ασε τα παλαβα σου και μοτερ σαν της Χοντα,ειδικα εκεινες τις δεκαετιες,δεν κατασκευαζε
κανενας ευρωπαιος.....
Και τα τρια μοτερ που ανεφερα τα καπακια τους σχεδιαστηκαν απο αδελφους οικους...
Η Οπελ σχεδιασε το καπακι της στην εγγλεζικη Cosscat,η Φιατ στην Αμπαρτ και η BMW στην
Mmotosport γιατι το μοντελο αυτο αποτελουσε βαση για την διλιτρη M3 με τα 200 αλογα που
πουλουσε στις ειδικες συνθηκες της αγορας στην Ιταλια και την μετεπειτα 2.3 του ιδιου
του εργοστασιου...
Οι λοιποι πεζοδρομιοκυνηγοι με αφηνουν παγερα αδιαφορο..φφφσσστττ και φφφσσσττττ και ξερα σκατα!!!!
κατω οι τουρμπινες ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε!!!!!!!!!!!!!!!!!
ρε παπαρα είπα εγώ ότι δεν είνια διαμάντια;
αλλο λέω...
οταν έστελνα με το ουνάκι το χιλιοεξακοσάρι για σπίρτα τα vtec οι χοντάκιες δίναν αλλο ένα vtec για να πάνε το χρέπι στα 200 άλογα....
με τα μισά λεφτά και με ένα μοντερ λάντσια απο δελτα 1.6, κολομπο εκκεντροφόρο, σφυρίλατα και ihi τουρμπίνα σταθερά στο 1.6 έφτιαχνες ένα τοι καρ ιταλικό που εστελνες τους χοντάκιες με τα πουλιά στο βάλτο ακόμα και ξεκινώντας απ δευτέρα.
ειδικά εάν έσπαγες το χρέπι της χόντα ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΕΔΩ ΑΝΘΡΩΠΑΣ ΝΑ ΡΥΘΜΙΣΕΙ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΞΑΝΑ.
πρακτικά τα μαμίσια χοντα ήταν πάντα στέιτ οφ δε αρτ. όταν όμως αυτοί που τρώγοντας έμπαιναν στη διαδικασία της μετατροπής και μπάνια έτρωγαν και πλήρωναν μια περιουσια.
όλα τα αλλα ειναι για κολληματίες σαν και σένα με τα μοτέρια και την μηχανολογία τους.
αλλο αυτό (που συμφωνάμε απολυτα) και αλλο τι έκανες στο δρόμο με ένα χρέπι ιταλικό και ενα χόντα τροπέτο.
αυτό λεμε.