Νέα

Car battles, νέα μοντέλα, βελτιώσεις κλπ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα mad_max
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 121K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Προτιμάτε αμάξι...

  • Γερμανικό

    Ψήφοι: 5 55,6%
  • Ιαπωνικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Ιταλικό

    Ψήφοι: 2 22,2%
  • Γαλλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αγγλικό

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Αλλο...

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Τίποτα! Βολεύομαι με ΤΑΧΙ & ΜΜΜ...

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    9

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Θα καταλήξω λέγοντας ότι τουλάχιστον για τους πούστηδες της porsche, ο κόσμος ξεκινάει στα 250, εκεί που σταμaτάνε το 95% των υπόλοιπων γερμανών. (μιλάμε, μαμίσια παίδες, εγώ δεν γαργαλάω τίποτα...)
κλάψτε τώρα

σ αγαπάω ρε μπαγάσα πουσταρά....  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
κι ας μ αφήνεις μπουκάλα στο σαξό του πιτσιρικά....  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
είναι αυτό μικρέ.....

:grin: :grin: :grin: :grin:

URL]]
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
νομιζω το εχω ξαναγραψει ,
αλλα μια επαναληψη κανει παντα καλο.
για κινηση μεσα στην Αθηνα
καθε ιπποδυναμη περαν των 300 ιππων
ειναι περριτο εξοδο.
Επενδυστε καλυτερα σε ενα ηχοσυστημα.

Sorry....δλδ 250 αλόγατα είναι normal για κίνηση μέσα στην Αθήνα?

Πάω στοίχημα, ότι όσοι κυκλοφορούν αυτοκίνητο και πρωί στην Αθήνα, μέση ταχύτητα δεν έχουν πάνω από 30 χιλιόμετρα..
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Sorry....δλδ 250 αλόγατα είναι normal για κίνηση μέσα στην Αθήνα?

Πάω στοίχημα, ότι όσοι κυκλοφορούν αυτοκίνητο και πρωί στην Αθήνα, μέση ταχύτητα δεν έχουν πάνω από 30 χιλιόμετρα..
δεν ειπε 250 ο ανθρωπος..

300 ειπε..
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
14
Πόντοι
766
Sorry....δλδ 250 αλόγατα είναι normal για κίνηση μέσα στην Αθήνα?

Πάω στοίχημα, ότι όσοι κυκλοφορούν αυτοκίνητο και πρωί στην Αθήνα, μέση ταχύτητα δεν έχουν πάνω από 30 χιλιόμετρα..
οχι βεβαια, 78 κ 82 αλογα ειναι υπερ-αρκετα.
 

Iblis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2008
Μηνύματα
14.885
Κριτικές
28
Like
14
Πόντοι
766
Γιωργο , για εμενα το καλυτερο που ειναι και πραγματοποιησιμο,
ειναι 24ωρες συγκοινωνιες.
Απαραδεκτο το βραδυ να νεκρωνουν ολες οι γραμμες...

Δε θα επεκταθω σε πολεοδομια και ξηλωμα των δρομων και μερικων πεζοδρομων
για να μπουν πετρινα παγκακια - αυτα τα μεταλοξυλλινα ειναι καπως -
ποδηλατοδρομοι και καθαρα πεζοδρομια.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
Γιωργο , για εμενα το καλυτερο που ειναι και πραγματοποιησιμο,
ειναι 24ωρες συγκοινωνιες.
Απαραδεκτο το βραδυ να νεκρωνουν ολες οι γραμμες...

Δε θα επεκταθω σε πολεοδομια και ξηλωμα των δρομων και μερικων πεζοδρομων
για να μπουν πετρινα παγκακια - αυτα τα μεταλοξυλλινα ειναι καπως -
ποδηλατοδρομοι και καθαρα πεζοδρομια.

η λύση για το κέντρο της αθήνας, είναι μία και μοναδική

ισοπέδωση

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Γιωργο , για εμενα το καλυτερο που ειναι και πραγματοποιησιμο,
ειναι 24ωρες συγκοινωνιες.
Απαραδεκτο το βραδυ να νεκρωνουν ολες οι γραμμες...


Σοβαρό πλήγμα στην καθημερινή επικοινωνία των πολιτών και του επιβατικού κοινού του ΗΣΑΠ αναμένεται να έχει η απόφαση του ΗΣΑΠ να μην προχωρήσει σε ανανέωση των συμβάσεων των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας. Η συγκεκριμένη απόφαση του ΗΣΑΠ θα στερήσει τη δυνατότητα σε πάνω από μισό εκατομμύριο συμπολίτες μας (500.000) καθημερινά να επικοινωνούν, ενώ χρησιμοποιούν τον ηλεκτρικό για τις μετακινήσεις τους. Επίσης, ενδέχεται να δημιουργήσει σοβαρό πρόβλημα επικοινωνίας σε περιπτώσεις έκτακτων περιστατικών που απαιτούν άμεση διαχείριση, ενώ πλήττει καίρια την εικόνα της χώρα μας εν μέσω υψηλής τουριστικής περιόδου και κίνησης, καθώς η Αθήνα και η ευρύτερη περιοχή θα αποτελεί τη μοναδική πρωτεύουσα στον κόσμο που το επιβατικό κοινό θα στερείται της δυνατότητας να επικοινωνεί, ενώ χρησιμοποιεί τον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο Τέλος, αποτελεί παράδειγμα μη αξιοποίησης υποδομών που αναπτύχθηκαν για εύρυθμη διεξαγωγή των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 και σήμερα καταστρέφονται. Οι εγκαταστάσεις αυτές έχουν πρωτεύοντα ρόλο στην επικοινωνία των πολιτών καθώς μεταφέρουν και εξυπηρετούν μεγάλο όγκο κίνησης σε ειδικές θέσεις (τούνελ, πλατφόρμες, εγκαταστάσεις). Οι ειδικές αυτές θέσεις, συνιστούν ταυτόχρονα μέρος ενός ενιαίου δικτύου κάλυψης των συγκοινωνιακών μέσων και κόμβων της πρωτεύουσας (προαστιακό, μετρό) που είναι αποτέλεσμα πολυετούς σχεδιασμού και υλοποίησης από τις εταιρείες, με κόστος εγκατάστασης και διαχείρισης πολλών εκατομμυρίων ευρώ. Εφόσον καταργηθούν θα πρέπει να αναμένονται εξαιρετικά μεγάλα προβλήματα που δεν θα είναι εφικτό να εξυπηρετηθούν από εναλλακτικό σχεδιασμό. Σημειώνεται επίσης ότι οι εγκαταστάσεις βρίσκονται σε διαδικασία αναβάθμισης σε τεχνολογία τρίτης γενιάς (3G) γεγονός που συνεπάγεται ότι η διακοπή λειτουργίας τους θα στερήσει σημαντικό μέρος του πληθυσμού από την πρόσβαση σε σύγχρονες τηλεπικοινωνιακές υπηρεσίες. Με γνώμονα την κατά το δυνατό άριστη εξυπηρέτηση των πολιτών και των επιβατών η Ένωση Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας έχει απευθυνθεί στις αρμόδιες αρχές επιδιώκοντας τη συνεργασία τους. Στόχος της Ένωσης είναι το αγαθό και το δικαίωμα των πολιτών να επικοινωνούν, σε μια χώρα όπου όλοι σχεδόν είναι χρήστες κινητής τηλεφωνίας, αφού το ποσοστό διείσδυσης αγγίζει το 170%, να μην καταργηθεί στο όνομα συντεχνιακών συμφερόντων και του αισθήματος της τεχνοφοβίας που σκοπίμως καλλιεργείται από ομάδες με ελάχιστη γνώση και εμπειρία για το πλαίσιο λειτουργίας των δικτύων κινητής τηλεφωνίας, ή το σχεδιασμό που απαιτείται για την εξυπηρέτηση κόμβων μαζικής μεταφοράς.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
η λύση για το κέντρο της αθήνας, είναι μία και μοναδική
ισοπέδωση

το φέρνεις από δω ρε μπαγάσα το φέρνεις απο κει πάλι δουλειά θες να χεις για να χτίζεις....πουστρόνι.
 

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095

Yorgos

Τιμημένος
Εγγρ.
21 Σεπ 2005
Μηνύματα
15.504
Κριτικές
22
Like
55
Πόντοι
4.095
εξακόκια......

δεν έχει το πορσικολέμβιο όριο στα 250 οπότε σε μισή ωρίτσα θα είσαι εδώ...  :grin: :grin: :grin: :grin:

πειράζει που θα έχει τούρκικη σημαία?
(νέο κόλπα για να μην μας ζαλίζει ο Υπ.Οικονομίας)
 

Επισκέπτης
υπάρχουν κι αυτοί που τα παίρνουν όλα έτοιμα από το εργοστάσιο και πιάνουν όλους τους λοιπούς στο δρόμο απ τ αρχίδια.

αφήνω το μαλάκα στο φανάρι να ψάχνει στο λάπτοπ το εξακοσιοστό μόουντ βελτίωσης.

Αν θέλεις να μάθεις λίγο από ... αυτοκίνητα , πέρα από το τι εντυπωσιάζει τις καργιόλες των κωλόμπαρων , θα πρέπει να ξέρεις ότι και η AMG είναι βελτιωτής.
Αρχικά πηγαίναν τα mercedes και τα έφτιαχνε με after marker καλούδια!
Μετά , αφού είχε επιτυχία , άρχισε να πουλάει έτοιμα αυτοκίνητα , μέσα από το δίκτυο της mercedes.

Από τη μία "φτύνεις" τις βελτιώσεις και τους βελτιωτές και από την άλλη πουλάς μούρη για αυτοκίνητα που είναι βελτιωμένα.
Αντίστοιχα και άλλοι βελτιωτές στη Γερμανία , πουλάνε αυτοκίνητα έτοιμα με τις δικές τους βελτιώσεις , όπως η Alpina bmw και η abt του γκρουπ vag.

Αλλά εντάξει , αυτές οι γνώσεις δεν χρειάζονται για να γαμήσεις από τον κώλο Αλβανίδα σερβιτόρα καφενείου , της οποίας ο πατέρας επί Χότζα έπαιρνε μισό κιλό καφέ κάθε 6μηνο με κουπόνια ...
 

giorgospapa

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Ιουλ 2006
Μηνύματα
15.922
Κριτικές
10
Like
39
Πόντοι
2.157
Αν θέλεις να μάθεις λίγο από ... αυτοκίνητα , πέρα από το τι εντυπωσιάζει τις καργιόλες των κωλόμπαρων , θα πρέπει να ξέρεις ότι και η AMG είναι βελτιωτής.
Αρχικά πηγαίναν τα mercedes και τα έφτιαχνε με after marker καλούδια!
Μετά , αφού είχε επιτυχία , άρχισε να πουλάει έτοιμα αυτοκίνητα , μέσα από το δίκτυο της mercedes.

Από τη μία "φτύνεις" τις βελτιώσεις και τους βελτιωτές και από την άλλη πουλάς μούρη για αυτοκίνητα που είναι βελτιωμένα.
Αντίστοιχα και άλλοι βελτιωτές στη Γερμανία , πουλάνε αυτοκίνητα έτοιμα με τις δικές τους βελτιώσεις , όπως η Alpina bmw και η abt του γκρουπ vag.

Αλλά εντάξει , αυτές οι γνώσεις δεν χρειάζονται για να γαμήσεις από τον κώλο Αλβανίδα σερβιτόρα καφενείου , της οποίας ο πατέρας επί Χότζα έπαιρνε μισό κιλό καφέ κάθε 6μηνο με κουπόνια ...
λακη λες τη μιση αληθεια που ισοδυναμει στη συγκεκριμενη περιπτωση με ΜΕΓΑΛΗ μαλακια..


τι σχεση εχει η βελτιωση του καβλόγκαζου πιτσιρικα με τη βελτιωση της AMG ή της ALPINA ????


ελεος ρε λακη.. οταν η ιδια η μερσεντες και η bmw τα πουλανε απο το δικτυο τους δεν σημαινει κατι για σενα ????


αν δεν μπορεις να καταλαβεις τη διαφορά, μεινε στα αουντάκια..
 

Παρόμοια θέματα

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom