Διαγραμμένο μέλος 159862
Μέλος
- Εγγρ.
- 8 Οκτ 2015
- Μηνύματα
- 386
- Like
- 40
- Πόντοι
- 1
ακυρο τυπε,το γυρισα σε αυτοκινητο,δεν ειμαι για μηχανη ακομα,θελω αμαξι,παλιο,να πηγαινοερχομαι χωριο να ξανοιξω δουλειες αγροτικες εκειΜηχανάκι δεν έψαχνες εσύ? :-
ακυρο τυπε,το γυρισα σε αυτοκινητο,δεν ειμαι για μηχανη ακομα,θελω αμαξι,παλιο,να πηγαινοερχομαι χωριο να ξανοιξω δουλειες αγροτικες εκειΜηχανάκι δεν έψαχνες εσύ? :-
750 μαζι με το σημα του 16,το οποιο ειναι 250(1600 κυβικα)ποσα ζηταει φιλε?
ακυρο τυπε,το γυρισα σε αυτοκινητο,δεν ειμαι για μηχανη ακομα,θελω αμαξι,παλιο,να πηγαινοερχομαι χωριο να ξανοιξω δουλειες αγροτικες εκει
Σκέφτομαι να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο.Είμαι μεταξύ Peugeot 308 hdi 120 και Volvo v40 D2.Peugeot έχω το 307 1600cc και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ούτε ένα πρόβλημα δεν έχει εμφανίσει και το έχω 9 χρόνια.Το volvo μόνο στο δρόμο και σε φωτογραφίες το έχω δει αλλά μου αρέσει η Σουηδική τεχνολογία.Παλιά ήθελα να πάρω ένα SAAB αλλά πλέον δεν ξέρω και αν βγαίνουν!Έχει κανείς κάποιο από τα δύο αμάξια που ανέφερα στην αρχή σε έκδοση πετρελαίου να μου πει απόψεις;Δε με ενδιαφέρει κάτι άλλο και σε καμία περίπτωση βενζινοκίνητο.Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνω πολλά άλογα αλλά θέλω ένα αμάξι να κάνω οικονομικά πολλά χιλιόμετρα και όχι να σκέφτομαι να πάω κάπου και να το έχω σταθμευμένο...
το εχει στην κατοχη του ενας παππους 80+ και παρεδωσε διπλωμα και το δινει οσο οσο...ειδομεν,αυριο περναει απο συνεργειο της επιλογης μου το αμαξι να το δουμε λιγο...750 μαζι με το σημα του 16,το οποιο ειναι 250(1600 κυβικα)
ναι,αυριο παμε μηχανικο,θα τα εχω υποψιν και αυτα φιλε,ειχες αναλογη εμπειρια με mazda και σου εβγαλαν τα παραπανω προβληματα?Λοιπον. Τι να προσεξεις σε αυτο το αμαξι. Να εξετασεις πολυ καλα σε μηχανικο ομως...
1. Εχουν προβλημα με starter
2. Προβληματικη παντα η 1η και η 3η
3. Ημαντας χρονισμου, αν δεν εχει αλλαχτει, θα σου στοιχισει πολλα
Σε συμβουλευω, χωρις να ειμαι μηχανικος, να το ψαξεις σε ΤΟΥΟΤΑ. Με ΜΑZDA δεν ησυχαζεις ευκολα.
Οχι, αλλα εχω φιλο στην CarGate και τον πηρα και ρωτησα...ναι,αυριο παμε μηχανικο,θα τα εχω υποψιν και αυτα φιλε,ειχες αναλογη εμπειρια με mazda και σου εβγαλαν τα παραπανω προβληματα?
οκ φιλε μου,ευχαριστω,θα σε ακουσωΟχι, αλλα εχω φιλο στην CarGate και τον πηρα και ρωτησα...
τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,Σκέφτομαι να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο.Είμαι μεταξύ Peugeot 308 hdi 120 και Volvo v40 D2.Peugeot έχω το 307 1600cc και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ούτε ένα πρόβλημα δεν έχει εμφανίσει και το έχω 9 χρόνια.Το volvo μόνο στο δρόμο και σε φωτογραφίες το έχω δει αλλά μου αρέσει η Σουηδική τεχνολογία.Παλιά ήθελα να πάρω ένα SAAB αλλά πλέον δεν ξέρω και αν βγαίνουν!Έχει κανείς κάποιο από τα δύο αμάξια που ανέφερα στην αρχή σε έκδοση πετρελαίου να μου πει απόψεις;Δε με ενδιαφέρει κάτι άλλο και σε καμία περίπτωση βενζινοκίνητο.Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνω πολλά άλογα αλλά θέλω ένα αμάξι να κάνω οικονομικά πολλά χιλιόμετρα και όχι να σκέφτομαι να πάω κάπου και να το έχω σταθμευμένο...
σωστο, θελει προσοχη απο που βαζεις καυσιμο στην ελλαδα γιατι στο ντιζελ παιζει πολυ νοθειαπολλά απο τα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν αξίζουν από άποψη επιδόσεων οικονομίας και συντήρησης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και τις πατέντες υγραεριοκίνησης, το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η κακή ποιότητα του diesel σε πάρα πολλά πρατήρια (λόγω νοθείας φυσικά). Η λίστα του υπεκα με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στα πρατήρια που βρέθηκαν να έχουν νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης με θέρμανσης και άλλα διάφορα επικίνδυνα στην καύση πρόσμικτα δεν έχει τελειωμό. Αν κάποιος έχει σίγουρο πρατήριο με ποιοτικό diesel και βάζει αποκλειστικά απο εκεί δεν θα χει προβλήματα με τον κινητήρα του.
FYI το κίνησης με το θέρμανσης είναι _ακριβώς το ίδιο_, απλά γίνεται τεχνητά ο χρωματισμός, γιατί το θέρμανσης έχει(είχε) διαφορετική φορολογία.πολλά απο τα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν αξίζουν από άποψη επιδόσεων οικονομίας και συντήρησης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και τις πατέντες υγραεριοκίνησης, το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η κακή ποιότητα του diesel σε πάρα πολλά πρατήρια (λόγω νοθείας φυσικά). Η λίστα του υπεκα με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στα πρατήρια που βρέθηκαν να έχουν νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης με θέρμανσης και άλλα διάφορα επικίνδυνα στην καύση πρόσμικτα δεν έχει τελειωμό. Αν κάποιος έχει σίγουρο πρατήριο με ποιοτικό diesel και βάζει αποκλειστικά απο εκεί δεν θα χει προβλήματα με τον κινητήρα του.
για να σου κάνει το βιοντίζελ μύκητες, σημαίνει ότι το καύσιμο που *ήδη* καις έχει υγρασία και άρα δεν κάνει για τον κινητήρα σου. Ο καθαρισμός του ντεπόζιτου δε θα σου κάνει κάτι, άμα είναι να πάρεις καμιά τρόμπα στα χέρια θα την πάρεις από το νοθευμένο πετρέλαιο και όχι από τον κάθε "μύκητα".σωστο, θελει προσοχη απο που βαζεις καυσιμο στην ελλαδα γιατι στο ντιζελ παιζει πολυ νοθεια
εννοειται θελει και πιστη τηρηση των σερβις με συχνες αλλαγες φιλτρου κλπ, συχνη αναγεννηση του dpf και φυσικα ενα προσθετο αντιμηκυτιακο για το βιοντιζελ. μετα απο χρονια ριχνεις και ενα καθαρισμο ντεποζιτου, μπεκ EGR κλπ απο τη μουργα
ο d-4d είναι ατόφιος πετρελαιοκινητήρας, δεν έχει πειραγμένους χρονισμούς όπως έχουν καλομάθει οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον καταναλωτή με τα "δυνατά" πετρέλαια.τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,
πετρελαιο παιρνεις μονο στην περιπτωση που: α) κανεις πανω απο 15.000 χλμ το χρονο (μη σου πω πανω απο 20.000), αν κανεις λιγοτερα δε χρειαζεσαι πετρελαιο, β) κανεις αρκετες διαδρομες σε εθνικες και επαρχιακες οδους (αν κινεισαι σχεδον αποκλειστικα μεσα στην πολη παιρνεις βενζινη η υβριδικο) και γ) δε σε νοιαζει αν στο κοντινο μελλον απαγορευτει η κυκλοφορια των ντηζελ στις μεγαλες πολεις (πχ μενεις επαρχια ή σκεφτεσαι να το πουλησεις μετα απο λιγα χρονια).
τωρα τα 2 αμαξια που εχει στα υποψιν δε θα τα προτεινα
αφενος το peugeot 308 ειναι στις εκθεσεις αξιοπιστιας και ικανοποιησης ιδιοκτητων του εξωτερικου αρκετα χαμηλα, ανω οι πετρελαιοκινητηρες της peugeot αν και δεν ειναι χαλια, δεν ειναι ομως και οι κορυφαιοι. το volvo v40 δεν θα το σκεφτομουν αφενος γιατι ειναι παλιο αμαξι, καταλοιπο της συνεργασιας volvo - ford και εχει πλατφορμα, κινητηρα, μηχανικα μερη κλπ ford και θα βγει ο αντικαταστατης του που θα ειναι 100% volvo μεσα στο 2017 και αφετερου γιατι αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα για premium μαρκα θα επαιρνα μια bmw σειρα 1 ντιζελ που ειναι καλυτερο αμαξι απο ολες τις αποψεις.
καλα πετρελαια (αν σου αρεσουν τα γαλλικα) εχει η renault (οι κινητηρες dci 1.5 και 1.6) τους οποιους δινει και στη nissan, επισης πολυ καλος πετρελαιοκινητηρας (ισως ο καλυτερος στην αγορα) ειναι ο 1.6 idtec της Honda που μπαινει στο civic και στο hrv, σχετικα καλος ειναι ο 1.6 της fiat που τον εχουν τα fiat, τα alfa romeo, 1-2 jeep και η suzuki στο vitara και φυσικα υπαρχει και ο d-4d της toyota ο οποιος ομως ειναι οικονομικος μεν αλλα λιγο ψοφιος.
Πες του να παρει παλιο ρε φιλε,με καρμπιρατερ,οπως εγω, του '92...τι εχει δηλαδη? δε γουσταρω τεχνολογια,μακρυαΠου πας ρε ναυάγιο με το πετρελαιοκίνητο, όταν δεν πρόκειται για Ferrari ή Bentley τέτοιου είδους thread να διαγράφονται παρακαλώ!
FYI το κίνησης με το θέρμανσης είναι _ακριβώς το ίδιο_, απλά γίνεται τεχνητά ο χρωματισμός, γιατί το θέρμανσης έχει(είχε) διαφορετική φορολογία.
Το μόνο που μπορείς να πάθεις από το "νοθευμένο" κίνησης με θέρμανσης, είναι να έχει τσάχαλα μέσα και να σου βουλώσει κανένα μπεκ.
για να σου κάνει το βιοντίζελ μύκητες, σημαίνει ότι το καύσιμο που *ήδη* καις έχει υγρασία και άρα δεν κάνει για τον κινητήρα σου. Ο καθαρισμός του ντεπόζιτου δε θα σου κάνει κάτι, άμα είναι να πάρεις καμιά τρόμπα στα χέρια θα την πάρεις από το νοθευμένο πετρέλαιο και όχι από τον κάθε "μύκητα".