Εν μέρη είναι σωστά αυτά που λες.Οταν δίνουν αυτονομία εργοστασιακή πχ 350 χλμ σε ηλεκτρικό η πραγματική είναι 280.Γράφουμε τα ίδια και τα ίδια. ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ. Μέσος όρος χιλιομέτρων το χρόνο στην Ευρώπη πάνω από 12000 χλμ.
Η Τέσλα δίνει 240000 χλμ ή 8 χρόνια. Στην πρώτη περίπτωση θες ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ για να πιάσεις την εγγύηση με τον παραπάνω ρυθμό. Η κατά τα άλλα αξιόπιστη Toyota δίνει μόλις 6 χρόνια ή 180000 χλμ.
Σύμφωνα με το ΕΠΙΣΗΜΟ site της Mercedes έχεις ΜΟΛΙΣ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ εγγύηση και μετά αγοράζεις επέκταση.
Η Tesla κάτι παραπάνω ξέρει με τα εκατομμύρια χλμ που έχει στη βάση δεδομένων της.
Και φυσικά όταν περάσουν τα 8 χρόνια δεν θα πάει η μπαταρία από το 90% στο 30% ξαφνικά όπως νομίζετε. Ανάλογα τη χρήση θα πέφτει. Αν είσαι προσεκτικός με τις φορτίσεις και δεν το σκίζεις στο drag racing θα έχει ΠΟΛΥ ΟΜΑΛΗ φθορά. Όπως φυσικά όλα τα πράγματα που έχουμε στα χέρια μας. Οπότε μπορεί να μην έχει 500χλμ αλλά 400χλμ. Σιγά τα ΩΑ. Από την οικονομία που θα έχεις κάνει όλα αυτά τα χρόνια με τα ανύπαρκτα σέρβις θα έχεις ήδη στην άκρη το κεφάλαιο.
Αλλά και να θες να το κρατήσεις πάλι δεν υπάρχει θέμα διότι το 2032 θα γίνεται χαμός από φορτιστές. Εδώ στην χώρα μας και κάθε εβδομάδα βλέπεις στο Plugshare νέες εγκαταστάσεις.
Πρώτον αυτό.Ακομα και το id3 που έχουν φίλοι μου με την μεγάλη μπαταρία και αυτονομία 550 χλμ η πραγματική είναι 460-470 όλοι μου λένε.
Κατά δεύτερον έχεις λάθος ότι η μπαταρία φθείρεται με τα χλμ μόνο.
Αν αφήσεις ένα ηλεκτρικό ακίνητο για δέκα χρόνια και πας να το φορτίσεις πάλι την ίδια φθορά θα έχει.
Τρίτον.
Εξήγησε μου.
Εγώ θέλω να κρατήσω ένα ηλεκτρικό πχ είκοσι χρόνια.
Και πες ότι τότε έχω φθορά μπαταρίας στο 70%.
Δηλαδή έχω ένα αμάξι άχρηστο στην ουσία.
Αλλά οκ θέλω να το κρατήσω και να του αλλάξω την μπαταρία.
Μου εγγυησε ότι δεν θα δώσω 6-7-8 χιλιάδες ευρώ για αλλαγή μπαταρίας; Διότι να αλλάξω τα χαλασμένα κελιά σίγουρα δεν θα αξίζει το κόστος οπότε πας για ολική αντικατάσταση.Προσωπικα δεν τους πιστεύω ότι τότε θα έχουν γίνει φθηνές οι μπαταρίες ούτε τα χαλασμένα στοιχεία.Ενα χαλασμένο στοιχείο στοιχίζει 800 ευρώ τώρα πχ.Μετα από είκοσι χρόνια άντε να πάει στα 600 ευρώ.Μπορρι και να μην πάει όμως.
Μου επικεντρώνεσαι στους φορτιστές που έμενα λίγο με νοιάζει.
Το πρόβλημα μου είναι η φθορά και η αντικατασταση της μπαταρίας.
Εκεί σε θέλω!