Επισκέπτης
Eυχαριστώ !Βλέπω τρομερές βελτιώσεις στην παρουσίαση. Εύγε. Βελτιώνεσαι.
Γηράσκω δ' αεί πολλά διδασκόμενος ...
Eυχαριστώ !Βλέπω τρομερές βελτιώσεις στην παρουσίαση. Εύγε. Βελτιώνεσαι.
Εδώ λές ψέματα ! Αποκλείεται να μην ξέρεις ...Το λάβαρο μπορόυμε να μάθουμε τι συμβολίζει? Ομολογώ ότι δεν τό ΄χω ξαναδεί.
Αν πραγματικά δεν ξέρεις , έχει να κάνει με λάβαρο επι εποχής Βυζαντίου , το οποίο και μεταγενέστερα οικειοποιήθηκε η Εκκλησία !
[size=10pt]και υπάρχει και παπαθεμελής[/size]
Δέν συνηθίζω να μεταχειρίζομαι χωρία της Αγίας Γραφής.Το κάνω μόνο όταν υπάρχει λόγος ή όταν μου ζητηθεί.Εδώ κάνεις λάθος Δημήτριε.
Η συζήτησή μας ΕΙΝΑΙ ιδιωτική μεταξύ 2 ατόμων.
Το ότι γίνεται «επ ακροατηρίω» δεν αλλάζει αυτό της το χαρακτήρα.
Το ότι και άλλοι ακούνε τα επιχειρήματά μας, δεν αλλάζει την υποχρέωση και των δυο μας να μιλάει ένας στον άλλο κατά τρόπο που ο άλλος δέχεται (και κατανοεί).
Σου λέω λοιπόν ότι δεν μπορείς να μεταχειρίζεσαι απέναντί μου ως επιχειρήματα τα χωρία τα βγαλμένα απ την αγία γραφή, γιατί εδώ δεν δέχομαι τα γραφόμενά της ως έχοντα ιδιαίτερη αξία...
Αν επιμένεις να το κάνεις, βεβαίως και μπορείς, αλλά βρες άλλο συνομιλητή.
Πράγματι , η Σύνοδος αποτελείται περί τα 100 άτομα.Αρχίζουμε και μπαίνουμε στην ουσία τώρα:
Η «σύνοδος» (που είναι περίπου 100 άτομα νομίζω), αποτελείται από τους μητροπολίτες. Πόσοι από αυτούς είναι «εκφραστές της αλήθειας» και πόσοι «από την άλλη πλευρά»? Στατιστικά σε ρωτάω, εγώ δεν ισχυρίζομαι ότι είναι ΟΛΟΙ σκάρτοι. Αλλά ΠΟΣΟΙ είναι οι σκάρτοι? Το να μπει ένας, δυο, τρεις σκάρτοι σε μια «σύνοδο» 100 ατόμων είναι στατιστικά αναμενόμενο, και λογικά το «υγειές» σώμα της συνόδου θα τους αποβάλλει μόλις τους αντιληφθεί.
Αλλά αν ΟΙ ΜΙΣΟΙ (ή και παραπάνω) είναι σκάρτοι, μήπως το σκάρτο δέντρο είναι είναι αυτό που στην πλειοψηφία του απαρτίζει το δάσος?
Εδώ θα σου παραθέσω τμήμα της απάντηση 1037 του VASOS για το λόγο "μή ύπαρξης πίστης προς τον Θεό" η οποία με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο :Θεωρώ ότι ο λόγος ύπαρξης «πίστης προς το θείον» στους ανθρώπους έχει γενεσιουργό αίτιο τον φόβο του (εκάστου) ανθρώπου απέναντι στο θάνατο. Αυτό επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι ΟΛΕΣ οι θρησκείες περί το θάνατο ασχολούνται (και το τι θα γίνει μετά απ αυτόν).
Αυτό το φόβο εγώ δε τον έχω. Τον έχω αποβάλλει. Επομένως η (όποια) θρησκεία δεν έχει τίποτα να μου προσφέρει.]
Γι αυτό δεν πιστεύω.
Η εξέλιξη των καθολικών (και περισσότερο των προτεσταντών και των Λουθηρανών νομίζω, αυτοί δεν είναι στη Γερμανία?) είναι ΣΑΦΗΣ σε σχέση με τους δικούς μας. Ακόμα και στο θέμα της εμφάνισής τους (ρούχα και γένεια).
Δε με απασχολεί η «θρησκευτικότητα» του «μυστηρίου» της μετάληψης, γιατί δε πιστεύω, δε μεταλαμβάνω (έχω να πάω να το κάνω πάνω από 35 χρόνια), και εν πάσει περιπτώσει δεν κατάλαβα τι με ρώτησες.
Οι λόγοι που χώρισαν τις εκκλησίες (ίδρυση Βατικανού) ήταν λόγοι επικράτησης και συμφερόντων, και ΟΧΙ λόγοι «θεϊκοί». Και βέβαια άρχισαν να διαχωρίζουν και τα βιβλία τους, τις ερμηνείες τους, την εμφάνισή τους και το τελετουργικό τους διότι «σήκωσαν μπαϊράκι» από το Βυζάντιο και μπορούσαν να κάνουν ότι ήθελαν. «Δογματικοί» λέγονται αυτοί οι λόγοι σύμφωνα με τη θεολογική επιστήμη? Να συμφωνήσω. Επειδή όμως δε ξέρω τον όρο, στον ερμηνεύω τι μπορεί να σημαίνει για μένα αυτός.
Όχι, με ενδιαφέρει. Μη μου στείλεις link για την εγκύκλιο, πες μου μόνο σε 10 γραμμές τι λέει για το θέμα η «Ορθόδοξη Εκκλησία» «μας».
Ούφ , σας κούρασα ! (ειδικά το φίλο μου psolara78) ! ;)
Για κάνα δίμηνο (ίσως και περισσότερο) όμως θα κάνετε αποτοξίνωση , αφού φεύγω απο Αθήνα και μέχρι να ξαναβάλω internet ... φέξε μου και γλύστρησα !
Καλημέρα σε όλους !
[size=10pt]..αλλά εφαρμογή Ευαγγελικής εντολής.[/size]
[size=8pt]Eίναι δύσκολο πράγμα να παραδεχθεί κάποιος την αμαρτωλότητά του...[/size]
δυστυχώς αν και δεν τον συμπαθώ να τον γυρίζουν πίσω 4.........Λεβεντες μολις ακουσα οτι υπαρχει προβλημα....δεν βρισκουν συμβατο μοσχευμα για τον ιεροδουλο!!!! βεβαια γιατι δεν ψαχνουν εκει που πρεπει
Ως προς την ιερωσύνη των γυναικών και το θεσμό των ¨διακονισσών¨ στην Ορθόδοξη Εκκλησία , δές εδώ :