Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 577
  • Εμφανίσεις 27K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Και ποιος σου είπε ότι δεν θα γίνει έτσι; Γιατί έχεις κολλήσει ότι ντε και καλά μετά από Χ χρόνια η μπαταρία θα πάει στο 20%; Το έχεις δει κάπου αυτό; Έχεις κάποια στοιχεία να μας δείξεις; Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε το αντίθετο. Ότι οι μπαταρίες αντέχουν για πολλά. Πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αλλά και έτσι να μην είναι με το τεράστιο δίκτυο που ΉΔΗ υπάρχει στο εξωτερικό απλά δεν σε νοιάζει. Το κουμπώνεις σε ταχυφορτιστή και φεύγεις.

Και να σου πω ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος ο συλλογισμός σου ότι το αυτοκίνητο είναι επένδυση 20ετίας. Δείχνει ότι δεν έχεις επαφή με αυτοκίνητα. Ή απλά διαφωνείς έτσι για τον χαβαλέ. Το αυτοκίνητο είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ για να το χρησιμοποιήσεις ΤΩΡΑ και όχι μετά από 20 χρόνια. Το αγοράζεις ΤΩΡΑ γιατί ΤΩΡΑ έπιασες δουλειά και δεν βολεύουν τα ΜΜΜ, γιατί έκανες ΤΩΡΑ 2 παιδιά και θες χώρο κτλ. Δεν το αγοράζεις σήμερα για όταν πάρεις σύνταξη το 2040.

Και ΠΡΕΠΕΙ μέσα στα ΣΗΜΕΡΙΝΑ έξοδα να υπολογίσεις αυτό που σου έγραψα και πριν. Ότι ΤΩΡΑ θα εξοικονομήσεις και όχι μετά από 20 χρόνια. Εξάλλου το αυτοκίνητο με το που πατήσει άσφαλτο έξω από την αντιπροσωπία έχασε το 20% της αξίας του. Με μόλις 5 μέτρα στο οδόμετρο. Αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις. Οπότε μετά από 20 χρόνια το αμάξι σου θα έχει ΜΗΔΕΝ αξία αν φτάσει στο σημείο να μην έχει μηχανή ή μπαταρίες. ΜΗΔΕΝ.

Αν σκέφτεσαι ΣΗΜΕΡΑ με αυτό τον τρόπο που έχεις τότε ότι και να αγοράσεις θα πάει χαμένο. Ακόμη και μια Ferrari 250GTO να σου δώσουν θα καταφέρεις με τη λογική σου να της μηδενίσεις την τιμή.
Λες......"""Και ποιος σου είπε ότι δεν θα γίνει έτσι; Γιατί έχεις κολλήσει ότι ντε και καλά μετά από Χ χρόνια η μπαταρία θα πάει στο 20%; Το έχεις δει κάπου αυτό; Έχεις κάποια στοιχεία να μας δείξεις; Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε το αντίθετο. Ότι οι μπαταρίες αντέχουν για πολλά. Πάρα πολλά χιλιόμετρα""""

Και σου απαντώ..μπες στο car.gr ή όπου αλλου θες mobile.de και δες πόσα ηλεκτρικά έχουν αυτονομία στο 20%.

Όσο για το άλλο που λες..Ο πατέρας μου έχει αμάξι 33 ετών που το συντηρεί και πάει μια χαρά.Το μόνο πρόβλημα είναι ότι καίει παραπάνω λόγω παλιάς τεχνολογίας αλλά έτσι και αλλιώς δεν κάνει πολλά χλμ.Θα μπορούσε βέβαια να το κάνει με υγραέριο για μειωμένη καταναλωση αλλά δεν θέλει.
Δουλεύουν όλα ρολόι πάνω του,κλιματισμός,ηλεκτρικά.υδραυλικο τιμόνι κλπ.

Χαβαλε εννοείται δεν κάνω απλά δεν αντιλαμβάνεσαι την σοβαρότητα των σκέψεων μου.

Και όχι διαφωνώ με αυτό που λες.Το αμάξι στην Ελλάδα είναι επένδυση 15 εστίας μην σου πω και εικοσαετίας με την οικονομική δυσπραγία των ελληνικών νοικοκυριών.

Τί νόμιζες;Ότι είμαστε Ευρώπη να αλλάζουμε αυτοκίνητα ανά πενταετία με τέτοια ακρίβεια που υπάρχει;

Δες που κατατάσσεται η Ελλάδα.Ενα βήμα πριν την Λετονία και Ρουμανία σε βιοτικό επίπεδο.Μεχρι και η φτωχοποιημενη Βουλγαρία μας ξεπέρασε.

Οπότε ναι.Αν είναι να δώσω τόσα πολλά λεφτά για ηλεκτρικό θα απαιτούσα να αντέξει διπλάσιο χρόνο από θερμικό.Αλλιως ποιο το νόημα να δώσω 35 χιλιάρικα και στην δεκαπενταετία να βγει άχρηστο.

Μάλλον δεν αντιλαμβάνεσαι σε τι χώρα ζεις ή δεν καταλαβαίνεις τον μέσο Έλληνα και τις οικονομικές του δυνατότητες και όχι τόσο τι εστί ηλεκτρικό.

Τα ηλεκτρικά γι αυτά που προσφέρουν και εννοώ μια εφήμερη κατάσταση οικονομίας είναι παιχνίδι για πλούσιους προς το παρόν.

Αν υπήρχε ηλεκτρικό με αξιορεπη αυτονομία 400 χλμ και αξία 15 χιλιάρικα θα μπορούσαμε να μιλάμε σε άλλη βάση.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Που είναι αυτό το 20%. Για δείξε μου μερικές αγγελίες γιατί δεν τις βλέπω πουθενά. Κανένας δεν το αναφέρει. Εκτός και αν θεωρείς ότι είναι scammers και δεν σου το αναφέρουν. Βέβαια επειδή έχω γνώση από τους απατεώνες ξέρω ότι και τα θερμικά μόνο "καλά" δεν είναι με τα ψεύτικα χιλιόμετρα και τα σάπια πατώματα από τα αλάτια αλλά ΟΚ εκεί δεν έχουμε θέμα γιατί δεν έχουν μπαταρία.

Πάλι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει γύρω σου. Ένα "μικρό" πλέον έχει 20+ χιλιάρικα. Μόνο κάτι Dacia πέφτουν κάτω από εκεί. Τα υπόλοιπα πάνε στο θεό. Πχ το Κασκάι ξεκινάει από τα 25 χιλιάρικα με μηχανικό κιβώτιο και φτάνει τα 40. Το αντίστοιχο MY έχει 44 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση σαν αυτοκίνητο. Να μην γράψω για το Yaris Cross που θες πάνω από 30 χιλιάρικα για ένα σκατό.

Αυτά τα οχήματα τι ακριβώς έξοδα θα έχουν τότε; Θεωρείς πως θα βρίσκεις φτηνά ανταλλακτικά; Στο Prius σήμερα μια 3rd party μπαταρία έχει 2500 χιλιάρικα στην Αμερική.


Σου κάνουν και έκπτωση 50%. Αλλά ΜΟΝΟ η μπαταρία. Τα υπόλοιπα; Δεν μας λένε πόσο κοστίζουν. Μετά από 20 χρόνια θα κλάψουνε μανούλες με τα υβριδικά.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Που είναι αυτό το 20%. Για δείξε μου μερικές αγγελίες γιατί δεν τις βλέπω πουθενά. Κανένας δεν το αναφέρει. Εκτός και αν θεωρείς ότι είναι scammers και δεν σου το αναφέρουν. Βέβαια επειδή έχω γνώση από τους απατεώνες ξέρω ότι και τα θερμικά μόνο "καλά" δεν είναι με τα ψεύτικα χιλιόμετρα και τα σάπια πατώματα από τα αλάτια αλλά ΟΚ εκεί δεν έχουμε θέμα γιατί δεν έχουν μπαταρία.

Πάλι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει γύρω σου. Ένα "μικρό" πλέον έχει 20+ χιλιάρικα. Μόνο κάτι Dacia πέφτουν κάτω από εκεί. Τα υπόλοιπα πάνε στο θεό. Πχ το Κασκάι ξεκινάει από τα 25 χιλιάρικα με μηχανικό κιβώτιο και φτάνει τα 40. Το αντίστοιχο MY έχει 44 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση σαν αυτοκίνητο. Να μην γράψω για το Yaris Cross που θες πάνω από 30 χιλιάρικα για ένα σκατό.

Αυτά τα οχήματα τι ακριβώς έξοδα θα έχουν τότε; Θεωρείς πως θα βρίσκεις φτηνά ανταλλακτικά; Στο Prius σήμερα μια 3rd party μπαταρία έχει 2500 χιλιάρικα στην Αμερική.


Σου κάνουν και έκπτωση 50%. Αλλά ΜΟΝΟ η μπαταρία. Τα υπόλοιπα; Δεν μας λένε πόσο κοστίζουν. Μετά από 20 χρόνια θα κλάψουνε μανούλες με τα υβριδικά.
Υποτίθεται ότι τα ηλεκτρικά θα έπρεπε να είναι φθηνά.πχ το dacia spring το ηλεκτρικό πουλιέται εδώ γύρω στα 19 χιλιάρικα αν θυμάμαι καλά μετά την επιδότηση.
Στην Ρουμανία μετά την επιδότηση και επειδή είναι χώρα κατασκευής το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο ποσό πουλιέται η φθηνότερη έκδοση πιστεύεις;
9500 χιλιάρικα!!

Έχεις δει πόσο απλό κατασκευαστικά είναι ένα ηλεκτρικό και με πόσα λιγότερα εξαρτήματα; Θα έπρεπε να είναι παμφθηνα!!

Για την απορία σου σχετικά με διάφορα ηλεκτρικά και μειωμένη αυτονομία λόγω παλαιότητας μπες στο car.gr βάλε φίλτρα πχ μοντέλα από 11-12 κλπ και διάβαζε τις λεπτομέρειες της κάθε αγγελίας.

Θα διαπιστώσεις πχ αυτοκίνητα ηλεκτρικά με αρχική αυτονομία 230 χλμ να έχουν τώρα 90 χλμ υπολόγισε εσύ 70 γιατί τα φουσκώνουν οι ιδιοκτήτες τους κοκ.

Γενικά αν ψάξεις ηλεκτρικά στο google παλιά μοντέλα όπως i3,nissan leaf και αλλά θα εκπλαγεις.
Έχω πετύχει nissan leaf αγγελία όπου ο ιδιοκτήτης έγραφε αυτονομία 20 χλμ μόνο!!!!

Θα μου πεις για σύστημα ψύξης τώρα μπαταριών Ε;Οκ θα σου δώσει μια παράταση στην φθορά της μπαταρίας αλλά δεν θα σε σώσει αυτό.

Εγώ δεν λέω ότι στα δέκα χρόνια θα έχεις φθορά μπαταρίας στο μισό.Λεω ότι η υγεία της μπαταρίας θα είναι στο 70%.
Θα έχεις απωλεσει ένα 30%.

Στα 400χλμ είναι 120χλμ απώλεια.
Αυτό είναι τεράστιο!!

Στην εικοσαετία θα έχεις υγεία μπαταρίας 20%.Δηλ από 400 χλμ 320χλμ πανε στραφι δηλ.

Γι αυτό όλοι πάνε σε leasing ηλεκτρικού ώστε στην 4ετια να το αλλάζουν πριν αρχίσουν οι σοβαρές απώλειες.

Στο εξωτερικό δε νοικιάζουν τις μπαταρίες.

Ολοι έχουν καταλάβει ότι οι μπαταρίες είναι μέγα πρόβλημα και βρίσκουν άλλες λύσεις όπως οι παραπάνω.
 
Τελευταία τροποποίηση:

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Πες μου έτσι να καταλάβω. Μιλάς για το Leaf και το i3. Δηλαδή τις κουδουνίστρες. Το Leaf δεν είχε καν σύστημα ψύξης στις μπαταρίες. Και ναι είχε ΠΟΛΥ μικρές. Το ίδιο και το i3. Αυτά είναι ΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ. Όμως το Smart που είχε γεμίσει κάποτε η χώρα μας και αλλού δεν τα άφηναν να βγαίνουν εκτός πόλης. ΊΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Άστο. Ψάξε τι γίνεται με τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτοκίνητα και όχι με αυτά. Αυτά ΠΟΤΕ δεν ήταν αυτοκίνητα "πρώτης γραμμής" για τις εταιρίες που τα έφτιαχναν αλλά περίπου πειράματα.

Σαν να μου λες ότι η Ιταλοί είναι άσχετοι με την αυτοκίνηση επειδή κάποτε έβγαζαν το Topolino.
 

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.852
Like
2.248
Πόντοι
456
Εμείς βάλαμε στην οικοδομή 2 συστήματα των 5kw σε πάνελ και 10kwh σε μπαταρίες με το πρόγραμμα νετ μέτερινγκ , τα οποία έχει περίπου δυο εβδομάδες που ξεκίνησαν να δουλεύουν.
Το πάγιο της σύνδεσης με τη δεη παίζει να είναι και ο μισός λογαριασμός που πληρώνουμε. Ωραίο θα ήταν αν μπορούσες με το Φ/Β να γλιτώσεις εντελώς το πάγιο. Αλλά τότε μπλέκεις με μπαταρίες που τελικά μάλλον δεν συμφέρει (ή όχι;).
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Πες μου έτσι να καταλάβω. Μιλάς για το Leaf και το i3. Δηλαδή τις κουδουνίστρες. Το Leaf δεν είχε καν σύστημα ψύξης στις μπαταρίες. Και ναι είχε ΠΟΛΥ μικρές. Το ίδιο και το i3. Αυτά είναι ΚΑΘΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΛΗΣ. Όμως το Smart που είχε γεμίσει κάποτε η χώρα μας και αλλού δεν τα άφηναν να βγαίνουν εκτός πόλης. ΊΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.

Άστο. Ψάξε τι γίνεται με τα ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ αυτοκίνητα και όχι με αυτά. Αυτά ΠΟΤΕ δεν ήταν αυτοκίνητα "πρώτης γραμμής" για τις εταιρίες που τα έφτιαχναν αλλά περίπου πειράματα.

Σαν να μου λες ότι η Ιταλοί είναι άσχετοι με την αυτοκίνηση επειδή κάποτε έβγαζαν το Topolino.
Δηλαδή εσύ αναφέρεσαι σε ηλεκτρικά άνω των 50 -60 χιλιάδων και πάνω.Ή είσαι φαν αποκλειστικά των Τέσλα.

Προφανώς είσαι μπρουκλης.
Και εμείς η πλεμπα που κοιτάμε ηλεκτρικά των 30Κ.

Η πτώση ή φθορά της μπαταρίας είναι 2,5% μέσο όρο ανά έτος.

Αυτό το λένε χιλιάδες ιδιοκτήτες ηλεκτρικών ανά τον κόσμο.
 
Τελευταία τροποποίηση:

diogenis_c

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
14 Δεκ 2017
Μηνύματα
2.852
Like
2.248
Πόντοι
456
Πάμε πάλι. Το ηλεκτρικό συνολικά είναι πιο φτηνό στη χρήση διότι δεν έχει τα ετήσια σέρβις που έχουν τα θερμικά. Ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο με γκαράζ η φόρτιση πέφτει στα τάρταρα και αν πας σε ΦΒ πρακτικά μηδενίζεται. Από την ΠΡΩΤΗ μέρα λοιπόν κρατάς στην τράπεζα ένα Χ ποσό που σε άλλη περίπτωση θα το έδινες στον βενζινά σου και τον μάστορα.
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.559
Κριτικές
3
Like
11.120
Πόντοι
3.936
Που είναι αυτό το 20%. Για δείξε μου μερικές αγγελίες γιατί δεν τις βλέπω πουθενά. Κανένας δεν το αναφέρει. Εκτός και αν θεωρείς ότι είναι scammers και δεν σου το αναφέρουν. Βέβαια επειδή έχω γνώση από τους απατεώνες ξέρω ότι και τα θερμικά μόνο "καλά" δεν είναι με τα ψεύτικα χιλιόμετρα και τα σάπια πατώματα από τα αλάτια αλλά ΟΚ εκεί δεν έχουμε θέμα γιατί δεν έχουν μπαταρία.

Πάλι φαίνεται ότι δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει γύρω σου. Ένα "μικρό" πλέον έχει 20+ χιλιάρικα. Μόνο κάτι Dacia πέφτουν κάτω από εκεί. Τα υπόλοιπα πάνε στο θεό. Πχ το Κασκάι ξεκινάει από τα 25 χιλιάρικα με μηχανικό κιβώτιο και φτάνει τα 40. Το αντίστοιχο MY έχει 44 και δεν έχει ΚΑΜΙΑ σχέση σαν αυτοκίνητο. Να μην γράψω για το Yaris Cross που θες πάνω από 30 χιλιάρικα για ένα σκατό.

Αυτά τα οχήματα τι ακριβώς έξοδα θα έχουν τότε; Θεωρείς πως θα βρίσκεις φτηνά ανταλλακτικά; Στο Prius σήμερα μια 3rd party μπαταρία έχει 2500 χιλιάρικα στην Αμερική.


Σου κάνουν και έκπτωση 50%. Αλλά ΜΟΝΟ η μπαταρία. Τα υπόλοιπα; Δεν μας λένε πόσο κοστίζουν. Μετά από 20 χρόνια θα κλάψουνε μανούλες με τα υβριδικά.
Όλα τα καινούργια μέτα την 10ετια είναι για αλλαγή. Εσύ πιστεύεις ότι ένα σημερινό αμάξι θα το κρατήσεις 20 χρόνια??? Αλήθεια τώρα???
 
  • Like
Αντιδράσεις: Α-Ω

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Όλα τα καινούργια μέτα την 10ετια είναι για αλλαγή. Εσύ πιστεύεις ότι ένα σημερινό αμάξι θα το κρατήσεις 20 χρόνια??? Αλήθεια τώρα???

Μάλλον στον άλλο ήθελες να απαντήσεις που το έχει γράψει κάμποσες φορές αυτό. Εγώ ξέρω ότι όλα τα νέα οχήματα είναι πολύπλοκα και η αξιοπιστία τους στα τάρταρα.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
923
Like
1.474
Πόντοι
206
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.

Έβαλα ένα link από το reddit. Διάβασε και υπολόγισε. Οι περισσότεροι λένε για 80% οικονομία. Από 200+ καύσιμο έχουν πέσει στα 30 ρεύμα.

Τώρα αν όλοι γράφουν ψεμματα τι να πω;
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.559
Κριτικές
3
Like
11.120
Πόντοι
3.936
Μάλλον στον άλλο ήθελες να απαντήσεις που το έχει γράψει κάμποσες φορές αυτό. Εγώ ξέρω ότι όλα τα νέα οχήματα είναι πολύπλοκα και η αξιοπιστία τους στα τάρταρα.
Συγνώμη μπερδεύτηκα μάλλον
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.559
Κριτικές
3
Like
11.120
Πόντοι
3.936
Έβαλα ένα link από το reddit. Διάβασε και υπολόγισε. Οι περισσότεροι λένε για 80% οικονομία. Από 200+ καύσιμο έχουν πέσει στα 30 ρεύμα.

Τώρα αν όλοι γράφουν ψεμματα τι να πω;
Επιβεβαιώνω ότι το ρεύμα είναι σχεδόν τσάμπα για μετακίνηση. Σε φορτιστές δικτύου είναι ελάχιστα φθηνότερο από το καύσιμο
 
  • Like
Αντιδράσεις: foobar
OP
OP
S

savvass

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Μαΐ 2010
Μηνύματα
4.863
Κριτικές
6
Like
3.599
Πόντοι
736
Το πάγιο της σύνδεσης με τη δεη παίζει να είναι και ο μισός λογαριασμός που πληρώνουμε. Ωραίο θα ήταν αν μπορούσες με το Φ/Β να γλιτώσεις εντελώς το πάγιο. Αλλά τότε μπλέκεις με μπαταρίες που τελικά μάλλον δεν συμφέρει (ή όχι;).
Απο οτι έλεγε ένας στο youtube που είναι σχεδόν αυτόνομος με τα φωτοβολταικά αλλά έχει κρατήσει και το δίκτυο , έχει μπεί σε πρόγραμμα με χαμηλό πάγιο , στον ηρων είπε απο οτι θυμάμαι.

Τώρα αν πας σε αυτονομία έστω μερική νομίζω είναι μονόδρομος το να βάλεις μπαταρίες έστω λίγες , γιατί αν όχι πες οτι ανάβεις το μεσημέρι θερμοσίφωνα η κουζίνα και περνάει ένα σύννεφο θα κρεμάσει το σύστημα. Αυτό δηλαδή αν είσαι με μεταγωγικό διακόπτη και γυρνάς μια στο δίκτυο μια στο αυτόνομο.

Εκτός αν είσαι με υβριδικό ινβέρτερ που συμπληρώνει αυτόματα απο το δίκτυο , αλλά και εκεί ακόμα πάλι με μπαταρία νομίζω θα δουλέψει καλύτερα το σύστημα.
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.149
Κριτικές
14
Like
4.388
Πόντοι
3.715
Ο νομος απαγορευει απο φετος το καλοκαιρι τα ηλεκτρικά αυτοκινητα να μπαινουν στα καραβια με περισσοτερη απο 40% φορτισμένη μπαταρια για τα νησια.

Θα γινει της πουτανας φετος.

Θα πρεπει να ψάξετε ποση ειναι η στάθμη απο το σημειο που ξεκινήσετε ως ότου φτάσετε στο λιμανι που εκει αν εχει πανω απο 40% θα σας απαγορεύσουν το ταξιδι σας.

Οσοι εχετε ηλεκτρικο θα σας καψει τον εγκέφαλο ο Κουλης με τους νομους του.

Και να βγεις Κεφαλονιά με κατω απο 40% και να θες να πας σε κανα κουτσοχωρι ,εκείνα σε δω μαγγα
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Στο Λονδινα εχουν οπαδούς της Ρομα;
φοράνε αλουμινόχαρτα στο κεφάλι και πίνουν Fanda οπότε όλα οκ riding, θα περάσουν καλά και φέτο και του χρόνου τα χάπατα.
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: riding

Manimal

Ανώτατος
Εγγρ.
9 Φεβ 2020
Μηνύματα
21.267
Κριτικές
7
Like
38.103
Πόντοι
10.411
Και να βγεις Κεφαλονιά με κατω απο 40% και να θες να πας σε κανα κουτσοχωρι ,εκείνα σε δω μαγγα
StwkR.gif
 

Α-Ω

Μέγας
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
6.149
Κριτικές
14
Like
4.388
Πόντοι
3.715
Πόσο είναι αυτό το Χ ποσό που κερδίζεις, το έχει υπολογίσει κανένας; Ας πούμε στα 150.000 χλμ. Τι θα κάψει το θερμικό, τι θα κάψει το ηλεκτρικό;

Άμα έχεις ΦΒ υπάρχει το αρχικό κόστος αγοράς, πρέπει να υπολογιστεί και αυτό. Αν κάποιος το χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο να πάει στη δουλειά του, νύχτα θα γυρνάει σπίτι. Οπότε πάλι τη ΔΕΗ θα πληρώνει.
για να απαντηθεί σωστά κι ολοκληρωμένα αυτή η ερώτηση χρειάζεται να ληφθεί υπόψη στον υπολογισμό όλος ο κύκλος από πρώτη ύλη μέχρι αποκομιδή-ανακύκλωση-ταφή ή οτιδήποτε άλλο σχετίζεται με την παρραγωγή ενός αυτοκινήτου (μεταφορά, αποτυπώματα, κλπ.) κι όχι από πληρωμένο επιστημονικό προσωπικό των αυτοκινητοβιομηχανιών...(τα είδαμε τα χαίρια τους και με τα μπόλια), αλλά από όσο το δυνατόν πιο ανεξάρτητες πλευρές.
Το λίθιο, κοβάλτιο, νεοδήμιο, άλλα πιο εξωτικά ή μη μόνιμα μαγνητικά υλικά θεωρούνται επίσης στρατηγικές πρώτες ύλες, όχι μόνο για την αυτοκίνηση αλλά περισσότερο για την επιθετική (βαφτισμένη χαριτωμένα ¨αμυντική¨) βιομηχανία. Εκεί το γεωπολιτικό αποτύπωμα είναι συγκρίσιμο του πετρελαίου κι αυξάνεται σε ένταση.
 

Enkidu

Μέλος
Εγγρ.
19 Απρ 2019
Μηνύματα
921
Like
837
Πόντοι
86
Δεν ξέρω αν είναι, εν τέλει, χρήσιμο, όσοι, όμως, ενδιαφέρεστε ρίξτε μια ματιά.

Τίτλος Άρθρου: Τελικά συμφέρει η αγορά ηλεκτρικού ΙΧ; Υπολογίστε μόνοι σας

Το υπολογίστε μόνοι σας το λέει γιατί στο τέλος υπάρχει εργαλείο υπολογισμού με τίτλο: ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΙΧ ΣΑΣ ΑΝΑ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ

Από εδώ:
 

BIG_BIG_BEN

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
4.780
Like
7.774
Πόντοι
2.306
Όλα παίζουν ρόλο, και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από τι είδους χρήση κάνει ο καθένας.

Άλλος έχει μεγαλύτερη διάθεση να κανακεύει τη μπαταρία επί χρόνια και χρόνια, άλλος ούτε που το διανοείται.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Όλα παίζουν ρόλο, και εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό, από τι είδους χρήση κάνει ο καθένας.

Άλλος έχει μεγαλύτερη διάθεση να κανακεύει τη μπαταρία επί χρόνια και χρόνια, άλλος ούτε που το διανοείται.
Ειδικά στο σημείο που λέει το άρθρο ότι η δεκαετία είναι κοντά στην διάρκεια ζωής της μπαταρίας.....όλα τα λεφτά.

Σαν να σου λέει μάγκα για μια δεκαετία θα σε βγάλει η μπαταρία.Μετα πέταμα.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom