Christos Savvidis
Μέλος
- Εγγρ.
- 9 Νοε 2018
- Μηνύματα
- 7.704
- Like
- 822
- Πόντοι
- 146
κανα 10αρικο???
Με αυτα που ειχε πανω, σημερινη τιμη κανα 15αρι.
κανα 10αρικο???
Ερώτηση σε σαβίδη και whois.
Για τις προβληματικές αεραναρτήσεις της μερσεντες έχετε ακούσει - αλλάζουν σε κανονικά αμορτισέρ; Μιλάω κυρίως για CLS C219
δεν ξερω τυπε..Ερώτηση σε σαβίδη και whois.
Για τις προβληματικές αεραναρτήσεις της μερσεντες έχετε ακούσει - αλλάζουν σε κανονικά αμορτισέρ; Μιλάω κυρίως για CLS C219
ΑΨΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..Μπορεις να ρωτησεις στον Μπουκη φιλε, απο εκει θα παρεις μια εγκυρη απαντηση.
Εγω να τα οδηγω ξερω, στα υπολοιπα πολυ βασικα πραγματα, δεν θελω να σου πω κατι που δεν θα ισχυει.
Ρωτα τους αρμοδιους.
δεν ξερω τυπε..
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΕΝΑ ΘΕΜΑ..
αλλα χριστουγεννα μ εχουν ταλαιπωρησει..
1..το δευτερο μπλιμπλικι-κλειδι που μπλοκαρε ΟΛΟ το συστημα απο μονο του..
2..το αυτοματο φουσκωμα των πλαινων των καθισματων στις στροφες..
3..διαφορα αλλα που αναβοσβηνουν σαν ελατο καθε τρεις κ λιγο κ οι ρομπες εδω,δεν ξερουν να τα φτιαξουν(ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΜΕ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΠΡΩΤΑ)..
ΑΨΟΓΗ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ..
ΑΛΛΟ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΟ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΞΕΡΩ..
ρε ειπα εγω οτι δεν κανει καλα το 2???ΑΝ ΔΕΝ ΚΟΛΛΑΓΕ ΚΑΘΕ ΤΡΕΙΣ Κ ΛΙΓΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..Σχετικα με το 2: Ειναι για να σε διατηρει στη θεση σου οταν παιρνεις τις στροφες και να μη φευγεις απο το καθισμα, καλα κανει.
Σχετικα με το 3: Οταν αγοραζεις mercedes bmw, τα ξερεις αυτα απο πριν. Ειδικα εδω στην Ελλαδα ελαχιστοι ειναι που ξερουν και τους πληρωνεις χρυσους για να εφαρμοσουν τα οσα ξερουν πανω στο αμαξι σου.
Αλλωστε αυτα τα αμαξια δεν ειναι δυσκολο στο να τα αποκτησεις. Στο να τα κρατησεις ειναι το δυσκολο και εκει που κολλανε ολοι και τα πουλανε μετα απο ενα χρονο. Κανουν τη μοστρα τους και μετα πουλημα πριν αρχισει το μαδημα απο τα μαστορια
Εαν αντεχει η τσεπη σου ομως, στα αρχιδια σου. Δε γαμιεται.
Δοκιμασε να πας σε διαφορετικο συνεργειο, εχει και μαστορους που ξερουν, απλα θα πληρωσεις τη γνωση τους στο καθε τι.
Το καλύτερο ίσως προσθιοκίνητο κατά τη γνώμη μου. Focus MKII rs500.
ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Κ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Κ ΕΚΕΙ ΕΞΩ..Οταν μιλαμε ως αντρες, δεν μπορουμε να λεμε παπαριες σε εναν αλλο αντρα. Απλα.
ΔΥΣΚΟΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ Κ ΕΔΩ ΜΕΣΑ Κ ΕΚΕΙ ΕΞΩ..
Για αυτο μου αρεσουν τα παλια μοντελα.
Δεν εχεις θεματα συνεχως με αυτα τα γαμημενα ΛΑΜΠΑΚΙΑ.
ΠΟΥ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ Ν ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Ο ΚΜΑΝ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ..Για να πας σε μοντέλο χωρίς λαμπάκια , πρέπει να πας πολύ πίσω.
Σε κάποια παλιά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή, λόγω ζήτησης από ηλίθιους , οι τιμές ανεβαίνουν σε επίπεδα για ηλίθιους.
Π.χ. 911 δεκαετίας 1980 . Τιμή καινούργιας (τα καλά) και βάλε ! Για επιδόσεις κάτω από ένα πόλο σήμερα.
Οι πυρφοροί καταστρέφουν και τα αυτοκίνητα.
Κάπου είχε πάρει το μάτι μου ένα άρθρο, στα ξένα, που έλεγε οτι άλλο πράγμα η αξιοπιστία και άλλο η μακροζωία. Στα παλιά αμάξια κάτι χάλαγε, τα ηλεκτρικά παράθυρα ή ηλεκτρική ηλιοροφή δε δουλεύανε παντα, αλλά το αμάξι ποτέ δε σε άφηνε. Θα σε πήγαινε σπίτι. Τα καινούργια δουλεύουνε (οταν ακολουθείς το πρόγραμμα σερβις)και μετά..εξαφανίζονται. Αν έχει θέμα ένα λαμπάκι το αμάξι ΔΕΝ ξεκινάει.
Προσωπικό παράδειγμα - παλιά Αλφα μας πήγε με 3 κυλίνδρους στο γκαράζ (που αλλού, αλφα είναι) για 4-5 χιλιόμετρα. Range Rover δεν έπαιρνε μπρος επειδή ο σένσορας της όπισθεν (αυτόματο κιβώτιο) δεν ήταν 100% όπως πρέπει.
Οσο πιο παλιά τόσο πιο καλά
Ασε που τα μέταλα δεν είναι πλεον πρωτογενή όπως μέχρι τέλη '70 αλλά προιόν ανακύκλωσης.
Για να πας σε μοντέλο χωρίς λαμπάκια , πρέπει να πας πολύ πίσω.
Σε κάποια παλιά αυτοκίνητα αυτή τη στιγμή, λόγω ζήτησης από ηλίθιους , οι τιμές ανεβαίνουν σε επίπεδα για ηλίθιους.
Π.χ. 911 δεκαετίας 1980 . Τιμή καινούργιας (τα καλά) και βάλε ! Για επιδόσεις κάτω από ένα πόλο σήμερα.
Οι πυρφοροί καταστρέφουν και τα αυτοκίνητα.