supervans13
Μέλος
- Εγγρ.
- 4 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 254
- Κριτικές
- 3
- Like
- 75
- Πόντοι
- 1
παρε ενα shelby cobra να πηγαινει με το nick ςχρησιμη πληροφορια αδερφε.ευχαριστω
παρε ενα shelby cobra να πηγαινει με το nick ςχρησιμη πληροφορια αδερφε.ευχαριστω
λολ.γαμει το αυτοκινητο.δεν το ειχα δει.Καιει πολυ δεν με ψηνει...παρε ενα shelby cobra να πηγαινει με το nick ς
και για να σου δωσω αλλη μια χρήσιμη πληροφορία φίλε, αν σκοπευεις να αγορασεις volvo οποιοδηποτε μοντελο, θα σου ελεγα να περιμενεις 1-2 χρονακια. Μεχρι το 2017 θα εχουν ανανεωθει ολα τα μοντελα με εντελως καινουργια σχεδιασμενα απο την αρχη απο λευκο χαρτι. Απο τοτε που η Volvo εξαγοραστηκε απο τη geely motors εχουν πεσει τρελα εκατομμυρια για σχεδιασμο και εξελιξη νεων μοντελων. Εχουν πεταξει πλεον τις παλιες πλατφορμες της Ford πανω στις οποιες εχτιζαν τα μοντελα τους οπως και τους παλιους κινητηρες της Ford και φτιαχνουν δικα τους προιοντα 100% σουηδικα απο την αρχη. Ηδη κυκλοφορησε το XC90 με την πλατφορμα PSA της Volvo και τους ολοκαινουργιους κινητηρες Drive E. Λεγεται οτι το επομενο που θα κυκλοφορησει θα ειναι το XC30 που ουσιαστικα θα αντικαταστησει το V40 Cross country και θα κυκλοφορησει με τρικυλινδρο 1.500 βενζινης και το νεο τετρακιλυνδρο drive E diesel 1,6. Ακολουθουν S60, XC60 και δε συμμαζευεται. Θα φτιαξουν μαλλον και ενα σουπερμινι πολης το V20.χρησιμη πληροφορια αδερφε.ευχαριστω
Τα νούμερα που δίνουν οι κατασκευαστές απέχουν από τη πραγματικότητα αρκετά.
Πήρε φίλη Yaris diesel ,είχα πάει μαζί αρκετές φορές στις αντιπροσωπείες μαζί.
Ο κατασκευαστής έδινε 3.1 νομίζω στη εθνική και 3.8 μικτό.Στο πραγματικό κόσμο καίει 5.0
Το volvo λογικά δύσκολο να καίει λιγότερα από Yaris.
δεν είναι τόσο παράλογο το 5.0, στην πόλη καίει θεωρητικά 4.5
τυπε εχεις πετυχει σε κινηση τον κηφισο?Στη πόλη καίει 5.5++ , το 5.0 είναι μέση τιμή (best case scenario )αν έχεις και κομμάτια διαδρομής εθνική οδό-κηφισό κτλ
πλεον εχει πεσει η τιμη των ντηζελ και σε πολλες εταιρειες εχουν οσο και τα αντιστοιχα βενζινοκινητα. επισης δεν κερδιζεις μονο απο καταναλωση που ειναι 1-2 λιτρα/100 χλμ. κατω από το βενζινοκινητο αλλα και απο την τιμη του καυσιμου που ειναι 30-40 λεπτα κατω το λιτρο. Οποιος κανει πανω απο 10.000 χλμ το χρονο πρεπει ασυζητητι να παρει ντηζελ. Για κατω απο 10.000 το συζηταμε.
το ιδιο κοστος ειναι πανω κατω. το ντηζελ εχει ακριβοτερο σερβις αλλα η βενζινη συχνοτερο σερβις.Βενζινα και πετρέλαιο ομως εχουν διαφορετικά κόστη συντήρησης. Το εχεις ψάξει;
Ωραία επειδή δε καταλαβαίνετε
ο κατασκευαστής δίνει 3.1 σε άδεια εθνική οδό χωρίς κίνηση με σταθερή optimum ταχύτητα, στη πραγματικότητα είναι 4.4-4.5
σε κίνηση μέσα στη Αθήνα σου δίνει περίπου 4.5 ενώ στη πραγματικότητα καίει 6.5
Average 5.4 - 5.5
Όποιος έχει βενζινοκίνητο με κατανάλωση 7-7.5 και θέλει να πάρει diesel ,να το σκεφτεί διπλά για το εαν και πότε θα κάνει απόσβεση.
Ομοίως είχα κάνει test drive to Corsa diesel σε άδεια Βουλιαγμένης που έδινε λιγότερη ακόμα κατανάλωση, και όταν ρώτησα τον πωλητή γιατί στιγμιαία δίνει πχ 6.5 και average/100km 4.5 μου τα μάσαγε.
4 χιλιαρικα??? για φορτηγο μιλας???
γιατι να μεινεις απο τρομπα?
εδω πλεον πουλανε αμαξι με 5-7 χρονια εγγυηση, ειναι δυνατον να εδιναν εγγυηση αμα δεν ηξεραν τι πουλαγαν?
οταν καποιος κανει τα προβλεπομενα σερβις και προσεχει το αμαξι του δεν παθαινει τιποτα.
τα μονα αμαξια που εχω δει να χαλανε απο κατι ειναι αυτα που δεν κανουν τα σερβις οταν πρεπει, κλπ
εχω ακουσει ο, τι παπαρια μπορει να φανταστει κανεις κ ολοι κατηγουρουν τα αμαξια.
εχω ακουσει να λενε για ελαττωματικα ιταλικα, γαλλικα αυτοκινητο κ ο, τι αλλη παπαρια μπορει να φανταστει κανεις.
ειχα γνωρισει μια φορα εναν που ελεγε οτι τα audi δεν ειναι καλα, γιατι του εχουν χαλασει δυο Α3.
Και κατα συμπτωση εχω 4 πολυ κοντινους γνωστους με Α3 κ ολοι λενε τα καλυτερα.
Εχω γνωρισει γυναικα να μου λεει οτι ειναι μαπα τα χιουνται γιατι εχει αλλαξει 2 φορες δισκο μεσα σ' ενα χρονο.
Αλλα εχω ακουσει να το λεει κ αλλη για opel.
Ολα ειναι θεμα οδηγησης, συντηρησης.
Δεν αναρωτηθηκες ποτε γιατι πολλα πετρελαιοκινητα βγαζουν μαυριλα? Αυτο οφειλεται σε 2 πραγματα. Στην κακη ποιοτητα πετρελαιου και στο οτι κανεις δεν κανει σερβις στο οχημα του.
Πηγα με γνωστο τις προαλλες σε μαγαζι που βαζουν γκαζι στ' αυτοκινητα κ ηθελε ο δικος μου να ρωτησει γιατι τελειωνει αμεσως το λιπαντικο που πεφτει στον κινητηρα.
Κ ο τυπος του ειπε ελα μωρε τωρα δε χρειαζεται, καινουριο αμαξι εχεις, δε χρειαζεται αυτη τη λιπανση.
Αυτη ειναι η νοοτροπια του Ελληνα, οτι τα ξερει ολα, ακομα κ αν δεν εχει ιδεα.
Σου λεει ο αλλος βαλε ιμιτασιον, μην πας στην αντιπροσωπεια για σερβις.
Οκ βαλε ιμιτασιον κατι που δε θα σου δημιουργησει προβλημα, αλλα οχι και τα βασικα στοιχεια του κινητηρα!
Τεσπα, εγω ξερω οτι οποιος ειναι σωστος οδηγος και προσεχει το αμαξι, δεν εχει κανενα προβλημα κ ολα καλυπτονται απο τις εγγυησεις, αρκει να κανει τα σερβις οταν πρεπει, εκει που πρεπει.
Εκτος αν ειναι η εξαιρεση της εξαιρεσης, τι να πω, δεν εχω συναντησει τετοιο φαινομενο.
Παντα καταληγουμε στο οτι κατι δεν εκαναν καλα οι ιδιοκτητες.
5.0 δεν μας είπες πριν;;;
ford focus 1.0 ecoboost 125hp αυτο εχω δεν θελω αλλο