Νέα

Αγορά πετρελαιοκίνητου αυτοκινήτου

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
Μηχανάκι δεν έψαχνες εσύ? :-
ακυρο τυπε,το γυρισα σε αυτοκινητο,δεν ειμαι για μηχανη ακομα,θελω αμαξι,παλιο,να πηγαινοερχομαι χωριο να ξανοιξω δουλειες αγροτικες εκει :grin:
 

noctilucent1

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Νοε 2015
Μηνύματα
7.452
Κριτικές
8
Like
307
Πόντοι
346
ακυρο τυπε,το γυρισα σε αυτοκινητο,δεν ειμαι για μηχανη ακομα,θελω αμαξι,παλιο,να πηγαινοερχομαι χωριο να ξανοιξω δουλειες αγροτικες εκει :grin:

Δεν πειράζει, μέσα από το θρεντ σου αναδείχθηκε ο ριντικ
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
Σκέφτομαι να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο.Είμαι μεταξύ Peugeot 308 hdi 120 και Volvo v40 D2.Peugeot έχω το 307 1600cc και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ούτε ένα πρόβλημα δεν έχει εμφανίσει και το έχω 9 χρόνια.Το volvo μόνο στο δρόμο και σε φωτογραφίες το έχω δει αλλά μου αρέσει η Σουηδική τεχνολογία.Παλιά ήθελα να πάρω ένα SAAB αλλά πλέον δεν ξέρω και αν βγαίνουν!Έχει κανείς κάποιο από τα δύο αμάξια που ανέφερα στην αρχή σε έκδοση πετρελαίου να μου πει απόψεις;Δε με ενδιαφέρει κάτι άλλο και σε καμία περίπτωση βενζινοκίνητο.Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνω πολλά άλογα αλλά θέλω ένα αμάξι να κάνω οικονομικά πολλά χιλιόμετρα και όχι να σκέφτομαι να πάω κάπου και να το έχω σταθμευμένο...


οι ντουλάπες που βγάζει η βόλβω και η σααμπ αποκτήσανε και τεχνολογία;
Τι τεχνολογία πέρα από τους 20 πόντους σίδερο, προσέφερε η volvo και η saab στον οδηγό;

αμάν πια με τις χοντροκομμένες νεκροφόρες.
και μην ξεχνάτε να προτιμήσετε αυτά τα ecoboost, turbo boost, tsi κ.ο.κ.. Πήρε ένας φίλος ένα punto καινούριο 1300 με turbo, και του κάνει 9 λίτρα/100km μικτό κύκλο.
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.555
Πόντοι
2.756
Λοιπον. Τι να προσεξεις σε αυτο το αμαξι. Να εξετασεις πολυ καλα σε μηχανικο ομως...

1. Εχουν προβλημα με starter
2. Προβληματικη παντα η 1η και η 3η
3. Ημαντας χρονισμου, αν δεν εχει αλλαχτει, θα σου στοιχισει πολλα

Σε συμβουλευω, χωρις να ειμαι μηχανικος, να το ψαξεις σε ΤΟΥΟΤΑ. Με ΜΑZDA δεν ησυχαζεις ευκολα.
 
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
750 μαζι με το σημα του 16,το οποιο ειναι 250(1600 κυβικα)
το εχει στην κατοχη του ενας παππους 80+ και παρεδωσε διπλωμα και το δινει οσο οσο...ειδομεν,αυριο περναει απο συνεργειο της επιλογης μου το αμαξι να το δουμε λιγο...
 
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
Λοιπον. Τι να προσεξεις σε αυτο το αμαξι. Να εξετασεις πολυ καλα σε μηχανικο ομως...

1. Εχουν προβλημα με starter
2. Προβληματικη παντα η 1η και η 3η
3. Ημαντας χρονισμου, αν δεν εχει αλλαχτει, θα σου στοιχισει πολλα

Σε συμβουλευω, χωρις να ειμαι μηχανικος, να το ψαξεις σε ΤΟΥΟΤΑ. Με ΜΑZDA δεν ησυχαζεις ευκολα.
ναι,αυριο παμε μηχανικο,θα τα εχω υποψιν και αυτα φιλε,ειχες αναλογη εμπειρια με mazda και σου εβγαλαν τα παραπανω προβληματα?
 

zadren

Σπουδαίος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2015
Μηνύματα
10.447
Κριτικές
17
Like
2.555
Πόντοι
2.756

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
600
Πόντοι
246
Σκέφτομαι να πάρω ένα πετρελαιοκίνητο.Είμαι μεταξύ Peugeot 308 hdi 120 και Volvo v40 D2.Peugeot έχω το 307 1600cc και είμαι πολύ ευχαριστημένος.Ούτε ένα πρόβλημα δεν έχει εμφανίσει και το έχω 9 χρόνια.Το volvo μόνο στο δρόμο και σε φωτογραφίες το έχω δει αλλά μου αρέσει η Σουηδική τεχνολογία.Παλιά ήθελα να πάρω ένα SAAB αλλά πλέον δεν ξέρω και αν βγαίνουν!Έχει κανείς κάποιο από τα δύο αμάξια που ανέφερα στην αρχή σε έκδοση πετρελαίου να μου πει απόψεις;Δε με ενδιαφέρει κάτι άλλο και σε καμία περίπτωση βενζινοκίνητο.Ξέρω ότι με τα ίδια λεφτά παίρνω πολλά άλογα αλλά θέλω ένα αμάξι να κάνω οικονομικά πολλά χιλιόμετρα και όχι να σκέφτομαι να πάω κάπου και να το έχω σταθμευμένο...
τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,
πετρελαιο παιρνεις μονο στην περιπτωση που: α) κανεις πανω απο 15.000 χλμ το χρονο (μη σου πω πανω απο 20.000), αν κανεις λιγοτερα δε χρειαζεσαι πετρελαιο, β) κανεις αρκετες διαδρομες σε εθνικες και επαρχιακες οδους (αν κινεισαι σχεδον αποκλειστικα μεσα στην πολη παιρνεις βενζινη η υβριδικο) και γ) δε σε νοιαζει αν στο κοντινο μελλον απαγορευτει η κυκλοφορια των ντηζελ στις μεγαλες πολεις (πχ μενεις επαρχια ή σκεφτεσαι να το πουλησεις μετα απο λιγα χρονια).
τωρα τα 2 αμαξια που εχει στα υποψιν δε θα τα προτεινα
αφενος το peugeot 308 ειναι στις εκθεσεις αξιοπιστιας και ικανοποιησης ιδιοκτητων του εξωτερικου αρκετα χαμηλα, ανω οι πετρελαιοκινητηρες της peugeot αν και δεν ειναι χαλια, δεν ειναι ομως και οι κορυφαιοι. το volvo v40 δεν θα το σκεφτομουν αφενος γιατι ειναι παλιο αμαξι, καταλοιπο της συνεργασιας volvo - ford και εχει πλατφορμα, κινητηρα, μηχανικα μερη κλπ ford και θα βγει ο αντικαταστατης του που θα ειναι 100% volvo μεσα στο 2017 και αφετερου γιατι αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα για premium μαρκα θα επαιρνα μια bmw σειρα 1 ντιζελ που ειναι καλυτερο αμαξι απο ολες τις αποψεις.
καλα πετρελαια (αν σου αρεσουν τα γαλλικα) εχει η renault (οι κινητηρες dci 1.5 και 1.6) τους οποιους δινει και στη nissan, επισης πολυ καλος πετρελαιοκινητηρας (ισως ο καλυτερος στην αγορα) ειναι ο 1.6 idtec της Honda που μπαινει στο civic και στο hrv, σχετικα καλος ειναι ο 1.6 της fiat που τον εχουν τα fiat, τα alfa romeo, 1-2 jeep και η suzuki στο vitara και φυσικα υπαρχει και ο d-4d της toyota ο οποιος ομως ειναι οικονομικος μεν αλλα λιγο ψοφιος.
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.303
Κριτικές
7
Like
508
Πόντοι
316
πολλά απο τα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν αξίζουν από άποψη επιδόσεων οικονομίας και συντήρησης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και τις πατέντες υγραεριοκίνησης, το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η κακή ποιότητα του diesel σε πάρα πολλά πρατήρια (λόγω νοθείας φυσικά). Η λίστα του υπεκα με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στα πρατήρια που βρέθηκαν να έχουν νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης με θέρμανσης και άλλα διάφορα επικίνδυνα στην καύση πρόσμικτα δεν έχει τελειωμό. Αν κάποιος έχει σίγουρο πρατήριο με ποιοτικό diesel και βάζει αποκλειστικά απο εκεί δεν θα χει προβλήματα με τον κινητήρα του.
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.273
Like
600
Πόντοι
246
πολλά απο τα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν αξίζουν από άποψη επιδόσεων οικονομίας και συντήρησης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και τις πατέντες υγραεριοκίνησης, το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η κακή ποιότητα του diesel σε πάρα πολλά πρατήρια (λόγω νοθείας φυσικά). Η λίστα του υπεκα με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στα πρατήρια που βρέθηκαν να έχουν νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης με θέρμανσης και άλλα διάφορα επικίνδυνα στην καύση πρόσμικτα δεν έχει τελειωμό. Αν κάποιος έχει σίγουρο πρατήριο με ποιοτικό diesel και βάζει αποκλειστικά απο εκεί δεν θα χει προβλήματα με τον κινητήρα του.
σωστο, θελει προσοχη απο που βαζεις καυσιμο στην ελλαδα γιατι στο ντιζελ παιζει πολυ νοθεια
εννοειται θελει και πιστη τηρηση των σερβις με συχνες αλλαγες φιλτρου κλπ, συχνη αναγεννηση του dpf και φυσικα ενα προσθετο αντιμηκυτιακο για το βιοντιζελ. μετα απο χρονια ριχνεις και ενα καθαρισμο ντεποζιτου, μπεκ EGR κλπ απο τη μουργα  :2funny:
 

maximos555

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2007
Μηνύματα
9.044
Like
0
Πόντοι
66
Θα συμφωνησω απολυτα με την αποψη οτι για να συμφερει το πετρελαιο πρεπει να κανεις μινιμουμ 18-20 χιλ χλμ το χρονο για να εχεις συμφερον. Κατοχος και πετρελαιοκινητου και βενζινο/υγραεριοκινητου πιστευω οτι οι καταναλωσεις σε χρημα ειναι παραπλησιες αλλα τη διαφορα την κανουν παντα τα πολλα χιλιομετρα. Επισης να προσθεσω οτι ναι μεν τα πετρελαια ειναι πιο ανθεκτικα στα χρονια σαν κινητηρες, πιο μακρυα και οικονομικα τα service, βεβαια αυτο εξαρταται απο την πολιτικη της εκαστοτε εταιρειας, αλλα τα diesel ΟΤΑΝ βγαλουν ζημια, ειναι πιο ακριβη, πχ ενα μπεκ ή μια αντλια πετρελαιου εχουν τιμες φωτια.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
πολλά απο τα μοντέλα με πετρελαιοκινητήρες που κυκλοφορούν αξίζουν από άποψη επιδόσεων οικονομίας και συντήρησης σε σχέση με τα βενζινοκίνητα και τις πατέντες υγραεριοκίνησης, το μεγάλο πρόβλημα στην Ελλάδα είναι η κακή ποιότητα του diesel σε πάρα πολλά πρατήρια (λόγω νοθείας φυσικά). Η λίστα του υπεκα με τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν στα πρατήρια που βρέθηκαν να έχουν νοθευμένο πετρέλαιο κίνησης με θέρμανσης και άλλα διάφορα επικίνδυνα στην καύση πρόσμικτα δεν έχει τελειωμό. Αν κάποιος έχει σίγουρο πρατήριο με ποιοτικό diesel και βάζει αποκλειστικά απο εκεί δεν θα χει προβλήματα με τον κινητήρα του.
FYI το κίνησης με το θέρμανσης είναι _ακριβώς το ίδιο_, απλά γίνεται τεχνητά ο χρωματισμός, γιατί το θέρμανσης έχει(είχε) διαφορετική φορολογία.
Το μόνο που μπορείς να πάθεις από το "νοθευμένο" κίνησης με θέρμανσης, είναι να έχει τσάχαλα μέσα και να σου βουλώσει κανένα μπεκ.


σωστο, θελει προσοχη απο που βαζεις καυσιμο στην ελλαδα γιατι στο ντιζελ παιζει πολυ νοθεια
εννοειται θελει και πιστη τηρηση των σερβις με συχνες αλλαγες φιλτρου κλπ, συχνη αναγεννηση του dpf και φυσικα ενα προσθετο αντιμηκυτιακο για το βιοντιζελ. μετα απο χρονια ριχνεις και ενα καθαρισμο ντεποζιτου, μπεκ EGR κλπ απο τη μουργα  :2funny:
για να σου κάνει το βιοντίζελ μύκητες, σημαίνει ότι το καύσιμο που *ήδη* καις έχει υγρασία και άρα δεν κάνει για τον κινητήρα σου. Ο καθαρισμός του ντεπόζιτου δε θα σου κάνει κάτι, άμα είναι να πάρεις καμιά τρόμπα στα χέρια θα την πάρεις από το νοθευμένο πετρέλαιο και όχι από τον κάθε "μύκητα".
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.106
Like
28
Πόντοι
166
τυπε, επειδη το θεμα το εχω ψαξει σαν μπουστης γιατι πηρα κι εγω καινουργιο αμαξι,
πετρελαιο παιρνεις μονο στην περιπτωση που: α) κανεις πανω απο 15.000 χλμ το χρονο (μη σου πω πανω απο 20.000), αν κανεις λιγοτερα δε χρειαζεσαι πετρελαιο, β) κανεις αρκετες διαδρομες σε εθνικες και επαρχιακες οδους (αν κινεισαι σχεδον αποκλειστικα μεσα στην πολη παιρνεις βενζινη η υβριδικο) και γ) δε σε νοιαζει αν στο κοντινο μελλον απαγορευτει η κυκλοφορια των ντηζελ στις μεγαλες πολεις (πχ μενεις επαρχια ή σκεφτεσαι να το πουλησεις μετα απο λιγα χρονια).
τωρα τα 2 αμαξια που εχει στα υποψιν δε θα τα προτεινα
αφενος το peugeot 308 ειναι στις εκθεσεις αξιοπιστιας και ικανοποιησης ιδιοκτητων του εξωτερικου αρκετα χαμηλα, ανω οι πετρελαιοκινητηρες της peugeot αν και δεν ειναι χαλια, δεν ειναι ομως και οι κορυφαιοι. το volvo v40 δεν θα το σκεφτομουν αφενος γιατι ειναι παλιο αμαξι, καταλοιπο της συνεργασιας volvo - ford και εχει πλατφορμα, κινητηρα, μηχανικα μερη κλπ ford και θα βγει ο αντικαταστατης του που θα ειναι 100% volvo μεσα στο 2017 και αφετερου γιατι αν ειναι να δωσω τοσα λεφτα για premium μαρκα θα επαιρνα μια bmw σειρα 1 ντιζελ που ειναι καλυτερο αμαξι απο ολες τις αποψεις.
καλα πετρελαια (αν σου αρεσουν τα γαλλικα) εχει η renault (οι κινητηρες dci 1.5 και 1.6) τους οποιους δινει και στη nissan, επισης πολυ καλος πετρελαιοκινητηρας (ισως ο καλυτερος στην αγορα) ειναι ο 1.6 idtec της Honda που μπαινει στο civic και στο hrv, σχετικα καλος ειναι ο 1.6 της fiat που τον εχουν τα fiat, τα alfa romeo, 1-2 jeep και η suzuki στο vitara και φυσικα υπαρχει και ο d-4d της toyota ο οποιος ομως ειναι οικονομικος μεν αλλα λιγο ψοφιος.
ο d-4d είναι ατόφιος πετρελαιοκινητήρας, δεν έχει πειραγμένους χρονισμούς όπως έχουν καλομάθει οι αυτοκινητοβιομηχανίες τον καταναλωτή με τα "δυνατά" πετρέλαια.
Η nissan, as of 1999, έχει αγοραστεί κατά 50% από τη renault. Τουτέστιν, λίγα τα nissan τα οποία είναι nissan κυκλοφορούν πλέον στην ευρώπη, καθώς τα υπόλοιπα τα φτιάχνει η renault, με ό,τι αυτό συνεπάγεται.
Εκτός από τα ακριβά της nissan, π.χ. gt-r το άλλο που ξέρω ότι έρχεται από την ιαπωνία είναι το juke. Τα υπόλοιπα θα μπορούσαν να έχουν το σήμα της renault πάνω για να ξέρει ο καταναλωτής τι πάει να αγοράσει.

Στα επαγγελματικά όμως οι κινητήρες της nissan στα vanάκια(που έλεγαν και οι άλλοι) δεν πιάνονται, έχουν βγει πάρα πολύ καλοί. Στα αγροτικά της η nissan, θα πω με βάση αυτά που βλέπω, αυτοκίνητα δηλαδή χωρίς σέρβις, χωρίς καύσιμα της προκοπής και χιλιοσκισμένα από την οδήγηση, ότι καλά κρατούν.

Οι κινητήρες της GM και αρκετών ευρωπαικών εταιριών όπως του VW group με αφήνουν παγερά αδιάφορο. Ας λύσουν πρώτα τα προβλήματα που έχουν με τα βενζινοκίνητα και μετά ας προσπαθήσουν να με πείσουν ότι μπορούν να μου δώσουν καλύτερους κινητήρες από τους 4D56 σε πετρέλαιο και GA16DE σε βενζίνη.
 

manasou

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαρ 2013
Μηνύματα
783
Like
7
Πόντοι
6
Που πας ρε ναυάγιο με το πετρελαιοκίνητο, όταν δεν πρόκειται για Ferrari ή Bentley τέτοιου είδους thread να διαγράφονται παρακαλώ!
 
Εγγρ.
8 Οκτ 2015
Μηνύματα
386
Like
40
Πόντοι
1
Που πας ρε ναυάγιο με το πετρελαιοκίνητο, όταν δεν πρόκειται για Ferrari ή Bentley τέτοιου είδους thread να διαγράφονται παρακαλώ!
Πες του να παρει παλιο ρε φιλε,με καρμπιρατερ,οπως εγω, του '92...τι εχει δηλαδη? δε γουσταρω τεχνολογια,μακρυα
 
OP
OP
rantanplangr30

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.912
Κριτικές
39
Like
5.050
Πόντοι
2.696
Η συμμετοχή όλων ευπρόσδεκτη αλλά το ερώτημα που έθεσα αφορούσε 2 συγκεκριμένα μοντέλα.BMW,OPEL,AUDI group κλπ δεν αγοράζω.Έχω δει τι τράβαγε ο ξαδερφός μου το Α4,ο κολλητός μου με την X3..Ίδια εποχή την αγόρασε με το peugeot μου κι εμένα δεν έχει βγάλει τίποτα,αυτόν τον έχει γαμήσει.Στο πρώτο 4μηνο πήγε για αλλαγή ελατηρίων διότι ένα είχε πρόβλημα και έκαιγε λάδι!Μετά άλλαξε αισθητήρα λ,δύο φορές άλλαξε ρουλεμάν στον ίδιο τροχό!Και κάτι μικροβλάβες,όπως να μην κλείνουν τα παράθυρα...χώρια το γδύσιμο στην αντιπροσωπία.Εγώ μόλις τελείωσε η εγγύηση το πηγαίνω σε εξειδικευμένο,το φτιάχνουν μπροστά μου,και τα ανταλλακτικά πολλές φορές τα παίρνω εγώ.Δεν έχει κάνει κιχ.

Όσον αφορά την οικονομία,δε χρειάζεται να είσαι πωλητής για να πάρεις πετρελαιοκίνητο.Και μόνο να θέλεις 7-8 ευρώ να πας για μπάνιο το καλοκαίρι,και 14-15 ευρώ είναι υπόθεση.Πας πιο συχνά,και το ευχαριστιέσαι.Θα πάω να τα οδηγήσω και τα δύο και θα αποφασίσω.
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 5241

Επισκέπτης
Αφού θα πας που θα πας ρίξε και μια ματιά στο 301...
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.303
Κριτικές
7
Like
508
Πόντοι
316
FYI το κίνησης με το θέρμανσης είναι _ακριβώς το ίδιο_, απλά γίνεται τεχνητά ο χρωματισμός, γιατί το θέρμανσης έχει(είχε) διαφορετική φορολογία.
Το μόνο που μπορείς να πάθεις από το "νοθευμένο" κίνησης με θέρμανσης, είναι να έχει τσάχαλα μέσα και να σου βουλώσει κανένα μπεκ.

για να σου κάνει το βιοντίζελ μύκητες, σημαίνει ότι το καύσιμο που *ήδη* καις έχει υγρασία και άρα δεν κάνει για τον κινητήρα σου. Ο καθαρισμός του ντεπόζιτου δε θα σου κάνει κάτι, άμα είναι να πάρεις καμιά τρόμπα στα χέρια θα την πάρεις από το νοθευμένο πετρέλαιο και όχι από τον κάθε "μύκητα".

Το πετρέλαιο θέρμανσης έχει μειωμένη λιπαντική ικανότητα, άρα σε βάθος χρόνου καταστρέφει μπεκ, τρόμπα, DPF. Tο πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει παραφίνη για να μην παγώνει η οποία αφήνει  κατάλοιπα στα ντεπόζιτα και δεξαμενές. Το πετρέλαιο θέρμανσης περιέχει πολύ περισσότερο θείο απο το κίνησης (για να είναι περισσότερο εύλεκτο στους λέβητες) το οποίο εκτός του ότι ρυπαίνει τρελά δυσχεραίνει την λίπανση των κινητήρων. Ο αποχρωματισμός του "κόκκινου" πετρελαίου θέρμανσης γίνεται με οξέα τα οποία επίσης δημιουργούν προβλήματα. κατα τα άλλα ναι είναι ίδια και μόνο το χρώμα και η τιμή αλλάζει.    
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom