Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 252K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
9859525_1.jpg

 το'χω,MX8 αλλα δεν εννοω αυτο...Αθραυστο,θα ριχνει για αιωνες,αλλα δεν ανηκει στα best guns

 δες εδω να εχεις μια αποψη...

 
 
dyn009_original_600_365_gif__276e5c6fd27e83288377c372e6ad3bc3.gif


  :grin:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
εχω το vtec honda 91 crx.με φιλτρο εξατμιση ελευθερο καταλυτη και προγραμμα πρεπει να εχουμε τα 170 αλογα :dancing:

  η Φερραρι του φτωχου

  να φρεναρε κιολας!!!!!

  απο μοτερ????γαματα,CBR το γαμημενο....και ασπαστο
 

dimitrakis123456789

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2011
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
16
  η Φερραρι του φτωχου

  να φρεναρε κιολας!!!!!

  απο μοτερ????γαματα,CBR το γαμημενο....και ασπαστο
ακριβως φιλε μου.το εχω αγαπησει αυτο το αμαξι.σαν πριονι δουλευει ακομα και τωρα :rockon:
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
56.930
Κριτικές
90
Like
37.449
Πόντοι
25.467

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ακριβως φιλε μου.το εχω αγαπησει αυτο το αμαξι.σαν πριονι δουλευει ακομα και τωρα :rockon:

 και θα δουλευει για πολλλλλλαααααα χρονια ακομα....
 να προσεχεις τα λαδια του και να βαζεις την ΑΚΡΙΒΗ ποσοτητα,την απολυτως ΑΚΡΙΒΗ ομως...

 αυτα τα μοτερακια ειναι φτιαγμενα με λεπτες ανοχες και τρελλα ζυγισματα στροφαλων και
 λοιπον κινουμενων μερων....Εαν βαλεις εστω και 100 γραμμαρια λαδι παραπανω και βουτανε
 οι κιθαρες των μπιελων στο πολυ λαδι....κοβει αποδοση το γαμημενο,στουμπωνει....

 μιλαμε για τελεια δουλεια οι σχιστοματηδες σε αυτα τα μοτερακια!!!!!!

 εχω μετρησει με το μικρομετρο δυο τρια απο δαυτα και ξερω...
 

Stormbringer

Μέλος
Εγγρ.
25 Οκτ 2011
Μηνύματα
437
Κριτικές
5
Like
48
Πόντοι
1

Συνημμένα

  • 1995_Renault_EspaceF1Concept1.jpg
    1995_Renault_EspaceF1Concept1.jpg
    38,5 KB · Εμφανίσεις: 19

Heartbreaker83

Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2011
Μηνύματα
3.814
Like
12
Πόντοι
16
 θα αργησει πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ.........

 μην κανεις καμμια μαλακια και το δωσεις....

Σιγα να μην το δωσω...

ακριβως φιλε μου.το εχω αγαπησει αυτο το αμαξι.σαν πριονι δουλευει ακομα και τωρα :rockon:

Συναδελφος βλεπω :rockon:

Πριν απο αυτο, ειχα το civic του 91, με βαρια καρδια το εδωσα για να παρω αυτο εδω. 12 χρονων αμαξι γυρναγες το κλειδι στην μιζα και μπορουσες να κανεις τον γυρο του κοσμου χωρις να φοβασαι τιποτα. Το ιδιο και του 00 φυσικα...
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
Εντάξει... Άλλη φιλοσοφία...

 ειναι η 4η στην σειρα φιρμα στον κοσμο....

 Πρωτα ειναι η Λονδρεζικη τριαδα,μετα η Λεμπώ και μετα ο σκοτζεζος.....
 Η λεγομενη και "Θειικη πενταδα"...
 

dimitrakis123456789

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2011
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
16
αυτο δεν το ξερα σε ευχαριστω.μεχρι τωρα ολα καλα ομως.μετα της 5000 στροφες πραγματικα ξυριζει.μεχρι και τα 2λιτρα vtec με τα 200 αλογα πεζω στα ισια
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
  η Φερραρι του φτωχου

  να φρεναρε κιολας!!!!!

  απο μοτερ????γαματα,CBR το γαμημενο....και ασπαστο
μια μαλακία που πέταξες για την οκτάρα και μια για τη φεράρι του φτωχού.  :grin:

τα φεραρικά ως γνωστόν κατασκευάζονται στην ιταλία.
οι ιταλοί είχαν ονομάσει φεράρι του φτωχού το πρώτο πουντο τζιτι και μετά το fiat coupe το εικοσαβάλβιδο.
μάλιστα για να θυμίζει και στο φτωχό αυτόν τον προσδιορισμό ο χρωματισμός ρόσο φεράρι ήταν ίδιος με τον κωδικό του μαρανελο.

το μονο τζαπανιζέ απ τα σύγχρονα για ρισπέκτ το s2000.
το ωτεψ έχει τρελλο ήχο, γαμάει ψηλά αλλα δεν το πειράζεις.
όσοι το έκαναν πέταξαν ή ολόκληρο το μοτέρ ή το κιβώτιο.

σε αγαπάω αλλα στα αυτοκίνητα μου θυμίζεις τις γκόμενες όταν χωνίζουν στο χόντο.  :2funny:
 

dimitrakis123456789

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2011
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
16
Αν και bmwδακιας και φανατικος οπαδος της πισω κινησης, οι κινητηρες της honda εχουν το respect μου....
ο vtec με τα 160 αλογα του civic ειναι ο λογος που θα γινω 2.5αρης γιατι εχω σιχαθει να με ταπεινωνουν καθε μερα  :tooth:
ναι σωστος και τα 2 ειναι μεγαλες σχολες.παντως πριν κανα μηνα σε φαναρι θρασυς τυπος με 318ις φαγωθηκε να τα βαλουμε.μαντεψτε την συνεχεια
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
μια μαλακία που πέταξες για την οκτάρα και μια για τη φεράρι του φτωχού.  :grin:

τα φεραρικά ως γνωστόν κατασκευάζονται στην ιταλία.
οι ιταλοί είχαν ονομάσει φεράρι του φτωχού το πρώτο πουντο τζιτι και μετά το fiat coupe το εικοσαβάλβιδο.
μάλιστα για να θυμίζει και στο φτωχό αυτόν τον προσδιορισμό ο χρωματισμός ρόσο φεράρι ήταν ίδιος με τον κωδικό του μαρανελο.

το μονο τζαπανιζέ απ τα σύγχρονα για ρισπέκτ το s2000.
το ωτεψ έχει τρελλο ήχο, γαμάει ψηλά αλλα δεν το πειράζεις.
όσοι το έκαναν πέταξαν ή ολόκληρο το μοτέρ ή το κιβώτιο.

σε αγαπάω αλλα στα αυτοκίνητα μου θυμίζεις τις γκόμενες όταν χωνίζουν στο χόντο.  :2funny:

 ασε τα παλαβα σου και μοτερ σαν της Χοντα,ειδικα εκεινες τις δεκαετιες,δεν κατασκευαζε
 κανενας ευρωπαιος.....
 Και τα τρια μοτερ που ανεφερα τα καπακια τους σχεδιαστηκαν απο αδελφους οικους...
 Η Οπελ σχεδιασε το καπακι της στην εγγλεζικη Cosscat,η Φιατ στην Αμπαρτ και η BMW στην
 Mmotosport γιατι το μοντελο αυτο αποτελουσε βαση για την διλιτρη M3 με τα 200 αλογα που
 πουλουσε στις ειδικες συνθηκες της αγορας στην Ιταλια και την μετεπειτα 2.3 του ιδιου
του εργοστασιου...

 Οι λοιποι πεζοδρομιοκυνηγοι με αφηνουν παγερα αδιαφορο..φφφσσστττ και φφφσσσττττ και ξερα σκατα!!!!
 
 κατω οι τουρμπινες ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ελα ρε πουτανα Χονταρααααααααααααααααααα,τρελλανε τις βελονεςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχ
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
ναι το χω δει το βιντεο ξερω...
αλλα δεν θα το κανω για 2 λογους:
1 : το κοστος μετατροπης ειναι ΤΕΡΑΣΤΙΟ (θελεις αρκετες πατεντες..)
2 : ειναι λιγο γελιο να εχεις αλλη μαρκα αυτοκινητο αλλη μαρκα κινητηρα  ;)

 ο Μ40 (o 1.8 εννοω..)ο δικος σου εβγαινε και σε 2λιτρη εκδοση με 190 αλογα...
 ψαξε για κανα τροπετο απο Ιταλια,ολα εκει πουληθηκαν,τα ελεγαν baby M3

 και θα περνας ανετοτατα για 18αρης....

 ξεχωριζει απο την τετραπεταλουδη (ακα Μ3) εισαγωγη.....

 δες
 

dimitrakis123456789

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2011
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
16
οποιος εχει μπεμπα και δεν την χορευει μερα νυχτα καλυτερα να παρει κανα σμαρτακη. :rockon:
 

gabadoo

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Μαρ 2007
Μηνύματα
10.664
Like
2
Πόντοι
166
για την ακριβεια ο δικος μου ειναι ο m42b18 οχι μ40...
και με το προγραμματακι που εχει απο 132 πηγε 140+ ..
ο κινητηρας που λες (αν μιλαμε για τον ιδιο) ειναι ο s14b23 της m3 e30 και ειναι 2300 κυβικα(4κυλινδρος)...
ρωτησα το μηχανικο μου και ειπε οτι δεν αξιζει τετοια μετατροπη διοτι ο συγκεκριμενος κινητηρας ειναι πολυ σπανιος, φονιας στην συντηρηση και πανακριβος λογω σπανιοτητας...


 βασικα ειναι ιδια πραματα...
 Ολοι αυτοι βασιστηκαν στο 4 κυλινδρο μπλοκ M10 του Φαλκενχαουζεν που πρωτομπηκε
 στις 1502-1602 etc μεχρι και τις 2002..

 τερας αξιοπιστιας,στην Φ1 φορεθηκε σαν 1500 κυβικα στην Ζακσπιντ με 5 μπαρ πιεση στην
 τουρμπινα και εβγαζε 1300 αλογα το σκυλι...Ειναι εκεινο το μονοθεσιο που ειχε δοκιμασει
 ο Στρατισινο των 4τροχων...

 Οι παραλλαγες ειναι στο καπακι,απο οπου βγαινουν και τα αλογα ΠΑΝΤΑ σε εναν ατμοσφαιρικο...

 Ειδικα αυτος που σου λεω εγω με την διαμετρο  στα 72.6 mm δεν ειναι καθολου σπανιος και καθολου
 παραξενος στην συντηρηση του....Ειναι τερας αξιοπιστιας λεμεεεεε
 

dimitrakis123456789

Μέλος
Εγγρ.
20 Νοε 2011
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
1
Like
3
Πόντοι
16
ποια ειναι η πιο δυνατη μπεμπα στην ελλαδα;αλογα;
 

arcans82

Μέλος
Εγγρ.
17 Φεβ 2012
Μηνύματα
1.318
Like
20
Πόντοι
16
το γαμησατε το θρεντ.
εχετε κολησει σε 3 τενεκεδες,μοντελα του προηγουμενου αιωνα.
εχουν βγει και καινουργια μοντελα ρε παιχτες.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom