ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΤΗ ΔΙΑΣΤΡΟΦΗ
Πόσο άρρωστοι είναι οι ενήλικες της σύγχρονης εποχής τελικά;
Η απάντηση είναι: ΠΟΛΥ…
Τόσο πολύ, που θα αλλάξω τα λόγια του Αϊνστάιν (τα οποία φήμες λένε ότι εν τέλει δεν τα είπε, αλλά για το τωρινό «κατηγορώ» μου έρχονται κουτί) και θα πω με πόνο:
«Μόνο δύο πράγματα είναι άπειρα… το σύμπαν και η ανθρώπινη ανωμαλία..,Και για το πρώτο διατηρώ κάποιες αμφιβολίες.»
Μου τηλεφώνησε μία από τις βαπτιστήρες μου να μου πει κάτι που την έκανε να φοβηθεί. Πάμε λοιπόν;
Σε σχολείο της ελληνικής επικράτειας, είχανε σε παιδιά τρίτης δημοτικού (που δεν έχουν κλείσει καν καλά την πρώτη δεκαετία της ζωής τους), θεματική εβδομάδα με τίτλο «Σεξουαλική ταυτότητα»…. Ο δάσκαλος, δασκαλεμένος από το Υπουργείο Παιδείας (ή απλά έχοντας την συνείδηση του σε χειμερία νάρκη), ξεκίνησε να δείχνει εικόνες με πρώτη και καλύτερη, έναν άντρα να φοράει φούστα. Μην σας πάνε στο μυαλό οι δικές μας φουστανέλες, ή τα σκωτσέζικα κιλτ ή όποιος άλλος τύπος φούστας που αποτελεί μέρος παραδοσιακής φορεσιάς…. Κανονική γυναικεία φούστα…με τα όλα της, και τα σκισίματα της, μόνο το κόκκινο χαλί έλειπε από την εικόνα...
Και με μία φυσικότητα, ο δάσκαλος, ρωτάει τα παιδιά: Πως νιώθετε για την εικόνα αυτή; Πείτε μου τις εντυπώσεις σας! (Να σου πω εγώ πως είσαι τενεκές ξεγάνωτος; Αντί να μάθεις στα παιδιά γράμματα, να τους πλάσεις το αξιακό τους σύστημα, να καλλιεργήσεις δημιουργικά τις παιδικές ψυχές τους, να τους διώξεις τον φόβο, να τα μάθεις να εκφράζονται και να πράττουν, να έχουν το θάρρος της γνώμης τους, να αλλάξουν τον κόσμο με όμορφο ανθρωποκεντρικό τρόπο, να τους δείξεις το μεγαλείο της συνεργατικότητας και της ουσιαστικής φιλίας, προσπαθείς μέσω άνωθεν εντολών να φωλιάσεις έναν λανθάνοντα ερωτισμό και μια παρεκκλίνουσα σεξουαλικότητα που στα παιδιά ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ ΚΑΝ ΩΣ ΕΝΝΟΙΑ. Επειδή κάποιοι θέλουν να διαλύσουν κάθε έννοια λογικής, να μην υπάρχουν ηθικοί φραγμοί και να έχουν πολλά υποψήφια θύματα αύριο για κακοποίηση, εκμετάλλευση και χαμένες ψυχές που θα φτάσουν, αν είναι τυχερές, στα -άντα τους και θα ζητάνε ψυχολογική υποστήριξη. Και για ποιο λόγο; Επειδή αναγάγατε την ανωμαλία σε φυσιολογικότητα, το παράλογο σε λογικη και τις σεξουαλικές επιθυμίες σε μείζον χαρακτηριστικό αυτοπροσδιορισμού. Όλα στο βωμό και στην κατήχηση νέων υποψήφιων κινούμενων χαμένων τρυπών. Για να ορέγονται οι πατριάρχες και οι μητριάρχισσες του σεξουαλικού δικαιωματικού μίσους).
Το παιδί κοιτάει την εικόνα, επεξεργάζεται την πληροφορία, σοκάρεται και μέσα σε δευτερόλεπτα σηκώνεται και φεύγει από την αίθουσα. Έμεινε έξω από την πόρτα της τάξης, κοίταξε προς το παράθυρο, έξω από το σχολικό κτίριο και με ανησυχία βούρκωσε ενώ η ψυχή του ούρλιαζε...ΓΙΑΤΙ;...
ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΑ ΡΩΤΗΣΑΤΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΔΙΟΤΥΠΟ BULLYING ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ; ΟΛΟΙ ΣΑΣ; ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΙΩΠΕΣ ΣΑΣ;
ΟΛΟΙ!
ΕΝ ΔΥΝΑΜΕΙ ΔΟΛΟΦΟΝΟΙ ΚΑΙ ΑΝΩΜΑΛΟΙ ΑΝΩΡΙΜΟΙ! ΑΣΕΛΓΕΙΤΕ ΕΠΑΝΩ ΣΕ ΑΘΩΕΣ ΠΑΙΔΙΚΕΣ ΨΥΧΕΣ! ΚΑΤΑ ΣΥΡΡΟΗΝ!
Δεν γνωρίζω αν το είπε στους γονείς του… αυτό που γνωρίζω όμως και με τρόμαξε είναι ότι δεν είδα από κανένα γονιό καμία αντίδραση. Με ένα κωλοκινητό στο χέρι, τον φρέντο καπουτσίνο στο άλλο, να είναι καλά τα ΚΔΑΠ που τα έχετε κάνει πάρκινγκ μικρών ψυχών. Αρχικά δεν μπορεί να μην είπε ούτε ένα παιδί τι είδε την εβδομάδα που πέρασε και είχανε μία τέτοια θεματική δραστηριότητα. Η πλήρης απουσία αντίδρασης, ενός κοινωνικού συνόλου που γαλουχεί τις επόμενες γενιές που θα καλεστούν να δράσουν ως πολίτες, είναι ένα τρομακτικό σημάδι ότι δεν έχουμε πιάσει ακόμα πάτο.
Δείχνει επίσης ότι οι άνθρωποι οι οποίοι θα έπρεπε να είναι ισορροπημένοι, για να βγάλουν υγιή άτομα να εκπροσωπήσουν την κοινωνία και να συνεχίσουν την εύρυθμη λειτουργία της, κρύβουν μέσα τους μία ανωμαλία, η οποία κρυφοκοιτάει πίσω από μία σκοτεινή γωνία για να βγει. Τρομακτικό για τους γονείς και ακόμα πιο τρομακτικό για τα παιδιά που μεγαλώνουν.
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΗΧΗΣΗ ΣΕ ΑΛΛΟΥΣ, ΝΑ ΑΣΚΕΙ ΚΑΝΕΝΟΣ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΑ, ΣΩΜΑΤΙΚΗ, ΛΕΚΤΙΚΗ, ΨΥΧΙΚΗ, ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ. ΕΧΕΤΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΗ ΤΩΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΩΝ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΑΛΛΟ Η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΑΛΛΟ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΤΑ ΙΣΟΠΕΔΩΝΕΙ ΟΛΑ. ΤΑ ΤΟΥ ΚΡΕΒΑΤΙΟΥ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ.
Ποντίκας Δημήτρης