Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 256K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
χτιπα τι !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ινε κουκλα
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.730
Κριτικές
61
Like
43.820
Πόντοι
22.785
αγαπιτε φιλε επιστιμονα τα μοτερ τησ BMW ειναι εδω
κ χρονια μακραν μπροστα απο τιδιποτε αλλο
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.730
Κριτικές
61
Like
43.820
Πόντοι
22.785
135000 φου εξτρα κ με power 100 χορσια
 

amjik

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
45.730
Κριτικές
61
Like
43.820
Πόντοι
22.785
ειναι παρμενο απο τις m5 με 2 κυλινδρους λιγοτερους ομως
ν αλλα ινε κ μπουρδελοκαβλιαρικο ομος με
απιστευτεσ ροπες μου θιμιζι αεροπλανο οταν ξεκιναη
 

vothros

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Απρ 2007
Μηνύματα
11.112
Κριτικές
3
Like
5
Πόντοι
166
τουρμοντιζελ μονο βολβο
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
αγαπιτε φιλε επιστιμονα τα μοτερ τησ BMW ειναι εδω
κ χρονια μακραν μπροστα απο τιδιποτε αλλο

που σαι κρητικέ.........

βάζελητρελλή.......
εταιρεία που δεν έχει παγκόσμιο στην τεχνολογία μοτέρ (Φ1) ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΚΡΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ...
Περαστικά σου............... :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid: :uglystupid:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Σωστή η παρατήρηση

ενφό.....
μας ζαλίζουν τα πελέουρα με μπε εμ βε.....
βεβαίως ούτε στο χώμα (WRC)
ούτε στο ΛεΜαν
ούτε στην Φ1
έχουν να μας πούν τίποτα.......

γιατί 400 αλόγατα από 3.5 λίτρα μπορεί να βγάλει και ο Κορεάτης.............

πάμε παρακάτω......
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
Πολλές εταιρίες μπορούν να παράξουν κορυφαίο μοτερ ... αλλά δε θα ΄χει νόημα  :think:
Τη Ferrari ο άλλος την πληρώνει ... τη BMW λιγότερο ... τη Renault δεν την πληρώνει καθόλου ... και σε ένα σύνολο πο απτελεί άθροισμα τεχνολογιών (αυτοκίνητο), οι εταιρίες βάζουν επί μέρους συστατικά στα οποία κάνουν παραχωρήσεις γιατί πρέπει να πουλήσουν.

Λες για αγώνες, που οι συμβιβασμοί είναι μόνο τεχνικοί και το budget πολύ υψηλό. Δεν μπορείς να κάνεις αντιπαραβολή με ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Και ναι, ακόμα και μια 430 είναι καθημερινό αυτοκίνητο όταν τη συγκρίνεις με F1. Η Citroen στο WRC έχει το πιο γρήγορο και αξιόπιστο αυτοκίνητο εδώ και πολύ καιρό. Τί νόημα θα είχε να περάσει όλη αυτή την τεχνογνωσία σε Picasso ? 
 

Enforcer

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2007
Μηνύματα
5.439
Like
9
Πόντοι
66
azaa αν μου επιτρέπεις...

Το κείμενο το οποίο σχολιάστηκε ήταν "επιστιμονα τα μοτερ τησ BMW ειναι εδω κ χρονια μακραν μπροστα απο τιδιποτε αλλο"

Τα μοτέρ της BMW ειναι πολύ καλά - αλλά με τίποτα δεν ειναι εδω και χρονια μακριά απο οτιδήποτε άλλο.

Το θέμα που θίγεις είναι εντελώς διαφορετικό και αν θες το συζητάμε.

Αλλα δεν πρέπει να συγχέουμε 2 διαφορετικά πράγματα
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Πολλές εταιρίες μπορούν να παράξουν κορυφαίο μοτερ ... αλλά δε θα ΄χει νόημα  :think:
Τη Ferrari ο άλλος την πληρώνει ... τη BMW λιγότερο ... τη Renault δεν την πληρώνει καθόλου ... και σε ένα σύνολο πο απτελεί άθροισμα τεχνολογιών (αυτοκίνητο), οι εταιρίες βάζουν επί μέρους συστατικά στα οποία κάνουν παραχωρήσεις γιατί πρέπει να πουλήσουν.

Λες για αγώνες, που οι συμβιβασμοί είναι μόνο τεχνικοί και το budget πολύ υψηλό. Δεν μπορείς να κάνεις αντιπαραβολή με ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Και ναι, ακόμα και μια 430 είναι καθημερινό αυτοκίνητο όταν τη συγκρίνεις με F1. Η Citroen στο WRC έχει το πιο γρήγορο και αξιόπιστο αυτοκίνητο εδώ και πολύ καιρό. Τί νόημα θα είχε να περάσει όλη αυτή την τεχνογνωσία σε Picasso ? 

καλά πλάκα κάνεις;
όταν ασχολοηθείς με αυτοκίνητα σοβαρά...
όταν δεις από κοντά πώς είναι να λύνεται και να δένεται ένα μοτέρ.
όταν διαβάσεις καμμιά αράδα παραπανω και δεις ότι όλες οι καινοτομίες που περνάνε στα αυτοκίνητα παραγωγής πρώτα περνάνε από αγώνες τα ξεναλέμε......
Από που να ξεκινήσω...
απ το ESP, ABS, ECU, απευθείας ψεκασμό; κράματα για ελαφρότςρα μοτέρ;
βόλιουμεξ;

η απάντησίς μου αφορούσε στο ότι η μπε εμ βε ειπώθηκε ότι στα μοτέρια είναι μπροστά....

λάθος μεγάλο...
όπως και τεράστιό σου λάθοςπου απεμπλέκεις τη σχέση των αγώνων με τα αυτοκίνητα παραγωγής..
όλη η εμπειρία και οι καινοτομίες μιας εταιρείας στους αγώνες περνάει κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής αργότερα...
Οι αγώνες αποτελούν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες το R&D τμήμα...

Ξαναπάμε παρακάτω......
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
azaa αν μου επιτρέπεις...

Το κείμενο το οποίο σχολιάστηκε ήταν "επιστιμονα τα μοτερ τησ BMW ειναι εδω κ χρονια μακραν μπροστα απο τιδιποτε αλλο"

Τα μοτέρ της BMW ειναι πολύ καλά - αλλά με τίποτα δεν ειναι εδω και χρονια μακριά απο οτιδήποτε άλλο.

Το θέμα που θίγεις είναι εντελώς διαφορετικό και αν θες το συζητάμε.

Αλλα δεν πρέπει να συγχέουμε 2 διαφορετικά πράγματα

Δεν είχα διαβάσει αυτό τον ισχυρισμό και δεν ήξερα ότι η κουβέντα είχε ξεκινήσει από εκεί.
Σχολίασα το σχέση αγώνες-πολιτικό αυτοκίνητο, sorry.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom