rantanplangr30
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 28 Σεπ 2013
- Μηνύματα
- 3.912
- Κριτικές
- 39
- Like
- 5.050
- Πόντοι
- 2.696
Αφού θα πας που θα πας ρίξε και μια ματιά στο 301...
Δε μου αρέσουν τα σεντάν.Θέλω 5θυρο.
Αφού θα πας που θα πας ρίξε και μια ματιά στο 301...
Εχει κανεις εμπειρια απο slk 200 μοντελο r171; Σκεφτεται να την παρει ο πατερας του κολλητου μου..εχουν πεσει πολυ οι τιμες στο συγκεκριμενο μοντελο και παντα του αρεζε..αν εχει καποιος καμια αρνητικη εμπειρια ας πει..ευχαριστω
Και εγω αυτο ειχα για χρονια και δεν μου ειχε βγαλει κανενα προβλημα. Παρολο που οταν το αγορασαν μου ειχαν πει να προσεχω και οτι βγαζει αρκετα μικρα προβληματα σε εμενα τπτ. Το μονο που χρειαζεται να κανεις ειναι μια φορα το χρονο καλο καθαρισμο και στην οροφη και να το περνας με το ειδικο λαδι φωκιας για να μην τριζει . Αν δεν το καθαριζεις και δε το προσεχεις θα ψιλοτριζει που εμενα με ενοχλει πολυ. Απο εκει και περα αν οδηγεις κανονικα και δεν το σκιζεις εχει χαμηλη καταναλωση ενω εχει και καταπληκτικη οδηγικη συμπεριφορα! Τρελα κρατηματα. Και φυσικα το τελειο τιμονι της Mercedes , καταπληκτικη αποκριση. Για να καταλαβεις ποσο πολυ ευχαριστημενος εμεινα την καινουργια SLK ξαναγορασα. Ασε που τωρα μεταχειρισμνα ειναι τσαμπα , με 10 χιλιαρικα περιπου βρισκεις σε εκπληκτικη κατασταση .
Παιδια Καλημερα,μιας και ο φιλος ανοιξε το θεμα αυτοκινητο,να ρωτησω και γω,ποια η γνωμη σας για την αγορα αυτου του μεταχειρισμενου mazda 323f, '92 , καρμπιρατερ, 1,6 ...150.000χλμ, απο ηληκιωμενο ανθρωπο μεσα στην πολη μονο,αξιζει?τι λετε
Θα συμφωνησω απολυτα με την αποψη οτι για να συμφερει το πετρελαιο πρεπει να κανεις μινιμουμ 18-20 χιλ χλμ το χρονο για να εχεις συμφερον. Κατοχος και πετρελαιοκινητου και βενζινο/υγραεριοκινητου πιστευω οτι οι καταναλωσεις σε χρημα ειναι παραπλησιες αλλα τη διαφορα την κανουν παντα τα πολλα χιλιομετρα. Επισης να προσθεσω οτι ναι μεν τα πετρελαια ειναι πιο ανθεκτικα στα χρονια σαν κινητηρες, πιο μακρυα και οικονομικα τα service, βεβαια αυτο εξαρταται απο την πολιτικη της εκαστοτε εταιρειας, αλλα τα diesel ΟΤΑΝ βγαλουν ζημια, ειναι πιο ακριβη, πχ ενα μπεκ ή μια αντλια πετρελαιου εχουν τιμες φωτια.
η παραφίνη μένει κατάλοιπο μόνο όταν γίνεται ατελής καύση, όπως όλα τα πετρέλαια αφήνουν κατάλοιπα σε τέτοιες καταστάσεις, και ως αλκάνιο κάνει λίπανση παρά τις αιωρούμενες φήμες.Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει μειωμένη λιπαντική ικανότητα, άρα σε βάθος χρόνου καταστρέφει μπεκ, τρόμπα, DPF. Tο πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει παραφίνη για να μην παγώνει η οποία αφήνει κατάλοιπα στα ντεπόζιτα και δεξαμενές. Το πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει πολύ περισσότερο θείο απο το κίνησης (για να είναι περισσότερο εύλεκτο στους λέβητες) το οποίο εκτός του ότι ρυπαίνει τρελά δυσχεραίνει την λίπανση των κινητήρων. Ο αποχρωματισμός του "κόκκινου" πετρελαίου θέρμανσης γίνεται με οξέα τα οποία επίσης δημιουργούν προβλήματα. κατα τα άλλα ναι είναι ίδια και μόνο το χρώμα και η τιμή αλλάζει.
τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,
πετρελαιο παιρνεις μονο στην περιπτωση που: α) κανεις πανω απο 15.000 χλμ το χρονο (μη σου πω πανω απο 20.000), αν κανεις λιγοτερα δε χρειαζεσαι πετρελαιο, β) κανεις αρκετες διαδρομες σε εθνικες και επαρχιακες οδους (αν κινεισαι σχεδον αποκλειστικα μεσα στην πολη παιρνεις βενζινη η υβριδικο) και γ) δε σε νοιαζει αν στο κοντινο μελλον απαγορευτει η κυκλοφορια των ντηζελ στις μεγαλες πολεις (πχ μενεις επαρχια ή σκεφτεσαι να το πουλησεις μετα απο λιγα χρονια).
τωρα τα 2 αμαξια που εχει στα υποψιν δε θα τα προτεινα
αφενος το peugeot 308 ειναι στις εκθεσεις αξιοπιστιας και ικανοποιησης ιδιοκτητων του εξωτερικου αρκετα χαμηλα, ανω οι πετρελαιοκινητηρες της peugeot αν και δεν ειναι χαλια, δεν ειναι ομως και οι κορυφαιοι. το volvo v40 δεν θα το σκεφτομουν αφενος γιατι ειναι παλιο αμαξι, καταλοιπο της συνεργασιας volvo - ford και εχει πλατφορμα, κινητηρα, μηχανικα μερη κλπ ford και θα βγει ο αντικαταστατης του που θα ειναι 100% volvo μεσα στο 2017 και αφετερου γιατι αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα για premium μαρκα θα επαιρνα μια bmw σειρα 1 ντιζελ που ειναι καλυτερο αμαξι απο ολες τις αποψεις.
καλα πετρελαια (αν σου αρεσουν τα γαλλικα) εχει η renault (οι κινητηρες dci 1.5 και 1.6) τους οποιους δινει και στη nissan, επισης πολυ καλος πετρελαιοκινητηρας (ισως ο καλυτερος στην αγορα) ειναι ο 1.6 idtec της Honda που μπαινει στο civic και στο hrv, σχετικα καλος ειναι ο 1.6 της fiat που τον εχουν τα fiat, τα alfa romeo, 1-2 jeep και η suzuki στο vitara και φυσικα υπαρχει και ο d-4d της toyota ο οποιος ομως ειναι οικονομικος μεν αλλα λιγο ψοφιος
To dpf φίλτρο να δεις πως γαμαει οταν θα πας για αλλαγή.
Το υγραεριο ειναι καλο αλλα οχι για μεσα στην πολη και να εισαι "σταματα-ξεκινα"... εχει μεγαλες θερμοκρασιες καυσης και καταστρεφει τον κινητηρα... Μονο για εθνικη οδο ειναι το υγραεριο, για χαμηλες στροφες... ενας μπουφος γνωστος μου εβαλε στο τζιπακι και το ξεσκισε... και του ειπα του μαλακα να μην βαλει...To dpf φίλτρο να δεις πως γαμαει οταν θα πας για αλλαγή.
Καλα χρυσά τα diesel αλλά θελουν προσοχή γιατί αμα την βγάλουν τη βλαβη εκτος εγγύησης θα πονέσεις.
Το lpg μια μαλακια και μισή ιδίως για την ζωή του κινητήρα.
CNG ειναι το μέλλον απλά θέλει λίγο καιρό για να πιάσει μερος της αγοράς.
εννοεις οτι αν σκασει η μπουκαλα θα σε μαζευουν με το κουταλακι?Το υγραεριο ειναι καλο αλλα οχι για μεσα στην πολη και να εισαι "σταματα-ξεκινα"... εχει μεγαλες θερμοκρασιες καυσης και καταστρεφει τον κινητηρα... Μονο για εθνικη οδο ειναι το υγραεριο, για χαμηλες στροφες... ενας μπουφος γνωστος μου εβαλε στο τζιπακι και το ξεσκισε... και του ειπα του μαλακα να μην βαλει...
Συμφωνω....Πολυ καλη φαση ειναι το φυσικο αεριο που ξεκιναει σιγα-σιγα τωρα.... αλλα η πιεση στην μπουκαλα ειναι 200 bar... ευχαριστω δεν θα παρω...
οι θερμοσιφωνες σκανε με πιεση 40 μπαρ.... ετσι για την συγκριση.....εννοεις οτι αν σκασει η μπουκαλα θα σε μαζευουν με το κουταλακι?
οι θερμοσιφωνες σκανε με πιεση 40 μπαρ.... ετσι για την συγκριση.....
σε μια συγκρουση δηλαδη,εισαι απροστατευτος?να την χεσω την νεα τεχνολογια,καρμπιρατερ μονο ρεεε και τα μυαλα στα καγκελαοι θερμοσιφωνες σκανε με πιεση 40 μπαρ.... ετσι για την συγκριση.....
Πανω απο ολα το χιουμορ.....
μου αρέσουν οι συγκρίσεις που κάνετε.
ρε μάστορα, νομίζεις ότι οι δεξαμενές αερίου δεν έχουν σχεδιαστεί για τέτοιες πιέσεις;Πανω απο ολα το χιουμορ.....