Νέα

Αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

n_i_k_o_s

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2014
Μηνύματα
117
Like
1
Πόντοι
1
Εχει κανεις εμπειρια απο slk 200 μοντελο r171; Σκεφτεται να την παρει ο πατερας του κολλητου μου..εχουν πεσει πολυ οι τιμες στο συγκεκριμενο μοντελο και παντα του αρεζε..αν εχει καποιος καμια αρνητικη εμπειρια ας πει..ευχαριστω
 

vavouson

Μέλος
Εγγρ.
30 Ιουλ 2008
Μηνύματα
20
Like
1
Πόντοι
0
Εχει κανεις εμπειρια απο slk 200 μοντελο r171; Σκεφτεται να την παρει ο πατερας του κολλητου μου..εχουν πεσει πολυ οι τιμες στο συγκεκριμενο μοντελο και παντα του αρεζε..αν εχει καποιος καμια αρνητικη εμπειρια ας πει..ευχαριστω

Και εγω αυτο ειχα για χρονια  και δεν μου ειχε βγαλει κανενα προβλημα. Παρολο που οταν το αγορασαν μου ειχαν πει να προσεχω και οτι βγαζει αρκετα μικρα προβληματα σε εμενα τπτ. Το μονο που χρειαζεται να κανεις ειναι μια φορα το χρονο καλο καθαρισμο και στην οροφη και να το περνας με το ειδικο λαδι φωκιας για να μην τριζει . Αν δεν το καθαριζεις και δε το προσεχεις θα ψιλοτριζει που εμενα με ενοχλει πολυ. Απο εκει και περα αν οδηγεις κανονικα και δεν το σκιζεις εχει χαμηλη καταναλωση ενω εχει και καταπληκτικη οδηγικη συμπεριφορα! Τρελα κρατηματα. Και φυσικα το τελειο τιμονι της Mercedes , καταπληκτικη αποκριση. Για να καταλαβεις ποσο πολυ ευχαριστημενος εμεινα την καινουργια SLK ξαναγορασα. Ασε που τωρα μεταχειρισμνα ειναι τσαμπα , με 10 χιλιαρικα περιπου βρισκεις σε εκπληκτικη κατασταση .
 

n_i_k_o_s

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαΐ 2014
Μηνύματα
117
Like
1
Πόντοι
1
Και εγω αυτο ειχα για χρονια  και δεν μου ειχε βγαλει κανενα προβλημα. Παρολο που οταν το αγορασαν μου ειχαν πει να προσεχω και οτι βγαζει αρκετα μικρα προβληματα σε εμενα τπτ. Το μονο που χρειαζεται να κανεις ειναι μια φορα το χρονο καλο καθαρισμο και στην οροφη και να το περνας με το ειδικο λαδι φωκιας για να μην τριζει . Αν δεν το καθαριζεις και δε το προσεχεις θα ψιλοτριζει που εμενα με ενοχλει πολυ. Απο εκει και περα αν οδηγεις κανονικα και δεν το σκιζεις εχει χαμηλη καταναλωση ενω εχει και καταπληκτικη οδηγικη συμπεριφορα! Τρελα κρατηματα. Και φυσικα το τελειο τιμονι της Mercedes , καταπληκτικη αποκριση. Για να καταλαβεις ποσο πολυ ευχαριστημενος εμεινα την καινουργια SLK ξαναγορασα. Ασε που τωρα μεταχειρισμνα ειναι τσαμπα , με 10 χιλιαρικα περιπου βρισκεις σε εκπληκτικη κατασταση .

;) πηρες την r172; ωραιος, εχει σημαντικες διαφορες απο την προηγουμενη; εμφανησιακα τα σπαει παντως..
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
Παιδια Καλημερα,μιας και ο φιλος ανοιξε το θεμα αυτοκινητο,να ρωτησω και γω,ποια η γνωμη σας για την αγορα αυτου του μεταχειρισμενου mazda 323f, '92 , καρμπιρατερ, 1,6 ...150.000χλμ, απο ηληκιωμενο ανθρωπο μεσα στην πολη μονο,αξιζει?τι λετε

εχεις λεφτα για πεταμα σε βενζινη ? ηδη απο το 92 τα καρμπυρατερ ηταν παρωχημενη τεχνολογια λογω μεγαλης καταναλωσης(το συγκεκριμενο το σκεφτομουν το 90 με την πρωτη αποσυρση αλλα διαγραφτηκε λογω καρμπυρατερ)

αν προκειται να το κανεις τουμπανο με αλλαγη κινητηρα (με ψεκασμο) τοτε θα το συζηταγα αλλιως ακομα και να με πληρωναν δεν θα το επαιρνα
 

AntonisA

Μέλος
Εγγρ.
28 Μαρ 2011
Μηνύματα
1.297
Like
0
Πόντοι
16
Θα συμφωνησω απολυτα με την αποψη οτι για να συμφερει το πετρελαιο πρεπει να κανεις μινιμουμ 18-20 χιλ χλμ το χρονο για να εχεις συμφερον. Κατοχος και πετρελαιοκινητου και βενζινο/υγραεριοκινητου πιστευω οτι οι καταναλωσεις σε χρημα ειναι παραπλησιες αλλα τη διαφορα την κανουν παντα τα πολλα χιλιομετρα. Επισης να προσθεσω οτι ναι μεν τα πετρελαια ειναι πιο ανθεκτικα στα χρονια σαν κινητηρες, πιο μακρυα και οικονομικα τα service, βεβαια αυτο εξαρταται απο την πολιτικη της εκαστοτε εταιρειας, αλλα τα diesel ΟΤΑΝ βγαλουν ζημια, ειναι πιο ακριβη, πχ ενα μπεκ ή μια αντλια πετρελαιου εχουν τιμες φωτια.

μονο στην ελλαδα αυτο - οπου η καθε αντιπροσωπια και ο καθε συνεργειατζης σε βλεπουν σαν κινητο ΑΤΜ - μπεκ και αντλιες μπορεις να παραγγειλεις απο το εξωτερικο στο 1/3 - 1/5 της επισημης τιμης του ελληναρα αντιπροσωπου (αν εισαι τυχερος καποια τα βρισκεις και στην ελλαδα στην ιδια τιμη)
 
OP
OP
rantanplangr30

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Αυτό με τα ανταλλακτικά μπορεί να ίσχυε πριν λίγα χρόνια που επιτρεπόταν η κυκλοφορία τους μόνο στην επαρχία,άρα οι εταιρείες έφερναν λίγα κομμάτια.Τώρα που επεκτάθηκε η χρήση τους και στην Αθήνα και Θεσσαλονίκη,οι εταιρείες θα κάνουν μαζικές παραγγελίες και θα έχουν καλύτερες εκπτώσεις.Άλλωστε τα μπεκ δε χαλάνε κάθε μέρα.Ούτε η αντλίες χαλάνε εύκολα.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει μειωμένη λιπαντική ικανότητα, άρα σε βάθος χρόνου καταστρέφει μπεκ, τρόμπα, DPF. Tο πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει παραφίνη για να μην παγώνει η οποία αφήνει  κατάλοιπα στα ντεπόζιτα και δεξαμενές. Το πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει πολύ περισσότερο θείο απο το κίνησης (για να είναι περισσότερο εύλεκτο στους λέβητες) το οποίο εκτός του ότι ρυπαίνει τρελά δυσχεραίνει την λίπανση των κινητήρων. Ο αποχρωματισμός του "κόκκινου" πετρελαίου θέρμανσης γίνεται με οξέα τα οποία επίσης δημιουργούν προβλήματα. κατα τα άλλα ναι είναι ίδια και μόνο το χρώμα και η τιμή αλλάζει.    
η παραφίνη μένει κατάλοιπο μόνο όταν γίνεται ατελής καύση, όπως όλα τα πετρέλαια αφήνουν κατάλοιπα σε τέτοιες καταστάσεις, και ως αλκάνιο κάνει λίπανση παρά τις αιωρούμενες φήμες.
Τώρα για τις θειικές ενώσεις του πετρελαίου θέρμανσης θα σου πω ότι ακόμα και το βιοντίζελ δεν είναι κατάλληλο για πολλούς τελευταίους ευρο κινητήρες, γιατί αυτοί συνήθως ρυθμίζονται για πολύ συγκεκριμένα μίγματα πετρελαίου που διακινούνται στη βόρεια και κεντρική ευρώπη, τα οποία guess χουάτ, ανάλογα με την εποχή περιέχουν αν όχι αλκάνια, τουλάχιστον κάποιες άλλες προσμίξεις για να μην παγώνουν(σ.σ.: πολλά από τα οποία πρόσθετα δημιουργούν νηφάδες με διάφορα αλκάνια που περιέχονται στο πετρέλαιο).

για να μην μακρηγορώ, το χειρότερο που μπορεί να σου προκαλέσει το θέρμανσης είναι να ζοριστεί η αντλία σου το χειμώνα σε θερμοκρασίες κάτω των 10 βαθμών κελσίου. (βέβαια με την επιστροφή ζεστού καυσίμου στο ντεπόζιτο, ό,τι κεριά και να έχει το καύσιμό σου γίνονται υγρά)
 

silencious

Μέλος
Εγγρ.
18 Ιαν 2013
Μηνύματα
102
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
1
τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,
πετρελαιο παιρνεις μονο στην περιπτωση που: α) κανεις πανω απο 15.000 χλμ το χρονο (μη σου πω πανω απο 20.000), αν κανεις λιγοτερα δε χρειαζεσαι πετρελαιο, β) κανεις αρκετες διαδρομες σε εθνικες και επαρχιακες οδους (αν κινεισαι σχεδον αποκλειστικα μεσα στην πολη παιρνεις βενζινη η υβριδικο) και γ) δε σε νοιαζει αν στο κοντινο μελλον απαγορευτει η κυκλοφορια των ντηζελ στις μεγαλες πολεις (πχ μενεις επαρχια ή σκεφτεσαι να το πουλησεις μετα απο λιγα χρονια).
τωρα τα 2 αμαξια που εχει στα υποψιν δε θα τα προτεινα
αφενος το peugeot 308 ειναι στις εκθεσεις αξιοπιστιας και ικανοποιησης ιδιοκτητων του εξωτερικου αρκετα χαμηλα, ανω οι πετρελαιοκινητηρες της peugeot αν και δεν ειναι χαλια, δεν ειναι ομως και οι κορυφαιοι. το volvo v40 δεν θα το σκεφτομουν αφενος γιατι ειναι παλιο αμαξι, καταλοιπο της συνεργασιας volvo - ford και εχει πλατφορμα, κινητηρα, μηχανικα μερη κλπ ford και θα βγει ο αντικαταστατης του που θα ειναι 100% volvo μεσα στο 2017 και αφετερου γιατι αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα για premium μαρκα θα επαιρνα μια bmw σειρα 1 ντιζελ που ειναι καλυτερο αμαξι απο ολες τις αποψεις.
καλα πετρελαια (αν σου αρεσουν τα γαλλικα) εχει η renault (οι κινητηρες dci 1.5 και 1.6) τους οποιους δινει και στη nissan, επισης πολυ καλος πετρελαιοκινητηρας (ισως ο καλυτερος στην αγορα) ειναι ο 1.6 idtec της Honda που μπαινει στο civic και στο hrv, σχετικα καλος ειναι ο 1.6 της fiat που τον εχουν τα fiat, τα alfa romeo, 1-2 jeep και η suzuki στο vitara και φυσικα υπαρχει και ο d-4d της toyota ο οποιος ομως ειναι οικονομικος μεν αλλα λιγο ψοφιος

Tα γερμανικά(A CLASS, A3, σειρα 1) κοστίζουν 7-10Κ περισσότερο από το V40 με παρόμοιο εξοπλισμό. Το V40 είναι ευκαιρία αυτή τη στιγμή.
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.184
Like
4.763
Πόντοι
1.756
Το πετρελαιοκινητο γαμαει κ δερνει... Αν βαλεις ομως νοθευμενο πετρελαιο την γαμησες...  :priest:
Ο μηχανικος μου την πατησε... του βαλανε μια φορα νοθευμενο...800 ευρω ζημια χωρις τα εργατικα..αφου  την επισκευη θα την κανει μονος του (μηχανικος αυτοκινητων ειναι).... κατα τα αλλα το πετρελαιοκινητο ειναι φοβερο.... αλλα οχι για τα "ελληνικα" πετρελαια που κυκλοφορουν εδω...
 

b0b

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.229
Κριτικές
1
Like
1.727
Πόντοι
216
To dpf φίλτρο να δεις πως γαμαει οταν θα πας για αλλαγή.

Καλα χρυσά τα diesel αλλά θελουν προσοχή γιατί αμα την βγάλουν τη βλαβη εκτος εγγύησης θα πονέσεις.

Το lpg μια μαλακια και μισή ιδίως για την ζωή του κινητήρα.

CNG ειναι το μέλλον απλά θέλει λίγο καιρό για να πιάσει μερος της αγοράς.
 

Απολλύων

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Αυγ 2013
Μηνύματα
6.184
Like
4.763
Πόντοι
1.756
To dpf φίλτρο να δεις πως γαμαει οταν θα πας για αλλαγή.

Καλα χρυσά τα diesel αλλά θελουν προσοχή γιατί αμα την βγάλουν τη βλαβη εκτος εγγύησης θα πονέσεις.

Το lpg μια μαλακια και μισή ιδίως για την ζωή του κινητήρα.

CNG ειναι το μέλλον απλά θέλει λίγο καιρό για να πιάσει μερος της αγοράς.
Το υγραεριο ειναι καλο αλλα οχι για μεσα στην πολη και να εισαι "σταματα-ξεκινα"... εχει μεγαλες θερμοκρασιες καυσης και καταστρεφει τον κινητηρα... Μονο για εθνικη οδο ειναι το υγραεριο, για χαμηλες στροφες... ενας μπουφος γνωστος μου εβαλε στο τζιπακι και το ξεσκισε... και του ειπα του μαλακα να μην βαλει...  :headbang:
Συμφωνω....Πολυ καλη φαση ειναι το φυσικο αεριο που ξεκιναει σιγα-σιγα τωρα.... αλλα η πιεση στην μπουκαλα ειναι 200 bar... ευχαριστω δεν θα παρω...
 
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
Το υγραεριο ειναι καλο αλλα οχι για μεσα στην πολη και να εισαι "σταματα-ξεκινα"... εχει μεγαλες θερμοκρασιες καυσης και καταστρεφει τον κινητηρα... Μονο για εθνικη οδο ειναι το υγραεριο, για χαμηλες στροφες... ενας μπουφος γνωστος μου εβαλε στο τζιπακι και το ξεσκισε... και του ειπα του μαλακα να μην βαλει...  :headbang:
Συμφωνω....Πολυ καλη φαση ειναι το φυσικο αεριο που ξεκιναει σιγα-σιγα τωρα.... αλλα η πιεση στην μπουκαλα ειναι 200 bar... ευχαριστω δεν θα παρω...
εννοεις οτι αν σκασει η μπουκαλα θα σε μαζευουν με το κουταλακι? :grin:
 
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
οι θερμοσιφωνες σκανε με πιεση 40 μπαρ.... ετσι για την συγκριση.....
σε μια συγκρουση δηλαδη,εισαι απροστατευτος?να την χεσω την νεα τεχνολογια,καρμπιρατερ μονο ρεεε και τα μυαλα στα καγκελα :grin:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Πανω απο ολα το χιουμορ.....  :grin:
ρε μάστορα, νομίζεις ότι οι δεξαμενές αερίου δεν έχουν σχεδιαστεί για τέτοιες πιέσεις;
και στον κινητήρα έχει μεγάλες πιέσεις και εκρήξεις αλλά δεν κάνεις καμία σύνδεση με βόμβες και πυραύλους.
εάν το κοινό αίσθημα μας κάνει να φοβόμαστε το άγνωστο, καλό είναι να κοιτάξουμε και λίγο και αν τα 200 bar που λες για τις δεξαμενές είναι όντως πολλά ή λίγα.
Εμείς κουβαλάγαμε ασετιλίνη και οξυγόνα μέσα στο κατακαλόκαιρο με την κλούβα, κολλάγαμε σωλήνες σε ταράτσες και δεν έτρεχε κάστανο, είτε είχε 30 είτε είχε 40 βαθμούς έξω. κάθε μπουκάλα ήταν και 1.80 σε ύψος, αλλά ήταν δεδομένο ότι δεν υπήρχε περίπτωση να υπάρξει πρόβλημα γιατί έχουν σχεδιαστεί για πολύ χειρότερες συνθήκες λειτουργίας.


άμα είναι να φοβόμαστε μη σκάσει η δεξαμενή ας κυκλοφορούμε με τέτοια
arRPMVX_700b.jpg
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom