dimitrakis123456789
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Νοε 2011
- Μηνύματα
- 1.018
- Κριτικές
- 1
- Like
- 3
- Πόντοι
- 16
boom car me 4 18ιντσαΓια αυτο εδω τι μπορουμε να κανουμε???
boom car me 4 18ιντσαΓια αυτο εδω τι μπορουμε να κανουμε???
γιατι ειστε μαλακες και πεφτετε στην ιδια παγιδα;αλλο τουρμπο αλλο ατμοσφερα
δεν ξέρω τι σου λένε.Θα διαφωνησω φιλαρακι μαζι σου....Uno ειχε και το αδερφακι μου με 2,5αρα,πολυ καλο δε λεω,αλλα...με εκκεντροφορους,ενα καλο προγραμμα που φοραγα,nitraκι στα +60hp και σασμανακι,μεχρι τα 200+ ημουν ΠΑΝΤΑ μπροστα.Kai toy κολλητου μου ηταν πολυ καλο.Πανω απο 200 hp.Με 1,5bar.
Αλλα οταν βαζεις κιλα και σβελταδα κινητηρα...παμε αλλου.
boom car me 4 18ιντσα
μοτερ ιντεγκραλε βαλε και καθαρησες,σπασε και το μπροστα διαφορικο να το εχεις πισωκουναΓια αυτο εδω τι μπορουμε να κανουμε???
οου γιες.Οποιος θελει γκαζια παιρνει μηχανη,τα αλλα ειναι για αιμοδοτες συνεργειαδων
παντως κακα τα ψεμματα ενα σαξο ραλι κτλ πρωτου σταδιου δεν εχει καμια τυχη με πειραγμενο crx vtecΕτσι...Οπως τα λες.
δεν ξέρω τι σου λένε.
επίσης μη μου το γυρνάτε στην τρελλή. μιλάμε για νορμάλ χωρίς μπουκάλες και λοιπες παπαριες.
τώρα όποιος μαλακας είχε πει στο κολλητό σου ότι με 1.5 μπαρ το 1,4 εβγαζε 200+ ε εδώ τα 50+ αλογα τα βγάζανε μόνο με πρόγραμμα τι να λέμε τώρα.
πρόχειρα.
πούντο με σχέση συμπιεσης 6.2:1 και 1600 μοτέρ με σφυρήλατα και κολομπο και νταουν πάιπ δούλευε ανετα με 3αρα και 1,8 μπαρ.
εκεί και μπουκάλα να ειχες δεν ειχες με το σαξό καμμιά τύχη. το παραπάνω κόστος βεβαίως ήταν ασύμφορο.
κάτι τέτοιο ειχε κάνει ο τυπάς που είχε την αντιπροσωπεια της απεξ. το χρεπι σκότωνε απλά.
παντως κακα τα ψεμματα ενα σαξο ραλι κτλ πρωτου σταδιου δεν εχει καμια τυχη με πειραγμενο crx vtec
μάλλον δε σε είχε περιλάβει 16αρι ούνο να δεις ποσες κολώνες θα μέτραγε ςκαι με νίτρα και μπουκάλες και σκούπες....ΑΑα...Τωρα ερχεσαι στα λογια μου..
Λοιπον,εντελος νορμαλ,τα γαλλικα ειναι μπροστα.(εντελος λεω)
Το punto,14ρι με 28αρα και στο 1,5 ελεγε ο δικος μου οτι ειναι στα 200 και κατι.Εγω του ελεγα οτι ειναι παραπανω.Το οδηγουσα και με 3τες μαζεβα τα μουτρα του.Και το αμαξι ηταν μακρυ.Εβγαζε χιλιομετρα.Απλα,στο φαναρι,η δυναμη δε μπαινει κατω,και εγω ελαφρυς για μπαμ(χωρις νιτρα) και κουμπομα 2ας με νιτρα,απλα δεν πιανομουν.
Για 16ρι punto...δε το συζηταμε...θα με καταπινε. Μονο πολυ δυνατα γαλλικα με αλλα πραμματα και νιτρα στα 100+ καθονταν διπλα...
Αυτα...απο μενα.
οου γιες.
ισχύει.1ο σταδιο και τα δυο....ειναι στα χερια του οδηγου.και το υπογραφω!
Και για να μην πεταχτει κανενας,δεν ειμαι πιλοταρα...νορμαλ χερια εχω.Απλα εχω δει διαφορα σε ιδιο αμαξι απο διαφορετικους οδηγους.Και μιλαω για πολυ διαφορα!
μάλλον δε σε είχε περιλάβει 16αρι ούνο να δεις ποσες κολώνες θα μέτραγε ςκαι με νίτρα και μπουκάλες και σκούπες....
οι ραλακιες κι οι σαξάκιες ήσασταν κωλόφαρδοι τότε που δεν είχαν κυκλοφορήσει ακόμα οι ρουλεμανάτες.Ασχετο...Το punto με 28αρα,μολις στρωμενο,το οδηγουσε φιλος μηχανικος για να δει διαφορες απο subaru Sti 330 και μας εφευγε λιγο εκινηση(καροτσα πανω κατω) και στις 3ες μαζευαμε.
Απλα το punto στην επιστροφη,το χαμε Ρημαξει.Κυριολεκτικα.Εκαψε τουρμπινα.
Ναι,δεν ειχα την χαρα....
Αστο κανενα χρονο σε παραλια να αυγατησουν τα σαπια να ελαφρυνει η καροτσαμαγκες να το αφησω ετσι οπως ειναι με τα 420ps η να του ριξω κανενα χταποδι-καλαμαρι-εξατμιση,και κανενα τσιπακι να παει στα 580ps.
επισης μου ειπαν στο συνεργειο οτι μπορουν να μου βαλουν και σασμαν απο gt carrera.
να το κανω η μου λενε μαλακιες στο συνεργειο?
οχι αν δεις και πιο πανω εχω το vtec με ελευθερο καταλυτη καταργηση μεσαιου φιλτροχοανη και προγραμμα powerchips,ρευματα κ.α,βγηκε στα 169 αλογα.δουλευει σαν αλυσοπριονο μην το ψαχνεισ.κανενα γαλικο δεν το πλησιαζει εκτος αν ειναι τετραπαταλουδο1ο σταδιο και τα δυο....ειναι στα χερια του οδηγου.και το υπογραφω!
Και για να μην πεταχτει κανενας,δεν ειμαι πιλοταρα...νορμαλ χερια εχω.Απλα εχω δει διαφορα σε ιδιο αμαξι απο διαφορετικους οδηγους.Και μιλαω για πολυ διαφορα!