρμοσμένη στη κουλτούρα και στο life style του επαγγελματία της Μεταφοράς, του αυτοκινητιστή, του οδηγού, αλλά και του φίλου του φορτηγού.
Στο τριήμερο 5, 6 και 7 Οκτωβρίου ο επισκέπτης του ΤRUCK FESTIVAL, θα γνωρίσει από κοντά τα νέα μοντέλα των φορτηγών, τα ρυμουλκούμενα όλων των τύπων και κατηγοριών, εξαρτήματα και ανταλλακτικά, προϊόντα βελτίωσης, αξεσουάρ κ.α. θα έχει άμεση επικοινωνία ή διαπραγμάτευση με τον πωλητή, όπως και την ευκαιρία να δει και να συγκρίνει ομοειδή ανταγωνιστικά προϊόντα.
Στη συνέχεια, περνώντας στη πίστα του αυτοκινητοδρομίου, θα ζήσει αξέχαστες ώρες παρακολουθώντας τους πιο συναρπαστικούς αγώνες φορτηγών, οι οποίοι τίποτα δεν έχουν να ζηλέψουν από τους αντίστοιχους αγώνες σε άλλες ευρωπαϊκές πίστες. Στα Μέγαρα, τρέχουν φορτηγά με κινητήρες από 200 έως 1200 HP, που παίρνουν μέρος είτε σε αγώνες ταχύτητας στην πίστα του αυτοκινητοδρομίου, είτε σε αγώνες dragster 400 μέτρων. H συνέχεια για τους επισκέπτες δίδεται στη μεγάλη τέντα των εκδηλώσεων με διαγωνισμούς μπίρας, διαγωνισμούς «μπρα-ντε-φερ» και φυσικά με ένα εκπληκτικό show από γνωστά μοντέλα.
Γενικά το TRUCK FESTIVAL, είναι κάτι παραπάνω από μια έκθεση, είναι μια γιορτή των αυτοκινητιστών, είναι η αποθέωση του φορτηγού. Επισκεφθείτε την…
edit AssFiller :τροποποίηση τίτλου
Το πρόγραμμα της πίστας
Αγώνες Ταχύτητας - 400άρι - Μεγάλη Παρέλαση
Απλό αλλά δυνατό.
Αυτές οι δύο λέξεις χαρακτηρίζουν το φετινό πρόγραμμα των αγώνων, καθώς και τη μεγάλη της Κυριακής παρέλαση των φορτηγών.
Παρασκευή 5/10/07:
10.00 έως 13.30 Δοκιμές αυτοκινήτων στην πίστα των Μεγάρων για τον αγώνα ταχύτητας γύρου πίστας.
14.00 έως 16.00 Δοκιμές αυτοκινήτων στο 400άρι. Μονή κούρσα, δηλαδή κάθε αυτοκίνητο μόνο του και όχι κόντρα με άλλο.
Η συμμετοχή στα δοκιμαστικά περιλαμβάνει μέχρι δύο συνολικά δοκιμασίες για κάθε αυτοκίνητο. Δηλαδή είτε δύο γύρους πίστας, είτε δύο 400άρια, είτε ένα κι ένα.
Σάββατο 6/10/07:
11.30 έως 15.30 Αγώνες ταχύτητας γύρου πίστας ανά κατηγορίες.
1. Κατηγορία φορτηγών
α. μέχρι 9 λίτρων
β. άνω των 9 λίτρων και ανάριθμα.
2. Κατηγορία τρακτόρων μέχρι 12 λίτρων ( με κινητήρες μέχρι 12.000 κ. εκ.).
3. Κατηγορία τρακτόρων 16 λίτρων (με κινητήρες από 12.001 έως 16.000 κ. εκ.).
4. Κατηγορία Super που περιλαμβάνει:
α.Τράκτορες χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας (ανάριθμα)
β. Τράκτορες αγωνιστικοί ή με αγωνιστική διασκευή π.χ. ορατή διασκευή στη γραμμή κίνησης -μοτέρ, κιβώτιο- άξονες.
γ. Τρακτορες, με ή χωρίς πινακίδες, οι πιλότοι των οποίων επιθυμούν να αγωνιστούν στην κατηγορία Super (αποκλειόμενης της συμμετοχής τους σε άλλη κατηγορία).
Διεξαγωγή γύρου πίστας
Κάθε αυτοκίνητο πραγματοποιεί δύο γύρους. Ο πρώτος δοκιμαστικός και ο δεύτερος με επίσημη χρονομέτρηση.
Με διαφορά χρόνου ή με διαφορετικό σημείο εκκίνησης δύναται να τρέχουν ταυτόχρονα δύο αυτοκίνητα.
Νικητές αγώνων ταχύτητας γύρου πίστας.
Κάθε κατηγορία αναδεικνύει τους δικούς της νικητές.
Πρώτος νικητής είναι εκείνος που θα επιτύχει το μικρότερο χρόνο.
Έπαθλα νικητών αγώνων ταχύτητας γύρου πίστας
Οι τρεις πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας λαμβάνουν το κύπελλο έπαθλο του TRUCK FESTIVAL 2007
Και ακόμα:
Ο πρώτος νικητής κάθε κατηγορίας λαμβάνει ένα ζευγάρι μπροστινά λάστιχα για τον τράκτορά του. Τόσο ο πρώτος όσο και ο δεύτερος και ο τρίτος νικητής της κάθε κατηγορίας δύνανται να λάβουν δώρα, διάφορα προιόντα προσφορά των εταιρειών. Οι δωροθέτες και τα προιόντα τους θα έχουν γίνει γνωστά μέχρι το Σάββατο πριν από την έναρξη των αγώνων, οπότε και θα ανακοινωθούν.
Σημείωση: Τα αυτοκίνητα μετά τους αγώνες ταχύτητας γύρου πίστας θα μείνουν μέσα και θα παρκάρουν σε τμήμα της πίστας στο οποίο θα εισέλθουν και τα αυτοκίνητα για την παρέλαση.
Σάββατο 6/10/07
16.00 Eίσοδος εντός της πίστας των φορτηγών που θα λάβουν μέρος:
α. Στους αγώνες dragster (κόντρες της Κυριακής)
β. Στη μεγάλη παρέλαση των φορτηγών.
Τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν εντός της πίσταςόπου και θα διανυκτερεύσουν με ή χωρίς τους ιδιοκτήτες ή οδηγούς τους.
Σημαντική σημείωση: Τα φορτηγά που θα έλθουν στα Μέγαρα την Παρασκευή ή το Σάββατο μέχρι τις 4 το απόγευμα, θα παρκάρουν σε χώρο που έχει προβλεφθεί δίπλα στο αυτικινητοδρόμιο.
Πριν από τις 4 το απόγευμα δεν είναι δυνατόν να εισέλθουν εντός της πίστας λόγω της αγωνιστικής δραστηριότητας σε αυτήν.
Κυριακή 7/10/07
11.30 έως 13.00 400άρι, χρονομέτρηση του κάθε αυτοκινήτου χωριστά.
Ζευγάρωμα
Μετά τη λήξη της χρονομέτρησης θα γίνει από τη Γραμματεία το ζευγάρωμα των αντιπάλων για τις κόντρες όπου:
O μικρότερος χρόνος (καλύτερος) θα τρέξει με τον τελευταίο, εκείνον δηλαδή που έφερε το μεγαλύτερο χρόνο.
Ο δεύτερος με τον τελευταίο κ.ο.κ Οι κόντρες συνεχίζονται χωρίς χρονομέτρηση αλλά με το σύστημα "νοκ αουτ", δηλαδή κερδίζει όποιος τερματίσει πρώτος, ενώ ο αντίπαλός του βγαίνει εκτός.
Ο νικητής περνάει στην επόμενη φάση.
Στον ημιτελικό φτάνουν 4 αυτοκίνητα. Γίνονται οι δύο κόντρες από τις οποίες αναδεικνύονται οι δύο νικητές. Αυτοι κοντράρονται μεταξύ τους στον μεγάλο τελικό, ενώ προηγουμένως οι δύο χαμένοι μονομαχούν σε μια κόντρα μεταξύ τους για την τρίτη θέση.
Βράβευση
Οι τρεις πρώτοι νικητές του 400άρι βραβεύονται με κύπελλα.
Ο πρώτος νικητής θα λάβει επίσης ένα ζευγάρι μπροστινά λάστιχα.
Κόστος δοκιμών και συμμετοχής στους αγώνες
Όλα τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στην πίστα καταβάλλουν ποσό για τη συμμετοχή τους το οποίο αποτελεί έσοδο του αυτοκινητοδρομίου και σ΄αυτό επίσης περιλαμβάνεται ασφαλιστική κάλυψη.
Παρασκευή: συμμετοχή στα δοκιμαστικά 40 ευρώ/αυτοκίνητο
Σάββατο - Κυριακή : συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας ή στο 400άρι ή και στα δύο 40 ευρώ/αυτοκίνητο
Παρέλαση Κυριακής : Δωρεάν.
Ασφάλεια πιλότων
Για την ασφάλειά τους οι πιλότοι των φορτηγών καλό θα είναι να φορούν κράνος καθώς και ζώνη ασφαλείας εφόσον υπάρχει στο αυτοκίνητο.
Εννοείται ότι θα πρέπεινα ακολουθούν τις οδηγίες των διοργανωτών και να συμβάλλουν οι ίδιοι στην καλύτερη δυνατή διεξαγωγή των αγώνων.
Αγώνες Ταχύτητας - 400άρι - Μεγάλη Παρέλαση
Απλό αλλά δυνατό.
Αυτές οι δύο λέξεις χαρακτηρίζουν το φετινό πρόγραμμα των αγώνων, καθώς και τη μεγάλη της Κυριακής παρέλαση των φορτηγών.
Παρασκευή 5/10/07:
10.00 έως 13.30 Δοκιμές αυτοκινήτων στην πίστα των Μεγάρων για τον αγώνα ταχύτητας γύρου πίστας.
14.00 έως 16.00 Δοκιμές αυτοκινήτων στο 400άρι. Μονή κούρσα, δηλαδή κάθε αυτοκίνητο μόνο του και όχι κόντρα με άλλο.
Η συμμετοχή στα δοκιμαστικά περιλαμβάνει μέχρι δύο συνολικά δοκιμασίες για κάθε αυτοκίνητο. Δηλαδή είτε δύο γύρους πίστας, είτε δύο 400άρια, είτε ένα κι ένα.
Σάββατο 6/10/07:
11.30 έως 15.30 Αγώνες ταχύτητας γύρου πίστας ανά κατηγορίες.
1. Κατηγορία φορτηγών
α. μέχρι 9 λίτρων
β. άνω των 9 λίτρων και ανάριθμα.
2. Κατηγορία τρακτόρων μέχρι 12 λίτρων ( με κινητήρες μέχρι 12.000 κ. εκ.).
3. Κατηγορία τρακτόρων 16 λίτρων (με κινητήρες από 12.001 έως 16.000 κ. εκ.).
4. Κατηγορία Super που περιλαμβάνει:
α.Τράκτορες χωρίς πινακίδα κυκλοφορίας (ανάριθμα)
β. Τράκτορες αγωνιστικοί ή με αγωνιστική διασκευή π.χ. ορατή διασκευή στη γραμμή κίνησης -μοτέρ, κιβώτιο- άξονες.
γ. Τρακτορες, με ή χωρίς πινακίδες, οι πιλότοι των οποίων επιθυμούν να αγωνιστούν στην κατηγορία Super (αποκλειόμενης της συμμετοχής τους σε άλλη κατηγορία).
Διεξαγωγή γύρου πίστας
Κάθε αυτοκίνητο πραγματοποιεί δύο γύρους. Ο πρώτος δοκιμαστικός και ο δεύτερος με επίσημη χρονομέτρηση.
Με διαφορά χρόνου ή με διαφορετικό σημείο εκκίνησης δύναται να τρέχουν ταυτόχρονα δύο αυτοκίνητα.
Νικητές αγώνων ταχύτητας γύρου πίστας.
Κάθε κατηγορία αναδεικνύει τους δικούς της νικητές.
Πρώτος νικητής είναι εκείνος που θα επιτύχει το μικρότερο χρόνο.
Έπαθλα νικητών αγώνων ταχύτητας γύρου πίστας
Οι τρεις πρώτοι νικητές κάθε κατηγορίας λαμβάνουν το κύπελλο έπαθλο του TRUCK FESTIVAL 2007
Και ακόμα:
Ο πρώτος νικητής κάθε κατηγορίας λαμβάνει ένα ζευγάρι μπροστινά λάστιχα για τον τράκτορά του. Τόσο ο πρώτος όσο και ο δεύτερος και ο τρίτος νικητής της κάθε κατηγορίας δύνανται να λάβουν δώρα, διάφορα προιόντα προσφορά των εταιρειών. Οι δωροθέτες και τα προιόντα τους θα έχουν γίνει γνωστά μέχρι το Σάββατο πριν από την έναρξη των αγώνων, οπότε και θα ανακοινωθούν.
Σημείωση: Τα αυτοκίνητα μετά τους αγώνες ταχύτητας γύρου πίστας θα μείνουν μέσα και θα παρκάρουν σε τμήμα της πίστας στο οποίο θα εισέλθουν και τα αυτοκίνητα για την παρέλαση.
Σάββατο 6/10/07
16.00 Eίσοδος εντός της πίστας των φορτηγών που θα λάβουν μέρος:
α. Στους αγώνες dragster (κόντρες της Κυριακής)
β. Στη μεγάλη παρέλαση των φορτηγών.
Τα αυτοκίνητα θα παραμείνουν εντός της πίσταςόπου και θα διανυκτερεύσουν με ή χωρίς τους ιδιοκτήτες ή οδηγούς τους.
Σημαντική σημείωση: Τα φορτηγά που θα έλθουν στα Μέγαρα την Παρασκευή ή το Σάββατο μέχρι τις 4 το απόγευμα, θα παρκάρουν σε χώρο που έχει προβλεφθεί δίπλα στο αυτικινητοδρόμιο.
Πριν από τις 4 το απόγευμα δεν είναι δυνατόν να εισέλθουν εντός της πίστας λόγω της αγωνιστικής δραστηριότητας σε αυτήν.
Κυριακή 7/10/07
11.30 έως 13.00 400άρι, χρονομέτρηση του κάθε αυτοκινήτου χωριστά.
Ζευγάρωμα
Μετά τη λήξη της χρονομέτρησης θα γίνει από τη Γραμματεία το ζευγάρωμα των αντιπάλων για τις κόντρες όπου:
O μικρότερος χρόνος (καλύτερος) θα τρέξει με τον τελευταίο, εκείνον δηλαδή που έφερε το μεγαλύτερο χρόνο.
Ο δεύτερος με τον τελευταίο κ.ο.κ Οι κόντρες συνεχίζονται χωρίς χρονομέτρηση αλλά με το σύστημα "νοκ αουτ", δηλαδή κερδίζει όποιος τερματίσει πρώτος, ενώ ο αντίπαλός του βγαίνει εκτός.
Ο νικητής περνάει στην επόμενη φάση.
Στον ημιτελικό φτάνουν 4 αυτοκίνητα. Γίνονται οι δύο κόντρες από τις οποίες αναδεικνύονται οι δύο νικητές. Αυτοι κοντράρονται μεταξύ τους στον μεγάλο τελικό, ενώ προηγουμένως οι δύο χαμένοι μονομαχούν σε μια κόντρα μεταξύ τους για την τρίτη θέση.
Βράβευση
Οι τρεις πρώτοι νικητές του 400άρι βραβεύονται με κύπελλα.
Ο πρώτος νικητής θα λάβει επίσης ένα ζευγάρι μπροστινά λάστιχα.
Κόστος δοκιμών και συμμετοχής στους αγώνες
Όλα τα αυτοκίνητα που εισέρχονται στην πίστα καταβάλλουν ποσό για τη συμμετοχή τους το οποίο αποτελεί έσοδο του αυτοκινητοδρομίου και σ΄αυτό επίσης περιλαμβάνεται ασφαλιστική κάλυψη.
Παρασκευή: συμμετοχή στα δοκιμαστικά 40 ευρώ/αυτοκίνητο
Σάββατο - Κυριακή : συμμετοχή στους αγώνες ταχύτητας ή στο 400άρι ή και στα δύο 40 ευρώ/αυτοκίνητο
Παρέλαση Κυριακής : Δωρεάν.
Ασφάλεια πιλότων
Για την ασφάλειά τους οι πιλότοι των φορτηγών καλό θα είναι να φορούν κράνος καθώς και ζώνη ασφαλείας εφόσον υπάρχει στο αυτοκίνητο.
Εννοείται ότι θα πρέπεινα ακολουθούν τις οδηγίες των διοργανωτών και να συμβάλλουν οι ίδιοι στην καλύτερη δυνατή διεξαγωγή των αγώνων.
Ένα thread αφιερωμένο σε νέες αφίξεις,κριτικές,συγκρίσεις μοντέλων…Και φυσικά …μάχες ( Vs ) ..
Μάλλον το έχετε ήδη δει στο δρόμο… αλλά δεν πειράζει …σχετικά νέο μοντέλο…και κατά την προσωπική μου άποψη…ένα από τα πιο ωραία coupe που κυκλοφορούν ..
BMW Ζ4 Μ Coupe
Η BMW Ζ4 Μ Coupe είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο για πολύ ξεχωριστές στιγμές. Από την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο προδίδει τη γνήσια οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει. Ολόκληρο το εμπρός τμήμα της BMW Ζ4 Μ Coupe αποπνέει μία συναρπαστική αίσθηση ισχύος και ασυγκράτητου δυναμισμού. Το εσωτερικό της BMW Ζ4 Μ Coupe συνδυάζει ένα μοντέρνο περιβάλλον σπορ και αγωνιστικής φιλοσοφίας με έξοχα χαρακτηριστικά λειτουργικότητας. Το cockpit είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού, με όλα τα όργανα και χειριστήρια τοποθετημένα επάνω ή γύρω από το τιμόνι.
Eπιδόσεις
Το διθέσιο της BMW αντλεί την ισχύ του από τον ίδιο, βραβευμένο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα Μ 3,2-λίτρων ο οποίος αποδίδει 343 ίππους στις 7,900-8.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται στα 5 και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Γυρνώντας το κλειδί του διακόπτη εκκίνησης αμέσως αντιλαμβάνεται ο οδηγός από τον ήχο του εξακύλινδρου κινητήρα τι πρόκειται να ακολουθήσει.
H κατανάλωση κυμαίνεται στα 12 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα...
Μάλλον το έχετε ήδη δει στο δρόμο… αλλά δεν πειράζει …σχετικά νέο μοντέλο…και κατά την προσωπική μου άποψη…ένα από τα πιο ωραία coupe που κυκλοφορούν ..
BMW Ζ4 Μ Coupe
Η BMW Ζ4 Μ Coupe είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο για πολύ ξεχωριστές στιγμές. Από την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο προδίδει τη γνήσια οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει. Ολόκληρο το εμπρός τμήμα της BMW Ζ4 Μ Coupe αποπνέει μία συναρπαστική αίσθηση ισχύος και ασυγκράτητου δυναμισμού. Το εσωτερικό της BMW Ζ4 Μ Coupe συνδυάζει ένα μοντέρνο περιβάλλον σπορ και αγωνιστικής φιλοσοφίας με έξοχα χαρακτηριστικά λειτουργικότητας. Το cockpit είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού, με όλα τα όργανα και χειριστήρια τοποθετημένα επάνω ή γύρω από το τιμόνι.
Eπιδόσεις
Το διθέσιο της BMW αντλεί την ισχύ του από τον ίδιο, βραβευμένο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα Μ 3,2-λίτρων ο οποίος αποδίδει 343 ίππους στις 7,900-8.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται στα 5 και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Γυρνώντας το κλειδί του διακόπτη εκκίνησης αμέσως αντιλαμβάνεται ο οδηγός από τον ήχο του εξακύλινδρου κινητήρα τι πρόκειται να ακολουθήσει.
H κατανάλωση κυμαίνεται στα 12 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα...
Ένα thread αφιερωμένο σε νέες αφίξεις και κριτικές / συγκρίσεις μοντέλων…
Μάλλον το έχετε ήδη δει στο δρόμο… αλλά δεν πειράζει …σχετικά νέο μοντέλο…και κατά την προσωπική μου άποψη…ένα από τα πιο ωραία coupe που κυκλοφορούν ..
BMW Ζ4 Μ Coupe
Η BMW Ζ4 Μ Coupe είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο για πολύ ξεχωριστές στιγμές. Από την πρώτη ματιά, το αυτοκίνητο προδίδει τη γνήσια οδηγική απόλαυση που μπορεί να προσφέρει. Ολόκληρο το εμπρός τμήμα της BMW Ζ4 Μ Coupe αποπνέει μία συναρπαστική αίσθηση ισχύος και ασυγκράτητου δυναμισμού. Το εσωτερικό της BMW Ζ4 Μ Coupe συνδυάζει ένα μοντέρνο περιβάλλον σπορ και αγωνιστικής φιλοσοφίας με έξοχα χαρακτηριστικά λειτουργικότητας. Το cockpit είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με τις ανάγκες του οδηγού, με όλα τα όργανα και χειριστήρια τοποθετημένα επάνω ή γύρω από το τιμόνι.
Απαράμιλλες επιδόσεις
Το διθέσιο της BMW αντλεί την ισχύ του από τον ίδιο, βραβευμένο εν σειρά εξακύλινδρο κινητήρα Μ 3,2-λίτρων ο οποίος αποδίδει 343 ίππους στις 7,900-8.000 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0 - 100 χλμ./ώρα επιτυγχάνεται στα 5 και η τελική ταχύτητα περιορίζεται από τον ηλεκτρονικό κόφτη στα 250 χλμ./ώρα. Γυρνώντας το κλειδί του διακόπτη εκκίνησης αμέσως αντιλαμβάνεται ο οδηγός από τον ήχο του εξακύλινδρου κινητήρα τι πρόκειται να ακολουθήσει.
Με το μόνο πράγμα που σίγουρα δεν πρόκειται να ασχοληθεί ο ιδιοκτήτης της είναι ο τομέας της κατανάλωσης καθώς όποιος αντέξει να το οδηγήσει συντηρητικά, τότε η κατανάλωση κυμαίνεται στα 12 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα...
ειχα κανει test-drive την z4m coupe στο βελγιο. απιστευτο αμαξι και αν και εχω πιασει και αλλα σπορ, πολυ πιο διασκεδαστικο. πραγματικος διαολος στις στροφες καθος η ομαδα m της bmw εχει βγαλει απο την κανονικη z4 ολα τα anti-spin ktl συστηματα.
πιανει ομως το 200ρι και ουτε το καταλαβενεις
μακρα στοχος η κατοχη μιας...
Επισκέπτης
Πριν λίγο καιρό,η εταιρεία αναβαθμίσεων motoren technik mayer σημείωσε νέο ρεκόρ ταχύτητας με 393 χλμ./ώρα στην πίστα δοκιμών υψηλών ταχυτήτων Papenburg.Το Bimoto Audi TT διέθετε δύο κινητήρες συνολικής ισχύος 1000 hp και ήταν εφοδιασμένο με το ταχύτερο ελαστικό μαζικής παραγωγής (βιβλίο Γκίνες),το ContiSportContact Vmax,το οποίο βέβαια είναι εγκεκριμένο για ταχύτητες μέχρι 360 χλμ./ώρα.Μετά από την επιτυχημένη δοκιμή,τόσο η mtm όσο και η Continental πιστεύουν ότι βρίσκονται πολύ κοντά στην υπέρβαση του ορίου των 400 χλμ./ώρα με αγωνιστικό αυτοκίνητο εφοδιασμένο με κινητήρα καύσης.
Συνημμένα
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 39
- Πόντοι
- 2.157
ο λαος θελει τις υπεροχες ΚΩΛΑΡΕΣ των BMW Μ3 και Μ6..
giorgospapa
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 6 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 15.922
- Κριτικές
- 10
- Like
- 39
- Πόντοι
- 2.157