Νέα

Αυτοκίνητο: ποιό έχουμε; Ποιό θέλουμε; Πώς θα το κάνουμε;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα bigpipis7
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 5K
  • Εμφανίσεις 255K
  • Ετικέτες
    αυτοκίνητα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δεν είχα διαβάσει αυτό τον ισχυρισμό και δεν ήξερα ότι η κουβέντα είχε ξεκινήσει από εκεί.
Σχολίασα το σχέση αγώνες-πολιτικό αυτοκίνητο, sorry.

και σε αυτό λάθος είσαι....
η Σιτροέν δεν συμμετέχει στους αγώνες από κάβλα........ούτε για πλάκα.....
κομμάτια εξέλιξης αγώνων μεταφέρονται στις γραμμές πραγωγής.....
RuleOfThumb είναι αυτό χρόνια τώρα στις αυτοκινητοβιομηχανίες........
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
καλά πλάκα κάνεις;
όταν ασχολοηθείς με αυτοκίνητα σοβαρά...
όταν δεις από κοντά πώς είναι να λύνεται και να δένεται ένα μοτέρ.
όταν διαβάσεις καμμιά αράδα παραπανω και δεις ότι όλες οι καινοτομίες που περνάνε στα αυτοκίνητα παραγωγής πρώτα περνάνε από αγώνες τα ξεναλέμε......
Από που να ξεκινήσω...
απ το ESP, ABS, ECU, απευθείας ψεκασμό; κράματα για ελαφρότςρα μοτέρ;
βόλιουμεξ;

η απάντησίς μου αφορούσε στο ότι η μπε εμ βε ειπώθηκε ότι στα μοτέρια είναι μπροστά....

λάθος μεγάλο...
όπως και τεράστιό σου λάθοςπου απεμπλέκεις τη σχέση των αγώνων με τα αυτοκίνητα παραγωγής..
όλη η εμπειρία και οι καινοτομίες μιας εταιρείας στους αγώνες περνάει κατευθείαν στη γραμμή παραγωγής αργότερα...
Οι αγώνες αποτελούν για τις αυτοκινητοβιομηχανίες το R&D τμήμα...

Ξαναπάμε παρακάτω......

Δε χρειάζεται να απαντάς έτσι. Ειδικά άν δεν ξέρεις πόσα γνωρίζει αυτός που μιλάς, δεν είναι και πολύ σωστό να μιλάς απαξιωτικά. Αλλά το προσπερνάω.
Δεν είπα ότι δεν υπάρχει σχέση ανάμεσα στους αγώνες και στα πολιτικά αυτοκίνητα. Είπα ότι οι εταιρίες επιλέγουν να μην υπάρχει άμεση μεταφορά της τεχνολογίας, γιατί το κόστος ενός οποιουδήποτε αγωνιστικού εξαρτήματος ή άγωνιστικής λύσης, είναι πολύ μεγάλο για να ενσωματωθεί σε γραμμή παραγωγής.
Μόνος σου το λες : αργότερα.

 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δε χρειάζεται να απαντάς έτσι. Ειδικά άν δεν ξέρεις πόσα γνωρίζει αυτός που μιλάς, δεν είναι και πολύ σωστό να μιλάς απαξιωτικά. Αλλά το προσπερνάω.
Δεν είπα ότι δεν υπάρχει σχέση ανάμεσα στους αγώνες και στα πολιτικά αυτοκίνητα. Είπα ότι οι εταιρίες επιλέγουν να μην υπάρχει άμεση μεταφορά της τεχνολογίας, γιατί το κόστος ενός οποιουδήποτε αγωνιστικού εξαρτήματος ή άγωνιστικής λύσης, είναι πολύ μεγάλο για να ενσωματωθεί σε γραμμή παραγωγής.
Μόνος σου το λες : αργότερα.

δεν απαξιώνω κανένα.
τι ξέρεις αφορά τον εαυτό σου.
ο καθένας κρίνεται από αυτά που γράφει δημοσίως.
ανεξαρτήτως κόστους, η αγωνιστική τεχνολογία, αργά ή γρήγορα περνάει με συμβιβασμούς κόστους στις αλυσίδες παραγωγής....
Οι εταιρείες πρέπει με κάποιο τρόπο να αποσβέσουν την επένδυση που κάνουν. Οι κούπες και οι δαφημίσεις δεν αρκούν.......
ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ. ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ.....
Ακόμα και στα ελαστικά (λ.χ. η ραν φλατ τεχνολογία) από τους αγώνες προέρχεται ως εξέλιξη......
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
και σε αυτό λάθος είσαι....
η Σιτροέν δεν συμμετέχει στους αγώνες από κάβλα........ούτε για πλάκα.....
κομμάτια εξέλιξης αγώνων μεταφέρονται στις γραμμές πραγωγής.....
RuleOfThumb είναι αυτό χρόνια τώρα στις αυτοκινητοβιομηχανίες........

Δεν είπα το αντίθετο, εννόησα πουθενά ότι συμμετέχει από κάβλα ή καπρίτσιο ?
Εξέλιξη μεταφέρεται στο καθημερινό αυτοκίνητο.
Αλλά υπάρχει και τρελλή κονόμα από τα ίδια αγωνιστικά δρώμενα, χορηγείες, ξέπλυμα και άλλα 1002 πράγματα που δεν έχεις αναφέρει, αλλά δεν είναι και της κουβέντας μας.
Υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες με μηδαμινή εμπλοκή σε αγώνες. Υπάρχουν εταιρίες που αναθέτουν σε αγωνιστικές ομάδες την εξέλιξη και την εμπλοκή τους (πετυχημένα ή μη, άλλο θέμα κι αυτό). Αυτές έχουν κακά αυτοκίνητα ? Μάλλον, όχι. Αλλά θα ακολουθήσουν σιγά σιγά κάποιες άλλες πρωτοπόρες, είτε αντιγράφοντας είτε εξελίσσοντας πιο αργά.
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Δεν είπα το αντίθετο, εννόησα πουθενά ότι συμμετέχει από κάβλα ή καπρίτσιο ?
Εξέλιξη μεταφέρεται στο καθημερινό αυτοκίνητο.
Αλλά υπάρχει και τρελλή κονόμα από τα ίδια αγωνιστικά δρώμενα, χορηγείες, ξέπλυμα και άλλα 1002 πράγματα που δεν έχεις αναφέρει, αλλά δεν είναι και της κουβέντας μας.
Υπάρχουν αυτοκινητοβιομηχανίες με μηδαμινή εμπλοκή σε αγώνες. Υπάρχουν εταιρίες που αναθέτουν σε αγωνιστικές ομάδες την εξέλιξη και την εμπλοκή τους (πετυχημένα ή μη, άλλο θέμα κι αυτό). Αυτές έχουν κακά αυτοκίνητα ? Μάλλον, όχι. Αλλά θα ακολουθήσουν σιγά σιγά κάποιες άλλες πρωτοπόρες, είτε αντιγράφοντας είτε εξελίσσοντας πιο αργά.

κάπου καταλήγουμε......
Η τάση τα τελευταία χρόνια είναι οι εταιρείες τις αγωνιστικές ομάδες να τις εξαγοράζουν. Γιατί είδαν ότι έχουν μεγάλο όφελος από αυτή την εξέλιξη....
Πάμε....
Κοσγουόρθ, Α Με Γκε, Γουίλιαμς, Μακλάρεν, Φεράρι, Πόρσε, Λαμπο, Λάντσια, Αλφα Ρομέο...
δε σου φτάνουν αυτά τα παραδείγματα;
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
δεν απαξιώνω κανένα.
τι ξέρεις αφορά τον εαυτό σου.
ο καθένας κρίνεται από αυτά που γράφει δημοσίως.
ανεξαρτήτως κόστους, η αγωνιστική τεχνολογία, αργά ή γρήγορα περνάει με συμβιβασμούς κόστους στις αλυσίδες παραγωγής....
Οι εταιρείες πρέπει με κάποιο τρόπο να αποσβέσουν την επένδυση που κάνουν. Οι κούπες και οι δαφημίσεις δεν αρκούν.......
ΟΛΑ ΜΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΛΙΚΤΙΚΑ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΑΠΟ ΑΓΩΝΕΣ. ΟΛΕΣ ΜΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΤΟΥ ΠΙΚΑΣΣΟ.....
Ακόμα και στα ελαστικά (λ.χ. η ραν φλατ τεχνολογία) από τους αγώνες προέρχεται ως εξέλιξη......

Αυτά τότε τί είναι ?

καλά πλάκα κάνεις;
όταν ασχολοηθείς με αυτοκίνητα σοβαρά...
όταν δεις από κοντά πώς είναι να λύνεται και να δένεται ένα μοτέρ.
όταν διαβάσεις καμμιά αράδα παραπανω και δεις ότι όλες οι καινοτομίες που περνάνε στα αυτοκίνητα παραγωγής πρώτα περνάνε από αγώνες τα ξεναλέμε......

Ξαναπάμε παρακάτω......

Anyway, πάμε παρακάτω. Τα ίδια πράγματα λέμε. Σχεδόν.
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
κάπου καταλήγουμε......
Η τάση τα τελευταία χρόνια είναι οι εταιρείες τις αγωνιστικές ομάδες να τις εξαγοράζουν. Γιατί είδαν ότι έχουν μεγάλο όφελος από αυτή την εξέλιξη....
Πάμε....
Κοσγουόρθ, Α Με Γκε, Γουίλιαμς, Μακλάρεν, Φεράρι, Πόρσε, Λαμπο, Λάντσια, Αλφα Ρομέο...
δε σου φτάνουν αυτά τα παραδείγματα;

Cosworth : αρχαίο παράδειγμα
AMG : ασχολίαστο
Williams : την εξάγορασαν ή πολύ απλά την πούλησε και κονόμησε ?
McLaren : το αυτό
Ferrari : ποια αγωνιστική ομάδα αγόρασε ?  :think: Μήπως εννοείς ότι προσέλαβε στελέχη ?
Porsche : δε γνωρίζω κάτι
Lamborghini : που τρέχει επίσημα ή έστω βρίσκεται από πισω ?
Lancia, Alfa Romeo : το Gruppo προμοτάρει τη Fiat-Abarth, αυτές είναι παροπλισμένες εδώ και καιρό αγωνιστικά πάντα.

Θες update, με το συμπάθειο  ;)
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Anyway, πάμε παρακάτω. Τα ίδια πράγματα λέμε. Σχεδόν.

Είπα ότι οι εταιρίες επιλέγουν να μην υπάρχει άμεση μεταφορά της τεχνολογίας, γιατί το κόστος ενός οποιουδήποτε αγωνιστικού εξαρτήματος ή άγωνιστικής λύσης, είναι πολύ μεγάλο για να ενσωματωθεί σε γραμμή παραγωγής.

όχι δε λέμε τα ίδια........
αλλά ας κρίνουν αυτοί που διαβάζουν..........
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
Cosworth : αρχαίο παράδειγμα
AMG : ασχολίαστο
Williams : την εξάγορασαν ή πολύ απλά την πούλησε και κονόμησε ?
McLaren : το αυτό
Ferrari : ποια αγωνιστική ομάδα αγόρασε ?  :think: Μήπως εννοείς ότι προσέλαβε στελέχη ?
Porsche : δε γνωρίζω κάτι
Lamborghini : που τρέχει επίσημα ή έστω βρίσκεται από πισω ?
Lancia, Alfa Romeo : το Gruppo προμοτάρει τη Fiat-Abarth, αυτές είναι παροπλισμένες εδώ και καιρό αγωνιστικά πάντα.

Θες update, με το συμπάθειο  ;)
όχι δε θέλω απντέιτ.... εσύ δεν ξέρεις ιστορία...
Τη Φεράρι την εξαγόρασε η Φίατ. Το αυτό έκανε και με τη Λάντσια μετά τις επιτυχίες με την Ιντεγράλε. Το αυτό και με την Αλφα ΡΟμέο.

Η διαφορά της εξαγοράς από την πώληση που βρίσκεται; Για να εξαγοράσεις πρέπει κάποιος να σου πουλήσει.........

Την Πόρσε την εξαγόρασε το γκρούπ Φολκςβάγκεν.
Την Αμπαρθ η Φιατ την εξαγόρασε τελευταία για να ακολουθήσει τη μόδα των καιρών....
Πάμε παρακάτω.......Μελέτησε λίγο περισσότερο την ιστορία της αυτοκίνησης...
Σφαιρικά τα βλέπουμε. Οχι τι κάνει η Σιτροέν με το Πικάσσο και την αγωνιστική ομάδα του WRC....
 

Επισκέπτης
σημερα το πρωι εκει που πηγα κ εφτιαξα το μιατα μου ειχε καμια 5αρα rx7

ηταν κ ενα ασημι μπατμαν με aftermarket τουρμπινα κ το ειχε αφησει να δουλευει ρελαντι κ επαιζε με την πεταλουδα του γκαζιου

τι καυλα θεε μου απιστευτο  :cum: :cum:


αλλα δυσκολο αμαξι για Ελλαδα γενικα

αν ημουν Αμερικη θα το τσιμπαγα κατευθειαν
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
13
Πόντοι
866
σημερα το πρωι εκει που πηγα κ εφτιαξα το μιατα μου ειχε καμια 5αρα rx7

ηταν κ ενα ασημι μπατμαν με aftermarket τουρμπινα κ το ειχε αφησει να δουλευει ρελαντι κ επαιζε με την πεταλουδα του γκαζιου

τι καυλα θεε μου απιστευτο  :cum: :cum:


αλλα δυσκολο αμαξι για Ελλαδα γενικα

αν ημουν Αμερικη θα το τσιμπαγα κατευθειαν

εγώ που είμαι ο ρόμπιν τι αυτοκίνητο να πάρω?
 

azaas

Ανώτερος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2006
Μηνύματα
671
Κριτικές
11
Like
8
Πόντοι
5.765
σημερα το πρωι εκει που πηγα κ εφτιαξα το μιατα μου ειχε καμια 5αρα rx7

ηταν κ ενα ασημι μπατμαν με aftermarket τουρμπινα κ το ειχε αφησει να δουλευει ρελαντι κ επαιζε με την πεταλουδα του γκαζιου

τι καυλα θεε μου απιστευτο  :cum: :cum:


αλλα δυσκολο αμαξι για Ελλαδα γενικα

αν ημουν Αμερικη θα το τσιμπαγα κατευθειαν

Rotary beat ?
 

Επισκέπτης
εγώ που είμαι ο ρόμπιν τι αυτοκίνητο να πάρω?


ετσι λενε της τεταρτης γενιας πανσοφοτατε

fd

800px-Mazda-rx7-3rd-generation01.jpg
 
  • Like
Αντιδράσεις: 968

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom