Νέα

Αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)
OP
OP
rantanplangr30

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
οταν αρχισουν οι βλαβεσ στα ντηζελ,τοτε θα αρχισουν να τα ξεφορτονοντε σωρηδον.

για ρωτηστε ποσο κανει μια τρομπα πετρελαιου,ποσο κοστιζουν τα μπεκ,και αλλα ομορφα...
(εννοειται οτι ειναι πολυ πολυ ποιο ακριβα απο τα αντιστοιχα ανταλακτικα  των βενζινοκινητηρων)

οτι γλυτωσετε απο πετρελαιο ανα τα χρονια,θα τα πληρωσετε μαζεμενα οταν αρχισουν οι βλαεβεσ

για να μην πω,αν καποια φορα κανει - θερμοκρασια,θα μαζεβετε βουτυρο απο τον κινητηρα σασ,με τα αριστα πετρελαια που εχουμε

Οι ντηζελοκινητήρες δεν είναι κάτι νέο.Μπορεί να είναι στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται πολλά χρόνια,άρα έχουν αξιοπιστία.
 

SPORT200

Σπουδαίος
Εγγρ.
29 Οκτ 2008
Μηνύματα
1.018
Κριτικές
19
Like
264
Πόντοι
3.225
Οι ντηζελοκινητήρες δεν είναι κάτι νέο.Μπορεί να είναι στην Ελλάδα αλλά στο εξωτερικό χρησιμοποιούνται πολλά χρόνια,άρα έχουν αξιοπιστία.

δεν αμφισβητω την αξιοπιστια καμιασ μαρκασ..απλα οταν μαζευτουν τα χιλιομετρα κ τα χρονια,οι βλαβεσ ειναι φυσικο επακολουθο.



επιπλεον τα παραπανω ανταλακτικα(ειδικα τα συγκεκριμενα) εκτοσ απο πολυ πολυ ποιο ακριβα απο των βενζινοκινητηρων,ειναι κ πολυ ποιο ευαισθητα..ειδικα αν σκεφθειτε οτι τα αυτοκινητα diesel δεν εχουνε μπουζι ,οποτε μιλαμε για αυταναφλεξη λογω τησ υψηλησ πιεσησ,στον κυλινδρο
επισησ ειπαμε οτι δεν εχουμε και τα καλυτερα σε ποιοτητα καυσιμα
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
δεν αμφισβητω την αξιοπιστια καμιασ μαρκασ..απλα οταν μαζευτουν τα χιλιομετρα κ τα χρονια,οι βλαβεσ ειναι φυσικο επακολουθο.



επιπλεον τα παραπανω ανταλακτικα(ειδικα τα συγκεκριμενα) εκτοσ απο πολυ πολυ ποιο ακριβα απο των βενζινοκινητηρων,ειναι κ πολυ ποιο ευαισθητα..ειδικα αν σκεφθειτε οτι τα αυτοκινητα diesel δεν εχουνε μπουζι ,οποτε μιλαμε για αυταναφλεξη λογω τησ υψηλησ πιεσησ,στον κυλινδρο
επισησ ειπαμε οτι δεν εχουμε και τα καλυτερα σε ποιοτητα καυσιμα

σε ποιότητα καυσίμου είμαστε πολύ ψηλά σε σχέση με την ευρώπη.
ειδικά σε σχέση με την ελβετία και τη γαλλία.
τρόμπες και λοιπά ανταλλακτικά δεν αλλάζεις κάθε μέρα στα πετρέλαια, συνήθως ποτέ.
ο τρόπος που λειτουργεί το πετρέλαιο, π.χ. ανάφλεξη καυσίμου χωρίς μπουζί, δε νομίζω ότι έχει να κάνει τίποτα με τη σύγκρισή του με τη βενζίνη.
μην τρομάζετε τον κόσμο.

ένα πετρέλαιο μπορεί να κάνει και 700.000 km και να λειτουργεί άψογα σαν να είναι καινούριο.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
οταν αρχισουν οι βλαβεσ στα ντηζελ,τοτε θα αρχισουν να τα ξεφορτονοντε σωρηδον.

για ρωτηστε ποσο κανει μια τρομπα πετρελαιου,ποσο κοστιζουν τα μπεκ,και αλλα ομορφα...
(εννοειται οτι ειναι πολυ πολυ ποιο ακριβα απο τα αντιστοιχα ανταλακτικα  των βενζινοκινητηρων)

οτι γλυτωσετε απο πετρελαιο ανα τα χρονια,θα τα πληρωσετε μαζεμενα οταν αρχισουν οι βλαεβεσ

για να μην πω,αν καποια φορα κανει - θερμοκρασια,θα μαζεβετε βουτυρο απο τον κινητηρα σασ,με τα αριστα πετρελαια που εχουμε

το να ρωτησεις καποιον που χρησιμοποιει αγροτικα αυτοκινητα σε ασχημες συνθηκες και με πολλα χιλιομετρα δεν ειναι γνωμη να ληφθει υποψιν. δεν εχω δει να γραψει ως ιδιοκτητης ιχ επιβατικου κατι ασχημο.
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.184
Like
4.763
Πόντοι
1.756
σε ποιότητα καυσίμου είμαστε πολύ ψηλά σε σχέση με την ευρώπη.
ειδικά σε σχέση με την ελβετία και τη γαλλία.
τρόμπες και λοιπά ανταλλακτικά δεν αλλάζεις κάθε μέρα στα πετρέλαια, συνήθως ποτέ.
ο τρόπος που λειτουργεί το πετρέλαιο, π.χ. ανάφλεξη καυσίμου χωρίς μπουζί, δε νομίζω ότι έχει να κάνει τίποτα με τη σύγκρισή του με τη βενζίνη.
μην τρομάζετε τον κόσμο.

ένα πετρέλαιο μπορεί να κάνει και 700.000 km και να λειτουργεί άψογα σαν να είναι καινούριο.
Ρωτα εμενα που ειμαι συντηρητης καυστηρων να σου πω τι πετρελαια εχουμε....
Καλα κρατει το λαθρεμποριο του ναυτιλιακου πετρελαιου... (θανατος για καυστηρες και κινητηρες).....
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Ρωτα εμενα που ειμαι συντηρητης καυστηρων να σου πω τι πετρελαια εχουμε....
Καλα κρατει το λαθρεμποριο του ναυτιλιακου πετρελαιου... (θανατος για καυστηρες και κινητηρες).....
κοίτα να δεις.
Ο καυστήρας δεν είναι ποτέ ρυθμισμένος όσο καλά είναι μια μηχανή.
Τουτέστην, η κάπνα και τα κεριά παραφίνης που βρίσκεις μέσα στο λέβητα είναι για 2 λόγους, 1ον ατελής καύση του καυσίμου και 2ον το νερό.
Κανένα από τα δύο δε συμβαίνει συνέχεια σε έναν πετρελαιοκινητήρα. Αν περάσει νερό σημαίνει ότι έχει γεμίσει το φίλτρο καυσίμου σου και θα το ακούσεις στον κινητήρα, και αν γίνει ατελής καύση θα βρομίσεις τον τόπο με την κάπνα σου, την οποία θα τη δεις και θα πράξεις ανάλογα.

Ένας καυστήρας μπορεί να δουλεύει 1-2 χρόνια χωρίς καλή ρύθμιση της ροής και να γίνει μαύρος ο λέβητας. Οι λέβητες αυτοί βέβαια, αυτά τα μαντεμένια καζάνια που παίρνουμε από την ιταλία, είναι λέβητες για αέριο και απλά οι καυστήρες αλλάζουν.
Εάν θες να δεις κατά πόσο καλό είναι το καύσιμο σε κανονικές συνθήκες καύσης, θα ανοίξεις ένα μηχάνημα σάτουρν
π.χ.
06251371932A.jpg


και όχι τέτοιο
levitas_20petr.jpg


και εκεί θα καταλάβεις κατά πόσο είναι καλό το πετρέλαιο ή όχι.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.184
Like
53
Πόντοι
366
Ρωτα εμενα που ειμαι συντηρητης καυστηρων να σου πω τι πετρελαια εχουμε....
Καλα κρατει το λαθρεμποριο του ναυτιλιακου πετρελαιου... (θανατος για καυστηρες και κινητηρες).....

με το συμπαθειο αλλα εχουμε και κατι συντηρητες γαμησε τα. οι μισοι κοροιδευουν οτι συντηρησαν
 

Boldemort

Σεβαστός
Εγγρ.
4 Σεπ 2009
Μηνύματα
47.529
Κριτικές
12
Like
42
Πόντοι
1.220
Να ηταν μονο οι συντηρητες .... εδω σε κλεβουν αυτοι που ερχονται να σου βάλουν πετρελαιο

στη βενζινη τα ιδια οποτε αλλαζω βενζιναδικο μηδενιζω το μετρητη των χλμ να δω ποσο θα με βγάλει με βαση τα λιτρα που εβαλα
και λεω στον βενζινα απο πριν οτι θα το κανω αυτο αν προκειται να κλεψει δεν θα με ξαναδει.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
 :jerking:

η μαλ..α παει συνεφο   :grin:
εγώ 1.5 χρόνο χρησιμοποιούσα τα καύσιμα της ελβετίας και της γαλλίας.
Η βενζίνη για παράδειγμα στην Ελλάδα  έχει τα λιγότερα πρόσθετα( π.χ. αλκάνια) κυρίως λόγω κλίματος. (τα οκτάνια βέβαια στην ελβετία φτάνουν μέχρι 96 αν θυμάμαι καλά και δεν έχει καμία σχέση με τη βενζίνη των 100 που ονομάζουμε εμείς εδώ.)
Το πετρέλαιό τους επίσης έχει πρόσθετα.

Τα ελληνικά διυλιστήρια τροφοδοτούν πολλές χώρες των βαλκανίων.

Που βασίζεις εσύ την άποψή σου; μήπως στο γεγονός ότι στην ελλάδα μάλλον όλα τα κάνουμε λάθος;

ας βγουν να μας πουν αυτοί που μένουν στην αμερική για την ποιότητα των καυσιμων τους και τι καύσιμα αγοράζουνε.
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
7
Πόντοι
16
εγώ 1.5 χρόνο χρησιμοποιούσα τα καύσιμα της ελβετίας και της γαλλίας.
Η βενζίνη για παράδειγμα στην Ελλάδα  έχει τα λιγότερα πρόσθετα( π.χ. αλκάνια) κυρίως λόγω κλίματος.
Το πετρέλαιό τους επίσης.

Τα ελληνικά διυλιστήρια τροφοδοτούν πολλές χώρες των βαλκανίων.

Που βασίζεις εσύ την άποψή σου; μήπως στο γεγονός ότι στην ελλάδα μάλλον όλα τα κάνουμε λάθος;

ας βγουν να μας πουν αυτοί που μένουν στην αμερική για την ποιότητα των καυσιμων τους και τι καύσιμα αγοράζουνε.
μην λες μαλ..ιες τι σχεση εχει το ντιζελ σε ελβετια με την ελλαδα?περα οτι δεν υπαρχει νοθεια εδω,ελβετια δηλ,ειναι πεντακαθαρα ,κ βγαζουν 15% κ πλεον χλμ....αυστρια επισης....ελλαδα εχει το χειροτερο ντιζελ της δυτ ευρωπης
βαζω χρονια ντιζελ σε 10 και πλεον χωρες
ελλαδα μονο vpower shell εμπιστευομαι σε πρατηρια μονο με select  μαγαζι,δηλ ιδιοκτησια μαμας εταιρειας  ;)
ισως κι η ΕΚΟ exei καλο πετραιλαιο..εχω βαλει κι εκει αναγκαστικα μερικες φορες...
παντως τα κλμ 15/20% πιο λιγα απο τα αντιστοιχα αυστριακα ελβετικα γεμισματα
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
μην λες μαλ..ιες τι σχεση εχει το ντιζελ σε ελβετια με την ελλαδα?περα οτι δεν υπαρχει νοθεια εδω,ελβετια δηλ,ειναι πεντακαθαρα ,κ βγαζουν 15% κ πλεον χλμ....αυστρια επισης....ελλαδα εχει το χειροτερο ντιζελ της δυτ ευρωπης
βαζω χρονια ντιζελ σε 10 και πλεον χωρες
ελλαδα μονο vpower shell εμπιστευομαι σε πρατηρια μονο με select  μαγαζι,δηλ ιδιοκτησια μαμας εταιρειας  ;)
ισως κι η ΕΚΟ exei καλο πετραιλαιο..εχω βαλει κι εκει αναγκαστικα μερικες φορες...
παντως τα κλμ 15/20% πιο λιγα απο τα αντιστοιχα αυστριακα ελβετικα γεμισματα
μάλιστα, μιλάς μόνο για πετρέλαιο.
Λοιπόν το πετρέλαιο στην ελλάδα περιέχει και biodiesel, οπότε λογικό είναι να υπάρχει διαφορά με της ελβετίας το πετρέλαιο το οποιο δεν περιέχει biodiesel.

Στην Ελλάδα το πετρέλαιο diesel plus ή diesel v-power κ.ο.κ. που πουλάνε μερικές εταιρίες σημαίνει ότι είναι με τις λιγοτερες προσμίξεις.
Οπότε ποια η ένστασή σου; ότι στην ελλάδα προσφέρεται και diesel με biodiesel?(7-10 % είναι η πρόσμιξη βάση νομοθεσίας)

Αν ξεκινήσεις από το γεγονός ότι όλα τα καύσιμα της ελβετίας και όλων των βόρειων χωρών είναι -20, τουτέστιν έχουν πρόσθετα για να μην γίνονται ζελέ, καταλαβαίνεις πολύ απλά ότι εκτός από το καύσιμο καις και κάτι άλλο.
το είπα και πριν, στην ελλάδα έχουμε καλύτερα καύσιμα από άλλες χώρες και πολύ απλά μπορείς να το καταλάβεις λόγω κλίματος.

Το κλασσικό diesel με το diesel plus ή v-power προσφέρουν ένα 10-15 % περισσότερα χιλιόμετρα όπως λες, αλλά και με ένα 10-15% της τιμής, οπότε έρχεσαι στα ίδια.


εντιτ: η νοθεία δεν έχει να κάνει με την ποιότητα των καυσίμων της κάθε χώρας αλλά με τους λωποδύτες που έχει η κάθε χώρα. Τι να κάνουμε, αλλού υπάρχουν περισσότερα λαμόγια και αλλού κάνουν ελέγχουν και τους πηδάνε τον κώλο.
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
7
Πόντοι
16
μάλιστα, μιλάς μόνο για πετρέλαιο.
Λοιπόν το πετρέλαιο στην ελλάδα περιέχει και biodiesel, οπότε λογικό είναι να υπάρχει διαφορά με της ελβετίας το πετρέλαιο το οποιο δεν περιέχει biodiesel.

Στην Ελλάδα το πετρέλαιο diesel plus ή diesel v-power κ.ο.κ. που πουλάνε μερικές εταιρίες σημαίνει ότι είναι με τις λιγοτερες προσμίξεις.
Οπότε ποια η ένστασή σου; ότι στην ελλάδα προσφέρεται και diesel με biodiesel?(7-10 % είναι η πρόσμιξη βάση νομοθεσίας)

Αν ξεκινήσεις από το γεγονός ότι όλα τα καύσιμα της ελβετίας και όλων των βόρειων χωρών είναι -20, τουτέστιν έχουν πρόσθετα για να μην γίνονται ζελέ, καταλαβαίνεις πολύ απλά ότι εκτός από το καύσιμο καις και κάτι άλλο.
το είπα και πριν, στην ελλάδα έχουμε καλύτερα καύσιμα από άλλες χώρες και πολύ απλά μπορείς να το καταλάβεις λόγω κλίματος.

Το κλασσικό diesel με το diesel plus ή v-power προσφέρουν ένα 10-15 % περισσότερα χιλιόμετρα όπως λες, αλλά και με ένα 10-15% της τιμής, οπότε έρχεσαι στα ίδια.
15% βγαζουν πιο πολλα χλμ στο γεμισμα ιδια καυσιμα ,,δεν συγκρινω vpower με απλα
επισης μιλω για πετρελαιο οχι αυτο με τα προσθετα το χειμερινο  μειον 20 που λες
,για το απλο ντιζελ,οπως της jet πχ η bp agip κλπ αναφερομαι....
αμεσως φαινεται η διαφορα κ στον ηχο τραχυτητα κινητηρα οταν βαλεις απλο ελληνικο ντιζελ... :helpplea:
σε βενζινη που ειχα πιο παλια 8ετια,παλι το ιδιο ειχα παρατηρησει παντως  :hi: 15% περισσοτερα χλμ επιση;
υγ νοθεια μονο ελλαδα κ ιταλια γινεται  
υγ2 νομιζψ vpower εχει προσμιξη προσθετο υδρογονο για αυτο εχει πιο καλη καυση κι αποδοση,δεν ειμαι σιγουρος
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
15% βγαζουν πιο πολλα χλμ στο γεμισμα ιδια καυσιμα ,,δεν συγκρινω vpower με απλα
επισης μιλω για πετρελαιο οχι αυτο με τα προσθετα το χειμερινο,απλο ντιζελ,οπως της jet πχ η bp agip κλπ....
αμεσως φαινεται η διαφορα κ στον ηχο τραχυτητα κινητηρα οταν βαλεις απλο ελληνικο ντιζελ... :helpplea:
σε βενζινη που ειχα πιο παλια 8ετια,παλι το ιδιο ειχα παρατηρησει παντως  :hi: 15% περισσοτερα χλμ επιση;
το πετρέλαιο για να το συκρίνεις πρέπει να ξέρεις και τι πετρέλαιο βάζεις.
Για παράδειγμα στην ελλάδα που υπάρχουν τα 2 διαφορετικά πετρέλαια που ξέρουμε, το ακριβό και το φθηνό, δε μας λένε πόσα κετάνια είναι το ένα και πόσα το άλλο.
Από την άλλη, στις βόρειες χώρες έχουν σε μερικές το χειμερινό καύσιμο με τα πρόσθετα και το κανονικό καύσιμο που το δίνουν όταν η θερμοκρασία είναι μεγαλύτερη των -10 βαθμών. Μερικές χώρες από αυτές, νομίζω η σουηδία, έχει το ίδιο καύσιμο χειμώνα καλοκαίρι με τα πρόσθετα που το αποτρέπουν να γίνει ζελέ. Στο πετρέλαιο, λοιπόν, είναι πολύ δύσκολο να κάνεις συγκρίσεις και ειδικά σε περιοχές όπου τα αυτοκίνητα περιέχουν αντιστάσεις σε όλο το αυτοκίνητο ακόμα και στο ντεπόζιτο. Φίλος αγόρασε στην ελβετία από φιλανδό ένα κόρσα και του έχει 220v μπαλατέζα που τη συνδέει το χειμώνα στο ρεύμα του σπιτιού και του ζεσταίνει το καύσιμο τον κινητήρα και την καμπίνα. Ε, αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει με οποιοδήποτε diesel, είτε -10 είτε -20.

τέλος πάντων, για να μην μακρηγορώ, εμένα σε ένα 1.600άρι primera, τα καύσιμα της ιταλίας και της ελλάδα είχαν αισθητή διαφορά απ' ότι τα καύσιμα της ελβετίας και της γαλλίας. Και δεν εννοώ από την άποψη της κατανάλωσης, αλλά από την απόκριση του γκαζιού,
Στη γαλλία ή στην ελβετία μάλιστα το πετρέλαιο είναι _πιο_ ακριβό απ' ότι η βενζίνη. οπότε πρέπει να ψιλιαστούμε ότι κάτι παίζει με το ένα από τα δύο, δηλαδή η βενζίνη, όντας 20 λεπτά του ευραίου πιο φθηνή από την ελλάδα, ότι έχει περισσότερα πρόσθετα απ' ότι της ελλάδας.
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
7
Πόντοι
16
το πετρέλαιο για να το συκρίνεις πρέπει να ξέρεις και τι πετρέλαιο βάζεις.
Για παράδειγμα στην ελλάδα που υπάρχουν τα 2 διαφορετικά πετρέλαια που ξέρουμε, το ακριβό και το φθηνό, δε μας λένε πόσα κετάνια είναι το ένα και πόσα το άλλο.
Από την άλλη, στις βόρειες χώρες έχουν σε μερικές το χειμερινό καύσιμο με τα πρόσθετα και το κανονικό καύσιμο που το δίνουν όταν η θερμοκρασία είναι μεγαλύτερη των -10 βαθμών. Μερικές χώρες από αυτές, νομίζω η σουηδία, έχει το ίδιο καύσιμο χειμώνα καλοκαίρι με τα πρόσθετα που το αποτρέπουν να γίνει ζελέ. Στο πετρέλαιο, λοιπόν, είναι πολύ δύσκολο να κάνεις συγκρίσεις και ειδικά σε περιοχές όπου τα αυτοκίνητα περιέχουν αντιστάσεις σε όλο το αυτοκίνητο ακόμα και στο ντεπόζιτο. Φίλος αγόρασε στην ελβετία από φιλανδό ένα κόρσα και του έχει 220v μπαλατέζα που τη συνδέει το χειμώνα στο ρεύμα του σπιτιού και του ζεσταίνει το καύσιμο τον κινητήρα και την καμπίνα. Ε, αυτό το αυτοκίνητο μπορεί να λειτουργήσει με οποιοδήποτε diesel, είτε -10 είτε -20.

τέλος πάντων, για να μην μακρηγορώ, εμένα σε ένα 1.600άρι primera, τα καύσιμα της ιταλίας και της ελλάδα είχαν αισθητή διαφορά απ' ότι τα καύσιμα της ελβετίας και της γαλλίας. Και δεν εννοώ από την άποψη της κατανάλωσης, αλλά από την απόκριση του γκαζιού,
Στη γαλλία ή στην ελβετία μάλιστα το πετρέλαιο είναι _πιο_ ακριβό απ' ότι η βενζίνη. οπότε πρέπει να ψιλιαστούμε ότι κάτι παίζει με το ένα από τα δύο, δηλαδή η βενζίνη, όντας 20 λεπτά του ευραίου πιο φθηνή από την ελλάδα, ότι έχει περισσότερα πρόσθετα απ' ότι της ελλάδας.
δεν εχει καιρο σουηδιας η ελβετια ,,, η γενευη ειδικα εχει θερμοκρασιες σχεδον β.ελλαδα;  :grin:
τα πιο καλα καυσιμα κ παραλληλα πιο φτηνα τα εχει η αυστρια  :hi:
αν εχεις παρατηρησει ολοι εκει γεμιζουν ακομα κι οι γερμανοι ας εχουν ιδια τιμη....
η ελλαδα εχει το πιο μαπα απλο  ντιζελ αωτο ειναι ασηζητητι,μην το κουραζουμε... :hi:
γκουτε ναχτ  :o
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
δεν εχει καιρο σουηδιας η ελβετια ,,, η γενευη ειδικα εχει θερμοκρασιες σχεδον β.ελλαδα;  :grin:
τα πιο καλα καυσιμα κ παραλληλα πιο φτηνα τα εχει η αυστρια  :hi:
αν εχεις παρατηρησει ολοι εκει γεμιζουν ακομα κι οι γερμανοι ας εχουν ιδια τιμη....
η ελλαδα εχει το πιο μαπα απλο  ντιζελ αωτο ειναι ασηζητητι,μην το κουραζουμε... :hi:
γκουτε ναχτ  :o
σου είπα γιατί το απλό diesel της ελλάδας φαίνεται έτσι. είναι επειδή βάση νόμου μέχρι 7-10 % (νομίζω ότι το 7% ισχύει και σε άλλες χώρες) μπορεί να προστεθεί με bio-diesel και να  μπορεί να πωληθεί ως diesel, αυτό δεν χαρακτηρίζει το καύσιμο ώς χειρότερο ή καλύτερο από άλλα, καθώς εξ ορισμού δεν είναι 100% diesel. Για να μπορούμε να καθορίσουμε για το diesel αν κάποιο είναι καλό ή κακό θα πρέπει να δούμε τη θερμιδική απόδοση ανά λίτρο(αν θυμάμαι καλά) σε σχέση με την απόδοση.
Το λέω αυτό διότι, εάν πάρεις ένα γερμανικό αυτοκίνητο το οποίο είναι καθορισμένο ότι θα κυκλοφορήσει στην ευρώπη και εισάγεται στην Ελλάδα, είναι δεδομένο ότι ο κινητήρας του θα είναι ρυθμισμένος καλύτερα για τα γερμανικά καύσιμα. Αν είναι βέβαια να εισαχθεί σε χώρες με μεγάλο μερίδιο αγοράς τότε ίσως υπάρχει αλλαγή στο χρονισμό του κινητήρα για να ταιριάζει στο καύσιμο εκείνης της χώρας.
Αυτό που θέλω να πω με λίγα λόγια είναι ότι για την ψωροκώσταινα την ελλάδα οι βελτιστοποιήσεις με βάση τα καύσιμα και τον αριθμό των αυτ/των που κυκλοφορούν εδώ είναι απίθανες, γι' αυτό ίσως φαίνονται κάποια καύσιμα υποδεέστερα.
Αλλά εδώ που τα λέμε, τι να πει και η βραζιλία με το οινόπνευμα, αλλά τέλος πάντων, πιστεύω να κατάλαβα τι θες να πει και θέλω να πιστεύω ότι κατάλαβες τι θέλω εγώ να τονίσω.

άντε καληνύχτες.

 

b0b

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.229
Κριτικές
1
Like
1.727
Πόντοι
216
σε ποιότητα καυσίμου είμαστε πολύ ψηλά σε σχέση με την ευρώπη.
ειδικά σε σχέση με την ελβετία και τη γαλλία.
τρόμπες και λοιπά ανταλλακτικά δεν αλλάζεις κάθε μέρα στα πετρέλαια, συνήθως ποτέ.
ο τρόπος που λειτουργεί το πετρέλαιο, π.χ. ανάφλεξη καυσίμου χωρίς μπουζί, δε νομίζω ότι έχει να κάνει τίποτα με τη σύγκρισή του με τη βενζίνη.
μην τρομάζετε τον κόσμο.

ένα πετρέλαιο μπορεί να κάνει και 700.000 km και να λειτουργεί άψογα σαν να είναι καινούριο.
Εχω 1.4 tsi κοντα 270.000χλμ με δικο μου file για 98αρα στα 210hp
Δεν μου εχει βγάλει καμία βλάβη δεν εχω ανοίξει καπάκι αλλα ξερω να το συντηρω σωστά. Αλλαγές λαδιών στα μισά απο οτι λενε στο service , καθαρισμό βαλβίδων απο μούργα καθε 60Κ , παντα 100αρα και σωστό άναμμα σβήσιμο.

Φυσικά έχουν αλλαχθεί προληπτικά ορισμένα οικονομικά ανταλλακτικά με τα καινούργια revision.


Με σωστή συμπίεση ακόμα ανετα μπορεί να φτασει τα 400Κ+ και μιλάμε για ενα απο τους ποιο πολύπλοκους twin charger κινητήρες.
 

balkanexpress77

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
4.739
Like
7
Πόντοι
16
Σαν πρόταση λέω το σενικ 1.6 ντίζελ από 11 και μετά βγαίνει. Ποιοτητα καλή χώροι και 7.5 μέση κατανάλωση πέφτει 6.5 με 130χλμ σταθερά .ηλεκτρικα  κλπ προβλήματα των πάλιων σενικ δεν υφιστανται πλεον
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom