Τα γνωριζεις καλυτερα απο μενα.
Δεν χρειαζεται να στα επαναλαμβανω.
1.Υπαρχουν και βιδεα!
2.Οταν ασχολεισαι επαγγελματικα με κατι ψαχνεις και λιγη (ή πολλη, αναλογα) ιστορια.
3.Ε! Τι να κανουμε? Σκοτωσε με! Αλλα αν δεν πενεψω το σπιτι μου θα πεσει να με πλακωσει!
4.Βρες μου αλλον οδηγο με σταθερες επιδοσεις σε ολη την ιστορια των Motorsports.
Loeb θα πεις, κοβω τον πουτσο σου!
μικρέ ένας οδηγός δεν κρίνεται απο βίντεα.
ας πούμε έχω σφαιρική αποψη για σένα μάνσελ προστ μιχαλάκη κλπ αλλά για παλαιούς δε μου φτάνει ένα βιντεάκι.
δε μπορώ να κρίνω αυτό που λενε για τον φάτζιο ότι είναι μακράν ο ταλεντουχότερος...
απο την αλλη ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΟ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΝΑ ΒΑΛΩ ΣΕ ΛΙΣΤΑ ΤΟ ΜΙΧΑΛΑΚΗ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΜΕΤΑ ΑΠ ΑΥΤΟΝ κυρίως γιατί μετά το σένα τελείωσαν τα θανατηφόρα....
επίσης οι παλαιοί παίζαν τη ζωή τους κορώνα γράμματα για μια κάβλα.
θεωρω ας πούμε μέγιστη ιεροσυλία να συγκρίνονται οι ικανότητες του βιλνέβ που επαιζε με τη ζωή του με του μιχαλάκη που επαιζε (τηρουμένων των αναλογιών) πλέι στέισιον.
αυτά πρόχειρα.
κατά τα λοιπά ο καθένας μπορεί να έχει μια αποψη και είναι σεβαστή.
εάν κάποιος μου έλεγε να αποφασίσω ποιός είναι ο βασιλιάς της φόρμουλα θα έλεγα ο σένα για πολλους λόγους.
πρώτον γιατί είναι πρωτοπόρος σε πολλά.
μερικά είναι:
α.
η συμμετοχή του οδηγού στο καστομαιζέισιον του εργαλείου
β.
η εμμονή του να εισγάγει παθητική ασφάλεια στα κάρα
γ.
η εξωαγωνιστική του συμπεριφορά (δεν είνια τυχαία και χωρίς λόγο εθβικός ήρωας στη βραζιλία)
δ.
οι καινοτομίες εκγύμνασης που εισήγαγε στη φόρμουλα (όπως γιόγκα κλπ, προσπαθούσε να κρατάει τουε σφυγμούς χαμηλά σε περίοδο αγώνα γύρω στους 80 τον είχαν μετρήσει για να αντέχει το σώμα τις καταπονήσεις)
ε.
τα αυτοκίνητα που καβάλησε όπου δεν υπήρχαν ακομα εσπ αβς σουπα μουπες κολοκύθια κλπ σε μια εποχη που ο τσαμπουκάς ο χαρακτήρας το ταλέντο και το ένστικτο έπαιζαν πολύ μεγαλύτερο ρόλο απο σήμερα.
αυτά.