Γεια χαρά και από εμένα.
Παρακολουθώ αυτήν την συζήτηση και άλλες παρόμοιες σε αυτό το forum αλλά και σε άλλα και πραγματικά θεωρώ τον εαυτό μου πολύ άτυχο που έχω γεννηθεί σε αυτήν την χώρα.
Πρώτα από όλα να πω για μένα ότι είμαι φετιχιστής και μου αρέσουνε παιχνίδια εξευτελισμόυ με την γυναίκα σε ρόλο Mistress και εμένα sub.
Να διευκρινίσω επίσης ότι δεν με ελκύει το αντρικό φύλλο και επίσης δεν την βρίσκω με δονητές (δηλαδή δεν είμαι <<πούστης>> σύμφωνα με τα λόγια μερικών αλλά <<ούτε αντρας που σέβεται τον εαυτό του>> αφού μου αρέσει να με ξευτιλίζει μια γυναίκα με το να με φτύνει να με κατουράει να με καβαλάει κ.α. πάλι σύμφωνα με τα λεγόμενα μερικών).
Και λοιπόν so what? Αυτό γιατί να θεωρείτε κατακριτέο και ανώμαλο από την στιγμή που γίνεται με την θέληση αυτών που συμμετέχουνε??? Γιατί δηλαδή όσοι έχουνε τέτοια γούστα να στιγματίζονται από τους υπόλοιπους <<και καλά φυσιολογικούς και άντρακλες (μην χέσω)>> ?
Τι πρόβλημα έχετε όλοι εσείς για το πως την βρίσκει κάποιος και τον θεωρείτε ανώμαλο (δηλαδή κάτι που δεν είναι σωστό κατά την γνώμη σας) ενώ λέτε από την άλλη ότι δεν σας νοιάζει τι κάνει ο άλλος στο κρεβάτι του? (αυτό και αν είναι υποκρισία).
Μήμπως όπως λένε κάποιοι, κάποιος που στήνεται στα 4 είναι λιγότερο ρωμαλαίος από έναν άντρακλα γαμιά και η πατρίδα δεν μπορεί να βασιστεί σε τέτοιες <<αδελφές>> για να πολεμήσει τους τούρκους και να πάρει πίσω την πόλη και άλλες τέτοιες εθνικιστικές μαλακίες, λες και οι ένδοξοι αρχαίοι έλληνες πρόγονοι μας (αμφιβάλω αν είναι πρόγονοι μας αλλά αυτό είναι άλλη μεγάλη κουβέντα) δεν ήτανε οι μεγαλύτεροι πισωγλέντηδες παρόλο που στην μάχη ήτανε ατρόμητοι?
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι εσείς την πέφτετε όταν ανοίγει ένα τέτοιο thread και κατακρίνετε το διαφορετικό από εσάς σύμφωνα με τα πρότυπα του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού (χο χο εδώ γελάμε η εκκλησία θα μας κάνει υποδείξεις όταν αυτή είναι το μεγαλύτερο <<αδελφάτο>>).
Κοιτάχτε την πάρτυ σας και αφήστε τον κόσμο να την βρει όπως θέλει! εννοείται βέβαια χωρίς να παρεκτρέπεται σε πράξεις κοινού ποινικού δικαίου όπως παιδοφιλία βιασμοί κ.α.) γιατί το sex ξεβουλώνει το μυαλό και ο καθένας γίνεται πιο δημιουργικός και πάει καλύτερα ο τόπος δηλαδή όλοι μας.
Κλείνωντας θα ήθελα να ζητήσω συγνώμη από τους gay που χρησιμοποίησα λέξεις όπως αδελφές,πούστης κ.α. αλλά το έκανα γιατί μόνο έτσι θα καταλάβαιναν κάποιοι άντρακλες ελληναράδες που το μόνο που τους ανυσηχεί είναι που θα πάει αυτή η χώρα με τόσους <<πούστηδες που υπάρχουνε>> χώρις να καταλάβουνε ότι ζούνε σε μια χώρα ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ!!! ή καλύτε μπάχαλο (γιατί στο μπουρδέλο υπάρχει τάξη) χώρις υποδομές, χωρίς δρόμους με χιλιάδες νεκρούς από τροχαία κάθε χρόνο, χωρίς υγεία παιδεία αλλά όμως με αισχροκέρδια ακρίβεια και ανεργία.
Αλλά ξέχασα, όπως είπε και ένας τραγόπαπας (δεν θυμάμαι ποιός), τι δουλεία έχουμε εμείς με τους ευρωπαίους? εμείς η χώρα των ηρώων και των μαρτύρων?
Σταματάω εδώ γιατί θα πω χειρότερα και θα παρεκτραπώ
Το ίδιο άτυχος είναι όποιος έχει ιδιαιτερότητα σε αυτόν τον κόσμο...
Life sucks...dear...live with it...
Θέλεις να σε λυπηθούμε δηλαδή τι εννοείς;
Μπήκε κανεις στο κρεβατι σου να σε κόψει ρε φιλαράκι;
Κάνε ότι θες...αλλα όπως εσύ θες να σε δέχεται ο αλλος δέξου και εσύ την δικιά μας άποψη.
Ή οποία μπορεί να είναι οποιαδήποτε...Καλή κακή, ίδια χαζή κτλ...
θα σου δώκω και μία επιστημονική πλευρά να δεις ότι το τι κάνει κανεις στο κρεβάτι του επηρεάζει και την ψυχή του - και αν θες έπεται και συνέχεια :
Μαζοχισμός …
Yπάρχουν ενδείξεις ύπαρξης ψυχοπαθολογικών παραμέτρων στην ομάδα των μαζοχιστών. Οι McCollaum & Lester (1994), σε μελέτη φυσιολογικών φοιτητών βρήκε σημαντική συσχέτιση μεταξύ σεξουαλικών μαζοχιστικών ενδιαφερόντων και σεξουαλικής επιθετικότητας. Παρόμοια, οι Thornton et al (1996α), βρήκαν ότι κάποιου βαθμού σεξουαλικό μαζοχιστικό ενδιαφέρον ήταν συχνό ανάμεσα σε σεξουαλικούς παραπτωματίες. Το ενδιαφέρον αυτών για το μαζοχισμό σχετιζόταν σημαντικά με γνωσίες όπως, αποδοχή των μύθων περί βιασμού και αποδοχή στο γεγονός οι ενήλικες μπορούν να έχουν σεξουαλικές σχέσεις με παιδιά. Επίσης, τα μαζοχιστικά τους ενδιαφέροντα σχετιζόταν στενά με τα σαδιστικά ενδιαφέροντα, με σεξουαλικές πρακτικές με πολλούς και άγνωστους συντρόφους, καθώς και με συντρόφους εξαιρετικά ακραίων ηλκιών. Σε έρευνα φοιτητών επίσης, βρέθηκε ότι τα άτομα που είχαν μαζοχιστικά ενδιαφέροντα δεν ήταν σε θέση να διακρίνουν εύκολα το είδος της σεξουαλικής εκείνης προσέγγισης που θα μπορούσε να ενοχλήσει μία γυναίκα (Thornton et al, 1996b). Τα αποτελέσματα των ερευνών αυτών υποδεικνύουν κάποια σύνδεση μεταξύ μαζοχισμού και σεξουαλικής παραπτωματικότητας. Επιπλέον, η συνοδή σύνδεση με γνωσιακές διαστροφές υποδεικνύει εμφανή δυσχέρεια στη δημιουργία συναισθηματικών ερωτικών σχέσεων.
Ψυχικός και ηθικός μαζοχισμός
Πρόσφατα, οι κλινικοί άρχισαν να διαχωρίζουν τον ψυχικό (psychic) ή ηθικό (moral) μαζοχισμό από τον σεξουαλικό μαζοχισμό. Ο ηθικός μαζοχισμός χαρακτηρίζεται από τη χρήση αυτο-καταστροφικής συμπεριφοράς με σκοπό την επίλυση εσωτερικών προβλημάτων, όπως η τιμωρία του εαυτού για την κακή του συμπεριφορά (Maleson, 1984), ή η αποφυγή επιθετικότητας απέναντι στους άλλους και η κατεύθυνσή της στον εαυτό (MacGregor, 1991). Μερικοί έχουν προτείνει ότι ο ηθικός μαζοχισμός συνδέεται με την κατάθλιψη (Cartwright & Wood, 1993). Φαίνεται να υπάρχουν θεμελιώδεις διαφορές ανάμεσα στον ηθικό και στον σεξουαλικό μαζοχισμό. O στόχος του ηθικού μαζοχισμού φαίνεται να είναι η τιμωρία του ανήθικου, ενώ ο στόχος του σεξουαλικού μαζοχισμού είναι η σεξουαλική διέγερση και ευχαρίστηση. Ο σεξουαλικός μαζοχισμός απαιτεί την ύπαρξη σχέσης (πραγματικής ή φαντασιωσικής), ενώ ο ηθικός μαζοχισμός χαρακτηρίζεται από μοναχικότητα (Κernberg, 1991). Έχει προταθεί ότι οι διαταραχές σίτισης είναι πιθανόν μορφές ηθικού μαζοχισμού (Zerbe, 1992). Επίσης, έχει υποστηριχθεί ότι γυναίκες που παραμένουν σε σχέσεις όπου κυριαρχεί η κακοποίηση ανήκουν στην κατηγορία αυτή (Young & Gerson, 1991). Οι ενδείξεις που υπάρχουν μέχρι στιγμής δείχνουν ότι υπάρχει λίγη έως καθόλου αλληλεπικάληψη μεταξύ σεξουαλικού μαζοχισμού και μη-σεξουαλικού τύπου αυτο-ηττώμενες συμπεριφορές, όπως ηθικός μαζοχισμός, και οι ομοιότητές τους φαίνεται να είναι μάλλον επιφανειακές (Baumeister, 1991)
Αντε γιατί ο καθένας της ψωλής του τον χαβά ... και το παιζει και αδικημένος...