Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 252K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
κατακλείδα αφιερωμένη στους μανσελικούς...... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Post-race

The top three finishers appeared in Prince Albert II of Monaco's Royal box to collect their trophies and in the subsequent press conference with Tony Jardine asking the questions. Senna admitted he knew the Williams car was [size=18pt]"several seconds faster"[/size] than him in the last few laps and his tyres were like [size=18pt]"driving on ice" due to having completed the whole race on the same set.[/size]

Mansell expressed his “disappointment” at not winning the race, but still described the result[size=18pt] as the most important second place in his life and complimented Senna for his fair defensive driving[/size]:

    I must compliment Ayrton because he pretty well second guessed every move I tried to do and [size=18pt]he was very fair and he is entitled to do what he did and I think he drove fantastic and that’s why he won the race I came a close second.[/size]

Mansell also described the sequence of events as a result of the suspected puncture on lap 71:

    Coming into the tunnel I almost lost it, the back end just went down and I knew immediately I had picked up an instant puncture. The problem was I was halfway from the pits. So I had to drive so slowly to get to the pits. The car’s brakes weren’t working because I was only on three wheels. I think I lost 10-15 seconds just getting it back to the pits. We then had a longer pitstop than normal and as I came out of the pit I saw Ayrton go by, and I knew then that the race was probably, but as you can see from the last 10 laps we gave it everything we could and more and his car was just too wide to get past.

Despite initial reports that Mansell incurred a puncture in the tunnel on lap 71[size=18pt] Goodyear later denied this was the case. [/size]Williams engineer Adrian Newey later speculated the problem had "perhaps" been caused by a "loose wheel nut".
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
ασε τις κωλοτούμπες...
λέγεται ( η μακλάρεν ποτέ δεν έδωσε στοιχεία) ότι σε κείνο τον αγώνα ο σένα για να είναι ελαφρύς τερμάτισε με τις αναθυμιάσεις.......
κάνε τις αναγωγες σου και κόψε τα τόλμη και γοητεία.  :grin:

ποια κωλοτουμπα ρε κουνελακι? επιμενω σε οτι λεω. εσυ απο την αλλη μιλας λες και σου εκμυστηρευτηκε τα παντα ο μανσελ και η ομαδα του  :2funny: τετοια ενημερωση για το τι εχουν στο μυαλο τους οι ομαδες και οι οδηγοι πληρωνεται χρυσος  :grin:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
αυτο με τις αναθυμιασεις που λεει ο λατρειας μου θυμισε τους γαματους αγωνες εποχες τουρμπο Φ1. ποιος θα βρει βιντεακι που τερματιζει στεγνος και σβησμενος απλα με τη φορα?
 

tsizkeik

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2007
Μηνύματα
208
Like
0
Πόντοι
1
αυτο με τις αναθυμιασεις που λεει ο λατρειας μου θυμισε τους γαματους αγωνες εποχες τουρμπο Φ1. ποιος θα βρει βιντεακι που τερματιζει στεγνος και σβησμενος απλα με τη φορα?

ευγε, θυμαμαι κινητηρα Honda (τι αλλο;) 1500 ν10 με τριμ Q στα 1400 αλογα και φυσικα κιβωτιο στο χερι...
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ποια κωλοτουμπα ρε κουνελακι? επιμενω σε οτι λεω. εσυ απο την αλλη μιλας λες και σου εκμυστηρευτηκε τα παντα ο μανσελ και η ομαδα του  :2funny: τετοια ενημερωση για το τι εχουν στο μυαλο τους οι ομαδες και οι οδηγοι πληρωνεται χρυσος  :grin:
δε σε έχω για τον κλασσικό ελληνικό χάβαλο που το γυριζει στην πλακα όταν σοβαρεύει η κόντρα.
πρακτικά και για να τελειώνει η μαλακια με τον μπούμπη.
παρακολουθούσα φ1 αδιαλλείπτως για πάνω απο 20 χρόνια όταν καποιοι πήξγαιναν ταβερνα κυριακή μεσημεράκι ή τσάρκα.
απ τον σένα έχω δει πράγματα που δεν έχουν κάνει ποτέ άλλοι πριν ή μετά απ αυτόν.
μετά απο τόσες δεκαετίες ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΤΩΡΑ τότες που έκανε τετακε και για να μην του σβήσει το μοτέρι αφου αυτό θα σήμαινε τέλος αγώνα έβαλε ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 σβούρες.............
οποιος έχει κάνει τετακε΄γνωρίχει τι αποπορσανατολισμός υπάρχει στον κοινό εγκέφαλο όταν μένεις με σβηστό μοτέρι να κοιτάς σε ποιό σημείο του ορίζοντια έχει κάτσει η μπίλλια να κοιτάς όταν ολοκληρώνεται το άξελ στην ασφαλτο.......
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
δε σε έχω για τον κλασσικό ελληνικό χάβαλο που το γυριζει στην πλακα όταν σοβαρεύει η κόντρα.
πρακτικά και για να τελειώνει η μαλακια με τον μπούμπη.
παρακολουθούσα φ1 αδιαλλείπτως για πάνω απο 20 χρόνια όταν καποιοι πήξγαιναν ταβερνα κυριακή μεσημεράκι ή τσάρκα.
απ τον σένα έχω δει πράγματα που δεν έχουν κάνει ποτέ άλλοι πριν ή μετά απ αυτόν.
μετά απο τόσες δεκαετίες ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΤΩΡΑ τότες που έκανε τετακε και για να μην του σβήσει το μοτέρι αφου αυτό θα σήμαινε τέλος αγώνα έβαλε ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 σβούρες.............
οποιος έχει κάνει τετακε΄γνωρίχει τι αποπορσανατολισμός υπάρχει στον κοινό εγκέφαλο όταν μένεις με σβηστό μοτέρι να κοιτάς σε ποιό σημείο του ορίζοντια έχει κάτσει η μπίλλια να κοιτάς όταν ολοκληρώνεται το άξελ στην ασφαλτο.......

ρε γαμω το κεφαλι σου, σε φορτωθηκα σημερα γιατι δεν εχεις τον μοικανο να παιξεις και θες ντε και καλα μπινελικια. σε χαλαει η πλακα και θες σοβαρη κοντρα? τι κοντρα ρε παπαρα? εβγαλα αχρηστο τον σενα? οδηγαρα ηταν. η κοντρα ειναι που πας να βγαλεις αχρηστο ενα παγκοσμιο πρωταθλητη στα 40 του χρονια που ειναι διπλος αθλος.
απαντησε μου ρε χαμουρη σε τουτο αφου δε θες καλαμπουρι. απο που ξερεις αν ο μανσελ πηρε την αποφαση να αλλαξει λαστιχα και οχι να λαβει εντολη απο την ομαδα? παπαρα? και αυτο ειναι στρατηγικη παπαρα δεν ειναι ικανοτητα. παιξανε χασανε. αν ευκολα ειχε κατσει η στρατηγικη σημερα θα εβριζες τον σενα που δεν αλλαξε λαστιχα και εχασε οχι απο τα χερια του αλλα απο λαθος στρατηγικη. παπαρα.  καθυστερησε και με την αλλη παπαρια οπως γραφει στο κοπυ που εβαλες.
:birdman:
 

tsizkeik

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2007
Μηνύματα
208
Like
0
Πόντοι
1
δε σε έχω για τον κλασσικό ελληνικό χάβαλο που το γυριζει στην πλακα όταν σοβαρεύει η κόντρα.
πρακτικά και για να τελειώνει η μαλακια με τον μπούμπη.
παρακολουθούσα φ1 αδιαλλείπτως για πάνω απο 20 χρόνια όταν καποιοι πήξγαιναν ταβερνα κυριακή μεσημεράκι ή τσάρκα.
απ τον σένα έχω δει πράγματα που δεν έχουν κάνει ποτέ άλλοι πριν ή μετά απ αυτόν.
μετά απο τόσες δεκαετίες ΑΚΟΜΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΣΑΝ ΤΩΡΑ τότες που έκανε τετακε και για να μην του σβήσει το μοτέρι αφου αυτό θα σήμαινε τέλος αγώνα έβαλε ΟΠΙΣΘΕΝ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2-3 σβούρες.............
οποιος έχει κάνει τετακε΄γνωρίχει τι αποπορσανατολισμός υπάρχει στον κοινό εγκέφαλο όταν μένεις με σβηστό μοτέρι να κοιτάς σε ποιό σημείο του ορίζοντια έχει κάτσει η μπίλλια να κοιτάς όταν ολοκληρώνεται το άξελ στην ασφαλτο.......

Οι νεωτεροι πιστευουν οτι ο Σεννα εγινε ηρωας επειδη πεθανε και δεν τους αδικω, απλως δεν ξερουν. Εγω βλεπω αδιαλειπτα απο το 89, με εβαζε ο πατερας μου να βλεπω τον τρελλο με το κιτρινο κρανος. Ο μοναδικος που ηρθε κοντα σε θεληση για νικη ηταν ο Ναζι ο Μιχαλακης και ο μοναδικος που ηρθε κοντα σε ακριβεια στο τιμονι ο Χακινεν. Σε συνολο οδηγικης ικανοτητας δεν τον εχει ακουμπησει κανενας απο τοτε
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Οι νεωτεροι πιστευουν οτι ο Σεννα εγινε ηρωας επειδη πεθανε και δεν τους αδικω, απλως δεν ξερουν. Εγω βλεπω αδιαλειπτα απο το 89, με εβαζε ο πατερας μου να βλεπω τον τρελλο με το κιτρινο κρανος. Ο μοναδικος που ηρθε κοντα σε θεληση για νικη ηταν ο Ναζι ο Μιχαλακης και ο μοναδικος που ηρθε κοντα σε ακριβεια στο τιμονι ο Χακινεν. Σε συνολο οδηγικης ικανοτητας δεν τον εχει ακουμπησει κανενας απο τοτε

μη πεφτεις στην παγιδα της λατρειας. κανεις δεν αμφισβητει τον σενα. ο λατρειας ξυνει τα νυχια του γιατι δεν εχει να παιξει σημερα  :2funny:
 

tsizkeik

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2007
Μηνύματα
208
Like
0
Πόντοι
1
μη πεφτεις στην παγιδα της λατρειας. κανεις δεν αμφισβητει τον σενα. ο λατρειας ξυνει τα νυχια του γιατι δεν εχει να παιξει σημερα  :2funny:

Εχεις δικιο, αμφισβητουν οτι ο Μουστακιας ηταν αμπαλλος, ασ θυμηθουμε ποιος αλλος κερδισε ΚΑΡΤ και ηρθε να τρεξει στην Φ1 και ποσο καλα τα πηγε;
Κανενας?
ενας κυριος Μοντογια, τρελλο τιμονι, μετα την Φ1 πηγε και ετρεχε με μπανιερες στην Αμερικα, αυτα τα Νασκαρ
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
ρε γαμω το κεφαλι σου, σε φορτωθηκα σημερα γιατι δεν εχεις τον μοικανο να παιξεις και θες ντε και καλα μπινελικια. σε χαλαει η πλακα και θες σοβαρη κοντρα? τι κοντρα ρε παπαρα? εβγαλα αχρηστο τον σενα? οδηγαρα ηταν. η κοντρα ειναι που πας να βγαλεις αχρηστο ενα παγκοσμιο πρωταθλητη στα 40 του χρονια που ειναι διπλος αθλος.
απαντησε μου ρε χαμουρη σε τουτο αφου δε θες καλαμπουρι. απο που ξερεις αν ο μανσελ πηρε την αποφαση να αλλαξει λαστιχα και οχι να λαβει εντολη απο την ομαδα? παπαρα? και αυτο ειναι στρατηγικη παπαρα δεν ειναι ικανοτητα. παιξανε χασανε. αν ευκολα ειχε κατσει η στρατηγικη σημερα θα εβριζες τον σενα που δεν αλλαξε λαστιχα και εχασε οχι απο τα χερια του αλλα απο λαθος στρατηγικη. παπαρα.  καθυστερησε και με την αλλη παπαρια οπως γραφει στο κοπυ που εβαλες.
:birdman:
συνοπτικά για να κλείσουμε.
α.
εάν ο μάνσελ δεν είχει πάει στη γουίλιαμς τότε δε θα είχει πάρει ποτε πρωτάθλημα και θα τον ήξεραν μονο στο πουστόνησο.
β.
η τύχη είναι πάντα με τους νικητές
γ.
οι δικαιολογίες είναι πάντα για τους λούζερς.

Υ.Γ.
στη ζωή μου πάντα κρίνω μια κατάσταση αντιστρέφοντας υποθετικά τους ρόλους.
απλά.
εάν στην μακλάρεν ήταν ο μάνσελ και στη γουίλλιαμς ο σένα είναι σίγουρο ότι τώρα δε θα είχαμε κάν λόγο να συζητάμε για αυτόν τον αγώνα αφού θα ήταν αλλο ένα  σγουίπ του σένα.
αντιθέτως τον αγώνα αυτόν τον έκανε θρύλο ο σένα. λογικό σε ένα έργο να υπάρχει και β αντρικός.
το οξύμωρον της υποθεσης  είναι ότι τον β αντρικό εάν δεν υπάρχει ο θρύλος του α δεν τον θυμάμαι ποτέ κανείς.

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
στο μπουρδέλα διάβασα και το απίθανο απο ένα τύπο που εχει κολλημα με μηχανές.....
α.
ο σένα ειναι ο κριστιάνο ρονάλντο της βραζιλίας
β.
ο μάνσελ είναι οδηγάρα και πιλοτάρα της φ1.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
στο μπουρδέλα διάβασα και το απίθανο απο ένα τύπο που εχει κολλημα με μηχανές.....
α.
ο σένα ειναι ο κριστιάνο ρονάλντο της βραζιλίας
β.
ο μάνσελ είναι οδηγάρα και πιλοτάρα της φ1.

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

ο σενα ειναι κουλος  :birdman:
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
όσο για τον μιχαλάκη (όχι τον κωνσταντίνου) τον πολυνίκη που κέρδαγε με μητρόπουλο και σπάθα μάνατζερ σαν το γάβρο, ξες εσύ -αυτού που του χε αδυναμία όλη η συνομοταξία των ιταλοστρόντσων-
την απάντηση την είχε δώσει ο νίκι ο καμενος ο μέγας αντίπλαος του πεθαμένου
"ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΙΘΗΚΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΤΕΤΟΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ Φ1"

:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

καλημέρα αγγλόπουστρες  :grin:

Αυτην την ατακα, δεν την εχει πει ο Λαουντα. Την εχει πει ο Ρερλ για τη Μουτον.
Αλλα ειναι ωραιο να το παιζεις ειδημων κι ας εχεις μπλεξει λιγο τα μπουτακια σου. Τζαμπα εξυπνακιας.
Με το αυτοκινητιστικο ζητημα, δεν το χεις απο καμμια παντα. Παρτο αποφαση σιγα σιγα.
 

Επισκέπτης
άσχετα από τη σύγκριση Σένα-Μάνσελ ...

είναι αδικία να λετε ότι ο Μάνσελ δεν ήταν καλός ....
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Αυτην την ατακα, δεν την εχει πει ο Λαουντα. Την εχει πει ο Ρερλ για τη Μουτον.
Αλλα ειναι ωραιο να το παιζεις ειδημων κι ας εχεις μπλεξει λιγο τα μπουτακια σου. Τζαμπα εξυπνακιας.
Με το αυτοκινητιστικο ζητημα, δεν το χεις απο καμμια παντα. Παρτο αποφαση σιγα σιγα.
γύφτο να μπαίνεις με το κανονικό το νικ και πριν γράφεις τη μαλακία σου να το ψάχνεις.

first quote:

Older F-1 drivers had to wrestle the car to stay on track while changing gears fighting to keep a 1300 bhp turbo-charged monster under control. (Today’s F-1 cars are a measly 900 bhp). ‘Manhandling’ these mean machines was a tiring effort and drivers used to collapse from sheer exhaustion after a race was completed. F-1 drivers these days hardly have to do anything other than yawn while in the car. The in-car footage shows the drivers hardly moving the steering. It looks like my grand mother serenely driving along. As Niki Lauda remarked in 2003, even a monkey can drive a modern formula 1 car.

second quote:

Lauda was critical of the role of a Grand Prix driver last year, claiming that even monkeys could drive the cars with traction control and other electronic aids.

He said: "The launch control was unbelievable. Yes, I have said that any monkey can drive a car nowadays, but I am simply comparing it to the driving 17 years ago.



Y.Γ.
σου φτάνουν τα 2 γαμήσια γύφτο ή θες να συνεχισω;
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
άσχετα από τη σύγκριση Σένα-Μάνσελ ...

είναι αδικία να λετε ότι ο Μάνσελ δεν ήταν καλός ....
καλός ήταν...
απο αυτό μέχρι να γράφει ο αλλος ότι ο σένα είναι ο κριστιάνο ρονάλντο της βραζιλίας ε νταξ...
εδώ ο αλλος μπαίνει με κλώνο να μου πει οτι μπερδεψα τα μπούτια μου για το ποιός είπε τη μανκιά....
ααααααααχαχχααχαχχαχααχχααχαχχαχααχαααααααα
 

HALCON

Μέλος
Εγγρ.
25 Νοε 2009
Μηνύματα
2.906
Κριτικές
3
Like
2
Πόντοι
16
άσχετα από τη σύγκριση Σένα-Μάνσελ ...

είναι αδικία να λετε ότι ο Μάνσελ δεν ήταν καλός ....

Και μια νικη να παρεις μονο στο πρωταθλημα της F1 εισαι απο τους λιγους
οδηγους παγκοσμια τα τελευταια 60-70 χρονια.
ΣΕΒΑΣΜΟΣ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom