Νέα

Αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου και ιδέες για φτηνή φόρτιση

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα savvass
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 577
  • Εμφανίσεις 26K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Ότι τα ξεπούλανε η είναι leasing που τα επέστρεψαν πίσω γιατί δεν βγαίνουν

Φίλος ταξί με Τέσλα. Εάν φορτίσει σε σημείο φόρτισης του βγαίνει ελάχιστα φθηνότερα από ότι η βενζίνη σαν αξία. Εάν το φορτίσει σπίτι του είναι σχεδόν τσάμπα. Του βγάζει περίπου 560χλμ με σταθερή ταχύτητα 100/ώρα. Παραπάνω από αυτό 350/400 χλμ.
Tα ξεπουλανε εννοείς επειδή δεν τους καλύπτει η αυτονομία;
Γιατί φτηνά έστω και μεταχειρισμένα δεν τα λες.Οποτε για ξεπούλημα όπως το περιγράφεις δεν είναι.Απλα κρατάει η μπαταρία τους και η αξία πωλησης τους ακόμη.

Το ερώτημα είναι αν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό όπου μετά από δέκα χρόνια η μπαταρία θα τα έχει φτύσει και ουσιαστικά ολο το αμάξι θα είναι για πέταμα εκτός και αν έχεις από 6000-10000 ευρώ να βάλεις καινούρια.

Γιατί αν μετά από δέκα χρόνια ενώ είχες μια αρχική αυτονομία από 300-400 χλμ και πήγε στα 80 χλμ ουσιαστικά το αμάξι δεν σε καλύπτει πουθενά εκτός και αν κάνεις το γύρω του τετραγώνου του σπιτιού σου.
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Tα ξεπουλανε εννοείς επειδή δεν τους καλύπτει η αυτονομία;
Γιατί φτηνά έστω και μεταχειρισμένα δεν τα λες.Οποτε για ξεπούλημα όπως το περιγράφεις δεν είναι.Απλα κρατάει η μπαταρία τους και η αξία πωλησης τους ακόμη.

Το ερώτημα είναι αν αξίζει να αγοράσεις ηλεκτρικό όπου μετά από δέκα χρόνια η μπαταρία θα τα έχει φτύσει και ουσιαστικά ολο το αμάξι θα είναι για πέταμα εκτός και αν έχεις από 6000-10000 ευρώ να βάλεις καινούρια.

Γιατί αν μετά από δέκα χρόνια ενώ είχες μια αρχική αυτονομία από 300-400 χλμ και πήγε στα 80 χλμ ουσιαστικά το αμάξι δεν σε καλύπτει πουθενά εκτός και αν κάνεις το γύρω του τετραγώνου του σπιτιού σου.
Το φθηνό είναι σχετικό για εμένα και για εσένα. Ναι τα ξεπούλανε είπα όχι τα χαρίζουν για την αυτονομία. Η μπαταρία είναι σαν το κινητό όσο φορτίζει με την πάροδο του χρόνου πέφτει η απόδοση. Τα 300-400 που λες είναι υπό προϋποθέσεις. Το καλοκαίρι δεν θα βγάλει τόσο. Τα νούμερα που διαφημίζουν είναι 1 άτομο με συγκεκριμένη ταχύτητα χωρίς κλίμα με κλειστά παράθυρα. Ήταν μια μόδα που περάσε.το i3 της bmw έχει λογισμικό που ανάλογα το υπόλοιπο της μπαταρίας δεν σε αφήνει πχ να πατήσεις γκάζι. Περιορίζει την ταχύτητα σου. Diesel και πάλι diesel
 

rsotos7

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2022
Μηνύματα
2.256
Κριτικές
23
Like
6.443
Πόντοι
3.446
Για φθηνη φορτιση να εχετε μια γεννητρια μαζι
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μέσος όρος χιλιομέτρων το χρόνο στην Ευρώπη πάνω από 12000 χλμ.

Η Τέσλα δίνει 240000 χλμ ή 8 χρόνια. Στην πρώτη περίπτωση θες ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ για να πιάσεις την εγγύηση με τον παραπάνω ρυθμό. Η κατά τα άλλα αξιόπιστη Toyota δίνει μόλις 6 χρόνια ή 180000 χλμ.

Σύμφωνα με το ΕΠΙΣΗΜΟ site της Mercedes έχεις ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση και μετά αγοράζεις επέκταση.

Η Tesla κάτι παραπάνω ξέρει με τα εκατομμύρια χλμ που έχει στη βάση δεδομένων της.

Και φυσικά όταν περάσουν τα 8 χρόνια δεν θα πάει η μπαταρία από το 90% στο 30% ξαφνικά όπως νομίζετε. Ανάλογα τη χρήση θα πέφτει. Αν είσαι προσεκτικός με τις φορτίσεις και δεν το σκίζεις στο drag racing θα έχει ΠΟΛΥ ΟΜΑΛΗ φθορά. Όπως φυσικά όλα τα πράγματα που έχουμε στα χέρια μας. Οπότε μπορεί να μην έχει 500χλμ αλλά 400χλμ. Σιγά τα ΩΑ. Από την οικονομία που θα έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τα ανύπαρκτα σέρβις θα έχεις ήδη στην άκρη το κεφάλαιο.

Αλλά και να θες να το κρατήσεις πάλι δεν υπάρχει θέμα διότι το 2032 θα γίνεται χαμός από φορτιστές. Εδώ στην χώρα μας και κάθε εβδομάδα βλέπεις στο Plugshare νέες εγκαταστάσεις.
 

flyman29

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2009
Μηνύματα
1.200
Like
3.433
Πόντοι
456
Μέχρι στιγμής πάντως τα ακριβά ηλεκτρικά και καινούργια αυτοκίνητα έχουν καταφέρει να αδειάσουν οι μάντρες από ότι σαράβαλο υπάρχει.
Στην Αττική σχεδόν κάθε μέρα θα δεις ένα σαράβαλο να έχει μείνει στο δρόμο ή κανένα γκομενάκι με αλάρμ σε fiat 500 εισαγωγής από Πολωνία με 500000 χιλιόμετρα.

Μεγάλη επιτυχία, για κάθε οικολογικό ηλεκτρικό να παραμένουν τριπλάσια χρέπια σε κυκλοφορία.

Electric Vehicle Sales In Q2 2024 Prove Progress Isn't A Straight Line

Πολλοί κατασκευαστές θα κατασκευάζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης για πολλά χρόνια ακόμα, όπως λέει και στο λίνκ.

Επίσης μου άρεσε και αυτό το σχόλιο, το οποίο συνοψίζει αυτό που σκεφτόμαστε όλοι. Το κόστος είναι πολύ υψηλό, δεν είναι πρακτικά σε πολλούς για πολλούς λόγους. όπως και τόσο οικολογικά σε τελική ανάλυση...Ο άνθρωπος είναι και κάτοχος EV

,,.JPG
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μέσος όρος χιλιομέτρων το χρόνο στην Ευρώπη πάνω από 12000 χλμ.

Η Τέσλα δίνει 240000 χλμ ή 8 χρόνια. Στην πρώτη περίπτωση θες ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ για να πιάσεις την εγγύηση με τον παραπάνω ρυθμό. Η κατά τα άλλα αξιόπιστη Toyota δίνει μόλις 6 χρόνια ή 180000 χλμ.

Σύμφωνα με το ΕΠΙΣΗΜΟ site της Mercedes έχεις ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση και μετά αγοράζεις επέκταση.

Η Tesla κάτι παραπάνω ξέρει με τα εκατομμύρια χλμ που έχει στη βάση δεδομένων της.

Και φυσικά όταν περάσουν τα 8 χρόνια δεν θα πάει η μπαταρία από το 90% στο 30% ξαφνικά όπως νομίζετε. Ανάλογα τη χρήση θα πέφτει. Αν είσαι προσεκτικός με τις φορτίσεις και δεν το σκίζεις στο drag racing θα έχει ΠΟΛΥ ΟΜΑΛΗ φθορά. Όπως φυσικά όλα τα πράγματα που έχουμε στα χέρια μας. Οπότε μπορεί να μην έχει 500χλμ αλλά 400χλμ. Σιγά τα ΩΑ. Από την οικονομία που θα έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τα ανύπαρκτα σέρβις θα έχεις ήδη στην άκρη το κεφάλαιο.

Αλλά και να θες να το κρατήσεις πάλι δεν υπάρχει θέμα διότι το 2032 θα γίνεται χαμός από φορτιστές. Εδώ στην χώρα μας και κάθε εβδομάδα βλέπεις στο Plugshare νέες εγκαταστάσεις.
Εν μέρη είναι σωστά αυτά που λες.Οταν δίνουν αυτονομία εργοστασιακή πχ 350 χλμ σε ηλεκτρικό η πραγματική είναι 280.
Πρώτον αυτό.Ακομα και το id3 που έχουν φίλοι μου με την μεγάλη μπαταρία και αυτονομία 550 χλμ η πραγματική είναι 460-470 όλοι μου λένε.


Κατά δεύτερον έχεις λάθος ότι η μπαταρία φθείρεται με τα χλμ μόνο.
Αν αφήσεις ένα ηλεκτρικό ακίνητο για δέκα χρόνια και πας να το φορτίσεις πάλι την ίδια φθορά θα έχει.


Τρίτον.
Εξήγησε μου.
Εγώ θέλω να κρατήσω ένα ηλεκτρικό πχ είκοσι χρόνια.
Και πες ότι τότε έχω φθορά μπαταρίας στο 70%.

Δηλαδή έχω ένα αμάξι άχρηστο στην ουσία.
Αλλά οκ θέλω να το κρατήσω και να του αλλάξω την μπαταρία.

Μου εγγυησε ότι δεν θα δώσω 6-7-8 χιλιάδες ευρώ για αλλαγή μπαταρίας; Διότι να αλλάξω τα χαλασμένα κελιά σίγουρα δεν θα αξίζει το κόστος οπότε πας για ολική αντικατάσταση.Προσωπικα δεν τους πιστεύω ότι τότε θα έχουν γίνει φθηνές οι μπαταρίες ούτε τα χαλασμένα στοιχεία.Ενα χαλασμένο στοιχείο στοιχίζει 800 ευρώ τώρα πχ.Μετα από είκοσι χρόνια άντε να πάει στα 600 ευρώ.Μπορρι και να μην πάει όμως.

Μου επικεντρώνεσαι στους φορτιστές που έμενα λίγο με νοιάζει.

Το πρόβλημα μου είναι η φθορά και η αντικατασταση της μπαταρίας.

Εκεί σε θέλω!
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
Εν μέρη είναι σωστά αυτά που λες.Οταν δίνουν αυτονομία εργοστασιακή πχ 350 χλμ σε ηλεκτρικό η πραγματική είναι 280.
Πρώτον αυτό.Ακομα και το id3 που έχουν φίλοι μου με την μεγάλη μπαταρία και αυτονομία 550 χλμ η πραγματική είναι 460-470 όλοι μου λένε.


Κατά δεύτερον έχεις λάθος ότι η μπαταρία φθείρεται με τα χλμ μόνο.
Αν αφήσεις ένα ηλεκτρικό ακίνητο για δέκα χρόνια και πας να το φορτίσεις πάλι την ίδια φθορά θα έχει.


Τρίτον.
Εξήγησε μου.
Εγώ θέλω να κρατήσω ένα ηλεκτρικό πχ είκοσι χρόνια.
Και πες ότι τότε έχω φθορά μπαταρίας στο 70%.

Δηλαδή έχω ένα αμάξι άχρηστο στην ουσία.
Αλλά οκ θέλω να το κρατήσω και να του αλλάξω την μπαταρία.

Μου εγγυησε ότι δεν θα δώσω 6-7-8 χιλιάδες ευρώ για αλλαγή μπαταρίας; Διότι να αλλάξω τα χαλασμένα κελιά σίγουρα δεν θα αξίζει το κόστος οπότε πας για ολική αντικατάσταση.Προσωπικα δεν τους πιστεύω ότι τότε θα έχουν γίνει φθηνές οι μπαταρίες ούτε τα χαλασμένα στοιχεία.Ενα χαλασμένο στοιχείο στοιχίζει 800 ευρώ τώρα πχ.Μετα από είκοσι χρόνια άντε να πάει στα 600 ευρώ.Μπορρι και να μην πάει όμως.

Μου επικεντρώνεσαι στους φορτιστές που έμενα λίγο με νοιάζει.

Το πρόβλημα μου είναι η φθορά και η αντικατασταση της μπαταρίας.

Εκεί σε θέλω

1. Και στα θερμικά η κατανάλωση του κατασκευαστή δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική. Τα τεστ γίνονται από δοκιμαστές που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και μπορούν να μετακινήσουν το αυτοκίνητο πάνω σε ακμή ξυραφιού. Μιλάμε για εξωπραγματικές οδηγικές δυνατότητες. Αλλά για κάποιο λόγο το ξεχνάμε. Μας φταίνε τα ηλεκτρικά. Πόσοι έχουν κάνει ταξίδι με φορτωμένο το αυτοκίνητο και φουλ AC να μας πουν κατανάλωση; Στην πόλη; Κανένας δεν τα κοιτάει. Ή μάλλον το κοιτάνε πριν την αγορά και μετά το πρώτο γέμισμα κάνουν μόκο για πάντα. Πόσους έχεις ακούσει να συζητάνε στο καφενείο για την οικονομία; ΚΑΝΕΝΑΣ γιατί ολονών τα αμάξια "κλέβουν" σε σχέση με τη διαφήμιση.

2. Αν το ηλεκτρικό φθείρεται μια φορά από την ακινησία που να δεις τι παθαίνει ένα θερμικό που έχει μερικά μέτρα ιμάντες και κάμποσα κιλά λάδια. Εδώ το κινείς ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και μετά από Χ χρόνια ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάξεις. Όχι να κάθεται και να ξεραθούν.

3. Έγραψα και πριν για το ηλεκτρικό ότι ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ διότι ΔΕΝ έχει την παραπάνω συντήρηση. Ούτε καν φρένα δεν θα αλλάξεις διότι φρενάρει με τον ηλεκτροκινητήρα. Όχι λάδια, όχι ιμάντες, όχι μπουζιά, όχι ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο οι μπαταρίες και αυτές ανάλογα τη χρήση. ΟΚ δεν βάζω μέσα την φυσιολογική φθορά της καθημερινής χρήσης όπως καθίσματα και πλαστικά καθώς αυτά δεν έχουν σχέση με μηχανικά μέρη. Όταν γλιτώνεις XXX€ το χρόνο από καύσιμα και σέρβις τότε όπως έγραψα και πριν ΔΕΝ σε νοιάζει το τέλος της ζωής του αυτοκινήτου. ΔΕΝ σε νοιάζει αν η μπαταρία έχει 10000€ ή 1000€ διότι τα έχεις ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ και ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗ.

4. Αυτή τη στιγμή πόσο κοστίζει ο κινητήρας από ένα Avensis 20ετίας; Καινούριος ή μεταχειρισμένος; Καινούριος φυσικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Μεταχειρισμένο βρίσκω έναν εισαγωγής στο car.gr στα 300€. Ξέρεις πόσα χλμ έχει; Δεν ξέρω και ΔΕΝ θέλω να μάθω. Γιατί για να φτάσεις σε τέτοιο σημείο να δώσεις χρήμα για αλλαγή κινητήρα σε 20ετίας όχημα σημαίνει ότι έχεις ΧΟΝΤΡΟ οικονομικό πρόβλημα οπότε δεν συζητάμε καν. Το ίδιο θα ισχύει και τότε με τα ηλεκτρικά. Αν φτάσεις ποτέ να θες μπαταρία και δεν σου βγαίνουν τα "κουκιά" αναγκαστικά θα πας σε δεύτερο χέρι και ότι βγει. Δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτό. Απλά αντί ο Μαστρο-Μήτσος θα σε φτιάξει ο Μαστρο-Σάκης ο γιος του.
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.927
Κριτικές
5
Like
7.996
Πόντοι
2.306
Ότι τα ξεπούλανε η είναι leasing που τα επέστρεψαν πίσω γιατί δεν βγαίνουν

Φίλος ταξί με Τέσλα. Εάν φορτίσει σε σημείο φόρτισης του βγαίνει ελάχιστα φθηνότερα από ότι η βενζίνη σαν αξία. Εάν το φορτίσει σπίτι του είναι σχεδόν τσάμπα. Του βγάζει περίπου 560χλμ με σταθερή ταχύτητα 100/ώρα. Παραπάνω από αυτό 350/400 χλμ.
Κάτι δε μας λες καλά...
 

dantedmc

Μέγας
Εγγρ.
1 Νοε 2017
Μηνύματα
11.555
Κριτικές
3
Like
11.114
Πόντοι
3.936
Τύπε μου, πετρέλαιο θα έβαζε το ταξί αν ήταν θερμικό. Όχι βενζίνη.
Εκεί είναι το λάθος.
Πριν είχε corolla station hybrid. Αλλά εάν θές πετρέλαιο πετρέλαιο. Λίγο φθηνότερο από το πετρέλαιο είναι εάν φορτίσεις σε σημείο φόρτισης. Καλύτερο?
 

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.927
Κριτικές
5
Like
7.996
Πόντοι
2.306
Πριν είχε corolla station hybrid. Αλλά εάν θές πετρέλαιο πετρέλαιο. Λίγο φθηνότερο από το πετρέλαιο είναι εάν φορτίσεις σε σημείο φόρτισης. Καλύτερο?
Πολύ καλύτερα τύπε, σε ευχαριστώ!
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
Ότι τα ξεπούλανε η είναι leasing που τα επέστρεψαν πίσω γιατί δεν βγαίνουν

Όχι. Τα ξεπουλάνε διότι υπάρχει χρόνος αναμονής με τα ανταλλακτικά. Τα αγοράζουν και τα ξεσκίζουν. Πάει ο κάθε βλάκας και νοικιάζει για να έχει επιδόσεις Porsche και Ferrari με 100€ τη μέρα και όχι 1000€. Στην πρώτη στροφή τρακάρουν και μετά πρέπει να καθίσει Χ χρονικό διάστημα στο συνεργείο για επισκευή. Ας μην ξεχνάμε ότι τα Tesla είναι κατασκευασμένα με ενιαίο σασί και οι μπαταρίες είναι δομικό στοιχείο. Οπότε θέλει ειδική μεταχείριση και καλίμπρα.

Από το να χάνει ενοικιάσεις τα απέσυρε για να γυρίσει στα "εύκολα". Εσύ σαν ιδιώτης θα πάρεις ΜΜΜ για να πας στη δουλειά σου. Η εταιρία όμως όχι.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

pitsirikos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Δεκ 2005
Μηνύματα
127
Κριτικές
31
Like
745
Πόντοι
311
Eγώ πήγα από πετρέλαιο σε υβριδικό και νομίζω η οικονομία είναι κάπου (τουλάχιστον) στο 20%. Επίσης το υβριδικο εκ των πραγμάτων σε βάζει στο τριπάκι να κάνεις οικονομία γιατί το βλέπεις μπροστά στα μάτια σου πότε μπαίνει το ηλεκτρικό και πότε το θερμικό και σου γίνεται συνήθεια.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
1. Και στα θερμικά η κατανάλωση του κατασκευαστή δεν έχει καμία σχέση με την πραγματική. Τα τεστ γίνονται από δοκιμαστές που έχουν γράψει εκατομμύρια χιλιόμετρα και μπορούν να μετακινήσουν το αυτοκίνητο πάνω σε ακμή ξυραφιού. Μιλάμε για εξωπραγματικές οδηγικές δυνατότητες. Αλλά για κάποιο λόγο το ξεχνάμε. Μας φταίνε τα ηλεκτρικά. Πόσοι έχουν κάνει ταξίδι με φορτωμένο το αυτοκίνητο και φουλ AC να μας πουν κατανάλωση; Στην πόλη; Κανένας δεν τα κοιτάει. Ή μάλλον το κοιτάνε πριν την αγορά και μετά το πρώτο γέμισμα κάνουν μόκο για πάντα. Πόσους έχεις ακούσει να συζητάνε στο καφενείο για την οικονομία; ΚΑΝΕΝΑΣ γιατί ολονών τα αμάξια "κλέβουν" σε σχέση με τη διαφήμιση.

2. Αν το ηλεκτρικό φθείρεται μια φορά από την ακινησία που να δεις τι παθαίνει ένα θερμικό που έχει μερικά μέτρα ιμάντες και κάμποσα κιλά λάδια. Εδώ το κινείς ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ και μετά από Χ χρόνια ΠΡΕΠΕΙ να τα αλλάξεις. Όχι να κάθεται και να ξεραθούν.

3. Έγραψα και πριν για το ηλεκτρικό ότι ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ διότι ΔΕΝ έχει την παραπάνω συντήρηση. Ούτε καν φρένα δεν θα αλλάξεις διότι φρενάρει με τον ηλεκτροκινητήρα. Όχι λάδια, όχι ιμάντες, όχι μπουζιά, όχι ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ. ΤΙΠΟΤΑ. Μόνο οι μπαταρίες και αυτές ανάλογα τη χρήση. ΟΚ δεν βάζω μέσα την φυσιολογική φθορά της καθημερινής χρήσης όπως καθίσματα και πλαστικά καθώς αυτά δεν έχουν σχέση με μηχανικά μέρη. Όταν γλιτώνεις XXX€ το χρόνο από καύσιμα και σέρβις τότε όπως έγραψα και πριν ΔΕΝ σε νοιάζει το τέλος της ζωής του αυτοκινήτου. ΔΕΝ σε νοιάζει αν η μπαταρία έχει 10000€ ή 1000€ διότι τα έχεις ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ και ΌΧΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥ ΓΚΑΡΑΖΙΕΡΗ.

4. Αυτή τη στιγμή πόσο κοστίζει ο κινητήρας από ένα Avensis 20ετίας; Καινούριος ή μεταχειρισμένος; Καινούριος φυσικά ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Μεταχειρισμένο βρίσκω έναν εισαγωγής στο car.gr στα 300€. Ξέρεις πόσα χλμ έχει; Δεν ξέρω και ΔΕΝ θέλω να μάθω. Γιατί για να φτάσεις σε τέτοιο σημείο να δώσεις χρήμα για αλλαγή κινητήρα σε 20ετίας όχημα σημαίνει ότι έχεις ΧΟΝΤΡΟ οικονομικό πρόβλημα οπότε δεν συζητάμε καν. Το ίδιο θα ισχύει και τότε με τα ηλεκτρικά. Αν φτάσεις ποτέ να θες μπαταρία και δεν σου βγαίνουν τα "κουκιά" αναγκαστικά θα πας σε δεύτερο χέρι και ότι βγει. Δεν θα αλλάξει κάτι σε αυτό. Απλά αντί ο Μαστρο-Μήτσος θα σε φτιάξει ο Μαστρο-Σάκης ο γιος του.
Καλά τώρα μιλάς σοβαρά; Αναφέρομαι στο 4.Θα βάλεις μεταχειρισμένη μπαταρία;
Έχεις βάλει ποτέ μπαταρία μεταχειρισμένη 12βολτη σε θερμικό;Πάνω από ένα χρόνο δεν κρατάει.Μου είχε πει κάποτε ηλεκτρολόγος που πούλαγε 12βολτες αν χαλάσουν τα στοιχεία της τούμπες να κάνεις δεν γίνεται τίποτα.

Το ίδιο θα συμβεί και με μεταχειρισμένη ηλεκτρικού.Αντε να σε βγάλει δύο χρόνια.
Και πόσο νομίζεις θα έχει η μεταχειρισμένη ανακατασκευασμένη; Από 8 χιλιάρικα που έχει μια καινούρια να στην δώσουν 5 χιλιάρικα.
Πάλι δεν συμφέρει.

Είχες διαβάσει ενα άρθρο για κάποιον κάτοχο Τέσλα που έκανε ένα εκατομμύριο χλμ;

Άλλαξε τρεις ηλεκτροκινητήρες και 4 μπαταρίες.

Για ψαξτο καλύτερα.

Και φαντάσου.Τωρα μιλάμε για μπαταρίες και φθορά.
Για ηλεκτροκινητήρες ούτε λόγος ακόμη...

Και να φανταστείς εγώ που τα λέω αυτά είναι φαν των ηλεκτρικών,έχω οδηγήσει δύο πολλές φορές.
Απλά δεν είμαι φαν στον τρόπο κατασκευής τους.

Αυτό με τις μπαταρίες μεγάλη πίκρα.

Να δίνεις 30 χιλιάρικα για 500 χλμ αυτονομία και σε δέκα χρόνια να έχεις 300.Και δεν είναι μόνο αυτό αλλά να πρέπει και να αλλάξεις ένα τόσο ακριβό αναλώσιμο όπως η μπαταρία κάποια στιγμή.

Στο θερμικό δεν συμβαίνει αυτό.

Αυτό με χαλάει και δυστυχώς είναι μια πραγματικότητα.

Αν μια εταιρεία μου εγγυόταν ότι η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητηρας θα κρατούσαν είκοσι χρόνια με μέσο όρο χλμ 12 χιλιάδες τον χρονο με ελάχιστη φθορά θα γίνουν αύριο κάτοχος.
 
  • Like
Αντιδράσεις: j 1973

james tiberius kirk

Σπουδαίος
Εγγρ.
4 Φεβ 2013
Μηνύματα
4.927
Κριτικές
5
Like
7.996
Πόντοι
2.306
Πιστεύω ότι, αυτή τη στιγμή, η αγορά αυτοκινήτου είναι δύσκολο θέμα που θέλει σωστή παραμετροποίηση και διεξοδική ανάλυση δεδομένων.
Σε απλές και αδρές γραμμές, αν έμπαινα στη διαδικασία αγοράς αυτοκινήτου τώρα, θα έβαζα κάτω τις εξής παραμέτρους:
Το διαθέσιμο ποσό για αγορά.
Αν θες να ψωνίσεις τοις μετρητοίς και έχεις κάπου μέχρι 20 - 25k, δεν πας σε ηλεκτρικό.
Τα χιλιόμετρα που κάνεις ανά έτος και το είδος των μετακινήσεών σου (αστικές, περιαστικές, ταξίδια).
Την περιοχή που κινείσαι και το οδικό της δίκτυο.
Την εύκολη πρόσβαση σε ανεφοδιασμό.
Τη δυνατότητα αγοράς αναλώσιμων.
Κάτι άλλο που θα πρέπει να προβληματίσει τον υποψήφιο αγοραστή είναι και το πόσο συχνά θα μπαίνει με το αυτοκίνητο σε πλοία.
Όλοι οι πλοιοκτήτες αυτή τη στιγμή θέτουν περιορισμό στο ποσοστό φόρτισης και κάποιοι από αυτούς χρεώνουν και καπέλο στο εισιτήριο.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
Καλά τώρα μιλάς σοβαρά; Αναφέρομαι στο 4.Θα βάλεις μεταχειρισμένη μπαταρία;
Έχεις βάλει ποτέ μπαταρία μεταχειρισμένη 12βολτη σε θερμικό;Πάνω από ένα χρόνο δεν κρατάει.Μου είχε πει κάποτε ηλεκτρολόγος που πούλαγε 12βολτες αν χαλάσουν τα στοιχεία της τούμπες να κάνεις δεν γίνεται τίποτα.

Το ίδιο θα συμβεί και με μεταχειρισμένη ηλεκτρικού.Αντε να σε βγάλει δύο χρόνια.
Και πόσο νομίζεις θα έχει η μεταχειρισμένη ανακατασκευασμένη; Από 8 χιλιάρικα που έχει μια καινούρια να στην δώσουν 5 χιλιάρικα.
Πάλι δεν συμφέρει.

Είχες διαβάσει ενα άρθρο για κάποιον κάτοχο Τέσλα που έκανε ένα εκατομμύριο χλμ;

Άλλαξε τρεις ηλεκτροκινητήρες και 4 μπαταρίες.

Για ψαξτο καλύτερα.

Και φαντάσου.Τωρα μιλάμε για μπαταρίες και φθορά.
Για ηλεκτροκινητήρες ούτε λόγος ακόμη...

Και να φανταστείς εγώ που τα λέω αυτά είναι φαν των ηλεκτρικών,έχω οδηγήσει δύο πολλές φορές.
Απλά δεν είμαι φαν στον τρόπο κατασκευής τους.

Αυτό με τις μπαταρίες μεγάλη πίκρα.

Να δίνεις 30 χιλιάρικα για 500 χλμ αυτονομία και σε δέκα χρόνια να έχεις 300.Και δεν είναι μόνο αυτό αλλά να πρέπει και να αλλάξεις ένα τόσο ακριβό αναλώσιμο όπως η μπαταρία κάποια στιγμή.

Στο θερμικό δεν συμβαίνει αυτό.

Αυτό με χαλάει και δυστυχώς είναι μια πραγματικότητα.

Αν μια εταιρεία μου εγγυόταν ότι η μπαταρία και ο ηλεκτροκινητηρας θα κρατούσαν είκοσι χρόνια με μέσο όρο χλμ 12 χιλιάδες τον χρονο με ελάχιστη φθορά θα γίνουν αύριο κάτοχος.

Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά ούτε στην οικονομία του ηλεκτρικού αλλά ούτε και στα γραφόμενα μου.

Πάμε πάλι. Το ηλεκτρικό συνολικά είναι πιο φτηνό στη χρήση διότι δεν έχει τα ετήσια σέρβις που έχουν τα θερμικά. Ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο με γκαράζ η φόρτιση πέφτει στα τάρταρα και αν πας σε ΦΒ πρακτικά μηδενίζεται. Από την ΠΡΩΤΗ μέρα λοιπόν κρατάς στην τράπεζα ένα Χ ποσό που σε άλλη περίπτωση θα το έδινες στον βενζινά σου και τον μάστορα. Στα 20 χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο έχεις "χτίσει" ένα σημαντικό κεφάλαιο και πλέον ΔΕΝ θα σε νοιάζει το κόστος της μπαταρίας. Απλά το πουλάς όσο όσο και αγοράζεις καινούριο. Στο θερμικό αυτό ΔΕΝ γίνεται διότι εκεί δεν έχεις ούτε δωρεάν καύσιμο αλλά ούτε φτηνά σέρβις. Αυτό το καταλαβαίνεις;

Μετά αν είσαι τόσο σπάταλος ή άτυχος και φτάσεις στο σημείο να έχεις αυτοκίνητο 20ετίας με τόσο σοβαρό πρόβλημα τότε θα κάνεις το ίδιο ότι και στο θερμικό. Θα πας στον μαντρά της γειτονιάς και θα σου πουλήσει κάτι χωρίς καμία εγγύηση. Το βάζεις πάνω και κάνεις το σταυρό σου ότι θα δουλέψει έστω και ελάχιστα. Επειδή έχουν περάσει από την οικογένεια μου και παλιά οχήματα σου λέω ότι είναι μαύρες τρύπες. Και στο καύσιμο και στη συντήρηση. ΟΚ μπορεί να ήταν εντελώς απλά και "σιδεριές" οπότε δε σε ένοιαζε η κακομεταχείριση αλλά έπρεπε να είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο μάστορα. Μηδενική πραγματική αξιοπιστία.

Να σου το φέρω το πιο απλό παλιό με νέο για να καταλάβεις. Το παλιό Fiat 128 που είχαμε ήθελε 1000δρχ το 2000 για να κάνει 26χλμ. Ήτοι 4000δρχ στα 100χλμ. Το 2009 που πήγα στρατό είχα μαζί το Hyundai Accent. Για 240χλμ που ήταν το πήγαινε έλα στο στρατόπεδο ήθελα κάτι λιγότερο από 20€.

Από τα 12€ χοντρικά έπεσα στα 8,5€ και μάλιστα μετά από 9 χρόνια που είχε ακριβύνει η βενζίνη. Και όλα αυτά με ένα ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ πιο ασφαλές όχημα.

Καταλαβαίνεις τη διαφορά; Ότι γυρίζαμε την Ελλάδα και ΔΕΝ μας ένοιαζε το καύσιμο; Πριν ήταν 50% πιο ακριβά το κόστος κίνησης ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. Δεν υπολογίζω καν τα 20 χρόνια που είχε στην πλάτη τη μέρα αγοράς του νέου οχήματος.

Τώρα αν τα "φτύσει" το Hyundai που ακόμη πάει καλά θα το σκεφτώ σοβαρά για ηλεκτρικό και γιατί όχι leasing αν και ιδιώτης.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
517
Like
771
Πόντοι
86
Κάτι δεν έχεις καταλάβει καλά ούτε στην οικονομία του ηλεκτρικού αλλά ούτε και στα γραφόμενα μου.

Πάμε πάλι. Το ηλεκτρικό συνολικά είναι πιο φτηνό στη χρήση διότι δεν έχει τα ετήσια σέρβις που έχουν τα θερμικά. Ειδικά αν έχεις δικό σου χώρο με γκαράζ η φόρτιση πέφτει στα τάρταρα και αν πας σε ΦΒ πρακτικά μηδενίζεται. Από την ΠΡΩΤΗ μέρα λοιπόν κρατάς στην τράπεζα ένα Χ ποσό που σε άλλη περίπτωση θα το έδινες στον βενζινά σου και τον μάστορα. Στα 20 χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο έχεις "χτίσει" ένα σημαντικό κεφάλαιο και πλέον ΔΕΝ θα σε νοιάζει το κόστος της μπαταρίας. Απλά το πουλάς όσο όσο και αγοράζεις καινούριο. Στο θερμικό αυτό ΔΕΝ γίνεται διότι εκεί δεν έχεις ούτε δωρεάν καύσιμο αλλά ούτε φτηνά σέρβις. Αυτό το καταλαβαίνεις;

Μετά αν είσαι τόσο σπάταλος ή άτυχος και φτάσεις στο σημείο να έχεις αυτοκίνητο 20ετίας με τόσο σοβαρό πρόβλημα τότε θα κάνεις το ίδιο ότι και στο θερμικό. Θα πας στον μαντρά της γειτονιάς και θα σου πουλήσει κάτι χωρίς καμία εγγύηση. Το βάζεις πάνω και κάνεις το σταυρό σου ότι θα δουλέψει έστω και ελάχιστα. Επειδή έχουν περάσει από την οικογένεια μου και παλιά οχήματα σου λέω ότι είναι μαύρες τρύπες. Και στο καύσιμο και στη συντήρηση. ΟΚ μπορεί να ήταν εντελώς απλά και "σιδεριές" οπότε δε σε ένοιαζε η κακομεταχείριση αλλά έπρεπε να είσαι κάθε λίγο και λιγάκι στο μάστορα. Μηδενική πραγματική αξιοπιστία.

Να σου το φέρω το πιο απλό παλιό με νέο για να καταλάβεις. Το παλιό Fiat 128 που είχαμε ήθελε 1000δρχ το 2000 για να κάνει 26χλμ. Ήτοι 4000δρχ στα 100χλμ. Το 2009 που πήγα στρατό είχα μαζί το Hyundai Accent. Για 240χλμ που ήταν το πήγαινε έλα στο στρατόπεδο ήθελα κάτι λιγότερο από 20€.

Από τα 12€ χοντρικά έπεσα στα 8,5€ και μάλιστα μετά από 9 χρόνια που είχε ακριβύνει η βενζίνη. Και όλα αυτά με ένα ΑΣΥΓΚΡΙΤΑ πιο ασφαλές όχημα.

Καταλαβαίνεις τη διαφορά; Ότι γυρίζαμε την Ελλάδα και ΔΕΝ μας ένοιαζε το καύσιμο; Πριν ήταν 50% πιο ακριβά το κόστος κίνησης ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΕΝΖΙΝΗ. Δεν υπολογίζω καν τα 20 χρόνια που είχε στην πλάτη τη μέρα αγοράς του νέου οχήματος.

Τώρα αν τα "φτύσει" το Hyundai που ακόμη πάει καλά θα το σκεφτώ σοβαρά για ηλεκτρικό και γιατί όχι leasing αν και ιδιώτης.
"Στα 20 χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο έχεις "χτίσει" ένα σημαντικό κεφάλαιο και πλέον ΔΕΝ θα σε νοιάζει το κόστος της μπαταρίας. Απλά το πουλάς όσο όσο και αγοράζεις καινούριο."

Δεν έχεις καταλάβει καθόλου τον συλλογισμό μου.
Δεν θέλω να πουλήσω τίποτα ούτε θέλω να αγοράσω μπαταρία ούτε στα δέκα ούτε στα είκοσι ούτε στα τριάντα χρόνια.
Θέλω να αγοράσω ηλεκτρικό και να πληρώνω μόνο όσο κοστίζει η φόρτιση του χωρίς να αλλάξω ποτέ μπαταρία όσο το κρατήσω.Τουλαχιστον εικοσι χρόνια.

Αν μου το επιτρέπεις...

Το κεφάλαιο που θα έχω γλυτώσει τόσα χρόνια από καύσιμα και σέρβις άσε τι θα το κάνω.Θα το επενδύσω σε βάρκα.Οχι πάντως σε αυτοκίνητο.

Με καταλαβαίνεις τώρα;;;
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
"Στα 20 χρόνια που θες να κρατήσεις το αυτοκίνητο έχεις "χτίσει" ένα σημαντικό κεφάλαιο και πλέον ΔΕΝ θα σε νοιάζει το κόστος της μπαταρίας. Απλά το πουλάς όσο όσο και αγοράζεις καινούριο."

Δεν έχεις καταλάβει καθόλου τον συλλογισμό μου.
Δεν θέλω να πουλήσω τίποτα ούτε θέλω να αγοράσω μπαταρία ούτε στα δέκα ούτε στα είκοσι ούτε στα τριάντα χρόνια.
Θέλω να αγοράσω ηλεκτρικό και να πληρώνω μόνο όσο κοστίζει η φόρτιση του χωρίς να αλλάξω ποτέ μπαταρία όσο το κρατήσω.Τουλαχιστον εικοσι χρόνια.

Αν μου το επιτρέπεις...

Το κεφάλαιο που θα έχω γλυτώσει τόσα χρόνια από καύσιμα και σέρβις άσε τι θα το κάνω.Θα το επενδύσω σε βάρκα.Οχι πάντως σε αυτοκίνητο.

Με καταλαβαίνεις τώρα;;;

Και ποιος σου είπε ότι δεν θα γίνει έτσι; Γιατί έχεις κολλήσει ότι ντε και καλά μετά από Χ χρόνια η μπαταρία θα πάει στο 20%; Το έχεις δει κάπου αυτό; Έχεις κάποια στοιχεία να μας δείξεις; Τα μέχρι στιγμής δεδομένα λένε το αντίθετο. Ότι οι μπαταρίες αντέχουν για πολλά. Πάρα πολλά χιλιόμετρα. Αλλά και έτσι να μην είναι με το τεράστιο δίκτυο που ΉΔΗ υπάρχει στο εξωτερικό απλά δεν σε νοιάζει. Το κουμπώνεις σε ταχυφορτιστή και φεύγεις.

Και να σου πω ότι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος ο συλλογισμός σου ότι το αυτοκίνητο είναι επένδυση 20ετίας. Δείχνει ότι δεν έχεις επαφή με αυτοκίνητα. Ή απλά διαφωνείς έτσι για τον χαβαλέ. Το αυτοκίνητο είναι ΕΡΓΑΛΕΙΟ για να το χρησιμοποιήσεις ΤΩΡΑ και όχι μετά από 20 χρόνια. Το αγοράζεις ΤΩΡΑ γιατί ΤΩΡΑ έπιασες δουλειά και δεν βολεύουν τα ΜΜΜ, γιατί έκανες ΤΩΡΑ 2 παιδιά και θες χώρο κτλ. Δεν το αγοράζεις σήμερα για όταν πάρεις σύνταξη το 2040.

Και ΠΡΕΠΕΙ μέσα στα ΣΗΜΕΡΙΝΑ έξοδα να υπολογίσεις αυτό που σου έγραψα και πριν. Ότι ΤΩΡΑ θα εξοικονομήσεις και όχι μετά από 20 χρόνια. Εξάλλου το αυτοκίνητο με το που πατήσει άσφαλτο έξω από την αντιπροσωπία έχασε το 20% της αξίας του. Με μόλις 5 μέτρα στο οδόμετρο. Αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις. Οπότε μετά από 20 χρόνια το αμάξι σου θα έχει ΜΗΔΕΝ αξία αν φτάσει στο σημείο να μην έχει μηχανή ή μπαταρίες. ΜΗΔΕΝ.

Αν σκέφτεσαι ΣΗΜΕΡΑ με αυτό τον τρόπο που έχεις τότε ότι και να αγοράσεις θα πάει χαμένο. Ακόμη και μια Ferrari 250GTO να σου δώσουν θα καταφέρεις με τη λογική σου να της μηδενίσεις την τιμή.
 

foobar

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2010
Μηνύματα
921
Like
1.469
Πόντοι
206
Για να ξεφύγω λίγο από την κουβέντα, μου θυμίζει κάποιους που πάνε και αγοράζουν ότι κινεζιά υπάρχει και στο τέλος αγοράζουν το "καλό". Ειδικά κάτι επαγγελματίες της κακιάς ώρας. Πχ στη δουλειά μου ένας ανταγωνιστής έχει αγοράσει μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Το ένα από αυτά είναι εδώ και μήνες στο συνεργείο. Το άλλο αγνοείται. Το "δικός" μου όμως τα έβαλε κάτω και είπε ότι θα αγοράσω ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ. Βλάβες φυσικά μηδέν. Δουλεύουμε και πάμε σπίτια μας. Ούτε υπερωρίες, ούτε διπλές βάρδιες, ούτε τίποτα.

Το γράφω για να τονίσω την 20ετία του από πάνω. Ότι και να γίνει το παλιό είναι παλιό και το καινούριο καινούριο. Ο άλλος έχει δώσει Χ χρήματα και γαμιέται ενώ ο δικός μου 3Χ αλλά τα έχει πάρει πίσω πολλαπλάσια.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom