Νέα

Bourdela Bikers Club

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα ais8hsh
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 79K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
altec είσαι τυχερός γιατί έζησες από κοντά μια ηρωική εποχή που εγώ μόνο λίγο γνώρισα. Kawa Ζ και μπολντόρια ελαφρωμένα με φλοκάτη αντί για σέλα, 4 σε κανένα, ζιγκλερωμένα να ανεβαίνουν την αλεξάνδρας και να τα δίνουν όλα. Γνήσια πράματα.

Το πρώτο μπολντόρι που είδα ήταν κόκκινο, 4κύλινδρο και είχε 4 σε 1. Ίσως μια Sebring χρυσή. Αλλά μπορεί να κάνω λάθος. Για μένα ήταν η πιό όμορφη μηχανή που είχα δει ως τότε. Κάθε απόγευμα πήγαινα έξω απο τα ηλεκτρονικά (μπλιμπλίκια) για να το δω. Μπολντόρι 6κύλινδρο δεν έχω δει ποτέ από κοντά.  Υπήρχε ένα Benelli Sei στη γειτονία μου αλλά το παιδί που το είχε μετακόμισε. Μιλάμε για 18-20 χρόνια πίσω.

Τι μου θύμισες ρε altec...
 

Butts

Σπουδαίος
Εγγρ.
13 Σεπ 2006
Μηνύματα
1.366
Κριτικές
75
Like
1.684
Πόντοι
3.137
Όπα και νάμε!!! TDM900 από το 2003. Πριν FZR1000 του 88 και πιο πριν FZR400 του 87. ΜΙΑ ΖΩΗ YAMAHA!!!! :dancing: :dancing:


Α, ρε vale :headbang: :headbang:
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Ειδες savalas τι εγινε???Μια ανταλλαγη ηθελα να κανω την μηχανη μου και ξεσηξωθηκε ολοκληρο κινημα με την συνομιλια σας...ρε το μπουρδελο το διαδυκτυο τι κανει... :2funny: :2funny: :2funny: :dancing: :dancing:
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
συνομιλια μας!!!!
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Nαι ναι...θα σκαμε μυτη σε πολεις και χωρια και θα κλεινουν πορτες και παταθυρα μολις μαθαινουν ποιοι ειμαστεεεε...πουτανες στα κρεββατια σας...Θα πεσει χοντρο γελιο :cheesy: :2funny: :P
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Kαλημερα συναδελφοι...δυσκολη μερα σημερα για οσους πανε στην δουλεια με την μηχανη...

ηρθε ο γαμωχειμωνας :tickedoff: :jerking: :headbang:
 

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
καλημέρα. Όντως δύσκολη μέρα η σημερινή. Μια τέτοια μέρα η μπροστινή ρόδα του GPz550 μπήκε σε λακούβα που είχε σκεπάσει το νερό και δε φαινόταν, βγαίνοντας εκτός αγώνος  μέχρι να βρεθεί μπροστινό.

savalas μέσα για κρεατοφαγία. Και σύντομα.
 

lordbyron

Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2006
Μηνύματα
24
Like
1
Πόντοι
0
To email ειναι στο προφιλ μου για απαντα χρηση..
 

ljsilver

Μέλος
Εγγρ.
24 Απρ 2006
Μηνύματα
508
Like
14
Πόντοι
6
Φέρτε κρέατα, και θα φέρω το Simson. Τα βάζουμε πίσω απ'την εξάτμιση, ανοίγω το τσοκ, και σε 5' τα έχουμε κάνει όλα καπνιστά! ;)
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Χιονι στο κεντρο θελω!!! ΑΥΡΙΟΟΟΟ!!! :dancing:
 

Συνημμένα

  • DSC00348.JPG
    DSC00348.JPG
    151,6 KB · Εμφανίσεις: 45

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
ρε μάγκες πως ποστάρω φωτό;
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Γραφεις 2-λεξεις πατας προσθετες επιλογες μετα συνημμενα,μετα αναζητηση αφου εχεις διαλεξει την φωτο που θες,, :dancing:
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Φέρτε κρέατα, και θα φέρω το Simson. Τα βάζουμε πίσω απ'την εξάτμιση, ανοίγω το τσοκ, και σε 5' τα έχουμε κάνει όλα καπνιστά! ;)

Λοιπόν, επειδή γράφτηκαν διάφορα για το «καπνογόνο» Simson, ακούστε μια πατέντα:

Το FJ στις 4 κούρμπες που βγαίνουν απ την κεφαλή, περνάνε μπροστά απ τον κινητήρα και κατεβαίνουν από κάτω για να ενωθούν σε 2 σωλήνες, έχει (στο κάτω μέρος, πρέπει να βγάλεις την καρίνα για να τα δεις) 4 βιδάκια Μ6 (δεκάρι κλειδί). Ένα σε κάθε κούρμπα.
Τα βιδάκια υπάρχουν εκεί για να τα ανοίγει το service, και να κάνει ανάλυση καυσαερίων σε κάθε κύλινδρο χωριστά (βιδώνει ένα probe).

Αν βγάλεις ένα βιδάκι, μπαίνεις μέσα στο χώρο της εξάτμισης.

Έφτιαξα λοιπόν στον τόρνο ένα βιδάκι (βλ. σχήμα 1 ? το κόκκινο) με τρύπα, και σωληνάκι μεταλλικό καμπύλο σιδερένιο που κολλήθηκε με μπρούτζο πάνω στην τρύπια βίδα (οι θερμοκρασίες είναι πολύ μεγάλες, και μόνο ο μπρούτζος κρατάει).

Στο κόκκινο σωληνάκι (που πρέπει να έχει 5~7 cm μήκος για να μη φτάνει η ζέστη της εξάτμισης στην άκρη του) έρχεται ένας λαστιχένιος σωλήνας (τύπου βενζίνης) ο οποίος ξεκινάει από μια αντλία νερού τύπου πιτσιλιστήρι για καθαριστήρες αυτοκινήτου.

Από την άλλη μεριά της αντλίας μπαίνει δοχείο λαδιού 1 λίτρο, και μέσα στο δοχείο ψιλό λάδι (SAE 10W) ή παλιόλαδα απ τις αλλαγές με λίγο πετρέλαιο για να γίνουν λεπτόρρευστα.

Η αντλία συνδέεται με την μπαταρία μέσω ενός διακόπτη τύπου μπουτόν  (press=ON) που μπαίνει πάνω στο τιμόνι.

Μόλις πατήσεις το μπουτόν δουλεύει η αντλία, και στέλνει λάδι μέσα στην εξάτμιση.

Η καρίνα ξαναμπαίνει κανονικά μετά την εγκατάσταση της βίδας και του σωλήνα.

Πρέπει να έχεις βγει στην Εθνική, και να έχεις κάνει 1-2 λεπτά πλακωμένος, για να έχουν ζεσταθεί ΚΑΛΑ οι εξατμίσεις (μέσα στην πόλη δε ζεσταίνονται). Αλλιώς το λάδι δεν καίγεται.

Μόλις πέσει το λάδι στην εξάτμιση, συνάδελφοι, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΙΣ ΜΕ 200, αφήνεις πίσω ένα ντουμάνι που τα αυτοκίνητα σταματάνε στην Εθνική γιατί δε βλέπουν το δρόμο μπροστά τους.
Μιλάμε για  [size=14pt] ΤΟ [/size] ντουμάνι!

Είναι η μέθοδος που εφαρμόζουν τα ακροβατικά αεροπλάνα για να αφήνουν πίσω γραμμές καπνού. Λάδι στην εξάτμιση.

Η μηχανή δε παθαίνει τίποτα, γιατί το λάδι πέφτει στο σωλήνα της εξάτμισης (δεν περνάει από τους χώρους καύσης), και μάλλον καλό της κάνει (αργεί να σκουριάσει η εξάτμιση).
 

Συνημμένα

  • OilSpill.jpg
    OilSpill.jpg
    39,8 KB · Εμφανίσεις: 41

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
Μια φωτό από Ρέθυμνο. Ελπίζω να το έκανα σωστά και να φαίνεται
 

Συνημμένα

  • Rethimno_2006.jpg
    Rethimno_2006.jpg
    132,9 KB · Εμφανίσεις: 19

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
stavros51 δήλωσε συμμετοχή.

Σα μηχανολόγος μηχανικός ακούγεσαι....Είναι έτσι;
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
Kαλημερα συναδελφοι...δυσκολη μερα σημερα για οσους πανε στην δουλεια με την μηχανη...
ηρθε ο γαμωχειμωνας :tickedoff: :jerking: :headbang:

Γαμώτο μου!

Χθές την ήπια στην επιστροφή, επιρεάστηκα, σήμερα έβρεχε απ το πρωϊ γερά (το κρύο δε με πειράζει), και πήρα το αυτοκίνητο!

Τι μαλάκας!

Εκανα 1 ώρα και 50 (Εθν - Αττική - Κηφισίας) για μια διαδρομή που με το μικρό (όχι το FJ) την κάνω σε 17'.

Αύριο άς χιονίσει. Μηχανή ΚΑΙ ΜΟΝΟ μηχανή!
 

stavros51

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
4 Νοε 2005
Μηνύματα
6.869
Like
60
Πόντοι
66
[size=8pt]Υπήρχε ένα Benelli Sei στη γειτονία μου αλλά το παιδί που το είχε μετακόμισε. Μιλάμε για 18-20 χρόνια πίσω.
Τι μου θύμισες ρε altec...[/size]

To Benelli Sei λεβέντες ήταν 750. Βγήκαν μερικά 900ρια, αλλά ήταν μετατροπές (άνοιγμα της διαμέτρου στους κυλίνδρους και άλλα πιστόνια) και μάλιστα απο ιδιώτες, όχι εργοστασιακά.

Και δεν είναι 18-20 χρόνια altec, είναι 30! Το 1976 πρωτοβγήκε το Sei!

 

Συνημμένα

  • 750_Sei-05.jpg
    750_Sei-05.jpg
    81,7 KB · Εμφανίσεις: 16
  • 750_Sei-02.jpg
    750_Sei-02.jpg
    80,5 KB · Εμφανίσεις: 19

Sincity

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
820
Like
6
Πόντοι
6
stavros51 το Benelli Sei το είδα εγώ και όχι ο altec που δε φταίει τίποτα.

Λένε για το sei ότι ήταν μεταξένιο, δεν είχε καθόλου κραδασμούς. Αν έβαζες όρθιο τσιγάρο επάνω στον κύλινδρο, δεν έπεφτε. Και γενικά ήταν ένα μηχανάκι χωρίς σοβαρά προβλήματα αξιοπιστίας.

Νομίζω ότι εκείνη την εποχή τη Benelli την είχε ο De Tomaso που γενικώς έκανε διάφορα, κυρίως μαλακείες. Και χαντάκωσε μια ιστορική μάρκα που τώρα πουλάει σκούτερ. Ευτυχώς η Moto Guzzi γλύτωσε αν και παρα λίγο να την κλείσει και αυτή ο μαλάκας.
 

kmule

Μέλος
Εγγρ.
4 Φεβ 2006
Μηνύματα
77
Like
0
Πόντοι
0
ʼντε ας γραφτώ και εγώ μιας και θα βγει το logo σε λίγο.

kmule
H-D Sporster 883 Custom 2004
kmule@freemail.gr
 

Altec73

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Φεβ 2006
Μηνύματα
10.475
Κριτικές
5
Like
68.384
Πόντοι
12.056
Νατα οι χαρλεαδεεεεεεςςςς.....Το βαζουν το ψητο στο φουρνο στην φυλης..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom