ε ναι αλλα ειναι πιο ανετα βαζεις και δυο πραγματα ;)Καλά τα scooter αλλά αρκετά $$ κατά τη γνώμη μου για αγορά
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;
- Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 5K
- Εμφανίσεις 252K
-
- Ετικέτες
- αυτοκίνητα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
καλα αυτο κανει και για ταξιδια. εγω εχω το beverly 150cc για πολη.
ΦΟΒΑΜΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ
τα τελευταια χρονια το ανακαλυψα (10)
Interceptor
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 1.868
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Φιλε μου ο βγαζω 1-2 φορες τον μηνα πρωινα Σαββατα -Κυριακη να το ακουσω και να
το αισθανθω τιποτα περισοτερο .
Κριμα που ο μπαμπας του ΚΟΛΙΝ ΤΣΑΠΜΑΝ πεθανε ο ανθρωπος ηταν η επιτομη του RACE -CAR
Αν είχα τέτοιο αμάξι δυστυχως δεν 8α το έβγαζα 1-2 φορές το μήνα
ενα Polo gti εχω αλλα πλεον με στενευει μεγαλωσα και θελω πιο βαρυ και φαρδυ αμαξι.
το ανταλασω με golf HALCON αμα σε ενδιαφερει. ;)
εαν εσυ μεγαλωσες εγω 47+ πρεπει να εξαφανιστω
καλιο αργα παρα ποτε ,οι μηχανες εχουν την δικη τους ηδονη ας ειναι και 50αριαΦΟΒΑΜΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΗΧΑΝΟΒΙΟΣ
τα τελευταια χρονια το ανακαλυψα (10)
Interceptor
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 1.868
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
ε ναι αλλα ειναι πιο ανετα βαζεις και δυο πραγματα ;)
Σε σχέση με το αμάξι ?!?
Αν είχα τέτοιο αμάξι δυστυχως δεν 8α το έβγαζα 1-2 φορές το μήνα
Πιστευω οτι θα εκανες το ιδιο
δεν θα αντεχες να το βλεπεις μεσα στην κυκλοφορια
Interceptor
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 1.868
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
Κοιτα,λεφτα πολλα δεν εχω :-
απλα ειμαι απο τους τυπους που προτημω να βγαζω το αμαξι 1-2 φορες τη βδομαδα, και να το σκιζω παρα να οδηγω καθε μερα ενα βαρετο οικονομικο αμαξι...
βεβαια εγω ειμαι τυχερος γιατι με βολευει πολυ το μετρο στις μετακινησεις μου... ;)
αν μου ηταν απαραιτητο το αυτοκινητο σε καθημερινη χρηση, φυσικα θα επερνα κ γο ενα σμαρτ ντιζελ 55 αλογα
Μακριαααα
για μικροδουλειες βρε και ανετο σταματα-ξεκινα.καμια σχεση με αμαξι ;)Σε σχέση με το αμάξι ?!?
Interceptor
Μέλος
- Εγγρ.
- 11 Αυγ 2009
- Μηνύματα
- 1.868
- Κριτικές
- 5
- Like
- 4
- Πόντοι
- 16
για μικροδουλειες βρε και ανετο σταματα-ξεκινα.καμια σχεση με αμαξι ;)
Έτσι ναι...
;)Έτσι ναι...
Εχεις γουστο ;)Ωραίο εργαλειάκι αυτό.
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
για τον τύπο με τη μπέμπα τα τροπέτα και τα μπλοκέ διαφορικά...του κυρ τάκη.
η μπιεμντάμπλγιου έβγαλε ένα αυτοκίνητο και μετά μαλακίστηκε.
θα μου πεις.
όταν κατασκευάσεις αυτοκίνητο για ημίθεους δεκαετίες μπροστά απ τους άλλους μετά έχεις δικαίωμα να μαλακίζεσαι.....
η διακοπή της παραγωγής του ερμηνεύεται διττά.
α.
μετά το τέλειο σπάει το καλούπι
β.
δε μπορώ να κάνω το τέλειο τελειότερο οποτε το ρίχνω στην πλάκα.
η μπιεμντάμπλγιου έβγαλε ένα αυτοκίνητο και μετά μαλακίστηκε.
θα μου πεις.
όταν κατασκευάσεις αυτοκίνητο για ημίθεους δεκαετίες μπροστά απ τους άλλους μετά έχεις δικαίωμα να μαλακίζεσαι.....
η διακοπή της παραγωγής του ερμηνεύεται διττά.
α.
μετά το τέλειο σπάει το καλούπι
β.
δε μπορώ να κάνω το τέλειο τελειότερο οποτε το ρίχνω στην πλάκα.
Αν τα τέλη ήταν 100 ευρώ!
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν...
τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ.
Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ;
740.000.000 ευρώ.
netplus.gr
Σχεδόν 300.000 λιγότερα οχήματα Ι.Χ. και Δ.Χ. θα κινηθούν φέτος καθώς χιλιάδες φορολογούμενοι παρέδωσαν...
τις πινακίδες κυκλοφορίας ή απέσυραν τα οχήματά τους, για να μην πληρώσουν τα υπέρογκα τέλη κυκλοφορίας.
Αν τα τέλη κυκλοφορίας είχαν μειωθεί σε 100 ευρώ μέσο όρο, τα έσοδα του κράτους από τα 300.000 αυτοκίνητα θα ήταν30.000.000 ευρώ.
Αν τα αυτοκίνητα αυτά έβαζαν το καθένα από 30 ευρώ βενζίνη την εβδομάδα και το κράτος έπαιρνε τα μισά (15 ευρώ) θα ήταν 300.000 Χ 15=4.500.000 ευρώ την εβδομαδα χ 52 εβδομαδες ο χρονος=234.000.000 ευρώ. Σύνολο 264.000.000 ευρώ.
Τα μισά αυτοκίνητα (150.000) θα περνούσαν ΚΤΕΟ το 2012 και θα πλήρωναν παράβολο συνολικά 6.000.000 ευρώ.
Σύνολο 270.000.000 ευρώ.
Αν υπολογίσουμε την απώλεια του ΦΠΑ από ανταλλακτικά, την απώλεια του ΦΠΑ από παροχή υπηρεσιών (εργατικά για επισκευές, service κ.τ.λ.), και την απώλεια του ΦΠΑ από ασφαλιστήρια συμβόλαια, φτάνουμε στο σύνολο των 500.000.000 ευρώ. Με την απόσυρση των παλαιών αυτοκινήτων και την πτώση κίνησης στα συνεργεία θα απολυθούν υπάλληλοι, οι οποίοι θα μπουν στον ΟΑΕΔ . Δηλαδή φτάνουμε κόστος περίπου 600.000.000 ευρώ !
Δηλαδή αν τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 100 ευρώ, το κράτος θα είχε άμεσα/έμμεσα έσοδα 600.000.000 ευρώ.
Ξέρετε πόσο προϋπολόγισαν να εξοικονομήσουν το 2011 από τις μειώσεις και τα χαράτσια στους μισθούς / συντάξεις ;
740.000.000 ευρώ.
netplus.gr
1personanongrata
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 60.677
- Like
- 13
- Πόντοι
- 866
φιλε εσυ πιστευεις οτι αν μπορουσα να παρω και να συντηρω την 840 η την 850 θα παιρνα ε30 και θα μπλεκα με μετατροπες???
second best is never good enough.
Επισκέπτης
Xoυ ρε με τα χρέπια σας..
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
για τον τύπο με τη μπέμπα τα τροπέτα και τα μπλοκέ διαφορικά...του κυρ τάκη.
η μπιεμντάμπλγιου έβγαλε ένα αυτοκίνητο και μετά μαλακίστηκε.
θα μου πεις.
όταν κατασκευάσεις αυτοκίνητο για ημίθεους δεκαετίες μπροστά απ τους άλλους μετά έχεις δικαίωμα να μαλακίζεσαι.....
η διακοπή της παραγωγής του ερμηνεύεται διττά.
α.
μετά το τέλειο σπάει το καλούπι
β.
δε μπορώ να κάνω το τέλειο τελειότερο οποτε το ρίχνω στην πλάκα.
http://[URL unfurl="true"]www.madwhips.com/upload/images/bmw_850csi_with_dinan_chip_2-568-426.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
τι αμαξαρα αυτη η 8. το πιο ομορφο καλουπι που εβγαλε ο γερμανος.
Επισκέπτης
τι αμαξαρα αυτη η 8. το πιο ομορφο καλουπι που εβγαλε ο γερμανος.
Kαι η Σάντα Κολόμα είναι η καλύτερη ομάδα της Ανδόρας.
Δεν παύει να είναι γιατομπούτσο ομάδα όμως..
ektor lopez
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Αυγ 2008
- Μηνύματα
- 36.184
- Like
- 53
- Πόντοι
- 366
Kαι η Σάντα Κολόμα είναι η καλύτερη ομάδα της Ανδόρας.
Δεν παύει να είναι γιατομπούτσο ομάδα όμως..
γιατι πας μακρια? για παμβοχαικο πες