[quote author=dstp link=topic=3165.msg50023#msg50023]
Μεγάλε,αν εσύ ήσουν στη θέση του εργοδότη (κράτος) τι θα προτιμούσες;Κάποιον με διδακτορικό και εμπειρία 10-12 χρόνια στην εργασία ή κάποιον που έχει διδακτορικό και δε δουλεύει ακόμα (υπάρχουν και τέτοιοι,που ζητούν τρελά λεφτά).Αυτοί που λέω πέρνουν 3-4000?/μηνα αλλά χρειάζονται και τα 1000-1200? από τα ΙΕΚ.Και στην τελική ανάλυση,καλό κάνουν όχι κακό.Οι μαθητές μαθαίνουν π.χ χρηματοοικονομική διοίκηση ή ελεγκτική από κάποιους που ασκούν αυτά τα αντικείμενα και στη ζωή τους.Όχι από θεωρητικούς .
[/quote]
Βλέπουμε γιατί υπάρχει τόση ανεργία: Γιατί κάποιος που παίρνει 4.000 το μήνα "χρειάζεται" και τα 1200 που του δίνει ένα δημόσιο ιεκ. Απαιτεί δηλαδή να πάρει ένα μισθό επιπλέον με τον οποίο θα ζούσε ένας άνεργος από τους χιλιάδες που κάνουν αιτήσεις όπου προκηρύσσονται θέσεις συμβασιούχων. Και σε μία εποχή ανεργίας, ο άνεργος "διδάκτορας" αξιώνει "τρελά λεφτά" για ένα ερευνητικό(=συνήθως μπουρδολογικό) έργο που σπάνια έχει σχέση με την πρακτική οποιουδήποτε επαγγέλματος. Και πως ωφελούνται οι μαθητές από κάποιον που δουλεύει όλη μέρα (αν δουλεύει και δεν τα ξύνει) και υποτίθεται ότι πηγαίνει εκεί για να προσφέρει εκπαιδευτικό έργο; Γιατί σιγά μη κάθεται ο διπλοθεσίτης να ασχοληθεί με τα προβλήματα του μαθητή. Και αυτός που είναι θεωρητικός είναι ο διδάκτορας και όχι αυτός που ξέρει τη δουλειά σε πρακτικό επίπεδο κι ας είναι από ΤΕΙ.
Εκείνο που είναι όμως αισχρό είναι οποιοσδήποτε έχει καπαρώσει μία θέση με 4.000 ευρώ να έχει το θράσος να λέει ότι συμπληρώνει το εισόδημά του και ότι χρειάζεται και τα λεφτά των συμβασιούχων. Έπρεπε να ντρέπονται όσοι τα λένε αυτά που περπατάνε πάνω στη γη.
Μεγάλε,αν εσύ ήσουν στη θέση του εργοδότη (κράτος) τι θα προτιμούσες;Κάποιον με διδακτορικό και εμπειρία 10-12 χρόνια στην εργασία ή κάποιον που έχει διδακτορικό και δε δουλεύει ακόμα (υπάρχουν και τέτοιοι,που ζητούν τρελά λεφτά).Αυτοί που λέω πέρνουν 3-4000?/μηνα αλλά χρειάζονται και τα 1000-1200? από τα ΙΕΚ.Και στην τελική ανάλυση,καλό κάνουν όχι κακό.Οι μαθητές μαθαίνουν π.χ χρηματοοικονομική διοίκηση ή ελεγκτική από κάποιους που ασκούν αυτά τα αντικείμενα και στη ζωή τους.Όχι από θεωρητικούς .
[/quote]
Βλέπουμε γιατί υπάρχει τόση ανεργία: Γιατί κάποιος που παίρνει 4.000 το μήνα "χρειάζεται" και τα 1200 που του δίνει ένα δημόσιο ιεκ. Απαιτεί δηλαδή να πάρει ένα μισθό επιπλέον με τον οποίο θα ζούσε ένας άνεργος από τους χιλιάδες που κάνουν αιτήσεις όπου προκηρύσσονται θέσεις συμβασιούχων. Και σε μία εποχή ανεργίας, ο άνεργος "διδάκτορας" αξιώνει "τρελά λεφτά" για ένα ερευνητικό(=συνήθως μπουρδολογικό) έργο που σπάνια έχει σχέση με την πρακτική οποιουδήποτε επαγγέλματος. Και πως ωφελούνται οι μαθητές από κάποιον που δουλεύει όλη μέρα (αν δουλεύει και δεν τα ξύνει) και υποτίθεται ότι πηγαίνει εκεί για να προσφέρει εκπαιδευτικό έργο; Γιατί σιγά μη κάθεται ο διπλοθεσίτης να ασχοληθεί με τα προβλήματα του μαθητή. Και αυτός που είναι θεωρητικός είναι ο διδάκτορας και όχι αυτός που ξέρει τη δουλειά σε πρακτικό επίπεδο κι ας είναι από ΤΕΙ.
Εκείνο που είναι όμως αισχρό είναι οποιοσδήποτε έχει καπαρώσει μία θέση με 4.000 ευρώ να έχει το θράσος να λέει ότι συμπληρώνει το εισόδημά του και ότι χρειάζεται και τα λεφτά των συμβασιούχων. Έπρεπε να ντρέπονται όσοι τα λένε αυτά που περπατάνε πάνω στη γη.