Νέα

Ηλεκτρικό αυτοκίνητο

  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
52.861
Like
52.626
Πόντοι
12.756
Οι μπαταρίες λιθίου συνεχίζουν να επιδεικνύουν έντονο ταμπεραμέντο. Εκρηγνύονται εύκολα και με πάταγο. Αφήνοντας δεκάδες πτώματα πίσω τους. :-(


Θα μπαίνεις σε γκαράζ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και θα ´χεις κατά νου, μη συμβεί τίποτα.
γαμω τα ηλεκτρικα,τα υβριδικα,τα πλαγκ-ιν:coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.657
Κριτικές
2
Like
75.629
Πόντοι
12.056
Οι μπαταρίες λιθίου συνεχίζουν να επιδεικνύουν έντονο ταμπεραμέντο. Εκρηγνύονται εύκολα και με πάταγο. Αφήνοντας δεκάδες πτώματα πίσω τους. :-(


Θα μπαίνεις σε γκαράζ με ηλεκτρικά αυτοκίνητα, και θα ´χεις κατά νου, μη συμβεί τίποτα.
mporei το σχολιο μου να ειναι μια αποψη ενος ανθρωπου που ασχολειτε με την πωληση ηλεκτρικων οχηματων θελω να σε πληροφορησω πως οι μπαταριες εχουν ενα συστημα επανω τους που σε περιπτωση αναγνωριση υψηλη θερμοκρασια κλεινει και δεν λειτουργει μεχρι να ερθει στην σωστη θερμοκρασια... χωρια που σου δινει προειδοποιηση μεσω διαφορων ενδειξεων οτι πρεπει να ακινητοποιησεις το οχημα.....
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.846
Πόντοι
3.556
mporei το σχολιο μου να ειναι μια αποψη ενος ανθρωπου που ασχολειτε με την πωληση ηλεκτρικων οχηματων θελω να σε πληροφορησω πως οι μπαταριες εχουν ενα συστημα επανω τους που σε περιπτωση αναγνωριση υψηλη θερμοκρασια κλεινει και δεν λειτουργει μεχρι να ερθει στην σωστη θερμοκρασια... χωρια που σου δινει προειδοποιηση μεσω διαφορων ενδειξεων οτι πρεπει να ακινητοποιησεις το οχημα.....

Ναι, σωστά. Αρκεί να λειτουργεί αξιόπιστα αυτό το σύστημα υπό όλες τις συνθήκες και για αρκετά χρόνια.

Μοιάζει γενικώς σαν τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι ακόμη σε πειραματική φάση.

Π.χ. στο πρόσφατο ατύχημα στην Κηφισιά εικάζεται και πάλι, ότι ενδεχομένως ξεκίνησε από τη φόρτιση ενός ηλεκτρικού οχήματος. Θα δείξει.

 
Τελευταία τροποποίηση:

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.846
Πόντοι
3.556
Άλλο ένα άρθρο σχετικά με το πόσο εύκολα παίρνουν φωτιά τα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Ένα άσχημο ταρακούνημα σε λακούβες ή δρόμους με πέτρες μπορεί να οδηγήσει σε ανάφλεξη.


Πιστεύω, ότι αρκετοί θα το φοβούνται να εμπιστευθούν ένα κινέζικο ηλεκτρικό όχημα, όσο φτηνό κι αν είναι ή γίνει, άμα είναι να ριψοκινδυνεύσουν τη σωματική τους ακεραιότητα, ή να ζήσουν με εγκαύματα το υπόλοιπο της ζωής τους.
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.846
Πόντοι
3.556
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η απώλεια της ισχύος της μπαταρίας των ηλεκτρικών επιταχύνεται με το χρόνο.

Τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια ψιλοαντέχουν οι μπαταρίες, υπό φυσιολογικές συνθήκες πάντα, αλλά μετά η φθορά τους επιταχύνεται γοργά.

 

Oletiras

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
27 Μαρ 2017
Μηνύματα
1.530
Like
3.879
Πόντοι
456
mporei το σχολιο μου να ειναι μια αποψη ενος ανθρωπου που ασχολειτε με την πωληση ηλεκτρικων οχηματων θελω να σε πληροφορησω πως οι μπαταριες εχουν ενα συστημα επανω τους που σε περιπτωση αναγνωριση υψηλη θερμοκρασια κλεινει και δεν λειτουργει μεχρι να ερθει στην σωστη θερμοκρασια... χωρια που σου δινει προειδοποιηση μεσω διαφορων ενδειξεων οτι πρεπει να ακινητοποιησεις το οχημα.....
Οι μπαταρίες δεν "κλείνουν".
Μάλλον εννοείς κάτι άλλο.
 

Saul

Μέγας
Εγγρ.
23 Αυγ 2020
Μηνύματα
16.422
Like
15.034
Πόντοι
3.656
το αυτοκίνητο έχει δικλείδα ασφαλείας αν ανιχνεύσει θερμοκρασία πάνω από ένα όριο να να σταματά την λειτουργία για να κρυώσει η μπαταρία αλλά στην ουσία αυτά είναι prίστικα...δεν υπάρχει καμία προστασία

λόγω των ουσιών που αποτελούν τα υγρά μπαταρίας και την ίδια της φύση της μπαταρίας...ένα κλειστό από παντού κουτί....η θερμοκρασία δεν πέφτει τόσο απλά...

άμα πάρει δε για οποιοδήποτε λόγο.....δεν σβήνει με τίποτα....και επειδή εκεί που βρίσκεται η μπαταρία στο αυτοκίνητο δεν μπορείς να έχεις πρόσβαση να την σβήσεις...αλλά και επειδή δεν έχεις πρόσβαση μέσα στο κουτί....απλά πρέπει να περιμένεις να γίνει η καύση των υλικών και να σβήσουν μόνα τους.

με λίγα λόγια καλύτερα πέτατο στη θάλασσα
 

Anemodoura

Ανώτερος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
15.526
Like
35.834
Πόντοι
9.931
Ακουστε να δειτε τι επαθε φιλος με Tesla. Το εχει βαλει να φορτιση απο το προηγούμενο βραδυ ωστε την αλλη μερα το απόγευμα να φύγει για ταξίδι. Παει λοιπον να το ξεκλειδώσει για να μπει μεσα και... αρχιδια το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωνε, κοιταει την εφαρμογή στο κινητο και του γραφεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ!!! Χριστους, Παναγιες ο φιλος μου, περνει τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηρηξη της Tesla...αρχιδια και εκει είχε κλείσει γιατι μαντεψτε δεν ειναι 24ωρη.
Κάποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να κανει τον ηχο ξεκλειδώματος και να δειχνει στην οθονη οτι ξεκλειδώνει αλλα και παλι η πορτες δεν άνοιγαν παρα μονο το πορτμπαγκαζ!!
Τελικα ο φιλος μου πηρε το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας και πηγε στο ταξιδι του.

Αυτο που του ειπαν απο την Tesla ειναι οτι εχει αδειάσει μια 12V μπαταρια που εχει το αυτοκίνητο και ειναι για να εκκινεί το αυτοκίνητο η κατι τετοιο και αυτη θελει αλλαγή... το καλύτερο απο ολα ειναι οτι το ραντεβού για την αλλαγή κλείστηκε 14 μερες μετα!!!

Το πιο τραγικο απο ολα πιστευω ηταν οτι δεν μπορούσενα μπεις μεσα στο αυτοκίνητο του, δηλαδή αν ειχε αφήσει καποιο σημαντικό έγγραφο μεσα ο φιλος μου θα έπρεπε να σπάσει το τζαμι για να το παρει!!
 

riding

Σεβαστός
Εγγρ.
23 Μαΐ 2023
Μηνύματα
2.831
Κριτικές
1
Like
7.301
Πόντοι
1.056
Γιατι δεν μας διαφημίζουν τα υπερ ηλεκτρικά αυτοκινητα σε Αφρικανικές χωρες;

Μηπως γιατι εκει με τις ζεστες θα σκάνε οι μπαταριες και θα υπερθερμαίνονται;
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.657
Κριτικές
2
Like
75.629
Πόντοι
12.056
Σύμφωνα με αυτό το άρθρο η απώλεια της ισχύος της μπαταρίας των ηλεκτρικών επιταχύνεται με το χρόνο.

Τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια ψιλοαντέχουν οι μπαταρίες, υπό φυσιολογικές συνθήκες πάντα, αλλά μετά η φθορά τους επιταχύνεται γοργά.

Αυτό αν είναι άκυρο τελείως...οι μπαταρίες έχουν τρόπο φόρτισης..αν φορτίζεις σωστά θα ασχοληθείς μετά από 200000 Χλμ....
 

BIG_BIG_BEN

Μέγας
Εγγρ.
28 Φεβ 2024
Μηνύματα
7.230
Like
11.846
Πόντοι
3.556
Αυτό αν είναι άκυρο τελείως...οι μπαταρίες έχουν τρόπο φόρτισης..αν φορτίζεις σωστά θα ασχοληθείς μετά από 200000 Χλμ....

Αυτό λέει το άρθρο, όχι εγώ.
Ότι τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια η μπαταρία φθείρεται πιο σιγά, και μετά πολύ πιο σβέλτα.

Κι αν δεν φορτίζεις σωστά, λοιπόν; Κι αν το αυτοκίνητο έχει μείνει δυο μήνες στη ζέστη ή στο κρύο αφόρτιστο; Μήπως χαλάει η μπαταρία δηλαδή κι από μόνη της με τα χρόνια ακόμη κι αν έχεις κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα;

Κάτι τέτοιο μοιάζει, ότι λένε.

;-)
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
805
Πόντοι
86
Αυτό λέει το άρθρο, όχι εγώ.
Ότι τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια η μπαταρία φθείρεται πιο σιγά, και μετά πολύ πιο σβέλτα.

Κι αν δεν φορτίζεις σωστά, λοιπόν; Κι αν το αυτοκίνητο έχει μείνει δυο μήνες στη ζέστη ή στο κρύο αφόρτιστο; Μήπως χαλάει η μπαταρία δηλαδή κι από μόνη της με τα χρόνια ακόμη κι αν έχεις κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα;

Κάτι τέτοιο μοιάζει, ότι λένε.

;-)
Θα σου δώσω ένα απλό παράδειγμα.

Κάποτε είχα πάρει ένα κινητό σαν δεύτερη συσκευή που τελικά δεν χρειάστηκε ποτέ.Ή μάλλον χρειάστηκε για μια-δυο φορές για να είμαι πιο ακριβής.

Το είχα σχεδόν ξεχάσει και το πέτυχα τυχαία μετα απο δύο χρόνια σε ένα συρτάρι γραφείου και είπα να το φορτίσω για να το χαρισω στην ανιψιά μου.Ηταν του κουτιού χρησιμοποιημένο μόνο μια δύο φορές.

Σε πληροφορω ότι ενώ έβαλα να το φορτίσω για πάρα πολύ ώρα η μπαταρία ήταν τελείως πεθαμένη,δεν φορτίζε με τίποτα.

Φαντάσου τώρα έναν κάτοχο ηλεκτρικού που το χρησιμοποιεί ελάχιστα ή μια στο τόσο.

Προσωπικά είμαι σχεδον σίγουρος ότι αν αφήσεις ένα ηλεκτρικό ξεφορτιστο για δύο χρόνια πχ η μπαταρία παίζει να έχει πάθει και ολική ζημιά αν οχι μερική.

Ή τουλάχιστον θα έχει μια φθορά μεγάλη έστω και χωρίς χρήση της.

Έχω ρωτήσει πολλούς για αυτό το θέμα από επαγγελματίες που πουλάνε ηλεκτρικά μέχρι επίσημες αντιπροσωπείες.

Κανεις δεν μου έδωσε απάντηση σαφή!!!
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
12.657
Κριτικές
2
Like
75.629
Πόντοι
12.056

Αυτό λέει το άρθρο, όχι εγώ.
Ότι τα τρία-τέσσερα πρώτα χρόνια η μπαταρία φθείρεται πιο σιγά, και μετά πολύ πιο σβέλτα.

Κι αν δεν φορτίζεις σωστά, λοιπόν; Κι αν το αυτοκίνητο έχει μείνει δυο μήνες στη ζέστη ή στο κρύο αφόρτιστο; Μήπως χαλάει η μπαταρία δηλαδή κι από μόνη της με τα χρόνια ακόμη κι αν έχεις κάνει ελάχιστα χιλιόμετρα;

Κάτι τέτοιο μοιάζει, ότι λένε.

;-)
Και το θερμικό αυτοκίνητο αν μείνει πολύ καιρό σε αδράνεια έχει θέματα.... το βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι δωρεάν σταθμοί φόρτισης...ενώ έχουν δοθεί αρκετά εκατομμύρια ευρώ που πέταξαν οι μικροί σε τροφοδοσία ρεύματος σταθμοί που καθυστερούν την φόρτιση και οι πολλοί λίγοι σταθμοί και το πολύ υψηλο κόστος φόρτισης από τους ιδιωτικούς σταθμούς
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.411
Πόντοι
446
Στην Ε.Ε μειώθηκαν οι πωλήσεις κατα 15 τοις εκατό και στις ΗΠΑ τα υβριδικα πουλάνε περισσότερο από τα ηλεκτρικά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν ένα τεραστιο stock ηλεκτρικών που δεν πουλήθηκανε και δεν ξέρουν τι θα τα κάνουν.
 

sonixxx11

Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2020
Μηνύματα
551
Like
805
Πόντοι
86
Και το θερμικό αυτοκίνητο αν μείνει πολύ καιρό σε αδράνεια έχει θέματα.... το βασικό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι οι σχεδόν ανύπαρκτοι δωρεάν σταθμοί φόρτισης...ενώ έχουν δοθεί αρκετά εκατομμύρια ευρώ που πέταξαν οι μικροί σε τροφοδοσία ρεύματος σταθμοί που καθυστερούν την φόρτιση και οι πολλοί λίγοι σταθμοί και το πολύ υψηλο κόστος φόρτισης από τους ιδιωτικούς σταθμούς
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.411
Πόντοι
446
Καμιά σχέση.

Το θερμικό όσο καιρό και να το αφήσεις σε αδράνεια με μια νέα 12v μπαταρία και λίγο καθάρισμα παίρνει μπροστά.

Στο ηλεκτρικό τί θα κάνεις; Θα ανοίξεις να φτιάξεις μια μπαταρία που στοιχίζει δέκα χιλιάρικα το λιγότερο; Που δεν φτιάχνεται κιόλας.
Τα ηλεκτρικά και τα υβριδικα αυτοκίνητα αυτά θέλουν ειδικούς στα ηλεκτρικά οχήματα (ev specialist) για την τοποθέτηση τους, την συντηρησή τους και τις επισκευές τους.
 

celebre

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2019
Μηνύματα
19.109
Like
21.097
Πόντοι
6.056
Ακουστε να δειτε τι επαθε φιλος με Tesla. Το εχει βαλει να φορτιση απο το προηγούμενο βραδυ ωστε την αλλη μερα το απόγευμα να φύγει για ταξίδι. Παει λοιπον να το ξεκλειδώσει για να μπει μεσα και... αρχιδια το αυτοκίνητο δεν ξεκλείδωνε, κοιταει την εφαρμογή στο κινητο και του γραφεί ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΙΑ 3 ΩΡΕΣ!!! Χριστους, Παναγιες ο φιλος μου, περνει τηλεφωνο την τηλεφωνικη υποστηρηξη της Tesla...αρχιδια και εκει είχε κλείσει γιατι μαντεψτε δεν ειναι 24ωρη.
Κάποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να κανει τον ηχο ξεκλειδώματος και να δειχνει στην οθονη οτι ξεκλειδώνει αλλα και παλι η πορτες δεν άνοιγαν παρα μονο το πορτμπαγκαζ!!
Τελικα ο φιλος μου πηρε το δευτερο αυτοκινητο της οικογενειας και πηγε στο ταξιδι του.

Αυτο που του ειπαν απο την Tesla ειναι οτι εχει αδειάσει μια 12V μπαταρια που εχει το αυτοκίνητο και ειναι για να εκκινεί το αυτοκίνητο η κατι τετοιο και αυτη θελει αλλαγή... το καλύτερο απο ολα ειναι οτι το ραντεβού για την αλλαγή κλείστηκε 14 μερες μετα!!!

Το πιο τραγικο απο ολα πιστευω ηταν οτι δεν μπορούσενα μπεις μεσα στο αυτοκίνητο του, δηλαδή αν ειχε αφήσει καποιο σημαντικό έγγραφο μεσα ο φιλος μου θα έπρεπε να σπάσει το τζαμι για να το παρει!!
Δες την θετικη πλευρα,αν ειχε μεινει ξεκλειδωτο θα ξεροσταλιαζε μεσα για 14 μερες μην ανοιξει κανενας και μπει στο αυτοκινητο:coffee::confused::confused::confused:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: j 1973

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.110
Κριτικές
10
Like
13.223
Πόντοι
3.846
Κινητά τηλέφωνα:
- Μην το βάζεις στην τσέπη, θα στειρωθείς
- Μην το βάζεις στη στηθότσεπη θα πάθει η καρδιά σου
- Μη μιλάς πολύ ώρα σε κλειστό χώρο, θα πάθεις καρκίνο από την ακτινοβολία.

30 χρόνια μετά πόσοι τα έπαθαν αυτά;

Internet:
- Μη βάζεις wifi θα σου κάνει καρκίνο η ακτινοβολία

ΑΠΕ:
- Τα Φ/Β σκοτώνουν τα πουλιά και κάνουν άγονο το έδαφος
- Οι ανεμογεννήτριες σκοτώνουν τα πουλιά, καταστρέφονται τα βουνά μας
- Οι ΑΠΕ στα 25 χρόνια είναι άχρηστες και δεν ανακυκλώνονται, θα γεμίσουμε σκουπίδια

Σε κάθε καινοτομία πάντα θα ακούς τέτοια. Τελικά όλα τα συνηθίζουμε και προσαρμοζόμαστε καθώς και η τεχνολογία αναπτύσσεται. Προσωπικά είμαι υπέρ των υβριδικών επειδή μετακινούμαι πολύ εκτός πόλεων και δε θέλω να μένω ξεκρέμαστος. Για τα ηλεκτρικά χρειάζονται και αντίστοιχες υποδομές, όπως και για το ΦΑ. Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.
 

Ghajnsielem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Φεβ 2023
Μηνύματα
904
Κριτικές
1
Like
2.411
Πόντοι
446
Κινητά τηλέφωνα:
- Μην το βάζεις στην τσέπη, θα στειρωθείς
- Μην το βάζεις στη στηθότσεπη θα πάθει η καρδιά σου
- Μη μιλάς πολύ ώρα σε κλειστό χώρο, θα πάθεις καρκίνο από την ακτινοβολία.

30 χρόνια μετά πόσοι τα έπαθαν αυτά;

Internet:
- Μη βάζεις wifi θα σου κάνει καρκίνο η ακτινοβολία

ΑΠΕ:
- Τα Φ/Β σκοτώνουν τα πουλιά και κάνουν άγονο το έδαφος
- Οι ανεμογεννήτριες σκοτώνουν τα πουλιά, καταστρέφονται τα βουνά μας
- Οι ΑΠΕ στα 25 χρόνια είναι άχρηστες και δεν ανακυκλώνονται, θα γεμίσουμε σκουπίδια

Σε κάθε καινοτομία πάντα θα ακούς τέτοια. Τελικά όλα τα συνηθίζουμε και προσαρμοζόμαστε καθώς και η τεχνολογία αναπτύσσεται. Προσωπικά είμαι υπέρ των υβριδικών επειδή μετακινούμαι πολύ εκτός πόλεων και δε θέλω να μένω ξεκρέμαστος. Για τα ηλεκτρικά χρειάζονται και αντίστοιχες υποδομές, όπως και για το ΦΑ. Όπως λοιπόν συνηθίσαμε τους καταλύτες, τα υβριδικά με ΦΑ, τα υβριδικά, τα ηλεκτροκίνητα μηχανάκια μια μέρα θα συνθίσουμε και τα ηλεκτροκίνητα και τα fuel cells αργότερα.
Κινητά τηλέφωνα
Πολυχρηστικά εργαλεία που έχει αποβλακώσει τη πλειοψηφία του πληθυσμού και έγινα δεύτερο δέρμα στις γυναίκες.
Μετά από αρκετά λεπτά ομίλιας έγω ένιωθα κάψιμο στο αυτί είτε με bluetooth είτε χωρίς.

Internet
Το wifi σε καταχρηστικό σημείο είναι βλαβερό για τον άνθρωπο και έχεις εώς 30 τοις εκατό λιγότερη ταχύτητα από ότι τα ενσύματο Internet.

Α.Π.Ε
Ζημιογόνα για το περιβάλλον με ελάχιστα οφέλη
Τα Φ/Β όταν έχει συννεφα η κάπνα απο δασική πυρκαγια η κτιριου η παραγωγή ενεργειας μειώνεται κατα 50 τοις εκατό, αν ρίξει έντονο χαλαζι για 5 λεπτά τα αχρηστεύει και βγάζει επικίνδυνες τοξικές ουσίες.
Οι ανεμογεννήτριες παράγουν ρεύμα όσο υπάρχει αέρα όταν δεν εχει αέρα παραγωγή μηδεν.
Όταν ένα απο αυτά δεν παραγεί ρεύμα έχουμε διακοπές ρεύματος και όσοι χρειάζονται ρεύμα για να χρησιμοποιουν μηχανηματα λόγο υγείας υπάρχει πιθανότητα να πεθάνουν.
Οι ΑΠΕ το μόνο που κάνανε είναι αυξήσουν την τιμή της κιλοβατόρας κατα 200 τοις εκατό.

Οι καινοτιμίες αυτές ο σκοπός μονο είναι να κανουν τη ζωή των απλών ανθρωπων δύσκολη μακροπροθεσμα, να υποφερουμε απο ασθένειες, να μας παρακολοθούν επι 24ωρου βασεως και να εφαρμόσουμε την μικροκινητικότητα. αυτά
 
Τελευταία τροποποίηση:
  • Χαχα
Αντιδράσεις: piko

Nubic

Μέγας
Εγγρ.
28 Οκτ 2019
Μηνύματα
5.110
Κριτικές
10
Like
13.223
Πόντοι
3.846
Περαστικά
 
  • Like
Αντιδράσεις: piko

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom