Λες......"""Και ποιος σου είπε ότι δεν θα γίνει έτσι; Γιατί έχεις κολλήσει ότι ντε και καλά μετά από Χ χρόνια η μπαταρία θα πάει στο 20%; Το έχεις δει κάπου αυτό; Έχεις κάποια στοιχεία να μας δείξεις; Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε το αντίθετο. Ότι οι μπαταρίες αντέχουν για πολλά. Πάρα πολλά χιλιόμετρα""""Και ποιος σου είπε ότι δεν θα γίνει έτσι; Γιατί έχεις κολλήσει ότι ντε και καλά μετά από Χ χρόνια η μπαταρία θα πάει στο 20%; Το έχεις δει κάπου αυτό; Έχεις κάποια στοιχεία να μας δείξεις; Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε το αντίθετο. Ότι οι μπαταρίες αντέχουν για πολλά. Πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αλλά και έτσι να μην είναι με το τεράστιο δίκτυο που ΉΔΗ υπάρχει στο εξωτερικό απλά δεν σε νοιάζει. Το κουμπώνεις σε ταχυφορτιστή και φεύγεις.
Και να σου πω ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος ο συλλογισμός σου ότι το αυτοκίνητο είναι επένδυση 20ετίας. Δείχνει ότι δεν έχεις επαφή με αυτοκίνητα. Ή απλά διαφωνείς έτσι για τον χαβαλέ. Το αυτοκίνητο είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ για να το χρησιμοποιήσεις ΤΩΡΑ και όχι μετά από 20 χρόνια. Το αγοράζεις ΤΩΡΑ γιατί ΤΩΡΑ έπιασες δουλειά και δεν βολεύουν τα ΜΜΜ, γιατί έκανες ΤΩΡΑ 2 παιδιά και θες χώρο κτλ. Δεν το αγοράζεις σήμερα για όταν πάρεις σύνταξη το 2040.
Και ΠΡΕΠΕΙ μέσα στα ΣΗΜΕΡΙΝΑ έξοδα να υπολογίσεις αυτό που σου έγραψα και πριν. Ότι ΤΩΡΑ θα εξοικονομήσεις και όχι μετά από 20 χρόνια. Εξάλλου το αυτοκίνητο με το που πατήσει άσφαλτο έξω από την αντιπροσωπία έχασε το 20% της αξίας του. Με μόλις 5 μέτρα στο οδόμετρο. Αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις. Οπότε μετά από 20 χρόνια το αμάξι σου θα έχει ΜΗΔΕΝ αξία αν φτάσει στο σημείο να μην έχει μηχανή ή μπαταρίες. ΜΗΔΕΝ.
Αν σκέφτεσαι ΣΗΜΕΡΑ με αυτό τον τρόπο που έχεις τότε ότι και να αγοράσεις θα πάει χαμένο. Ακόμη και μια Ferrari 250GTO να σου δώσουν θα καταφέρεις με τη λογική σου να της μηδενίσεις την τιμή.
Και σου απαντώ..μπες στο car.gr ή όπου αλλου θες mobile.de και δες πόσα ηλεκτρικά έχουν αυτονομία στο 20%.
Όσο για το άλλο που λες..Ο πατέρας μου έχει αμάξι 33 ετών που το συντηρεί και πάει μια χαρά.Το μόνο πρόβλημα είναι ότι καίει παραπάνω λόγω παλιάς τεχνολογίας αλλά έτσι και αλλιώς δεν κάνει πολλά χλμ.Θα μπορούσε βέβαια να το κάνει με υγραέριο για μειωμένη καταναλωση αλλά δεν θέλει.
Δουλεύουν όλα ρολόι πάνω του,κλιματισμός,ηλεκτρικά.υδραυλικο τιμόνι κλπ.
Χαβαλε εννοείται δεν κάνω απλά δεν αντιλαμβάνεσαι την σοβαρότητα των σκέψεων μου.
Και όχι διαφωνώ με αυτό που λες.Το αμάξι στην Ελλάδα είναι επένδυση 15 εστίας μην σου πω και εικοσαετίας με την οικονομική δυσπραγία των ελληνικών νοικοκυριών.
Τί νόμιζες;Ότι είμαστε Ευρώπη να αλλάζουμε αυτοκίνητα ανά πενταετία με τέτοια ακρίβεια που υπάρχει;
Δες που κατατάσσεται η Ελλάδα.Ενα βήμα πριν την Λετονία και Ρουμανία σε βιοτικό επίπεδο.Μεχρι και η φτωχοποιημενη Βουλγαρία μας ξεπέρασε.
Οπότε ναι.Αν είναι να δώσω τόσα πολλά λεφτά για ηλεκτρικό θα απαιτούσα να αντέξει διπλάσιο χρόνο από θερμικό.Αλλιως ποιο το νόημα να δώσω 35 χιλιάρικα και στην δεκαπενταετία να βγει άχρηστο.
Μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι σε τι χώρα ζεις ή δεν καταλαβαίνεις τον μέσο Έλληνα και τις οικονομικές του δυνατότητες και όχι τόσο τι εστί ηλεκτρικό.
Τα ηλεκτρικά γι αυτά που προσφέρουν και εννοώ μια εφήμερη κατάσταση οικονομίας είναι παιχνίδι για πλούσιους προς το παρόν.
Αν υπήρχε ηλεκτρικό με αξιορεπη αυτονομία 400 χλμ και αξία 15 χιλιάρικα θα μπορούσαμε να μιλάμε σε άλλη βάση.